Plastik trzeba wysunąć w stronę wężyka, węzyk zdjęty, będzie ci się jednocześnie wysuwać wtyczka. Połączenie jak przy większości sterowników VW.
Przpustnica ci się moze spalic, i moze Ci spalic tez bezpeiczniki. Miałem tak w Touranie, staneła klapka, spalił się motorek i spalilo tez bezpieczniki od wentylatorów, a ze było t o w lato to wracałem 40km prawie godz, z climą na maxa i otwartymi szybami. Przepustnica ma się zamykac jak gasisz silnik.
Raczej jak wyżej kabelki albo wadliwy nowy zawór co się zdarza. Miernik w dłoń sprawdzenie czy przewody mają ciągłość (niska rezystancja poniżej 3 ohm) oraz czy nie ma zwarć i do +12V i masy. Pomiary oczywiście na odpiętych wtyczkach ECU i przy zaworze EGR.
Od razu widać że pomiary robiłeś na odpiętych wtyczkach, co nie kompletnie żadnego sensu. Zajmij się lepiej powietrzem w układzie paliwowym (nieszczelności) a nie elektryką.
Miernik w rączkę i pomierz napięcia na PK.
Ojej, to ludzie powinni mieć 2 rodzaje gniazd na ścianie? Moim zdaniem nieobowiązkowo dwa rodzaje. Obowiązkowo powinny być doprowadzone przewody 5G do gniazd. Jeżeli zajdzie potrzeba, zawsze można zmienić gniazdo z 5-pin na 4-pin. Jeżeli ktoś używa urządzenia które nie wymaga przewodu N w różnych miejscach to lepiej mieć wtyczkę 4-pin i do niego reduktor,...
Problemem może być antena. Jeśli po dokręceniu jej do końca obraca się razem z gniazdem prawdopodobnie się ukręcił kabel lub odpięła wtyczka. Miałem kiedyś taki przypadek ze chińczyk źle przylutował malutkie gniazdo antenowe na PCB gdzie jedynie masa łączyła a sygnał główny nie był połączony. https://obrazki.elektroda.pl/6085765000_...
sprawdź dokładnie jeszcze raz połączenia do wtryskiwacza a zwłaszcza to złącze które zzieleniało normalnie nie powinno się nic stać może masz tam jeszcze jakiś immo?
Zacznij od prawidłowego odpowietrzenia układu. Najpierw króciec przed filtrem paliwa, później za. Wydatek pompy cr jest bardzo mały więc nie masz co liczyć na fontanny. Wkręć czujnik i odkręć przewód metalowy przy wtryskiwaczu. Wszystkie testy z pustym układem wykonuj z odpiętymi wtyczkami od wtrysków, bo jak są suche to je pozacierasz. Delphi już by...
Niestety nie da się zgadnąć co jej dolega- spadł pasek, czy np. odpięła się wtyczka od silnika. Trzeba zadzwonić na serwis.
Przewody od wtryskiwaczy do ECU sprawdzone pod względem zwarć przejść. Tzn na odpiętych wtyczkach od ecu i wtryskiwaczy badasz czy jest przejście i czy nie ma zwarć między przewodami. Tak samo od sterowania cewek. LPG na tą chwilę bym nawet odłączył przez połączenie przewodów od wtryskiwaczy w miejscu cięcia (i odłączenie przewodów do sterownika LPG...
A po odpięciu wtyczki zasilania CPU coś się zmienia?
Na gorącym odepnij wtyczkę temperatury wody na króćcu Sprawdź jak odpala
Nie był wypięty i podawałeś zapłon na odpiętych wtyczkach?
Jak najbardziej. Oczywiście z odpiętą wtyczką na cewkomodule.
Podczas testu musisz zaślepić przewód powrotny odłączony od wtrysków.Odpowietrzaj zawsze wtryski w tym aucie przy odpiętych wtyczkach .
