Czyli błąd musi być gdzie indziej Komputerem chciałeś wykryć olej w pompie vacum. Litości.
Wyjmij VACUM i odpal silnik dosłownie na chwilę. Zobacz czy środkiem wałka leci olej. Tamtędy jest zasilana pompa vacum olejem.
http://obrazki.elektroda.pl/1677958200_1... Jak kolega pisze można założyć taki zaworek serwa i z tego cieńkiego króćca zasilić elektrozawory.
1- czy to jest możliwe że olej dostałby sie do paliwa przez tą pompę ? Raczej nie, prędzej ropa przedostanie się do pompy vacum niż olej z pompy vacum do pompy paliwa, możliwe że olej sączy się na łączeniu pompy z głowicą i tam jest zabierany z ropą do kanałów dostarczających paliwo do pompek. 2-jakie ewentualnie mogę ponieść koszty naprawy tej pompy?...
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
Brak ciśnienia z silnika na vacum pompę To znaczy ? olej do niej nie dochodzi ?
Dodatkowa masa poprawiła stabilność napięcia. Na osi altka jest pompa vacum, gdzie cały czas jest tłoczony olej. Jeśli o-ring będzie trochę przepuszczał, to olej może być na pierścieniu ślizgowym i może być słaby styk ze szczotką - czyli chwilowe braki wzbudzenia
Często cieknie z uszczelki pod vacum pompą, olej leje się wtedy na tył silnika.
Jeśli masz olej w ropie to na pewno uszkodzona pompa vacum jeśli mechanik twierdzi że głowica ok. Ja miałem to samo. Wymieniłem całe uszczelnienie w pompie żeby nie robić sobie kosztów i to nic nie dało. Wymieniłem pompę vacum i problem oleju w paliwie zniknął.
Vacum pompę mam na pewno sprawną bo sprawdzałem na innym aucie. Przyczynę znam Tzn. nie dostaje się z bloku do wacum przez mały otwór olej silnikowy który uszczelnia vacum żeby było podciśnienie. Interesuje mnie jak idą kanały olejowe, co powoduje że ten olej tam jest wtłaczany. Czy może mi siedzieć pompa olejowa, a może jest jakiś zaworek który się...
Na moje oko możesz mieć częściowo zatkany kanał którym olej doprowadzany jest z silnika do pomy vacum Tam nie ma doprowadzonego oleju do pompy. Pompa vacuum, jest prawie żywcem wyjęta z 1.9 dci Renaulta.
Raczej by oleju przybywalo w takiej sytuacji a mi ubywa w oczach-z ta sruba to tak jest 1strona .A co powiesz o zaworach, lub pompie oleju?
Witam, Posiadam pompę próżniową Edwards RV3(łopatkowa, rotacyjna) i brakuje w niej oleju. Według producenta zaleca się wlewanie oleju : krytox 1506 lub Fomblin - ale w polsce nie da się ich kupić i ogólnie ceny są bardzo wysokie bo koło 200$. Znalazłem jakiś olej na allegro [url=http://allegro.pl/olej-do-pomp-proz...
Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr To pozostaje ci vacum pompa, jeśli przewody szczelne, standardowy objaw, puszcza olej do zbiornika paliwa.
Tyle mogę powiedzieć, że błędu od ciśnienia oleju nie ma. Jak kręciliśmy wałem to od str pompy vacum leciał zrdowo olej i z tej str od obudowy rozrządu też. Na krzywkach też był olej podczas ustawiania rozrządu. Gdzie tu jest czujnik ciśnienia oleju wiesz może? Czy możliwe że jakby sworzen na tłoku był do wymiany to by cichło po odpięciu czujnika walka?...
Witam problem naprawiony , okazało się ze pompa vacum puszczała olej.
Więc podłącz to auto pod jakiś sprzęt diagnostyczny i będziesz wiedział co mu dolega kto ma ci pomóc po omacku Dodano po 3 Alternator wymieniałeś ale to nie jest powiedziane że nie mógł się uszkodzić , mógł się dostać olej z pompy vacum,weź miernik i sprawdź ładowanie
Prawdopodobnie uszkadza się przez olej silnikowy przedostający sie z vacum -pompy. Możesz jeden uszkodzony rozebrać . Vac to zasilanie podciśnieniem, out to wyjście np : na turbo.
pewnie z pompy vacum leciał olej do serwa i w nim jest pełno oleju dlatego jest słaby hamulec
Nie wiem co dalej z nim robić, może mieć wpływ na to olej w przewodach podciśnienia ? Z pompy vacum czasem pójdzie i do n75 ale po logach by chyba wyszło że to , to?
