Jeśli wtryskiwacz leje paliwem to może zalewć świecę i nie odpali.
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Całkiem możliwe kolego, jak pisałem wyżej nigdzie nie mogłem znaleźć "tropu". W książce też informacji jak na lekarstwo a mam dwie o seicento. Jak sam widzisz, Ty to wiesz, ja już z resztą też, co, gdzie i jak szukać, a są i tacy którzy mają problem z diagnozą. A u mnie niestety mechanik to ostateczność. Ważne że problem rozwiązany! Pozdrawiam.
Sprawdź czy jest iskra jak nie pali. Pierwsza myśl czujnik położenia wału.
Nic nie robię. Poprostu wsiadam, przekręcam kluczyk i jak kontrolka wtrysku przestanie świecić to przekręcam dalej i odpalam.
Ustawić poprawnie... tam masz dwie sondy czy jedną?
sprawdż zasilanie centralki i przekażnik zasilaniacentralki
Nie gaśnie, gaśnie dopiero jak silnik się uruchomi. Nie wiem jak ty uruchamiasz tego swojego "sejka" ale "instrukcyjny" przepis na odpalanie Seicento jest taki: najpierw przekręcamy stacyjkę w pozycję MAR, powinna mrugnąć kontrolka od immobilajzera (pomarańczowy kluczyk, jeżeli jest immobilajzer), powinna "zabuczeć" przez 2-3 sekundy pompa paliwowa...
Witaj kol mawerikzDG w tych fiacikach prawie standardem jest czujnik położenia wału, a jeszcze gdy ci zapali na pych, to będziesz pewny, wymień ten czujnik. Tak, ale czujnik był niedawno wymieniony tj. z rok temu, no właśnie nie pali na pych. Jak sie pierwszy raz zpierniczył to palił na pych, ale czy czujnik położenia wału mógł się zepsuć przez odpalanie...
Witam, mam takie pytanie: Zdarza się tak, że nie kręci rozrusznik a prąd jest ponad 12+ a mimo to nic. Pomaga mu aby odpalanie na prostownik, lub na kable. Seicento 1.1 SPI - bez gazu. Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób...
Czujnik wymieniony i auto odpala za każdym razem bez gadania :) Ciągle nieco długo kręci na ciepłym (2-3s) i to nie za każdym razem tylko zupełnie losowo, ale to już chyba problem z czymś innym (może kompresja już lipna tu i ówdzie). Dzięki wszystkim za pomoc :) Stary czujnik obmierzyłem, jego oporność na zimno jest identyczna jak nowego. To dziwne,...
W drodze do pracy zauważyłem że słabo działa ogrzewanie. , i Dodam że auto ma instalację LPG, z którą czasami mam problemy (silnik gaśnie na zimnym i potem trudno go odpalić) te obiawy są powiązane , tzn tak jakby silnik nie był dogrzewany , hm , termostat całkowicie otwarty ? , raczej nie a co do pytania które powtórzę , (silnik gaśnie na po zgaszeniu...
Witam jak w temacie. Planuje zrobić odpalanie seicento na pilota. I o ile wszystko ładnie pięknie działa do momentu uruchomienia rozrusznika. To samochód nie odpali z powodu immobiliser'a. I tutaj pytanie zasadnicze Czy istnieje jakiś sposób wprowadzenia kodu z karty poza emulowaniem wciskania czujnika przepustnicy? Czy może przypadkiem jest jakieś...
Witam! Mam nastepujacy problem: Posiadam Fiata Seicento z zainstalowana instalacja BRC(niestety dokladniejszej specyfikacji instalacji w tym momencie nie posiadam). Sterownik instalacji to przelacznik gaz/ start bezyna --> automatyczne przelaczanie na gaz/ bezyna. Kilka tygodni temu zaczely sie problemy. Gdy uruchamialem auto(polozenie srodkowe przelacznika:...
Witam. Mam seika 1,1 vana z gazem.Miałem podobny problem. Jesli w baku bylo poniżej 1/4 benzyny to ciężko palił, nawet jak było ciepło.Na gazie po pierwszym razie zagadywał. Mechanik sprawdzał pompę,wymiana świec,przewody, przy okazji jedna cewka padła - więc tez wymiana. Nic to nie pomogło. Od tej pory mam w zbiorniku powyże 1/2 benzyny i wszystko...
