Może po prostu dawka gazu jest ustawiona na max.? tez tak miałam, ale pokrętłami na reduktorze zmniejszyłam, choć nadal jeździlo sie dynamicznie, a normalną sprawą, że w trasie nie wykonuje się nagłych przyspieszeń i prędkości sa utrzymywane przez dłuższy czas a nie stop and go jak w mieście. Nie zarzucam Ci złego operowania gazem, ale zwróc uwagę przy...
około 5tysi... robione było wszystko...
lancuch rozrzadu ma luzu na ok pol zeba To jest problemem powodzenia pozdro :)
A może to jest wina uwalonego czujnika temperatury silnika? - sprawdzałeś go >? (jeżeli czujnik jest uszkodzony i wysyła informację do komputera silnika, o zbyt wysokiej temperaturze, np.: 100-105•C wówczas dawka rozruchowa moze zostać mocno ograniczona a nawet obcieta, aby uniemożliwić użytkownikowi dalszą jazdę z przegrzanym silnikiem. Ja też miałem...
Paliwo idzie, ale pewnie dawka za mała. Nastawnik poprawnie nałozony na pierscien?
do tych 4 śrubek dolicz sprzęt diagnostyczny, wiedza i dużo praktyki a ty kolego musisz podjechać do dobrego elektromechanika żeby ci ustawił dawkię odpowiednio i przy okazji początek wtrysku. jak dawka już na rozgrzanym silniku będzie zbyt dużo skakała to przydało by się wymienić nastawnik (tzw.sztelwerg). powodzenia
Spróbuj podmienić przepływomierz powietrza... Być może jest uszkodzony lub zabrudzony i dawka paliwa jest zbyt duża..
Zasada jest podobna bo factor ten sam. Pierwsza mapa Duration (at)1E63E6 Dodano po 10 A mam takie pytanie. 1.9 tdi na dwóch epromach. Pompa 11-stka, wtryski 230 bodajże, turbo to hybryda z AWX. Dawka max czyli 51mg, przepływ w porządku, doładowanie git. Tylko martwi mnie napięcie na nastawniku. Nie może przekroczyć 4,3V. Już próbowałem kilku sposobów...
Pompa wtryskowa, turbina, sprawdź na kompie parametry pompy, może dawka kiepska, a propos turbiny, może pada, może geometria się zacina w turbo, podaj jakieś konkrety.
Moze masz niedogrzaną sonde na wolnych.Na gazie sa troche cieplejsze spaliny.Moze byc tez problem z dozowaniem paliwa na wolnych i sonda nie ma nic do powiedzenia w tej sprawie.Zbyt niskie cisnienie paliwa nie pozwala na zwiekszenie dawki,sprawdz regulator cisnienia paliwa.Jak zdejmiesz rurke podcisnienia z regulatora na wolnych to powiniem dostac full...
Pompe sprawdziłem w układzie . podłączyłem manometr na przewód paliwa idący do listwy i próbowałem odpalić i na manometrze dobiło do 4 barów. wykluczyłem tez regulator ciśnienia paliwa ponieważ po zagięciu przewodu powrotnego niebyło prawie żadnej różnicy tylko troszke sie przymulił na wolnych bo dawka wzrosła przez chwile.
witam ponownie, wciąż męczę ten temat, wie ktoś jakie powino byś dokładnie napięcie na nastawniku w pompie i jaka dawka paliwa? Moja dawka skacze na biegu jałowym, podejrzewam corazbardziej ECU, ale nie jestem wciąż pewnien czy mam dobrze wyregulowaną pompę wtryskową...
Dzień dobry. Od jakiegoś czasu walcze z instalacją gazową w moim aucie: opel omega 2.5 v6. Zaczne od początku- przy odratowaniu ją odzezłomowania nie paliła na benzynie na dwa cylindry - winna była cewka zapłonowa. Natępnie zająłem się gazem, uszkodzony wąż do wtryskiwaczy i natychmiastowy wypływ paliwa po zatankowaniu. Teraz sama instalacja - zachowuje...