Miałem kiedyś pompy vacum które dymiły (zwłaszcza pod obciążeniem) ale powodem był niewłaściwy olej.
wymień pompę vacum to ona ssie olej z silnika
Udalo sie rozwiazac problem ? , jam mam indentycznie z moim bls i tak samo postepowalem , nawet wkleilem cala pokrywe z uszczelka na silikon motoryzacyjny i dalej cieknie olej !!!! myslie ze to z pod pompy vacum.
Niestety nic nie pomogło. Uszczelniacze na wtryskach wymienione, pompa vacum wymieniona problem pozostał.
Czy istnieje jakiś domowy sposób sprawdzenia vacum pompy? Prócz vacuometru?
Witaj, olej w filtrze u kolegi brał się z pompy vacum była nieszczelności na sekcjach paliwowych. Nie wiem czy uszc, elnienia mogą wpłynąć a zaolejony filtr paliwa
Jakiego koloru jest ropa w zbiorniku? Jak zmieniła kolor np na zielony to niestety olej w ropie i jasna sprawa, Pompa vacum do sprawdzenia ewentualnie jeszcze pompa wstępna w zbiorniku jeśli jest. Jeśli nie to będzie to przyjrzał bym się w kolejnym przypadku uszczelniaczom przy pompo wtryskach. Ile ma przebiegu samochód?
Witam W poniedziałek w nocy po krótkiej jeździe coś zadymiło pod maską od strony pasażera (jak auto stało na biegu jałowym). Pierwsze co to wyłączyłem zapłon, po otwarciu maski i odpaleniu silnika nic już nie dymiło. Następnego dnia rano w aucie zastałem rozładowany akumulator (być może zwarcie na diodzie alternatora), po naładowaniu auto odpaliło ale...
Witam, kupiłem Astrę G 2.0DTL z 1999r i chciałem jej od razu zrobić przegląd bo kupiłem ją w dobrych pieniądzach. Rozebrałem cały kolektor dolotowy aby wszystko wyczyścić. Po rozebraniu pompy VACUM był olej w pompie. Podmieniłem ją obecnie na jakąś inną. Wszystko działa poprawnie i jest ok. Rozebrałem każde koło i wyczyściłem te zaciski po których pracują...
jak na moje z tego co piszesz to przez pompę vacum do silnika dostawał się ropa rozrzedzając olej, potem przez to padła turbina (brak smarowania, uszczelniacze zaczęły przepuszczać ropo-olej) i rozbiegało silnik. Motor jest pewnie zatarty na amen i stoi na dębowo. Vacum pompę montowałeś nową? Dodano po 5 Kolego uszczelka pod głowicą. Zlej olej to się...
Przepraszam,że zapytam.Rozumiem ,że pompa jest smarowana olejem i uszczelniona na wale. W jaki sposób olej dostał się do paliwa?
Atmosfera może być w postaci filtra na zaworku lub koło złącza elektrycznego taka okrągła czapka, i tamtędy zawór upuszcza podciśnienie z turbiny, kiedy to musi zmniejszyć ciśnienie doładowania, olej to na razie. Od pompy vacum musi być cienki przewód podciśnieniowy do akumulatora podciśnienia a z niego na zawór a z zaworu na aktuator w turbinie.
Powiem tak, wymieniałem wszystkie uszczelki. Tylko w komorze w podciśnienia, gdzie lata ten plastikowy element. Sama bieżnia tego była mocno zjechana. Czy można to wiązać z układem paliwowym? Czy te dwie komory są od siebie zależne? Powiem tak, nie brałem tego pod uwagę, ponieważ ja nie zrobiłem nic przy samym Vacum, a już zaczął źle odpalać. Czyli...
Jeśli nie jesteś mechanikiem to sam nie rób nic w tym aucie bo wyjdzie drożej.Do wymiany uszczelki trzeba wymontować rurki wysokiego ciśnienia paliwa,których nie odkręcisz bez odpowiedniego klucza.Oprócz uszczelki pokrywy są tam uszczelniacze wtrysków które też mogą przeciekać.Wycieki mogą być też z pompy vacum,na styku tej pompy z głowicą.Często leci...
Witam serdecznie. Masz tam alternator Hitachi zapewne w połączeniu z pompą vacum. Zdarzają się przypadki, że pada uszczelniacz pomiędzy alternatorem a pompą vacum a co za tym idzie olej przedostaje się na komutator i alternator nie ładuje lub ładuje mniej, warto się przyjrzeć czy alternator nie jest zachlapany z wierzchu lub wewnątrz olejem. Miałem...
