Chłodnica wody dlatego wymieniona? Masz trzy odpowietrzniki, przy głowicy najważniejszy, potem na nagrzewnicy i na końcu na chłodnicy jeśli nie ma bezpośredniego przelewu do zbiornika wyrównawczego.
Myślę ze przyczyną może być jakiś kawałek lodu który gdzieś przy odpowietrzniku sie zakleszczył, . Jaki płyn Pan miałeś w chłodnicy :?: , mieszanke z wodą :?: ,teraz to tylko założyć nowy wąż i zalać czystym płynem nie zamarzającym i sprawdzić i obserwować co się dzieje podczas grzania silnika :idea: ,być może tylko wąż strzelił ze starości :cry: ,
Witam. Zestaw zaworów grzejnikowych grzybkowy lub termostatyczny 1/2". Prosty lub kątowy co kto potrzebuje. Z drugiej strony odpowietrznik grzejnikowy na klucz. Pozdrawiam.
Po odpowietrzeniu i przejechaniu się ok 120km w trasie i trochę miasta wszystko ok. Ale po dwóch dniach krótkich tras kolegi żony zaświecił się niski stan płynu xD. Odpowietrznik głowicy o który mówi instrukcja to korek w bloku, więc raczej nie ma sensu go ruszać do odpowietrzania. Spróbuje go jeszcze raz odpowietrzyć i kilka razy go rozgrzać oraz schłodzić...
Panelowe. Kaloryfery masz panelowe to powinny być odpowietrzniki. Zamknij głowicę termostatyczną i dopiero wtedy spróbuj odpowietrzać. Ciśnienie wody do kaloryfera musi pochodzić od strony powrotu aby powietrze, które znajduję się teoretycznie w kaloryferze, miało możliwość ujść przez odpowietrznik (powietrze "idzie" zawsze do góry).
Witam, problem rozwiązany! Wyciek nie był z przegubu tylko z odpowietrznika głowicy wyciekał płyn i ciekł tak niefartownie że spływał po stronie skrzyni tam akurat gdzie wymieniałem przegub A przewód to nr 36 na schemacie chłodzenia w ETKA A propo śrub u mnie idą dwie m16 z lewej i z prawej klucz 27 wyglądają na oryginalne.
Silnik benzyna, układ chłodzenia sam się odpowietrza - z kilku górnych punktów układu odchodzi kilka rurek fi 6 do zbiorniczka wyrównawczego (z nagrzewnicy, trójnika płynu, ..., głowicy silnika. Ta od głowicy znajduje się zaraz nad osłoną kolektora wydechowego, na środku, łączy się z innymi i przez rurkę metalową dochodzi do zbiorniczka wyrównawczego....
Głowica jest poniżej chłodnicy, więc jak może być w niej za mało płyny? Odpowietrznika w głowicy nie ma widziałeś kiedyś to auto?. Myślisz ze producent tego nie przewidział? Że przegrzany samochód wyrzuci płyn tylko po to żeby zniszczyć głowicę i katalizator?
Witam, proponuję wymienić żółty na dowolny tani zamiennik z wiadomego serwisu aukcyjnego i zobaczyć, czy zjawisko ustępuje. Tylko wtedy można potwierdzić/wykluczyć wpływ głowicy drukującej. Taki ślad - pusty środek i zanikające krawędzie - to znak, że tusz za wolno dopływa do głowicy, ale jego lepkość jest poprawna (jeśli lepkość jest za duża, to białe...
Układ jest odpowietrzony po napełnieniu układu chłodzenia? Chodzi o odpowietrznik na głowicy. Czy przy nagrzewaniu silnika na postoju, po otwarciu termostatu gorąca ciecz płynie do chłodnicy?
Czy problem powstał po wymianie tuszu? Drukujesz na oryginałach czy na zamiennikach? Ja zacząłbym od sprawdzenia/zerwania odpowietrzników. Jeżeli to nie pomaga, wymienił bym tusz na drugi i zrobiłbym czyszczenie z poziomu menu serwisowego. (przytrzymujesz domek przez 10 sek. -> następnie czwarte poziome pole, które Ci się wyświetli -> drukarka powinna...
Miałeś odpowietrzony układ (odpowietrznik na głowicy)? Te Peugeoty mają wadliwe pompy cieczy. Często ciekną, a że są nierozbieralne (klejone) to w grę wchodzi tylko wymiana na nową. Nie ukręcił się napęd? Sprawdź czy termostat zaczyna się otwierać przy 65°C. Nie było wydmuchu uszczelki pod głowicą? Chłodnica nie jest zamulona, ma właściwy przepływ powietrza...