Testuj z odpiętą wtyczką egr. Jak będzie dobrze to mam rozwiazanie.
Usterka polega na braku dołączenia napędu do pompy wody. Siłownik który to realizuje , załącza ją na około 3 sekundy po uruchomieniu silnika a następnie ją rozłącza. Podczas jazdy silnik się przegrzewa. Usterka powstała po włączeniu zapłonu przy odpiętych wtyczkach (m.in od tego siłownika) . Po skasowaniu nie rejestruje żadnych błędów. Podobno ten siłownik...
Bezpiecznik najprościej. Można też odpiąć wtyczkę z pieca.
Odepnij wtyczkę czujnika cieczy chłodzącej i zobacz jak gorący wtedy ładnie odpali "na pół obrotu wału"
odepnij wtyczkę od sensora
Odpięcie wtyczki=brak odczytu immo, czyli nie uruchomisz silnika. Masz problem z akumulatorem, czy immo?
Witam. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu z moim autem. Problem polega na tym, że przy wyłączonym aucie, nieważne czy jest zamknięty, czy otwarty etc po około 1 minucie i 15 sekundach zapalają się światła mijania i pozycyjne. Na komputerze mam błąd w BSI i BSM: "A9B7 - Usterka przekaźnika plus za stacyjką (+APC) albo wiązki wyjściowej", błędu...
A próbowałeś rozpiąć te 2 zapięte wtyczki? Próbowałeś z odpięta wtyczką halli?
Spróbuj na początek wymienić kabel sygnałowy i podpiąć zasilanie ponownie (odpiąć i podpiąć ponownie jak jest wolna inna wtyczka to inną wpiąć).
Witam, odpowiedź nasuwa się sama. odpiąłem wtyczkę od zbiornika. Nic się nie zmieniło, dioda nada się świeciła. Wyjąłem więc wtyczkę od programatora i wówczas zgasła Prawdopodobnie czujnik działa na zasadzie: otwórz (jest płyn), zamknij (nie ma płynu) obwód.
Tak. Zdemontuj je. Odepnij wtyczki. Odkrec dwie śrubki i wyjmij na bok.
Pod wyświetlaczem jest złącze diagnostyczne. Jego zwarcie daje podobny efekt. Proponuję odpiąć wtyczkę od niego celem sprawdzenia.
Odepnij wtyczkę od EHPS, połącz na szybko cany omijając pompę i spróbuj odpalić bez wspomagania.
Rozgrzej silnik w normalnym ruchu, zatrzymaj się, odczekaj minutę na postoju, zgaś silnik, odepnij wtyczkę. Potem normalnie uruchom silnik i zobacz jak się będzie zachowywał podczas jazdy (wrzucaniu luzu). Bo ECU rozumiem, że żadnych błędów nie pokazuje?
jak wałczysz światła to zawsze obroty trochę wzrosną widać to szczególnie na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku a co do wentylatora to chodzi tylo przy włączonym zapłonie. Z zegarkami to są zwykle cyrki więc możesz ewentualnie zobaczyć czy sie nie odpięła wtyczka
Sprawdz czy wszystkie piny w gniazdach ECU masz tej samej dŁugości. Jak odepniesz wtyczkę to będziesz wiedziaŁ o co chodzi.
Odepnij wtyczkę z tego czujnika temperatury i wtedy spróbuj zapalić. Świece powinny długo grzać.
Demontaż reflektora i odpięcie wtyczki silniczka regulacji wysokości świateł. Łatwo rozpoznać, to jedyna wtyczka która nie ma na końcu żarówki.
Żeby odpiąć wtyczkę to wcale nie trzeba demontować kierownicy. Odkręci dwie śrubki które są pod kierownicą i jesteś w domu.
Powinno być BN94-04278D, po odpięciu wtyczki zasilania od płyty głównej powinno pojawić się podświetlanie, to potwierdzi uszkodzenie płyty głównej. Jest nie naprawialna.