Rozmawiałem z paroma znajomymi mechanikami i z ASO. Powiedzieli, że to normalne przy tych temperaturach, że po godzinie czy nocy pedał hamulca jest twardy. Ważne, że w momencie odpalenia silnika od razu zaczyna działać wspomaganie - powiedzieli, że być może jest jakaś mikro nieszczelność ale, żebym się tym nie przejmował. Jeden powiedział, że pompa...
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
Sitko czyste, poprzednio złożone na czerwony uszczelniacz (w miejscu blok vacum), tak Chodziło ponad rok bo ktoś robił głowice w tym samochodzie. Oleju w pompie dużo, po wyjęciu ciężko było obrócić, jak wypchnęło olej to lekko. Może być wałek rozrządu za krótki lub się przesuwać? Jak to zdiagnozować?
Witam szanowne grono,zwracam się z prośbą o pomoc w naprawie układu hamulcowego w volvo s60 2.4 d5. Sprawa wygląda następująco, od dwóch lat borykam się z kolorem płynu hamulcowego,po wymianie i przejechaniu 1000 km, w zbiorniczku jest płyn koloru czarnego a nie koloru słomkowego, wcześniej tego nie było. Wymieniłem już n/w części: - serwo(nowe),bo...
Witam mam problem ze swoja cytryną C5 x7 III z 2008. Silnik RHF 140 koni. Przy ok. 1500 obrotów słychać stuki, trochę metaliczne. Stuki słychać tylko na rozgrzanym silniku. Dźwięk się roznosi bardzo i przenosi do tyłu więc ciężko stwierdzić skąd dobiega. Np jak się schyle koło drzwi kierowcy to przy tych 1500 obrotów wyraźnie słychać ten stuk. Tak pod...
Cześć, trochę sporo się tego nazbierało. Twardy hamulec i olej w przewodach podciśnieniowych wskazywałby na pompę vacum w szczególności na jej uszczelnienia i to ona może tak zalewać silnik. Najpewniej byłoby ją wymienić. Co do reszty ewetualnych wycieków najlepiej by było umyć silnik i obserwować skąd zacznie ciec. Co do zapachu spalin to musiałbyś...
Tak, są. Dwie takie "o-ring`owate" o dziwnym kształcie. Przy wymianie trzeba założyć nowe żeby było szczelnie bo inaczej poza brakiem podciśnienia jeszcze leje się z tego olej po silniku.
Witam po przerwie,problem wraca wraz z zimą. W silniku filtry oleje powymieniane,świece sprawne,przekaźnik świec wymieniony,uszczelniacze pompowtrysków 2 razy zrobione,vacum pompa nowa(pierburg),rozrząd nowy,rozrusznik zregenerowany,aku sprawny,2 zaworki zwrotne założone.W poniedziałek czujnik temp wymieniony a we wtorek rano -2 stopnie i lipa.Ostatnio...
Cześć, mam problem z Seat Leon 2 1.9tdi BLS dpf egr off. Auto stało 2 tygodnie i po powrocie zaczęło nierówno pracować na wolnych obrotach, rzuca silnikiem. Głównie chodzi nierówno ale co jakiś czas zaczyna pracować zupełnie normalnie. Korekcje wtryskiwaczy na vcds rozjechane na Maxa i przechodzi z cylindra na cylinder nie ma powtarzalności żeby którys...
Witam mam problem z Vectrą B 2.0 DTL samochód przechodzi w tryb awaryjny tylko gdy chwilę pochodzi na wolnych obrotach, wygląda to tak że po odpaleniu zawór EGR jest zasysany do końca po około 5 sekundach zamyka się i wtedy przechodzi w tryb awaryjny, podmieniany zawór EGR, elektrozawór sterujący, pompa vacum (stara nie miała takiego podciśnienia i...
Miałem podobny przypadek. Woda dostała się przez serwo hamulcowe do silnika. Po wyczyszczeniu silnika wszystko wróciło do normy, a po jakimś miesiącu padło serwo. Po rozebraniu, w środku było zgniłe od wody. Też tak trafiłem, ale nie ja robiłem głowice na szczęście :) zrobił to poprzedni mechanik. Uszkodzony podgrzewacz oleju raczej pchnął by olej...
Witam mam problem z stanem podnoszącego się oleju .Ropa dostaje się do oleju . Pierwsze miałem wymienione uszczelki , ale dalej to samo . Ostatnio oddałem do serwisu i wymienili mi pompo wtryski , a na sam koniec powiedzieli mi , ze po wymianie tego pompo wtrysków , musza wymienić pompę vacum , w sumie wyszło mnie 4 tys . Ale gdy pojechałem z innym...
