Błąd ubogiego wydechu powinien wyjść przy analizie parametrów a nie odczytu błędów, a poza tym dalej nie wiemy jaki silnik więc po co te podpowiedzi
Świeca ok. Iskra taż ładna. Dziwi mnie fakt że jeśli tak dużo razy szarpie na ssaniu to świeża powinna być już dawno zalana o ona jest sucha i zakręcam i szarpie dalej aż w końcu złapie wyłączam ssanie i pali od jednego szarpnięcia. Znajomy mi mówi że to uszczelniacze na wale nie trzymają i tak się dzieje.
podgrzałem nic nie dało brak mocy na zimnym na rozgrzanym szarpie gaśnie na ssaniu
Witam ma problem jak jade na ssaniu to szarpie a jak sie na grzeje i ssanie wyłacze do nie szarpie czego to moze byc przyczyna tego z gory dziekuje pozdrawiam ???????????????
Jak jest zimny to chodzi na ssaniu i dlatego nic nie szarpie, natomiast pózniej brakuje mu paliwa i dlatego go szarpie. Pali dużo bo więcej go gazujesz niż jezdzisz, możliwe przyczyny- przytkany filtr paliwa czujnik ciśnienia paliwa pompka nie robi właściwego ciśnienia Totalna bzdura! Ten silnik zalewa paliwo.
Witam mam lagune 2 /1.8 16v 2002 r po odpalenu na ssaniu szarpie silnikiem najbardziej kiedy obroty zchodza ze ssania na wolne obroty .aż ja przycina .nie trzyma obrotów a drgania zostają nawet na ciepłym silniku tylko mniej odczuwalne .niekiedy jest tak jaby nic sie nie działo
Ja również zamienię na maluszkowy gaźnik tego aisana.Na benzynie nie trzyma mi wolnych obrotów :vamp: Zalewa się na ssaniu,bez niego szarpie i gaśnie przy ruszniu,na ssaniu ma za wysokie obroty.Gdzieś mam tego aisana :smoke:
Może zwróć uwagę na ssanie automatyczne. Jak zimny Ci gaśnie i szarpie to ssanie może takie objawy dać a jak już coś z nim nie tak to może i otwiera się w dziwnych momentach.
Czesto zaraz po zalozeniu instalacji tak sie dzieje a gazownicy twierdza ze membrany w parowniku musza sie ulozyc i ze moga byc niestabilne wolne obroty. Jednakze udalbym sie na twoim miejscu na ponowna regulacje tej instalacji jesli sytuacja po przejechaniu x kilometrow nie ulegnie poprawie. Zadnej gabki nie wkladaj bo efekt bedzie prawie taki sam...
Założyłem nowy regulator i impulsator aparatu. Silnik chodzi od razu lepiej ,trochę szarpie, ale po wyłączeniu ssania za nic nie można złapać wolnych obrotów i gaśnie.
iskra jest, przewody i swiece ogólnie sa nowe i firmy bosch czyli z tego co wiem dość dobre, czyjnik był czyszczony i wlozyłem go na miejsce, otóż, na ssaniu chodzi juz dobrze a bez ssania dalej szarpie :D nie wiem co to moze byc... :)
Nadal będę obstawał przy nieszczelnym układzie dolotowym - zbyt dużo powietrza w układzie, mieszankę wzbogacasz ssaniem i lepiej pali.
Sprawdź czujnik temp. płynu chłodzącego, bądź też jego kostkę od wiązki elektrycznej czy też samą wiązkę. Z rana motor jest zimny i ecu używa trybu ssania
A gdy zapali i jak już jedziesz i dasz gaz do spodu to szarpie?
Dzisiaj dokonałem przeszczepu-wywaliłem aisan-a i wsadziłem jak się okazało fos-a[był tak zalepiony ze nie byłem w stanie odczytać czy to fos czy weber] Za 250 zeta kupiłem gaźnik wraz z silnikiem Jak na razie wrażenia dość pozytywne-pół dnia dłubania i po obijane palce Poddany drobnej regulacji ale jeszcze do dopracowania -Pali od strzała -Ssanie wyłączyć...
A jak wygląda sprawa gaźnika? Ja na benzynie też mam dziwne objawy, ale na szczęście mam gaz, a na benzynie jeżdżę tylko na krótkich dystansach i to na ssaniu.
Witam mam golfa II z z 1987 roku silnik 1,6 benzyna na gaźniku. mam problem bo na niskich obrotach szarpie i chodzi na wysokich obrotach nie wiem co jest aha mam zepsute ssanie i nigdzie nie mogę go dostać ale z tym ssaniem też szarpie pomóżcie mi rozwiązać ten problem z góry dzięki narazie. Chodzi oto ze trudno sie go odpala a nieraz brakuje mu mocy...