Czy układ został po napełnieniu odpowietrzony ? (odpowietrznik na głowicy). Jest jeszcze ewentualność uszkodzenia pompy . Należy sprawdzić czy podczas kręcenia kołem pompy wiatrak w środku się porusza. Wersja z uszkodzonym termostatem takze możliwa.
w głowicy orginalnej też są odpowietrzniki więc albo masz styki zabrudzone albo głowica się kończy. pozdrawiam
sprawdz ilość płynu chłodniczego z przodu przy głowicy odpowietrznik - odpowietrzyć !
Ewidentnie widać że głowica dla koloru czarnego jest zatkana. Taki stan rzeczy może być spowodowany zatkanym odpowietrznikiem w pojemniku czarnym. Należy sprawdzić drożność, bo w pojemniku powstaje podciśnienie i atrament nie może spływać do głowicy. Inna przyczyna - może być złej jakości tusz w tym zamienniku. Zdarza się tworzenie czegoś co może przypominać...
Dobrym sposobem czyszczenia głowic w drukarkach atramentowych jest moczenie ich w alkocholu ,może być denaturat.Musi to trwać kilka godzin .Następnie osuszyć i przedmuchać przez odpowietrznik.
Skoro zostałem wywołany do zabrania głosu to napisze co wiem w przedmiotowym temacie. ZX-10R - spodziewam się ze pojemniki z atramentem to te same które otrzymałeś razem z nową drukarką. A jeśli tak, to są pojemniki tzw. startowe i maja okrojoną pojemność poprzez podzielenie pojemnika na komory ( gąbka i tusz znajduje się tylko w jednej komorze, druga...
Chwilowy służy do migania błędów kontrolką "EKG". Kody dwucyfrowe. Komputera tu nie trzeba bo jeśli tylko błędy to kontrolka zupełnie wystarcza. Po zapowietrzeniu ten silnik trochę ciężko ale zapala. Możliwe że padła pompka zasilająca albo zapowietrzona nie chce złapać. Najpierw sprawdź czy podczas kręcenia leci paliwo z odpowietrznika w głowicy. Jeśli...
Zasilanie i odpływ tego kaloryfera łazienkowego tylko na dole jak na zdjęciu. Na świecach jest odpowietrznik i na łazienkowym też. Po zdjęciu głowicy też nie grzeje. Tak, letnia woda wypływa z odpowietrznika na kaloryferze łazienkowym. Zawór powrotny całkowicie odkręcony. Uć.
Jeśli masz zawory pod grzejnikiem to je zakręć. Następnie tam gdzie odpowietrznik spuść ciśnienie i nadmiar wody. Następnie odkręć głowicę razem z wkładką termostatyczną. Potem Jak już będziesz miał na wierzchu wkłądkę termostatyczną to będzie można ją złapać kluczem i drugim kluczem odkręcić nakrętką mocującą głowicę. Uważaj tylko żeby nie zniszczyć...
Ja to bym zaczął od filtrów paliwa. I sprawdzenia całej instalacji paliwowej łącznie z pompką paliwa. A na końcu pompę wtryskową. Wątpię żeby pierścienie pękły. Jak by tak było, to by dym walił przez odpowietrznik w głowicy. Ja stawiam na filtry paliwa. Oczywiście jak nie lałeś opału. Zbiornik paliwa też by się przydało wypłukać przy okazji remontu.
Według mnie uszkodzony tusz magenta, nie przepływa tusz ze zbiornika do gąbki. No chyba, że nie usunąłeś taśmy z odpowietrznika. W ramach eksperymentu możesz zamienić tusze miejscami wcześniej zamieniając im chipy. Co do niebieskiego to chyba będzie głowica, któraś dysza nie całkiem drożna.
Jak żyję to jeszcze ŻADNEGO układu chłodniczego nie odpowietrzałem przy pomocy jakiś zaworków. Silniki Peugeota miały odpowietrzniki na głowicy (plastikowej obudowie termostatu) oraz odpowietrznik na przewodzie nagrzewnicy, samochody z lat 1985–2000. W nowszych samochodach stosuje się już układ wężyków odpowietrzających i układu nie trzeba odpowietrzać...
