ŁT-43, jeśli masz wątpliwości to zadzwoń do wsparcia technicznego CAME. Skoro autoryzowany używa ŁT-43 to dam ŁT-43. Zastanawiam się tylko jak wpłynie na trwałość plastikowych zębatek. Ponoć ropopochodne smary reagują z plastikiem a u mnie przekładnia jest metal-plastik.
Sprawdzałeś czy to na pewno wina siłowników? Odblokuj siłowniki i zobacz jak ciężko chodzą oba skrzydła bramy, a potem odłącz siłownik od bram i zobacz jak ciężko chodzi sama brama bez siłownika. Może wystarczy tylko zawiasy na bramie rozebrać o smary nałożyć.
Sa-Besto Wurth HSW-100 Biały Smar Półstały. Jest to produkt jeszcze smarny. Większość innych produktów tej rodziny i tej firmy należy już do grupy penetrujących. W opisie jest zaznaczone - do przekładni, zawiasów i innych mechanicznych części maszyn. W specyfikacji brak zakresu temperaturowego pracy ale występuje temperatura topnienia -44 stopnie, czyli...
Zdejmę obudowę i zajrzę, co jak - bez demontażu to co można naoliwić? Znajdę smar do bram, WD-40, czyścik w sprayu rozpuszczający smary. Dodano po 2 Dziwne jest też to, że blokuje się zarówno w nagłym spadku, jak i szybkim wzroście temperatury. Czyli mamy wieczorem 5, w nocy nagle -12 i nie rusza. Albo rano zero, w dzień 17, a napęd w słońcu to może...
Gdy przychodzą mrozy trzeba się liczyć ze zwiększonym oporem = potrzebny większy bezpiecznik, poza tym wd nic nie da trzeba zastosować jakiś dobry smar.
Proponuje przesmarować odpowiednim smarem zawiasy bramy chyba że masz mocno spasowane to podczas mrozu będą problemy.
Kto smaruje ten jedzie. Większość problemów z bramami to smar albo piorun.
Temat ogarnięty pasował idealnie 1;1 silniczek motraxx 7500 - są jeszcze z obrotami 650, które tez pasują. Zębatkę z uszkodzonego silniczka podgrzałem mini palniczkiem, zeszła sprawnie po czym od razu założyłem na sprawny silniczek ośkę. Czyszczenie starej przekładni, nowe smary i kilka lat spokoju. Wielki dzięki wszystkim a w szczególności dla kotbury.
Zsuń rure oslonową i zobacz, czy w niej nie pływa. I czy na śrubie w ogóle jest smar.
Zamiast WD40 nafta (jeśli ktoś ma potrzebę to może dodać zapach waniliowy do ciasta), co do smarów - polecam dostępne smary pyłosuche używane do smarowania łańcuchów motocyklowych i rowerowych.
główną przyczyną były zapieczone styki przerywacza w punkcie, gdzie dźwignia przerzuca obroty silnika w prawo i lewo Ten przerywacz to to z zardzewiałą sprężyną wystającą z napędu nad zębatką napędową? Zdaje się ze chodzi ci o krańcówkę a nie "przerywacz". Po pierwsze - sprężynka może (i ma) być nieco luźna bo wyłączniki nie są przymocowane do jej...
Nie mogłem się powstrzymać i choć jest zimno poszedłem do garażu i podłączyłem styki tak jak opisane post wyżej i wszystko DZIAŁA ! jestem szczęśliwy. Teraz muszę wymienić zębatki w przekładni bo są już wyrobione. Ale nie mogę odszukać producenta tego napędu MSV2-PP żeby takie zębatki zamówić lub znaleźć coś co by pasowało na wymianę. Dodano po 2 chodzi...
Wstępnie możesz wymienić kondensator 220nF/275V, który jest obok bezpiecznika 230V. To jeden z objawów gdy ten kondensator straci parametry. Możliwe, że któryś z przekaźników też nie łączy. Spróbuj zaprogramować tę centralę nie na amperometrykę a na czas (punkt 2.5.2 instrukcji). Zobaczysz wtedy czy centrala podaje napięcie na oba kierunki, a to pozwoli...
Jaki smar stosujecie ?
Suchy smar do bram.
No właśnie miałem luzować ale mówię jeszcze gorzej narobię.. do nich też dobrego dostępu nie ma. Radio zamówiłem,czekam. W końcu dzisiaj przeczytałem całą instrukcje od A do Z. Już mniej więcej wiem jak to wszystko działa,teoretycznie bardzo prosta instalacja, tylko również sterowanie masą jak szyna Can w samochodach. Nigdy tego nie lubiałem. W instrukcji...