Pompuję parę razy gumowym "grzybkiem", na wyłączonym ssaniu pociągam wolno aż wyczuję opór i szarpie, powtarzam to do momentu aż silnik "zagada" i zgaśnie, włączam ssanie na 1/2 albo więcej i wtedy po paru ruchach zapala.
Mam problem z gaźnikiem aisa cc 700 ponieważ przy delikatnym dodawaniu gazu silnik pracuje nierówno czyli przy jeździe szarpie no i przy odpaleniu na ssaniu muszę ciągle dusić i popuszczać pedał gazu kilkakrotnie czy ktos wie jaka możne być przyczyna
Witam. Mam problem Z moim Fiatem Cinquecento 700 na gaźniku od Fiata 126p. Kiedy przyśpieszam samochód szarpie, nie ma wcale wolnych obrotów, pracuje tylko na ssaniu. Ustawiałem obroty biegu jałowego, ale nawet kiedy ustawię śrubkę na maksimum samochód zgaśnie. Czym może być to spowodowane? Pozdrawiam
Te silniki nie mają czasem Weberowskiego gażnika z ręcznym ssaniem ?
NA to wygląda, że masz poważniejszy problem ze SSANIEM. Mieszanka nieprawidłowa i szarpie a po rozgrzaniu wszystko ok, bo ssanie nie potrzebne. Czy po zapaleniu silnik podwyższa sobie obroty? Czy po puszczeniu gazu na zimnym schodzi zbyt nisko a po rozgrzaniu trzyma dobre obroty? Czy mierzyłeś kompresję? Czy po odpaleniu na zimnym nierównomierność jest...
Otóż alcze z takim problemem: Był swap silnika 2.0 ADY z golfa 3 do passata b4. Skrzynia z passata b3 1,8 90km wraz z kołem zamachowym. Problem jest tego typu: rano zimny nie ma ssania, szarpie i ma odcinke przy 4500 obr. - co za tym idzie auto dziala w trybie awaryjnym. Jedno co mi sie udało zaobserwowac to iż co chwile na ułamek sekundy cofa mi zapłon...
witam. Stary temat ale moze ktos pomoze ja jestem z Kielc i mam problem z moim bączkiem. Moja 700 jezdzi ale tylko na ssaniu, bez ssania na trasie osiaga max 70km/h szarpie i nie rowno pracuje na postoju na luzie bez ssania nie wkreca sie na obroty a po wcisnieciu pedalu gazu na maxa auto gasnie. Czy wie ktos co moze byc przyczyna?? zastanawiam sie...
Mam pytanie od jakiegoś czasu jestem posiadaczem fiata i mam problem ze ssaniem oraz mocą w cc 700 z gaźnikiem Aisana. Z rana na ssaniu pali bez problemu jednak po kilku minutach jak nie wyłączę ssania silnik zaczyna się dusić, szarpie (objawy typowe jak przy zalewaniu silnika). Po wyłączeniu ssania ręcznie silnik pracuje równomiernie i wszystko zdaje...
Po kilku latach nawracających problemów z oryginalnym gaźnikiem Jikov postanowiłem zamienić go na prostszy gaźnik Webera. Szukając informacji na temat gaźników Jikov i Pierburg trafiłem na stronę Classic Carbs UK oferującą zestawy do konwersji z Pierburg na Weber przeznaczone dla VW. Zakupiłem zestaw przeznaczony dla Polo 1.3, pojemność oraz moc porównywalna...
Witam, posiadam silnik rowerowy 2T. Mam problem z wolnymi obrotami. Po nagrzaniu się i wyłączeniu ssania silnik gaśnie. Tak chwilę chodzi i jakby się zalewa, tak powoli dusi, dusi się i gaśnie. Na ssaniu za to normalnie chodzi, a jak zatkałem dolot, to po 1 sek zgasł, więc raczej lewe nie. I jak hamuję silnikiem, to szarpie, trochę obroty skaczą. Gaźnik...
Witam! tak naprawdę mam już 5 śrubek, i właśnie coś go trzyma pośrodku, przy klawiszach.... A objawy są takie że przy maksymalnej sile ssania ustawionej na regulatorze spada moc ssania, zaczyna pracować nie-równo (szarpie) i lekko śmierdzi! Odkurzacz nie ma 1 rou i serwis odmówił naprawy.