Drukarka nie drukuje kolorem czarnym. Zakładam że w pojemniku jest atrament. A zatem w pierwszej kolejności należy sprawdzić drożność pojemnika - od góry pojemnik ma odpowietrznik. Zatkanie odpowietrznika skutkuje tym że w środku powstaje podciśnienie i za cholerę tusz nie popłynie do głowicy. W następnej kolejności należy wyjąć głowicę z drukarki i...
Sugeruję sprawdzić najpierw kartridż, czy jest w nim atrament i czy odpowietrznik (odklejany przy zakładaniu) na pewno jest drożny. Potem uruchomić czyszczenie głowicy (jeżeli jest wybór to tylko czyścić czarny). Potem ponownie test dysz, jeżeli dalej są braki to zostaw drukarkę na kilkanaście godzin w spokoju i powtórz procedurę Test > Czyszczenie...
W pokoju gdzie mam ustawiony termostat na 3 jest temperatura 27 stopni, mimo iż grzejnik robi się zimny. Mozie dlatego że jest to pokój bardzo słoneczny. Słońce "wali" tu od około 11:00 do prawie zachodu. Jak termostat ustawię na 4 wtedy robi się letni, dlatego pytałem o kryzę czy mam dobrze ustawiona bo mam na 7, tak była już ustawiona zawsze i nic...
Problem rozwiązany, udało się bez pomocy mechanika. Przyczyny problemu chyba nikt się nie spodziewał. Razem z tatą podczas przyglądania się gaźnikowi zobaczyliśmy taki wężyk który był fest brudny. To jest chyba odpowietrznik od głowicy. Jest on jednocześnie połączony z filtrem powietrza który był cały w oleju. Wystarczało przeczyścić ten wężyk, filtr...
Prawdopodobnie znajoma włożyła tusze zamienne, które są do d.....y. Proponuje sprawdzić czy mają po ściągane odpowietrzniki. Zrobić wielokrotne czyszczenie głowicy z poziomu drukarki. Ostatecznie wymienić tusze na Org.
Ze zbiorniczka wyrównawczego? Odkręc korek za zapalonym ciepłym silniku i sprawdź czy mocno nie gazuje. Nie ubywa go czasem? Może uszczelka pod głowicą. Dodano po 2 Może odpowietrznik w korku nie puszcza ciśnienia. Silnik łapie wysoką temperaturę?
w pojemniku z tuszem na tylnej krawędzi pomiędzy zaworkiem a odpowietrznikiem jest przeźroczyste oczko, zaklej je by nie przepuszczalo światła np czarną taśmą izolacyjną albo zamaluj pisakiem
Wystarczy ze będzie luz na prowadnicach zaworowych zadurzy i tez będzie odpowietrznikiem wywalał dym ..Lub tylko uszczelka pod głowicą..
Damper - to ta przezroczysta folia z plastikiem Występują dwie gumowe uszczelki 1. Przy odpowietrznikach 2. Przy połączeniu dampera z głowicą - obie są tylko nakładane nie wolno ich przyklejać
kolego ja tak zrobiłem i hula- trójnik na zasilaniu kaloryfera i do podłogówki na powrocie podłogówki ogranicznik temperatury firmy danfoss typ jsm-01-00453 i do tego specjalna głowica typ jfvr 003l1072 10-40 0c na najwyższym punkcie powrotu podłogówki odpowietrznik automatyczny lepsze jest rozprowadzenie rurek typu ślimak lepiej się rozkłada temperatura...
Jeżeli chodzi o przewód do nagrzewnicy z odpowietrznikiem to jest ok
po prawej stronie głowicy miej więcej w połowie wysokości jest odpowietrznik. Taki kapturek jak na zaworze przy kole.Powodzenia
2. odpowietrznik znalazłem tylko na wężach nagrzewnicy przy grodzi kabinowej (za filtrem powietrza) Pominąłeś najważniejszy, nie napisałeś jaki silnik, ale większości jest przy termostacie, na głowicy nad skrzynią biegów. co załącza wentylator ? Oczywiste że sterownik, to nie lata 80-te.
Witam, chciałbym odświeżyć temat, zrobiłem tą sprężarke jednak zastosowałem inny silnik. Co do sprężarki, smarowana jest rozbryzgowo, olej musi być zalany tak aby przeciw waga uderzała w lustro oleju. Odpowietrznik membranowy. Głowica był całkiem padnięta (jak zatrzymałem silnik to tłok wracał w dół) wiec kupiłem nową jednak bije tylko do 5bar a później...
