Jeśli wtryskiwacz leje paliwem to może zalewć świecę i nie odpali.
Czy koleżanka trzymała mocno hamulec podczas próby rozruchu? Jeden z wielu scenariuszy: - poszła linka sprzęgła; - rozrusznik nie wytrzymał i się spalił próby rozruchu (z wciśniętym hamulcem) Reasumując - próby uruchomienia spowodowały dodatkowe straty i koszta naprawy wzrosną. Ale bez zajrzenia pod maskę trudno potwierdzić/obalić moją diagnozę. Równie...
Z tym zapalaniem miałem identycznie w kilku autach, zawsze był przyczyną czujnik poł. wału a raz tylko sterownik (skoda ale po wypadku).
na to skladac sie moze wiele rzeczy-swiece,kable,filtr paliwa,filtr powietrza,pompa paliwa,syf w gazniku.ale kiedy to wszystko masz na bank sprawne to trzeba poddac auto badaniom w serwisie.powinno wykazac. a moze po prostu wina benzyny?
Obca instalacja czyli domontowany gaz, posprawdzaj wszystkie łączenia a zwłaszcza szukaj pośniedziałych połączeń. Sprawdz emulator.
Całkiem możliwe kolego, jak pisałem wyżej nigdzie nie mogłem znaleźć "tropu". W książce też informacji jak na lekarstwo a mam dwie o seicento. Jak sam widzisz, Ty to wiesz, ja już z resztą też, co, gdzie i jak szukać, a są i tacy którzy mają problem z diagnozą. A u mnie niestety mechanik to ostateczność. Ważne że problem rozwiązany! Pozdrawiam.
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
No dobra ale czemu jak zaleje tej benzyny co robiłem 2 razy to nagle umie zapalić?
Witam. mam problem z sc900 zacznę od tego że ciągle podczas jazdy jak i przy odpalaniu świeci mi się lampka wtrysku. dopóki się świeciła to silnik chodził równo, bez żadnych zastrzeżeń tyle że świeciła się ta lampka. w końcu zgasła a z nią skończyła się jazda. SC nie odpala. jak przy rozruchu dodaję mu gazu to próbuje się wkręcić na obroty ale rzadko...
Mam Seicento 900 z 99 roku w gazie. Odpala tylko wtedy gdy jest zimny, rozgrzany do razu gaśnie. Nie słychać pompki paliwa. Sytuacja jest taka sama i na paliwie i na gazie.
Proszę bardzo: Widać po podniesieniu maski z prawej strony obudowy kolektora / katalizatora: http://obrazki.elektroda.pl/6154126800_1... Pozdrawiam.
panowie pilnie potrzebuje pomocy mój seiciento gasnie i p[o pół godz czekania odpala i jedzie dalej może miał ktoś taki problem?
witam mam seicento 1.1 rok 2006 i od jakiegoś czasu samochód zaczął przerywać przy zmianie biegow, na jedynce sie rozpędzał normalnie, wrzucam dwojke gaz i on mi gaśnie i szarpie, szybko sprzeglo, przegazowalem i na nowo sie rozpędzałem po którejś probie sie udalo i znowu jechal, ale jak znowu trojke wrzucałem znowu bylo to samo, ale później jak juz...
Jak dla mnie, czujnik położenia wału, na ciepłym się rozjeżdża i taki skutek, ale mogę się mylić.
Witam. Mam problem z sc 900 00r. sama benzyna. Jadę sobie jadę a tu nagle zgaśnie. Pompka paliwa nie pompuje, nie zapala się przez chwilę kontrolka wtrysku. Muszę odczekać kilka minut zapali się z powrotem, pompka pracuje i jest dobrze. Zdarza się to jakiś raz na 10 km przy nawet nie rozgrzanym dobrze silniku. Proszę o pomoc. Edit: Seicento posiada...
