jezeli pytasz czy odpali bez przypisania to powiem tak odpali. odpal go na samostarcie i sprawdx na powrotach jeszcze raz.
witam, mam mega zagadkę a mechanicy wskazują coraz ciekawsze rozwiązania oczywiście kosztowne a problem jak jest tak jest nadal, może ktoś z was panowie i panie wskaże przyczynę zanim wyląduje w psychiatryku :cry: autko to sprinter 311cdi z 2003r. silnik 2.2 problem: autko pali na dotyk zawsze, jednak gdy temperatura powietrza spada poniżej zera tak...
A były sprawdzone wtryski na przelew ?? typowe problemy w cdi lejące wtryski nie odpali bez pomocy tylko na auto starcie
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Dolej ad blue zrób test układu usuń kody usterek i auto odpali
P0685 - Elektryczna usterka lub obwód przerwany na wyjsciu dla przekaźnika obwodu 87.Auto zapala kiedy ma ochote z tym bledem lub bez niego. Czesto przekrecenie kluczyka skutkuje zapaleniem kontrolek na zegarach ( bez sprezynki ), wtedy nie kreci rozruch.Po skasowaniu błędu jest ok do następnego przekręcenia nawet jak sprężynka się zaświeci i słychać...
Ok rozrusznik kreci tylko immo nie daje zaplonu jak zewre te styki odpali po mimo awarii imo
Nawet na plaka nie chce odpalić czy tak nie próbowałeś?
Ale jesteś pewny jak zawsze odpalam oglądam zawsze przewody idące do filtra i zawsze jest ropa. Jeszcze jedno zaczęło się pocic na pompie w miejscu gdzie zaznaczyłem na foto wcześniej napewno tego nie było przed rozruchu na pych.Moze teraz w tym miejscu się zapowietrza. Dodano po 2 Dokładnie leci z tej blachy między 3 a 4 wtryskiem Pytanie czy tam jest...
Witam od pewnego czasu mam problem z odpaleniem samochodu mercedes sprinter 311 cdi 2005 r . Bez większego znaczenia czy jest mróz czy nie . Samochód za każdym razem odpala i po sekundzie gasnie jak użyję "plaka lub easy start " łapie , bardzo szybko odpala na kablach ,jak już odpali na kilka sekund to potem moge zgasić i bez problemu znów odpalić ale...
dwa podstawowe parametry które musisz sprawdzić : ciśnienie na listwie, obroty koła zamachowego , impulsy można sprawdzić oscyloskopem na podłączonym wtryskiwaczu,zobacz czy odpali na samostart
Witam wszystkich specialistow. Prosze o porade: Sprinter ma duze cisnienie pod korkiem paliwa.Przy rozruchu wymaga kilkuminutowego krecenia zeby odpalil. Po odpaleniu , po kilkunastu sekundach pomimo deptania w pedal gazu silnik gasnie. Coraz zadziej udaje sie go odpalic tak zeby nie gasl. Jesli nie zgasnie w ciagu kilkunastu sekund silnich wchodzi...
kolektor ssący teraz ma zdjęty egr też a pompa paliwa w zbiorniku daje aż wężyki przy filtrze prostuje.Teraz moje pytanie jeżeli mam rozebrany dolot to czy on mi odpali bez egr kolektora i intercooler rozpięty.Po wymianie kolektora na nowy poskładałem wsio odpalił na 15 sekund i zgasł.Auto do mnie przyjechało ponieważ pod kolektorem ssącym dmuchało...
Witam wszystkich, mam cicha nadzieję ze ktos udzieli mi przydatnej informacji. Moj blaszak sprinter 906 z 2008r. Przestal odpalac gdzie nigdy niem mialem z nim takiego problemu zawsze odpalal w ciezkoch warunkach pogodowych . Opis problemu: Po przekreceniu kluczyka , i probie odpalenia auto nie odpala a po wyciagnieciu kluczyka auto nadal kreci lecz...
