Zamarzanie zalezy od wydatku paliwa. W kuchence gazowej cisnienie na poziomie okolo 0.3 -0.4 bara plus znikomy przepływ powoduje to ze temperatura otoczenia jest wystarczająca do ogrzania reduktora. Nawet podczas długiego spawania migomatem z CO2 reduktor zamarza. Także trzeba to przetestowac. Reduktory do kuchenek gazowych maja dodatkowo zawor ograniczający...
uważam maly że powinieneś zacząć od regulacji zaworów [ w tico z gazem powinno śię to robić co 10 tyś. ] Następnie ustawić gażnik i wyprzedzenie zapł. książkowo. [nie zapominając o sprawdzeniu wszystkich przewodów podciśnieniowych ] Należy również dbać o filtr gazu . I najważniejsza rzecz to właściwe i dostateczne ogrzewanie reduktora. [ bez tego red....
przeczytaj post p.artka, takie cos mozna zamontowac na krotkim obiegu z elektrozaworem: reduktor podgrzewacz reduktor
Dzień dobry . Zamontowałem kilkanaście lat temu lpg do pf126. Działało dosyć dobrze. Reduktor ogrzewałem olejem silnikowym . Co prawda nie wiem jaki wpływ po dłuższym czasie miał on na membrany w reduktorze . Myślę że równie dobrze można ogrzewać spalinami lub zrobić coś na zasadzie radiatora i przymocować do tłumika . Obecnie są dostępne reduktory...
...albo ogrzewanie reduktora niewydolne.. Tak czy owak trza by się do gazokompa podpiąć najlepiej...
Ogrzewanie reduktora LPG (jeśli jest inaczej) trzeba wpiąć szeregowo z nagrzewnicą. Pierwsza idzie nagrzewnica, zasilenie reduktora z powrotu nagrzewnicy. Kiedy ten reduktor się nagrzeje do odpowiedniej temperatury? Tylko latem i zimą jak ogrzewania nie będzie używała?
Czym kolega Mieczysław może porzeć swoja teorie? Ja widziałem takie rozwiązanie w praktyce - olej ogrzewał reduktor. Widziałem również ogrzewany spalinami. W garbusach podobno montują dodatkowy obieg wody.
Ja miałem taki przypadek że niewiez skąd ale dostało się do kolektora ssącego w obwodzie chłodzenia na małym obiego kawałek starej uszczelki i zatamowało to mały obieg poprzez co reduktor niebył ogrzewany i zamarzał.Zgadnijcie ile sie nagrzebałem aby do tego dojść.Bardzo ważną żeczą jest dobra drożność układu chłodzenia - szczególnie mały obieg w który...
A na benzynie jest ten problem ? Jeżeli tak, to coś ogólnie skiepszczone, może być sonda może być pare innych rzeczy. A jak tylko na gazie to gazownia sknocona. Albo prozaicznie źle mnożniki ustawione albo błędna kompletacja instalcji. No, mogą być jeszcze błędy montażowe typu źle "dysze" wwiercone, miedziak załamany, słabe ogrzewanie reduktora. A co...
To znaczy zaczynam odchodzić od tego pomysłu. W sumie korzystam a agregatu raz w tygodniu po 2-3h a pali zdecydowanie mniej niż Pab2 - około 0.9-1.1h ale jak będę miał chwilę to go Litrażuje. Przemyśle temat raz jeszcze. Ogrzewanie reduktora można łatwo zrobić pod warunkiem że to np. KME Tur. On ma kanały wodne przykryte dekielkiem - wystarczy zalać...
Jeśli ogrzewanie reduktora jest zasilane z przewodów zasilania i powrotu nagrzewnicy zmienić na zasilanie szeregowe z jednego przewodu zasilania nagrzewnicy.Jeśli jest z szeregowego zmienić na równoległe czyli na zasilanie z dwu przewodów zasilania i powrotu nagrzewnicy.
tak się zdarza kiedy ogrzewanie reduktora gazu jest podłączone równolegle z ogrzewaniem nagrzewnicy kiedy wszystko jest nowe to jest Ok ale jak nagrzewnica sie (zamuli)zmniejsza sie jej przepustowośc i całe ciepło idzie na reduktor gazu sposobem jest zmniejszenie średnicy przewodu podgrzewającego reduktor(kryza) albo zaworek wtedy można sobie dostroić...