Witam, Mam następujący problem. Zdarza się, że silnik zgaśnie na wolnych obrotach np. na światłach. Auto wtedy ma straszny problem z ponownym odpaleniem, trzeba kręcić rozrusznikiem dłuższą chwilę z pedałem gazu w podłodze by zechciało odpalić, czasem się nie udaje i auto nie odpala, aż padnie akumulator. Jeśli auto zgaszę sam na kluczyku auto pali...
Witam jak w temacie posiadam fiata seicento 900 z 99 r. Dziś rano wyjechałem po przejechaniu około 300m auto zaczęło strasznie szarpać i zgasło. Teraz nie odpala.tzn jak by załapywał i od razu się dusił. Zepchnąłem go z powrotem na podwórko wymieniłem świece ale dalej to samo. Co może być przyczyną ?
Witam. Seicento 1.1 rok produkcji 2000r. Świeci kontrolka wtrysku paliwa i po zapaleniu auta nie gaśnie, tym samym samochód pracuje nie równo,brak mocy. Na początku kontrolka zapalała się czasami i gasła teraz świeci cały czas. Napięcie na wtyku zasilającym wtrysk ok.6V, podpięcie żaróweczki z pod tablicy rejestracyjnej powoduje, że żaróweczka żarzy,...
Witam od pewnego czasu gdy jadę i czekam na światłach auto mi gaśnie do tego gdy ruszam strasznie piszczy. Zapalają się kontrolki od: akumulatora, olej, i wtrysku. Auto od razu zapali gdy mi zgaśnie. Byłem u mechanika powiedział że pasek był wymieniany więc będzie to ,, koło zamachowe koło alternatora " Co wy na to? Aha jeszcze jedno takie akcje zaczęły...
we Wtorek postawiłem samochód na podwórku a w czwartek już nie mogłem go odpalić. Wymieniłem świece , przewody do świec i cewki wysokiego napięcia i nic nie pomogło. Iskra jest, paliwo z przewodu leci a nie chce odpalić a palił na dotyk.
Witam! Od pewnego czasu mam magiczne seicento 1.1 MPI z 2002 roku z lpg. Z autem jest co chwile jakiś problem i tym razem dotyczy on nierozgrzanego silnika. Gdy postoi sobie noc na dworze, rano odpala za 1-2 razem i po chwili gasnie... potem muszę go kręcić z 5 razy żeby zapalił i kiedy w końcu to zrobi, chodzi na bardzo niskich obrotach i po dodaniu...
Seicento na wolnych obrotach chodzi ładnie po dodaniu gazu zapala się kontrolka silnika. Po opadnięciu z obrotów gaśnie.Wyrzuca błędy wtrysku,czujnika tlenui błąd00. Czas wtrysku na wolnych obrotach jest 1,28ms ale jak dodaję gazu to do 4000obr/min nie wzrasta. silnik muli i nie ma mocy. czyżby to sterownik spłatał figla?
witam, Mam problem z moim autkiem. sprawa wygląda następująco. rano zapalam auto od razu gaśnie, odpalam ponownie i po chwili znowu gaśnie( pedał gazu wogóle niereaguje). i tak kilka razy aż przełączy się na gaz i wtedy chodzi jaka gitara. dodam tylko że pompa paliwa i filtr paliwa był niedawno wymieniany. świece jakieś pół roku temu NGK i przewody...
Od jakiegoś czasu samochód, gaśnie na skrzyżowaniach przy ruszaniu, szarpie, potem zdycha i po około godzinie dopiero można odpalić samochód. Zaczęło się coś dziać przy 60km/h najpierw kilkusekundowe szarpnięcie, tak jakby ktoś na hamulec nacisnął, zapala się lampka silnika po około 2 sekundach wszystko ok. Po pewnym czasie zaczął szarpać na skrzyżowaniach...
Witam Wszystkich :) Od dłuższego czasu zauważyłem że w moim seicento 900 benz+lpg rok prod 1999 silnik się poci, a mianowicie, co jakiś czas trzeba dolewać oleju, płynu chłodniczego. Więc postanowiłem to zmienić a mianowicie, wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pokrywą rozrządu, kolektora wylotowego, dolotowego pod termostatem. Po złożeniu będąc dumnym...
