Podoginaj piny w wtyczkach od komputera silnika.
Po dwóch latach stania wilgoć mogła uszkodzić iglicę, zawór. Dobrze by było wyjąć gaźniki i wyczyścić. To nie jest prawidłowa sytuacja.
Aku wystarczający, chyba że wyraźnie ciężko kręci. Pewnie jeszcze nie zdążyłeś wymienić przewodów wysokiego napięcia, a one przy wilgoci i zaszronieniu skutecznie unieruchamiają silniki. Często powodem jest też kopułka na której wilgoć się lubi zbierać (bo gładka) i następują przebicia WN do masy.
problem sie nasila gdy jest wilgoć nie wiem czy patrzyc na przebicie na kablach wn krece silnikiem czóć paliwo ale odpala po dłuższym czasie jak jest sucho odpala na zimnym od strzała
Witam Ostatnio zdarza mi się taka sytuacja. Gdy Seacik jest zimny to przy odpalaniu zachowuje się tak jakby miał rozładowany akumulator. Po kilukrotnym kręceniu zaczyna startować ale tak jakby go coś dusiło (obroty rosną i szybko spadają). Jak silnik jest cieply to nie ma problemu z odpaleniem. Może to być spowodowane świecami lub cewką? Dodam jeszcze...
nie męcz się z gruzem, jeżeli masz diagnozę ze sterownikiem silnika to: Immo off lub emulator zależności od sterownika, dezaktywacja lampki IMMO i można śmigać autem, i problem się nie powtórzy. poz. Jak brak komuny z ECU to musisz ją przywrócić (do sprawdzenia zasilania, cany, masy, sterownik, wilgoć w przewodach )
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu. Wilgoć powoduje jakąś upływność i spadek napięcia. Dodatkowy spadek napięcia powoduje włączenie rozrusznika i silnik nie odpala. Bez rozrusznika spadek napięcia...
Sprawdź jaki wpływ ma wilgoć na przewody. Odpal silnik, podnieś maskę i spryskiwacz do kwiatków w dłoń i sprawdź czy jak psikasz po przewodach WN to zaczyna przerywać.
Tradycyjnie, odpalić silnik, spryskiwacz w rękę i psikć po kablach i cewce aby namierzyć przebicie,
Tak się teraz zastanawiam i chyba niezbyt precyzyjnie to wszystko opisałem. Kilka słów uzupełnienia. Mam to auto od 3 tygodni. Jeździłem kilka dni i wszystko było OK. Potem autko poszło do przeglądu (przebieg 124 tys.) 1. Wymieniony rozrząd 2. Olej 3. Płyn chłodniczy 4. Wszystkie filtry Odebrałem auto i zaczeły się problemy z odpalaniem silnika jak...
Może to nie wina temp. powietrza, tylko wilgotności.. Być może dostaje się gdzieś wilgoć, bo raczej temp. pow. niema zbytniego wpływu na odpalanie silnika benzynowego..
mam problem z lanosem: stał ponad miesiąc bez akumulatora i teraz brak iskry i brak paliwa. Pompa paliwa sprawna. Po przekręceniu kluczyka nie świeci kontrolka CHECK a lampka immo gaśnie.I w okolicy komputera zauważyłem wilgoc. Przewody WN jak i świece są nowe. Prosze o pomoc w tej sprawie. Silnik to 1.5i OHC A sprawdzałeś przekaźniki? Jak nie świeci...
Witam! Do spr. wałka nie trzeba wyciągać silnika! To procedura taka jak przy wymianie rozrzadu. Czyli , montaż blokad rozrządu i dem.napędu., po czym dem. górnego koła zębatego. I wszystko jasne czy ścięty , czy nie. Pierwszy czujnik to górny czujnik położenia wałka. Drugi czujnik to tzw.G.M.P. o którym już pisałem aby wtyk polutować . Teraz proszę...
Sprawdź wiązke przewodów przy sterowniku jak i sam sterownik silnika (lewa strona komory silnika pod akumulatorem). Miejsce newralgiczne w LT i Sprinterach, wilgoć robi spustoszenie w okablowaniu i wnętrznościami sterownika.
Podczas jazdy zapaliły się 4 kontrolki na raz, przy niskich prędkościach albo ruszaniu auto gaśnie, po czym kręci chwilę i dopiero odpala. VCDS wykazał czujnik położenia wału albo całą wiązkę do wymiany. Może to być od tego, że osłony nadkoli i silnika z dołu są ściągnięte i dostaje się wilgoć do przewodów i czujników i świruje? Po skasowaniu błędu...
Być może wilgoć się dostaje i po rozgrzaniu silnika wyparowuje. Posprawdzaj połączenia przewodów.
Na twoim miejscu powymieniał bym przewody,kopułkę i palec a także świece.Duża wilgotność powoduje przebicie a jak silniczek złapie ciepła i odparuje wilgoć,będzie trochę lepiej.