Moim zdaniem żadna lub niezauważalne w prawidłowo utrzymanie technicznie bramie. Smar zgestnieje na śrubie i bedzie nieco ciężej , chyba, że skrzydlowka, która ogarnia śnieg za właściciela. Swoją drogą ciekawy jestem co za badania prowadzisz i jaki ich sens?
Czy ktoś, tak „na szybko”, mógłby mnie poratować instrukcją, jak zwiększyć moc domykania bramy? Tak na szybko, to trzeba przyjrzeć się wszystkim ruchomym częścią i zawiasom i je nasmarować smarem. Jak użyjesz WD-40 to będzie to krótkotrwały skutek, wiec polecam smar, może to być olej silikonowy lub wazelina techniczna.
(...) e, bram nie może wystartować. Dochodzi nawet do zatrzymania. Wywala błąd Err bez numeru. ( nie ma takiego oznaczenia w instrukcji). Podana przeze mnie temperatura jest umowa. Co ciekawe przy normalnej pracy bramy "kogut" mruga. Jak się przycina ścięci światłem ciągłym. Miał ktoś podobny problem? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik...
Właśnie zaczął mi się zamek Gerdy zacinać bo ktoś go naoliwił. Znajomy użył smaru do nasmarowania szyny zębatej w bramie przesuwnej. Nie muszę chyba kończyć :)
Problem wynika prawdopodobnie z powodu nieprawidłowego zaprogramowania centrali (siły, czasu pracy, spowolnień). Skrzydła bramy jak i smar w siłownikach mogą stawiać większy opór w niższych temperaturach. Przeprogramuj centralę raz jeszcze i dodaj kilka sekund do czasu cyklu.
Witaj. Propozycji możesz otrzymać wiele. Ja się z Tobą podzielę zestawem Came AXI 20. Koszt 2 lata temu z przesyłką ok 1800 zł. Montaż 0 zł bo mój. Napędza bramę dwuskrzydłową drewniana 2 x 2,2 m ciężar skrzydła ok 40 kg. Jak do tej pory pracuje bez zarzutu. Jedynie po zimie zdoiłem obudowę i uzupełniłem smar na śrubie. Pozdrawiam
To się cieszy że brama ruszyła ale smar jakiego typu też jest ważny, jak masz ślimak u góry to olej przekładniowy. Sprawdź w DTR bramy. ostatnio byłem przy bramie przesuwnej a obsługa go posmarowała smarem a listwy zębate były winidurowe.
Z tego co zrozumiałem... masz wykupioną biznesową usługę VPN od Orangę. Usługa umożliwia spięcie wielu oddziałów w firmie w jedną sieć i zapewnia wyjście "w Świat" jednym publicznym adresem IP. Masz możliwość zestawiania połączeń VPN i pulpitu zdalnego do wybranych urządzeń (np.: router Asus) za pośrednictwem przekierowań na routerach Orange. Każdy...
Przyczyną tego jest w 0.5% zużycie w stopniu agolnalnym przekładni albo (99.5%) stary smar z piachem. Siłowniki z bramy na stół. wyjmujesz przekładnię między ślimakiem silnika a kołem zębatym wałka posuwu. Ściągasz pierścień seegera i wrzucasz wszystko do garnka z benzyną. Potem kompresor, składasz. Odkręcasz plasikową wajćhę o rozblokowywania napędu...
PB push button A jak usuniesz zworkę że styków small door to będzie big door? 😉 Co to za GDO jest? Jaki producent? 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Dzięki za szybką odpowiedź .Kable wykluczam jak sprawdzałem puściłem bajpasem i było to samo. Po całkowitym odłączeniu drugi chodzi bez zarzutu. Ewidentnie ma ciapa lewy. Ale kilka lat temu miałem podobnie i po wysuszeniu wszystko chodziło ok. Podejrzewam że w lecie w upalne dni smary łożysk i zębatki ściekły na stojan i po nim woda gdzieś się zbiera...
Daj WYRAŹNE zdjęcie centralki dokładnie od przodu - może być sam dół pod transformatorem (żeby były widoczne WSZYSTKIE opisy). Co do zacinania - faktycznie jak napisał przedmówca - do rosołu go, sprawdzić szczotki w silnikach, łożyska, wyczyścic wszystko do połysku, nowy smar.
