Odłącz wtyczkę od przepustnicy i powinien w miarę chodzić. Masz zatkany EGR lub kanały od niego czy chłodniecę spalin. Czasem nawet dolot i zawory są zlepione syfem z EGR.
Bo takie chce uzyskać. Ale że to nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością to silnik telepie. Wystarczy prosty test/ Czyli na chwilę odłączyć wtyczkę przepustnicy. Bo to ona próbuje wymusić zadany przepływ świeżego powietrza.
Citroen C4 II 1.6 HDI 92 KM po wymianie EGR kręci, ale nie odpala. Odczytany błąd P2685: Actuator Supply Voltage 'C' Circuit Low. Sprawdziłem, że pompa paliwa wysokiego ciśnienia nie podaje paliwa. Podpowiedzcie, co należy sprawdzić? AI: Czy podczas wymiany EGR odłączałeś jakieś inne wtyczki, przewody lub elementy instalacji elektrycznej/paliwowej?...
MAP jest sprawny. Odłącz wtyczkę przepustnicy i zobacz jaka wtedy jest wartość obciążenia. Czy wartość obciążenia jest taka sama na zapalonym jak i na zgaszonym silniku? Wartość load po odłączeniu wtyczki przepustnicy 100% Po odpięciu map sensora wartość na biegu jałowym również 357/377mbar podmienić MAP?
Komunikat (check injection)-sprawdź wtrysk w vivaro/traficu wyświetla się po odłączeniu dowolnie wybranej wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik doładowania, zawór turbo). Może oprócz bałaganu w instalacji masz uszkodzony przepływomierz. Masz stałe błędy P0100 i P0110? PS. Masę na pomarańczowy po przecięciu dałeś do wtyczki mam nadzieje.
Rozwiązałem problem więc... Przyczyną była przepustnica turbo. Na jednym ze złącz było mocno zaśniedziałe i robiło zwarcie. napięcie spadało z 5V na 3V na wszystkich układach związanych z tym napięciem , też klimatyzacji. Samo odłączenie wtyczki przepustnicy już pomogło i klima ruszyła. Czyszczenie złącza przepustnicy nie pomogło, musiałem wymienić...
Wpisanie wtrysków sprawdziłem , są wpisane jak należy. Styk sprzęgła sprawdzę . Zaczynam obstawiać oprogramowanie ( bez DPF-u). Po odłączeniu sondy i czujników temp. spalin - błędy się nie zapisują - ale to akurat rozumiem bo wycięty dpf , ale po odłączeniu wtyczki przepustnicy - też błędy się nie zapisują ,a to już chyba nie powinno mieć związku z...
moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
Paweł, czytałeś? Odłączę wtyczkę przepustnicy i kręci jak zbój, na samym rozruszniku by jechał, pali od strzała; wiadome- gazu nie przyjmie, zapnę przepustnicę i pański cyrk się robi. Zmierzyłem rezystancję serwomotoru przepustnicy z 320Si, na oko będzie taki sam duży, jest 3,4Ω; w tym signum 1,2Ω; musza tam płynąc za duże prądy szczytowe...
Ale to powinien być błąd że coś z nimi nie tak a może z przewodami?? nie mam doświadczenia bo dziwne że obie tak samo stoją. Trzeba by pomierzyć miernikiem co pokazują przewody przy sondzie na rozgrzanym. Patrzyłeś tą odmę czy nie zapchana? Patrzyłeś czy odłączenie od 1 sondy przewodów coś zmienia? choć na zimnym sonda nie jest brana pod uwagę, więc...
Po odłączeniu wtyczki od potencjometru przepustnicy wyświetla błąd a wartość TPS signal 7% czy tak ma być?.
gaz jest nowy, a le przed gazem było tak samo, na ile wyregulowałeś przepustnicę? U mnie jest mechaniczny wtrysk a to podobno lipa. Odłączyłem wtyczkę na przepustnicy i nic się nie działo http://obrazki.elektroda.net/43_12626026...
a próbowałeś "ręcznie" dodawać gazu?? tzn odłączyć od przepustnicy wtyczkę co idzie do sterowania pedału gazu a przepustnicą jeszcze jak masz multimetr to możesz sprawdzić połączenia i czy nie ma zwarć
No też mi się tak wydaje ale dostęp beznadziejny, będę próbować wykluczyć wszystko inne i dopiero wtedy je wyjmę. Mam niedaleko siebie firmę która jest w stanie sprawdzić je. Ale jeżeli byłaby to sprawa wtryskiwaczy to po odłączeniu ich( wtyczka na pokrywie zaworów) i podaniu Plaka w przepustnice silnik powinien chodzić ale nie gada...
