na moje oko to masz podobny problem jak ja miałem mianowicie walnięta przepływka objawy takie jak u ciebie silnik 20ne benzyna +gaz odpalam auto na benzynie poczym tak jakby brakowało mu paliwa gasnie nie pomaga dodanie gazu odpinam aku i czasami auto odpali jedzie ok nic sie nie dzieje nagle zaczyna go mulic i gasnie check nie pali sie na GAZIE!!!!!...
uszczelki w gaźniku i pod podstawką są nowe i dalej to samo .. maluch odpali tylko na ssaniu .. jeżeli puszcze ssanie to gaśnie .. i w ogóle nie reaguje na gaz chce dodac to zaraz gaśnie strasznie słychać jak ucieka gdzieś powietrze
Wykręć świece i połóż na głowicy. Zakręć rozrusznikiem i ma być iskra. Sprawdź czy w przewodzie na gaźniku jest napięcie, a najlepiej jakby ktoś włączył zapłon, a ty posłuchałbyś czy otwiera się zawór. Jak jest iskra i paliwo to musi odpalić.
Juz wiem jak zrobie :D Kupie lepszy aku a ten co jest bedzie siedziec sobie w bagazniku. Jak ten na ktorym gralem nie odpali to podepne ten zapasowy:D
Świece i kable do świec też miesiąc temu wymieniałem na nowe. W listopadzie rozrusznik też był wymieniany na nowy. Mam nadzieję że to wina tego akumulatora ale martwi mnie to że jak próbowaliśmy go odpalić na kable też nie odpalił. Zadam teraz głupie pytanie. W poniedziałek jadę kupić nowy akumulator. Jeżeli zamontuje ten nowy a maluch i tak i tak nie...
Sprawdź wiązkę jeszcze raz, maluch ma kompresje 8 i jeździ. Wez zarowke w5w, niech ktoś ci odpali auto a ty patrz czy zarzy. Uprzednio skasuj błędy. Jeżeli zaświeci odrobinę ecu dobre, możesz tez zamiast żarówki podłączyć zapasowy zakupiony wtrysk i wyczuć czy stuka.Jeśli będzie sterowanie to głowica, sprawdź luzy i kompresje. Zawór icv może być brudny,...
Witam, więc luzy ok, napiecie na module przy kręceniu wynosi 10,7v i opór na impulsatorze 640 oma, i nadal strzela, na pych chodzi idealnie równo, jak sie go kreci do bólu strzeli i w końcu odpali ale to raz na 20 prób, nie mam pomysłu czym to jest spowodowane, jest to ogólnie maluch terenowy i przydał by sie rozrusznik bo czasem gdzieś utkniemy.
Witam. Mam problem w moim maluszku (fiat 126p) który jest na module. Maluch jak nie odpali na rozrusznik to na popych. Problem jest tego typu ze gdy odpali na ssaniu obroty rosną proporcjonalnie to pociągnietego ssania A gdy już sie rozgrzeje i ssanie "wyłącze" to silnik trzyma wolne obroty ale nie chce na nie wejść gdy dodaje gazu. Gdy włączę spowrotem...
Witam. Posiadam Fiata 126 p el jest on bodajże z 94 roku ale nie jestem pewny. Jest to już ta nowsza wersja z kopułką obok silnika (elektryka), kiedyś pamiętam tego nie było. Do rzeczy. Maluch stał z 3 lata, czasem odpalony. I tak trochę nim teraz jeździłem i jadąc chyba na dwójce zaczął się dławić i zgasł. Wgl nie chciał palić, ani na ssaniu ani bez...
Mam do was pytanie. Maluch bardzo dziewnie reaguje na pedal gazu tak jakby mial zaciagniety hamulec reczny w polowie. Strasznie sie zmulowato zbiera i cza depnac dobrze po gazie zeby sie rozpedzil na poszczegulnym biegu. Czego to moze byc wina. mam zaplon ustawiony jak w seryjnym maluchu. Moze ustawic na wyprzedzony co o tym myslicie. Wogule jak ustawi...
Witam . Jestem powiedzmy szczęśliwym posiadaczem vw corrado z silnikiem g60 , a powiedzmy że to dlatego że to ślinik do którego trzeba mieć cierpliwość , mam obecnie usterkę tego typu iż rano przestał mi odpalać na tak zwany dyk , albo odpala za drugim podejściem albo trzeba chwile pokręcić , czasem złapie i zgaśnie i za drugim razem już odpali i chodzi...