Witam kolegow. Mam Seicento 1.1 i problem. Problem jest tego rodzju. Zapalam seja i wszystko jest ok przez 3 min a potem samochod gasnie i nie da sie go ponownie uruchomic . Ale co jest dziwne to po jakim czasie samochod znowu da sie uruchomic ale tez na 3 min gasnie. Wykonane czynnosci to: - sprzwdzenie pompy paliwa ( dziala) - sprwadzeni swiec i tu...
sprawdż zasilanie centralki i przekażnik zasilaniacentralki
http://obrazki.elektroda.pl/8465506700_1... Teraz szukaj gdzie ginie prąd, od stacyjki do bezp F22, czy dalej za nim
Witaj kol mawerikzDG w tych fiacikach prawie standardem jest czujnik położenia wału, a jeszcze gdy ci zapali na pych, to będziesz pewny, wymień ten czujnik. Tak, ale czujnik był niedawno wymieniony tj. z rok temu, no właśnie nie pali na pych. Jak sie pierwszy raz zpierniczył to palił na pych, ale czy czujnik położenia wału mógł się zepsuć przez odpalanie...
Nie gaśnie, gaśnie dopiero jak silnik się uruchomi. Nie wiem jak ty uruchamiasz tego swojego "sejka" ale "instrukcyjny" przepis na odpalanie Seicento jest taki: najpierw przekręcamy stacyjkę w pozycję MAR, powinna mrugnąć kontrolka od immobilajzera (pomarańczowy kluczyk, jeżeli jest immobilajzer), powinna "zabuczeć" przez 2-3 sekundy pompa paliwowa...
Witam, mam takie pytanie: Zdarza się tak, że nie kręci rozrusznik a prąd jest ponad 12+ a mimo to nic. Pomaga mu aby odpalanie na prostownik, lub na kable. Seicento 1.1 SPI - bez gazu. Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób...
Czujnik wymieniony i auto odpala za każdym razem bez gadania :) Ciągle nieco długo kręci na ciepłym (2-3s) i to nie za każdym razem tylko zupełnie losowo, ale to już chyba problem z czymś innym (może kompresja już lipna tu i ówdzie). Dzięki wszystkim za pomoc :) Stary czujnik obmierzyłem, jego oporność na zimno jest identyczna jak nowego. To dziwne,...
W drodze do pracy zauważyłem że słabo działa ogrzewanie. , i Dodam że auto ma instalację LPG, z którą czasami mam problemy (silnik gaśnie na zimnym i potem trudno go odpalić) te obiawy są powiązane , tzn tak jakby silnik nie był dogrzewany , hm , termostat całkowicie otwarty ? , raczej nie a co do pytania które powtórzę , (silnik gaśnie na po zgaszeniu...
Jakie seicento? MPI? SPI? Za akumulatorem masz też bezpieczniki Maxi.Sprawdzone? W jaki sposób mechanik usunął immo?
Witam! Mam nastepujacy problem: Posiadam Fiata Seicento z zainstalowana instalacja BRC(niestety dokladniejszej specyfikacji instalacji w tym momencie nie posiadam). Sterownik instalacji to przelacznik gaz/ start bezyna --> automatyczne przelaczanie na gaz/ bezyna. Kilka tygodni temu zaczely sie problemy. Gdy uruchamialem auto(polozenie srodkowe przelacznika:...
Witam sprobuj przeczyscic czujnik polozenia walu. U mnie to pomoglo a mialem identyczny problem.
Bez immo nie odpali. Kup ecu czyste na all... koszt ok.120zl. I juz bez puszki immo powinien ruszyć.