Dzięki za informacje.Czy do tej regulacji potrzebne są przyrządy.Do tej pory nie miałem do czynienia z LPG.Mam zapytanie jak powinna wyglądać instalacja ogrzewania reduktora cieczą.U mnie znajdują się trójniki na wężach idących do nagrzewnicy.Nieraz gdy zamknę zawór nagrzewnicy reduktor pokrywa się szronem. czyli reduktor jest wpięty za zaworem odcinającym...
pivkoo , reduktor można wymontować na parkingu przed blokiem, a rozebrać i wyczyścić nawet w kuchni na stole (jak żona pozwoli). Podgrzewanie wtryskiwaczy - uważam to za sztukę dla sztuki. Ogrzewanie reduktora miałoby większy sens, ale ogrzewając reduktor trzeba ogrzewać również ciecz przez niego przepływającą, a ta z kolei blok silnika. Policz ile...
Ciekawy pomysł z tym gazem. Mnie interesuje jak jest rozwiązany mixer, na czym polegała przeróbka[ jakiś rysunek].Natomiast ogrzewanie reduktora można zrobić olejem z silnika, jak ktoś napisał wcześniej, a dla pewności podłączyć n.p brzęczyk który zadziała przy zaniku ciśnienia. Na zdjęciu 5 widać zaślepki, korki kanałów olejowych silnika czy ktoś wie...
Weź nie osłabiaj... co on w ogóle pier*oli :D Błąd mieszanki. Nie ma nawet czegoś takiego. Mieszanka może być albo za uboga albo za bogata, za co odpowiada ustawienie gazu albo problemy z samochodem nie zaś instalacją gazową, albo może jej nie być wystarczająco lub wcale. "Same problemy" no szkoda że jeszcze nie powiedział że samochód wybuchnie... przecież...
Jest chłodzony powietrze Za to jest alternator 90A, Kolego zrób owijaną rurke na kolektorze wydechowym i pompke cyrkulacyjną i masz ogrzewanie reduktora. Co to za silnik.? Dodano po 1 Świeca żarowa długo nie podziała przy ciągłej pracy Swieca podziała ok 4 miesięcy codziennej jadzy i grzanie ok 1h dziennie .
A gdyby zamknac ogrzewanie reduktora z obiegu chłodzenia silnika i zrobic osobny obieg który moze byc podgrzewany za pomoca nawet i grzałki lub jakw temacie maty grzewczej. Problem małego akumlatora mozna łatwo rozwiazac wkłądajac drugi akumlator 9 z tymz e to nie jest rozwiazanie komfortowe bo akumlator trzeba by jakos łądowac) Ja pozostaje prtz matach...
Ja bym bardziej stawial na fakt ze zimny silnik nie ogrzewa reduktora a co za tym idzie gaz nie jest do konca odparowywany i z tak problemy z rozruchem zimnego silnika. Co do wiekszego poboru pradu to zgoda ale to moze miec wplyw raczej na cewke zaplonowa i "jakosc" iskry przy nizszym napieciu zasilania cewki. Do zapalenia gazu potrzeba wiecej energii...
mam LPG ale nawet przed LPG było kiepskie ogrzewanie, to że reduktor dużo zabiera to wiem :(
Te wwiertki raczej średnio dobrze zrobione. Powinny być bliżej benzynowych. Odpuść sobie lepiej wyroby tomasetto.. Wstaw jakiś inny solidny reduktor z dużą powierzchnią czynną ogrzewania. Na twoim miejscu przeniósł bym reduktor na ścianę przednią, po prawej stronie (tzn po stronie pasażera).
Nie potrzebuje sprawdzac, bo nie mam co sprawdzac. :-) W ukladzie z tematu nie jest to dopuszczanie wody do ukladu, a jedynie utrzynywanie cisnienia wewnetrznej sieci na odpowiednim poziomie, wiec "nieco wyzsze" cisnienie jest jak najbardziej odpowiednio okreslone. Naczynie nie powinno przyjmowac wody podczas normalnego uzytkowania instalacji, ktorej...
Stwierdza brak gazu na podstawie zaniku ciśnienia. Ciśnienie może zanikać bo: - pada czujnik ciśnienia - stykologia / zimne luty itp w obwodzie elektrozaworów - padniety elektrozawór - padający reduktor - problem z ogrzewaniem reduktora -> reduktor zamarza - zagięty / załamany przewód pomiedzy zbiornikiem a reduktorem - zatkane filtry Jak widzisz potencjalnych...
Sposobów na podłączenie ogrzewania reduktora jest kilka, można to zrobić równolegle w obieg nagrzewnicy, można podłączyć szeregowo w powrót z nagrzewnicy (upewniając się przy tym czy nie ma w tym obiegu zaworu), podłączyć można się także w podgrzewanie kolektora, przepustnicy, czy też wymiennik ciepła (chłodnica oleju), ten ostatni sposób szczególnie...
