Podam ci ale chyba wiesz http://www.op-com.pl/
To co kupiłeś najpierw trzeba wylogować i dopiero zalogować do Twojego auta ale jak uszkodzone CD to nie ma sensu kombinować, teraz musisz zalogować oryginalne. PIN z radia lub wyświetlacza. Do odczytania eeprom.
Jak nie masz czym to na plaku i luzowanie wężyków przy wtryskach.
Najłatwiej przemierzyć, czy wymagane 4 sygnały prawidłowo są połączone. Jeśli posiadasz radio CDR500 to korzystając ze schematu (powyższy link TYP2) należy sprawdzić czy piny 1 SDA ,2 SCL i 4 MRQ są odpowiednio połączone z pinami na wyświetlaczu (SDA pin11, SCL pin 10 i MRQ pin 12).
Chińskie klony to jest taka loteria że głowa mała w tych opcomach , i nie wiem czy nie niższy soft tam lepiej działał niż 1.99
Naprawiłem kabelek i zaprogramowałem nowy kluczyk. Przy okazji spisałem sobie konfigurację CIM gdyby padł i była potrzebna jego wymiana. Udało się naprawić bez kupowania nowych przekaźników i czekania aż przyjdą :) Opis naprawy - wstępna analiza Rozebrałem obudowę i przemierzyłem multimetrem cewki, na wszystkich taki sam opór, bodajże 65Ω. Sprawdziłem...
Hej udało mi sie ogarnać opcoma i coś tam się łączy, ta wersja 2010.08 co mogę mając tego opcoma zdiagnozować u siebie bo chcę pozbyć się tego problemu z DPFem i ciągłym przelewaniem paliwa do oleju - mam nowe wtryskiwacze, czy muszę robić im jakieś dostosowywanie ? - co mogę zdiagnozować z EGR i DPF-em, czy DPF tylko wypalanie ? - jakie wartości ciśnienia...
Sposób jest, aktywacja dodatkowych funkcji w serwisie, opcom raczej tego nie ogarnie.
Nie pamiętam czy opcom ma funkcję wykresu ale należało by zrobić na wykresie prędkość z 4 czujników abs.
Nie znam się dobrze na klimatyzacji, ale czasem czujniki temperatury nie pozwalają włączyć klimatyzacji, sprzęgło spina sprężarkę? Nie ufaj delphi w 100% czasem w nim coś jest a fizycznie nie działa lepiej opcom byś to zdiagnozował.
ale to nie ma nic do odblokowania, trzeba wrzucić oprogramowanie na pamięć radia programatorem jeśli płytą nie idzie. OPCOM czy tech2 tutaj nic nie da.
Opcom ,Opelscanner ,(oczywiście tech2 i mdi), delphi ds150 , texa , kts i inne uniwersale bez problemu , tylko zwykłe skanery OBD nie działają..
Pytanie jeszcze czy piloty w ogóle nadają, świecąca diodka o niczym nie świadczy. Ale tego bez odpowiedniego testera nie sprawdzisz, OPCOM też chyba nie pokazuje czy, i jaki kod odebrał. Jeśli masz OPCOMA, i piloty rzeczywiście są od tego samochodu, to jest szansa je z powrotem przypisać. Nie można tylko używanych kluczyków dopisać do innego samochodu....
Co do zmiany sterownika silnika to mechanik ma racje potrzebujesz kodu pin ale idzie odzczytac zwykłym opcomem.Ja kupilem sam sterownik na giełdzie samoch.Niby oznaczenia te same 1,7 L/TX2 ale niepasował.Był od astry a ja mam corse.Musialem wysłac go do goscia ktory wgrał mu nowy soft i wyzerowal.Potem wystarczy opcom i zgrac go z reszta czyli immo...
A EHU widzi owe przyciski?
Super. To proszę tylko czy ktoś może wskazać czy 1.7 czy 1.99 wersję wziąć.
OPL Monitor na smartfona OPCOM made in ... ;-)
OPCOM nie działa na interfejsie kkl.