Odświeżę temat bo problem nie rozwiązany a nawet się nasila. Dodam że chodzi o Aperto 868L Problem z napędem jest taki że brama czasem wolno się otwiera, nawet potrafi się zatrzymać. Wyczyściłem wózek z silnikiem, przeglądałem i wyregulowałem bramę otwiera i zamyka się lekko płynnie i poprawnie. Zmierzyłem napięcie jakie "wychodzi" z centralki na początku...
is the BEST. Dodano po 1 Dużo i podłączyłem.Maja przekładnię zalewaną olejem a nie jak te niby markowe smaru trochę.
Mam zamontowaną bramę garażową segmentową z wbudowanymi drzwiczkami tzw. "furtką". Istnieje teoretyczne ryzyko niedomknięcia tych drzwiczek przez innego domownika i otwarcie pilotem bramy garażowej, co może doprowadzić do jej uszkodzenia. Chciałbym na krawędzi furtki zamontować czujnik zbliżeniowy, jednak w instrukcji sterownika Bigtor Solo nie ma wejścia...
Jakby rozwiazanie w kapieli olejowej było priorytetem i coś wyjątkowego dawało w tej klasie napedów, to wszyscy by tak robili. 99% automatów przydomowych ma smar i w niczy im to nie przeszkadza pracować kilkanaście lat i wiecej bez awarii. Mam came BX i od 9 lat do niego nie zajrzałem ( a powinienem...). Widziałem tez napędy po 15 latach pracy i tez...
A można nasmarować elektrozaczep jakimś smarem?
Kilka razy polej dobrym penetrantem ( na pewno nie WD...) i delikatnie próbuj obluzować wkładkę, aż do skutku. Jeśli sie uda zasmaruj wkładkę stałym smarem na przysłość.
Regulacja zawiasów, nasmarowanie smarem zimowym założenie mufy epoksydowej.
Brama segmentowa,napęd to "wiśniowski" integrum (rok montażu 2009), Jeżeli podczas zamykania pomogę odrobinę ręką bramie, to zamknie się bez problemu Robiąc konserwacje w części mechaniczno- elektrycznej mechaniki, zlikwidujesz obciążenia które widzi elektronika, szczegółnie w części segmentowej bramy, prowadnice. Zapewne dotychczas nie było to robione....
Witam, szukam pomocy w konfiguracji dostępu internetowego dla osób trzecich w firmie. Opis: Posiadam DSL z Telekomunikacji i wpięty router Cisco Small Business RV110W Wireless-N VPN Firewall. Przydziela on DHCP wpiętym komputerom w zakładzie pracy (około 40 stanowisk). Brama domyślna to 192.168.1.2. Zależy mi na tym by udostępniać internet osobom trzecim,...
Witam, Mam mały problem w tym roku z podziałem internetu na 2 pracownie komputerowe (po 20 kompów każda, mające odrębne switche prowadzące do serwerowni 2 odrębnymi kablami) Miałem do tej pory wpięte obie pracownie pod stary serwer SBS 2003, który dzielił mi łącze. (komputery nie mają kont na serwerze, jedynie dzielił on im łacze internetowe w następujący...
To końcówka bolka. Powinna wysunąć się na co najmniej 1 cm (tyle, ile jest wycięcia w krzywce gały) i wtedy napęd się zasprzęgli. Jeśli nie - dawaj WD i deptaj/ ruszaj/wysuwaj nożykiem cierpliwie. Jeśli ruszysz/wysuniesz bolek manualnie a on będzie latał luźno, czeka cię niestety rozbiórka przekładni i wymiana smaru bo stary zbetonował.
Witam Jeśli cię dobrze zrozumiałem, chcesz używać w sieci serwera, to go włącz do LAN :) dostęp do internetu przez Router a nie przez serwer, nawet nie wskazane, chyba że serwer udostępnia swoje zasoby do internetu, ale i tak polecam udostępnianie poprzez Router, większe bezpieczeństwo. Połączenie Router -> serwer -> LAN spowoduje generowanie większego...
Cóż - z metod nie ingerujących w gwarancję pozostaje dodatkowe nasmarowanie śruby rzadkim smarem (np w sprayu półstały biały Wurtha) i sprawdź osiowość uchwytów bramy i słupka czy coś się nie zgięło. Ale skoro na początku działał, jak napisałem - przestaw amperometrykę przed przyuczaniem na minimalną czułość. może przy pierwszym montażu tak ktoś zrobił...
