Nic odkrywczego nie napiszę, spryskaj jakimś penetratorem, daj kilka godzin, znowu penetrator i znowu jakiś czas. Przed odkręcaniem puknij z CZUCIEM parę razy w główkę odpowietrznika żeby wzruszyć go na gwincie (tak jakbyś go niby chciał wbić). Próbuj żabką jak wspomniano, albo jeśli masz jakąś nasadkę torx można próbować nabić i odkręcać jeśli jest...
na pewno nie na odpowietrznik hamulców Na odpowietrznik.
Kolego przypuszczam, że czynność odpowietrzania przeprowadzasz prawidłowo, tj. że podczas odkręcania odpowietrznika trzymasz "klamkę" hamulca wciśniętą. Naciskasz kilka razy klamkę, trzymasz w pozycji wciśniętej i popuszczasz odpowietrznik i tak aż do skutku. Oczywiście zbiorniczek płynu musi być pełny.
Piszesz że masz to samo na kilku zaciskach więc zapowietrzenie może być tylko przez pompę hamulcową innej niema .
Po naciśnięciu hamulca popuść odpowietrznik i zobacz czy będzie dobrze, może przewód elastyczny się rozwarstwił w środku, miałem już taki przypadek.
Witam. Jest o tyle dziwne że leci dopiero po zaciągnięciu hamulca ręcznego Czy zaciągasz "ręczny" w samej naczepie czy w ciągniku? Ręczny w ciągniku to to samo co nożny czyli zawór dwudrożny nie ma na to wpływu. Witam Jeśli po naciśnięciu hamulca zasadniczego powietrze nie uchodzi przez odpowietrznik to do wymiany siłownik. Jeśli wyciagniesz czerwona...
Nie rozumiem,nie znalazłeś odpowietrzników?
na początek proponuję sprawdzić czy nie jest zaciśnięta za mocno taśma hamulca ręcznego. Ew. następnie można spróbować odkręcić odpowietrznik hamulca nożnego - może w układzie jest ciśnienie. Jeżeli to nie pomoże, to prawdopodobnie rozparty jest cylinderek hamulcowy lub szczęki są zatarte na sworzniach. Można to sprawdzić, próbując poruszyć szczęki...
A ja odpowietrzam hamulce w najbardziej banalny sposób, z jednoczesną wymianą płynu w danym obwodzie. Wystarczy do tego jedna osoba. Nakładam wężyk na odpowietrznik hamulca, odkręcam korek na zbiorniku płynu hamulcowego, dolewam do pełna. Popuszczam odpowietrznik o pół obrotu i idę pompować. Pompuję z 10 razy, idę sprawdzić poziom płynu w zbiorniku...
Może kogoś fantazja poniosła i na przód dał takie same zaciski jak na tył ? bo to integracja z ręcznym powoduje konieczność wkręcania tłoczka przy cofaniu ale tak jest zwykle tylko na tylnej osi.
Płyn słabo leci z odpowietrznika,pedał hamulca jest trochę twardy Ten korektor siły jest jakoś naprawialny czy tylko wymiana na inny?
Zawsze zaczynasz odpowietrzanie od najdalszego? Czy powietrze wychodzi od razu czy po kilku odkręcenich odpowietrznika?
Cylinderki te stare nie mogły być dobre, bo był podwinięty mały czarny oring, podwinięty, a raczej przecięty. Zniszczyłeś je tym że pozwoliłeś się tłoczkom za dużo wysunąć. Uszkodzony czyli co z nim jest nie tak? Tam są 2 warstwy gumy, jak jedna się odklei od drugiej to ten w środku się zwija jak makaron świderki i jest po prostu niedrożny. Łatwo to...
Witam Mam mały problem. Jakiej średnicy/wielkości jest standardowo odpowietrznik przy hamulcach (prawy - przód) w Renault Clio I 1.2 rok. 93. Pytam się dlatego ponieważ muszę go wymienić (ukręcił się, a z tego co się dowiedziałem dosyć często to się zdarza) a nie wiem jaki tam ma być, przypuszczam, że 8-ka ale wolę się upewnić...