Reduktor mówi pa pa,nieszczelny dolot powietrza,problem z ogrzewaniem reduktora.
Poproszę konkretną odpowiedź. "Wylewanie" się lotnego LPG na silnik, a instalacja zapłonowa w maluchu słynie z przebić prawda? A bzdurrra. Skrapla się tylko w pewnych okolicznościach - poczytaj. A dziwne, nie jeden raz już gaźnik zdejmowałem, ale cóż chyba jestem ślepy. Aha, a jak chciałbyś to osiągnąć? Bo normalnie to do tego służą reduktory.Pomijając...
W filtrze gazu mogła się zebrać woda, która zamarza przy rozruch na zimnym silniku (reduktor nie ma wtedy ogrzewania). Nie powinno się uruchamiać silnika na gazie, reduktor jest ogrzewany cieczą chłodzącą silnik i bez tego ogrzewania można uszkodzić membranę. Gaz w reduktorze przechodzi ze stanu ciekłego w lotny, która to przemiana absorbuje sporo ciepła...
Chciałem zapytać odnośnie reduktor a mianowicie u mnie reduktor jest zamontowany za nagrzewnica i przeraża mnie jaka jest rozbieżność temperatur bo np gdy silnik ma 80 C to reduktor 50 C. Taka rozbieżność jest normalna i czy lepiej by było przerobić metodę ogrzewania reduktora?
Do powyższego zestawu warto zaopatrzyć się w wąż do przetankowywania gazu z butli 11 kg do butli turystycznych lub lepiej w odpowiednio przygotowana butlę LPG samochodowa z zamontowanym wlewem tankowania i wężem do napełniania butli turystycznych. Pozwoli to tankować gaz po 1,5 zł obecnie. Np do butli turystycznej 2kg wchodzi 4l gazu czyli równowartość...
Jeszcze jedno pytanie woda z wodociągu (jest reduktor? Jeśli tak to na ile jest ustawiony?
OOO super wywody :) .. Na sto procent puchną przewody podłączenia ogrzewania reduktora i sa przecieki na opaskach zaciskowych .. To normalka ... Podociągajcie te opaski i będzie na jakiś czas oki... Pozdrawiam MikeC ..
Mam podobnie zamocowany czujnik w takiej instalacji i nagrzewa się znacznie szybciej. Może masz zapowietrzony obieg i płyn chlodzący ma duże opory przepływu i dlatego słabo ogrzewa się reduktor. A może czujnik jest usytuowany w strumieniu zimnego powietrza które intensywnie chłodzi reduktor i czujnik. Może jakaś oslonka pomoże.
a może wymiana reduktora pomoże ??
Ok, zamieszczę fotki tego cuda. Wczoraj jechałem 2km na gazie i było ok. Dziś jechałem 2km rano, po przełączeniu smród siarki czy jakiś inny..Auto po przełączeniu wyraźnie traci moc, nie ma takiego "kopa" jeśli można nazwać przy 1.6 jak na benzynie. Po pewnym czasie gubi obroty, pracuje nierówno, obroty obstawiam na jakieś 500.. Potem po prostu gaśnie...
Nie wiem czy jest to mozliwe ale mi sie nasuwa jedna mysl, reduktor jest ogrzewany plynem chlodniczym, wiec moze zaciaga i troche leci wtryskami. To by tlumaczylo kopcenie na LPG.
Jakoś nie doczytałem o tym zasobniku, chyba utkwiło mi to 2 funkcyjny i przyjąłem, że ogrzewasz przepływowo. Zatem musisz po prostu zwiększyć ciśnienie na tym reduktorze i po sprawie. Jak to zrobić? Ze zdjęcia ciężko coś wywnioskować, ale może najpierw trzeba ściągnąć ten niebieski korek, a potem np. imbusem czy wkrętakiem przekręcić ten zielony element...
Mam meganke z innnym silnikiem (K4J) z gazem. Reduktor mam wpięty szeregowo z nagrzewnicą i na ogrzewanie nie narzekam. Przy równoległym włączeniu reduktora z nagrzewnicą powrót z reduktora powinien być włączony do powrotu z nagrzewnicy, chociaż w takim przypadku, też może dochodzić do osłabienia ogrzewania jako skutku bocznikowania przez reduktor strugi...