Maxi ecu ma możliwość wpisywania pojedynczo. I próbowałem pierwszy zakodowac i teraz wykasowało poprzedni nr. a aktualny nie zapisało i mam same 0000000000000000 w tej pozycji i blad w kompie że wtrysk brak kodu. Już drugiego nie kodowałem bo nie chce mieć to samo w drugim wtrysku. Kurcze przyjdzie mi opcom zakupić.
W większości modułów w tym samochodzie jest zapisany win jak wejdziesz w moduł powinieneś mieć opcje jego zmiany, dopisania, z tego co pamiętam jest tez opcja gdzie sam pobiera win z innego sterownika tak opcja dopasowania, opcom nie wiem czy się uda jak nie to niestety chyba tylko mdi albo można próbować czy któreś z uniwersalnych urządzeń opcję zmiany...
sprawdzałeś zawór egr?
Opcom + pin z carpass.
Witam, czy ktoś wie jak można wyłączyć EGR w Astrze 1.7 CDTI? Przeglądam internet i ciężko utrafić. 1. MPPS może ale nie koniecznie, na liście niby jest, tylko sterownik nie ten, u mnie OPCOM zgłasza EDC15C7. Nie jestem pewien, czy chiński MPPS podoła zadaniu. 2. Emulatory, czy inne chipy nie istnieją. Jak zaślepie EGRa to jest błąd. Z otwartym EGR...
A czy opcom widzi to? Launch tego nie widzi
Czy do ustawienia świateł potrzebny jest oryginalny opcom albo tech? Na ali można dostać tani chiński opcom. Wystarczy do tego? jeśli sprawny to da radę jak najbardziej ..
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
A chiński OPCOM da sobie z tym rade??
Jak dobra firma, to nic nie trzeba programować po regeneracji, dopytaj. Astra F, G, H, J czy K? Diesel, benzyna, Multec, Simtec, Bosch, Denso?
W astrze H nic nie musisz robić online chyba że SPS z Tis2web ale to nie w tym przypadku . Każdy tech2 ,mdi lub np. Opcom to zrobi ...
Na kompie dokładniej co mam sprawdzić mam opcom czy jakos tak. ? Ogolnie szperalem ale nie moglem nic tsm ogarnąć
Witam> mam pytanie odnośnie samochodu opel astra H 1.4 xep , a dokładnie interesuje mnie zasilanie grzałek sondy lambda . U mnie po odpaleniu silnika zasilanie grzałek nie jest podawane na stałe tylko mniej więcej 2 razy na sekunde ,,, takie pulsowanie . Nie jest to wina połączenia ecu>grzałka , bo tak samo jest to uwidocznione na programie diagnostycznym...
Opcom też....
Na to wglada jest szansa na naprawe? Jeżeli nie to czy jak kupie radio z wyswietlaczem moge je wstawic i bedzie gralo czy trzeba cos jeszcze robic parowac itd ps mam opcom
Opcom powinien temat ogarnąć.A w parametrach widać jak pracuje czujnik?
Witam, Mam dokładnie taki sam problem. Udało Ci się go rozwiązać ? U mnie : Opel Astra J, auto kupiłem z DE po serwisie hamulców w ASO - nowe tarcze/klocki. Podczas mojego użytkowania złapało koło lewy przód (po 3tys. km. używania) więc auto z pierwszymi nerwami na warsztat. Na warsztacie za bardzo przyczyny nie widać więc wpadły : nowe klocki, prowadnice,...
jak je odczytać czy możliwe że mechanik nie miał jakiegoś programu. Tech2 , Mdi + tech2win , opcom ... itp ...
Przecież nawet opcom ma taka opcję...
tak, tam jest tms. Najtansza alternatywa - xprog (tms), carprog i opcom i 5 minut.