Zapewne masz zapowietrzoną jedną ze stron zacisku, a nie możesz odpowietrzyć ponieważ odpowietrznik znajduje się na drugiej stronie zacisku, tam gdzie jest dopływ od pompki hamulcowej. W takiej sytuacji trzeba użyć sposobów, np. wysunięcie tłoczków pompką hamulcową i następnie wciskanie tłoczków. Zacisk powinien być ustawiony w odpowiednim położeniu...
Jak się rozwarstwiły i zwinęły wewnątrz to płyn będzie przechodził z dużym oporem. Możesz spróbować poluzować odpowietrznik jak hamulec będzie trzymał to się przekonasz.
jest to prawdopodobnie zapowietrzony hamulec, najlepiej pościągać wszystkie kola i odpowietrzać hamulce zaczynając od tylu, odpowietrzniki są za bębnami jest dobre dojście po ściągnięciu kola.
Trzeba odkręcić obudowy pólosi.Tloki są w bloku tylnego mostu.Walker Ci o tym pisał.Tam gdzie odpowietrzniki muszą być i tłoki hamulców.
Sa wiertła do rozwiercania urwanych gwintowników . Szukaj pod hasłem " fanar wiertła do usuwania złamanych gwintowników" . Koszt około 120 zł.
Witam, Jak w temacie mam problem ze sprzęgłem. Po regeneracji dwu masy i wymianie łożyska na nowe po paru dniach zrobił się problem z pedałem sprzęgła, otóż zaczął brać coraz niżej po odpowietrzeniu go jeszcze raz połączeniu odpowietrznika hamulca z odpowietrznikiem sprzęgła i przepompowaniu płynu pedałem hamulca jeszcze raz problem po paru dniach dalej...
Podaj plyn przez odpowietrznik dużą strzykawką
wpajano "mnie" że przy ABS-sie odpowietrzamy przy włączonej pompie tzn włączonym zapłonie To znaczy że przy wyłączonym zapłonie płyn nie ma przejścia z pompy do zacisków? blokuje go kijkiem Co to za technologia z kijkiem? 1. Poluzuj odpowietrznik 2. Wciśnij hamulec 3. Zakręć odpowietrznik 4. Puść hamulec 5. Powtarzaj do skutku.
Widzisz srebrną śrubkę z przewodem? Odkręć ją i podstaw pod nią jakąś miseczkę. Przy manetce odkręć imbus. Będziesz potrzebował zestaw do odpowietrzania hamulców hydraulicznych rowerowych. Taki z dużą strzykawką i uszczelnianymi końcówkami. Jedna powinna pasować do gniazda pod imbusem na manetce. Wstrzykujesz płyn powoli, aż z końcówki przewodu zacznie...
Zrobiłem w Pandzie hamulce. Panda z roku 93, silnik fire 1,0. Mechanicznie jak Uno. Zamontowana nowa pompa, nowe cylinderki, nowe zaciski, klocki, szczęki. Wszystkie części fabrycznie nowe, oryginalne zaciski Fiat, szczęki Fiat, klocki Fiat a cylinderki Metelli. Przed remontem wszystko działało prawidłowo ale pompa puszczała płyn do serwa i jesienią...
Użyj co parę godzin WD -40 lub innego podobnego preparatu. Można jeszcze próbować zamrozić lub podgrzać odpowietrznik.
Odpowietrzyłbym w drugą stronę. Czyli na odpowietrznik nakładamy wężyk z odpowietrznika lewego przedniego zacisku hamulcowego, odkręcamy obydwa odpowietrzniki i ciśniemy hamulcem. Pilnować poziomu płynu.
Wciskacie tłoczki cały syf z zacisków wpompujecie do modulatora a potem cuda się dzieją. Przy wciskaniu tłoczków należy wcisnąć pedał hamulca popuścić odpowietrznik i dopiero wciskać tłoczek i wtedy nie będzie ze pedał leci czy takie tam. Jak syf?? Przecież dobrze odpowietrzam, pompuje pedałem hamulca, nastpnie trzymam mocno jak bd twardy z całej siły,...
