gmeranie w skrzynce pod maską Dokładnie sprawdzić tę podstawę przekaźników bo tam często właśnie są korozje, w dalszej części wiązki na okoliczność przetarć i gnicia. Warto też sprawdzić wtyczkę połączenia pompy paliwa.
Witam dzięki za pomoc w skrzynce tak zasiedziało że maskara zamówiłem inną skrzynke:P piny wyciągałem razem z wtyczką :P
A tester podłaczałeś? Jakieś błędy? Parametry?
Z dnia auto rzuciło palenie? Czy coś się działo, coś było robione? Najlepiej by było zacząć od diagnostyki, co każdy tutaj na początku Ci zaleci, niż wymieniać ślepo graty. Później sprawdzenie rozrządu, kompresji...
Dzis wyjechałem z serwisu, postał 4 godziny i dalej nie odpala za 1szym razem plus do tego wyskoczył mi komunikat CHECK INJECTION. Reklamacja.
Czujniki położenia wału i temperatury płynu chłodniczego do sprawdzenia.
Najpierw sprawdź i napisz rezultat. I nie pisz PW, bo i tak nie odpowiem tam.
sam sterownik
Tak bez diagnostyki to można by jeszcze sprawdzić czy chodzi pompa paliwa .
Tak kolego
Albo kostka stacyjki albo rozrusznik i okablowanie. Trzeba na krótko sprawdzić rozrusznik, ale jak jesteś laikiem to lepiej tego sam nie rób bo mogą iskry pójść.
Bez programatora nie zrobisz. Trzeba kupić emulator i zmienić zawartość pamięci w komputerze lub kupić zestaw startowy (UCH, komputer, klucz) lub komputer z usuniętym immo. Najlepiej wstawić do elektronika i niech najpierw odczyta błędy i po tym będzie wiadomo co robić dalej. Reszta w aucie działa - centralny zamek z pilota, kierunkowskazu itp?
Bezpieczniki są dodatkowo między akumulatorem a prawym błotnikiem . Zerknij jest tam mała czarna puszeczka . Najlepiej widać po zdemontowaniu akumulatora .
Było milion razy o tym. Serio. Wystarczy wpisac w szukajkę frazę PLIP i już masz. Poza tym rocznik 1999 nie był już na podczerwieni. Chcesz konkrety pisz konkrety!
Przy lampce sufitowej masz odbiornik podczerwieni, często zdarza się że dostaje się do niego woda przez antenkę, trzeba go wysuszyć i oczyścić, następnym częstym przypadkiem jest urwana dioda nadawcza w pilocie, jeżeli to nie pomoże trzeba zdobyć kod blokady zapłonu (tylko w ASO) i spróbować przyuczyć kluczyk. Używając kodu blokady zapłonu można odpalać...
Miałem podobny problem z Kangoo,po odłączeniu akumulatora na noc ,rano było już dobrze.
W UCH oznaczony chyba ALIM UCBIC 5A
Zwykła kontrolka 12 V do bezpieczników. Załaczasz zaplon wypinasz wtyczke od wtryskiwacza i patrzysz czy masz zasilanie. Sprawdz przy okazji wszystkie bezpieczniki.
na 52 powinien być tylko gdy kręcisz rozrusznikiem!!! Dodano po 1 Przekaźniki posprawdzane? Dodano po 1 Masz tu 30 punktów, zassij schemat a nie pytasz o każdy kabelek!
Witam. Mam idendyyczy problem. Jakie było rozwiązanie co do usunięcia usterki?
nie widzi tylko sterownika silnika? Dodano po 54 bo skupiłes sie moze tylko na tym ze nie odpala
kasujesz crash w airbag, bledy w ecu i ma palic
Sory że odgrzebuje temat ale mam problem z autkiem. Mam podobne objawy, mianowicie zapala jak chce, czasami zapali normalnie kilka razy z rzędu a czasami trzeba z 10 razy wciskać start a na wyświetlaczu zapala się service i stop i nawet nie furknie za to załącza się wentylator dmuchawy. Dziś to rozbebeszyłem i poczyściłem, jak złożyłem do kupy i chciałem...
Nie kojarzę w tym modelu przekaźnika chyba go już tam nie ma.
Niedawno wypaliłem cały płyn AdBlue, a następnie zalałem nowy, świeży płyn. Po przejechaniu około 1000 km pojawił się komunikat o odliczaniu do unieruchomienia pojazdu. Teraz mam już komunikat "0 km – uzupełnij zbiornik AdBlue" i auto nie chce się uruchomić. Czy ma sens ściąganie zbiornika AdBlue? Nie . Czy możliwe, że czujnik poziomu płynu jest zabrudzony?...
Renault Megane DCI 1,5 nie odpala na zimnym silniku , Ma ktoś jakiś pomysł z komuptera nic nie wyszło a auto dziś już musiałem na plaka odpalać bo kreciłem z 4 razy i nic , myslałem że to swiece ale komputer nie pokazał błędów czy Meganka ma może jakis zawór zapobiegajacy cofaniu sie paliwa do zbiornika ?
Kup czystą blokadę i ją załóż, sama się przyuczy i będzie git
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
No właśnie , ale nie dochodzi mógłbyś mi powiedzieć który jest do niego bezpiecznik, lub przekaźnik ? Z góry dziękuje.
Tak sądzę, że w dzisiejszych czasach to nie jest wiedza tajemna, że trzeba zrobić diagnostykę komputerową jeśli śię świeci taka kontrolka bo nie jest ona tylko od świec....