Jeżeli chodzi o czujnik temperatury cieczy dla LPG to zazwyczaj jest on montowany w parowniku/reduktorze. Czujnik ma mierzyć temperaturę reduktora a nie silnika. Reduktor ogrzewa gaz więc jego temperatura jest niższa niż silnika. Szukaj czujnika na reduktorze lub napisz jaki masz reduktor. Zazwyczaj jest to termistor z dwoma przewodami.
Jeśli masz zainstalowany przed zasobnikiem reduktor ciśnienia to go sprawdź. Może to być przyczyną , pod warunkiem, że masz spadek ciśnienia na ciepłej wodzie. Zimna woda jest w porządku?
Zanim poł auta rozwalisz weź zapnij wode z chodnicy (wymiennika) oleju tak jak było w oryginale i sprawdź ogrzewanie.
Jeżeli masz gaz i wcieli ci sie z ogrzewaniem reduktora pod nagrzewnicę to może byc tak, że obieg jest za malo wydajny. Jak do tego jest jeszcze przytkana nagrzewnica to większośc plynu bedzie obiegac przez reduktor. Mialem tak w polonezie 1.4. Ogrzewnie bylo letnie, poprawilo sie nieco gdy na reduktor poprowadzilem cienszym przewodem. Istnieje mozliwosc...
Nawet nie wiem jaki masz reduktor lecz jeżeli jest ogrzewany , regulacja jest przeprowadzana na nagrzanym silniku to jest to śmieć .Podaj typ reduktora.
Prawda, zapomniałem. Test CO2. O ile nie masz LPG (nie wiem czy i jak tester reaguje z LPG a reduktor puszczając gaz w obieg chłodzenia też będzie go zapowietrzył).
Witam Ile czasu już z tym walczysz! A ogrzewania jak nie było tak nie ma, a co gorsze pojawiają się kolejne usterki. Płukać i odkamieniać /gu..o to daje/to można czajnik, a nie nagrzewnicę, bo w tym ostatnim przypadku nie pomaga, a kosztuje ona raptem około 40zł i efekt gwarantowany, że będzie poprawa. Może nie doczytałem, ale piszesz, że temperatura...
Próg przełączania na LPG zapewne możesz zmienić w konfiguracji sterownika LPG... jeśli jest ustawiony na 40*C to powinien się przełączać po kilku minutach pracy silnika. Możesz tę temperaturę obniżyć, ale ryzykujesz skrócenie żywotności reduktora. Na podgrzewanie tego płynu zużyjesz więcej paliwa niż zyskasz wcześniejszym przełączeniem na LPG. Rozprężający...
Co z a bzdurna gadka. Pytający nie podał żadnych informacji dotyczących instalacji poza tym że to sekwencja. To jeszcze mógł napisać że zamontowana w czerwonym samochodzie. No, może dariusz105 napisał coś na temat.. A dalsza gdybanologia ma nie wiele wspónego z rzeczywistością. Do pytającego: problem pewnie z ogrzewaiem reduktora.
Czyli masz z wersji 318, bo ten miał 118 KM. Mechanicznie powinno wszystko pasować, nie wiem jak ze sterownikiem (chyba, że kupiłeś uzbrojony), ale ogarnięty mechanik nie powinien mieć z tym problemu. Co do układu chłodzenia, już Cię wcześniej pytałem o kontrolki. Dlaczego? Bo jak zaświeci kontrolka niskiego poziomu płynu to znaczy, że poziom już nie...
witam, woda wycieka na polaczeniach wezy z malego obiegu do reduktora, zobacz to na rozgrzanym silniku, byc moze nie dogrzany jest z tego powodu reduktor i kopci silnik zalewany bogata mieszanka ,byc moze wyciek jest w innym miejscu , i wtedy nie ma ogrzewania bo nagrzewnica jest najwyzej, a po niej zaraz reduktor, ktory nie dogrzany nie rozpreza prawidlowo...
na gazie za mocno się nie znam ale 150 W do ogrzewania reduktora to kropla w możu. myślę że w grę wchodzi 500 - 700 w. możesz sprawdzić moc tylnej szyby która podnosi temp o parę stopni a pożera przy tym sporo prądu.
Witam wszystkich Forumowiczów! W mojej astrze jest taki problem że do czasu aż silnik sie nie nagrzeje do otwarcia termostatu jest całkowity brak ogrzewania a gdy termostat sie otworzy to wszystko jest git czyli ogrzewanie jest reduktor też jest gorący do czasu schłodzenia silnika. Wymienię rzeczy które już sprawdziłem: termostat, drożność nagrzewnicy,...