Na początku jak kupiłem samochód był problem z pracą tylko na benzynie dusił się jak nie był rozgrzany. Ale wymieniłem sondę lambda i poprawiło się jeśli chodzi o benzyne ale pogorszyło się odpalanie (wcześniej mogłem odpalić na benzynie i zaraz na gaz przełączyć praktycznie i działał. lub jak jechałem na gazie wyłączyć na gazie a przed zapalaniem na...
Ja mam taki sam problem, z tym że nie mam lpg - polecam przeczytać mojego posta "Fiat Seicento 899 Nie odpala" - męczę się z tym już pół roku, pozostało jeszcze sprawdzić nową pompkę paliwa bo daje 0,9 bara no i nowy silniczek krokowy bo przeczyszczenie nic nie dało. Pozdrawiam
Witam! Szukałem podobnych tematów, które przejrzałem z góry na dół, lecz nie znalazłem odpowiedzi. Sytuacja wygląda tak, że Seicento nie odpala. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka wtrysku i nie słychać pompy paliwa. Szukając przyczyn awarii w instalacji, czasami udało się go odpalić ale zazwyczaj nie trwało to długo. Co dziwne szukałem...
witam ponownie, wczoraj miałem 1/4 zbiornika paliwa i odpalanie na 3 gary to standard, zatankowałem do ok 3/4 zbiornika paliwa i to samo bez poprawy nawet gorzej bo trzebabyło po odpaleniu nieźle przegazować żeby zaskoczył, no to powyślałem że wleju mu do pełna (i dla odmiany wlałem 98 verva) i nie ten samochód (odpala idealnie nawet zgasła po pilkunastu...
witam,przepraszam ze się w trącam ale potrzebuje pomocy , podłączam taki alarm z zdalnym odpalaniem auto. do fiata seicento i stanąłem w miejscu nie wiem gdzie podłączyć przewód (sygnał do ominięcia immobilisera BYPASS)niebiesko-biały wychodzący z centralki alarmu.. interesuje mnie pod jaki przewód go podpiąć w immo schemat alarmu http://www.fotka.pl/profil/OlusSsx33/alb...
Rozruszniki MM/denso nie posiadają przekładni planetarnej i stad takie cuda na mrozie z aku 44Ah Jak miałem seicento to włożyłem aku 62Ah odpalał bez zająknięcia A że jeździł sporo w trasie to aku i tak doładował Ok, więc jakie jest "antidotum" na normalne odpalanie auta? Wymiana rozrusznika na ten z GP? Kolega napisał, że odpalał aku z traktora i...
http://obrazki.elektroda.pl/8465506700_1... Teraz szukaj gdzie ginie prąd, od stacyjki do bezp F22, czy dalej za nim
Witam mam taki problem może mi pomożecie posiadam fiata seicento 900 rocznik 1999 autko posiada instalacje gazowa trzeciej generacji problem tkwi w tym że samochód nie chce odpalać centralka jest dwustopniowa odpalanie tylko na samej benzynie i benzyna z automatycznym przełączaniem na gaz jak autko odpali to silniczek równ:cry:o pracuje na benzynie...
Termostat wymieniony,czujnik też nowy,nastawnik b.jałowego wyczyszczony ,ale problem pozostał.Wysokie obroty są tylko po długim okresie postoju (np.po nocy).W czasie dnia gdy jeżdźę odpalanie jest już normalne co sugeruje, że związek to ma z temperaturą silnika.Czy sonda lambda może taki objaw powodować?
Mój dieselek umarł. Odpala, bo nowy aku nie zamierza się poddać, kręci aż do skutku. Chodzi ale mam kaszę w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. To się po kilku minutach jazdy przegrzewa, bo lód zatyka obwód. Po drugie, pękł przewód paliwa, i sika ropą po odpaleniu. Jest weekend, nie mam jak kupić nowego przewodu i płynu, i co gorsza rozdzielacza,...