Zakładam że nie masz jeszcze cewkofajek w tym modelu. Miałem podobny problem w polo. Obudowa cewki była pęknięta i gdy było wilgotno albo po nocy to nie chciał odpalić. Jak komora silnika się nagrzała cewka wysychała i było OK, ale jak znowu postał trochę to problem się powtarzał. Jak stoi w garażu to nie jest narażony na wilgoć tak jak na zewnątrz.
czyli paliwo prawdopodobnie jest ok... jak masz możliwość to podmień cewkę zapłonową, prawdopodobnie jest na 3 piny, często siadały, sprawdź kostkę czy nie jest skorodowana. i jeszcze jedno, kolejność zapłonu musi być prawidłowa. można sprawdzić też kopułkę, palec rozdzielacza i same kable. teraz dużo samochodów z tym przyjeżdża ze względu na wilgoć.
witam wszystkich nie odpala w czasie WILGOCI :( mam Clio 2 z 2003 roku silnik 1.2 benzyna od jakiegos czasu mam problem z odpalaniem. zwłaszcza jak jest wilgoć (mgła duża, mróz, deszcz) czasami kręci ale nie odpala, czasami nawet nie kręci cyk i cisza. dodam że aku jest ok. sprawdzany. czasami jak wrzuce zapłon i poczekam 5-10sek odpali od razu. choć...
Przyczyna była wilgoć w sterowniku silnika. Po wymyciu i przelutowaniu płytki jest komunikacja z silnikiem i auto odpala. Dziękuję wszystkim za pomoc. Zastanawia mnie ciągle oporność lini K miedzy sterownikiem silnika, a licznikiem.
Profilaktycznie obejrzyj kopułkę aparatu, wysusz jeśli jest wilgoć = to częste przypadki. Wyjmuj wszystkie widoczne wtyczki i susz. Sprawdź, czy jest iskra. Nie wiadomo gdzie dostała się wilgoć więc może trzeba będzie poczekać aż wszystko dobrze wyschnie.
Na dodatkowej świecy może być iskra,ale na tych co są wkręcone niekoniecznie.Zapytaj Siebie kiedy wymieniałeś te świece a będzie wszystko jasne.Jest pogoda jesienna,wilgoć i takie niestety cuda mogą się zdarzyć.
To silnik gaźnikowy, 8V czy 16V? Na początek nie zaszkodzi: - jak z paliwem? Czy do zbiornika nie dostała się skroplona woda? Nie ma jakiegoś "korka" w układzie? - warto sprawdzić cewkę i przewody zapłonowe oraz świece. Cały układ zapłonowy warto przetrzeć i pokryć olejem silikonowym, który "wypiera" wilgoć. - czy do układu chłodzenia była dolewana...
Sprawa jasna .Wymiana i po sprawie (kamień lub wilgoć w czujniku płynu ) A jak tam kontrolki silnika i układu chłodzenia ?.
Ursus c330 zostawiony na deszczu Cześć, Rozumiem, że Twojego Ursusa C330 może dotknąć deszcz. Jest kilka kwestii, na które powinieneś zwrócić uwagę. Pierwszą rzeczą, o której musisz pomyśleć, jest ochrona silnika. Deszcz i wilgoć mogą powodować korozję metalu, co może prowadzić do poważnych problemów, takich jak zużycie tłoków, cylindrów oraz uszkodzenie...
Maluch jest nieco bardziej chroniony przed zalaniem, poprzez jego specyficzne zasilanie powietrzem - wloty powierza pod bocznym okienkiem. Dobrej jakości przewody i w miarę uszczelniony rozdzielacz zapłonu też są pomocne. Samochody o klasycznym zapłonie ciężko odpalają gdy są wilgotne ale gdy chodzą to wilgoć czy woda im nie przeszkadza. Ale już mój...
Sprawdzić trzeba jeszcze (przed zakupem drugiego kompa)czy instalacja wewnątrz nie struchlała gdzieś na otulinie przewodów (delikatnie poodchylać zewnętrzną izolacje w punktach narażonych na wilgoć lub temperaturę i posprawdzać otulinę przewodów na pęknięcia /rozsypanie).Masy wszystkie są i poczyszczone!!!
Witam wszystkich. Mam taki problem z Elegantem mianowicie rano nie chce odpalić rozrusznik kreci paliwo gaźnik dostaje. Natomiast popołudniu gdy zazwyczaj wrócę z pracy po 15 odpala bez problemu wystarczy lekko zakręcić i silnik chodzi. Proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem, może rano gdzieś wilgoć na elektrykę się dostaje. Będę wdzięczny za...