Odpowiem ze względu na bezpieczeństwo użytkowników szos,myślę że moderator to zrozumie. Nie znam innego sposobu jak usunięcie mechaniczne urwanego odpowietrznika a najbardziej fachowe to wymiana cylinderka. Nie można zlekceważyć sprawy i jeździć w takim stanie -grozi wypadkiem(zapowietrzony układ to brak hamulca)
Witam! będziesz musiał wymienić pompę hamulcową. Ewentualnie dla pewności rozbierz wszystkie hamulce, wyczyść je, prze smaruj tłoczki i spróbuj odpowietrzyć (mogą się urwać odpowietrzniki) jeśli to nie poskutkuje to pompa hamulcowa. Spróbuj odpowietrzyć.
Odpowietrzają dwie osoby - jedna wciska pedał hamulca, druga operuje przy odpowietrznikach
Sprzęgło rzeczywiście jest hydrauliczne, jeśli coś się z nim dzieje, to trzeba zacząć od odpowietrzenia układu, w tym celu wykorzystujemy ciśnienie układu hamulcowego, nie można odpowietrzać tak jak klasycznych hamulców pedałem, bo po odkręceniu odpowietrznika na siłowniku sprzęgła (tym na skrzyni biegów) i naciśnięciu pedału sprzęgła pedał się zapadnie...
Oczywiście że da się w jedną, pod jednym warunkiem - że podczas naciskania na pedał hamulca dostaniesz do odpowietrzników. Tylko tyle i aż tyle. Tu jest podobnie jak ze stosunkiem na odległość. Można odbyć taki stosunek pod warunkiem że odległość jest mniejsza od długości. :D
NIe bój się odpowietrzania bo to zwykły zacisk.I odpowietrzasz po prostu normalnie.Problemem może być np odkręcenie odpowietrznika.A jak już odkręcisz sprawdzenie stanu gwintu.Płyn nie będzie uciekał jak wciśniesz lekko hamulec albo założysz np na końcówkę zaślepkę z odpowietrznika.
Mam nadzieje że nie dolewasz tego płynu co wypompujesz przez odpowietrzniki?
Może sa jeszcze gdzieś odpowietrzniki do hamulców od przyczepy jeśli ciągnik takie posiada
Odpowietrzanie lewym przednim zaciskiem hamulcowym, nie strzykawką. Zakłada się wężyk na odpowietrznik zacisku, drugi koniec na odpowietrznik wysprzęglika, odkręca się odpowietrzniki i pompuje pedałem hamulca, płyn wylatuje z zacisku do wysprzęglika i stopniowo odpowietrza go. Metoda ze strzykawką-zakłada się wężyk na odpowietrznik wysprzęglika, odkręca...
Zestaw naprawczy pewnie zakupie cały. A teraz pytanie czemu tak się dzieje. Robi się tam takie ciśnienie że pedał hamulca nawet nie drgnie do dołu. Dopiero gdy odkręcę odpowietrznik wszystko puszcza
Jak jest moduł abs zapowietrzony, to go odpowietrz i już. Odpowietrzniki przy kołach są drożne?
W czym może być problem? Dlaczego zaciski po nagrzaniu się podczas jazdy nie odbijają? Jak to w czym? W spapranej robocie. Co do regeneracji to wyjąłem stary tłoczek, przełożyłem wnętrzności ze starego do nowego tłoczka, wyczyściłem tę gładź cylindryczną, po której chodzi tłoczek, nasmarowałem tłoczka i wkręciłem razem z gumką. Po założeniu na auto...
Koledzy z ciekawości czy VCDS prowadzi za rączkę, uruchomiłem tą procedurę i przeleciałem całą do końca i pedał od razu jedt lepszy. Oczywiście zrobię to ponownie już z odkręcaniem odpowietrzników.
Który zawor wymieniłeś? Który to jest bezpieczenstwa ? U siebie mam podobny problem , wyrzuca mi olej górnym odpowietrznikiem , do tego wyświetla się żółta kontrolka z wykrzyknikiem i hamulcem , przy użyciu retaedera gaśnie ,jak go wyłączę znów się zaświecą.