Witam mam problem ze sprinterem 313. Chodzi o rozruch czasem odpali a czasem nie i trzeba próbować po kilkadziesiąt razy aż zaskoczy. Gdy nie chce odpalić to pod siedzeniem kierowcy słychać trykanie. Czy wymiana przekaźnika mogłaby pomoc czy problemu szukać gdzie indziej ? Przekaźnik który Tak tyka wyglada tak
witam mam problem z odpaleniem sprintera auto było uderzone w tyłek ale wtym dniu nie było problemu stało 2 tygodnie nie odpalane a teraz rozrusznik kręci chwilę iakumulator siada prubuję go ladować ijest to samo zauwazyłem ze po przekręceniu kluczyka wsazówka na prostowniku siada nie wiem czy to wina akomulatora a może rozrusznik swiece zarowe chyba...
Mercedes Sprinter 906 2.2 cdi Delphi rocznik 2010. Bardzo ciężko odpala jak już załapie to nie trzyma obrotów i gaśnie. Bardzo dymi. Gryzący biały dym. W sterowniku aktualnie brak błędów. Był jeden p0251 elektryczna usterka zaworu sterującego ilością. Usterka została naprawiona przerwa w obwodzie. Wtryskiwacze zostały wymienione na regenerowane. Oczywiście...
Na wstępie chciałbym się przywitać, jestem nowy na forum więc wybaczcie jak coś zrobię nie tak. Mój problem polega na tym że w moim sprinterze 213CDI 2005r przełożyłem skrzynie ze sprintshifta na manualną, po przekładce auto nie kręci (nie odpala z kluczyka) jak zewrę przewody przy rozruszniku to odpali i wszystko jest w normie, jedzie żadna kontrolka...
Witam.Nie jestem pewien czy na dobre forum trafiłem ale sprobuje. Mianowicie od dłuzszego czasu mam problem z moim sprinterem, bowiem kiedy ruszam po kilkuminutowym postoju(auto w tym czasie pracuje np.w korku) mam bardzo duzo dymu niebiesko-biały(czuc nie spalona rope) Podczas jazdy jest juz dobrze dopiero kiedy znowu stane problem sie powtarza. Na...
Witam. Koledzy mam pytanie ktory bezpiecznik jest za to odpowiedzialny? I gdzie i jak sa polaczone obrysowki. Dodam ze bezpieczniki sprawdzone i zarowki tez:: Pozdrawiam.
Witam ! Sprinter 311 nie chce z rana odpalić ! Wymieniłem świece żarowe a on nadal robi to samo. Naprawiłem rozrusznik by chodził maksymalnie.Jak odpalisz bo długim czasie to nastepny raz odpala za każdym razem .Najgorzej jest po dłuższym postoju 3-5 godzin odpala powyżej 10 juz ma problem . Proszę o radę co zrobić ?
Witam, przyprowadzono mi do naprawy Sprintera 2,2cdi 2002r, ktory zgasl w trakcie jazdy. Dwa testery jakie podpiąłem wykazały błąd P1330, czyli zdaniem cdif'a to immo, a zdaniem carsofta starter control. Stacyjka była już kiedys "przerobiona" na przycisk, bo kostka zawiodła, przekażnik pod bezpiecznikami juz kiedys tu tez podmienialem, teraz też go...
Mam Mercedesa Sprintera, w którym nie działa ogrzewanie na postoju. Gdy jadę to jeszcze jakoś grzeje, lecz gdy tylko się zatrzymam to powietrze leci zimne i spada temperatura silnika. Co go boli?
Witam mój problem polega na tym ze po przekręceniu zapłonu świece żarowe grzeją po chwili gaśnie kontrolka czyli ok , po odpaleniu auta kontrolka grzania świece ponownie się zapala i świeci ok 2min . po czym gaśnie . W czym może być problem ? gdzie szukać możliwej =przyczyny ? świece ok 1 rok. Usterka trwa ok 1 miesiąca . Czy jest jakiś czujnik który...
Witam mam problemik z sprinterem,po wymianie turba silnik om 642,auto odpaliło normalnie i chodziło około 30 minut,a potem po przejechaniu 6km auto zgasło i wyskoczył błąd 155700 czyli silnik nie może zostać uruchomiony blokada, po przekręceniu rozrusznikiem wydawało się jakby złapało na wale panewkę,ale po skasowaniu błędu i jakimś czesie auto zapaliło...