Dzięki, staram się. A tymczasem odpaliłem malucha. Na pewno będę się musiał pobawić z punktem pracy lamp. Wzmacniacz jest trochę "tępy" czyli mało czuły ale dam sobie z tym radę. Na szczęscie nie ma żadnych brumów czy przydżwięków. Jest cichutki.Wygląda na to że bedzie to fajna rzecz do domowego grania. W środku jest jeszcze bałagan ale to chwilowe...
Wypiąłeś ten kondensator z cewki? Paliwo jest w gaźniku, wyregulowany tak jak pisałem wcześniej to silnik musi odpalić. A jak nie to sprawdzić kompresje w cylindrach.
Paliwo z przewodu od pompki do gaźnika cofa się dosyć szybko. Wiem, że zaworek nie trzyma, lecz czy ma to wpływ na to, że silnik nie chce odpalić?
Heja. Z czytałem eprom z SAM 451 i po ponownym wgraniu auto nie odpala chyba poleciał flash. Czy ma ktoś może virgin lub flash i jest w stanie pomuc odpalić malucha. Pozdrawiam A4515401250
Odpal malucha gdy będzie ciemno i dobrze pooglądaj czy nie ma gdzieś przebicia na wn.
taki szybki przegląd dał wynik http://moto.allegro.pl/item595501443_czu... a ta tarcza to jest na kole pasowym ( tam gdzie zwykle są znaczniki do ustawiania zapłonu w zwykłym maluchu) normalnie ten czujnik jest montowany na korpusie silnika, ma tam przewidziane otwory, w twoim nie wiem jak go zamocować
Aha dzięki za info ten akumulator ma z 2-3 lata jest trochę słaby ale jest mi on potrzebny tylko do odpalenia malucha więc powinien dać rade i mam jeszcze małe pytanko jeżeli wskazówka amperomierza w moim prostowniku spadnie do zera to oznacza że akumulator jest naładowany?
Witam ma problem z maluchem Jakies 2 tyg temu gasł na wolnych obrotach i nie wkręcał się na obroty. Postanowiłem go wymyć kupiłem uszczelki i nowy pływak po wyczyszczeniu wszystkiego wyregulował m gaźnik na 15 i 7 mm złożyłem wszystko i jak odpaliłem malucha to działało wszystko dobrze ale ciekła z niego benzyna. Rozkręciłem na nowo i się okazało że...
Po tlu latach to nawet ta benzyna nie odpali. Wylej wypłucz ( zobczysz ile sy..u jest po takim czasie) Jeżeli jest rdza zakup nowy bak.. są dostępne.. Bo lepiej tak niż mieć za chwilę problemy z silnikiem...
Mam problem z odpaleniem malucha, iskra przeskakuje jedno czesnie na obu swiecach, czy tak powinno byc ?? a jesli nie to jak to naprawic ? ( zawory ustawione, zaplon ustawiony, gaznik ok. , i cały czas zalewa swiec )
Kolego USI maluch zawsze dmucha z korka oleju Ten typ tak ma.
Witam.Zajmuję się naprawą rozruszników , alternatorów i miałem już kilka takich przypadków.Problem z odpaleniem Malucha na gorącym silniku związany jest ze spadkiem napięcia pomiędzy kostką stacyjki a rozrusznikiem.Usterkę tą usuwam poprzez zamontowanie dodatkowego przekaznika.
Po pierwsze do odpalenia malucha nie jest potrzebny termostat.Następnie aby dojść do przyczyny trzeba mieć dobrze naładowany akumulator.Jeżeli juz to jest wykonane,trzeba sprawdzić połączenia w stacyjce,oraz przy rozruszniku.Jak dalej jest niesprawność należy sprawdzić rozrusznik.Najczęściej w nim wysiadają szczotki ,oraz tulejki.
Możesz sobie z tego kunia odpalić Malucha, Syrenę, Warszawę, Wołgę oraz starsze wersje ciągników Ursus i tyle. Przedwczesna ironia. maxymalne napięcie nie może być wyższe niż 14.8V dla instalacji samochodowej 12V Otrzymam 12 Ah 60 C i napięcie 14.8 V Warunek spełniony? :)
Witam. Posiadam Fiata 126p. Mam w nim zamontowany obrotomierz Mera Lumel. Gdy go podłączyłem obrotomierz działał. Po 2 miesiącach obrotomierz przestał działać. Tzn. gdy odpalę malucha obrotomierz pokazuje cały czas 2000 obr. I moje pytanie. Dlaczego tak sie stało ??? Obrotomierz się zepsuł ??? A może cewka jest zepsuta ???