Napompuj hamulce, jeśli tylny zacisk będzie trzymać to poluzuj odpowietrznik, jak zacisk po tym puści to wtedy wymieniaj przewód elastyczny, w innym wypadku przyczyna gdzie indziej.
Każda komora pływakowa ma pod spodem zaworek do spuszczania paliwa, otwiera się go wkrętakiem krzyżakowym (działa jak odpowietrznik przy hamulcach). Jeśli luzujesz zaworek i cieknie z niego benzyna, to znakiem tego jest w komorze.
9 możesz przytrzymać tłoczysko amortyzatora odpowietrzniki hamulców. Trzymasz to kluczem do amortyzatorów, lepszy jest francuz. Ta 11 przy kalamitkach to tez nie tak dokładnie 11, to z tego co pamiętam jakiś calowy, bodaj 5/16
Wkręć odpowietrznik na klej do gwintów. Sporo grzebię przy hamulcach ale takiej akcji jeszcze nie miałem.
Witam, Wziąłem się za podłogę w ciagniku oraz odpowietrznik hamulców. Po zdjęciu podłogi okazało sie że regulator przepływu oleju ( ta wajha po prawej) nie jest do niczego podłączona. Czy ktoś się orientuje gdzie powinno to być? https://obrazki.elektroda.pl/3736402500_...
Jednego nie potrafi jeździć bardzo dobrze, drugiego bardzo słabo, na pół dodanego gazu jedzie, jak się wciśnie gaz do podłogi to nieraz ruszyć nie chce... Pewnie podobne produkty różnych producentów działają podobnie lecz nie mam pojęcia co można sądzić o produktach firmy K2 (poza K2 vulcan do odkręcania pordzewiałych śrub, odpowietrzników hamulca,...
Możliwe, źe pompa hamulcowa przyciera sie przy wciskaniu pedału.Odkręć którykolwiek z odpowietrzników i wciśnij hamulec(jak do odpowietrzania hamulca) i sprawdz, jaką siłę urzyjesz do wciśnięcia pedału.Jak odpowietrznik odkręcisz trochę mocniej niż tylko lekko luzując, to zapewnisz duży wypływ płynu z odpowietrznika i nie powinien stanowić oporów wypływającemu...
Dzień dobry, mój pacjent to Scania 94 z 2000 r. Pojawił się wyciek powietrza na dźwigni ręcznego odpowietrznikiem przy zaciągniętym ręcznym, a przy wciśnięciu pedału hamulca nożnego wyrzuca powietrze zaworem głównym hamulca. Obydwa zawory wymienione, nic nie pomogło. Macie jakieś sugestie? Z góry dzięki za pomoc.
To zły sposób. Prawidłowy, zgodny ze sztuką i normami ochrony środowiska wygląda inaczej, ale niestety jest trudny do przeprowadzenia w warunkach domowych - potrzebne urządzenie do nadciśnieniowego pompowania płynu do zbiorniczka. Jednoosobowo, w dodatku kobiecie również trudno będzie nawet w sposób zbliżony, ale spróbujmy; Sposób 1: - robi się to identycznie...
Jak dla mnie ten dwuobwodowy system hamulcowy to ściema. Miałem kilka samochodów i w każdym po odkręceniu któregokolwiek odpowietrznika i naciśnięciu na hamulec, pedał wpadał praktycznie bez oporu do samej podłogi. Jakim więc cudem ten jeden sprawny obwód ma w ogóle hamować?
Odkręć wszystkie odpowietrzniki, dźwignia hamulca (pedał) ma być u góry (nie na podłodze, może coś podłóż), dalej zalej zbiorniczek do pełna i patrz czy płyn schodzi. Jeśli tak, to dolewaj, aż do momentu pokazania się go przy kołach i tam gdzie się będzie pokazywał, zakręcaj odpowietrzniki (chwilę dłuższą to będzie trwało). Jak już wszędzie pokaże się...