Zrób test co2 i będziesz miał odpowiedź. Sprawdź też czy masz dwa odpowietrzniki przy nagrzewnicy i ew przy głowicy plastikowy czarny króciec.
Dzień dobry, prośba o wsparcie w temacie odpowietrzenia grzejnika łazienkowego, który ciągle się zapowietrza. Mieszkanie w ostatniej kondygnacji - istnieje możliwość zamontowania grzejnika. Kiedy zaczyna się sezon grzewczy za każdym razem żeby grzejnik chociaż odrobinę grzał - trzeba go odpowietrzać nawet dwa razy w ciągu dnia. Spółdzielnia rozkłada...
Dobra inaczej.... Zakręć zawór na powrocie (pasuje mały imbus) i głowicę ustaw na 0, odkręć odpowietrznik u góry. Powinno wylecieć odrobinę wody po czym w ogóle nic nie powinno lecieć. Jak już nic nie będzie lecieć powoli odkręcaj głowicę aż do momentu kiedy zacznie tryskać woda z odpowietrznika po czym zakręć ją ponownie. Tę samą operację powtórz z...
Na ostatnim grzejniku (drugi z dorobionych) trzeba zakręcić zawor na dole grzejnika i zamknąć na głowicy termostatycznej. Na grzejniku jest odpowietrznik, trzba kubeczek i odkręcić odpowietrznik aż woda przestanie płynąć. Wykręcamy cały odpowietrznik z grzejnika. Podstawiamy wiadro pod otwór i odkręcamy na chwilę głowicę. Z grzejnika będzie wypływać...
Witam serdecznie. Mam problem z pilarką Stihl MS 023. Zaczęło się od tego że po odpaleniu chodziła na wysokich obrotach, ale chodziła. Jak zgasiłem to nie mogę jej odpalić. Wykręcałem świecę i jest cały czas sucha, tak jakby nie dostawała paliwa, ale zmieniałem gaźnik od MS 250 co prawda ZAMA a ja mam walbro i jest ten sam objaw cały czas sucha świeca....
A masz zerwane odpowietrzniki z pojemników? ;) no i wygląda mi to również na źle zamontowaną uszczelkę, lub brak metalowego klipsa przy głowicy.
Witam wszystkich. Niedługo kończę składanie mojego pierwszego kompresora. Użyłem sprężarki od autosana HS18. oczywiście przerobiłem ją na smarowanie rozbryzgowe (według wskazówek z forum). Przy obrotach 700/min wydajność szału nie robi ale mi wystarczy. Mam jednak problem mianowicie dorobiłem odpowietrzenie skrzyni korbowej i mały odstojnik na nadmiar...
Odpowietrznik wymień na nowy ,ten już 5 razy był malowany,kosztuje marne grosze,sprawa pierwsza masz tam zamontowany zawór od głowicy termostatycznej teoretycznie,jak go wciśniesz do końca powinien być zamkniety przepływ ,ale pamiętaj że może być nieszczelny, poza tym na odpływie tez powinen byc zawór ,z reguły podobny do tego górnego ale na klucz imbusowy...
Króćce są połączone krótkim przewodem jak napisałeś, dzisiaj zobaczę tą głowicę. Możesz powiedzieć jak ten odpowietrznik wygląda? - Problem rozwiązany, powodem było lewe powietrze na uszczelniaczach.
scania jest z2006r, nie sprawdzali tulei wtryskiwaczy szczerze powiedzaiwszy to wydawalo mi się że tam nie ma tulei tylko wtrysk osadzony jest bezpośrednio w głowicy a co do barwy płynu to raczej nic się nie zmieniło Co do sprężarki to zaślepiona była max minute a pomimo to powietrze sadziło do góry, natomiast agr próbowałem wykluczyć zaślepiajac tą...
Białej głowicy nie potrafię zdjąć, ale z odpowietrznika leci bardzo gorąca woda więc wygląda na to że obwód nie jest zapowietrzony, sam już nie wiem o co chodzi
Zwróć uwagę na kilka rzeczy: 1. Napęd pompki oleju/cieczy - w silnikach chłodzonych cieczą standardem jest wyrobienie się połączenia wałka pompy z kołem pasowym oraz przecieki uszczelniacza pompy. Pasek zębaty i koło pasowe podlega wymianie po przejechaniu pewnego przebiegu (nie pamiętam ile). Wymiana pompy w serwisie Piaggio z użyciem przyrządów specjalnych...