Że na wysprzęgleniu chodzi przy lekkiej bramie ciężko , to domena tych siłowników , gdyby skrzydło ważyło ponad 100 kilogramów , i miało długość 2,5 metra , nie odczuł byś żadnego oporu - siłowniki są przystosowane do światła bramy o szerokości do 5 metrów , spróbuj zresetować thalię i napisz. Czasami pomaga nasmarowanie śruby smarem litowym .
Może nakrętki są zużyte albo przytarte. Spróbuj zamiast smaru użyć jakiegoś wd40 i skup się na nakrętce a nie śrubie.
Tak. Zapas kilka sekund jest na zimę, wiatr lub rdzę na zawiasach - czyli na wypadek większych oporów skrzydła A raczej na zamarznięty , zgęstniały smar na śrubach pociągowych.
Witam Proszę o poradę dotyczącą wymiany radia w centralce sterującej bramą skrzydłową oraz drzwiami garażowymi. Aktualnie układ wygląda tak: - Elpro 7 z wpiętą "jakąś" kartą radiową 2 kanałową obsługującą na jednym kanale Nupi66 (brama skrzydłowa), oraz na drugim kanale bramą garażową wyposażoną w mechanizm Hormanna (supra matic e). Pilotem jest obecnie...
Witam, poświęciłem trochę czasu bramie po sprawdzałem krańcówki, poczyściłem i przesmarowałem smarem w spraju do bram przesuwnych prowadnice po której chodzą wózki. Niby jest lepiej , ale czasem zdarzy że nie chce się otworzyć. Zauważyłem że kiedy jest chłodniej lub pada deszcz to jest dobrze, może to tylko zbieg okoliczności. Trudny przypadek, zamykam...
Jeśli nie ma luzu na zębatce napędowej (czyli jeśli sie ona nie koleboce) to tylko zdejm silnik i napchaj świeżego smaru na widoczną zębatkę. Najleszy będzie (nie sztywnieje w zimie) litowy zielony ŁT43.
Witam Mam problem z jednym skrzydłem bramy, otóż gdy jest mróz jedna połówka nie zamyka się do końca-do opornika, zatrzymuje się około 50 cm przed opornikiem. W związku z tym mam pytanie, czy zwykłe przesmarowanie wd-40 lub smarem pomoże ? Czy ogólnie można smarować to ramię ? Pozdrawiam
Spróbuj nasmarować tłok siłownika jakimś smarem albo olejem samochodowym. Moim zdaniem to trze sucha uszczelka pomiędzy obudową a tłokiem.
Wyciekł olej z napędu Tousek Pull SLR. Wymieniłem uszczelnienia. Jakim olejem mogę zalać przekładnię? Widać odsłonięte uzwojenia silnika, czy jeśli zaleję olejem nie zrobię zwarcia na silniku? A może ten egzemplarz powinien pracować na smarze stałym, który widoczny jest na ślimacznicy. Będę wdzięczny za podpowiedź. zzachare
W tym napędzie w przekładni jest (a w zasadzie powinien być) zwykły smar stały. Po tylu latach napęd pewnie stracił szczelność i jest wewnątrz mieszanka smaru z wodą. Doraźnie tylko delikatne podgrzanie np. suszarką do włosów części metalowych przy podłożu. Docelowo rozebranie napędu, czyszczenie, wymiana uszczelniaczy, łożysk i uzupełnienie (niewielką...
Weź dobrego smaru (syntetycznego) do łożysk. To już nie te czasy towotów gdzie smarowidło zamarzało na kamień przy byle chłodzie.
Witam! Mam w robocie 2 łącza w sumie to nawet 3 ale 2 na razie do rozważań wystarczą. Neostrada 256 - narazie (mam dostępny modem tepsy oraz router sprzętowy) Radiówka 1Mb (zakończona RJ 45 ze stałym IP zakresu 10......) pozatym Orange na modemach PCMCIA Firma chodzi na XP. Z tego co przeglądałem forum jest problem żeby XP chciało samo z siebie używać...
Trocbę dziwne bo ta centrala "od siebie " dodaje sporą zwłokę na krańcach - faktycznie coś z zawiasami?.... Obstawiam, że powodem jest ustawienie na tym siłowniku niskiej siły w połączeniu w zatartym zawiasem. Zmień ustawienia na takie jak moje, najlepiej ściągnij bramę i nasmaruj smarem z towotem.
Na walkę z wodą poleciłbym smar silikonowy Dobra porada. Kisielos12 - wypróbuj :!:
Kolego napisz czy masz ograniczniki przy zamykaniu.Byłem na takich serwisach gdzie ktoś zamontował Faac na zasadzie całkowitego wysuwu tłoka,bez ograniczników przy zamykaniu i z uszczelniacza pomiędzy teleskopem a tubą wydostawał się smar. Na wsuniętych teleskopach zazwyczaj nie daje ograniczników, tylko na środku bramy. Byłem na szkoleniu Faac i wiem...