Witam wszystkich. Mam problem z hamulcem U912 lewy cylinderek trzyma ciśnienie nawet po puszczeniu hamulca żeby go cofnąć trzeba popuścić odpowietrznik bo inaczej ani drgnie. Proszę o pomoc AI: Jaki dokładnie model pojazdu U912 posiadasz? Ursus 912 85rok bez przodu AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub zmiany w układzie hamulcowym?...
Ma wpadać przy odkręceniu odpowietrznika, jeżeli odpowietrzyłeś układ tak jak wyżej pisałem to spróbuj nacisnąć na hamulec a druga osoba niech zaobserwuje czy z odpowietrzników lub na złączach przewodów nie wylatuje płyn .
Witam. Wiem ,ze temat był walkowany, ale jest tak. W mojej astrze opadający pedał sprzegla. Po odpowietrzeniu przez wężyk od odpowietrzNika hamulców sprzęgło wraca i chodzi ładnie jakieś 200 km .Później problem się powtarza. Zdarza się że gdy jednocześnie musze przyhamować i wcisnąć sprzęgło i wtedy dziwne rzeczy -czuje jak pedał hamulca ma lekkie uderzenie...
Fiat Cinquecento 700, miękki hamulec po dłuższej jeździe. Dotyczy wszystkich modeli CC (wszystkie mają jednakowe pompy hamulcowe) Objaw : -Zaczynamy jazdę to hamulec jest twardy i pracuje normalnie (na wyłączonym silniku czuć opór i pedał hamulca nie zapada się) -Po przejechaniu kilku kilometrów pedał hamulca zapada się do samego końca maleje skuteczność...
Witam. Jak w temacie mam problem z odpowietrzeniem hamulca na tylnej osi po prawej stronie. Hamulce hydrauliczno-pneumatyczne. Auto to świeży nabytek, przy okazji malowania felg okazało się że klocki trzeba wymienić, okazało się również że zaciski stoją na prowadnicach. Po wymianie prowadnic i gumek wszystko poskładane, jedna strona bez problemu odpowietrzona,...
Nie mierzyłem ciśnienia przyrządem, ale po wciśnięciu pedału hamulca i odkręceniu odpowietrznika, płyn wypływa pod dużym ciśnieniem, nie wygląda żeby była jakaś niedrożność.
Odpowietrzanie były dobrze na pewno. Co się dzieje gdy pompujesz pedałem. Podnosi się (twardnieje)? Do autora-odpowiedz na zadane pytanie Płyn w zbiorniczku uzupełniałeś nowym, czy tym, który łapałeś z odpowietrzników przy odpowietrzaniu?
Na poprzeczce ramy za skrzynią biegów patrząc z przodu pojazdu. Odkręć przewód pneumatyczny z cylindra siłownika i dmuchnij "dmuchawką" w przewód, powietrze będzie wychodzić poprzez odpowietrznik elektrozaworu. Elektrozawór ma trzy piny z czego 2 są skrosowane. Elektrozawór lubi czasami uwalić ZBR.
Zwroccie uwagę jak autor tematu "odpowietrzal" na początku hamulce: "jak doleje płynu do maxa to odtworzyć odpowietrznik i pompować hamulcem" Jeżeli robil tak jak napisał to zapowietrzył układ dokumentnie, i teraz żeby go odpowietrzyć trzeba albo ciśnieniowo przetoczyć duzo plynu, albo bardzo długo odpowietrzać tradycyjnie, prawdopodobnie powietrze...
Tak w ogóle, który to rocznik? Pierwsza generacja miała zaciski hamulcowe na klocki montowane dwoma sworzniami, popularne w wielu innych motocyklach. Druga generacja miała zaciski gdzie klocek stroną reakcyjną wchodzi w gniazdo w jarzmie. Taka sama różnica była w CBR600F1 i F2. W przypadku tych drugich zacisków należy zwrócić uwagę na to gniazdo w jarzmie....