punkt piąty przedmówcy wydaje się byc prowdziwym , samochód sporadycznie odpalany i na krótko nie osig temperatóry i ta wilgoć przeważnie z różnicy temperatór ,nie może uczciwie opuścić wnętrza silnik i oleju zatem bez paniki [ta maż występuje pod korrkiem] jeśli cały olej to, maż no to już inny temat
Hej, mam dokladnie ten sam problem od tej zimy. Wszystkie objawy są takie same. Kiedy jest sucho wszystko ok - silnik chodzi rownomiernie. Problemy zaczynaja sie podczas deszczu- silnik zaczyna sie dlawic az w koncu gasnie. Nie wiem co sie dzieje jezeli ktos zna rozwiazanie to prosze rowniez o pomoc.
czy problem pojawia sie tylko na zimnym silniku? czy również na ciepłym sugeruje konieczność sprawdzenia czujnika temperatury silnika
Auto postalo 3 tyg na słońcu i sie naprawilo!!!! Kontrolki zgasly, auto odpala i gasnie tak jak wcześniej. Czary mary? Wilgoć? Skrzaty? Oszalalem. Dzieki za pomoc Panowie. Jak cos sie zmieni napisze
(at)gabikam nie :) od pół roku stan płynu chłodniczego jest na stałym poziomie, nie dolewałem nawet kropli. Kompresji nie sprawdzałem, ale raczej jest ok bo mocy samochód ma tyle, że w zasadzie tylko super carów nie wyprzedzam :P hehehehe :) Drugi samochód - Skoda Fabia - żre płyn a nie ma tylu białych oparów jak Subaru przed ustąpieniem objawów. Dzisiaj...
(at)misiek1111 miałeś rację. Gdy odłączyłem encoder to wentylator wchodził na najwyższe obroty. Koleżka pożyczył mi ciut inny silnik ale o tej samej elektronice. Podstawiłem silnik i dosłownie 10 sekund i silnik staje. Załatwiłem sobie używkę za 300 stówki, ponieważ to silnik bezszczotkowy to teoretycznie nie do zdarcia. Przy okazji odkręciłem te 4...
Najprościej to podpiąć auto na zimnym silniku pod komp. i sprawdzić jaką temp. "widzi" sterownik silnika. Niekiedy zdarza się, że temp. silnika widziana przez sterownik nie odpowiada temp. rzeczywistej i wtedy mogą być problemy z odpaleniem zimnego silnika. (tzn. silnik ma temp. np. 5 st.C a sterownik odczytuje np. 20 st. C, błąd nie zostanie zapamiętany...
Auto jak w temacie. Nie ma problemu nawet przy -20 stopni na dworze zimny silnik odpala od strzała. Pochodzi 5 minut ( wskazówka temperatury nawet nie zdąży się podnieść ) lub przejadę 1 km gaszę auto idę do sklepu i po 5 minutach już trzeba kręcić kilka razy po 5 - 10 sekund żeby zapalił. Ogólnie lepiej zapala jak 1 raz pokręcę ok 5 sekund - wyłączam...
zwarcia w instalacji nad wtryskami. Uwaga, w tych autach podszybie łączy się mniej więcej po środku auta. W tym miejscu przy okazji deszczy lub śniegu woda spływa kropelakmi na instalację elektryczną silnika (między innymi na ostatni wtrysk. Woda (wilgoć) dostaje się również do tej grubej wiązki przewodów i tam właśnie dochodzi do zwarć lub utleniania...
Ja obstawiam czujnik położenia wału lub uszkodzone połączenie kablowe między czujnikiem a centralą. Może być gdzieś uszkodzony kabel i łapie wilgoć i jest połączenie a jak się silnik nagrzeje, woda zostanie wyparta i połączenia brak.
Dałem do sklonowania po podłączeniu pozostało dwa błędy Samochód nie odpala Kod od turbo juz był wczesniej tylko ten p0001 Dodam w jakich okolicznościach doszło do uszkodzenia sterownika silnika mianowicie borykałem sie z cyklicznym błędem układu start stop podczas sprawdzania połączeń odłączyłem sterownik bo czytałem ze lubi tam sie dostać wilgoć gdy...
Co masz na myśli poprzez brak możliwości uruchomienia auta? Rozrusznik kręci a silnik nie odpala czy rozrusznik nie kręci wcale? Jeśli kręci a nie pali to podejrzewał bym IMMO. Jeśli nie kręci wcale to sprawdził bym najpierw czy na małej wtyczce PLD masz wszystkie niezbędne napięcia i masę. Na pinach 5 i 6 powinno być +24V, czerwone kable, na pinach...
Mam już trochę więcej danych: Autko zjechało mi w sobotę, wlazłem na kabinę wyciągnąłem z agregety kupę śniegu podładowałem akumulator bo siadł zupełnie i odpaliłem sprzęta. Ciśnienie oleju 2.44 - 2.50. Wszystko pięknie i ładnie pracuje. Popracował z godzinę po czym go wyłączyłem. Dzisiaj, (niedziela), wsiadam do samochodu odpalam agregat i... Awaryjne...