Wszystkie kanały w głowicy Wyczyszczone i udrożnione - nie było dramatu Na koniec odkurzacz każdy otwór drożny i czuć ssanie Efekt po poskładaniu taki sam szarpie w około 2000 Co ciekawego przy podpięciu strzykawki efekt szarpania znika Nie mam czym go sprawdzić więc Podepnę u kogoś i dam znać jakie wskazania Pozdrawiam
witam Wszystkich. mam problem z Fiatem Cinqecento 700 (benzyna). Gdy odpale na saniu i jade to jest Ok, A gdy wyłącze ssanie to samochód odrazu szarpie i gaśnie. Musze cały czas jechac na saniu to jest wtedy OK. Prosze o pomoc
Witam wszystkich czytających ten post. Mam problem z ssaniem w CC 700 z gaźnikiem Aisana. Ponownie zwracam się do wszystkich którzy spotkali się podobnym problem i mogli by mi pomóc. Z rana na ssaniu pali bez problemu jednak po kilku minutach lub przejechaniu ok.300-500m, jak nie wyłączę ssania silnik zaczyna się dusić, szarpie (objawy typowe jak przy...
witam wszystkich czytających ten post. mam cc 700 z gażnikiem aisan. mam z nim pewien kłopt- otóż z rana kiedy na dworze jest poniżej 5 st. ciepła odpalam cienkiego na ssaniu. wskakuje na obroty i jest wszystko ok przez jakieś 2 sekundy. nagle obroty zaczynają spadać i auto zaczyna pracować jak ruski traktor( szarpie silnikiem itp.) i w końcu gaśnie....
Witam, odświeżam temat ponieważ problem powrócił. Od ostatniego posta auto trafiło do jeszcze jednego warsztatu z bardzo dobrymi opiniami. Było tam 3 razy i chłopaki sprawdzali coraz to inne rzeczy (nie wiem jakie) - nie pomogło. Po ostatnim odbiorze auta powiedzieli, że jak dalej się nie poprawi to została im ostatnia próba sprawdzenia jakiegoś czujnika...
Opcja 2 Odpala na ssaniu bez dodawania gazu ale obroty na ssaniu zaczynają spadać i wtedy musze dodawać gazu żeby nie zgasł no chyba że wyłączę mu ssanie natychmiast po odpaleniu to daje gazu żeby nie zgasł i na obroty wchodzi normalnie ale przy próbie ruszenia sie trochę szarpie zanim wejdzie na obroty
Poczekaj jak złapie temperaturę silnik,bo może być zepsuty czujnik od ssania,czyli temperatury jak w VW.
Jesli mozesz sprawdz diagnostyka od czego zalezy automatyczne ssanie byc moze tutaj lezy problem. Na pewno zalezy od temperatury silnika i powietrza ale moze jeszcze od czegos? Jesli mieszanka jest nadmiernie wzbogacana to jedna z przyczyn moze byc automatyczne ssanie.
MAP nie zależy od paliwa i nie może się rozkalibrować! Do pomiaru MAP silnik musi być w pełni rozgrzany - ssanie.
rozebrałem gaźnik na czynniki pierwsze i go dokładnie wyczyściłem. pomogło jak ręką odjął. Auto śmiga nie szarpie i nie przerywa
Czy problem występuje też na ciepłym silniku ?? Jeśli tylko na zimnym to problem z "ssaniem" - do sprawdzenia czujnik temperatury.
Ibiza 1992 900ccm silnik 09nca szarpie (tak jakby wypadały zapłony, albo paliwa nie dostawał) po dłuższym postoju. Szarpie z ssaniem i bez ssania. Po 5-6 km jazdy już nic nie szarpie. Wkręca się bezproblemowo na obroty i ciągnie na ile 40 koni pozwala. Dłuższa chwilę postoi i znów zaczyna szarpać . Wymieniłem palec i kopułkę rozdzielacza, przewody wysokiego...
Witam mam problem z moim vw rano jak chce go odpalic to musze go z 2 razy ,,chechłac" zeby odpalił jak juz odpali to na wolnych obrotach strasznie nim szarpie, jak sie juz rozgrzeje do ok 80 stopni (na ssaniu obroty wynoszą ok 2 tys) zgasze go to musze odpalac na ssaniu bo jak normalnie go odpalam to odrazu gasnie dodam tak jak w temacie strasznie kopci...
Witam, posiadam auto Citroen Xsara 1.9 D. Problem polega na tym, że po odpaleniu na ssaniu podczas postoju falują obroty, podczas płynnej jazdy szarpie, a gdy się nagle przyśpiesza to jedzie normalnie. Z góry dzięki.