Kontrolka gaśnie, zawory nie hałasują. Z tego co zauważyłem to złe odpalanie występuje jak temperatura spadnie poniżej 10 st. Im zimniej tym dłużej skręca się na prawidłową pracę. Czujniki temperatury wody i powietrza wskazują dobrze. Dzisiaj podłączyłem i zauważyłem że faktycznie samochód zaczyna prawidłowo pracować jak podciśnienie spadnie poniżej...
Witam. Ostatnio w aucie pojawił się dziwny problem. Mianowicie zauważyłem, że po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolka ładowania nie paliła się. Po odpaleniu silnika kontrolka zaczęła się lekko żarzyć, ładowania nie było (nieco przygaśnięte światła). Gdy doda się lekko gazu, tak do 2 tysięcy obrotów może i przytrzyma tak kilka sekund, kontrola przestaje...
Ok, to zrób taki test przy obecnie panujących temperaturach. 20 km to już nie jest taka krótka trasa, powiedzmy 6 km, gaszenie i odpalanie pod wieczór, znowu 6 km. 10 nie Twoje a to że go kręciłeś i spalił mniej, niż jak ktoś się kula jak typowy kierowca 126P po lekturze słynnej książki o ekonomice jazdy to całkiem inna gadka. Zresztą potwierdza tylko...
Z tym zapalaniem miałem identycznie w kilku autach, zawsze był przyczyną czujnik poł. wału a raz tylko sterownik (skoda ale po wypadku).
Witam sprobuj przeczyscic czujnik polozenia walu. U mnie to pomoglo a mialem identyczny problem.
Witam! Posiadam uno z 2001 z silnikiem 899 (takim jak w seicento 900) z monowtryskiem. Ostatnie usterka była bardzo dziwna i mechanicy nie mogli sobie poradzić z problemem. Mianowicie przy silnik poprawnie chodził na niskich biegach. natomiast przy zwiększaniu mocy i przełożeniu na 4 bieg zaczynał się robić problem. Auto nie miało mocy, nie dało się...
Czy koleżanka trzymała mocno hamulec podczas próby rozruchu? Jeden z wielu scenariuszy: - poszła linka sprzęgła; - rozrusznik nie wytrzymał i się spalił próby rozruchu (z wciśniętym hamulcem) Reasumując - próby uruchomienia spowodowały dodatkowe straty i koszta naprawy wzrosną. Ale bez zajrzenia pod maskę trudno potwierdzić/obalić moją diagnozę. Równie...
Jakie seicento? MPI? SPI? Za akumulatorem masz też bezpieczniki Maxi.Sprawdzone? W jaki sposób mechanik usunął immo?
Witam, taki objaw miałem jak czujnik Halla był niesprawny -jak było wilgotno to samochód miał problem z zapaleniem (prawdopodobnie przebicie miedzy ekranem kabla a kablem sygnałowym.) Możesz również sprawdzić kable zapłonowe i świece.
Kolektor wydechowy?
Bez immo nie odpali. Kup ecu czyste na all... koszt ok.120zl. I juz bez puszki immo powinien ruszyć.
Odpalasz kluczykiem z główką niebieską czy bordową?
MAP zostaw w spokoju, on tu nie ma nic do rzeczy.. Diagnoza była (jeśli była...) to taka, że czytali kody błędów. Bo przecież jak "jedzie" to jest dobrze. Dziwi mnie jedno, skoro już tyle zostało wymienione, po co? Na jakiej podstawie? Mechanicy coś twierdzą ale ich nie słucham, za to wymieniłem: cała lista.
Alternator zardzewiał i stanął.
Sprawdź masy, szczególnie plecionkę.
Hm. czujnik położenia wału
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
na to skladac sie moze wiele rzeczy-swiece,kable,filtr paliwa,filtr powietrza,pompa paliwa,syf w gazniku.ale kiedy to wszystko masz na bank sprawne to trzeba poddac auto badaniom w serwisie.powinno wykazac. a moze po prostu wina benzyny?