Witam, powie mi ktoś co to za korek i czy jest możliwość by z niego sączył się olej? patrząc z kanału wisiała na nim kropla oleju która kapie na wydech i czuć zapach palonego oleju. Odrazu mówię uszczelki pompy vacum są nowe, oraz pokrywa zaworów nie jest pęknięta, również założona jest nowa uszczelka dodatkowo wklejona na silikon. https://obrazki.elektroda.pl/3810447900_...
A tam nie ma czasem spływu oleju z niej? Może zawalony? Nie wiem ,strzelam. Bo zasilanie w olej jest raczej z głowicy. Sprawdź napęd z wałka jeszcze. Rozkręć ją i oceń w środku. Przecież to nie jest nadzwyczajna technologia.
Witam Czeka mnie remont silnika w e90 N46b20b 129KM Mam w związku z tym kilka pytań o opłacalność takiego remontu. Auto kupiłem z przebiegiem 70k, aktualnie ma 130k i o auto dbałem, także pomijając silnik cała reszta jest zadbana. Wydmuchana uszczelka pod głowicą i nie wiem co robić dalej : - splanowana głowica (kompletna) z wałkiem mimośrodowym, kołami...
Witajcie Borykałem się z tym problemem od dłuższego czasu praktycznie bez skutecznie, wydaje mi się że problem faktycznie jest module wałków. Został on trochę zmodyfikowany w porównaniu z wcześniejszymi modułami z 2.0 tdi pd brakuję tam jednej panewki. Wymienione zostały Pompa oleju Panewki korbowodowe Sprawdzone panewki główne (oprócz ostatniej) brak...
Witam, jako , ze już kilkukrotnie miałem styczność z tego rodzaju samochodami, chciałbym przedstawić wam kilka istnotnych informacji dotyczących najczęstszych usterek silników DTL oraz DTX w oplu. 1.Slynne, wręcz klasyczne już zapalanie się "checka" podczas jazdy, co skutkuje spadkiem mocy lub obrotów, po przygazowaniu lub odpuszczeniu pedału gazu check...
Bepieczniej zrobić próbę szczelnosci azotem technicznym,taniej niż kupowanie filtra-odwadniacza który i tak nie wylapie całosci wody z powietrza,no chyba,że posiadasz dwustopniową pompę głębokiego vacum i odpompujesz powietrze wraz z wilgocią przed napełnieniem czynnikiem.I tak przed napelnieniem czynnikiem musisz opróżnić uklad z powietrza pompą próżniową,ten...
Tak wygląda zabezpieczenie sprężyny pompowtrysku zaznaczyłem miejsce strzałką na zdjęciu gdzie nastąpiło uszkodzenie -obłamał się brzeg tego zabezpieczenia. Zdjęcie nowej części pochodzi z internetu -jak wam się obłamie to sprężyna nie będzie się miała czego trzymać w pompowtrysku -usterka widoczna po wyjęciu pompowtrysku. https://obrazki.elektroda.pl/8576460000_...
Witam mam problem- trzesie silnikiem na biegu jałowym czasem minimalnie lub raz na jakiśc czas na cipło mniej wyczuwalne. zimny chwilę chodzi normalnie po chwili zaczyna trząść. Umnie przy pierwszym pojawieniu się objawów ciężko odpalał - podłaczenie do kompa korekty wtrysków totalnie rozjechane - sprawdzenie wtrysków na maszynie wynik pozytywny wymiana...
Witam i z góry przepraszam jeśli wbiłem się nie na to forum. Jak w temacie mercedes w210, 300td, 1999 rok. Samochód chodził jak traktor lub klekot jak kto woli. Przestawiłem zapłon czyli przyspieszyłem na pompie wtryskowej i zaczął mruczeć :-) Ale... zaczął lecieć olej na oringu między pompą a blokiem silnika. Pompa wtryskowa zblokowana, wyjęta oczywiście...
Było lekko brązowawe, Pierwsza oznaka nieszczelności pytanie pompa Vacum czy uszczelnienia wtrysków. Paliwo musi być czyściutkie w filtrze paliwa brązowe dostaje się olej z silnika -na razie drobiny potem będą kropki brązowe. Sprawdzałeś czy nie ma wycieków z pompy przy silniku tam gdzie podawane paliwo? ale podczas rozruchu pompa zaciągła paliwo do...
Od kilkuset kilometrów po wymianie oleju i filtrów zauważyłem wzrost oleju w silniku mojego touranka z 2007r.,silnik 1,9 tdi 105 KM.silnik bls.Wymieniłem olej i filtr na nowy.Według oględzin do oleju dostaje się paliwo.Po krótkim przebiegu nadal paliwo dostaje się do oleju.Czytałem na różnych forach o różnych przyczynach;pompa vacum,pompowtryski,podwójna...