Witam, Szukalem na forum ale nie znalazlem podobnego problemu. Moj Sprinter 211 rok 2004, ostatnio zaczal miewac problemy z wiekszymi wzniesieniami a dzisiaj rano nie moglem ruszyc. Normalnie mozna go odpalic, pracuje normalnie na wolnych obrotach ale jak doda sie gazu to od razu zapalaja sie kontrolki ESP I EDC i silnik gasnie. Sprawdzilem wszystki...
witam! Mam problem z biegiem wsteczny w samochodzie Mercedes - Benz Sprinter 312. Jak wrzucam bieg wsteczny to nie pokazuje się na wyświetlaczu ze wrzucony jest bieg wsteczny oraz nie zapalają się światła cofania juz o charakterystycznym piszczeniu niewspone :) dodam ze samochód posiada skrzynie automatyczna. Może ktoś doświadczył tego problemu to proszę...
Witam serdecznie sznowne grono uzytkownikow... Szukam juz wszedzie gdzie tylko moge. Pierwszym problem jest miejsce zamieszkania. Anglia kraj w ktorym specjalisci bazuja tylko na klodzie bledu a pozniej juz tylko rozkladanie rak... Zaczne od poczatku... Mercedes sprinter 313 cdi 2007r. Jakis czas temu pojawily sie pierwsze problemy. Auto gubilo moc...
Witam. W moim Mercedesie przestało działać ogrzewanie na postoju. Zdarzyło mi się to kiedyś podczas jazdy, ale przy skręcie na nierówności, zaskoczyło. Wygląda na to, że dźwigienka (chyba) zeskoczyła z cięgna biegnącego od panela sterowania ogrzewaniem (jest to stalowe cięgno w niebieskiej osłonie). Może się mylę. ale tak podpowiada mi intuicja. Pomóżcie....
Witam mam Mercedesa Sprintera 412 98.r który mam problem z odpaleniem.Jak zresetuje komputer odpala ale strasznie ciężko chodzi i wogóle nie raguje na gaz. Jak dam na krótką mase do białego kabla który reguluje gazem odpala i wchodzi na maxymalne obroty bo daję pełen prąd.Jaka może być przyczyna że nie chodzi normalnie i nie raguje na gaz.
witam , mam problem z moim sprinterem :cry: mianowicie w czasie jazdy wszystko jest ok ale przy gwaltownym hamowaniu lub zjezdzajac z gorki wpada mi w tryb awaryjny i jedzie do 90 km/h , potem wystarczy sie zatrzymac i uruchomic ponownie i wszystko znowu ok ale gdy sytuacja sie powtuzy znowu jest tak samo :| moze ktos mial juz taki przypadek :?:
Jeżeli czujniki w porządku to podłącz bezpośrednio do filtru paliwa zbiorniczek grawitacyjny z paliwem, jeżeli zassie i odpali zerknij do zbiornika i wyczyść smok ssący, pewnie nazbierało się tam "żelu" :) organicznego itp. (w zależności gdzie i co się tankuje). A jeżeli to nie pomorze załóż zaworek zwrotny paliwa przed filtrem (koszt ok 20-30zł).
Witam, mam problem z moim Sprinterem 518 cdi, Od jakiegoś czasu gdy silnik był ciepły ciężko odpalał. dodam że jak był zimny odpalał normalnie. problem z dnia na dzień się powiększa i w tym momencie nawet jak jest zimny nie chce odpalić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby załapał. Jak już odpali silnik pracuje normalnie nie ma spadków mocy...
Dzieki kolego tak jak mówisz tylko zakopci a nie odpali .........wiec to swieca nie dojdzie do swojej temperatury by ono zaskoczylo.....Pozdrawiam.......Kamyk800...
Więc tak. Okazało się że elektryk to stary kumpel :P Problem ogólnie polega na tym że wywala błędy od ABS/kontroli trakcji. I błąd CAN. CAN nie może się połączyć z modułem przeciwkradzieżowym, (to coś co jest za zegarami). I co dziwne... Samochód nie chciał odpalać a jak odpiąłem moduł przeciwkradzieżowy, włączyłem zapłon, sczytałem błędy i skasowałem...
