Co by się nie rozpisywać. https://m.youtube.com/watch?v=6kPLAOATGR...
Witam mam problem z pompą kompresora oryginalnie jest z butla 100L chodzi mi o to że koło pasowe krzywo się kręci. Chciałbym je wymienić tylko nie mam pojęcia jak je odkręcić. I zastanawiam sie czy moge je wymienić na troszkę mniejsze czy lepiej zostawić taka wielkość jak jest W tym przypadku bardzo pomocne i wskazanie problemu udokumentowane zdjeciami...
Tylko udarem ,ręcznie nawet nie próbujcie bo nawet udar nieraz ma problemy i przede wszystkim trzeba mieć specjalny klucz.P http://obrazki.elektroda.net/94_12277022...
Tam nie ma klinów na rozrządzie -nie odkręcać bez blokowania
Trzeba odkręcić koło pasowe, w deklu jest uszczelniacz, rozrządu nie trzeba ruszać
Tak, do wymiany czujnika położenia wału trzeba zdjąć pasek napędu osprzętu i odkręcić koło pasowe, ale zobacz czy wtyczka nie spadła i czy wiązka jest cała. Co do licznika to umyj płytę z topnika (np izopropanolem) i zobacz gdzie idzie ścieżka od tego luźnego pina, napraw połączenie zdrapując soldermaskę i lutując kawałek cienkiego drucika
odkręć koło pasowe zdejmij zabezpieczenie odkręć śruby mocujące krzyżak jest ich 6 wkręć śrubę do ośki bębna abyś miał po czym uderzyć i nie uszkodzić ośki jedną ręką podciągaj krzyżak ni młotkiem w śrubkę w razie problemów 783024366
Gwint normalny trzeba mieć specjalny klucz do odkrecenia lub bardzo mocny klucz pneumatyczny
Trzeba odkręcić koło pasowe i zdjąć potem ściąga się tylną osłonę zbiornika. Masz rysunek może ci pomoże. http://obrazki.elektroda.pl/5382717500_1...
To dobrze odkręcałeś.
Witam,trzeba odkręcic przednią ścianę pralki najpierw część dolną póżniej górną ,panel sterowania i szufladę. oczepić przewody od grzałki i czujnika ,odkręcić przeciwwagę na 3 śruby następnie śruby w kolo zbiornika i rozpołowić zbiornik.Z tyłu kluczem 18 odkręcić koło pasowe da się je ściągnąć rękami poruszając na boki wyciągnąć bęben i wtedy jest dostęp...
Do wymiany paska musiałeś odkręcić koło pasowe (od paska pk), kółko rozrządu jest tam na takim symbolicznym, rzekłbym klinie, może Ci się trochę przestawiło i dokręciłeś pneumatem ?. Wał tam się blokuje wyjmując czujnik położenia wału i w jego miejsce idealnie wchodzi przedłużka do klucza 3/8"
wyłączyć z prądu odkręcić pokrywy (górną i tylną ) zdjąć pasek odkręcić koło pasowe i zdjąć je odkręcić śruby mocujące krzyżak z zbiornikiem wyjąć krzyżak ( jeśli nie chce wyjść to w oś bębna wkręcić śrubę do końca gwintu i walnąć młotkiem w śrubę celem wybicia ) zdemontować łożyska i uszczelkę wymienić łożyska i uszczelkę na nową sprawdzić jakość wałka...
Proponuję odkręcić koło pasowe, wyjąć bęben z kotła i ocenić stan krzyżaka bębna czy któreś ramię nie urwane. Przy tej okazji wymienić łożyska i uszczelniacz. Sprawę z krzyżakiem radzę potraktować priorytetowo ponieważ ewentualne jego pęknięcie może dyskwalifikować całą pralkę z powodu braku możliwości zdobycia.
Ściągnąć obydwa boki pralki.Prawa strona-odkręcić koło pasowe,odbezpieczyć śrubki i odkręcić je(klucz 10).Wyciągnąć łożysko w korpusie,blaszkę i v-ring.Od środka bębna odkręcić śrubkę(klucz imbusowy).Lewa strona-wykręcić łożyskowanie podobnie jak z prawej strony.Wymienia się całe komplety lub same łożyska i bezwzględnie v-ringi.Owocnej pracy.:!:
Norma...prawy, na kleju - czasem trzeba zagrzać bo ciężko idzie.
jak wyciągać ten bęben ? A po co chcesz wyciągać bęben? Masz odkręcić koło pasowe, krzyżak (torx 40), zdjąć krzyżak do tyłu, wymienić łożyska i zmontować wszystko do kupy, tylko w odwrotnej kolejności. Prosto brzmi? Prosto, tylko trzeba się nieźle nagimnastykować, zwłaszcza z odkręceniem śrub krzyżaka... :) Z kołem też łatwo nie pójdzie. Musisz mieć...