Jakie znów odpowietrzanie?A skąd tam nadmiar powietrza- z pękniętej głowicy !
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
Co ty człowieku robisz? Od kiedy do brothera wody? Tam jest pigment rozpuszczalny alkoholem. Dokładnie uszkodziłeś drukarkę wodą. Jak byś znał trochę angielskiego pull znaczy zdejmij. I jest pod spodem odpowietrzacz. Pytanie tylko czy teraz głowica od wody się rozszczelniła 50% czy stworzyłeś podciśnienie i wali tusz do pampersa 50% możliwości. Po rozebraniu...
Uporałeś się z tą przyczyną ? ile płynu ci weszło do układu ,wychodzi na to że to powietrze wali ci tym cienkim odpowietrznikiem od głowic z magistrali ? bo tak zrozumiałem
Masz ten swój grzejnik żeliwny i on jest podłączony od boku, połączenie na krzyż to takie, gdzie na przykład zasilanie masz u góry z prawej, a powrót na dole z lewej, w połączeniu krzyżowym woda przepływa przez cały grzejnik, takie połączenia stosuję się przy bardzo dużych/długich grzejnikach gdzie w przypadku połączenia bocznego ostatnie żeberka mogły...
Wskaźniki lubią oszukiwać, jak sobie tak sprawdzasz z otwartym korkiem, wrzuć prawdziwy termometr "w płyn". Możesz mieć zapowietrzony układ, miałem podobne przejścia z agregatem morskim. Najpierw się zagotowywał i wylewało spod korka, po dolewce i odpowietrzaniu blokował od czujnika przegrzania, ale już nie wylewał spod korka, po kolejnej dolewce aż...
Nie tylko z powodu uszczelki węże twardnieją, a może bombel powietrza przy czujniku, Naoglądałeś się ,,Naprawy nie do naprawy"? Nie ma takiej możliwości w tym silniku. Odpowietrznik jest w obudowie termostatu a czujnik jest niżej niż wyjście z głowicy.
Sa dwie mozliwosci termostat lub uszczelka pod głowica sprubuj termostat . Jeszcze sprawdz czy odpowietrzniki nie sa pozapychane .
Termostat jest "w spodzie" pompy wody. Układ odpowierza się przez "korek" w zbiorniczku wyrównawczym. Albo masz uszkodzony ten korek albo uszczelkę pod głowicą.
Witam mam problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia w focusie. Wskaźnik pokazuje tem. ok. natomiast załączają się wentylatory i tak schładzają silnik że termostat nie może się otworzyć,termostat i czujnik tem. głowicy nowy. Czyjest jakiś odpowietrznik?
Robisz proces czyszczenia głowicy 5-10-15 razy do czasu aż prawidłowo zostanie tusz wpompowany do głowicy Za takie odpowiedzi powinien być ban. Takie czyszczenie grozi uszkodzeniem głowicy. Jest do tego procedura napełniania. Proszę sprawdzić czy w wężykach jest tusz to usterka jest w głowicy drukującej. Na początek trzeba by zacząć od podmiany elektroniki...
Witam, przy okazji wymiany cewki zapłonowej w moim Fiacie Stilo 1,4 16v zauważyłem, że mam dziurę w głowicy od góry. W oryginalnie w tym miejscu powinna być śrubka mocująca jakąś łapę kolektora dolotowego, to chyba powinno wyglądać tak jak na tym zdjęciu (zdjęcie z neta nie patrzcie na czerwoną ramkę tylko nad nią): https://obrazki.elektroda.pl/7334941800_...
Mam problem z c385 zaczął mi bardzo mocno dymić na biało z odpowietrznika koło sprężarki. Wymieniłem 4 zestawy (tłok,tulej,pierścienie) ,pompe olejową silnika, głowica po regeneracji, nalałem nowego oleju (superol) i cały czas jest to samo. Gdy wyjade w pole śilnik się rozgrzeje to ciągnik gubi ciśnienie oleju i dymi bardzo mocno z tego odpowietrznika...
Sprawdź nastawę kryzy na zaworze pod głowicą termostatyczną.
Poza tym dobrze odpowietrzyć tam układ chłodzenia na dwóch fabrycznych odpowietrznikach jest ciężko, a z LPG - na samych odpowietrznikach - praktycznie niemożliwe.