Jeśli silnik jest dwusuwowy, to czeka cię niezłe "patentowanie". Poza tym to powinien być silnik chłodzony cieczą, bo musiz ją skądś brać do ogrzewania reduktora, czy jak to.się tam nazywa. Następny problem, to stabilzacja obrotów niezależnie od chwilowych zmian obciązenia prądnicy, by na wyjściu była stała częstotliwość prądu.
Umiejscowienie reduktora może być rużne. pamietac jednak należy, żeby obieg płynu był zapewniony. Bo gdy reduktor będzie wyżej niż naczynie wyrównawcze ,to mozesz stracić obieg płynu. I reduktor pokryje sie szronem. I silnik zgasnie. Taki będzie objaw.Drugie ten płyn powinien krążyć dobrze. Bo ma to wpływ na podgrzewanie reduktora zimą. Niestety reduktor...
Przepraszam że się w trące ale miałem coś bardzo podobnego , tylko z innym autkiem . Niestety była to uszczelka pod głowicą .Niewielkie przebicie wtłaczało spaliny w układ chłodzenia - z tego korki "powietrzne" w układzie , okresowy brak ogrzewania , zamarzanie reduktora , wyrzucanie płynu itd. Sprawa nie fajna ale fakt.
samochody na gaz użytkuje od 15-lat. zamontowałem kilka instalacji, wymieniłem, usprawniłem. po latach stwiedzam że podstawą powodzenia jest dobre ogrzewanie reduktora. wydaje mi się że fabryczna instalacja po niewielkiej modyfikacji wystarcza do nagrzania reduktora w krótszym czasie jak próby dogrzania 7-iu litrów cieczy chłodzącej grzałką o mocy 300wat....
nie mikser tylko reduktor (parownik) tylko on może zamarzać a to z kilku powodów: -zapowietrzony układ chłodzenia lub reduktor -żle podłączone węże wody do reduktora -za niski poziom płynu chłodzącego -źle zamontowany reduktor!( może być za wysoko względem chłodnicy) ale jeśli wszystko było wporządku to najpierw sprawdź płyn w układzie chłodzenia.
do sprawdzenia.przede wszystkim płyn w układzie chłodzenia chodzi o poziom.na wszelki wypadek można odpowietrzyć reduktor może to być jedną z przyczyn.w reduktorach przy zbyt małej ilości płynu wytwarza się poduszka powietrzna i nie jest ogrzewany,wtedy gaz nie odparowuje a zamarza.w momencie przełączenia go na benzynę ten zamarznięty gaz zaczyna powoli...
Witajcie. Będę zakładał instalację do ww samochodu. Sterownik to Stag 4, parownik KME Silver, wtryski Valtek czerwone. Mam 2 pytania. Jakie dysze dobrać żebym 2 razy nie wiercił? 2,2 będą ok? Drugie pytanie jest takie. Czy mogę wpiąć się z ogrzewaniem reduktora do chłodnicy oleju? Mam bardzo blisko i nie muszę nic ciąć. Pytanie jak lepiej, szeregowo...
Witam , no faktycznie nie jest za cieplo ,ale i nie zazimno jak na ta pore roku .. do rzeczy masz 3 mozliwosci 1. uszkodzony zawór ... ten co jest sterowany linka .. 2. to jest zatkana nagrzewnica.... 3 NAJBARDZIEJ prawdopodobne to zle podlonczenie reduktora od gazu..
Jak dużo płynu ci ubywa? Ile litrów na dzień tydzień? Nagrzewnica sprawdzona? Przez korek nie ucieka zaworem nadciśnienia? Najczęściej przy zamontowanej instalacji LPG lubi robić kropelki na trójnikach z tworzywa sztucznego które to wpina się w układ chłodzenia do ogrzewania reduktora. Kapanie pojawia się jak układ chłodzenia wytworzy ciśnienie czyli...
to jest ten sam płyn co w chłodnicy? Ten sam. To nie jest jakiś osobny obieg z osobnym płynem chłodniczym do lpg? Jak by był osobny obieg, to co ogrzewało by gaz w reduktorze? :-) https://www.youtube.com/watch?v=N5sNnWmh... Pozdrawiam.
Zabrudzony reduktor i inne - reduktor musi być ciepły, ogrzewany jest płynem z chłodnicy, więc ten obieg należy sprawdzić.