1) Jest to silnik benzyna 1.4 VVTi (97km) 2) Olej jest - sprawdzałem 3) silnik chodzi głośniej i jakby trochę nierówno / szarpie na "ssaniu" czy jak to się teraz nazywa. Wszystkie objawy zarówno głośnej pracy jak i problemy z hamulcem po zagrzaniu silnika ~ ok. 5 min znikają . Wiem, że patrzyli na rozrząd, wymieniali tam uszczelki i pompę wody, vacu...
Witam Mój samochód Corsa A'92 bardzo źle reaguje na wilgoć chłodnymi dniami. Traci obroty, szarpie, trzeba się posiłkować ssaniem przy ruszaniu, później wyłączać, żeby się nie dławiła. Parę lat temu przeczytałem wszystkie wątki w internecie o tym problemie w silnikach 12NV, także 10NV i 14NV. Niestety ludzie pisali, że wymieniali większość osprzętu...
260tys. dodam ze samochód nie szarpie obroty nie falują, trzymają się sztywno 9500
Witam moze temat jest juz troche historyczny ale mam podobny problem ze swoim nissanem primera P10. z gazem silnik 2.0 16V na wtrysku. jak jest zimny uruchamiam na benzynie ale silnik rzadko kiedy wchodzi na ssanie, strasznie szarpie, po nacisnieciu na pedał przyspieszenia krztusi sie i po chwili wchodzi na obroty. jezdzie sie jak na kangurze. po przełaczeniu...
Witam, mam dwa denerwujące problemy w Astrze F 1.6 16v. Pierwszy z nich nie odpala za pierwszym razem jak silnik jest całkowicie wystudzony, gdy drugi raz zakręcę pali bez problemu, ale słychać zgrzytnięcie rozrusznika prze 1-2s. Na ciepłym silniku odpala na dotyk za pierwszym razem, ale również zgrzytnie. Drugi problem to długie ssanie przy temperaturach...
W maluchu ssanie polega na ujęciu powietrza, a nie dodaniu paliwa. tylko przy włączonym ssaniu zaworek jest otwarty, a przy zamkniętym, zamkniety. Przy nie dokładnie domkniętym (źle ustawiona dźwignia ssania na cięgnie), był problem z odpaleniem ciepłego silnika i kulawą pracą na wolnych obrotach - tak to wyglądało u mnie.
myślisz, że to pomoże? co ma czujnik temperatury do dawkowania paliwa? myślałem, że może ssanie się nie wyłącza...
Stawiam na pompę paliwa, na gazie jest mniej używana, mogą się też zanieczyścić wtryski, puki idzie na rozruchowym ( ssanie) to się kula. Pozdr.J.
No to ja obniżyłem obroty na ssaniu do około 1700obr/min bo mnie dręczyło/przerażało takie obroty. Bo u mnie jak kupiłem to miałem 2800obr/min Długo na ssaniu Ci chodzi? Ostatnio zniknął mi ssanie i trzeba trzymać obroty lekko przez kilkanaście sekund bo jak nie przytrzymasz to zgaśnie. Przyczyna to bimetal blaszka czy coś innego? A na wolnych obrotach...
Jeśli można się wtrącić to moim zdaniem czujnik temperatury cieczy chłodzącej on odpowiada za włączenie i rożłączenie ssania i dlatego masz wysokie obroty ,szarpie dlatego bo dostaje bogatą mieszanke .Sprawdz sobie wężyki,które są podpiente do kolektora pod filtrem czy kturyś nie jest zatkany lub pęknięty a kody sprawdziłeś jak masz GM to znajdz gniazdo...
Witam. Mam mały problem z odpaleniem silnika jak jest zimny, po odpaleniu (bez ssania z ssaniem to zapomnij) chodzi nie równo, przy dodawaniu gazu trochę szarpie i kopci, na wysokich obrotach minimalnie słychać nie równa prace. Jak najlepiej ustawić gaźnik? Aha, jeszcze jak ustawić cięgno wychodzące z korpusu silnika i jest połączone z gaźnikiem, nie...