A czy ta corsa przypadkiem niema dwóch czujników czyli czujnik położenia wału i czujnik położenia wałka Musiałaby mieć taki czujnik całkiem przypadkiem, ot w fabryce się walał, pracownik miał chęć i czas. Z nudów zamontował, ciesząc się z jednego, jedynego takiego egzemplarza Corsy. Autorze, dokonałeś wielu pomiarów, będąc całkiem blisko usunięcia...
Problemy z rozruchem silnika na ciepło, przynajmniej u mnie w megance z silnikiem 1,4 16v były spowodowane czujnikiem położenia wału. Jak się okazało u mnie czujnik był sprawny jedynie zaśniedziałe było gniazdo i wtyk na samym czujniku po przeczyszczeniu problemy ustąpiły, można też go odkręcić i wyczyścić całego tak aby nie było na nim żadnych osadów...
Aha rozumiem kolego Tzok ale no właśnie cieżko uwierzyć że z tego powodu by silnik nie odpalał . Jutro sprawdzę impulsy na wtryskiwaczach , a możliwe że z powodu niskich temperatur i ta wilgoć pod maska spowodowała uszkodzenie któregoś z obwodów sterowania wtryskiwaczami ?? Dodano po 35 Jeszcze jutro przy tej czynności którą będę wykonywał( sprawdzanie...
Niestety ale dzisiaj rano problem znowu powrócił, silnik odpalił dopiero za 3 razem, następnie od razu zgasł i tak 2 razu z rzędu, kiedy za kolejną próbą odpalił zaczął przebierać jego praca była nie równa mocno trzęsło silnikiem, dodałem gazu kilka razy i dopiero było dobrze. Po pracy odpalił od strzała. Jak i przedtem tak i teraz zauważyłem, że bardziej...
nie musi być całkowicie uszkodzony może być gdzieś nadpalony i wystarczy sprawdź iskrę jak nie będzie chciał zapalić czy wychodzi z cewki cały czas czy przerywa ,Coś ci podpowiem ściągnij kopułkę weź drobny papier ścierny przetrzyj papierkiem palec na tym miedzianym i styki kopułki, sprawdź może wilgoć masz też wtedy może raz palić raz niee
Pierwszą rzeczą, którą bym sprawdził jest układ zapłonowy (zwłaszcza kopółkę i palec, a najlepiej od razu to zmienić, łącznie z przewodami). Teraz po nocy jest wilgotno, a materiały z których wykonane są te elementy robią się po jakimś czasie higroskopijne (wchłaniają wilgoć), i dostają przebić. To może powodować trudny rozruch zimnego silnika. Jak...
Na poczatek sprawdz czujnik temperatury silnika. Albo podlacz sie Vagiem i sprawdz czy są bledy w ECU i jakie dostaje sygnaly z czujników. Jak pamiętam to 1.3 wielopunkt to DIGIJET nie na możliwości podłączenia VAG Pomiar kompresji i do sprawdzenia kable zapłonowe mogą mieć przebicie,wilgoć robi swoje,a gdyby była uszczelka pod głowicą to nierówno...
No ale wał silnika. Wał co wszystko napędza. Musi mieć jakieś tam łożyska, łożysko. I to właśnie, te łożyska mam na myśli. Wstępne oględziny tak na oko nic nie dadzą, ale bardzo wiele mówi fakt, że wykręcone świece a rozrusznik (choć sprawny) ledwo kręci. On, czyli rozrusznik w takiej sytuacji (wykręcona świeca) powinien zapierniczać kilka razy szybciej....
Już tyle było propozycji jak by autor wszystko zweryfikował to dawno by jeździł. Hehe podpięty akumulator od samochodu skądś to znam. Przypomniał się mi kolega co chciał użyć baterii baterii 9V do zapłonu w MZ TS 150. Najlepszym sposobem w MZ jest przeróbka silnika tak aby nie wymagał akumulatora bo te silniki znane są z swej trwałości ale mechanicznej...
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
Witam, po kilku miesiącach walki jestem zmuszony napisać o pomoc... Citroen C3 (I) 2005r. 1.6 16V automat, wszystko zaczęło się jakieś 3-4 miesiące temu, od wilgoci w skrzynce BSI pod maską, oraz przy wtyczkach od komputera, objaw był taki, że po przekręceniu kluczyka pompa paliwa się nie załączała i auto nie odpalało. Rozebrałem wszystko, wyczyściłem,...
Zimnego silnika benzynowego przystosowanego do spalania LPG nie powinno się odpalać na gazie, szczególnie podczas chłodnych dni. Zimny gaz zapala się o wiele trudniej niż benzyna. Dlatego wszystkie instalacje są tak skonstruowane aby uruchomić i zagrzać silnik na benzynie do takiej temperatury aby płyn chłodzący mógł ogrzewać rozprężający się w parowniku...