Ja mam taki sam problem, z tym że nie mam lpg - polecam przeczytać mojego posta "Fiat Seicento 899 Nie odpala" - męczę się z tym już pół roku, pozostało jeszcze sprawdzić nową pompkę paliwa bo daje 0,9 bara no i nowy silniczek krokowy bo przeczyszczenie nic nie dało. Pozdrawiam
Na lewarku czujniki to nie najlepszy pomysł - wraz z powiększającym się luzem na tulei dźwignia po włożeniu biegu zaczyna coraz bardziej wracać do środka. Natomiast w 90% seicento skrzynia jest sterowana linkami. Jak zobaczysz na skrzyni ta z tyłu przestawia dźwignie na lewo i na prawo a w środkowej pozycji jest na luzie (zawsze) wystarczy na nią przyczepić...
witam ponownie, wczoraj miałem 1/4 zbiornika paliwa i odpalanie na 3 gary to standard, zatankowałem do ok 3/4 zbiornika paliwa i to samo bez poprawy nawet gorzej bo trzebabyło po odpaleniu nieźle przegazować żeby zaskoczył, no to powyślałem że wleju mu do pełna (i dla odmiany wlałem 98 verva) i nie ten samochód (odpala idealnie nawet zgasła po pilkunastu...
Witam! Szukałem podobnych tematów, które przejrzałem z góry na dół, lecz nie znalazłem odpowiedzi. Sytuacja wygląda tak, że Seicento nie odpala. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka wtrysku i nie słychać pompy paliwa. Szukając przyczyn awarii w instalacji, czasami udało się go odpalić ale zazwyczaj nie trwało to długo. Co dziwne szukałem...
Na początku jak kupiłem samochód był problem z pracą tylko na benzynie dusił się jak nie był rozgrzany. Ale wymieniłem sondę lambda i poprawiło się jeśli chodzi o benzyne ale pogorszyło się odpalanie (wcześniej mogłem odpalić na benzynie i zaraz na gaz przełączyć praktycznie i działał. lub jak jechałem na gazie wyłączyć na gazie a przed zapalaniem na...
Witam. Mam seika 1,1 vana z gazem.Miałem podobny problem. Jesli w baku bylo poniżej 1/4 benzyny to ciężko palił, nawet jak było ciepło.Na gazie po pierwszym razie zagadywał. Mechanik sprawdzał pompę,wymiana świec,przewody, przy okazji jedna cewka padła - więc tez wymiana. Nic to nie pomogło. Od tej pory mam w zbiorniku powyże 1/2 benzyny i wszystko...
Rozruszniki MM/denso nie posiadają przekładni planetarnej i stad takie cuda na mrozie z aku 44Ah Jak miałem seicento to włożyłem aku 62Ah odpalał bez zająknięcia A że jeździł sporo w trasie to aku i tak doładował Ok, więc jakie jest "antidotum" na normalne odpalanie auta? Wymiana rozrusznika na ten z GP? Kolega napisał, że odpalał aku z traktora i...
Witam, taki objaw miałem jak czujnik Halla był niesprawny -jak było wilgotno to samochód miał problem z zapaleniem (prawdopodobnie przebicie miedzy ekranem kabla a kablem sygnałowym.) Możesz również sprawdzić kable zapłonowe i świece.
ok.dzięki .podłączam go seicento a pod co podpiąć biały przewód wychodzący z centralki(sterowanie światłami)
Witam mam taki problem może mi pomożecie posiadam fiata seicento 900 rocznik 1999 autko posiada instalacje gazowa trzeciej generacji problem tkwi w tym że samochód nie chce odpalać centralka jest dwustopniowa odpalanie tylko na samej benzynie i benzyna z automatycznym przełączaniem na gaz jak autko odpali to silniczek równ:cry:o pracuje na benzynie...
Termostat wymieniony,czujnik też nowy,nastawnik b.jałowego wyczyszczony ,ale problem pozostał.Wysokie obroty są tylko po długim okresie postoju (np.po nocy).W czasie dnia gdy jeżdźę odpalanie jest już normalne co sugeruje, że związek to ma z temperaturą silnika.Czy sonda lambda może taki objaw powodować?
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Mój dieselek umarł. Odpala, bo nowy aku nie zamierza się poddać, kręci aż do skutku. Chodzi ale mam kaszę w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. To się po kilku minutach jazdy przegrzewa, bo lód zatyka obwód. Po drugie, pękł przewód paliwa, i sika ropą po odpaleniu. Jest weekend, nie mam jak kupić nowego przewodu i płynu, i co gorsza rozdzielacza,...