Jechać do specjalisty, zmierzyć wydajność układu ładowania i zrobić test obciążeniowy akumulatora. Z prostszych rzeczy pomiar stężenia elektrolitu, czyszczenie klem, szukanie niekontaktującej masy, przegląd rozrusznika i bendyksu. Nawet podpięcie żarówki na krokodylkach pod akumulator i sprawdzenie czy kiedy kręci rozrusznik spadek jest na akumulatorze...
Po wjechaniu w dziurę na jezdni Seicento nie odpala, kręci, ale nie odpala.
Obca instalacja czyli domontowany gaz, posprawdzaj wszystkie łączenia a zwłaszcza szukaj pośniedziałych połączeń. Sprawdz emulator.
Jak stoi na płaskim to na 4 lub 5 biegu spokojnie go przepchniesz tak aby zakręcić wałem korbowym
Zrobię zrzuty z testera i pokażę. Zastanawiam się, czy nie jest dmuchnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2 i 3 .
Wymieniłem wąż i cewki a problem nadal występuje. Zauważyłem że seicento nie odpala po zagrzaniu się silnika. Jakieś pomysły?
. W takiej sytuacji co powinienem zrobić? Zmówić litanię do św. Pompkeusza.
Jeżeli zegary się kasują to trzeba sprawdzić ciągłość obwodów zasilania + i -,pod obciążeniem występuje przerwa.Sprawdż czujnik temperatury dla sterownika.
Naładować aku, jak nie pomoże albo naprawić albo "wyciąć" immo. Ikonka oznacza że immobiliser nie pozwala odpalić ale jeżeli aku pada wypluwa tą samą ikonkę.
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
nikt koła pasowego nie ruszał To jak rozrząd sprawdzony?
Skoro pracuje na gazie to czujnik wału w porządku będzie. Może być wina silnika krokowego który stabilizuje pracę na jałowym biegu ale to tylko domysły. Także czujnik tzw MAP i jego połączenie przewodem podciśnieniowym z kolektorem ssącym ma bardzo duże znaczenie do pracy na benzynie. Bez diagnostyki komputerowej i podejrzeniu parametrów "na żywo" można...
Sprawdź czy problem odpalania w Seicento to nie czasem wina rozrusznika, bo co prawda to było w 1,1 ale tam były te Denso fatalne i one stawały po prostu, akumulator nie miał siły tym obrócić, pomimo że był ok ciężkie do kitu te rozruszniki. Znam przypadek że ta mała kostka fiatowska 40Ah odpalała spokojnie 2,0 TDI a z Seicento był problem z odpalaniem,...
Witam Seicento900.Brak iskry przy rzruchu z kluczyka Z popychu odpala. O co chodzi? Pozdrawiam.
A pomyślałeś o baterii?
padł czujnik temperatury przy termostacie. Przekazywał ciągle sterownikowi że silnik jest zimny, co powodowało zalewanie świec i nie chciał odpalać
Miałeś czyste ecu bez immo. Kolega z immo. Przyuczył się do auta kolegi i masz efekt.
Może tzw. skok w rozruszniku. ?
Możesz odpalić na samym gazie? Wtedy byłoby wiadomo w czym szukać - w układzie paliwowym benzyny lub zapłonowym. Przyznam że dość dziwny dźwięk przy odpalaniu. Sprawdziłbym kompresję w cylindrach silnika SC 900 nie ma paska rozrządu . Czujnik położenia wału wymieniony ale czy odległość od koła fonicznego jest odpowiednia?
Witam. Przy pochmurnej pogodzie, lub gdy pada deszacz,rozrusznik kręci,lech brak iskry.Jeżeli seicento się popchnie to odpala. Przy ciepłej, słonecznej pogodzie, odpala z rozrusznika bez problemu.
Problem rozwiązany , temat zamykam.
Jest poprawna odpala, ale trzeba trochę dłużej pokręcić silnikiem, tak jak to widać na filmiku https://filmy.elektroda.pl/77_1719234820...
Zasilanie przekaźnika z 15, czyli "po stacyjce". Po zmostkowaniu styków przekaźnika odpala?
Te rzeczy nie wpływają na nieodpalanie w wymienionej sytuacji. Mam pytanie,dlaczego seicento 900 podczas wilgotnej pogody nie chce odpalić z kluczyka a jak się go popchnie to odpali ?