Panowie pomożecie? Corsa B 1.2 16v typ x12xe nie odpala na zimnym silniku. Dzieję się to wtedy i tylko wtedy gdy auto zaliczy nockę na dworze temperatury od plus 5 do ujemnych. O dziwo w garażu odpali. Kupiłem nowy aku i mogę kręcić w nieskończoność. Co robiłem? a) rozłączyłem wszytskie złącza i przeleciałem je preparatem do styków Locttite b) zaslepiłem...
Pod tym linkiem który podałem masz dokładny opis, rysunki, wszystko jest. Zarejestruj się, bo bez zalogowania nie widzisz rysunków, tylko sam opis... Tym nie mniej - to jest ten zawór z tyłu pompy, od strony przegrody (nie te od góry), pod plastikową osłoną, ten bliżej silnika, na rysunku twornik to część nr 126 http://img836.imageshack.us/img836/5148/...
Od pewnego czasu mam problem z odpalnaiem, rozrusznik kręci ale silnik nie odpala. Kontrolka imobilajzera zachowuje się prawidłowo po włożeniu kluczyka (sprawdzono na dwóch kluczykach). Problem wystepuje zawsze po kilkudniowym nieodpalniu, gdy już po dłuższym kręceniu "zaskoczy" problem ustępuje i silnik odpala od pierwszego przekręcenia. Chyba tylko...
Astra 16i - Objawy pojawiają się rano i wieczorem(prawdopodobnie niższa temperatura i wilgoć) Po włączeniu zapłonu - na desce nie włączają się żadne kontrolki(silnik, olej, akumulator, ręczny- a jest zaciągnięty) Odpala normalnie (słychać załączenie komputera) po kilku chwilach pracy silnika zapala się komtrolka akumulatora (blado świeci a po zaciąniięciu...
Teraz pytanie i jaki tajemniczy "moduł" się rozchodzi. Czy chodzi o moduł aparatu zapłonowego zastępujący przerywacz? Czy raczej chodzi o elektronikę sterującą gaźnikiem? Nawet PF126p w ostatnich latach miał elektronikę w postaci zaworu paliwa na wolnych obrotach - aby przy hamowaniu silnikiem nie zużywał paliwa. Często takie paliwo nie było nawet spalane...
Cofa się paliwo do zbiornika po dłuższym postoju - sprawdzić układ paliwowy pod kątem szczelności - gdzieś łapie "lewe" powietrze bądź zainwestuj w zaworek kulowy zapobiegający cofaniu się paliwa - to raz a dwa - zmień filtr powietrza. Jak będzie zasyfiały to łapie wilgoć i zamarza. Nie przepuszcza prawie w ogóle powietrza i czujniki w ukł. ssącym (m.in...
Wygląda ,że operacje czyszczenia należy powtórzyć wilgoć robi swoje i na nowo ustawić zapłon i załóż normalny filtr ,jak odpalasz na zimno to jakie masz obroty :?:
https://obrazki.elektroda.pl/8222530800_... Podłączasz to jesienią, odłączasz wiosną, wszystko bezobsługowe. Odpalanie co tydzień-dwa samochodu stojącego całą zimę przynosi więcej szkody niż pożytku. Na skutek zmian temperatur wydziela się wilgoć, rdzewieje układ wydechowy i elementy silnika, olej jest ciągle niewystarczająco rozgrzany,...
może myłeś silnik i się dostała?. Jeśil masz ogrzewany garaż to zgromadzona woda może byc wynikiem różnicy temperatur. A wizualnie nie widac jakiegoś pęknięcia?
Mam problem z boxerem mianowicie rano odpalił po przejechaniu 15 km zgasiłem i po 30 kręci a nie chce zapalić. W czasie jazdy nic nie przerywał nie szarpał miał moc. Na plaku pali ale jak przestanie psikac to gaśnie Na chińczyku Delphi błędy od EGR oraz świec żarowych Pokazuje - obroty silnika - ciśnienie w listwie 470bar podczas kręcenia - immobiliser...
miałem podobny problem co prawda z silnikiem 1,2 x12sz ale to bliźniacza konstrukcja. auto stało przez prawie cały rok, może raz na miesiąc odpalanie. zanim auto zacząłem eksploatować dzień w dzień zrobiłem gruntowny przegląd. wymieniłem m.in przewody zapłonowe renomowanej firmy włoskiej. gdy tylko pojawił się mróz, wilgoć, kałuża autem nie dało się...
Witam ostatnio rano pojawił się problem z odpaleniem po włożeniu kluczyka i załączeniu zasilania przekręciłem kluczyk silnik zakręcił i nic. Przy ponownej próbie odpalenia nic nawet silnik nie zakręcił. Dzisiaj rano ta sama sytuacja raz zakręcił i nic. Po południu spróbowałem ponownie i odpalił od razu. Wszystkie kontrolki świeca i nic nie przygasa...
Witam, posiadam Corse b którą brałem udział we wrak race. Po evencie auto postawiłem w kąt na podwórku i tak stała rok aż nie zdecydowałem się jej sprzedać. Przy wystawianiu ogłoszenia panowały u nas temperatury -10/-15°C i mimo tak długiego postoju i dość sporej warstwy śniegu leżącej na silniku (wycięta maska) Corsina odpaliła bez najmniejszego problemu....