Trójnik, a nawet dwa, wstawili gazownicy. Doprowadza ogrzewany płyn do reduktora. Inaczej reduktor by zamarzł. Wycieku nie powinno być - dociągnij cybanty. Sam płyn chłodniczy nie miesza się z olejem. To gdzie fabrycznie dochodzi to ogrzewacz oleju zamontowany na podstawie filtra. Problemy z ogrzewaniem, to zbyt niski stan płynu, zapowietrzenie lub...
tak ale kolego jak na pb reduktor ma swoja temperature to sie przelaczy na gaz i podczas pracy na lpg go zamrozi i spowrotem juz nie wroci na pb, przynajmniej stagi tak maja, nie wiem jak KME A kiedy reduktor się szybciej zapowietrzy??, jak przestoi noc w garażu, czy podczas jazdy, z tego co mówisz wynikało by że ma nie wydajny układ ogrzewania reduktora,...
Witam Popieram sposób z potencjometrem .Ja zrobiłem to ponad rok temu bo wysiadł mi czujnik temperatury cieczy. Nie chciałem wywalać 7dych i postanowiłem założyć termistor. Przykleiłem na wężu od ogrzewania reduktora termistor ale miałem za duże wolne obroty.Z eksperymentów wyszło że ten czujnik ma duży wpływ na OBJ. No więc wsadziłem potencjometr w...
z powodu uszkodzenia komputera uzywam z koniecznosci auta tylko na LPG i problem mialem w 30 stopni mrozu bo gaz rozprezony zanim dotarl do miksera zamienial sie w ciecz.... i niestety silnik gasl...dzialo sie to tylko rano kiedy zapalilem i zanim reduktor sie ogrzal juz byl soplem lodu... czy ktos slyszal o reduktorze ogrzewanym spirala ? czyli elektrycznie...
1 zdjęcie to elektrozawór benzynowy,2 na czerwono to elektrozawór-otwieracz gazu reduktora.Może być gorący bo reduktor jest ogrzewany płynem z układu chłodzenia więc osiąga taką samą temperaturę jak blok silnika.Cewka nagrzewa się od reduktora,gdyby jej temperatura pochodziła od wewnętrznego przebicia na jej uzwojeniu to ulegnie przepaleniu i nie będzie...
Według mnie to może być coś z pompą bo dziwne jest że w silniku płyn sie gotuje a przez reduktor i nagrzewnice płyn nie przepływa? Jeśli układ jest nie odpowietrzony, to silnik momentalnie zacznie sie gotować i wyrzucać płyn ze zbiorniczka, pompa miele powietrze zamiast tłoczyć płyn. Dlatego nie działa ogrzewanie i zamarza reduktor, po prostu w przewodach...
Prawdopodobnie masz złe ( o zbyt małym świetle) trójniki którymi jest wpięte podgrzewanie reduktora, większość szpeców wcina się właśnie w w obwód ogrzewania.
Co do kapania oleju z dyszy to niby da się to zminimalizować ale objętość linii oleju za elektrozaworem musi być naprawdę minimalna, mam jeden palniczek do przerobienia i myślałem o jego przeróbce na ciśnieniowy właśnie ze zbiornikiem który będzie zalewany olejem i utrzymywane będzie w nim ciśnienie powietrza ok 0,8bar , praca bez reduktora oleju. A...
Tak, mam LPG. Często jest tak, że nagrzewnica się lekko przytka i cały obieg cieczy idzie przez podłączony równolegle do niej reduktor gazu, zwłaszcza w Audi, gdzie nagrzewnica ma krócce umieszczone dość wysoko, a reduktor jest zamontowany nisko. W takim przypadku trzeba zamontować w wężu doprowadzającym gorący płyn do reduktora dławik, bądź przerobić...
"Wtrysk", czy raczej podawanie pary wodnej do procesu spalania silnika diesla został wymyślony już dawno temu przez... Polaka! Zdaje się że był to niejaki pan Jan Gulak? Nie pamiętam niestety szczegółów (chyba oglądając jakieś disovery albo coś w tym stylu to usłyszałem i nie zwróciłem należytej uwagi), ale podobno w czasie jazdy swoim mercedesem w...
Sonda dobrze pracuje, ewentualnie może mieć przebicie z grzałki minimalne, taka ewentualność jest. Licz się z tym, że bez obciążenia sonda reaguje o wiele wolniej, bo masz mniejsze różnice w składzie mieszanki. Podejrzewam, że jakbys sprawdził w czasie jazdy wskazania bezpośrednio z sondy to zmieniałoby się błyskawicznie. Co do czujnika temperatury...
Tak jak koledzy opisali zrobić baterię butli. Oczywiście z głową i zgodnie z przepisami, czyli stalowy kolektor i jeden reduktor. Butle w pomieszczeniu ogrzewanym.