Dziwny przypadek nie opisany nigdzie na forum. Ale po kolei. Od pewnego czasu gnębi mnie problem przejścia przez zakres obrotów na ciepłym silniku. Kiedy odpalam włącza się ssanie obroty w miarę nagrzewania spadają i dopóki silnik nie uzyska ok. 50stopni jest ok. silnik równo przyspiesza nie szarpie, wraz ze wzrostem temperatury słabnie elastyczność...
mam problem... próbuje ustawić go ale nie potrafię nie można nim jechać na jednym gazie bo go szarpie na obrotach jest tylko chwilę a zaraz jak dodam gazu gaśnie... a jeśli jadę na ssaniu jest wszystko ok... czym to jest spowodowane?? za odpowiedź bardzo dziękuję
Jak pisałe wczesniej moze byc problem z tym, że jest iskra w poblizu gmp i jak łok jest na dole i strzał moze sie brac stad, ze jak zapłon jest przyspieszony po podczas suwu ssania nastepuje strzał Bez urazy ale Twoja teoria kupy się nie trzyma, zapłon w GMP to 0° wyprzedzenia zapłonu, im większy kąt wyprzedzenia tym zapłon następuje wcześniej ale...
Witam jakiś czas po wymianie cewki zapłonowej i kopułki aparatu zapłonowego i palca (na nowe)zaczął wariować mi obrotomierz,a szczegółowo to jest tak ze jak odpalam zimne auto bez problemu to włącza się ssanie(wiem ze to normalne:) i zanim się to ssanie wyłączy to obrotomierz chodzi normalnie i auto nie szarpie a jak sie rozgrzeje i ssanie się wyłączy...
Witam wszystkich. Problem "skaczacych" obrotów w moim Masterze pojawia sie w momencie wył. sie ssania tzn. kiedy silnik jest już zagrzany. Szarpie nim jak by nie dostawal paliwa. Dodam ze autko posiada moc, odpala bez problemu, zakopci na jasno szaro przez pare sekund i przestaje. Podejrzewam pompe wtryskowa. Czy ktoś miał, ma podobny jak ja problem?...
Witam, posiadam passata b6 z 2.0FSI kod BVY 150KM. Samochód dotarl do mnie z niepalącym silnikiem. Vag pokazał błąd z egr... po odłączeniu go silnik normalnie zapala i na ssaniu pracuje ładnie :) natomiast gdy obroty spadną szarpie budą jakby chodził na 3 cylindry... na lekko wciśniętym gazie ok 1300 obrotów chodzi idealnie. Obecnie błąd jest ze wspomnianego...
A przy jakiej temperaturze się powinno wyłączać ssanie? Bo jak już napisałem: jak wyłączam wcześniej, np. około 50*C, to ruszenie ze świateł jest dość nieprzyjemne, bo poniżej 2500obr/m nie mam żadnej mocy i auto robi kangury. Efekt ustępuje przy lekkim włączeniu ssania. Dodatkowo jak tak chwilę poszarpie, to potem już szarpie nawet jak jest ciepły...
Świece, filtry ok, przepustnica też sprawdzana, samochód był na diagnostyce i błędów żadnych nie ma, te rzeczy które podałeś jakby były padnięte to silnik wariowałby cały czas a zaznaczam że problemy pojawiają się tylko na zimnym silniku i tylko jak na zewnątrz temperatura jest dość wysoka, problem jest większy im większa temperatura na zewnątrz np...
Beż świateł powienien mieć ok 950obr/min. nie mniej! Widocznie trzeba podkręcićobroty. A na co jest ten samochód? Na gaz czy na benzynę? Poniżej 800obr./min. włącza się ontrolka ładowania, u ciebie też? na gazie na początku szarpie i chodzi nierówno bo jak jest zimny parownik to auto chodzi na ssaniu, sprawdź na rozgrzanymsilniku
wini 230 widzę że opuszczenie w dużym stopniu poprawiło dynamike i moc. Ja bym tak zostawił i postarał się poczukać co powoduje szarpanie przy ruszaniu. Widzę że każdy z naszych silników ma inaczej. Ja na opuszczonej iglicy uruchamiam na ssaniu i to zawsze kiedy jest zimny lub stał na tyle dużo że ostygł. Jak odpalałem na ssaniu to czekałem chwile...
(at) tomek70 Tak właśnie jest. Na ssaniu (które działa o czym mogą świadczyć obroty) kopci. Teraz jak jest mróz nie szarpie o dziwo. Natomiast szarpie i kopci po odpaleniu na ciepłym. Wystarczy, że wyłączę silnik na ok 5 minut. Po włączeniu pracuje nierówno i kopci przez ok 20 sekund. Przy odpaleniu czuć charakterystyczne szarpnięcie. Jak wyłączę silnik...
To mój pierwszy post, więc witam wszyskich użytkowników. Muszę niestety odświeżyć temat bo coś złego dzieje się w moim golfiku. Mój motor to golf 2, 1992 r. TD. Problem jest następujący: na niskich obrotach strasznie szarpie i kopci jak smok, jak tylko włącze ssanie to wszystko ustaje, moc spadła odczuwalnie. Odpalać musze ze ssania, nawet po krótkim...