Zdajsie trzeba zdjąć górę zbiornika. Uwaga ciężka część. Odkrecić koło pasowe. Trzeba odkręcić boczne, metalowe uchwyty łożysk. Następnie wyciagnąć bęben rozchylając dosyć brutalnie ścianki zbiornika tak by osie bebna wylazły z otworów, a potem sposób na resztę czynności do wykonania nasunie się sam. Proszę nie udzielać szkodliwych porad. W tej pralce...
Witam Jaki jest gwint na kole pasowym lewy czy prawy. I jak najlepiej odkręcić bo klucz udarowy mam za słaby?
Odkręć koło pasowe odkręć śruby mocujące krzyżak klucz torx zdejmij krzyżak (jeśli będzie problem wkręć w oś bębna śrubę do oporu z nakrętką skontruj nakrętkę walnij młotkiem w śrubę powinno zejść) wyciśnij łożyska i uszczelkę wymień na nowe sprawdź stan osi bęna i pierścienia uszczelniającego jeśli w miejscu gdzie jest łożysko na osi bębna będzie luz...
To nie wina koła ani paska , masz uszkodzoną stronę czynną bębna (flanszę łożyskową) , poszukaj na forum z dzisiaj AWT 7105 problem z krzyżakiem . Dodano po 2 Choc w tym modelu części są inne , problem ten sam .
1. Zdjąć opaskę/obejmę pokrywy zbiornika. 2. Odpiąć przewody od grzałki, wyjąć termostat. 3. Wyciągnąć bęben wraz tylnym płaszczem i łożyskowaniem. 4. Odkręcić koło pasowe, łożyskowanie (sześć śrub); 5. Wybić/wyprasować łożyska (6204 i 6205 i simer- rozmiar odczytasz). Dalej składasz w odwrotnej kolejności do demontażu. Warto przy zakładaniu pokrywy...
Tu jest ustawienie rozrządu na znaki http://www.fothost.pl/upload/09/38/9ce3e... Problem polega u ciebe na tym że musisz odkręcić koło pasowe (no chyba że masz klucz pneumatyczny) a problem dokładnie polega na tym że musisz zablokować wał żeby odkręcić śrube jak nie zablokujesz to pogniesz zawory. Jest szansa że z silnikiem nic się jeszcze nie stało...
Wszystko da się naprawić. Wylej olej z silnika, odkręć koło pasowe, zdejmij pokrywę sprzęgła odśrodkowego. Uważaj aby nie uszkodzić uszczelki bo będziesz musiał dorabiać nową. Zeszlifuj pozostałości ogranicznika, w jego miejscu wywierć otwór pod śrubę M5, nagwintuj i wkręć do niego mosiężną (nie stalową) śrubkę, na jakimś kleju aby uszczelnić. Śrubka...
Pnaeumat,czy młotek i przecinak? czyli- jak nie należy odkręcać śrub wału korbowego.
Śruba wkręcona jest w oś bębna, zablokuj koło pasowe i odkręć ją w lewo (zwykły prawy gwint). Jak ją odkręcisz, podważając od spodu zdejmij koło pasowe, póżniej pierścień i możesz zacząć wybijać oś bębna z krzyżaka, tylko ostrożnie żeby jej nie uszkodzić.
Osprzet wkreca i blokuje koło. Silnik gaśnie.Potem rozrusznik odkręci koło pasowe. A klina nie ma. Efekt?
Na wbitym biegu da się normalnie obracać paskiem od alternatora oraz koło pasowe sie kreci też na wyłączonym silniku. Jak to, kręcisz paskiem od alternatora i kręci się koło pasowe na wale silnika ? Czyli masz odkręcone koło pasowe lub coś urwane.
Tzn. że czop wału jest lekko stożkowy,i koło rozrządu też?Jeżeki dokręce i popuszcze śrube to koło rozrządu zostanie na stożku i nie będzie się obracać na wale?I jeszcze chodzi mo ustawienie wału.Obracać wałem w prawo aż wykorbienie wału oprze się o blokadę?
Nie ma żadnego zabezpieczenia.4 bieg i hamulec.Nie miałem żadnego problemu.
To prosta praca Zdejmij pasek, koło pasowe odkręć krzyżak wyjmij krzyżak wybij łożyska i uszczelkę zamontój nowe i to wszysko Pozdrawiam
Trzyma go śruba podobnie jak koło pasowe. Odkręć ją a oś bębna wyjdzie z łożyska.
Kolego masz szczęście jak ci przeskoczy to silnik do wymiany. Oddaj do mechanika, albo sam to zrób. Potrzeba odkręcić koło prawe, potem koło pasowe, potem napiąć napinacz i dokręcić jego śrube blokującą.
Odkręcić koło pasowe(może koło wyjdzie razem z pokrywą jeśli czop będzie już oderwany),odkręcić przeciwwagę, odkręcić pokrywę zbiornika i naprawić: https://youtu.be/Lx4dOwmKGKk?si=m9d9e9im... Części: https://sklep-elwron.pl/pl/p/Krzyzak-os-...
