Witam - polecam chemiczny test na zawartość dwutlenku węgla w zbiorniczku wyrównawczym. W Szczecinie zapłaciłem 30 zł za taki test testerem i otrzymałem odpowiedź " na 99% uszczelka pod głowicą ". Wymiana uszczelki załatwiła sprawę. Pozdrawiam ; Marcin.
Witam.Auto jak w temacie rok 93 wydmuchana uszczelka głowicy.Głowica po planowaniu jutro zakładam i się zastanawiam czy między głowicą a obudową wałka stosuje się jakieś uszczelnienie?Po rozebraniu wygląda ze niczym nie było tam smarowane ale nie chcę sobie narobić roboty.Przy okazji zapytam jakim momentem dokręcać.Z góry dziękuje za pomoc. Tam idzie...
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
25NM 90 stopni 90 stopni90 stopni 45 stopni.Wymiana śrub .
Uszczelka głowicy najprawdopodobniej do wymiany. Płynem reakcyjnym na obecność CO2 w płynie chłodniczym można sprawdzić w prosty sposób. Jak masz węże od chłodnicy twarde przed dojściem silnika do temperatury roboczej to też może to wskazywać na uszczelkę głowicy
Uszczelka pod głowicą do wymiany
W moich okolicach około 600zł. Ile u Ciebie - nie wiem. To oczywiście sama głowica. Musisz doliczyć rozrząd, uszczelkę głowicy, robociznę.
Witam serdecznie. Taki objaw przy astrze H 1.7 cdti, czy to konkretnie objaw uszczelki pod głowicą?? Może miał ktoś podobny problem??
uszczelka pod głowica lub cgłodnica oleju
Przewód podciśnienia. Poszukaj gdzie będzie pasował.
Nie podłączone masy przy głowicy. Stąd brak iskry.
Korek założyłem nowy pompa wody wymieniona zastanawiam się nad wymiana chłodnicy czy czasami nie jest zapchana chyba ze już ostateczności walnięta jest uszczelka głowicy
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Padnięta uszczelka pod głowicą
Są specjalne narzędzia do tego, właśnie po to aby nie odkręcać głowicy. Lepiej poszukaj kogoś kto to posiada.
to albo padło ci uszczelnienie wałka rozrzadu albo masz uszczelkę pod głowicą padnietą, ewentualnie nie dokręcony filtr oleju
Włącznik wentylatora chłodnicy, uszczelka głowicy.
a może masz przedmuch na uszczelce pod głowicą i spaliny ci włażą do układu chłodzenia?
Tak, uszczelkę wymieniałem u jednego z nich. Najdziwniejsze jest to, że stara uszczelka nie miała na sobie widocznych uszkodzeń (byłem przy tym jak ściągali głowicę). Dostałem tylko poradę, żeby nie dolewać płynu i notować przebieg...
Dziękuje bardzo. Czyli mogę być spokojny ze po wymianie uszczelki pod głowica, silnik nie ma lewego powietrza? A co ma lewe powietrze wspólnego z uszczelką pod głowicą?
Przyczyną dużego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka głowicy, lub uszkodzenie parownika gazu. Można to sprawdzić na węch. Powąchaj otwór przy odkręconym zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli czuć spaliny - uszczelka pod głowicą; jeśli czuć gaz - uszkodzony parownik. W obu przypadkach mogą być wydobywające się bąbelki w zbiorniczku...
Jeżeli rozrząd dobrze ustawiony ,to za dużo zebrana głowica (za cienka uszczelka).
Głowica w górę, sprawdzenie, naprawa i planowanie. Oczywiście komplet uszczelek + nowe śruby głowicy. Warto też przy jednej robocie sprawdzić pierścienie na tłokach.
Tylko wydmuchana uszczelka pod głowicą.
O uszczelce pod głowicą
Też nie jestem mechanikiem samochodowym, ale stawiam na uszczelkę pod głowicą.
Może też być uszczelka pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą.
Opel Astra za silnik 1,7DTL w którym reularnie co sezon padają uszczelki pod głowicą,tragedia!
Wymieniłeś uszczelkę pod głowicą? Dobrze założona? Miałem już przypadek ze brakowało otworu na kanał w uszczelce.
Nie wydostaje się ten olej z stamtąd. Po pierwsze tam jest ciśnienie spalin, po drugie jakby było nieszczelne, słyszałbyś to. Olej pewnie leci z pod dekla głowicy albo z uszczelki pod głowicą. Umyj dokładnie i obserwuj.
Jak siwy dym to stawiał bym na walniętą uszczelkę pod głowicą.
Jak to nie termostat to napewno uszczelka pod głowicą
Witam, myślę że 4 oringi będą na tulejki tzw "Obsady" wtryskiwaczy, 4 podkładki miedziane właśnie pod wtryskiwacze, i jeden większy oring może być na uszczelnienie pompy podciśnienia. pozdrawiam
WITAM Z tego co opsujesz wygląda na uszczelkę pod głowicą.
Tak jak powyżej lub zapowiedź problemu z uszczelką pod głowicą.