Hej Mógłbyś mi wysłać nagranie drzwieku twojego silnika na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku ? Co znaczy że zmieniłeś przebieg par oleju odmy ? Jak ? Ja się zastanawiam nad zaślepieniem EGR bo jak czyściłam dolot to masakra. Co do oleju w puszce to jest tak że ten bagnet na którym trzyma się filtr przytrzymuje olej w puszce, ten ostatni oring na...
Witam wszystkich, posiadam samochód jak w temacie. Problem polega na tym, że zostało wymienione koło dwumasowe, ostatnio pompa paliwa vacum (to miały być przyczyny dolegliwości), olej filtry itd. Samochód ciężko odpala rano, rozrusznik kręci, po odpaleniu i potrzymaniu go na biegu jałowym P, zaczyna mocno kopcić na biało, potem to ustaje, jak przełączę...
Witam. Drodzy forumowicze mam problem z hamulcami w Volvie v70 2.5 tdi *98r. a dokładnie to ojciec. Czytałem, że Volva nie mają za ostrych hamulców, ale łudzę się, że mnie to nie dotyczy:). Generalnie hamować hamują tylko trzeba troszkę mocniej dreptać, ale porównując Volva hamowanie bo Passata b5 fl, czy BMW3 lub nawet Carismy I to bez dwóch zdań Volvo...
Witam, silnik to 1.8 tfsi cdha audi a4, robię to po kimś (wymieniany podobno był rorząd)chyba i chciałem zapytać. Cieknie olej od tyłu znaczy spod vaccu pompy/ wysokiego ciśnienia. Dosłownie leje się i kapie z tamtą prawie "ciurkiem" nigdy nie uczczelniałem takiego silnika i chciałem zapytać kupić jakiś komplet uszczelek ? Czy wystarczy ta jedna główna:...
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Witam, mam problem z moim passatem b6 z 2009 roku, samochód stał około 2 miesiące w miejscu, po tym serwis pełny i wymieniony egr bo pokazywał błąd. Aktualnie auto jak już odpali jeździ idealnie, żadnych kontrolek, aczkolwiek jak odpali..., żeby odpalił trzeba go krecić długo 10sekund jednocześnie pompując gazem i na zapłonie kluczykiem. W tym kierunku...
Jeśli na drugim zdjęciu wtryski są po czyszczeniu to tanim kosztem zrobiłeś silnik jak nowy a to oznacza że tankujesz paliwo wątpliwej jakości lub filtry za często zmieniasz Teraz rozumiesz jak łatwo w prowadzić w błąd jeśli się nie posprawdza tylko oczekuje się trafnej 100% diagnozy (at)majster129 jeszcze raz dopowiem ,że te auto kupiłem około 2 tygodni...
Polo 9n 1.4 tdi bwb 2007rok. Pierwsza usterka to uszkodzone turbo, bo kopci na szaro siwo, wyciek na stronę gorącą, wymiana.Autowjeżdża o własnych siłach, bez najmniejszego problemu. Wcześniej zrobione było programowo egr i dpf off, auto miało wrócić na mechaniczne usunięcie dpf, stąd też pewnie po paru miesiącach padło turbo. Przy okazji chłodnice,...
Wykręć EGR i zaciągnij go np. strzykawką, zobacz czy trzyma. Często zasysa po trzpieniu syf z kolektora. Przy pompie vacum zdejmnij dolny wężyk i sprawdź czy nie ma tam oleju - jak jest to są dwie możliwość EGR lub podupadło vacum. Przydało by się zmierzyć podciśnienie - o ile dobrze pamiętam powinno być więcej jak -0.6 ( sprawdź zaworek zwrotny przed...
Od kilkuset kilometrów po wymianie oleju i filtrów zauważyłem wzrost oleju w silniku mojego touranka z 2007r.,silnik 1,9 tdi 105 KM.silnik bls.Wymieniłem olej i filtr na nowy.Według oględzin do oleju dostaje się paliwo.Po krótkim przebiegu nadal paliwo dostaje się do oleju.Czytałem na różnych forach o różnych przyczynach;pompa vacum,pompowtryski,podwójna...
Witam Panowie taka sytuacja. Patrze pod maskę a tam silnik popaprany olejem, odkręcam pokrywę filtra powietrza a tam aż mokro od oleju. Po odpaleniu silnika okazało się że olej zapierdziela przez tą rurkę od pompy podciśnienia. Miał ktoś taki problem, nie wiem czy wystarczy kupić zestaw naprawczy z membraną czy coś więcej trzeba wymieniać, ktoś pomoże?
