Witam. Było już gdzieś na forum, ale ogólnie zasada jest taka, że zwykła diody prostownicze wlutowywujesz w przewody od krańcówek(w stronę "kreseczką na diodzie do lampki oświetlenia") i do alarmu podłanczasz osobne przewody za diodą, czyli po stronie krańcówek. Zresztą zobacz też: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
Musisz się dostać do podłączenia alarmu z krańcówką drzwi.Tam myślę jest problem.Alarm ma jedną linię drzwi i są odseparowane diodami.Może zimny lut?
Widze że kolega marcin troszkę filozofuje :) Diody separujące ( zwykła dioda prostownicza), stosowane są w systemach alarmowych w celu odseparowania od siebie przewodów podłączonych od alarmu do instalacji samochodowej. Chodzi oto że np. światła kierunkowskazów podłącza się jednym przewodem z alarmu do dwóch przewodów w aucie, jeśli się niezastosuje...
Seat Toledo 1L 92 rok Alarm podłączony pod przewód brązowo-biały (krańcówka drzwi) w wiązce przewodów w lewym progu. Według tego co pisze na forum powinno być dobrze ale nie jest. Alarm reaguję tylko na drzwi kierowcy. Domyślam się, że każde drzwi są od siebie odseparowane - gdzie szukać przewodu, który jest połączony z wszystkimi krańcówkami?
A dlaczego trzeba odseparować krańcówki - mam alarm który może rozróżnić tylko dwie krańcówki (drzwi i bagażnik). Jeżeli mi nie zależy na np. otwieraniu bagażnika przy uzbrojonym alarmie to mogę wszystkie krańcówki połączyć ze sobą??? Dzięki Pozdrawiam Daniel
Jest to Honda Civic VI. Wyzwalanie drzwi za pomocą masy to w sumie wiem, myślałem jedynie, że masa może być "za słaba" czy coś w tym rodzaju ale to chyba nie ma nic do rzeczy. Problem musi tkwić raczej w czymś innym. Napięcie na lampce: 11,6V - gdy otwarte tylko drzwi kierowcy 12,4V - gdy otwarte jakiekolwiek inne drzwi Napięcie na zaciskach akumulatora...
Jak podłączyłeś krańcówki do alarmu. Czy odseparowałeś diodami? Spróbuj wyciąć instalację alarmu. Może VAG cos podpowie?
W niektórych japończykach jak są otwarte które kolwiek drzwi to jak zamykasz z pilota lub kluczykiem, zamyka i za chwile otwiera centralny. Sprawdź krańcówki w drzwiach i klapie tył. Nie rozumiem co to ma do tematu, alarm działa poprawnie i krańcówki też. Na tablicy jest wizerunek auta i kontrolki drzwi, odseparowałem kązdy wyłącznik diodami i tutaj...
W Twoim przypadku instalator źle podłączył krańcówkę drzwi kierowcy ( lub pozostałych ) i centralce przeszkadza fabryczny ściemniacz lampki oświetlenia wnętrza. Programowo - nie zmienisz tego w centrali tego alarmu. Konieczne jest podłączenie się bezpośrednio pod krańcówki drzwi i odseparowanie obwodów diodami. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Szybkie pytanie i mam nadzieję szybka odpowiedź ;) Montaż alarmu do passata b4. Wszystko wpięte ale zostały 2 pytania: 1. Krańcówki, są 3 obwody (maska, bagażnik, drzwi). Maska - osobna krańcówka i wpięcie do centralki z diodą do odseparowania. Klapa bagażnika - wpięcie do centalki przez przewód pociągnięty do lampki bagażnika (brązowo/czerwony), odseparować...
Koniecznie krańcówki,lampki nie odseparujesz w ten sposób a cała separacja to tak jak zwykle separuje się kilka linii drzwi do jednej wspólnej.
przecież w passacie krańcówka jest w zamku,więc praktycznie nie ma mowy o kącie otwarcia drzwi,a czasem drgania są większe przy prękości 5km/h na dziurach niż przy 135km/h na równej drodze. Dodano po 6 faktycznym wytłumaczeniem może być to,że w passacie pod maską jest fabryczna krańcówka{brązowo-czerwony przewód},która przy większej prędkości może na...
Witam Dostałem w prezencie jakiś tam alarm URZ0260 Model 868. Zamontowałem Wszystko tylko dwie rzeczy mi zostały-podłączenie krańcówek i odcięcia zapłonu (ale z tym sobie poradzę). Wiem że należy je odseparować diodami, ale problem w tym że czy odseparuje, czy podłącze jedną czy dwie, zawsze jest tak że po otwarciu drzwi migają kierunkowskazy ok 10-15...
