Nom, adaptacje.
Ciśnienie OK. Problem na kablach w komorze silnika. Kolor czarny idzie z czujników przez okrągłą złącze do licznika. I prosze się nie sugerować pełnym przejściem, najlepiej puścić to drugim kablem.
Tak ma być.Jak długo kręcisz i silnik nie odpala a licznik widzi obroty to tez kontrolka miga i piszczy alarm. Nie widze tu usterki.
Ważna jest kolejność, czy najpierw silnik zgasł, czy zapaliła się kontrolka oleju. Sprawdź przede wszystkim poziom oleju. Być może przy wymianie czegoś nie dokręciłeś i najzwyczajniej olej wyciekł.
Całą, niewiadomo którędy te głupie sygnały idą.
Mimo wszystko sprawdziłbym ciśnienie sprężania, jeśli będzie podwyższone, do sprawdzenia ustawienie rozrządu. Wizard112 napisz czy silnik z dwoma czy z jednym wałkiem rozrządu.
Jeżeli sposób LED-ówki nie pomoże, to wziąłbym długą rurkę i próbowałbym ją zassać swoim oddechem.
Witam, mam problem z wariującym ciśnieniem oleju w Seat Ibiza 1,6 TDI CAYB 90 KM. Ciśnienie było słabe na starej pompie — 0,75 bar na zimnym, więc została wymieniona. Również pasek był wymieniany, czujnik ciśnienia również. Nagle motor dostał ciśnienia i zaczęły stukać popychacze, i moje pytanie: czy po wymianie popychaczy problem może ustąpić? Dodano...
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
Najlepiej zmierzyć ciśnienie manometrem. Najprościej wymienić czujnik.
przerabiałem ten temat wylany kondensator w liczniku i to jest przyczyną . poszukaj w elektrodzie tu są posty na ten temat jak to zrobić . jakbyś to sam robił to koszt około 1 zeta :)) pozdro
Kolego trzecie zdjęcie ten pod filtrem oleju jest zaworem niskiego a ten lecący wzdłuż belki jest wysokiego te zawory mają różną średnicę odkręć korki i właśnie na ssącej będzie cieńszy, adekwatnie grubszy tłoczenie.
Przegląd w ASO kosztuje min. 600 zł i w ramach tego wymienią Ci tylko olej i filtry. Sama wymiana oleju + filtry to jakieś 250 zł. Za szczęki też będzie 150-200 zł (same szczęki to ok 60-80 zł), do tego regulacja ręcznego (jeśli tylko regulacja) z 50 zł. Wydaje mi się, że 500 zł to dobra cena, ale ważniejsze byłoby dla mnie żeby usługa była wykonana...
Jeśli chodzi o tą trójkę to prawdopodobnie pokazuje ilość miesięcy do kolejnego przeglądu
Witam. Samochód to seat Ibiza z silnikem 1.4 Mam problem z cieknącym olejem z tyłu silnika. Wygląda mi na odmę ale mogę się mylić. Wykręcić, wyczyścić? Jakas uszczelka? Co tam mogło się stać? Czekam na jakieś pomysły i pozdrawiam. https://obrazki.elektroda.pl/1015933000_...
Serwis to nie blad tylko bierzace wymiany oleju , po wymianie oleju serwis sie kasuje.Mozna to zrobic własnorecznie, nacisnij prawy przycisc , trzymaj , włącz zapłon , nacisnij lewy przycisk , serwis powinien zniknąć.
Stojąc przodem do auta to na głowicy po prawej stronie.
Np . Seat Arosa 1,0 znajomego ma taki własnie defekt jak opisywany wyżej ... w/g mojego skromnego zdania tak odpowietrza sie pompa oleju i gra zawór do momentu pełnego odpowietrzenia ... Czy można coś z tym zrobić ? I czy jest sens ? ....
Auto naprawione - nic więcej nie wyszło poza elementami do wymiany o których pisałem wcześniej. Dzięki za podpowiedzi.
Chcemy zmienic licznik z Fr-a... Zmieniasz licznik i normalnie smiga
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Jest to przepustnica dławiąca. W razie pracy silnika bez kontroli, np na oleju silnikowym, aby można było go zgasić, odcina dopływ powietrza. Podczas normalnej procedury wyłączania silnika, zmniejsza szarpnięcie silnikiem, odcinając dopływ powietrza co powoduje "miękkie" zatrzymanie silnika, bez cyklu sprężania.
To może zacznij od pomiaru ciśnienia oleju co? Bo to może być twój największy problem z tym wozem. Potem możesz podmienić przekaźnik silnika. A tym poborem prądu to trzeba szukać dalej.
Szyby nie paruja. A przy wymianie termostatu poszło to tylko z tego plastiku ale od razu po wymianie jak byl płyn wlewany to weszły 4 l. Nie wiem czy tak powinno być. Zdecydowanie za dużo, sprawdź jeszcze czy nie masz masła pod korkami oleju lub w płynu chłodniczego ale jeśli nie widać wycieków pod maską to zdecydowałbym się na Twoim miejscu na test...
Opóźniony kąt wtrysku jest tutaj przyczyną nieodpalania wychłodzonego silnika, błędy jakie wcześniej zostały odczytane dotyczą turbodoładowania a konkretnie z pewnością przeładowania, sztanga jeśli pracuje w minimalnym zakresie to z pewnością ją przycięło w pozycji max doładowania, nie wiem jak długo tak jeździłeś ale uszczelnienie wałka turbosprężarki...
to znajduje sie w zamku?? Jak do niego się dostać??