Dzięki. Uzupełniłem temat o słowa klucze :) Najgorzej mają kłódki.. doposażam takowe o jakieś daszki mocowane do profilu bramy, ale one z czasem urywają się. Trzeba pamiętać, które skrzydło pierwsze otworzyć.
Witam. Posiadam taki napęd od kilku lat i miałem problem przy pierwszym uruchomieniu . Zgrzyt ,pisk i wolna praca ,po rozkręceniu doszedłem że zacierają się łożyska ślizgowe silniczka ,oliwka i smar i jest OK. Może i tobie zaciera silnik a elektronika wybija.
To co pisałem na PW też wklejałem na ogólny by każdy mógł poczytac. Powiedz mi czy przy zamkniętej bramie, brama ta ma opór mechaniczny przez np. metalowy ogranicznik wystający z podłoża o któy opiera się skrzydło,czy po prostu zamyka się do momentu aż siłownik zakończy pracę a potem do tego momentu zamyka się drugie skrzydło? Pomaga casami postawienie...
Powinny pracować nieco dłużej ( 3-5 sekund) bo w warunkach zimowych gęstnieje smar na śrubie i siłowniki działają wolniej i nie osiagną zakładanych położeń.
Moja uwaga dotyczy tych konkretnych krańcówek MPO. Ni weiedziałem, że układ ma miękkie zatrzymanie po krańcówkach. Dobrej jakości krańcówki najazdowe( i jeszcze hermetyczne) sa bardzo drogie, ale i trwałe- zastosowania przemysłowe. Konstrukcja z palcem na sprzeżynie sprawdzi sie doskonale pod warunkiem wykonania odpowiedniej dł. "korytek" z kątownika...
Myślę że jest to do zrobienia. Opieram się na tym, że zrobiłem już bramę o kącie otwierania nieco mniejszym bo ok 140, 150 stopni, ale sądzę że 180 też ogarnie. Na słupku powyżej skrzydła bramy, zamocowałem 24V ferni. Wałek napędu bezpośrednio nad zawiasami bramy. Przeróbce uległa tylko dźwignia, która już nie jest łamana. Pozostał z niej tylko jedno...
Ciekawe ceny ma kolega kotbury. Ja za kse place po ok 200zl przy calej palecie i do tego elmes stp 100zł . A chińskie sterowniki tez dobrze się sprzedają po 200zł a w ich miejsce idzie elmes. I zero problemów przez lata - zalane olejem i metaloa przekładnia a nie jak Nice smarem stałym i plastykowe zębatki w Robusach, Wingo itd.
Jak piszesz że łożyska zatarte - to nic dziwnego że brama głupiała - a przynajmniej albo nie chciała jechać albo zmieniała kierunek. Nie to że napęd jest słaby - on ma przeciążeniówkę i jak rejestruje zwiększony opór bramy to odwraca ruch albo nie startuje (w zależności od kierunku ruchu i ustawienia bramy). A opór zatartego łożyska jest o niebo większy...
Cześć, Opisna usterka, występująca podczas ujemnych temperatur jest spowodowana zamarznięciem wyłącznika krańcowego wewnątrz napędu tego do którego idą dwa czarne kable z elektroniki. Być może napędy są źle zamontowane i woda z deszczu i śniegu nie odpływa z napędów: https://obrazki.elektroda.pl/9794281500_... Napęd musi być zainstalowany...
witam nie wolno napychać smaru do belki po co zwiekszać zasięg jak jeszcze nie wiadomo jaki faktycznie będzie 50-100 m powinno wystarczyć
Bardzo dziękuję za pomoc. Zamówiłem w sklepie internetowym. Zobaczymy czy dam radę z wymianą, bo na razie po wytarciu smarów z mechanizmu nie bardzo widzę jak to zrobić ale spróbuję :) Jeszcze raz dzięki. pozdrawiam
Kup "smar do bram" przesuwnych, lub coś o podobnym działaniu i ale nie WD40, "popsikaj"po rolkach na których jest brama zamocowana. Czasem trochę kurzu, brudu może spowalniać start bramy.