Na ramie wiatraka masz opornicę pierwszego biegu, odepnij wtyczkę i połącz piny grubym kablem, jak z klimą ruszy wiatrak to masz problem z opornicą(najprędzej spalony termik)
Odpiąć wtyczkę i zewrzeć. Jeśli światło się zapali, to wina w czujniku.
Prawdopodobnie masz nastawnik do czyszenia ,odepnij wtyczkę od szybkosciomierza w skrzyni i się przejedż jak przestanie szarpać to nastawnik do czyszczenia lub wymiany
https://obrazki.elektroda.pl/5462654700_... Cześć. Pacjent Honda Civic ufo 1.8 2007 Chciałem dostać się do śruby trzymającej sterownik wspomagania. Odpiąłem przez to 3 wtyki w szarej skrzynce rozdzielczej i 3 następne nad tymi wtykami. Po podpięciu z powrotem odpaliłem auto, pochodziło trochę i zgasło. Już zapalić nie chce. Wtyczki...
https://obrazki.elektroda.pl/5462654700_... Cześć. Pacjent Honda Civic ufo 1.8 2007 Chciałem dostać się do śruby trzymającej sterownik wspomagania. Odpiąłem przez to 3 wtyki w szarej skrzynce rozdzielczej i 3 następne nad tymi wtykami. Po podpięciu z powrotem odpaliłem auto, pochodziło trochę i zgasło. Już zapalić nie chce. Wtyczki...
No widzisz, pisałem o klawiszu CPE toś się kłócił. Apropo-czasami jak się nie chce PLIP przypomnieć to wystarcza odpiąć wtyczkę storownika silnika
Kolego sztomel a ten silnik nie powinien zapalić bez tego czujnika???? Bo według mnie powinien zagadać na odpiętej wtyczce.
Witam. Tematów kilka było ale o B5 : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Nie do końca jestem pewny czy to było powodem poboru prądu i w tym modelu (pamięć już nie ta) ale jak możesz to zrób próbę z odpiętymi wtyczkami od lampki podsufitki.
Dokładniej to dolej płynu na max i popukaj w zbiorniczek, odepnij wtyczkę od czujnika i zobacz co pokaże fis.
Odepnij wtyczkę z czujnika temperatury i odpal na zimnym silniku ,jak jest poprawa to masz jakiś trop a lepiej podłącz pod komputer
zawór sterowania naczepom uszkodzony lub brak sterowania ręcznego do zaworu i jeszcze jedno zwarcie na przewodach odepnij wtyczkę od zaworu sprawdź czy ustało powietrze po spuszczeniu z ręcznego
To nie możesz ustalić czego brakuje ?Masy czy plusa?Albo podać na próbę prąd? Ten obwód leci przez bezpiecznik i pewnie tylko to jest przyczyną.Bo co mogło by się zepsuć przy odpięciu wtyczki.
Mam problem z obrotami i chcialbym wypiac wtyczke ktora jest zabezpieczona i zgrzana z obudową. Moge tą wtyczke normalnie wypiać? Obawiam się że jesli wtyczka jest tak zabezpieczonmożna ją normalnie odpiąć. Nie wiem czy po odpięciu nie będę musiał czegos programować i ustawiać.
Bez zasilania rzecz jasna nie będzie komunikacji CAN. Na odpiętej wtyczce od układu wykonawczego VTG przestaje palić bezpiecznik? Jeśli tak to zwarcie jest w automacie VTG.
Skoro z klucza działa to coś źle sterujesz.Zobacz na innych kolorach oczywiście masą.Ewentualnie,tylko wiecej roboty,odepnij wtyczkę od siłownika i tam podawaj masę i zobacz co się dzieje.
Prawdopodobnie świruje czujnik poziomu w zbiorniczku lub ewentualnie przetarta wiązka od niego. Zobacz jak się ma sprawa jak odepniesz wtyczkę i pojezdzisz.