Dzięki. Wystarczyło wypiąć wtyczkę, wyczyścić styki i gotowe. Mam dwa kolejne pytania: Świeci mi się kontrolka poduszek powietrznych. Słyszałem wcześniej, że nawet po usunięciu usterki która powoduje palenie się kontrolki będzie trzeba skasować błąd za pomocą opcom. Jednak opcom nie pokazuje żadnego błędu związanego z poduszką mimo, że świeci się kontrolka....
właśnie przekaźniki są sprawne jak podłączę laptopa np. z dsi150 lub opcom to mogę testowo włączać i wyłączać światła tylko nie mam pniu do tego auta wcześniej to auto miało stłuczkę z lewej strony , nawet błotnik jest źle spasowany ma ktoś schemat wiązki od tego przełącznika świateł do UEC ?
Pewnie masz rację ale programatora nie mam. Opcom chyba powinien sobie radzić. wydaje mi się że gdzieś robię błąd
Wstaw inny CIM- może być używka, opcom da radę dopisać do auta. Pozdrawiam
Podgląd mam przez opcom i LPG. Błędów generalnie brak poza EGR, którego musiałem się pozbyć. Mam drugi "czysty" sterownik zalogowany do samochodu. Czysty w tym sensie, że bez "dziwnych" adaptacji. Zachowanie jest takie same. Na zimnym sonda i tak nie pracuje a przynajmniej nie w pierwszych 15s. Reset z klemą nic nie dał. Jak był problem z odpalaniem...
Te logi to z czego bo dziwne są strasznie albo opcom nie potrafi logować podczas jazdy z astry h? Takie cudo wychodzi ale to dziwne cuda https://obrazki.elektroda.pl/8327160500_... A to mój log z meriva a z14xep co prawda juz zagrzanej bo temp w okolicach 90C https://obrazki.elektroda.pl/5617754100_...
ma ktoś soft do eproma CIM z astra H z 2008r kombi ? mam w astrze niewłaściwy cim zamontowany mianowicie z sedana który niema tylnej wycieraczki , nabyłem cim z kombi i przekładam płytkę do niego bo w starym cim nie było możliwości ruchu manetką wycieraczek żeby uruchomić tylną i tylny spryskiwacz konstrukcja płytki wygląda podobnie przy stykach tylko...
Za brak odpalania najprawdopodobniej jest odpowiedzialny sterownik silnika, gdyż po wejściu w niego wyświetla się błąd CIM (Steering Column module) wrong environment identifier oraz wrong transponder key. Dlaczego ECU nie widzi poprawnie CIM oraz kluczyka? Kluczyk normalnie włącza zapłon i wyświetla się że jest poprawnie zakodowany. Wrong environment...
Czy jest to możliwe zrobić samemu. Tak zrobisz jak masz opcom i napisz jaki masz wyświetlacz bo musi być conajmniej bid .
PS Z ciekawości jest to auto ASTRA H z 2005r 1.9 diesel, wyświetlacz GID, po zmianie języka przez opcom po wejściu do ustawień przyciskiem "SETTINGS" na wyświetlaczu znów jest język angielski co źle robię że język po zmianie i infie z opcom że został zmieniony nie zapamiętuje ? W 2005 r nie zrobisz polskiego meny na stałe. Dodano po 1 czy taka wersja...
Tak były, w ostatniej mojej wiadomości i zdjęciu masz podany dokładny model z naklejki który posiada AUX i aktywuje się go poprzez OPCOM(program diagnostyczny). Zresztą w wiadomościach które Ci podesłałem również przewija się ten temat, warto przeczytać. Pozdrawiam. Mam podobny problem. Podsumowując: jeżeli namierzyłem radio CD30 MP3 z gniazdem AUX...
Auto jest odpalone z błede m takze jest tryb awaryjny i obroty spadają do min( gdzie az auto podskakuje ) i co chwile powracaja do stabilnego biegu jałowego. Gdy resetuje blad auto pracuje normalnie.Napiecie ponad 14v . Jechac na komputer w celu zaadaptowac przepustnice opcom ? ps, gdzie znajde wtyczke od przypływki ?
astra opcom opcom interfejs astra opcom opcom
wymiary anteny dipol silnik indukcyjny uzwojenie programator helios
bateria parkside bateria macallister
Uszkodzona membrana w junkersie - objawy i diagnostyka Audi A3 8P TFSI Quattro 2005 – opis pierwszej kostki wiązki, złącza ECU, Quadlock, Gateway