Mimo wszystko ten CX do bram to na odsłoniętych elementach kiepski pomysł - konsystencją nawet po odparowaniu przypomina olej - będzie kapał, no i zbierał wszelki kurz i pył (z którego później zrobi się niezłe ścierniwo), bardziej podejdzie do zawiasów i zamków - penetruje lepiej niż olej. Lepszy będzie Wurth HSW-100 - rozpyla się jako ciecz, ale po...
Witam mam podobny problem co kolega, tylko u mnie nie zamyka się do końca przez 3 lata działało ok teraz jak się zamyka to na wysokości ok 30cm od dołu staje i podnosi się jeszcze z 10cm czyli razem jakieś 40cm od podłogi. Próbowałem zrobić jak Kolega dedus2 napisał i robi jak w opisie ale nadal się nie domyka, rolki nasmarowałem smarem, co to może...
To chyba też moja wina, po zdjęciu siłownika brama ciężko chodziła (brak smaru) i to mogło ją zabić. Czasy mam tak nastawione, że rozłącza po ok 2 sek. od domknięcia lub otwarcia bramy (2 sek. poprawka na warunki atmosferyczne).
Może po prostu zębatka albo śruba na końcu Ci przepuszcza. Rozbierz i zobacz. To naprawdę prosta konstrukcja. Przy okazji przesmarujesz. Ja swoje regularnie co roku jesienią rozbieram, myję w benzynie z pozostałości starego smaru i nakładam nowy. Ja zawsze daję biały. Przetestowałem różne i biały najdłużej się trzyma i wypiera wodę. Siłowniki chodzą...
Cześć, chciałem nasmarować prawe skrzydło bramy. Rozkręcałem siłownik zamontowany na skrzydle. Dałem trochę smaru, skręciłem no i brama się nie zamyka. Rozchyliłem trochę i zobaczyłem że pierwszy wał od silnika się kręci lecz nie przekazuje dalej siły oraz leży sprężynka która jest temu winna. Próbowałem na wszelkie sposoby ją zamontować po demontażu...
Może nie było wewnątrz smaru bo takie rzeczy też widziałem. Jak z silnikiem?. Jak pisałem odśnieżania jest nie dużo kilkanaście metrów podjazdu od bramy do garażu. Wnerwia mnie już machanie łopatą. Ale jej się nie pozbywam :D .
Te max 32 kg siły oporu bramy to ok 310N i teoretycznie te 400 N powinno wystarczyć ale zobaczysz że zimą sytuacja się skomplikuje - napęd będzie musiał mieć siłę żeby przełamać opory stwardniałego od mrozu smaru oraz coby brama mogła rozjechać szron i mostki lodowe w prowadnicy. Ogólnie wg nieco innego kryterium - masy bramy - profilaktycznie wszyscy...
Pierwsza sprawa to aktualizacja oprogramowania. Jeżeli nie pomoże to WA850RE ma często problem z serwerem DHCP na routerach neostradowych dlatego trzeba ustawić mu Static IP (zamiast smartIP) no i włączyć DHCP z bramą głównego routera - tu masz kilka poradników na ten temat - ftp://tplink-forum.pl/Poradniki/repeater... Jeżeli masz jakieś pojęcie o sieciach...
Nie mam czujników antyzgnieceniowych, ale siłę mam ustawioną na tyle że otworzy bramę, ale zatrzymam ją dwoma palcami. Szybko to zmienisz , gdy przyjdą mrozy, smar na śrubie zgęstnieje, zmarznie i siłę trzeba będzie zwiększyć, bo skrzydło otworzy się do połowy i skończy się zaprogramowany czas.
Witam,sprzęt prawie bezawaryjny,mocny relacja cena-jakość poprawna,nie miałem na serwisie żadnego który "padłby"bez przyczyny użytkownika,trzeba jednak pamiętać że to nie łódź podwodna i odprowadzenie wód jest koniecznością,zalecałbym na zimę zalanie mechanizmu smarem w sprey'u bo lubi podmarzać.Jeśli czynnikiem decydującym jest kwestia estetyki bramy...
Smar nie jest wieczny, do tego gromadzi się kurz, brud. Podejrzewam, że wystarczy rozkręcić, wyczyścić, ponownie nasmarować. Pozostaje jeszcze kwestia łożyska.