Na zimnym podczas jazdy fakt trochę szarpie, ale jazda na ssaniu aż do jego samoczynnego się wyłączenia rozwiązuje sprawę :) Później można wcisnąć gaz do podłogi na jedynce i jeszcze na odcięciu będą koła piszczeć, więc słaby nie jest ojj nie :) Kompresję sprawdzałem zaraz po zakupie, na wszystkich cylindrach było po około 13,2 więc chyba nie jest najgorzej...
Jak dymi na czarno, to bogata mieszanka. Jak bogata mieszanka to wiadome, że pali sporo, no i szarpie, no zalewa świece. Jutro odstawiasz samochód do mechanika. Usterka prosta do usunięcia.
Podczas jazdy szarpie i przerywa.ma nierówne obroty, były wymieniane przewody i świece ale nie pomogło. cc900 z gaźnikiem webera na ssaniu jest wszystko ok ładnie się zbiera nie przerywa i nie szarpie. jak się wyłączy ssanie to przerywa ma problem z przyspieszeniem. jak gaz się wciśnie prawie do końca to bardzo powoli przyspiesza, trzeba wachlować gazem...
najbardziej mi na tą pompę wskazuje, bo jak jest silnik zimny to wada nie występuje dopóki ssanie się nie wyłączy to jeździ dobrze, czyli wtryski też by raczej odpadały po wyłączeniu ssania paliwo podaje pompa, czyli to ona może zawodzić i nie podawać paliwa pod odpowiednim ciśnieniem
Możliwe że ssanie nie odbija do końca, to wtedy takie zjawiska są, że kopci, szarpie silnikiem, nie wkręca się na obroty i na świecy jest czarny nagar.
Mrozy a sie mecze dalej ztym moim vw golfem 4 16 strach isc do niego jak jest tem ponizej -5 zapali oborty skaocza na 2500 i potem gasnie jak trzymam na gazie to szarpie i gasnie i tak wokól gdzie znajduja sie te czujniki od ssania prosz mi powiedziec i dac namiar pozdrawiam mietek
witam, być może był już opisywany problem, ale znalazłem posty o falujących obrotach - a nie do końca tak jest u mnie. odpala ok, na ssaniu chodzi ok, kończy pracować ssanie, zmniejsza obroty i zaczyna się szarpanie, nie gaśnie - tylko pryka i szarpie silnikiem. wymieniłem świece i przewody, podkładałem 2 inne silniczki krokowe i nic. zmieniałem także...
a ja mam pytanko,mam problem,podczas jazdy malaczem z niewielkim obciązeniem,ok 40,50,60 na 4tym biegu silnik szarpie,gaźnik mam dopiero co uszczelniony,wyczyszczony jest iedalnie.Pozwiekszeniu obciążenia i predkosci silnik wykazuje normalną prace; tylko przy niewielkim obciazeniu szarpie.Jak to ustawic?spalanie w normie od 5 do 6L.Zapłon na 10stopni,przerywacz...
Skoro na zimnym jest ok, a na ciepłym źle, to masz za bogato na ciepłym. A nie że brak ssania czyli ubogo. Podejrzyj wartości nierządem. Czasy wtrysku i jak działa silniczek dodatkowego powietrza. Zimą, na zimnym silniku, jak i na rozgrzanym odpala od strzała . W ciepłe dni pierwsze odpalenie długo kręci, a jak zapali to ma za niskie obroty na początku...
Witam Czy ktos wie skad moze cieknac ten olej w Tico ? Jeszcze samochod ten przerywa jak sie wylaczy ssanie tzn czasem nim szarpie byc moze to jest powiazane ale glownie chodzi o ten wyciek czy to moze z tego plynac olej gdzie zaznaczylem strzalka ? a jezeli tak to co tam powinno byc wlozone bo szukalem i nie znalazlem...:( z gory dziekuje za pomoc...
Witam, ten sam samochód rok 2000 dodatkowo w gazie. Zimny na ssaniu całkiem ok, rozgrzewa się i od razu faluje na jałowym kiedy jadę szarpie pedał gazu. Zdejmuję nogę z gazu a on po sekundzie szarpnie 2-3 razy bardzo mocno - słychać jak coś puka w tym momencie z przodu jakby metalowy dźwięk - następnie auto powoli schodzi z obrotów skokami aż się wszystko...
jeszcze jedna sprawa. na zimnym silniku gasnie ne zalancza sie takzwane ssanie(podwyzszone obroty) dzieje sie to na benzynie i na gazie.
Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
witam! w moim cc 900 94 rok(gaznik sterowany mechanicznie WEBER) brakuje przyspieszenia (szarpanie, dławienie) na zimnym silniku. po rozgrzaniu troche lepiej sie zbiera ale to nie to! dodam ze przy jeżdzie na załączonym ssaniu silnik dobrze przyspiesza. może ktoś sie zetknął z tym problemem? jakie moga być przyczyny i od czego zacząć sprawdzanie?
Witam. Mam problem z Renault Clio 2 1.2 8v. Silnik na biegu jałowym nie równo pracuje - lekko szarpie. Na wyższych obrotach podczas jazdy pracuje bez zarzutu. Wymieniona sonda lambda przed katalizatorem, świece, przewody, cała przepustnica, czujnik MAP, czujnik temperatury płynu chłodniczego. Obroty po ssaniu spadają do 0.5 i zaczyna się szarpanie....
A podciśnienie ssania zmierzyłeś? Dolot nieszczelny, jak od strzału poległ czujnik wału? Chyba że masz wyjątkowego pecha. Szukaj nieszczelności w dolocie, łącznie z serwem.
Poszukuje charakterystyki czujnika temp. silnika (ten co podaje wartości do sterownika) - Seicento 900. Przy niskich temperaturach otoczenia po odpaleniu przez kilka minut silnik szarpie, natomiast na biegu jałowym pracuje w miarę równo lecz obroty ma takie jak przy rozgrzanym silniku - tak jakby nie pracował na ssaniu. Podejrzewam właśnie czujnik temp....
Mam samochodzik Tico od 10 lat. Autko na ssaniu zachowuje się normalnie natomiast po wyłączeniu się ssania gaśnie przy: mocnym hamowaniu, na luzie gdy rozkołyszemy auto, po położeniu dłoni na filtr powietrza i przyciśnięciu go w dół. Na dwójce wolno jadąc troszkę szarpie. Byłem u trzech mechaników, ale żaden nie przyznał się do tego ,że nie mają pojęcia...
Silnik niby na ucho obrotów nie zmienia tylko dość mocno szarpie .Dodam źe to jest nowy agregat . Silnik powinien płynnie pracować. Obroty tych agregatów to około 3000 obr/min. Szarpanie może występować przy włączonym ssaniu. Bądź uszkodzonym regulatorze obrotów silnika spalinowego. Skoki napięcia są przy wyłączeniu urządzenia. Mierząc napięcie 223V...
Jak się boisz naciągania to rób sam. Po co mechanik ma "ssać kasę" kup techa, wiadro kluczy i miej sporo szczęścia jak nie masz doświadczenia.
Witam problem polega na szarpaniu . Wymieniłem swiece Nowe przewody cewka nowa map sensor. Voyager pracował idealnie na wolnych obrotach teraz też na ciepłym silniku .gdy odpala to po wystygnięciu na ssaniu nie pracuje równo tak jak by jeden cylinder gubil . Nie ma błędy. Po chwili czasem wyrzuci blad wypadanie zaplonu na pierwszym cylinder .ok dalej...
Witam serdecznie i prosze o pomoc, Od niedawna mam w samochodze instalacje gazową i pojawił się następujący problem. Auto szarpie na benzynie, po odpaleniu jest bardzo nierówna praca silnika, jakby odpaliło bez ssania. Najdziwniejsze jest to ze problem całkowicie znika gdy odłacze na chwile czujnik temperatury i ponownie go podłacze. Dodam ze nie dawno...
Zamontowałem sobie do roweru zestaw napędowy, z chińskim silnikiem 48 cm. Zatankowałem mieszankę benzyny 95 oktan z olejem mixol w proporcjach 1:16. Rower dobrze przyśpiesza, ma moc, ale czasem szarpie w czasie jazdy, a po wyłączeniu ssania gaśnie nawet jak jest ciepły. Elektrody świecy są pokryte czarną, oleistą mazią. Nie działa również przycisk gaszenia...
pompa nie ma wycieku, jak jest ciepły silnik to na wolnych obrotach szarpie, dusi silnik, a jak dodam lekko gaz to idzie normalnie, nawet jak ssanie włacze to idzie nrmalnie, a moze cos z wtryskiwaczami??? jak myślicie??? niby prosty silnik a tyle problemu.