Jak się płyn spieni to trzeba odczekać i dalej spokojnie odpowietrzać. Problemy są jak są przewody o dużej średnicy i mają kolana. W starych instrukcjach pisali, żeby połączyć wężykiem odkręcony odpowietrznik na zacisku hamulcowym z odpowietrznikiem na wysprzęgliku i odpowietrzać naciskając pedał hamulca.
ja to tak w civicu robiłem że podczepiałem wężyk ze strzykawką odkręcałem delikatnie odpowietrznik a ktoś wciskał hamulec i robiłem dotąd aż nie było pęcherzyków. Ale to był civic
Płyn hamulcowy wycieka przez oba odpowietrzniki. A pedał hamulca zachowuje się przy ich otwarciu zupełnie inaczej. Zatkanie przewodów raczej nie wchodzi w grę, bo od regulatora siły hamowania do cylinderków wszystko jest nowe. Stary został tylko lewy cylinderek z nowym odpowietrznikiem, z którego jak wychodzi płyn, pedał pozostaje twardy. Jeszcze chodzi...
może masz jakąś nieszczelnosć na ktoryms przewodzie lub zacisku? Nie ma żadnej nieszczelności. Zapowietrzona jest pompa, której nie wiem jak odpowietrzyć. Może jest tam jakiś odpowietrznik?
Witam może komuś się przyda Kolego (Cowboy zagrabie) dzięki za podpowiedz ale okazało się inaczej Czerwone rurki to Vacum jest na nich podciśnienie , Niebieskie rurki są podłączone tylko do odpowietrznika (Po naciśnięciu hamulca membrana zasysa powietrze jak i wypuszczą tą stroną serwa przez te rurki. Zielone rurki są od CPK ( Centralne Pompowanie Kół...
Ja mam. "Czyszczenie" tłoczków papierem ściernym to szczyt ..... Sprinter nie ma "dobrych" hamulców co wynika z budowy układu jezdnego -małe koła i małe tarcze, duża masa i wieczne przegrzewanie. To oczywiście moja osobista refleksja. Jako, że to hamulce, to lepiej ich naprawę zleć komuś kto się zna. Przy wymianie zwrócić uwagę na prowadzenie klocka...
Na wysprzęgliku (na zewnątrz skrzyni) będziesz miał odpowietrznik. Załóż na niego wężyk i dalej procedura jest taka sama jak w przypadku odpowietrzania hamulców.
na pompie jeszcze jak zyje odpowietrznika nie widziałem... Chcesz zdjęcie na jutro? Mam chyba VWejowską pompę na stanie z odpowietrznikami
Żeby w przyszłości nie mieć problemów z hamulcami należy wymienić pompę hamulcową razem ze zbiorniczkiem. Zaczęło się od tego, że nie można odpowietrzyć układu potem dojdzie blokowanie hamulców po przekątnej najczęściej prawy przód lewy tył. Przetłaczanie płynu z olejem do odpowietrzników to tragiczny pomysł.
Bez odpowietrzania to się nie uda. Weź 4 naczynia, np słoiki, cztery kawałki wężyka, tak aby nałożyć na odpowietrzniki, popuść wszystkie i pozwól działać grawitacji, jak naczynia napełnią się do ok 1/3 płynem delikatnie pompuj pedałem hamulca. Jeśli z każdego odpowietrznika wyleci ok 0,3l płynu, to układ powinien być z grubsza odpowietrzony
Audi A3 8l 1.9 TDI 90km Mam problem z tylnymi hamulcami. Nowe tarcze, klocki, piasty, tłoczki, gumki, wszystko prawidłowo złożone. Po odpowietrzeniu hamulce dosyć mocno trzymają, 2km przejechane i smród. Pedał hamulca twardy bierze od początku. Poluzowalem na ulicy odpowietrzniki, płyn strzelił i hamulce odpuściły. Zaraz znowu to samo i znów poluzowanie...
Bębny i szczęki są jak najbardziej ok. Ooo i jak te zaciski z przodu trzymały to jak popuscilem odpowietrznik to puszczały.
Ok, tam na tył idzie tylko jeden przewód do prawego cylinderka a od niego na lewą stronę i odpowietrznik
Jeszcze pozostaje kwestia elastycznego przewodu hamulcowego - może byś uszkodzony. Jak podniesiesz auto i koło się blokuję to popuść odpowietrznik na zacisku, jeżeli hamulec puści to przewód do wymiany. Rozumiem, że tłoczek sprawdzony pod względem wżerów itp.?