Potwierdzam, Napędy do bram Proteco MOVER są bardzo dobrze wykonane i mogę to powiedzieć jako praktyk bo serwisuję je niekiedy. Automatyka Proteco posiada cechy urządzeń z "dobrych" lat XX wieku, kiedy robiło się rzeczy po to żeby działały jak najdłużej, a nie jak teraz prawie zaprogramowane 25 miesięcy i nienaprawialny złom. To co pokazałeś na zdjęciach...
do wagi 600 kg - to Nice Robus 600 - pędkość 18,6 m/ minutę. Jest małe ale... Maksymalna prędkość robusa jest osiagalna tylko przy bardzo lekkich bramach i maleje ze wzrostem wagi bramy.. Faac tez nie pracuje w oleju, tylko smar stały. Mechanicznie faac ma bardzo duży zapas na przaciazenia i relatywnie wysoką prędkość 12 m/min , gdzie większość innych...
Z pękaniem uchwytów to sprawa mechaniki - sprawdź pewność zamocowania prowadnic pionowych - czy nie mają luzu i są w pionie - potem skoncentrował bym się na równomiernym napięciu sprężyn - jeśli jedna z nich jest naprężona zbyt słabo , to brama jest od dołu ciągnięta mocniej i się przekasza ( nie równomiernie otwierana w poziomie segmentu) to powoduje...
Są takie fabryczne, więc po co wyważać otwarte drzwi, jak znajdę, to ci podrzucę. (jutro) Musisz wziąść pod uwagę, że silnik w czasie rozruchu też weźmie 15A, poza tym zimą, gdy smar w łożyskah zamarznie albo śnieg zasypie drzwi, też mogą być problemy - przerabiałem już ten temat.
Ogólnie OK. Trzeba dopracować trochę szczegółów i będzie bardzo OK :D. Ja osobiście założył bym na części siłowników ruchomych (tłoczyska) taką osłonę z gumy ala rurka z maski przeciwgazowej (lub cos podobnego) i ma to służyc jako ochrona antykorozyjna i ochrona przed wodą , pyłem etc..... Oczywiście posmaruj tłoczysko dość dokładnie smarem lub innym...
Silnik bezpośrednio pod 220 (zero na wspólny, faza na kierunkowe na zmianę, kondensator wpięty między kierunkowymi) i tak sprawdź w obie strony. Możesz też zamienić miejscami podłączenia siłowników w centralce - jeśli ten wadliwy po wpięciu w miejsce dobrego "ozdrowieje" (i ogólnie - jeśli oba siłowniki na jednym wyjściu centralki działają wadliwie...
Dzień dobry panowie, czy ktoś może mi powiedzieć, jak finalnie ta sytuacja ostatecznie wygląda, bo na dobrą sprawę troszeczkę dużo pomysłów, ale nie ma pozytywnego zakończenia? Pytam, bo właśnie dotknął mnie ten problem. Pomóżcie. Właśnie skończyłem naprawę i teraz jest ok. Bramy już nie można przesunąć. :) Faktycznie nie miałem w środku "tulejki"...
ok przesmarowałem wszystkie elementy trące tym suchym smarem, a brunoxem łańcuch, naciągnąłem, i już wyczuwalna jest płynniejsza praca. A możecie polecić jakieś nie penetrujące kieszeni zabezpieczenie, które chroniło by przed ściskiem, pod bramom ma 3cm luzu, ( najbardziej obawiam się że moja ambitna żona tak podjedzie ze albo wyrwie tablice albo uszkodzi...
Koledzy mam problem z napędem. Do przekładni napędu dostała się woda, która powoduje zamarzanie zębatek i brak możliwości otwarcia bramy. Po odpuszczeniu mrozu, napędy pracują prawidłowo. Mieliście już taki przypadek przy markowym napędzie? Gdzie szukać przyczyny? Druga kwestia to jaki smar użyć do zębatek przekładni po wysuszeniu i wyczyszczeniu? Odpływ...
Ze względu na pogodę mam zamiar zdjąć cały napęd z podstawy i zrobić bo sobie w domu łącznie ze smarowaniem całego mechanizmu, Odkręcasz silnik, nie rozkręcasz korpusu tylko dokładasz smaru, towotu na full i wkładasz silnik ponownie. I tu teraz są schody bo silnik trzeba prawidłowo zamontować zgodnie z instrukcją w załączniku oraz uważać by nie urwać...
Hej Sorka opóżnienie, udało mi się naprawić bramę:) Kotbury dzięki za rady, przetestowałem wszystkie możliwości, nasmarowałem zawiasy bramy, zamieniałem siłowniki ,odczepiałem przekaźnik od lamy sygnalizacyjnej i nic nie pomagało. co było przyczyną? łożyska ciężko chodziły w siłowniku od strony śrudy co wychodzi z tłoka to raz posmarowanie tłoku i elementów...