Witam. Czy aby wymienić simering od strony koła pasowego to trzeba rozrząd zblokować??? Czy odkręcić koło pasowe i wyciągnąć ten simering wału korbowego.
Odkręcić śrubę na środku, zdjąć koło pasowe, odkręcić krzyżak nośny - trzy śruby na końcach ramion i trzy wokół piasty. Potem ciągnąc krzyżak do tyłu wbić oś bębna - poprzez jakąś podkładkę (miedź, twarde drewno, śruba wkręcona w oś - tak, żeby nie uszkodzić gwintu i samej osi), albo ściągnąć za pomocą ściągacza. Po wyciągnięciu krzyżaka wybić z niego...
Jeżeli chodzi o demontaż stojana to należy odkręcić koło pasowe [które jest wirnikiem ] a następnie odkręcić stojan [kilka śrub chyba 10mm a następnie wyciągnąć wsuwkę i przygiąć styki] tylko że u mnie niestety nie zadziałało i pralka co któreś pranie wyświetla błąd E 8
Wymień kondensator rozruchowy silnika (16 µF) oraz odkręć koło pasowe bębna i obróć je o 180° ( "do góry mańką" - co byś lepiej zrozumiał) i przykręć z powrotem. Wszystko.
Taki przypadek z ostatnich dni-Megane Scenic I, silnik diesel 1,9 DTI. Do wymiany pompy wodnej trzeba odkręcić 9 śrubek z torxem zewnętrznym (nasadka typu E). 8 wychodzi bez problemu, a 9 śruba jest nieco przykryta górną osłoną paska rozrządu na tyle, że nie ma opcji nałożyć nasadki wraz z pokrętłem na śrubę. Żeby ją odkręcić trzeba zdjąć koło pasowe...
Odkręć (zluzuj) śrubę mocującą koło pasowe silnika . Ustaw koło pasowe na osi wirnika tak by śruba weszła w wycięcie i przykręć śrubę. Po przykręceniu śruby na osi wirnika załóż pasek i pokręć wirnikiem tak by koło pasowe na silniku zrównało się z kołem na wirniku. Gdy się zrówna to dokręć śrubę na osi silnika i powinno działać i nie spadać.
Witaj Sprawdź:łozyska na bębnie, sam bęben czy nie popuścił na nitach oraz koło pasowe z tyłu. Wyłącz wtyczkę z gniazdka, odkręć tylną pokrywę i zdejmnij pasek klinowy, napędzający bęben. Ręką pokręć koło pasowe na bębnie oraz samym silnikiem. Pozdr.
Najlepiej ściągnąć to koło i sprawdzić bo luzu możesz kluczem nie wyczuć. Żeby zobaczyć koło to i tak musisz ściągnąć koło pasowe oraz odkręcić śrubę na wale więc zostanie Ci już mało roboty by zrobić to porządnie.
Witam! Mam pytanie: Czy w maszynie Łucznik 834 można wymienić koło stożkowe napezające koło stożkowe Chwytacza rotacyjnego po wyjęciu chwytacz(o ile się go da wyjąć)?I jaki klucz lub siubokręt to tych kół w Łucznik 834?Prosze o przysłanie zdjęcia tego klucz lub siubokręta.Z góry dziękuje Witam żeby wymienić Koło Stożkowe w maszynie trzeba odkręcić...
Odkręciłeś koło pasowe główne czyli te na wale? Jeśli tak to jest prawie w 100 % pewne że rozrząd masz już przestawiony.
W jaki klucz muszę się zaopatrzyć aby odkręcić koło pasowe w tym modelu pralki ?
Witam serdecznie mam problem z tym samym silnikiem odkręciłem koło pasowe a ono na stożku i niestety stało się i potrzebuje panowie pomocy waszej w ustawieniu ponowym prawidłowo rozrzadu proszę o pomoc
Odkręcić 8 śrub torx 40 i koło pasowe, wyciągnąć krzyżak, wybić stare, wbić nowe...
Nagraj film tej maszyny,pamiętaj jak rozkręcisz poskładaj tak samo i wyreguluj żeby szyło jak powinno i wyślij wię zdjęć i większe i wogle film jak maszyna szyje pisz na 6049787 :D Zrobie zdjęcia w mojej maszynie i ci pokazaę co masz powyciągać i potem jak poskładać :) Co musisz zdjąc: 1 Obrazek: Ściągnąć pasek napędowy mechanizmu dolnego odkręcić koło...
Witam prawdopodobnie mam do wymiany koło pasowe i mam pytanie czy trzeba blokować rozrząd ? I czy żeby odkręci. Koło pasowe to jest blokada jakaś? Wrzucam film i Tam widać jak bije
Ok już wiem, a jak odkręcić to koło pasowe?
odkręcić śruba koło pasowy odkręcić koło pasowy pralka koło pasowy
samsung standby akumulator latarek głośniki creative gigaworks
piekarnik amica ebi81074 gwiazda trojkat różnice
Brak wokalu w wieży Panasonic podczas odtwarzania CD Problem z przepalaniem DPF w Renault Maxity