maxior12345 więc jeśli masz wycieki oleju z obudowy zaworu EGR to zaślepienie dolotu spalin z kolektora wydechowego do tego zaworu poprzez wstawienie np. blaszki pomiędzy flanszę zaworu a flanszę rury doprowadzającej spaliny nie zapobiegniesz wyciekom, będzie wtedy tylko zatkany dopływ spalin do ich ponownej recyrkulacji, aby zapobiec wyciekom oleju...
Czy wybierak na skrzyni chodzi bez oporu? Sprawdziłeś stan oleju, czy nie ma wycieku np. spod uszczelniacza półosi?
a ile dokładnie wchodzi oleju do skrzyni
Wycieki, Turbo, zużywanie przez sam silnik. To są jedne z wielu przyczyn ubytku oleju.
Najprawdopodobniej masz kłoopty z turbiną. Czy pamiętałeś o wymianie oleju na czas, nie ma wycieku oleju? Jeśli jeszcze nie została zatarta to lepiej nie jeżdzić w takim stanie bo turbina to droższa sprawa.
Sprawdzluzy turbiny jeśli jest ok. Zobacz czyj niema wycieków w okolicy walu korbowego może uszczelniacze puściły jeszcze takie pyt przy dodaniu gazu kopci na niebieski?
Na skraplaczu jest fiter pod taka czarna zaslepka, jak napełnisz azotem to sprawdz czy tam nie cieknie. Jezeli tak, to kup nowy korek, spusc azot, wymontuj stary i dobrze oczysc gniazdo z soli, załoz nowe oringi, posmaruj olejem i wcisnij korek, acha nie zapomnij o zegerze ktory go trzyma. Mozesz tez pokusic sie o nowy wkład filtra. To jest najczestrze...
nie czujnik tylko elektrozawór N75 i wygląda on tak (ma biały łepek ) : http://www.206club.net/ext/pass/n75_2.jp... tak wygląda elektrozawór sterujący EGR czyli N18 (jest prawie identyczny jak N75 tylko ma czarny łepek) : http://sklep.intercars.com.pl/pics/005/7... a tak wygląda zawór EGR, z którego pewnie masz wyciek oleju : http://forum.vwgolf.pl/files/dsc00201_31...
Skoro pompa wys. ciśnienia ma wycieki oleju napędowego, to oczywiście, że to jest bardzo duży problem i takie objawy mogą występować. Sugeruję usunąć usterkę, zamontować pompę, odpalić autko i opisać następstwa. Niemniej jednak myślę, że po uszczelnieniu pompy (oczywiście z wiedzą) wszystko będzie ok. :)
Witam. Zacznę od początku. Jakieś 3 m-ce temu kupiłem VW SHARANA 1.9 TDI 110km.AFN. Wszystko ładnie chodziło, aż pewnego dnia wydmuchało mi uszczelkę z pod filtra oleju (dodam że wyciek był jak z hydrantu) w przeciągu paru minut 3 litry oleju ubyło. Pomyślałem że może ktoś nie dokręcił filtra tak jak powinien. Ale zaraz po tym zdarzeniu wymieniłem olej...
Panowie napisze może tak jest dużo oleju w IC , ponadto w kazdym przewodzie-złączce plastikowym jest nagar świeżego oleju,wcześniej auto chodziło bez zarzutów i nagle bum'' dodam ze turbina wcześniej zaczeła gwizdać na biegu typu ''gwwwwwwwiiiiii'''sprawdziłem na turbo gwizd poprzeczny delllikatny olej pełny stan brak wycieków,brak oleju w zbiorniczku...
He He He.. Mija rok i ten sam problem... Było wszystko OK do puki nie przyszły mrozy. Problem się powtórzył i jestem niemal pewien wady pompy oleju- doszedł wyciek spod podstawy filtra oleju- zbyt wysokie ciśnienie i uszczelniacze zrobiły wypad. Do wymiany pompa, zrobię też prowadzenie i napinanie łańcucha, tak dla zasady, one też są regulowane ciśnieniem...
Ani jedno, ani drugie. Jeśli nie ma emulsji, to masz lejące wtryski, a płyn wydostaje się na zew. Możliwe że przez nagrzewnicę wew. lub chłodnicę, sprawdź w okolicach lewego reflektora. Wtryski do sprawdzenia a wycieku trzeba poszukać. Faktycznie racja - autor pisał, że olej bez zarzutu. Tak to jest jak się pisze zaraz po obudzeniu. :D A T4 nie ma...
Chciałbym zlikwidować tę nieszczelość i chodzi mi o jego zlokalizowanie Włożyłem w to auto już tyle kasy że, mam już dosyć słuchania o "poceniu" , gdy do wymiany jest może pękniety wężyk czy uszczelka Chciałbym Pana zapewnić ,że owe pocenie nie ma wpływu na eksploatacje i pogorszenie pracy silnika i jego osiągów czy nawet jego w przyszłości uszkodzenia...
W samochodzie jest klima zwykła, (manualna). Ale może to się wiąże z tą sprawą, że co jakiś czas jest niedobór płynu chłodniczego i nie znalazłem żadnej nieszczelności którędy by wyciekał! Nie dostaje się do oleju. Chyba, że poprzez przewód przelewowy się wylewa. Może ma to związek z tym ogrzewaniem?
Witam Jak w temacie. To nie pierwszy raz się zdarzyło więc coś jest nie tak. Wygląda na to, że przy temp. ok -18*C olej lub jakaś substancja w nim zawarta zamarza co raczej nie powinno mieć miejsca. Zaraz po odpaleniu auta olej zaczyna wyciekać. Auto stoi oczywiście na dworze ;). Może to coś innego ... Pytanie brzmi: Co jest przyczyną rozerwania filtra...
Różnie mówią czujnik położenia wału lub Halla.Olej nie wycieknie bo jest powyżej stanu oleju i montowany w bloku a nie w misie olejowej.
poziom oleju jet Ok, nie zauwazylam tez zadnych wyciekow oleju
Bezet-agro, procedure z autodaty podałem dlatego, że nie każdy do tego programu ma dostęp, sam szukając w internecie nie znalazłem dokładnej procedury wymiany razem z ilością oleju. Jeśli chodzi o mnie to niestety przez moją nie uwagę, nie przygotowałem materiałów do wymiany, aczkolwiek informuję co się dzieje z autem na bieżąco i mam nadzieję, że dziś,...
Czyli 5W30, ktory leje do S-Maxa 2.0TDCI moge wlac do generatora za 1100pln? Odnosnie wyciekow to kiedys mialem Sharana z 99 roku, 110. Przy przebiegu okolo 250 000 przeszedlem z 10W na 5W i nie bylo wyciekow. Pozdrawiam
sharan wyciek oleju sharan wyciek oleju chłodnica oleju
błędu falownika lenze skrzynka przekaźników odpowietrzy rozdzielacz
unitra ws442 trzeszczy unitra ws442 trzeszczy
Naprawa urwanego przewodu w lutownicy ZDZ Problemy z pilotem scyzorykiem w Mercedesie W210 290 TD