Problem rozwiązany, okazało się że przewód pomiędzy BCM a ECM był uszkodzony. Kontrolka od immo sygnalizowała prawidłową pracę. A komputer nie otrzymując sygnału startu od BCM, odcinał sygnał z czujnika obrotów. Zwykłe obejście linii rozwiązało sprawę. Po średnicy przekroju poprzecznego przewodu wnioskuję że to musi być częste zjawisko w tych samochodach....
Wciśnij wyłącznik udarowy!
Na forum megane.com.pl masz dokładnie rozpisany ten problem. Podsumowując czeka Cię powrót do mechanika, który wymieniał Ci rozrząd a nie umiał tego zrobić poprawnie w tym silniku.
Witam wymieniłem akumulator w Renault Megane II 1,9 TDI na nowy Auto nie odapala pomóżcie.
Przycisk to w zasadzie wyłącznik bezwładnościowy w razie wypadku odcina dopływ paliwa/ wyłącz pompę/ jest prawdopodobie pod maską silnika przy nadkolu/strona kierowcy/w plastikowej puszce. Mało prawdoodobne żeby on zadziałał przy wjeździe do garażu .Masz alarm?
Witam ale nie ma zasilanie na cewke w momencie kręcenia rozrusznikiem i komputer nie widzi obrotów wału. Jak kontrolka od immo gaśnie to czy jest pewność że immobiliser jest ok.
Problem rozwiązany ,serwis aso wymiana modułu blokady na inny ,używany i zaprogramowanie go,druga sprawa to wymiana wiązki kabli która wskutek tarcia się przecięła Dzięki za pomoc ;)
Widać blokada uszkodzona
A jak nie pompa paliwa to może coś z czujnikiem położenie wału... Mój kumpel miał podobna sytuacje i się okazało że to ten czujnik trzeba było wymienić..
A jak to naprawić, bo ja się trochę średnio znam. Po krótkiej przejażdżce po mieście, nie wyłączałem silnika bo bałem się, że potem nie odpalę. Auto po wyłączeniu silnika już na parkingu i ponownym uruchomieniu, auto na początku nie chciało odpalić potem zaskoczyło i teraz odpala już za każdym razem bez problemu. Także kurcze nie wiem
Druga sprawa to nie zawsze ale dość często po przekręceniu kluczyka w stacyjce dioda immobilisera zaczyna mrugać szybciej i nie da się odpalić samochodu aby odpalić muszę wyciągnąć kluczyk ze stacyjki, zamknąc/otworzyć auto pilotem i wtedy autko odpala już normalnie. Jest to normalne zachowanie jeśli od otwarcia auta pilotem do czasu odpalenia upłynie...
Przeczytajcie jeszcze raz pierwszy post autora tematu, a szczególnie na to wróciłem z powrotem te 200km,potem jeszcze 3 trasy po 30km i co sie okazuje następnego dnia jadę do pracy a auto szaleje,szarpie częsie cuda,przyłączam na benzynę a auto gaśnie,na lpg odpala ale jedzie jak by na 3 garach,podczas gdy była benzyna jechał normalnie, Wg mnie silnik...
Oringi plus samostart i obydwie palą bez problemu.
nom masz rację... ale bardziej wydaje mi się ze bd syf w baku i poprostu jak jest mniej to wciąga do przewodów i je przytyka (szczególnie ze jak auto zgaśnie, to odpala od strzała i chwile jedzie spoko) tylko ze gdybym wsadził gaz to raczej to nie bd mi przeszkadzało prawda? bo w sumie benzyna bd mi wtedy tylko służyła do opalenia silnika i zagrzania...
Podczas jazdy moja meganka straciła moc po dociśnięciu pedału do końca zaczęła dusić się i zgasła po dolaniu paliwa odpaliła bez problemu po włączeniu biegu nie miała siły ruszyć i zgasła w przeciwnym razie do biegu w tył obecnie nie chce odpalić w ogóle próbuje załapać ale bez rezultatu PROSZĘ O POMOC!!
Popraw styki w komputerze silnika i podepnij clip
Kolego mam ten sam problem , wejdź do mnie na mój temat i poczytaj co tam koledzy poradzili... Obawiam się że to trochę poważniejszy problem, nawet mechanik mi powiedział że od tych mrozów się tak pierdzieli. Jak by nie było kilka renówek w ten sam dzień ma ten sam problem :/ Na innym forum mi napisali też że chodzi o zasilanie wtrysków. Sprawdź świece...
Jeżeli wszystko masz podpięte to ponowne zakodowanie immo, emulator lub wyrzucenie z ECU na stałe.
W jakim stanie są główne bezpieczniki w prawym narożu podszybia.(pewnie zielone)
Witam, ma problem z Meagną II 2003 Rok 1.5 dci 82km Osprzęt DELPHI. Problem polega na Ciężkim odpalaniu po nocy, jak i również po zgaszeniu rozgrzanego silnika i Ponownej próbie uruchomienia po 3 min (po 10, 15 minutach odpala od razu). Wyskakuje również komunikat ,,FAULT INJECTION" przy próbie przyśpieszania 4 i 5 Bieg 2500-3000 obr/min. Czytałem inne...
renault megane odpala megane odpala renault megane odpala gaśnie
zadania elektrotechnika restartuje ładowanie ładowanie wycieraczki przednie scenic
Możliwości podłączenia do Sony TA-F690ES ADAPTOR Jak wyłączyć komunikat "Bravia EX4" na Sony Bravia