Mylisz pojęcia - i trochę mieszasz. Zostaw DIP 4 w spokoju ( na OFF) - po twoim pstrykaniu fotki zamiast normalnej pracy zamykają bramę.... I daj napisać. Napisałem że masz chyba odwrotnie podpięty silnik bo działanie fotek na to wskazuje. Zrób test. Ustaw bramę w połowie ruchu, odłącz prąd od centrali, chwilę poczekaj, podłącz z powrotem. Pierwszy...
http://obrazki.elektroda.pl/1383663000_1... Tajwańska firma VIA zapowiedziała wprowadzenie do sprzedaży nowego, należącego do serii Artigo i stworzonego z myślą o zastosowaniu jako brama IoT, modelu komputera stacjonarnego typu UCFF o nazwie kodowej A830. Model A830 cechuje m.in.: szeroki zakres temperatur pracy i przystosowanie do...
Która logika sprawdzi się najlepiej do takiego działania? EP przy następnym albo skrzydła chcą się za mocno otworzyć, albo za mocno zamknąć Czytałem, że ta centralka lubi rozjeżdżać nastawy. Czy jest na to jakiś patent? Ten typ tak ma, jedyna rada to pogodzić się z dłuższą pracą siłowników. Zresztą nawet producent nie zaleca czasów na styk tylko z...
Witam, Mam taki problem. Co jakiś czas, to może być 40 minut, to może być 2,5 godziny, niektórym użytkownikom sieci zrywa połączenie z Internetem, na parę sekund. Kilku osobom jednocześnie. Nie są wpięci w ten sam switch, są w tym samym vlanie. Będąc podłączonym do portu gdzie jest ten problem pinguję sobie bramę i w momencie zerwania mam ‘uplynal...
Z całym szacunkiem dla powyższych wypowiedzi ale: firmy BikTor -firmy Big Tor ( Bydgoszcz) A nie ma możliwości wejścia do garażu w trakcje zamykania drzwi i zobaczyć o co może uderzać sprężyna - nie polecam. To może nie być bezpieczne... hałas może też powodować tzw. ślizganie się ucha sprężyny tam gdzie jest zaczepiona z uwagi na to że może myć brak...
Witam wszystkich, Od ok 11 lat moją bramę obsługuje Robus 600. Brama ma 5 m długości, nie wiem ile waży - konstrukcja "normalna" stalowa i sztachety drewniane. W zasadzie działał przez te lata ok, ale ma kilka "cech" i "przeżyć" na sumieniu: - od początku w okresie zimowym (szczególnie przy opadach śniegu) miał czasem kłopoty z przesuwem bramy. W duży...
Witam, mam następujący problem: Jest sobie koncentrator pppoe postawiony na PC pracującym pod kontrolą MT + dynamiczne SQ oraz klient podłączony przez drugiego mt, który robi za most. Klient jest podpięty po lanie i tam zrobiony jest bridge do interfejsu eoip oraz do lanu. Na koncentratorze, zrobiony jest vlan dla określonego interfejsu którym wychodzi...
Dziękuje za odpowiedź. Jako że zakończyłem walkę z moją bramą postanowiłem o niej opowiedzieć - może się komuś przyda. Od jakiegoś czasu brama odmawiała posłuszeństwa - po naciśnięciu pilota słychać było cyknięcie przekaźnika w sterowniku, zapalała się lampa sygnalizacyjna, ale brama nie ruszała. Zmierzyłem napięcie było podawane na silnik, żeby się...
albo zmienić zaczep na oryginalny bo w standardzie przy skrzydle był już i go zostawiłem nie dawałem tego od napędu. To samo mam pytanie jeżeli chodzi o łańcuch, w jedną stronę jest naprężony, a w drugą wisi jak psu jaja, że można go wyciągnąć z listwy, obawiam się czy się nie psuje, czy nie przeciągnie się zbyt szybko. Zaczep nie ma wpływu (no może...
https://obrazki.elektroda.pl/7384296300_... A630 to kolejny po A830 i A900 należący do linii Artigo, stworzony z myślą o zastosowaniu jako brama IoT model przemysłowego komputer atajwańskiej firmy VIA. Sercem komputera jest układ WonderMedia WM8880 firmy VIA zawierający dwurdzeniowy procesor ARM typu Cortex-A9 o taktowaniu 1.0GHz i...
oleje smary rower smary smary oleje
schemat zasilacz antenowy pralka blokada polar vectra błędy komputera
satel integra 128wrl kluczyk kodowanie
Piecyk Vaillant nie zapala się, leci zimna woda Zmiana kierunku obrotu silnika DC potencjometrem