Na czerwonym kablu jest dioda. Możesz zmierzyć jakie napięcie jest na tych kablach wychodzących z pod koła (czerwony i czarny) po odpięciu wtyczki? Oczywiście przy pracującym silniku.
Na odpiętej wtyczce bez włączonego silnika kamerka załącza się na 2 sekundy i obraz znika Na załączonym nagraniu jakoś obraz po 2s nie zanikł. Jeśli masz zewnętrzne źródło zasilania to zasil z plusa kamerę i sprawdź czy będzie działać. Teoretycznie powinna się załączyć bez konieczności wbijania biegu wstecznego.
Możesz przełożyć lampy stronami jak zasugerowałeś. Jeżeli nie chcesz wyciągać lamp to odepnij wtyczkę od lampy i na zapalonym silniku, światła włączone zobacz czy masz zasilania na pinach 4 i 6 14-pinowej wtyczki lampy. Sprawdź to po obu stronach. Czy próbowałeś odczytać błędy w aucie? Tutaj może nie być jednego z zasilań lub masy we wtyczce lampy.
masz uszkodzony przełącznik mijania-drogowe w kierownicy. Odepnij wtyczkę i zewrzyj ją na krótko to będziesz miał pewność czy to jej wina. U mnie w golfie było to samo
Odepnij wtyczkę i sprawdź czy jak włączysz wsteczny to jest na nim zwarcie, brak wstecznego przerwa. Lub zewrzyj przewody, żarówka wstecznego powinna się włączyć oczywiście na włączonym zapłonie.
Dezaktywować raczej nie idzie, bardzie coś się odpięło bądź przerwało. Zdemontuj radio i posprawdzaj wtyczki. Na odpiętej wtyczce od radia sprawdź omomierzem czy miedzy pinem 2 kostki A a masą zmienia ci się rezystancja przy naciskaniu przycisków w kierownicy. https://obrazki.elektroda.pl/3413149900_...
Dobrze tylko temp.klimy to nie temperatura dla ECU , sprawdź temperatury dolotu powietrza , silnika. Sondę na razie zostaw ew. Odepnij wtyczkę. Przepływka oryginał czy hart bo jeśli hart to tak się zachowuje na zimnym. Odepnij przepływkę , sprawdź czy jedzie. Jeśli nic to sprawdź podciśnienia do zaworu sterującego turbina i sztangę może się zacina na...
Kolory przy BSI sprawdź,w sumie schematu do tego nie potrzeba.Później wysteruj,po upewnieniu się miernikiem,ale na odpiętej wtyczce z BSI. Edit Pomyślałem o starszych ale i tak zastosuj co napisałem.
Mierzyłem z odpiętymi wtyczkami, wszystkie diody wylutowałem i sprawdziłem (są dobre), napięcia są takie: 3,5V a jest około 1,6V, 5V a jest około 2,2V, -27V a jest około -15V, i jeszcze jeden objaw: wskazówka miernika pulsuje, główny kondensator wymieniony i rezultatu nie widać, nie wiem dokładnie jakie są części w tym zasilaczu bo są zamalowane oznaczenia...
Dziwna sprawa myślałem że jak odepnę wtyczkę to ładowania nie będzie Bardzo normalna sprawa. Obecne regulatory sterowane są komputerem i wytwarzają napięcie odnośnie zapotrzebowania lub są nawet wyłączane, np. ostre przyśpieszanie. Gdy odłączysz sterowanie to regulator łąduje na sztywno np. 14,3 V. Masz uszkodzoną diodę plusową. Alternator do naprawy,...
Na początek można odpiąć wtyczkę wycieraczki i np. spryskiwacza.teraz pomiar prądu. Nadal jest pobór prądy, jeśli tak to ile A?, a jeśli nie to wiadomo, co pozostało .
Sygnał zasuwa do 43 pinu sterownika silnika. Przy wtyczce radia sygnał prędkości jest? W klimatroniku jest? Radio oryginalne? Odepnij wtyczki od radia i sprawdź.