Błędy: brak Ciśnienie: ok Przepływka: ? Jak sprawdziłeś ciśnienie?Nie sądzę żeby pomiar wiarygodny skoro nie wiesz co to przepływka.Przyczyn spadku macy może być kilka: 1.pompa vacum 2.popękane(załamane) lub nieszczelne wężyki podciśnienia 3.olej w wężykach podciśnienia 4.zaworki sterujące elementami wykonawczymi 5.przepływka itp. Podciśnienie w układzie...
Witam, w samochodzie boxer 2.2 2012 euro 5 wymieniono slupek silnika. Po montazu ostrzetu i odpaleniu wszystko ok oprocz dzialania pracy vacum pompy. Nie wciagala. Troche chalasowala i nie bylo cisnienia na ukladzie chlodzenia oraz oraz ukladzie wspomagania hamulcow. Po wymianie na uzywke (stan idealny ) , pompa dalej nie dziala. Mam pewnosc co do jej...
Witam Jak w temacie , mam do wymiany pompe vacum (leci z niej płyn,olej) w grand vitarze 1.9 ddis i nie wiem jak ja wyjąć, jest przy samej ścianie grodziowej.Może ktoś miał już doświadczenie z wykręceniem jej. Z góry dziekuje za pomoc!
Posiadam a4 b5 i od paru miesięcy zmagam się z problemem że turbina nie dostaje podciśnienia gruszka stoi. Sztanga stawia delikatny opór. Gruszka jest sprawna sprawdzana była ciśnieniem ze sprężarki i idzie do góry i chodzi sztanga. Ale wiadomo iż sprężarka ma dużo większe ciśnienie niż które idzie z pompy. N75 wymieniony mój był niesprawny nie cykał...
Czytasz ze zrozumieniem? Spuścił 7 litrów i dopiero połowa stanu...halo. Olej z ON był już wszędzie. Zlej wszystko do końca(to już i tak się do niczego nie nadaje). Zrzuć miskę olejową i wszystko będzie jasne. Jeżeli po zmianie uszczelek dalej się lało(zakładając, że mechanik wiedział co robi) zostaje tandem pompa paliwa i vacum.
Sprawa wyjaśniona. Odkręciłem pompkę VACUM i poprostu tą blaszkę którą się przykręca obróciłem tak aby wężyk z niej wychodzący nie znajdował się na dole tylko bardziej u góry. W wężyku od podciśnienia znajdował się olej, którego niewielkie ilości są potrzebne do pracy tej że pompy, dostawał się tam podczas jej pracy. Teraz brak błędu i brak problemu...
Trochę zabawy ale układ niezawodny i pewny... Kiedyś koleś przyciągnął Transita 2.5TD, pompka przy alternatorze postanowiła się rozpaść i olej poszedł na grunt, gość nie interesował się kontrolkami i zatarł silnik. Czy jest sens wyprowadzać olej z silnika tylko do działania wspomagania hamulców ? Nie specjalnie, a jeżeli już, to w pojeździe typu terenówka...
Witam, problem po zimie. Mam tą pompę od 1997 roku. Zawsze na zimę odłączałem pompę, brałem ją do domu i zalewałem olejem jadalnym. W tym roku też zalałem pompę olejem ale zostawiłem ją w domku letniskowym. Był mróz. Podczas próby użycia pompy w tym roku pompa nie zadziałała. Sprawdziłem wszystko i diagnoza to pompa. Rozebrałem ją i okazało się, że...
Panowie, wymieniłem już zaworek do filtra paliwa z oringami, wchodzi ciaśniej, ale dalej jest to samo... Odpala na dwa obroty i filtr paliwa prawie pusty ? nic z niego nie kapie Co szukać, czy filtr może być uwalony ? Jutro rano zobacze jak odpala na zimnym... może pompa vacum padła tak czytem teraz ? ale to by w logach wyszlo ? może filtr odwrotnie...
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem auta po postoju na przykład po nocy musi kręcić z 10 -15 razy aż zapali a innym razem zapali po 3 obrotach a jeszcze innym bez problemu od strzała audi było u mechanika najpierw była wymieniona pompa Vacum na używaną ale ani lepiej ani gorzej potem były wymienione uszczelniacze pod pompowtryskami też się nic...
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej Astry G 2.0DTI 101KM z 2001roku. Do rzeczy. Wczoraj odpaliłem auto i zacząłem jechać, na prostym odcinku drogi wcisnąłem pedał gazu i auto strasznie mulasto zaczęło się zbierać. Początkowo myślałem, że mi się hamulce zapiekły, stanąłem i sprawdziłem ale tarcze były zimne. Po ujechaniu kilkunastu metrów zapaliła...