Witam . Proszę o pomoc. Sprinter 318 CDI 3.0 V6 nie odpala na zimnym i na chłodnym silniku. Kiedy odepnę przepływkę, Odpala bez problemu. Za każdym razem. Ciśnienie paliwa sprawdzone, świece grzeją, na nowej przepływce ten sam objaw. Podczas odpalania zachowuje się tak jak by chciał a nie mógł. Zaczyna odpalać potem cisza potem znowu gada i tak w koło...
podpiąć przelewy i zobaczyć, który przelewa. Najprawdopodobniej jeden wtrysk leje i nie trzyma ciśnienia. jakie masz dane podczas kręcenia? jakie ciśnienie paliwa? Odpali przy min ciśnieniu ok 200 bar. (180bar) Jak masz niższe to nie ma szans Próbowałeś samostarta do wlotu powietrza? Jak na samostarcie zapala bez problemu to wtrysk na 99%. Daj znać...
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
Napisałem przecież żebyś zmierzył napięcie a nie sprawdził czy jest .
A 6461501777. Plan jest taki, by usunąć zwarcia i zabezpieczając linie zasilania dodatkowymi bezpiecznikami probowac odpalić ecu...
CDI? sprawdź wtyczki na wtryskach, jak jedna nie łączy auto nie odpali.
Powinien miec pompe wstępną w zbiorniku i napisz czy sam zgasł czy może go zgasiłes i nie odpalił
Rozrząd jest dobrze , jak by było coś nie tak to by nie odpalił , brak synhronizacji.
Samostart już przerabiałem na początku. Obecnie udaje mi sie go odpalić "własnymi siłami".
Witam. Interesuje mnie uruchamianie ogrzewania postojowego w Mercedesie Sprinterze 313 CDI 2005r.. Wentylator chodzi, kontrolki przełącznika się świecą, a te ogrzewanie nie chce odpalić. Co jest nie tak?
Dzięki za podpowiedź, będę szukał. Jakaś podpowiedź, gdzie znaleźć schemat (jak pomierzyć napięcia) od pedału gazu? Będę wdzięczny za wszelaką podpowiedź, bo moi mechanicy mi nie pomagają :(
Witam Mam problem ze Mercedes Sprinter 906 rok 2006 2,2cdi licznik nie liczy kilometrów pokazuje tylko kreski, jest tachograf ale też nie pokazuje nic tylko świeci. Wcześniej liczył kilometry ale pokazywał tylko kilometry dzienne. mercedes stał jakiś czas i po odpaleniu już nie działało.
jeżeli ogrzewanie jest dokładane to musi być gdzieś przekaźnik który włącza wentylator przy odpaleniu pieca jakie to ogrzewanie czy dogrzewacz web. eber ? powinien być gdzieś na podszybiu poszukaj koło wlotu powietrza
jeszcze nie robiłem pomiaru kompresji niewiwm czy to jest sens bo ten silnik ma przejechane tylko 4000mil kupiłem z rozbitka a kody błędów są czterech wtrysków p0266 p0269 p0263 p0272 wychodzi na to że jest nie taki zapłon albo jak został przegrzany to wpadł w tryb awaryjny
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy. Komputer diagnostyczny...
Ecu pod emulator Julie, wsad pierwszy dostępny z immo killera na 24c02 do tego sterownika. Odpalił od razu. Zamykam.
Jak zgaśnie trzeba poczekać chwilę zanim odpali. Oddałem samochód na diagnostykę i czekam na jakieś info.
Od strony drzwi w stelażu od fotela kierowcy jest puszka z bezpiecznikami. "Dziad swoje, a baba swoje..." - znasz takie przysłowie? Wiesz w ogóle gdzie w tym aucie jest główna skrzynka z bezpiecznikami? Ta, o której piszę? EDIT. No dobra. Mała podpowiedź. Poniżej obrazek głównej skrzynki. Widać dokładnie trzy przekaźniki na dole, nawet widać oznaczenia...
Powinien na początek być zrobiony test ciśnienia na railu w momencie jak nie chce odpalić. Można to zrobić byle jakim komputerem diagnostycznym. Od tego zależy dalsza diagnoza.