Niestety nowy zawór nie nie pomógł. Samochód po odpaleniu idzie maks w góre. sterowania ręcznego brak, poziomaki i czujniki ciśnień odpiete. Nie mam schematu ani nawet opisu wyjsc z jednostki ecas ale szukając na piechotę wszystkie przewody mają przejście do zaworu od kompa z tym że jeden jest cały czas zwarty z masą nawet na odpiętych wtyczkach od...
A podłączałeś VCDS albo coś innego?? Błędy były, jakie?
Jak włożysz wtyczkę, to te dwa oznaczone czerwoną strzałką nie będą już połączone ze sobą. "+" pozostanie tylko na jednej z nich, druga przydaje się w urządzeniach zasilanych z baterii i przy odpiętej wtyczce zasilacza bateria zasila układ, a przy włożonej wtyczce zasilanie jest z zasilacza (bateria jest odłączana)
Przewód mógł uszkodzić się pod wpływem chwilowego odpięcia wtyczki od gniazda? Trudno powiedzieć - trzeba go sprawdzić (dać nowy). Sprawdzić też trzeba gniazdko, czy sygnał internetowy z niego w ogóle wychodzi.
wymien na początku HOTA(tranzystor luczący,ale jeszcze przed tem sprawdź zimne luty.w tym modelu lubi się (odpiąc) wtyczka z której wychodzą przewody na cewki.
Przy uruchomionym silniku jak odepniesz wtyczkę sondy silnik zmienia obroty(podwyższa). Sonda 2 czy 4 przewodowa? Najlepiej podłączyć się do kompa i dopiero analizować błędy i sondę.
Nowy błąd jest pewnie przez to że odpinałeś fotel kierowcy. Masz tam zawarcie. We wtyczce od strony fotela jest taka blaszka co po wyjęciu wtyczki zwiera piny, sprawdź czy to ona nie robi zwarcia, sprawdź czy błąd zmieni opis na rezystancja zbyt duża jak odepniesz tą wtyczkę. Co do czujnika G179 skoro opis błędu jest - obwód przerwany - to odepnij wtyczkę,...
Wyjmowałem parownik od klimy co wiązało się z rozebraniem całej deski i po zmontowaniu został mi właśnie ten jeden kabel. Zostawiam go jak jest. Dzięki za odpowiedź.
Już napisałem wcześniej pomiary KONTROLKĄ ,coście się tak miernika uczepili??? Świety Grall???? I _ I pomiary na ODPIĘTYCH obu wtyczkach. Względem plusa i minusa akumulatora.
Takie objawy może dawać kończąca się sonda lambda, do póki jest zimny i jedzie na bogatszej mieszance wszystko będzie ok a kiedy się zagrzeje fisiująca sonda go podlewa, dobrze gdybyś ją odpiął i zobaczył jak się będzie zachowywać, jedna wtyczka :)
Witam. W dolnej części chłodnicy masz water temperature switch W2. Odepnij wtyczkę i na przekręconej na zapłon stacyjce (bez palenia) połącz piny we wtyczce. Ma się załączyć wentylator. https://obrazki.elektroda.pl/6018526200_...
To że zmierzyłeś rezystancje czujnika nie oznacza że widzi to samo sterownik silnika. Najlepiej podejrzeć parametry komputerem. Skąd pewność że wtryskiwacz podaje paliwo? Czy po odpięciu wtyczki czujnika temperatury odpala lepiej?
Spróbuj odpiąć na 5 minut akumulator. Jeżeli to pomoże to do ustawienia LPG. Jeżeli nie pomoże to odepnij wtyczkę z czujnika temperatury i zobacz czy lepej odpala - jeżeli tak to czujnik do wymiany.