Idź do apteki i kup największą strzykawkę jaką mają, do tego kawałek plastikowego, przezroczystego wężyka, napełniasz to płynem, tak, aby nie było ani w strzykawce, ani w wężyku powietrza, odkręcasz odpowietrznik, dobrze, żeby druga osoba nacisnęła lekko pedał, aby płyn zaczął wypływać, zapinasz wężyk na odpowietrznik i pchasz płyn strzykawką w zbiorniczek....
tylko płynu na max Dodano po 3 pompka jest pod pedałem to nie tylko przy skrzyni jest wysprzęglik i na wysprzęgliku jest odpowietrznik wygląda jak przy hamulcach albo jak kalamitka do smarowania
Rozumiem, że oprócz ściskania tego węża resztę robisz jak napisałem czyli bezwładnościowo do przelania płynu z odpowietrznika bez powietrza i wszystko jest ok bez "machania" pedałem hamulca, super. Co do zacisków to wiem, że jest prawy i lewy, ale dzięki za info.
1 raz odpowietrzyłem cały uklad- pedał dalej miekki nie rośnie. 2 raz odpowietrzyłem po wymianie pompy ABS dalej to samo. 3 raz po wymianie pompy hamulcowej dalej to samo. 4 raz po rozłożeniu i złożeniu zaciskow i dalej to samo. Odpowietrzałem na różne sposoby. Samą pompe jak i przez odpowietrzniki w zaciskach. Dalej hamulec tylko zwalnia samochód,...
Do wymiany tarcz i klocków układu raczej nie trzeba rozszczelniać... Cofając tłoki w zaciskach płyn z cylindra wbijasz zpowrotem w układ , czy luzujesz odpowietrznik i wyciskaszgo na zewnątrz ?
Generalna zasada: należy wtłaczać płyn przez odpowietrznik, znana z hamulców metoda "pompuj- trzymaj" nie zdaje egzaminu. Ja mam do tego celu pompkę do spryskiwacza z dwoma długimi wężykami. Doraźnie, na trasie może pomóc duża strzykawka i kawałek rurki
Odpowietrzniki na pompę nie zły z Ciebie talent
a w którym miejscu jest ten odpowietrznik ??
To może wymiana płynu na taki, który jest wskazany w dokumentacji? Wymiana całości z pompa az do odpowietrzników. W Scenicu 2001 miałem problem - nie świeciło się nic, ale wrażenie było gumowatego pedału hamulca. Wymieniłem cały (tz. warsztat zrobił całość instalacji wypłukał bo z odpowietrzników ciągle schodził brudny płyn) na ATE DOT4 SL. Poprawa...
Mam problem z hamulcami w samochodzie. Mianowicie w czasie jazdy , w momencie gwałtownego hamowania pedał hamulca wpada prawie do samego końca. Natomiast kiedy nie hamuję gwałtownie , dwa- trzy razy nacisnę pedał hamulca, wtedy hamulce normalnie "łapią". W aucie została wymieniona pompa hamulcowa i odpowietrzniki, teraz mechanik twierdzi, że należy...
Wymienie wężyk i dam znać. Tylko jak odpowietrzyć zacisk bez odpowietrznika?(urwany)
Żadnych podciśnieniowych,a najlepiej żadnych wynalazków.Jedyna w 100% pomocna rzecz to odpowietrznik z zaworkiem.
Serwo nic do tego nie ma. Albo pompa albo powietrze a raczej powietrze bo przewody wymieniane. Leci w ogóle z odpowietrzników z tyłu?
Witam Regenerowałem zaciski hamulcowe ( 4 sztuki) cały płyn wyleciał z układu . Zastanawiam się czy zasada odpowietrzania jest taka sama dla układu z ABSem ? czyli pod pompować pedałem hamulca , przytrzymać ,odkręcić odpowietrznik ... ?