Niech ktoś kręci rozrusznikiem a Ty zobacz czy wtryskiwacz nad przepustnicą rozpyla paliwo. Jak nie a po psiknięciu plaka odpala i potem pracuje to przyjrzałbym się bliżej stacyjce.
Witam Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z odpalaniem seicent. samochód nie odpala czasami bez względu na to czy jest ciepły czy zimny,kręci bardzo dobrze ( na "pych " pali zawsze od razu ) Po poprawieniu wszystkich przewodów masowych problem na chwile się uspokoił , wymieniłem akumulator również problem na miesiąc się uspokoił . Zastanawiam się...
Świece oraz regulacja luzów zaworowych było robione? Konieczna wymiana świec oraz sprawdzenie luzów zaworowych na gazie co 20 tys. km.
Fiat Seicento 1,1 Problem z ładowaniem, odpalaniem. Witam serdecznie. Jestem użytkownikiem Fiata Seicento 1,1 z gazem. Autko użytkowane codziennie, jednak co dwa, trzy dni nie odpala. Wymiana akumulatora nie pomogła. Zmierzyłem pobór prądu na postoju 0,12 A. Wyjąłem akumulator po odpaleniu - napięcie na przewodach 13,8 V, prąd od 1,8 do 2 A. Moim zdaniem...
Masz serwisowy kluczyk taki większy koloru brązowego? jak nie masz to lipa. Zostaje zakup komputera z kluczem i centralką immo znajdującą się pod deską nad pedałami. Mogę też wyłączyć immo w komputerze . Jeżeli potrzebować będziesz taki zestaw to mam 120 zł kompletny z 1 kluczyk , ale lepiej proponuje się tego pozbyć imma i po kłopocie
Pewnie pompka poszła z dymem. Warto by pomiar ciśnienia paliwa zrobić. A z tym wtryskiwaczem to pewnie odcina go przekaźnik a nie emulator i wywala błąd.
Istnieje taka opcja szukaj :idea: Opisywane to było na przykładzie seicento.Poszukaj troszeczkę.
Były czarne pokre
Nie zapala bo sterownik widzi -30 i zalewa silnik. Luzujesz króciec i na uboższej pali. Miałem identyczny przypadek w seicento. Jeśli to stało się nagle, raczej odpięty czujnik, ewentualnie uszkodzony kabel.
Kiedy były wymieniane filtry paliwa i powietrza oraz filtr gazu. Aby sprawdzić iskrę ściągnij fajkę ze świecy wsadź jakąś świecę tylko pewną dotknij świecą do korpusu silnika pokręć rozrusznikiem i powinna przeskakiwać iskra .
Witam można to bardzo prosto sprawdzić, na rozruszniku masz ogółem 2 kable gruby najczęściej na klucz 13 i cieńki na wsuwkę albo na 8-10 kluczyk. Spróbuj podać na ten cieńki, plus z akumulatora bezpośrednio wtedy jak jest rozrusznik w porządku to będzie kręcił i będzie to oznaczało że niedochodzi ci prąd do rozrusznika. Jak nie zakręci to masz ten gruby...
Czy jeżeli silnik nie odpala to jest iskra i paliwo? Jakieś błędy wyskakują?
Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
Mozliwe ze sie stalo tak jak kolega wyzej twierdzi ze sa spacjalisci w naszym kraju ze przy spawaniu nie sciagaja klem bp tweirdza ze po co skoro tyle razy to robili i n ic sie nie stalo. Ale zawsze jest ten pierwszy raz i oby to nir dotyczylo ciebie. Przypadkiem nie masz tam jakiegos alarmu ktory by odcinal rozrusznik lub jakies urzadzenie odpowiadajace...
Zasilana jest ze stacyjki a dodatkowy kabel idzie do przekaźnika priorytetowego który w momencie odpalania odłącza większość odbiorników (dmuchawa, światła, wycieraczki).
kolego jutro się za niego zabiorę to napiszę więcej info co i jak
Sprawdź najpierw podstawową rzecz, czy jest iskra i czy dochodzi paliwo, Cienko to widzę po spawaniu,? :| Dodano po 29 Z twojego postu rozumiem, że rozrusznik kręci silnikiem, tylko nie odpala?