Kontrolka gaśnie, zawory nie hałasują. Z tego co zauważyłem to złe odpalanie występuje jak temperatura spadnie poniżej 10 st. Im zimniej tym dłużej skręca się na prawidłową pracę. Czujniki temperatury wody i powietrza wskazują dobrze. Dzisiaj podłączyłem i zauważyłem że faktycznie samochód zaczyna prawidłowo pracować jak podciśnienie spadnie poniżej...
Witam. Ostatnio w aucie pojawił się dziwny problem. Mianowicie zauważyłem, że po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolka ładowania nie paliła się. Po odpaleniu silnika kontrolka zaczęła się lekko żarzyć, ładowania nie było (nieco przygaśnięte światła). Gdy doda się lekko gazu, tak do 2 tysięcy obrotów może i przytrzyma tak kilka sekund, kontrola przestaje...
Ok, to zrób taki test przy obecnie panujących temperaturach. 20 km to już nie jest taka krótka trasa, powiedzmy 6 km, gaszenie i odpalanie pod wieczór, znowu 6 km. 10 nie Twoje a to że go kręciłeś i spalił mniej, niż jak ktoś się kula jak typowy kierowca 126P po lekturze słynnej książki o ekonomice jazdy to całkiem inna gadka. Zresztą potwierdza tylko...
Alternator zardzewiał i stanął.
MAP zostaw w spokoju, on tu nie ma nic do rzeczy.. Diagnoza była (jeśli była...) to taka, że czytali kody błędów. Bo przecież jak "jedzie" to jest dobrze. Dziwi mnie jedno, skoro już tyle zostało wymienione, po co? Na jakiej podstawie? Mechanicy coś twierdzą ale ich nie słucham, za to wymieniłem: cała lista.
Witam! Posiadam uno z 2001 z silnikiem 899 (takim jak w seicento 900) z monowtryskiem. Ostatnie usterka była bardzo dziwna i mechanicy nie mogli sobie poradzić z problemem. Mianowicie przy silnik poprawnie chodził na niskich biegach. natomiast przy zwiększaniu mocy i przełożeniu na 4 bieg zaczynał się robić problem. Auto nie miało mocy, nie dało się...
Odpalasz kluczykiem z główką niebieską czy bordową?
Sprawdź masy, szczególnie plecionkę.
Kolektor wydechowy?
Masz wersję z fiatowkim immo FIAT CODE? . Możliwe że centralka immo nie rozpoznaje kodu kluczyka i blokuje zapłon/wtrysk paliwa. Jeśli elektronicznie ok to może usterka mechaniczno-elektryczna? ciśnienie paliwa, pompa czy się uruchamia po przekręceniu kluczyka? Świece zapłonowe sprawdzić można czy już nie pora wymienić
Jak stoi na płaskim to na 4 lub 5 biegu spokojnie go przepchniesz tak aby zakręcić wałem korbowym
Zrobię zrzuty z testera i pokażę. Zastanawiam się, czy nie jest dmuchnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2 i 3 .
Jechać do specjalisty, zmierzyć wydajność układu ładowania i zrobić test obciążeniowy akumulatora. Z prostszych rzeczy pomiar stężenia elektrolitu, czyszczenie klem, szukanie niekontaktującej masy, przegląd rozrusznika i bendyksu. Nawet podpięcie żarówki na krokodylkach pod akumulator i sprawdzenie czy kiedy kręci rozrusznik spadek jest na akumulatorze...
Hm. czujnik położenia wału
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
. W takiej sytuacji co powinienem zrobić? Zmówić litanię do św. Pompkeusza.
odpalanie seicento odpalanie seicento kluczyka lublin odpalanie
serwo hamulec peugeot atlas silnik sprzedam technics uszkodzony
Rezonator kwarcowy - czy ma polaryzację? TeleVox Elektroniczna Woźna – brak reakcji K1-K4, usterka klawiatury, ATmega16, naprawa