Witam mam omegą A 2,6i dual ram ostatnio zaczeły pojawiać się stuki w silniku typowe jak dla stukania zaworów. Pytając jednego z mechaników powiedział że padł mi czujnik spalania stukowego dokładnie mówiąc powiedział że w złym czasie jest podawana dawka paliwa na jeden z cylindrów, i mam pytanie czy jest wogóle taki czujnik w tych silnikach??, ja szukałem...
Kolego zmiany próbowałem wprowadzać tak jak piszesz ale bez skutku. Po 2-krotnym kliknięciu otwierało sie okienko gdzie wprowadzałem nowy parametr enter i nic, bez zmian. co do wszystkich parametrów podam je jutro jak podłącze samochód (opel omega 3.0 V6 211 koników) wtryski mam Keihin-a RC_inj 120 zaś OFF_inj -3 z tego co pamiętam czasy wtrysków (wydaja...
przy takiej temperaturze nie musi grzać, po odpaleniu mogą się tylko dogrzewać (impulsowo). A to że z rurki leci to nie wszystko, może nie to ciśnienie, nie ta dawka i kont wtrysku. Na techu było by widać. Może to zbyt inwazyjne ale odpal go z samostartem i w pedał na maksa żeby zaskoczył, tak czasami się robi jak jest trochę powietrza ale to naganne...
Witam posiadam opla omegę 2.5 tds (silnik bmw) z 96 roku oznaczenie silika 25DT, problem mój polega na tym iż kopci jak się dodaje gazu lub zapala, nie jest to duży dym ale jest i troche obciach jechac jak czarny dym zostaje za mną. Auto ma przejechane 340tyś. Niedawno byłem z nim w ASO Opla bo po umyciu silnika padł abs, W ASO wymienili mi ABS ustawili...
Bat, jestem tylko skromnym kowalem ale pozwolisz, że się nie zgodzę , przy silniku wtryskowym wciśnięcie pedału na max wcale nie poprawi sytuacji. TPS podaje pozycję przepustnicy do sterownika i dawka na max. Haczyk jak masz w centralce pozycję zero to startuj na niej jak zacznie chwytać włącz bęzynę.Jeśli masz tylko dwie pozycje, to doraźnie możesz...
Sprawdź i zapamiętaj dawkę na wolnych obrotach. Potem rozbieraj nastawnik. Usuń opiłki. Spróbuj ustawić go potem w możliwie tej samej pozycji. Precyzyjnie do dawki wrócisz przesuwając całą górną część. Nie pomyl się za dużo, żeby silnik się nie rozbiegał. Zlikwiduj nieszczelność albo inne źródło opiłków metalowych.
Nastawnik pompy wtryskowej, rozciągnięty łańcuch rozrządu. Podjedz na kompa i odczytaj dawkę paliwa i kąt wtrysku. Jak będą skakały wartości to warsztat.
To jest ta Omega z silnikiem BMW TD albo TDS? Ja sobie radzę tak że Techem wprogramowywuję wiekszą dawkę rozruchową.
Są w sprzedaży zestawy uszczelek do tych pomp. Dekiel nastawnika można spokojnie ściągnąć. Należy uważać aby nie przestawić całego nastawnika ale żeby to zrobić trzeba go stuknąć, sam z siebie nie powinien się ruszyć. Najlepiej przed demontażem na rozgrzanym silniku zapamiętaj chwilowe spalanie na MIDzie z wyłączonymi odbiornikami prądu. Każda zmiana...
:cry: MAM PROBLEM Z ROZRUCHE NIE PODAJE 1 DAWKI PALIWA PRZY STARCIE UKŁAD STERUJĄCY TO "JATRONIK"GDIE TO SZUKAC W STEROWNIKU LUB PRZEPŁYWOMIERZU
Wysłużona pompa wtryskowa,czasami daje się to "poprawić" wprogramowując inną dawkę rozruchową.