Witam, tak jak w temacie mam problem z poprawnym działaniem alarmu w punto II fl z 2005 roku. Alarm który podłączałem to jakiś remotronix VULCAN V1.Sprawa polega na tym, że po rozbrojeniu i otwarciu drzwi alarm ponownie uzbraja się. Nie zdarza się to zawsze i nie ma reguły kiedy się zablokuje. Każda krańcówka drzwiowa jest odseparowana dwiema diodami...
piwko dzięki za schemaciki i opisy :) Czyli te wtyczki do których są podpięte kierunki i krańcówki, jeśli dobrze zrozumiałem znajdują się pod deską rozdzielczą ? Jeśli to 02,to bodykomputer znajdziesz z lewej strony kierownicy pod deską.Wystarczy wsadzić tam głowę niczego nie trzeba rozkręcać.Krańcówki odseparuj diodami. Uwaga na kolory kabli,podstawowa...
Witam! Samego alarmu niestety nie znam, gdyż nie stosuję, ale za to temat "dziwnych" zdarzeń w Fabii po około 30 minutach od zamknięcia drzwi jest już mi doskonale znany :) Przy pierwszym alarmie montowanym w Fabii te 30 minut dało nam w firmie niezłego czadu i przez dwa dni walczyliśmy z elektroniką próbując znaleźć co się dzieje. Okazało się, że komputer...
Alarm już działa, 30 wziałem z pom-białego przy GEM. Przeciąłem w bezpiecznikach w podwójnej siwej kostce cieńszy zielono niebieski-zasilanie deski-od razu wykożystałem tą żyłę jako 15. Dodatkowo musiałem w szereg przewodów do krańcówek wstawić diody ,poniewarz GEM zciąga do masy wejścia krańcówek kilka sekund po zamknięciu drzwi,co powodowało natychmiastowe...
Dzięki za odpowiedź i pomoc ! Niestety musiałem w sobotę szybko zrobić to auto i oddać. U mnie było trochę inaczej: Krańcówki: czarna kostka 54, 53 fioletowa 56, 41 (u ciebie 40) kierunki (L i P) czarna kostka 8, 10 sygnał z pilota (tu w zależności od alarmu, ja podpiąłem się pod kable idące do silniczka zamka i migacz) kabina biało-czarny - zamykanie...
Nie musisz podłączać tych diod. Też ma fortecę super i tak zrobiłem. Chodzi tu o to żeby odseparować pozostałe drzwi (oprócz kierowcy). Wiadomo, że potencjalny włamywacz będzie próbował otworzyć najpierw drzwi kierowcy. Pytałem kolesia, u którego kupowałem alarm. Te diody nie są potrzebne. Jeżeli chcesz to możesz je podłączyć ale szkoda zachodu... Jeżeli...
cześć kolego , może to dla ciebie już trochę póżno ale mam dla ciebie radę. Jeśli jest to BMW serii 3 to pod schowkiem po prawej stronie znajduje się moduł oświetlenia i centralnego zamka. Dochodzą do niego min. przewody od każdej krańcówki, sterowanie centralnym: kolory kabli krańcówek to brązowe z kolorowym paskiem (powinno być 5 chyba ,że auto jest...
Nie musisz zaglądać pod schowek ten sam przewód idzie do 26 pinowej wtyczki pod bezpiecznikami. myk jest taki że na tym samym przewodzie jest czujnik otwarcia drzwi pasażera. Trzeba odseparować diodą bo inaczej alarm będzie się wzbudzał po kilku sekundach( otwieranie w stronę komputera, dioda separacyjna oddzielająca czujnik drzwiowy i przewód idący...
Witam serdecznie. Zamontowałem sobie exusa v10 w iveco 35s12 2007r wszystko działa jak trzeba dopóki nie podepne się pod krańcówki. Cały czas sygnalizuje otwarte drzwi próbowałem odseparować diodami efekt marny, więc podpiełem się pod lampkę ale mam wygaszanie kabiny i paki niezależne. Alarm się uzbraja i pracuje poprawnie przez 15 minut po czym zaczyna...
rozumiem ze jest mowa o 14 pinie w 16 pinowym złączu jeśli chodzi o krańcówki drzwi ale biorę pod uwagę inną rozpiske mianowicie http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... bo to jest na benzyne. a czy te włączniki trzeba w jakiś sposób odseparować diodami bo próbowałem już z kabelkiem w drzwiach jest tam taki jeden co jak na niego podamy...
Witam Mam dwie linie sygnałowe (0,5v-22kOhm do masy oraz masa). Chodziło by mi o zsumowanie ich do jednej linii tak by linie te były odseparowane od siebie. Konkretnie są to sygnały z czujników zamknięcia drzwi w samochodzie. Po otwarciu drzwi pojawia się masa - przy zamkniętych jest 0,5v i 22kOhm do masy. Potrzebuje je zsumować na wejście do alarmu....