Jaka będzie kolejna teoria? W pierwszym poście pisałeś że to nie wilgoć z wydechu. Jeżeli by to była uszczelka to gdzie podziałby się ten płyn? Z jakiego to powodu miały by być wyższe obroty z winy uszczelki pod głowicą? To że to nie jest wilgoć to była moja teoria, napisałem tak z tego względu że po prostu dużo jeżdżę, nie ma takiego dnia, żeby auto...
Żaden elektryk nie ma czasu przed świętami. Wtyczki przy komputerze, bezpieczniki, przekaźniki sprawdzone i przejechane czy jest napięcie. Wszystko ok, żadnych zimnych lutow, rdzy, uszkodzeń przewodów. Dzisiaj cud przedświąteczny. Odpalam samochód, wszystko działa :o ale po przejechaniu kilkuset metrów check engine, brak ABS i kontroli trakcji, awaria...
Witam! Mam problem z odpaleniem samochodu. Podczas próby rozruchu kontrolka silnika zaczyna mrugać, a z okolic nóg pasażera słychać klikanie. Po wyciągnięciu sterownika okazało się, że we wtyku jest wilgoć i charakterystyczny zielony osad. Poczyściłem i przedmuchałem wszystko ale sytuacja dalej ta sama: kontrolka mruga, w komputerze coś klika, a auto...
Wracają do tematu, po samoistnym zgaśnięciu silnika w module BCM wyskoczył błąd B10C0 - pompa paliwa: zakłócenie funkcji obwodu prądowego, zwarcie w obwodzie prądu do plusa. Moduł BCM znajduje się pod nogami pasażera przód, pytanie czy jest tam możliwość żeby dostała się woda albo wilgoć ? Jutro do niego zajrzę co i jak. Czy miał już ktoś kiedyś z tym...
I tu się mylisz. Lepiej jest odpalić auto raz na dwa dni, niż zostawić je na 5 dni w bezruchu. Akumulator naładuje się, pobudzisz elektrolit, popracuje silnik. Zacznij od sprawdzenia stanu akumulatora (elektrolitu) i jego wydolności przy obciążeniu. To wiele Tobie powie. Ale dla silnika nie jest to dobre bo tylko wilgoci nałapie, jak już odpalać to...
Szanowni koledzy. Od dłuzszego czasu borykam się z problemami przy jeździe i odpalaniu na benzynie głównie gdy jest zimno lub duża wilgoć. Występują problemy z odpalaniem, jak odpali to trzęsie silnikiem i od razu gaśnie lub gdy chwile postoi i uda się utrzymać wyższe obroty, to z kolei po krótkim czasie podczas jazdy przy gwałtowniejszym dodawaniu...
Witam Mam pewien problem z odpaleniem mojej Polówki 3 wersji z silnikiem 1,4 16V otóż przy próbie odpalenia silnik kręci, ale nie może zaskoczyć, akumulator jest sprawny naładowany, przy dodawaniu gazu (do czasu jak sie nie zaleje silnik) próbuje coś tam "zaskakiwać" Ale bez skutecznie. kilku krotnie udało mi się odpalić, samochod. i na wolnych obrotach...
bezpiecznik ten odpowiada za doprowadzenie zasilania do wielu podzespołów głównie silnika ale też przechodzi przez skrzynkę wewnątrz (tak mi się wydaje - nie mam pod ręką schematu). Stawiam na jakiś błąd ludzki przy wymianie tej skrzynki typu wilgoć, niedokładna izolacja, niedokładne połączenia lutowane itp...
Witam! Jestem nieszczęśliwym posiadaczem Forda Fiesty 1.1 (1985r.). Samochód ten jest meteopatą! Otóz kiedy tylko pojawi się wilgoć (deszcz, mgła, rosa) nie mogę odpalić! Rozrusznik kręci jak oszlały, a silnik ani nie kaszlnie. Dodam, że kiedy jest mróz i mie ma wilgoci, odpala bez problemu. Na walke z tą uciazliwą usterką wydałem sporo kasy. Na skutek...
Witam. Od pół roku jestem posiadaczem Renault Scenic II 2005 1.6 16v bez gazu. Od jakiegoś czasu raz na kilka - kilkanaście dni pojawia się następujący problem: Po nocy autko nie chce odpalić, tzn rozrusznik kręci, dioda immo zachowuje się normalnie, komputer pokładowy nie pokazuje żadnych komunikatów, ale samochód nie odpala. Udaje się to dopiero przy...
Pompę i jej wydajność powinieneś sprawdzić (min. 0,7 bar - gdzieś o tym pisałem), ale skoro odpala, to myślę, że jest ok. Następna sprawa to aparat zapłonowy. Odkręć te dwie śrubki i zobacz do kopułki, bo tam często, gęsto zbiera się wilgoć i nie tylko. Sprawdż/wyczyść kopułkę i zobaczymy co dalej. Co do modułu, to ja już nie mierzę, tylko podstawiam...