Co do pierwszego problemu, to zawsze można odpowietrznik ręczny zastąpić automatycznym (istnieją takie, także o rozmiarze 1/2'', wkręcane zamiast ręcznego, chociaż ja osobiście wolę ręczne). Drugi problem - czy napewno chodzi o temperaturę powierzchni grzejnika, czy też o temperaturę w pokoju. Chyba raczej to drugie. W miejscu normalnego zaworu grzejnikowego...
jak się czyści głowicę? Okazało się że odpowietrzniki trzeba odsłonić i jest wszystko ok. Po za kilkoma rzeczami. Po pierwsze nie drukuje na niebiesko a po drugie wydrukowałem 12 stron a pokazuje mi że już nie ma tuszy ....:(
Sprawdź to o co prosiliśmy z kol Robert B. Czyli odkręć głowicę termostatyczną, odkręć odpowietrznik i te zaworki na śrubokrę płaski najpierw lewy pionowo prawy poziomo i patrz czy leci woda z odpowietrznika. Dalej lewy poziomo prawy pionowo i czy z odpowietrznika leci woda? Jeżeli leci i spuścisz jej sporo to jedna z rurek powinna się zrobiś ciepła,...
Witam. Zapewne ktoś spuszczał wodę z grzejników bo mniemam że Pani mieszka w bloku bądź wieżowcu na ostatnim piętrze gdzie jest ogrzewanie miejskie. Odpowietrznik syczał z uwagi na zasysanie powietrza do rur. Generalnie odpowietrzniki należy odkręcić, głowice grzejnikowe też pozostawić otwarte na czas okresu letniego. Tam NIC NIE WYBUCHNIE proszę się...
Wydaje mi się że zapowietrzony grzałby w połowie pionowej a on grzeje w połowie w poziomie (górna część) A odpowietrznik odkręcałem nawet kilka razy :) Jest tak jak mówisz. Czy instalacja u ciebie jest kryzowana? Sorki, dopiero doczytałem że to grawitacja. Problem może dotyczyć oporów na zaworze/głowicy nowego grzejnika.
6 pięter to około 24 m słupa wody, a nie 16 jak ktoś tutaj podawał. (założenie, że węzeł w piwnicy czyli 8 kondygnacji) Dobrze byłoby upewnić się, że jest minimum te 3 bar. Grzejniki konwektorowe są lekko specyficzne. Oprócz tego, że wymagają wyższych parametrów to jak już się wyjaśniło mają odwrotnie podłączone zasilanie z powrotem. Odpowietrznik,...
Witam panowie odgrzeję trochę kotleta otóż pojawił mi się problem z w.w. drukarką HP 3525. Czarny tusz nie drukuje, kartridż zregenerowany metodą odwrócenia kartridża do góry dysza i metodą kropelkowania tuszu na membrane dyszy, aż do pojawienia się tuszu na odpowietrzniku, kilka czyszczeń głowicy z menu i nic. Zatem padła decyzja, rozbieramy. Jest...
Tak. Odpowietrza sie układ lub uszkodzona uszczelkaa pod głowicą Mogę spróbować na otwartym korku go trochę potrzymać żeby się odpowietrzyl bo nie ma żadnego odpowietrznika w układzie przynajmniej ja nigdzie owego nie znalazłem. Na teście głowicy nic nie wyszło to co? Uszczelka raczej by wyszła ze jest rozwalona czy nie ?
Wymień masz tam ucho i odpowietrznik musi być sprawny. Na belce podłogi powinien być odpowietrznik zatem ręczny odpowietrznik taki jak na grzejnikach. rtl to ta głowica na dolnej nitce z cienką rurka przyczepioną trytką do belki.(lewy dolny róg zdjęcia) Ma za zadanie regulować przepływ wody w zależności od ciepła źródła zewnętrznego. ( i tu powinien...