Nie bardzo sobie wyobrażam tego na pompowtryskach, ale nie twierdzę, że jestem alfą i omegą.
Przy podobnych objawach mój "mechanior" zalecił wymianę sondy λ i pomogło. Chyba związane jest to ze zbyt dużą dawką paliwa.
To że głowica ma winę to wiem lałem wodą nie raz pomogło ale chce elektronicznie jak idzie ustawić.
zapala check po zgaszeniu nie ma mowy o odpaleniu ( Napisał by choć jakiego bysiura ma , quizy jakies robi? W TDS czasami pomaga zwiększenie dawki rozruchowej.
Skoro kolega nie ma ciśnienia na listwie to nie odpali. Ja dwa tygodnie temu przerabialem ten temat w swojej omedze. Wymieniłem czujniki walaka wału przepływomierz dawkę itp. Kupiłem pompę , jak wymontowalem , okazało się ze wężyk był rozerwany.Wymina przyniosła rezultat pozytywny.
Więc trzeba grzebac w okolicy nastawnika dawki,i okablowania.
a czujnik dawki paliwa nie jest czasem na wtrskiwaczu?
Ta wtyczka to chyba jest podłączenie do 220V żeby dogrzać przy ciężkich mrozach.Niektóre autka tak są dogrzewane zimą. A co do palenia tak wysokiego zużycia paliwa to masz rozjechną dawke paliwa nieżle ktoś nagrzebał w pompie radzę podjechć do dobrego diągnosty który by skorygował dawkę.
Dziś sprawdziłem żarówką H7 zawór dawki według instrukcji podanej na stronie PUH Omega i żaróweczka zaświeciła , słychać było cyknięcie czyli wychodzi , że zawór jest sprawny. Sterownik jest sprawny , zawór dawki jest sprawny , a samochód nie odpala . Do pompy dochodzi paliwo, a na wtryskach ( lekko popuszczonych) nie ma paliwa przy kręceniu rozrusznikiem...
Tylko rób to z czyjąś pomocą. Jak sam zasilisz, to zanim wsiądziesz i zdążysz odpalić, może zalać świece, a wtedy.... A jak ktoś ci pomoże, to może "regulować" dawkę, przy pomocy takiego kabelka.
Czy dawka, ustawiana położeniem nastawnika, będzie miała wpływ na pracę na biegu jałowym? Tak. Musi być precyzyjnie ustawiona.
Temat do zamknięcia. Pompa trafiła do regeneracji. Wymiana PSG i tłoczka zaworu regulacji dawki, którego przytarcie przyczyniło się do zjarania tranzystora.
Ne pamiętam dobrze ale czujnik temperatury na kompa jest w kolektorze dolotowym i jego srawdz on steruje dawką paliwa ciepły zimny a na gazie chodzi normalnie i awaryjnie tez powinien odpalac dobrze
witam,czy problem jest po wymianie filtra gazu , jezeli tak to trzeba ustawic dawke gazu , ktora zawsze po wymianie filtra nalezy nalezy skorygowac /tylko przez komputer/, oczywiscie sprawdz stan swiec i przewodow , filtr powietrza jest tez bardzo istotny przy gazie, pozdrawiam Zdzislaw ps. swiece po 5 tys km na pewno sa dobre , sprawdz opornosc przewodow,...
Skoro kolega robi wszystko sam. To po co szuka pomocy na forum. Jak dla mnie problem z zapłonem lub dawką. Ale przecież kolega wie co robi. Od początku zadaje pytania i sam sobie odpowiada.