Ja też tego nie rozumiem. Wszystko wydaje się być ok. Zamyka otwór i płyn nie wchodzi do żółtej komory? Do żółtej wchodzi, ale przy powrocie tłoczka powraca do zbiorniczka (tak mi się wydaje). Przez punkt 7 nie przechodzi już. Ciśnienie robi i przy powrocie tłoczka podciśnienie. Przy pompowaniu hamulca na tylnym odpowietrzniku uszło może kilka kropelek...
Zapomniałeś jeszcze o jednym. Nie zapomniałem bo sądzę, że każdy zdrowo myślący nie będzie wpychał tego sosu spod tłoczka z powrotem do układu. Odkręcamy odpowietrznik, wypychamy to coś płynopodobne z zacisku na zewnątrz a potem uzupełniamy świeżym płynem.
Może zapchany lub zagięty przewód hamulcowy lub niedrożny odpowietrznik. Może to słaba podpowiedź ale warto to sprawdzić.
Ponowię temat, otóż posiadam taką spreżarkę: http://images29.fotosik.pl/288/ff86b5e11... http://images33.fotosik.pl/309/63de690d6... http://images29.fotosik.pl/241/dd559956b... chciałbym dowiedzieć się gdzie w niej znajduje się odpowietrzenie, aktualnie mam ją rozkręconą na części, przed remontem w miejscu bagnetu oleju był...
No to jest odpowiedź - ŹLE odpowietrzone hamulce! Jedna osoba wchodzi do auta i pompuje pedałem. Jak pedał zrobi się twardy, to naciska i trzyma. Druga osoba w tym czasie luzuje odpowietrznik. Wyleci z niego płyn z powietrzem. Pedał wpadnie w podłogę, ale ma on być cały czas naciśnięty! Wtedy osoba w kanale zakręca odpowietrznik, a osoba w kabinie dopiero...
odpowietrz układ zaczynając od najdalej położonego koła od pompy czyli tylne po stronie pasażera potem tylne od kierowcy potem przednie od pasażera i na końcu przednie od kierowcy żeby odpowietrzyć musisz wziąć kawałek wężyka przeźroczystego o średnicy takiej aby można było go założyć na odpowietrznik i jeden koniec zakładasz na odpowietrznik a drugi...
Utrudnia cofanie się płynu hamulcowego, co skutkuje wysunięciem tłoczków z cylinderka i ocieranie szczęk o bęben. Napisałem Tobie, że łatwo to sprawdzić luzując odpowietrznik, jeśli nawet minimalna ilość płynu wyleci pod ciśnieniem, masz przyczynę.
Witam! Fiat cc 700 1995r. Podczas ruszania zauważyłem, że przednie koła są zablokowane, a pedał hamulca jest bardzo twardy. Po odkręceniu odpowietrzników i spuszczeniu płynu hamulcowego, koła puściły. Zmieniłem serwo, płyn hamulcowy i pompkę (tylko, że używaną), ale jak chce odpowietrzyć hamulce, to pedał jest cały czas miękki, nawet po dłuższym pompowaniu....
Witam! Wymieniałem w c360 pomkpę hamulcową( jedna) ,wyrównywacz , szczęki, cylinderki , bębny , przewody i po tym zabiegu pedał hamulca jest ciągle miękki niby leci z odpowietrzników czysty płyn ale słabo ...nawet po kilkukrotnym naciścnieciu nic sie nie dzieje ( twardnieje) . Regulowałem tymi śrubami co wchodza w pompki i nic . Wszystkie części kupowałem...
W renówkach np. espace załączałem komputerem odpowietrzanie a odpowietrzników nawet nie ruszałem i hamulec sam się naprawił i to nie raz, ale w e46 kiedyś mało płynu mi uciekło i musiałem odpowietrzać bo pedał w podłogę wpadł, zależy od auta czasem trzeba czasem nie.
zmywarka odpowietrznik odpowietrznik odkręcić vaillant odpowietrznik
przesuniecie obrazu domofon bezprzewodowy otwieranie bramy przestać działać włącznik światła
iveco stralis błędy ustawić język polski
Ogranicznik prądu do wiatraka: wewnętrzny czy zewnętrzny? BLDC, DC, AC, PolyFuse, e-Fuse Jak zresetować komputer w Volvo FH 500?