Jeden grzejnik powinieneś mieć ustawiony na 5 lub bez głowicy. A swoją drogą jak to jest kocioł elektryczny to powinien mieć zbiornik przeponowy i zawór bezpieczeństwa. Wtedy likwidacja naczynia wzbiorczego, ustawienie odpowiedniego ciśnienia w instalacji i grzejniki przestałyby się zapowietrzać. Ja mam kocioł węglowy, przeływ na pompie ok 40l/min ale...
jeżeli powyższe porady nie przyniosły oczekiwanego efektu, dmuchnij w odpowietrznik znajdujący sie na górze kartridźa
Drukarka nie widzi położenia głowicy z enkodera. Są dwie opcje - albo jest zabrudzony enkoder strip - paskowy (należy go zdemontować, wziąć płyn do szyb na ręcznik papierowy i do przetrzeć. Ostrzegam przed używaniem alkoholu do tej operacji, bo możesz zetrzeć kratki z enkodera. Kolejna sprawa - poprawny montaż enkodera - strzałka musi być z prawej strony...
pod korkiem gdzie nalewasz płyn jest rurka która służy jako odpowietrznik układu chłodzenia, a sprawdzisz tym, czy uszczelka pod głowicą nie jest walnięta i kompresji nie wali w układ chłodzenia, bo wtedy też się będzie grzał.
Głowica była sprawdzana i planowana Spróbuje jeszcze odpowietrzyć układ ,tylko nie widze nigdzie odpowietrzników
Proponuję odpowietrzyć grzejnik przy zamkniętym zaworze grzejnikowym zasilającym(ten od ciepłej wody), oczywiście musi być ciśnienie w instalacji. Dopiero po odpowietrzeniu, jeśli wykapie np. pól szklanki wody, zakręć odpowietrznik i otwórz zawór grzejnikowy.
Jeżeli na tym ciss-ie nie ma dziury, to bym stawiał na zapchaną głowicę lub uszkodzony moduł czyszczący. A może odpowietrznik tuszu jest zapchany.
uklad odpowietrzony. Kto go odpowietrzał i jak ? Tam są silniki robione przy współpracy z BMW. Dodano po 1 Z naszego forum elektrody: "Miałem ten sam problem już myślałem że będę zrzucał głowice ale udało się opanować sprawę Sprawdź korek płynu chłodzącego ten co jest zamontowany na obudowie termostatu . Jeżeli luźno się zapina (brak oporu sprężyny)...
Musiałbyś pokazać zdjęcie z otworkami. Nad "wylotem" skierowanym do głowicy jest zwykle odpowietrznik - ten musi być odsłonięty. Pozostałe otwory powinny być zatkane. Szczególnie ten na przeciwległym końcu - jest nad komorą z tuszem i jeśli jest nieszczelny to tusz będzie wyciekał przez "wylot" i zalewał głowicę. Odpuściłbym takie kombinowanie z dolewaniem...
Sprawdzono samemu, test pokazuje CO2 w układzie. Jednak głowica szczelna, uszczelka nowa zamontowana. Mankament jest nie, że gotuje płyn i wyrzuca. Od razu po odpaleniu płyn w zbiorniczku rośnie, tak jakby się cofał. Po zgaszeniu nie wraca do układu, dopiero po odkręceniu odpowietrznika nagrzewnicy, z której uchodzi powietrze. Przy odkręconym odpowietrznika...
Witam. Z opisu wydaje mi się że masz problem z samym pojemnikiem tuszu jeżeli to są zamienniki to sprawdź czy odpowietrznik jest otwarty, to jest najczęstszą przyczyną złego dawkowania tuszu.
Dobrze myślisz, zakręć np powrót i popuść śrubunek od zasilania i odwrotnie. Jeżeli odpowietrznik jest w najwyższym miejscu grzejnika, to ta kombinacja nic nie da, bo powietrze "pływa", czyli będzie cały czas u góry. przez odpowietrznik upuściłem około 3litrow wody i nawet nie zrobił się letni. Biorąc pod uwagę stosunek tych 3 litrów do objętości grzejnika,...
Termostat się zamyka jak i otwiera tj. nagrzewnica grzeje jak powinna kilka minut po odpaleniu zimnego silnika, gdy jest odpowietrzony czuć jak puszcza gorący płyn do chłodnicy po rozgrzaniu silnika do odpowiedniej temperatury. Reduktor zabudowany na samej górze przegrody zaraz pod szybą - wyżej niż nagrzewnica (jednak zawsze jest ciepły a nawet gorący...
Małe sprostowanie Elektrit ,jest na króccu w głowicy,tam gdzie górny wąż idzie do chłodnicy i odpowietrznik do zbiorniczka wyrównawczego.
Nie piszesz czy zakładając pojemniki odbezpieczyłeś odpowietrzniki w pojemnikach kolorowych - Zakładam że tak. Skoro wymieniałeś pojemniki to tylko dlatego ze były puste, a zatem nasuwa się pytanie jak dawno skończył się tusz w pojemnikach i czy drukarka nie była wykorzystywana do drukowania w czerni. Należało by wyjąć głowicę i upewnić się czy aby...