Dziwna sytuacja mam z piecykiem, bo nie chce odpalić i tak jakby gaz się nie palił zbyt dobrze. Piecyk do ogrzewania pomieszczenia gospodarczego nowka roczny. Reduktor nowy, dysze przedmuchane, butla inna i nic ;] ... Mieliście taki przypadek? Płomień jest jakby od połowy w górę (ten plomyk, co się pali cały czas) i tylko wtedy, jak trzymam gaz przy...
Na przymarzanie jest tylko jedna rada większy reduktor (więcej kg/h) jak nie ma większego parownik ogrzewany elektrycznie ale to już raczej rozwiązanie przemysłowe. Przymarza bo na reduktorze jest zmiana ciśnienia na butli w zależności od temperatury jest 3-6bar a za reduktorem 0.037 bara. Sprawdź sobie czy butla nie przymarza.
"Rozwaliło mi wąż od pompy do króćca " Czy czasem nie masz przedmuchu kompresji do wody? Węże robią się twarde ? Jak układ zapowietrzony to ogrzewania budy i reduktora nie będzie i ende.
Witam. Posiadam w pokoju piec kaflowy opalany węglem i chciał bym dogrzać pomieszczenie. Czy mogę urzyć jakiegoś piecyka gazowego na butle 11,5 kg propan-butan. Pomieszczenie ma 12 metrów kwadratowych. Czy nie jest to szkodliwe dla zdrowia ? Proszę o poradę. Pozdrawiam. Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem pewnego dystrybutora, który informował...
W niektórych rozwiązaniach ogrzewań stosowne są reduktory ciśnienia, ale przy koszcie ok 400zł nie wiem czy nie taniej będzie wykonać Twoją pierwszą opcję.
ok podłączyłem już reduktor tak jak pisaliście ogrzewanie w miarę ale problem z temp. silnika jest nadal wymiana termostatu nie pomogła trzyma 80 max
Wówczas po chwili temperatura spada do prawie minimum na wskaźniku.. Niezależnie od temperatury zewnetrznej.. Przy 18 stopniach na dworze wskazówka wręcz "lezała". Podglądałeś w tym czasie rzeczywistą temperaturę cieczy? Wiesz od jakiej temperatury wskazówka "zaczyna iść" w tej astrze? Od około 65 * C. Spada Ci do "prawie minimum", to może odpowiadać...
Najlepszym miejscem na podłączenie reduktora to węze które ida do nagrzewnicy i do nich równolegle nalezy podłaczyc ogrzewanie reduktora.Reduktor zamontuj gdziekolwiek byle nie za wysoko bo zamarznie jezeli będzie zbyt duzo nad lustrem wody,a poszukaj wspólnej masy do wtyrskiwaczy i na niej mozesz zrobić odcinkę przez przekaznik lub załóz emulator wtyskiwaczychoć...
Cześć Nie napisałeś jakim gazem ogrzewasz. Ja bym jeszcze poszedł w kierunku sprawdzenia reduktora gazu ( lubią się czasami "dziwnie" blokować ) i licznika. Do sprawdzenia też powietrze pobierane do spalania ( CO2 i O2 ) Pozdrawiam Jak wyżej ;)
Co to jest to "odrobaczenie"? Nie wydaje mi się, żeby problemem było oszukiwanie czujnika temperatury ze względu na niską temperaturę otoczenia tylko to, że faktycznie gaz jest zbyt zimny, więc nie widzę sensu w "ogrzewaniu" czujnika, skoro gaz dalej będzie zimny:( Trzeba wyjaśnić dlaczego reduktor nie ogrzewa dostatecznie gazu. Zastanawiam się cały...
Przyczyną zamarzania reduktora jest brak jego ogrzewania. Nie wykluczone, że w wyniku zamarzania w reduktorze powstały inne szkody. Jeżeli przez reduktor jest przepływ (gorące oba przewody do reduktora) i dalej szwankuje to trzeba go rozebrać i zobaczyć co go boli.
Nie wiem jak jest w Astrze bo nigdy nie rozbierałem, ale żeby mieć zimny nadmuch trzeba zasłonić nagrzewnicę i do tego służy cięgno regulacji, które prawdopodobnie nie domyka do końca klapy zimnego nawiewu. Część powietrza idzie obok nagrzewnicy gdy nie domknięta jest klapa, lub nieszczelna i ogrzewanie jest słabe. Proponuję zakupić nową nagrzewnicę...
Idea oddzielenia ogrzewania gazu od reszty reduktora była fajna, tylko te wtryski tak notorycznie się zacierały, że już tego nie montuję.
Zaciśnij węża wodnego do reduktora i zobacz czy odzyskasz ogrzewanie. Możesz tez zastosowac pompke wspomagającą , będziesz miał na wolnych obrotach saune i szybkie odmrożenie szyby .