mierzyc nie mierzyłem ale odczepiałem czujnik temp i nic to nie dawało jutro będe mieć chwlke to popatrze do tego cuda Dodano po 3 podczas wskoczenia na te obroty (oczywiście po wciśnięciu pedału hamulca) przepustnca jest lekko otwarta po odłączeniu wtyczki od przepustnicy obroty spadły do prawidłowych
etam, gaz jak by przesyczywał mimo wyłączonego gazu to by miało to ogromny wpływ na wolne obroty a na wysokich to nie miało by większego znaczenia sondę lambda równie dobrze można odłączyć i nie robi to większej różnicy w działaniu w Astrze Sprawdziłeś ten wężyk od mapsensora? może też być uszkodzony czujnik temperatury silnika (niebieska wtyczka 2pin)...
Witam. Kolega ma problem z felicją mpi 97r. Auto się w ogóle nie odzywa, założyłem drugi czujnik położenia wału, iskra jest bo na plaku na chwilkę odpala. Błędów nie ma żadnych, pompa paliwa chodzi, plus jest na wtryskach a sterownik nie podaje minusa, jak odłączyłem wtyczkę od przepustnicy to na chwilę się odezwał. Jak by mi ktoś podpowiedział jak...
Chodziło mi raczej o obserwowanie napięcia lub rezystancji (po odłączeniu wtyczki) TPS w miarę otwierania przepustnicy od 0-90 deg.
Sprawdź potencjometr przepustnicy tak jak napisałem wcześniej. Napięcie na nim powinno rosnąć Płynnie!. Miernikiem cyfrowym, na nim widać przy bardzo wolniutkim otwieraniu przepustnicy jak się zmienia napięcie(lub opór przy odłączonej wtyczce na samym potencjometrze) prawie setna po setnej volta. Nie może być zadnych przerw-skoków!, bo to może powodować...
zawsze przed odłączeniem jakiej kolwiek wtyczki odłącz najpierw akumulator!!!!! Nie siej grozy.
Wystarczy odłączyć wtyczkę z czujnika i spróbować odpalić.
...Podczas falowania obrotów jak odłączę wtyczkę od silnika krokowego to nie się nie zmienia, nadal obroty falują... Co moze oznaczac, ze silnik krokowy nie dziala niezaleznie od tego, czy jest podlaczony, czy nie. Obroty faluja, bo nie ma normalnej regulacji biegu jalowego (silnik krokowy) lub mimo zamkniecia kanalu dodatkowego powietrza obroty sa...
Bierzesz zwykły miernik i sprawdzasz ciągłość od wtyczki przepustnicy do ecu.Przy odłączonych wtyczkach oczywiście.Potem mierzysz jeden z tych dwóch kabli miedzy masą a np plusem.Gdyby miał np zwarcie z masą to będzie piszczeć tak?Możesz podać napięcie jak ci pisałem przy wtyczce ecu i zobaczyć czy silnik ruszy.A dodatkowo podłączyć żarówkę np 21W zamiast...
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Zastanawia mnie to że pomogło odłączenie i ponowne podłączenie wtyczki wiązki od przepustnicy auto śmigało kilka miesięcy do dziś ale znowu pomogło wyjęcie i włożenie kostki może coś nie styka ? Ktoś wie czy wyjęcie kostki powoduje jakiś resecik przepustnicy (odcina jakiś prąd do niej )
Odłącz wtyczkę od jednego i odczytaj błędy.
Odłącz wtyczkę od zaworu EGR - jeżeli przestanie falować to masz winowajcę.
Ja w swojej pandzie 1.1 2003 odłączyłem przewód z pochłaniacza oparów paliwa ( w tylnym prawym nadkolu) i problem zniknął a też to miałem , ciśnienie paliwa ponad 3 bary , paliwa też dotankowywałem bo poczytałem o poziomie powyżej pół baku i nic , dopiero ten przewód i na zimno paliła po pierwszym razie. Co dziwne nie działało to jak odpinałem wtyczkę...