Jak nie chcę odpalić polej głowicę(pompy)wodą przez około minutę, ew. jak masz dostęp do techa podciągnij dawkę rozruchową. Jak pomoże głowica na 100%.
witam to znowu ja byłem dzisiaj podłączyć ja pod kompa i okazało sie ze komp widzi temperature paliwa 60 stopni celsj.czy na zimnym czy na ciepłym.mysłe ze albo drucik sie odlutował w nastawniku albo nastawnik do wymiany tylko niewiem czy wzdłużny luz na tym wałku nastawnika moze być.niewiem czy nie popełniłem błedu nie zwracając uwagi na położenie...
ale paliwo przez prowadnice by było? idę sprawdzić jeszcze wtryski jak pylą może ten wtrysk chodzi itp ale leje? z tąd to paliwo które z nadmiaru tamtedy wypycha ? Dodano po 53 i sprawa ma się tak wyciągnąłem listwę wtryskową aby sprawdzić jak wtrysk podaje paliwo wyglądało następująco: po przekręceniu na zapłon 4ty wtrysk (podpinane kilka) cały czas...
W praktyce jak ruszysz nastawnik to zazwyczaj zaczyna cieknąć. Lepiej od razu zrobić raz a porządnie. Wybierając warsztat, pytaj czy wie na jaką wartość dawki należy go ustawić. Jak nie poda konkretnie liczby, to raczej podziękuj.
Ja w omedze 2.0 DTI miałem takie wartości Przepływomierz powietrza,407.7 mg/suw Sensor barometru,0.97 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.85 bar Ciśniemnie ładowania,0.98 bar Temperatura powietrza wlotowego,24 °C Temperatura cieczy chłodzącej,82 °C Temperatura oleju silnika,81 °C Temperatura paliwa,40 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2...
Da sie podnieść dawkę rozruchową,ale techem. Wprogramowywujesz nową wartość mg\st. Możliwe że masz wysłużoną głowicę pompy. Co za błąd wywala?
a możesz podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa ? czy sterownik został wyjęty z tego samego auta co silnik ? wszytko zostało wyciągnięte z omegi 2.0 8v silnik taki sam
No wiesz co !! nie masz się czym chwalić oprócz ciężkiej nogi. 1.4 to pojemnosc dla dzieci , kobiet i starców. Ale masz racje z tym spalaniem. Od kierowcy dużo zależy. Technika jazdy też się liczy. Dodatm tylko że zmiana dawek paliwa w instalacjach sekwencyjnych nie zmieni ilości spalanego paliwa lub zmieni niezauważalnie. Ja zmieniłem dawki w moim...
Witam - flashh nie zrozumiałeś mnie chodzi mi czy pompa paliwowa zaczyna pracować jak włączysz stacyjkę(audi,vw) czy dopiero jak silnik zaczyna pracować .J jeszcze sprawdz czy masz nieszczelność (przewód podciśnieniowy) , to znaczy do listwy z wtryskami jest taka mała beczułka z przewodem podciśnieniowym i ona odpowiada za wtryski(dawkę). Może fachowo...
Witam! Mogę Wam zaoferować chip tuning w Omedze z 2.5 TD w modelach ze sterownikami o końcówkach 427 i 428. Na dniach będę miał wykres z hamowni. Na 1, 2 i początku 3 biegu samochód traci przyczepność podczas gwałtownego przyspieszania. Program jest napisany przeze mnie metodą prób i błędów stroiłem program pod kątem wyeliminowania efektu turbo dziury,...
Ja miałem PN '94 mono 1,6GLI i tak miałem ZAWSZE! I Opel Omega '95 ma to samo. Obroty schodzą do 1000 dopiero na postoju - w jeździe silnik nie wie, czy jest odsprzęglony, czy też hamuje silnikiem i nie zmienia dawki. Dopiero, gdy czujnik szybkości wskazuje 0, zaczyna się regulacja. Trzeba się przyzwyczaić i nie wrzucać luzu, póki zimny.
dawka iveco kalibracja dawka octavia dawka
przełączanie grafiki clone flash sterownik bloker
regulator wentylatora komparator ominąć immobilizer
Kod odblokowujący radio SEZ2Z6C1242397 Problemy z jednocylindrowym silnikiem Diesla Yanmar po remoncie