Odpalisz ale do jazdy mocy nie będzie i z błędami .
jak by styku na wtyczkach nie było to by wywalił błąd w trysku a nie ciśnienie paliwa. wtryski wpradzone na stole czy tylko korekty?
Ja mam inny problem z podobnym sprinterem: ustawilem rozrzad na znaki, potem cofnalem kolo zamachowe o na 12* przed GMP i wlozylem rotacyjna pompe wtryskowa ustawiona na krociec "A". Pozniej ustawilem pompe na 0,9 na czujniku zegarowym. Silnik odpalil bez problemu, ale pracowal glosno, twardo i nie mial mocy. Przestawilem pompe na sluch i teraz silnik...
Miałem już pare takich przypadków, np w 203, ML czy sprinterze. Czujniki jak były zimne działały sprawnie i bez problemu, auto pali i jeździ normalnie, gdy silnik się nagrzał wraz z nim nagrzewają się czujniki i wtedy zaczyna jeden z nich przesyłać złe dane i auto potrafi podczas jazdy zgasnąć lub więcej nie odpalić. Dopiero gdy ostygnie znowu zapala....
moim zdaniem bardzo prawdopodobne jest, że uszczelnienie pod wtryskiem się przepaliło i puszcza :):) ściągnij kolektor ssący. tą górną częś na torksy i tą pokrywe na imbusy :) tam zobaczysz wtryski . po odpaleniu auta zobaczysz czy to wina uszczelnienia pod wtryskiem :) będzie to widoczne :) na 99.9 % to będzie to :) koszt naprawy razem z uszczelką...
najprawdopodobniej wtrysk, ale najlepiej podpiąć do kompa, w tych mercach jest tak że jak jeden wtrysk jest odłączony to auto nie odpali, może być uszkodzony elektrycznie.
Mam podobny problem. Uszczelniałem króciec wodny przy czym wyjmowałem listwe, filtr paliwa. Po złożeniu silnik odpalił i po paru sekundach zgasł (głośno zagdakał). Wtryski są sprawdzone- są ok. Żadnych błędów nie wybija. Spotkał się ktoś z takim problemem?
Dzisiaj podłączyłem kompa, wyszło że brak synchronizacji wałek rozrządu a wał korbowy. Okazało się, że coś przegryzło kabel od czujnika wału. Poskręcałem i odpalił na strzał. Dzięki wszystkim.
Dokładnie jak odpaliłem i wyjeżdżałem w warsztatu. Już pojeżdził trzy dni i dalej to samo.
Witam Wszystkich!OBROTEK podniósł sie jak marzenie! w czarnej kostce kostki od licznika pin nr 6 nie bylo żadnego kabla wiec go włożylem do kostki bo tam powinno być podłączenie obrotomiereza i pod pin 5 gniazda DIAGNOSTYCZNEGO i jest ok! nr5 nie ma ale jest nr poczatkowy rzędu kabli i końcowy wiec chyba nie ma problemu. Powodzenia i pozdrawiam. nie...
Mam takie ogrzewanie postojowe (dogrzewanie). Numer 25 2162. Jest ono zdemontowane z mercedesa sprintera - potrzebuje opis złącza aby to odpalić na stole. Jest tam wtyczka ośmio pinowa. W sprinterze działało to bez żadnego zewnętrznego sterownika - tylko przycisk i kontrolka na desce.
TDI to inna technologia układu paliwowego, miałem jeszcze niedawno MB W124 200D i też palił na widok kluczyka, teraz mam W211 z motorem OM 642 i czasami odpali od starzała, a czasami musi zrobić z trzy obroty wału, co więcej w pracy jeżdżę Sprinterami z różnych roczników i z różnym przebiegiem z tym silnikiem i praktycznie żaden nie odpala jak TDI....
mercedes sprinter odpali mercedes odpali odpali mercedes
kierownica sprężyna instalacja elektryczna norma spadek renault
hilti udaru lutownica amatorska
Radio samochodowe: AM głośne, FM bardzo ciche - przyczyny Gdzie kupić nową taśmę matrycy Lenovo N14608 Z546?