Według mnie dioda w szereg na sygnał i po sprawie. Masz odseparowane oświetlenia bagażnik od kabiny. Co za bzdury kolega wypisuje? Prawidłowo ma być mostek z dwóch diód separujących od siebie krańcówki drzwi i krańcówkę bagażnika. Co da jedna dioda w szeregu?, da tylko to, że po otwarciu drzwi kabiny nie będzie zapalała się lampka w bagażniku, ale...
Centralkę możesz umieścić gdzie chcesz w środku samochodu.Zalecałbym z dala od głośnika a to ze względu na magnes.Zasilanie podepnij gdzieś w skrzynce z bezpiecznikami.Najlepiej na kablu zasilającym skrzynkę.Taki gruby czerwony.Krańcówki pod kabel od krańcówki drzwi,w tym oplu jest wszystko połączone ze sobą.Co do kierunków to zależy od alarmu?Czy muszą...
Dziękuję bardzo! To przy okazji może jeszcze dwa pytania. Gdzie najlepiej podczepić się z przewodami od krańcówek drzwiowych i w jakie przewody się wpiąć oraz czy trzeba stosować układ diód w celu odseparowania przewodów? W tej wersji Megane otwarcie każdych drzwi i klapy kufra sygnalizowane jest oddzielnym wskaźnikiem na desce rozdzielczej, czyli prawdopodobnie...
ok a czym grozi nie odseparowanie krańcówek jaki to może mieć wpływ bardzo istotny... mogę to pominąć... i jakimi diodami najlepiej to zrobić (proszę o symbol) i mam jeszcze jeden problem podłączyłem CZ i czasami mam sytuacje że jak zamykam pilotem to CZ się otwiera a jak otwieram pilotem to CZ sie zamyka dzieje się to wtedy jak pomieszają mu się impulsy...
Tak wiem, że jest w zamku i przechodzi przez przelotkę, tylko nie mogę znaleźć gdzie dochodzi dalej żebym mógł się wpiąć. Przy komputerze nie mogę nigdzie namierzyć tego przewodu, może tam go po prostu nie ma, tylko idzie gdzieś indziej? Niestety nie mam żadnego schematu. Przewody od kierunków, centralnego itp. znalazłem, ale tego nie mogę. Jakiego...
, Plus po zapłonie jest po to, żeby podczas jazdy sterownik nie działał z tym plusem czy bez niego podczas jazdy wciskanie przycisków na pilocie nie wywołuje żadnej reakcji. , krańcówki do kasowania rearmingu, . Co to jest rearming w odniesieniu do samego sterowania centralnym zamkiem - no bo w alarmie to takie samouzbrajanie ale tu? BTW - czy te krańcówki...
Fotki zrobei jak tylowróce do domu z pracy. A teraz pytanie z innej beczki. W tej centralce jest wyjście doipodłączenia krańcówki drzwi sterowanyj minusem. U mnei jednka po otworzenius ie drzwi pojawia sie w krancówce + plus. Wiem ze moge zastosowac przekaźnik i sprawe wyjaśni. Ale mam inny pomysl który chyba sie sprawdzi bez zadnych przekaźników. Z...
Witam, myślę od dłuższego czasu nad zainstalowaniem w samochodzie modułu powiadamiania gsm. Przeczytałem na elektrodzie wszystkie wątki dotyczące tego zagadnienia, ale niestety nie jestem w stanie na ich podstawie niczego samodzielnie skonstruować. Stawiam na maksymalną prostotę. Układ chciałbym uniezależnić od alarmu, dlatego nie interesują mnie sygnały...
Uzupełnię wiedzę Sz. Kolegów , bo żal za pupę ściska kiedy przeglądam POWAŻNE forum o elektronice w kwestii centralnego w E36. Niżej podane opisy pochodzą z forum BMW: w E36 bardzo pięknie można podłączyć sterowanie w samym oryginalnym sterowniku centralnego podaje się na odpowiednie piny we wtyczce 24 i 25 jak masz białą wtyczkę a jak masz żółtą to...
sterownik zc masz nad schowkiem na podszybiu musisz zdjąć górę deski, zam/otw pin6 i pin26 na 40pin białym złączu, kierunki pin a1 i a2 na czarnym, krańcówki pin 29 i 30 na 40pin białym i pin 19 i 20 na 24pin białym złaczu resztę sam znajdziesz Carrier napisałeś że krańcówki są na 29 i 30, oraz 19 i 20 ( każda odpowiada za dane drzwi czy jak? ) - odseparowywać...
krańcówka drzwi alarm alarm krańcówka głośnik odseparować drzwi
zespół gazowy zasada działania zamek podnosić kabina stycznik załącz wyłącz
Melex – nie działa jazda do przodu, tylko do tyłu: naprawa F-N-R, styczniki, Curtis, Sevcon Televes DAT BOSS Mix – przeróbka anteny na polaryzację pionową, obrót o 90°, odbiór MUX-8