Mam jeszcze jeden mały problem a mianowicie: gdy silnik jest zimny i chodzi ssanie silnik nie równo pracuje tak jakbu nie chodził na jeden tłok-tak podczas postoju a w trakcie jazdy bardzo nim szarpie i praktycznie nie reaguje na gaz.auto przyspiesza dopiero po wciscieciu pedału gazu do oporu.i po przejechaniu 2 km z chwila gdy silnik sie zagrzeje...
temp jest oki rozgrzewa sie dobrze i trzyma temp, jeśli o to chodzi.To jest tak jak jest zimny silnik to odpalam go na benzynie,potem przełączam na gaz czasami odpali od razu czasami za 2 razem.Pochodzi trochę i jak spadnie z obrotów to zgaśnie(wtedy kiedy sie ssanie wyłaczy).Kiedy ruszam to wogole nie ma przyspieszenia,szarpie dławi sie.
Ewidentny problem z paliwem. Kiedyś była akcja serwisowa bo smoki w baku rozszczelniały się i ssały powietrze przy niskim stanie paliwa. ON teraz tani,dotankuj pod korek. Inaczej to tylko kompa na siedzenie i sprawdzić podczas jazdy jak gaśnie.
miałem tylko chwilę żeby się przejechać ale mam pewne spostrzeżenia, jak już próbuję jechać i zaczyna się dusić jak dam za dużo gazu to biorę na luz i wkręca się w obroty, tak w miarę się wkręca... No a jak podczas jazdy włączę ssanie to mam wrażenie że słabnie jeszcze bardziej. Ale co mi się wydało dziwne, jak jadę tak na tyle żeby mi się nie zadusił,...
Ma i to bardzo dużo. Silnik dostaje za dużą dawkę paliwa, gaśnie szarpie przerywa, coś jak polonez na ssaniu, a na gazie gaśnie maglowałem to 1000tysiac razy kolego, przyznaj sobie ostrzeżenie ,bo nie masz racji. 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą...
na zgaszonym silniku błedu niema nawet chwile po uruchomieniu bledu niema, pojawia sie po pewnej chwili damaszke.adam mysle ze nie do konca wiesz co to za silnik i jak w nim działa zmiana fazy, to nie renault ani opel. Dla jsnosci opisze jeszcze raz ja pracuje silnik. Zimny na ssaniu na podwyzszonych obrotach nawet trudno zauwazyc ze jest cos nie tak...
Jak w temacie, jak jest zimny wystarczy wyciągnąć nieco ssanie ( ma ręczne), odpala bez problemu. Można jechać jednym ciągiem 2, 10 czy 100 km, nie dzieje się nic, natomiast po zgaszeniu silnika na kilka (5-10 ) minut, owszem odpala ale natychmiast gaśnie, trzeba wyciągnąć ssanie, wtedy pracuje ale falują obroty i szarpie. Po ok. 3-5 kilometrach zaskakuje...
Witam serdecznie forumowiczów. To moje pierwsze kroki na tym forum więc proszę o trochę wyrozumiałości nie znam jeszcze pewnych obyczajów panujących na tym forum. Mam problem potrzebuje pomocy ! Od roku posiadam auto jak w opisie po kilku dniach pojawiły się objawy delikatnego szarpania podczas zmiany biegów (tzn jak zmieniałem bieg na wyższy to auto...
Tłumik jest drożny. Uszczelniacze gaźnika do cylindra są nowe więc nie mają prawa "przeciekać". Ja już nie mam weny co dalej z nim robić, a Błażej nie szarpie podczas odpalanie , jedynie wtedy jak mu podasz paliwo do cylindra i pociągniesz szarpakiem.AA i dodam że świeca jest lekko mokra jak odpalam bez ssania.
ja bym podejrzewał jakiś czujnik temperatury , przepływomierz lub sonde lambda ponieważ jak piszesz gdy jest zimny to jest ok a gdy sie rozgrzeje to się klocki zaczynają (zimny = ssanie stała mapa zapłonu gdy się rozgrzeje to bazuje na tych czujnikach )
Pisaliśmy już wcześniej ale opiszę ponownie ogólnie auto ma założony gaz, ale pomijam ten fakt chodzi o pracę na benzynie. Objawy: auto po nocy zimne odpala od strzału ale pracuje bardzo nierównie i nie ma tego efektu ,,pracy na ssaniu" do tego strasznie szarpie silnikiem i tak jest ok 2 min. Po tym czasie obroty się normują ale nie do końca tak jak...
pracuje ssaniu obroty ssaniu odpalanie ssaniu
prądu gniazdku zapalniczki hamulec przyczepa pralka blokada polar
trabant schemat zablokowany telefon
Amica kuchnia - kod 18702: interpretacja i rozwiązania Pin w wiązce elektrycznej kostki - definicja i zastosowanie