Zacznij od sprawdzenia luzów zaworowych Regulowanych hydraulicznie? Czasu malucha oraz dużego fiata już się skończyły.
Zależy jaki samochód. Malucha odpalisz, wystarczy trochę pokombinować, nie? Nie działa przycisk podgłaśniania i potrzebuję go jakoś ominąć.
na płytce masz taki opornik czy co to jest nie wiem, to służy do skalowania,do zakłuceń, p tym się kręci i jest na śrubokręt. odpal malucha i kręć tym i patrz jak się zachowuje. musisz tak ustawić żeby pokazywał właściwe wskazania. Ja w swoim mam obrotek z polonez CARO i fajnie chodzi.mam malucha z 1990roku.
Moim zdaniem to powinno być tak że: -zgaszony 12,8V -odpalony (wolne obroty) 14,5V -odpalony (przygazówka) 14,5V jak widać nie powinno się zmieniać w pkt 2 i 3
Moim zdaniem to wina elektrodyszy, sprawdź czy dochodzi prąd tam. Paliwo narazie zostaw. Podjedź do mechaniora jak będziesz miał problemy albo chociaż do znajomego co miał malucha i będzie ogarnięty w tym wozidle.
Witam jestem tu nowy wiec prosz o wyrozumialosc. Mam taki problem iz jak chce odpalic malucha przekrecam kluczyc i zamiast odpalac lub lapac jakies obroty to cos pstryka w silniku z takim lekkim echem nie wiem co jest myslalem ze to bendyks ale walnelem go kilka razy kluczem i nic. wczesniej tez pojawial sie taki problem ale kilka razy przekrecalem...
Już sam nie wiem co robić. Naładowałem akumulator i poszedłem rozgrzać moją polską wersje Maybacha. Odpalił za którymś razem na ssaniu i się grzał. Potem jak już się zagrzał odpalał od kopa. I nagle przyjechał mój kumpel który kiedyś miał malczana. I odpaliłem maluch zapalił,chodził na ssaniu, kumpel mówi żebym wyłączył ssanie, maluszek sobie spokojnie...
Owszem mozna zrobic jak piszesz, wystarczy dokrecic odwrotnie jedna polowke kola pasowego,( po jej przetoczeniu nalezy naciac zabek do zaczepiania linki rozruchowej), 2-3 zwoje linki i mozna szarpac ;). Pozostaje jednak sprawa zaplonu i trzeba pamietac ze alternator nie moze pracowac bez akumulatora. Minimalne napiecie na zaplonie potrzebne do odpalenia...
Wywierć duży otwór w tylnej belce na wysokości osi altenatora.Do 20 cm. pręta dospawaj cienkościenną nasadkę.No i oczywiście potrzebna mocna wkrętarka akumulatorowa :D A tak na poważnie:wkrętarką i nasadką odpalam wszystkie kosiarki,skutery,agregaty,opryskiwacze i inne wynalazki,które metodami"naturalnymi"nie dają się odpalić,niestety malucha jeszcze...
W poście #17 masz już odpowiedź, trafo jest źle nazwojone. Nie wyciągniesz z tego dużego prądu, tym bardziej przy 24 V. Kiedyś zrobiłem kilka prostowników 12 V na rdzeniach z Rubina 714. Wzorowałem się na rosyjskich prostownikach SARAŃSK. Dało się tym malucha bez akumulatora odpalić, ale uzwojenia były podzielone równo na obu kolumnach.
Maluch dziś odpalił , obróciłem wałek aparatu o 180 stopni i to pomogło Dzięki wszystkim za pomoc !
właśnie po godzinie gdy się schłodził już nie chce zapalić ja nie wiem co się dzieje to jest jakieś chore... Zapłon ustawiony dobrze zawory tak samo kompresja dobra iskra jest bo silnik chodził zajebiście odpalił pracował ładnie ale zgasiłem i już nie zapali sytuacja powtarza się po raz 3
Garaż murowany ocieplony, temperatura kilka stopni powyżej zera. Akumulatory były dwa nowe- na obu to samo (czyli rozładowywanie do zdechu). Wariant z doładowywaniem możliwy, ale najpierw muszę zweryfikować czy czasem jednak nie mam upływów prądu- w tym tygodniu z tym powalczę. W sumie jakby nie było na tyle czasu powinieneś aku odłączyć. Po podanym...