Po sylwestrowej zabawie próbuje w nowy rok odpalić matiza, a tu niespodzianka. Rozrusznik kreci jak szalony a silnik ani myśli zaskoczyć. Po podstawowych oględzinach i braku jakichkolwiek efektów wieczorem została tylko linka i holowanie do warsztatu. Gdy na horyzoncie było już widać neony i logo warsztatu postanowiłem spróbować czy odpali w czasie...
Dwa miesiące temu go zmieniałem bo była poprzerywana izolacja i jak złapał wilgoć to szarpał i gasł. Auto odpala mi za każdym razem, tylko raz zapali dobrze,a innym razem trzeba go dość długo kręcić. Dodano po 5 Cewka wymieniona 5 miesięcy temu beru,przewody nowe beru,palec i kopułka nowe beru,świece nowe ngk.
autko raz odpala dobrze i jedzie bez problemów a raz ujedzie parę metrów i tryb awaryjny. Na tablicy kontrolka airbag , ręcznego , silnika, żółty trójkąt i jeszcze jakieś inne co możliwe . błąd esp totalny brak mocy i nie reaguje na pedał gazu i tak sobie jedzie max 10km/h nagle kontrolki znikają i odzyskuje moc. Czasem jest tak że auto nie chcę wogóle...
no tak był spokój ale co ja mogę z tym zrobić???podkleiłem gumkę recepturkę wokół styku kopułki z aparatem aby uszczelnić i nic.W końcu w ściance aparatu są siteczka jakby odpowietrzające to zawsze jakaś wilgoć się tam dostanie.Chodzi mi o to jak się pozbyć problemu bo taki objaw nie jest normalny.Miałem inną nexię i przez rok nie zaglądałem do kopułki...
Witam Robiłem ostatnio Astrę z tym samym błędem - wilgoć dostała się do złącz i piny zaczęły gnić. Doraźna naprawa to wgrzewanie nowych pinów zrobionych ze szpilek, a na dłuższą metę wymiana sterownika z immo. Przyczyny oczywiście mogą być różne bo błąd który odczytujemy to najczęściej konsekwencja, a nie przyczyna sprawdź czujnik obrotów w pompie i...
Witaj! A samochodzik jest garażowany? jeśli nie to możliwe że wilgoć przez noc łapie w module zapłonowym. A właśnie , jaki to ma rodzaj zapłonu, bo na silnikach diesla to słabo się znam. Ale niektóre rzeczy znam z autopsji. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują...
Wydaje mi się tak jak innym że to zwarcie w instalacji.Przeczysc dokladnie przewody,klemy,przewod masowy pod autkiem plecionka podajrze od silnika do ramy samochodu. włączanie swiateł drogowych to tylko może być spowodowane zwarciem w przełączniku zespolonym albo zwarciem przy przekaźnikach. obrotmierz jest podpiety albo do cewki albo do alternatora...
Witam , wszystkich. Poproszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Atego 1217 98r 4,2 litra vin WDB 89700571K320721. Obszernie opiszę sytuację: Zgasły zegary (z opcją diagnozy), wszystko wyświetlacz, obroty, temperatura i 2x ciśnienie, podświetlanie tablicy też gasło na postojowych po przekręceniu kluczyka. Tacho działa ale podświetlanie analogicznie do zegarów....
Watpie że to wina pompki ponieważ już ją wymienilem (praktycznie na początku była wymieniona). Paliwa przeważnie ćwiartka zbiornika czasem mniej czasem więcej rzadko na rezerwie. Na początku jak jeszcze nie gasl podzczas jazdy tylko był problem z zapalalaniem wydawało mi się że chodzi o wilgoć (jak był zaparkowany w garażu palił bez kłopotu gdy stał...
Witam . to jest typowy objaw dla tych silników ,mianowicie chodzi o wadliwe elektryczne zawory EGR ,co tydzień ktoś przyjezdża do mnie z tym problemem ,one mają jedna wadę ,łapią wilgoć i często się zawieszają lub się po prostu palą , mam takie zaworki na stanie jeśli chcesz! Jeszcze jedna wada jest w tych silnikach ,bardzo często siadają gumeczki od...
Mam cinquecento 900 gaźnik +niedawno założony gaz. Od jakiegoś czasu gdy rano go uruchamiam (jak jest wilgoć na dworze) to samochód mimo że rozrusznik kręci normalnie nie umie zapalić, dopiero po 2-3 minutach kręcenia zaczyna chodzić - silnik wtedy chodzi zupełnie płynnie i normalnie. W samochodzie wymieniłem następujące elementy : przewody wysokiego...