Em ja wiem że temat stary ale dla potomnych, gdy świeci dioda protect to można jeszcze odpiąć wtyczkę na górnej płytce, tj wtyczka od transformatorów i uruchomić spawarkę bez nich, jeśli dioda protect zgaśnie to wtedy po kolei wpinamy przewody z tej wtyczki transformatorów. Ja tak miałem, jeden z trafoczków miał zwarcie zwojowe i wykrywał to przekładniczek...
Ten błąd wyskakuje Ci w zakładce "Błędy"? W instrukcji STAGa nie ma takiego błędu. Sprawdź czy z któregoś wtryskiwacza nie odpięła się wtyczka. A jeszcze lepiej jak wstawisz zrzuty z tego co wyświetla Ci program konfiguracyjny.
Odepnij wtyczkę i na gniazdku pompy wtyk 1i 4 to jest zasilanie i tam ma być rezystancja pompy jeśli nic nie pokazuje na omomierzu to 100% pompa .Tylko powtarzam wtyczka zdjęta tylko mierzymy w gniazdku .
Witam odepnij wtyczki od elektrozaworów następnie próbuj sterować przyciskami na cewce zaworów opuść / podnieś jeśli podnośnik będzie prawidłowo działał do znaczy że problem jest elektryczny a jeżeli nie będzie dalej zacięty to coś za zaworami jest. https://obrazki.elektroda.pl/8714432500_...
wtedy po schemacie odnajdę co on zasila. Przecież jest schemat w poście nr 2. Bezpieczniki te zasilają trafo zasilacza, (at)piotrpawlak5 zobacz tak : -czy TV ktoś nie przestawił na 12 V DC -odepnij wtyczkę SZ13 (na schemacie ruskie "sz"), jeżeli nadal pali bezpiecznik (obojętnie który) to sprawdź elementy zasilacza, przede wszystkim mostek prostowniczy....
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
Przekręć zmywarkę na bok lub postaw "do góry nogami", zdejmij dolną pokrywę. Pompa będzie na wierzchu połączona z grzałką. Pozbądź się opasek z przewodów, odepnij wtyczki i wyjmij pompe z grzałką. Rozepnij grzałkę od pompy (przekręcasz) i wirnik jest na wierzchu.
Nie dziala pompa paliwa. Odepnij wtyczkę od pompy i podłącz żarówkę 5W/ 12V. (Trzeba dolutować kabelki do żarówki) Po 20s od uruchomienia powinna zacząć migać. Po za tym dobrze jest ruszyć wtyczki na sterowniku pieca. Pozdrawiam.
Pod kierownicą masz pętle przy stacyjce do odczytu. Immo masz w BSI - czyli w 306 to jest moduł Texton który jest umieszczony za gniazdem zapalniczki. Dostęp do niego dopiero po wymontowaniu tunelu środkowego. Ale w tym module też jest centralny zamek. A on łączy się z komputerem. Odpięcie wtyczki od Immo to auto nie odpali.
Tam jest jeszcze podpięty EGR. Problem może nie być w "odbiornikach prądu" a w zwarciu w instalacji. Odepnij wtyczkę od zaworu EGR i zobacz wtedy. Jak nie to trzeba zacząć szukać w instalacji auta.
Jeśli masz ten model Alarmu co podałeś to masz schemat - wysłałem ci go na maila .Kontrolka w rękę przypinasz się jednym końcem do Gnd (MASA NADWOZIA) drugim do kabli które są na schemacie oznaczone jako "kierunkowskazy" naciskasz pilota i patrzysz czy kontrolka w momencie jak się przekaźnik odezwie mrugnie czy nie. Odepniesz wtyczkę i zrobisz pomiary...
A widzisz kolego. Tak jak pisałem im niższa temperatura tym czas grzania świec dłuższy. Masz prawdopodobnie zwarcie na czujniku temperatury i komputer nie załącza świec. Odepnij wtyczkę od niego i zobacz czy lampka świeci dłużej, a wtedy zapali od obrotu.