Tak, nie ruszać. Kwasiak to nie jest... To zwykła stal, może zanurzona w czymś, ala chrom, jednak nie sądzę. Ewentualnie stal z domieszką np chromu. Mam takie od 8 lat i nic się nie dzieje. Dodano po 11 Dodam może jeszcze , że mam styczność z waterjetem... Silnik buduje ciśnienie 3500 Bar i wypycha rurkami z łącznikami po drodze do głowicy tnącej, wszystko...
Stosujesz zamienniki ? Jeśli tak sprawdź odpowietrznik na pojemniku z atramentem czasami jest tak ze zrywasz zabezpieczenie to trochę zostaje i atrament nie dociera do głowicy
Dokładnie albo odpowietrznik ( ale wątpię jak używasz tych tuszy nie 1 raz) albo pompka doprowadzająca tusz jest niedrożna. Ta drukarka ma osobno tusze a osobno głowice. Musiał byś ja rozebrać i sprawdzić drożność i pompkę. Która doprowadza tusz z pojemnika do głowicy. Jeśli nie chcesz rozbierać mógłbyś spróbować strzykawką dmuchnąć w miejsce końcówki...
jak masz tam 87cm to grzejnik 80cm bedzie za duzy, bo jeszcze musisz doliczyć dlugosc głowicy termostatycznej ok 6cm i możliwość odpowietrzania grzejnika jesli odpowietrznik bedzie od strony sciany.
Analizując dokładnie twój opis odnoszę wrażenie że w pojemniku niebieskim jest problem z odpowietrznikiem. Musisz wiedzieć że tusz do głowicy drukującej ( do dysz drukujących ) spływa w sposób grawitacyjny i jeśli od góry pojemnika w czasie drukowania nie będzie dostawać się powietrze w celu wyrównania ciśnienia to w pojemniku będzie powstawać podciśnienie...
Nie lepiej jest zastosować odśrodkowe filtry oleju, np. z samochodów ciężarowych. [url=http://mark.com.pl/sklep/pl/odpowie...
Zapomniałęś o cenie głowicy, pierścieni i być może cylindra a na bank jeszcze odpowietrznika komory sprężarki ( tam gdzie wlewa się olej) ale powodzenia życzę.
Zakładam, że odpowietrznik oderwałeś. Wygląda na to, że tusz nie nadąża płynąć z pojemnika do głowicy. Jak postoi to najdzie i przez chwilę ci drukuje. Załóż inny atrament, zamienniki często bywają marnej jakości, wiele razy wyrzucałem takie "nówki" prosto do kosza.
Miałem kiedyś przypadek na warsztacie (nie pamiętam marki), że przy wymianie wtrysków naruszono obsadę wtrysku i kompresja z cylindra szła przez obsadę do nadmiaru paliwa i zbiornika. To było niewiele ale po dłuższej jeździe wywalało przez odpowietrznik. Odkręciliśmy magistralę przelewu na silniku i po zapaleniu z jednej głowicy oprócz paliwa szło powietrze....
Grzejnik może być zapowietrzony. Sprawdź czy jest zamontowany poprawnie. Tam gdzie jest odpowietrznik powinien być najwyższy jego punkt. Potrzebna poziomica. Możliwe że głowica odcina bo jest za gorąco. Rozumiem że instalacja równoległa. W kotle jest pompka. Zobacz na którym jest biegu i spróbuj przestawić na wyższy. Co jeszcze ogrzewa ten kocioł?
Udrożniłem ten wężyk. Lałem spirytus salicylowy i wreszcie trochę przeszło. Później przedmuchałem pompką do piłek z iglicą i wyszły farfocle, że strach. Masakra, same gluty. Teraz zrobiłem jak mówiłeś, prawie. Nalałem spirytusu do komory z czarnym pojemnikiem. Głowica po pewnym czasie zaczęła budzić na ręczniczku papierowym w zasadzie różnymi kolorami....
zmywarka odpowietrznik odpowietrznik odkręcić vaillant odpowietrznik
toyota kontrolki avensis samsung ps50a410c1 akumulatorek pilota
ogrzewanie grawitacyjne ogrzewanie grawitacyjne
Xerox WorkCentre 6605 - Użycie zadrukowanego papieru Przygotowanie układu do pomiarów woltomierzem selektywnym