Na początek dolej oleju do maxa
Diagnoza! panewki na 1 i 3 tłok, pierścienie olejowe. Auto sprzedane!
Jak już będziesz odpalał, to proponuję odpalić bez pokrywy zaworów (na chwilkę) i sprawdzić wizualnie czy faktycznie olej jest podawany na cały wałek. Może być ciśnienie oleju ok, ale jeśli będzie przytkany kanał olejowy to wiadomo, znów się zatrze i urwie. Silnik Ci zachlapie trochę, ale lepsze to, niż niepewność, czy smarowanie jest ok. Silnik da...
Wyciek zaznaczony strzalka co to za uszczelka i jak dokladnie sie nazywa ? Uszczelka pompy oleju.
Witam, jak widać na zdjęciu widać plamy oleju, czy to wina uszczelki? Tydzień temu wymieniłem olej i nic nie było widać żeby coś leciało. 1163461 1.9 TDI
sprawdz tak jak mowilem swiece i WN mozesz sie tez zapytac czy jest cos takiego jak zestaw naprawczy pompy paliwa i zainstalowac sobie. czasami problemy z odpaleniem moga rowniez byc przez walnieta uszczelke pod glowa bo wtedy w komorach spalania jest woda i ciezko sie odpala, sprawdz czy nie masz pod korkiem wlewu oleju bialego nalotu (takiej mazi)...
Ok odczytałem z karty.
Jakim olejem mogę zastąpić shell 5w30 ultra extra . Olej shella już ciężko dostępny...Czy macie sprawdzonych sprzedawców??
Przecież nie ma już problemu , ciśnienie jest .
Czujniki temperatury z reguły są w głowicy, na pewno tam jest czujnik ciśnienia oleju i temperatury cieczy. aleś dał popis tymi czujnikami w głowicy - akurat żaden z nich nie jest w głowicy, czujnik temp. cieczy (silnika) - znajduje się w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy od którego biegnie górny wąż do chłodnicy, czujnik ciśnienia oleju znajduje...
Jak masz kaszke w oleju to padła uszczelka i płyn z ukł.chłodzenia dostaje sie do oleju!!! Nie odpalaj zaciągnij do mechanika bo pójda panewki i zamiast 300zł zapłacisz 1500 za szlif wału i kapitalke.2 dni temu byłem u takiego dziadka ten sam objaw tylko Polo 1996,panewka chwyciła i rozrusznik juz nawet nie chciał kręcic tylko aż szarpał silnikiem.Niech...
Oddałem głowice do regeneracji dziś będę zakładał a swoją drąga jedna szklanka nie trzyma oleju, a wątpię zęby to miało wpływ na ciśnienie oleju.
Witam Tam jest jeden . Jaki masz filtr oleju ?
Trzyczęściowe pierścienie zgarniajace zakończyły żywot. Rozbierać, wymienić i jeździć - o ile cylindry sie nadają.
Jakie jest ciśnienie na rozgrzanym silniku przy 2000 obr/min ? Jakiego koloru masz czujniki ciśnienia oleju ?
To będzie coś chyba z odmą, bo wyjąłem bagnet oleju i jest podciśnienie.
Moim skromnym zdaniem masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą co może być spowodowane przegrzaniem silnika i stąd woda w oleju.
tam jest hydraulika jak sprawdzi?
jeden użytkownik mówił coś o odpowietrzeniu silnika na czym to polega?
Cześć. Wygląda na to, że teraz nie słyszysz pompy paliwa po otwarciu drzwi. Kręcisz rozrusznikiem i ciśnienie oleju nie wzrasta do akceptowalnej wartości, dlatego zgłasza się kontrolka oleju.
Jest stukanie w SEAT Ibiza 1.4 2010 rok. Czy ktoś może ocenić lub miał do czynienia z taką awarią? Samochód jedzie normalnie, kontrolka ciśnienia oleju gaśnie od razu po odpaleniu silnika. Jeden mechanik twierdzi, że to panewka na wale korbowym, a inny mówi, że to tylko zatarty popychacz hydrauliczny. Kto ma rację .komputer nie pokazuje żadnych błędów
dodam ze gdy byl nalewany to bylo powyzej minimum az za czesc kropkowana. Jak masz pomiędzy minimum-maksimum to stan oleju dobry i taki powinien być. Przy wymianie miałes go za duzo zalane. Sprawdź czy kopci z rury, jeśli kopci to remont silnika Cie czeka a doktorek nic nie pomoże takie cuda robią gdy auto idzie na handel. Co do jakości oleju jesli...
To że gaśnie bez uruchamiania silnika to normalne, to że miga i brzęczy po uruchomieniu znaczy że brak ciśnienia lub czujnik nie działa prawidłowo.
Jaki założyłeś filtr oleju,jeżeli Filtron to go szybko zmień.
ibiza oleju kontrolka oleju ibiza ibiza kontrolka oleju
potencjał elektryczny sprawdzenie silnika miele pralka klucz sprzedać
ariva reset naprawa udaru makita
Reset głowicy Canon PF-04 w ploterze iPF 750 Matryca LCD V236BJ1-P01: Specyfikacja i Zakup