Wypowiedz moderatora nieuzasadniona i obraźliwa, zatem ponawam prośbe o pomoc bardziej dośwadczonych kolegów... Dodam,że problemu nie powoduje wilgoć w kopułce. Czekam na sugestie... Dodano po 1 Naprawde nikt nie ma żadnych pomysłów?? ;-(( Zastanawiam sie czy można jakoś przedłużyć czas wstępnego pobierania paliwa przez pompkę?? Po przekręceniu kluczyka...
Witam Po żmudnych poszukiwaniach i kilku wskazówkach tzn.pomiarach po upływie 10 i więcej minut okazało się,że samo orginalne radio pobierało około 50mA,więc zadowolony,że w stanie spoczynku mam około 20mA,dałem spokój poszukiwaniom.Za 2 dni chcę odpalyć A3,a tu znowu rozładowany akumulator,ale co jeszcze zauważyłem,że ostatnio kiedy zrobiło się na...
do ukrycia np przegrzewanie lub niedogrzewanie się silnika, niesprawny termostat itd Podobny proble ( a właściwie taki sam miałem z moim passatem B4 1996 2,0 8V) po tym jak postał przez miesiąc pod chmurką( a przyzwyczaił się do garażu) w deszczu. Wymiana przewodów WN pomogła na trochę, ale dopiero pokrycie instalacji elektrycznej silikonem w areozolu...
Renault Master 2022 od pół roku auto w naprawie bezskutecznie. Według mnie przy deszczu wyskakują błąd ryzyko uszkodzenia silnika i także skontroluj ESC, skontroluj ruszanie pod górę, sprawdź układ wydechowy, sprawdź układ wtrysków, auto odpala, silnik chodzi równo, choć błędy ograniczają ilość obrotów silnika i pedał gazu bardzo opóźniona reakcja,...
Witam Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej(Przekaźnikow, bezpiecznikow) do Skody Octavii II 1.6 mpi 102km z 2005r. Od pewnego czasu wariują mi zegary tzn wszystkie możliwe kontrolki migają, wraz z sygnałem dźwiękowym, nawet gdy silnik nie jest uruchomiony. Wczoraj rozładował się akumulator i po naładowaniu i zapaleniu samochodu nie można było...
Witam, Skoda Fabia 1.9 tdi, rocznik 2004, przebieg około 215 tys. Od mniej więcej dwóch lat obserwuję szarpanie silnika, gdy jest wilgotno na zewnątrz i auto jest zaparkowane przez dłuższy czas (np. całą noc). Niestety, nie jest tak zawsze i nieraz jest ok, a nieraz objawy się nasilają. Odpalam samochód, jadę, silnik szarpie nawet po osiągnięciu normalnej...
Ja bym radził sprawdzić błędy spinając kostkę i je z czytać tak jak podpowiada norek (najlepiej żebyś jakiegoś kolegę poprosiła o pomoc) Co do tych silników 2.0 16v tzn C20XE to są z nimi przeboje sądząc po roczniku to masz ECOTECH. Czasami wystarczy opukać komputer lub sprawdzić wtyczkę czy wszystko jest ok i pomaga. Możliwe tez że kopułka ma mikro...
Miewałem również gubienie zapłonów, suszyłem kopułkę, sklejałem na silikon, bo wilgoć była. Ostatnio jak wysuszyłem, to dolutowałem do palca kawałek blaszki, która wydłużyła palec o jakieś 3mm, bo według mnie to za duży odstęp był. Kupiłem wcześniej nowy palec i też był taki duży odstęp. Nie wiem dlaczego taki duży robią, ale odpukać ze 2 tygodnie na...
P0120 : Usterka obwodu czujnika położenia pedału przepustnicy/przełącznika A Sprawdź napięcie nie opór. Zasilanie 5v , masa i płynna zmiana. Najlepiej widać na podłączonym kompie ew. oscyloskopie wykres. --skoro odczytałeś błędy to teraz wejdź w podgląd parametrów i zobacz czy ecu widzi ruch pedału. Podobna usterka------Hej . u mnie identyczne objawy...
Witam, Picanto 1.1 benzyna z 2004 z instalacją gazową, przebieg 200tys km. Kupiony we wrześniu i do pierwszych mrozów nie było żadnych problemów. Jak auto stoi w garażu to rano odpali normalnie. Jednak jak stoi na dworze - czyli dochodzi wilgoć - to po odpaleniu do czasu nagrzania pracuje nierówno i pokazuje check engine a w nim błędy: P0301 wypadania...
Ale czego nie ma cisnienia paliwa? Wogole cokolwiek wiesz o tym silniku.?
wilgoć komora silnik tecumseh silnik odpalać trudny odpalać silnik
pokrętło bosch piekarnik sterownik lm339 dźwięk jednej słuchawce lenovo
peugeot expert peugeot expert radio
Mocowanie przewodów w klapie bagażnika Peugeot 206 Słabe ogrzewanie w Daewoo Matiz - przyczyny i rozwiązania