Co zmierzyłeś na kostkacg wtrysków jest masa cały czas? Zasilane też? To odepnij wtyczkę od sterownika i zmierz powtórnie. Jak masa będzie to szukasz dalej, jak zniknie to dzwonisz przewody na zwarcie, jeśli takowego nie znajdziesz to posadziłeś sterownik. Proste jak drut.
Podłączona wtyczka do silnika i dokonany pomiar, czy na odpiętej wtyczce?
J338 (Throttle body actuator) to jest na twoim zdjęciu nr 3. Powinny do niego dochodzić wtyczka 4-ro pinowa; kolory kabli: brązowy, czerwono-szary, biały, niebieski. Metoda podana przez kolege domex jest niezawodna, jak odepniesz wtyczkę z modułu j338 pownieneś dostać błąd dotyczący j338 z opisem "open circuit"
Po odpięciu wtyczki od alternatora powinien ładować ok 14v awaryjnie tj kontrolka ładowania się świeci a napięcie jest prawidłowe. Jeśli tak nie jest szukaj problemu np. z napinaczem paska, kołem pasowym wału lub sprzęgłem alternatora. Warto sprawdzić masę na silnik, czy główny prąd po bezpieczniku na akumulatorze. Alternator sterowany LIN więc regulator...
czujnik tego typu zalecam wymieniać raz na 5 lat. to może od razu cały kocioł... sprawdż rezystancje czujnika NTC po stronie CWU, powinien mieć ok 10kom, albo odepnij wtyczkę i wepnij rezystor 10k i odkręć kran przy zimnych kaloryferach i obserwuj co się dzieje, powinien uruchomić się palnik.
Witam! Od jakiegoś czasu zastanawiam sie w czym problem; Prędkość pobierania i wysyłania spada z 60 do 10Mbps. W tym momencie odpinam wtyczkę kabla z routera i po sekundzie wpinam z powrotem i prędkość wraca do 60... Czy moja karta sieciowa jest padnięta? (zintegrowana na płycie) Router Zyxel FSG2200HNU dostawca lokalny , światłowód co jednak nie ma...
Jak telepotało silnikiem , mogła się jakaś wtyczka odpiąć bądź wężyk.
Zawór pompy odłączyłem więc powinien być otwarty na max Jaki zawór i po co odpiąłeś? J ak masz ponad 200bar to powinien odpalić. Napisałem że mam 12 a nie 200 Zawór pompy (brązowa wtyczka). Odpiąłem bo inaczej nie sprawdze czy działa. Przynajmniej wiem, że komp go widzi, ciśnienie nie zmieniło się po odpięciu wtyczki.
Dzięki za odpowiedź, ale zapomniałem napisać że pomiar odpiętej wtyczki i tu myśle że jest problem z komunikacją z ECU.
1) Elektryczność statyczna to raczej nie - wtedy też, dosyć szybko powinny wskazania się zmniejszać. Potwierdź, czy podczas mierzenia nie dotykałeś metalowych elementów sond pomiarowych palcami, skórą. Może własnym ciałem zamknąłeś obwód? 2) Ustawiłem miernik na zakres 20 MΩ. Wykonałem pomiary pomiędzy danym pinem wtyku przepustnicy i wszystkimi...
Czym diagnozujesz? A jakie odczyty błędów skrzyni z deski? Wygląda mi to na uszkodzoną instalację (zasilanie ,szyna T-CAN) między skrzynią a kabiną. Zmierz rezystancję na wyłączonym zapłonie i odpiętej wtyczce skrzyni między pinem A12 i A8. Powinno być ok.120 ohm.
odpiąć wtyczka przepustnica odpiąć przepływomierz odpiąć węże
excel makro syntax error częstotliwość światła denon rezystor
ricoch aficio ricoh hasło administratora
Podłączenie pinów NFR/NFL radia RNS310 do chińskiego radia z CarPlay Impedancja transformatora wyjściowego - kluczowe informacje