Jeżeli podwyższone obroty utrzymują się w czasie gdy samochód się jeszcze toczy,a zaczynają spadać po całkowitym zatrzymaniu, to jesze jeden eksperyment może coś wyjaśnić. Powinien tam być czujnik prędkości pojazdu. Taki łącznik na lince szybkościomierza przy skrzyni biegów. Zdejmujemy wtyczkę z niego i jazda próbna. Tylko uwaga ,sterownik zapisze kod...
Spotkałem się z podobnym problemem przez przestawienie drzwiczek na regulacji zawias. Drzwiczki zamknięte a z tył szczelina. Nie drzwi są problemem. Jeżeli już to krańcówka na kontaktronie sygnalizująca zamknięcie drzwi. Przy otwartych nie pracuje co najmniej wentylator parownika lub klapki przepustnic się zamykają. Różnie jest to rozwiązane w różnych...
spróbuj po dociskać wszystkie wtyczki , przeczyść przepustnicę , sprawdź czujnik kąta przepustnicy, chyba że odłączyć akumulator na kilka godzin i spowodować aby silnik zaadaptował się na nowo, falowanie występuje na gazie czy benzynie ?
Tylko jaki konkretnie masz błąd od przepustnicy bo często ona jest objawem a nie przyczyną. Przyczyna jest zatkany niedziałający EGR ,a przepystnica tylko robi co może (wytwarza podciśnienie za nią) by zassać spaliny ale przez zamkniety czy zabity nagarem EGR nie może tego zrobić i dławi silnik. Awaryjnie można odłączyć od niej wtyczkę.
Czyli wykręcić cały moduł do którego przymocowany jest silnik krokowy, to będzie to silnik i przepustnica, tak?? A co z wtyczką od silnika krokowego, bo gdy ją wyciągnę to od razu pojawią się błędy w komputerze i trzeba będzie go przeprogramować - jest jakaś metoda? A co do czyszczenia, to pryskać WD 40 i wycierać czy tylko spryskać i gdzie wewnątrz??...
Problem rozwiązany, wystarczyło odłączyć wtyczkę zaworu EGR uruchomić silnik i później znów ją podłączyć. To musiał być jakiś błąd w komputerze, "zablokował się"
Sprawdź czujnik położenia wału, czy jest czysty, czy wtyczka jest sucha. Na odłączonym czujniku temperatury powinien dobrze pracować, tryb awaryjny radzi sobie z problemem ? Czujnik położenia wału wymieniony jakiś czas temu . Cd trybu awaryjnego- tak ! Po odpieciu przepustnicy, lub wezyka podciśnienia egr silnik pracuje jak szwajcarski zegarek. W trybie...
Z reguły jak się odpala to egr jest zamknięty odłącz wtyczkę jakby czasem zwarcie robił a co do pompki to jak nabije ciśnienie to się wyłączy. Zdejmij wężyk z filtra wsadź do butelki i zapłon powinno lać się paliwo i przepustnica zobacz czy otwarta po zapłonie bo jak nie to plak nie pomoże
Nie wiem po co takie dziwne pytania, każdy element w sterowaniu układu wtryskowego jest bardzo ważny, odłączenie jakiejkolwiek wtyczki zwłaszcza w nowszych autach może grozić poważnymi konsekwencjami!!!!!!!!!!
Hej , Wczoraj odłączona przepustnica zero różnicy Odlaczylem wczoraj nawet alternator żeby wykluczyć regulator zero różnicy Dałem inny Aku zero różnicy p Dzisiaj spróbuję wypiąć wszystkie wtyczki od czujników silnika zobaczymy co będzie Chyba że macie jakieś sugestie . Z miłą chęcią wysłucham trzeźwo myślących bo ja już mam mętlik w głowie 🤕🤕🤕
Pomiar dal taki wynik : (Odłączona wtyczka przepływomierza ) piny 3 i masa = 14,1v (podłączona wtyczka przepływomierza ) piny 1 i 2 = 1.1v przy 840 obr/min piny 1 i 2 = 2v przy 3000 obr/min piny 1 i 2 = około 2.7v przy 4000 obr/min. To poprawne wartości ?