1 zakladka to data czas i prędkość. 2 zakladka zawiera informacje o stanach i wartościach dotyczących auta. 3 wartosci zużycia paliwa i czas pracy, itd. Wszystko jest bardzo proste... Olej jest w 2 zakladce. Wartość OK w stanie oleju to okolo -6....+2 litry dla silnika OM501 i 541 Ilość oleju dla tego modelu to najczęściej 34litry ale mogą być pewne...
Wiatam.Mam problem z silnikiem w fiacie ducato.Słychac dziwne stukanie,pukanie w silniku jak by zawór lub kasator, ale to nie to.Silniki oprócz tego pracował normalnie (kupiłem juz takiego,zrobiłem jakies 20 tys) rozebrałem aby sprawdzić, i nic zadnych uszkodzeń praktycznie z tym związanych.(wyszczrbiony tłok który wymieniłem i pompe vacum bo dziwnie...
Ok panowie wielkie dzięki za uwagi tak zrobię. Wczoraj wymieniłem na świeżutki olej silnik od razu nabrał innego dźwięku! !! Ale to coś w nim jeszcze jest. Nagram wam jeszcze raz krótki filmik teraz na cichym silniku myślę to trochę inaczej brzmi . Pompa vacum tylko jak to sprawdzić? Jeszcze raz wielkie dzięki za za podpowiedzi. Niedługo paladuje drugi...
Ponieważ zaczynam przygodę na tym forum, witam wszystkich serdecznie. Opiszę co mnie boli Miesiąc temu z kolegą naprawialiśmy 2 jednakowe silniki N46B20A Valvetronic 143km,w obu wymiana uszczelniaczy zaworowych, odmy, rozrząd, uszczelnianie czyszczenie vacum pompy, filtra oleju, chłodniczki oleju, koła pasowego wału korbowego, elektrozaworów vanosów,...
Witam, Chciałbym przedstawić Wam swój problem który towarzyszący w moim samochodzie Suzuki Grand Vitara II 1.9 Ddis z 2007r. Zgodnie z przebiegiem samochodu przyszła pora na wymianę rozrządu. Postanowiłem kupić komplet z Contitech (kpl rozrząd + pompa). Po skończeniu wymiany i odpowietrzeniu przez mechaników odebrałem auto i pojechałem nieopodal do...
Zgodnie z obietnicą piszę jak po naprawie tego nieszczęsnego auta sprawa wygląda. Najpierw znalazłem człowieka który powiedział mi, że nie trzeba wyjmować całego silnika. Po dojściu do rozrządu okazało się, że na jednym z kół wałków rozrządy wyłamane są dwa zębiska a łańcuch jest przestawiony. W związku z powyższym postanowiłem wymienić cały rozrząd...
Przeczyscilem styki czujnika cisnienia, ten zaraz na przodzie silnika, i jak na razie wszystko dziala ok. Byly troche zasniedziale << jesli mozna to tak ujac. Nadal pali troche wiecej, ale na szczescie w Anglii robi sie juz cieplej i bede mogl ocenic czy czasem nie byla to wina temperatury. Sprawdzilem tez OP-COMem i wszystkie parametry wydaja...
Rozrząd był zmieniany przy 306kkm(z tego co pamiętam to bardziej kompleksowo szklanki panewki itd) auto ma teraz 314kkm, Egr wymieniony, wszystkie wężyki od podciśnienia pozmieniane przy około 300kkm Skoda superb pierwszej generacji 2003r. Witam, sprawa dosyć świeża mianowicie wczoraj podczas jazdy zauważyłem, że stojąc na światłach strasznie zaczęło...
1) Jest to silnik benzyna 1.4 VVTi (97km) 2) Olej jest - sprawdzałem 3) silnik chodzi głośniej i jakby trochę nierówno / szarpie na "ssaniu" czy jak to się teraz nazywa. Wszystkie objawy zarówno głośnej pracy jak i problemy z hamulcem po zagrzaniu silnika ~ ok. 5 min znikają . Wiem, że patrzyli na rozrząd, wymieniali tam uszczelki i pompę wody, vacu...
Witam Serdecznie! Na początku chciałbym się przywitać z wszystkim jestem nowy na forum, dlatego proszę o wyrozumiałość. Głupio mi bo zaczynam od razu od pytania a nie od udzielenia pomocy. Mianowicie mam Passata B5FL i przeładowuje mi turbo proszę o analizę logów. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/luk3534_110752.ht... Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/luk3534_110753.ht...