Witam. Mam problem z odpaleniem malucha, konkretnie chodzi o układ zapłonowy. Przy regulacji zapłonu zauważyłem, że na przewodzie wychodzącym z cewki do aparatu zapłonowego jest niestabilne napięcie - skacze od 12,6 do 2-3V, albo do zera. Napięcie na przewodzie zasilającym idącym do cewki napięcie jest cały czas 12,6V. I w cewce słychać jakieś delikatne...
Co do olejów to istotnie kiedyś odpalimy malucha przy -25 nawet kręcić nie chciał. Najpierw zapchaliśmy go do blaszaka. Płyty grzewcze pod spód. Aku pod prostownik i koło kaloryfera. Wykręciliśmy świece i i pogoniliśmy silnik trochę na innym akumulatorze licząc na to ze dostanie trochę smarowania. Potem lut lampa, świeca do czerwoności i start z 2...
Zregenerowałem go tylko poprzez uzupełnienie wody oraz kilka cykli regenerujących ruskim prostownikiem z funkcją regeneracji. Nie wiem, ile pojemności odzyskał, ale pracował jeszcze w tym samochodzie bezproblemowo do końca używania wozu, a było to kilka lat. No właśnie, Autor ma te aku z odzysku więc ewentualne straty będą niewielkie a zyskać może...
Mam problem z Fiatem 126p, maluch stał długi czas i postanowiłem go zapalić. Zabrałem się za wyczyszczenie gaźnika, złożyłem wszystko i próbowałem go zapalić i maluch nie zapalił, ustawiałem zapłon i nic to nie pomagało. Aparat zapłonowy został wyczyszczony i nic to nie pomogło, odpuściłem przez 3-4 miesiące. Kupiłem nowe świece i ustawiałem zapłon...
Witam. Od początku tego roku jestem właścicielem tego ciągniczka. Na początku nie chciał palić poczyściłem wszystko co się dało (wogule się nie znam na mechanice) i po większych trudach odpalił. Przy każdym odpalaniu musiałem się nieźle naszarpać (występuje dziwne wyrywanie sznurka??). Nastempneg dnia już nie chciał odpalić,sprawdzałem i nie ma iskry,...
CHłopie jak gaźnik czyściłeś wykręcałeś pewnie pokrywę zaworów :) , skręcają ć ją dokręciłeś pewnie za mocno i pokrywa dociska sprężynę zaworu i podpiera go . WEź najlepiej odkręć pokrywę zaworów i odpal silnik {śmiało nie bój sie aż tak że go zalejesz olejem } . Apropo z tym maluchem to już walczysz chyba z 3 mies :) , jeszcze nie zdążyłeś go zajechać...
do malucha, a wiadomo że malucha łatwo otworzyć i odpalić
Przecież ten gaźnik jest prostszy niż w maluchu rozbierz go.
Ja mam w domu bester herkules 150 to jest naj niższy model ale.. Ś.P. malucha odpalił bez aku Z transit-em 2,5D z padniętym aku też dobrze sobie radził Aby polepszyć efekty należy podładować aku jakieś 5-10 minut Dodatkowy ''+ '' tego urządzenia to że ma on pilot do rozruchu na kablu
Układ podobny do tego z malucha, gdzie też był przewód oporowy zasilający cewkę zapłonową. Cewka podczas pracy rozrusznika dostaje zasilanie wraz z rozrusznikiem, po odpaleniu przez drut oporowy ze stacyjki ograniczający prąd cewce, celem oszczędzania cewki. Cewka dostaje pełne zasilanie tylko podczas odpalenia, później do dalszej pracy starcza już...
Rozrusznik silnika w zaleznosci od wielkosci, podczas rozruchu pobiera od kilkudziesieciu do kilkuset amper. Nie ma co sie oszukiwac, zeby odpalic na malucha, prostownik powinien miec wydajnosc co najmniej 20-30A. Jesli jest mniejszy to troszke trzeba poczekac zeby sie lekko podladowaly akumulatory. Jesli z tej spawarki wyciagasz 100A to cos jest nie...
odpali stuka odpali lanosa odpali isuzu
wentylatory zephyr zamek drzwi bocznych jakie nasadki
schemat pilota creative inspire p5800
Czujnik temperatury Vaillant 253552 - zastosowanie i diagnostyka Podgrzewacz Siemens DHT 1800 działa na jednej fazie