Cześć Może nie ta grupa, ale zapytam zanim oddam do mechanika, może ktoś coś podpowie. Sejko 0.9 99r. Problem z odpalaniem. Początkowo myślałem, że cewka, świece i przewody ale to wymienione i dalej mi nie odpala. Przeczyściłem wtrysk paliwa, i pompę i dalej to samo. Jutro jeszcze wymienię filtr paliwa, ale wątpię żeby coś to dało. I najważniejsze....
Weź szczelinomierz i sprawdź odstęp czujnika od zębów koła fonicznego, fabryka podaje max 1mm, miałem przypadek, że przy 1,1mm nie odpalał za pierwszym razem. Podpiłowałem wspornik czujnika i problem rozwiązałem
Taaa.... Centralny zamek w Seicento bez lampki w bagażniku..
Auto ma Fiata Code? Jeśli tak to sama wymiana sterownika nic nie da chyba że jest bez przypisanego kodu, Łączy się z programem diagnostycznym i pokazuje błąd wtryskiwacza? Jeśli przewody sprawne to musi odpalić, pompa paliwa uruchamia się na chwilę po przekręceniu kluczyka? Pewnie tak (ciśnienie sprawdzone), ale powinna po kilku sekundach się zatrzymać...
Zobacz czy czyta obroty silnika a tak ogolnie sprawdz co ci brakuje jak niechce zagadac. Druga sprawa immo tez ci moze trzymac.
Witam, mam problem z fiatem Seicento 900 auto nie odpalało, wymieniłem wtrysk auto odpala tylko na gazie wciśniętym w podłogę. Raz gaśnie raz nie, jak już pali to kopci niemiłosiernie na biało. Benzyna jest w oleju, pęknięty blok?
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
przewody WN kiedy wymieniane?problem tkwi gdzieś w zapłonie być albo pompa paliwa siada a na wolnych obrotach jak się zachowuje? a jak jest z samym odpalaniem?
Nie zapomnij o jeszcze jednym elemencie zestawu - kluczyku z transponderem od tego immo. Jeśli chcesz zachować swój kluczyk którym odpalasz i otwierasz drzwi i bagażnik to podepnij ten z zestawu pod obudową stacyjki w pobliżu pętli (jest na stacyjce) i wtedy masz prawie tak jak wylogowany - odczyta sobie kod z kluczyka tylko nie wiem czy nie musiałbyś...
po temacie kluczyk nie na pętli tylko w środku w pętli i odpala odrazu
Zmierz go omomierzem i sprawdź połączenie kostki. Prawdopodobnie jest przerwa.
Czujnik temperatury cieczy do sprawdzenia.
Mój cieniak przejechał ponad 160000 z czego ok.100000km na gazie.Od pewnego czasu pojawił się problem z odpalaniem.Auto może stać kilka dni i za pierwszym razem pali ,ale gdy go zgaszę po zbyt krótkiej pracy(np.po 1 min.)to muszę sporo kręcić aby odpalić.Gdy auto jest rozgrzane to problem znika.Dodam że mam go od nowości i nigdy nie mialem z nim kłopotów(chyba...
alternator kręci normalnie Bardzo ciekawe. Silnik 0,9 czy 1,1 rocznik ??
Witam Wymontowałem centralke alarmową wraz z centrlnym zamkiem, nie moge odpalic samochodu, popmpa paliwowa nie działa- podłączyłem ją na krótko, samochód dalej nie chce zapalic, nie wiem który jescze kabel zmostkowac, zasilic, może ktoś wie jak z tym probleme sobie łatwo poradzic? . Pozdrawiam
Czujnik położenia wału.P
odpalanie seicento kluczyka kymco odpalanie lublin odpalanie
derbi licznik gramofon przydźwięk aster czujnik temperatura
lampy elektronowe sterownik zaworu trójdrożnego schemat
Marantz NR1606 - Samoczynne Przestawianie Przekaźników Jak sprawdzić usterki bez testera w Mercedes A 160 silnik 266.920