Szanowni Panństwo, Zwracam sie z zapytaniem dot. W/w modelu. Problem polega na tym że po zapaleniu silnika cały czas mryga się ikona od podgrzewania silnika (świece?) dodatkowo tak do 60 stopni C, silnik między 1700 a 2100 obrotów szarpie jakby chciał a nie mógł. Wymiana świec pomogła tylko w zapalaniu, bo na - 10C zapala na jednonposgrzanie i raz się...
Mam prośbę o analizę logów od samochodu Seat Ibiza 2 FL (6K2 Sport) 1,9 TDI 110 KM ASV samochód rozpędza się Max do prędkości około 120 km/h i dalej tak jak by przestaje reagować na gaz tak jakby go coś blokowało. Dodatkowo samochód przy powyższej prędkości przechodzi w tryb awaryjny- zostaje automatycznie wyłączone podciśnienie na turbosprężarce i...
Witam, Panowie pacjent to seat leon II 1,9 tdi (105km) kod silnika BKC przebieg 300tyś km. Stale podnosi się stan oleju. Ostatnio zmieniałem olej jakież było moje zdziwienie bo w silniku były trzy stany oleju ponad normę i mechanik ściągnął praktycznie 7 litrów oleju rozrzedzonego on! No nic dokonaliśmy wymiany oleju wraz z filtrem stan książkowy na...
Witam posiadam Passata b5 2003r. 130km avf auto ma przejechane (tak pokazuje licznik)200 .000 od jakiegoś czasu czuję na kierownicy i drążku zmiany biegów duże wibracje wiem że wątków na ten temat jest pełno ale wszystko co sugerowali forumowicze zostało sprawdzone (dwumas sprzęgło działa poprawnie ,korekcje poprawne ,rozrząd po wymianie brak poprawy...
No nie bardzo mogę uwierzyć w te 500 000 km bez wymiany wałka i szklanek w TDI PD. Przy 300 000 nieraz to już dziury w szklankach były że ciśnienia oleju nie był wstanie utrzymać. Przy 150 000 tyś już widać przeważnie zjechanie krzywek (fazka znika i z nią warstwa utwardzona) a szklanki są porysowane i zaczynają się łuszczyć). Na tym można jeszcze...
Cześć ! Mam taki problem ze swoim autem że od pewnego czasu pojawił się problem z utratą/spadkiem mocy oraz ze wzrostem spalania. Samochód jest ogólnie po modyfikacji ze 140 km na 171 km. Tylko że teraz auto jeździ jakby znów miało 140-150 koni. Wiem to stąd ze przed i po chipie sprawdzałem jaka będzie różnica ze znajomym który też ma te TDi tylko pod...
Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc.Widziałem kilka tematów z podobnymi objawami lecz bez odpowiedzi lub temat z przed kilku lat nie rozwiązany. Sprawa dotyczy Renault Laguna II 2001r. 1.9 cdi 120kM Dwa miesiace temu wymieniłem turbinę na regenerowaną( stara przepuszała olej) i wszystko było super przez 4.000 tyś /km. Pojawił się problem...
Witam, Mój problem jest dość nietypowym. Na początku doprecyzuję: ciężko rusza nie oznacza problemów z odpalaniem. Auto pali na strzała, zarówno na ciepłym jak i na zimnym. Zrobiony program na bezpieczne 170km i 390Nm. Jak wygląda przebieg usterki: 1.Odpalamy auto (mam wrażenie że praca silnika jest trochę inna niż wcześniej) 2.Auto jeździ bez problemów,...
Odkręciłem pompkę i wszystko wygląda ok. Żeby sprawdzić stan krzywki trzeba zwalić pokrwę zaworów a niechciałbym tego ruszać Kolego a jest taka możliwość żeby ta krzywka się wytarła ? Znasz takie przypadki ? Między wałkiem rozrządu a pompą jest szklanka wszystko to chodzi w oleju . Moja przygoda z Lt- kiem dopiero się zaczyna i człowiek od którego go...
Witam serdecznie. Potrzebuję pilnie pomocy w sprawie mojego problemu, a mianowicie mam problem z silnikem 1.9 tdi o mocy 115km. Z problemem borykam się od końca maja i jak na razie nikt nie jest w stanie mi pomóc tzn miałem u jednego mechanika, ale On nie był zdiagnozować problemu, więc wstawiłam samochód do serwisu Bosch-a ale i Oni nie podołali problemowi....
pompe vacum pompa vacum vacum pompa
schemat lusterko elektryczny seicento klema philips ustawić godzina
sortowanie śmieci pompa ciepła split
Ford 1.4 TDCi – jak bezpiecznie zwiększyć ciśnienie doładowania, tuning Stage 1, remap, box HP DeskJet 2130 – reset migającej diody tusz czerwony, wkład HP 302, błąd chipu