Sprawdź na początek reduktor i dyszę- ona wymaga okresowego czyszczenia .
niestety po mimo szczerych chęci i sprawdzeniu wszystkiego co tylko możliwe problemu nie rozwiązałem może to wina błędnego podłączenia węży pod reduktor
Witam Przy sekwencji powinna byc ustawiona temperatura przelaczania na 25-40 stopni przy niektorych instalacjach mozna ustawic nawet 15 i silnik pracuje dobrze wiec albo masz ustawiona za niska t. przelaczania albo uszkodzony czujnik t. reduktora. Nawet gdyby reduktor byl slabo ogrzewany to nie powinno przelaczac na gaz
heh kolego tak tez zrobilem reduktor podlaczony byl zaraz przed termostatem i mimi wszystkiego byl caly czas obieg przez chlodnice podlaczylem szeregowo pod nagdrzewnice teraz silnik 90stopni ogrzewanie swietne nie szarpie nie zamarza redukto nareszcie normalnie:)
Generalnie ogrzewanie w samochodach jest wystarczające, tyle, że w benzynowych, zagazowanych sporo cieczy leci przez reduktor, a nie przez nagrzewnicę, natomiast w dieslach elektryczne dogrzewacze są z reguły uszkodzone (np grzeje tylko jedna z 3 świec żarowych) o czym użytkownik nie ma pojęcia i narzeka na słabe ogrzewanie
Przewody fi16 w środku też sprawdzone. Widlak 4 lata więc trudno żeby coś tam było żle podłączone jedynie po mojemu chłodniczka nie jest podłączona równolegle z reduktorem tylko jeden przewód na wyjściu z reduktora a potem na spływ ale tak jest orginalnie.
Tak wygląda reduktor: https://images.app.goo.gl/AdiYSNzxogRrQR... Podciśnienia raczej nie ma tylko ogrzewanie płynem chłodniczym. ... Daniel
Czlowieku wróć do podstawowki, z caloksztaltem braku wiedzy. 1 grzejac reduktor swiecami bezposrednio ogrzewasz caly uklad chlodzenia prócz chlodnicy. 2. Obroty trzeba podniesc by alternator wydalał produkować prąd. 3. Podgrzewanie samego silnika do temp 75.C z 0 .C grzalka 3kw trwa 20 minut. 4. Przy temp ponizej 0C grzalka bedzie pracowac do otwarcia...
Robię jak mówisz, zostawiam. Oleju jak na razie nic nie wzięło, zrobiłem nim ok pięć tysięcy. Słychać klawiaturę, ale ściągałem osłonę i jak mówisz, trudno coś wywnioskować, może jeden hydropopychacz staje, ale nie tak konkretnie, bo szczelinomierzem jak sprawdzam to nigdzie nie ma luzu. Silnik pracuje teraz poprawnie, możliwe że winny był niedogrzany...
Parownik i reduktor to to samo... albo jest stary i nie działa prawidłowo (wymaga regeneracji lub wymiany) albo zapowietrzył się układ chłodzenia i reduktor nie ma ogrzewania.
zaciśnij na próbę wąż wodny do reduktora - na czas próby nie powinien się reduktor zaszronić może być też przymulona nagrzewnica
W tym okresie jak zapalasz i przełączysz na gaz, parownik pewnie Ci zamarza. Reduktor jest ogrzewany płynem chłodniczym i lepiej jakby się troszkę rozgrzał (mówi się o 30 stop.) Bardzo dużo osób przyjeżdża do mnie z takim problemem. A ja choć z niedużego doświadczenia wiem że samochód tak szybko przełaczany na gaz jest w stanie spalić nawet dwa litry...
Pragnę podzielić swoimi doświadczeniami nt ogrzewania CO domku /100m/ kotłem Immergas z butli 33kg. Tak więc rozpocząłem sezon grzewczy w październiku ale szok nastąpił w grudniu. Jedna butla 33kg temp 20st i co 3-4 dni wymiana / na zewnątrz -8 -12st. Po miesiącu takiego grzania stwierdziłem , że wypaliłem 8 butli przy cenie 105zł na początku i 139zł...
syczenie reduktora czyszczenie reduktora projekt reduktora
termistor oznaczenie miracast philips prążki ekranie
silnik siłownika zaworu instrukcja obsługi renault scenic
Kod błędu DTC P0661 w Mazda MPV - lokalizacja i diagnostyka Vaillant atmotec plus - błąd F.28, przekreślona ikona płomyka