VCDS-a mam oryginalnego-co widać po wersji- na załączonym zdjęciu. Po odłączeniu kolejnych wtyczek miałem inne błędy- stąd też pytanie do znawców w temacie. W których blokach pomiarowych mogę sprawdzić te konkretne podzespoły- konkretnie nastawniki klap przepustnicy- bo to je podejrzewam- a konkretnie lewy, na zdjeciu nr:1. Nadmienie tylko ze podczas...
Na odłączonej powinno być ok i chyba nawet błędu nie powinno być. Problem przy odłączonej wtyczce będzie tylko wtedy gdy będziesz kręcił kierownicą na maksa na postoju.
Witam. Sprawa dość głupia ale to tylko pytanie. Czyściłem przepustnice i odłączyłem wtryski gazu i benzyny. Jak mają byc teraz podłączone wtyczki do wtrysków benzyny i gazu? Audi 80 2.0 ABK
Proponuję zastosować taką procedurkę: 1. wyjąć wtyczkę z silnika przepustnicy (krokowego) 2. odłączyć akumulator 3. w takim stanie pozostawić na 24 godziny 4. podłączyć wtyczkę do sinika krokowego 5. podłączyć akumulator 6. włączyć zapłon na 15 sekund 7. wyłączyć zapłon i czekać 30 sekund 8. powtórzyć pkt 6 i 7 trzykrotnie 9. włączyć zapłon i uruchomić...
Był problem ogólnie rzecz biorąc z przepustnicą. Czyli czasami przechodził w tryb serwisowy i 2500 obrotów, czasami potrafił się zawiesić na 5000 tys. obrotów i kompletnie nie reagował na pedał przyspieszenia, niekiedy nie reagował kompletnie na pedał przyspieszenia, tryb jałowy i błąd związany z przepustnicą się pojawiał. Więc postanowiłem sprawdzić...
Przepustnica była czyszczona , krokowy też . Niewiem ale chyba to niema wpływu sprawdzałem to też na odłączonych wtyczkach i przy podwyższonych obrotach bo wzrastają gaśnie. Powiem co było robione, wymienione przy silniku ; nowe świece zapłonowe irydowe , nowe cewki zapłonowe , przepływomierz powietrza , 2 czujniki temperatury + czyszczenie tej przepustnicy...
Odczytaj parametry jeżeli się da tym kabelkiem. Sprawdź ciągłość przewodów. Skoro po odłączeniu złącza ECU jest spokój to może masz coś z wtyczką lub gniazdem ECU.
Niestety turba nie mogłem zostawić w spokoju, bo wirnik strony zimnej miał ukruszoną łopatkę i pare powyginanych, co powodowało wibracje i wiadomo jaki mógł być skutek końcowy... Poza tym po cichu liczyłem, że może jednak turbo też się przyczyniało do dymienia i po robocie problem zniknie. Niestety nie zniknął. Turbinka zregenerowana, nieszczelności...
Jak odpinam wtyczkę od silniczka to chodzi na podwyższonych obrotach. Wyjmij przepustnice, podłącz pod samochód zobacz jak po przekręceniu stacyjki zachowuje się klapka. Po odłączeniu przepustnicy obroty powinny spaść.
Witam posiadam autko WV Golf 3 1.4 Cl benzyna, przez 2 latka działał mi bez zarzutu aż do dziś, wsiadam do autka odpalam go a tu obroty jakbym miał w kosmos lecieć (oczywiście obroty bardzo wysokie w czasie postoju) ruszyłem zatem i po wrzuceniu biegu obroty spadły - wiadomo, podczas zmiany biegu na wyższy - wciskam sprzęgło i obroty ponownie wzrastają...
Błędu sondy jak na razie nie ma... metrino - skąd wiesz że sonda przysypia i ma spózniony odczyt? po logach?? dzisiaj zmieniałem uszczelki w dolocie i aku był odłączony no jakieś 3h, adaptacja przepustnicy przez vcds i na początku silnik pracował dobrze, po chwili zaczął przerywać i zobaczyłem że nie miałem wpiętej wtyczki od przypływki... wpiąłem ją,...
wtyczka przepustnicy wtyczka przepustnicy passat wtyczka przepustnicy vectra
licznik energii czynnej denon bluray tda7318 sterowanie
schemat instalacji jednofazowej schemat instalacji jednofazowej
Mysz Titanum TM106 na MacBooku - Sterowniki i Konfiguracja Urządzenia do podłączenia do wejścia SbS w sterownikach bram automatycznych