Miałem lekki wyciek płynu pod głowicą. Po splanowaniu głowicy i wymianie uszczelki, po odpaleniu pojawił sie olej w zbiorniku płynu.
Pęknięta uszczelka, pęknięta głowica, rzadko pęknięty blok.
A to niby dlaczego wykluczyłeś uszczelkę pod głowicą?
Uszczelka pod głowicą wymieniona ale czy ktoś próbował wymienić oringi na obsadach bez zdejmowania głowicy?
KOlego sprecyzuj czy zalewa od góry czy od dołu. Bo co ma uszczelka pokrywy do przedostawania się oleju do cylindrów. NIC. Tak czy inaczej głowica do zdjęcia, prowadnic zaworów do zrobienia i ich uszczelniacze jeśli zostaną wykryte luzy. Oraz planowanko i nowa uszczelka głowicy.
ŁoooŁ... Ostro, nie w stu procentach, ale podejrzewam tu niestety uszczelkę pod głowicą...
Jeśli uszczelka będzie do wymiany musisz przeszlifować głowicę i dać odpowiednią uszczelkę. Pozdrawiam.
Witaj.Nic nie rób przy TERMOSTACIE,wstaw samochód na warsztat i wymień uszczelkę pod głowicą.
pompa wody działa? ogrzewanie jest? nie masz czasem uszkodzonej uszczelki pod głowica?
W internacie znajdziesz wszystko :D , tylko czy Twoja wiedza i umiejetności są na tyle duże że naprawisz a nie napsocisz? to że napiszesz że spróbujesz to może skończyć się destrukcją silnika i naprawa spustoszy ci kieszeń , ale "każdy ma prawo popsuć sobie samochód" :D ,poszukaj manuala do tego modelu i masz tam wsio na ten temat.
a jakie jest ciśnienie na pierwszym? bo mówisz że sprawdzałeś może zawór się nie zamyka albo uszczelka pod głowicą
Zdejmuj to głowice jak uszczelka jest uszkodzona to zobaczysz to po zdjęciu głowicy.A jak pierścienie,zawory to tak czy tak uszczelka pod głowicą do wymiany.
albo termostat albo uszczelka pod głowicą pada.
Wyciek płynu może być niewidoczny np.pompa wody . W większości przypadków z takimi objawami to uszczelka pod głowicą .
Miałem ten sam problem, kiedy poszła moja pompa wody, wyobrażam sobie, że to dlatego, że silnik zaczął pracować nierówno, ponieważ uszczelka głowicy uległa awarii. Zostało to potwierdzone kup czystą głowicę i nowe uszczelki i wszystkie kody same się wyczyściły.
Jak bagnet czarny korek umazany jasną emulsją to zmieniłbym olej nie raz tak miałem i pierwsza diagnoza to ''uszczelka pod głowicą'' a nic się nie stało tylko kiepskiej jakości olej po wymianie wszystko ok, czyszczenie odmy jak umazana .
zwróć uwagę czy nie ubywa płynu chłodniczego i czy nie ma ciśnienia zbyt dużego w zbiorniku płynu chłodniczego , może to świadczyć o uszkodzonej uszczelce pod głowicą
Witam, jak ustawić rozrząd w Oplu Astrze G 1.7 TD? I mam pytanie, czy trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą gdy nie była ściągana tylko odkręcone śruby?
Miałem Opla i jak idzie zima to co roku musiałem wymienić świece i kable wysokiego napięcia, ale z tego co napisałeś to może być uszczelka pod głowicą.
Wg mnie głowica w górę i do wymiany uszczelka pod głowicą. Warto też sprawdzić szczelność samej głowicy.
Witam, Od pewnego czasu mam taki problem w swojej astrze, że cieknie mi olej w górnej części głowicy. Rok temu była wymieniana uszczelka pod głowicą. Co może być przyczyną tego wycieku? W tamtym miejscu niema chyba żadnej uszczelki? Jak pozbyc sie tego problemu???
wymienię w poniedziałek lub we wtorek termostat, mam nadzieje że to pomoże i że nie okaże się winna uszczelka pod głowicą,
Dodatkowo jeszcze skraplająca się wilgoć stworzy coś w rodzaju masła po połączeniu się z olejem . Zacznie się osadzać pod pokrywą zaworów,korku wlewu oleju i odmie. Nic groźnego dopóki nie zatka odmy i trochę wygląda jak objaw padniętej uszczelki pod głowicą.
Witam, wymiana uszczelki pod głowicą rozwiązała problem. Pozdrawiam.
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek. Kolego uszczelka nowa,auto po wymianie uszczelki pod głowicą
Żadne kody,żadne błędy-najpierw zobacz czy nie masz typowych objawów pękniętej uszczelki pod głowicą.....opisz dokładniej problem.
Nie chce Cię martwić ale to może być uszczelka pod głowicą. Pod korkiem wlewu oleju masz białą maź?
Witam jezeli sinik nie trzyma temperatury robi się ciśnienie w układzie chlodzenia to jest podejzenie ze to uszczelka pod głowicą
Okazało się ze w tym aucie była robiona głowica i ktoś założył zła uszczelkę pod kolektorem:)
Prawdopodobnie uszczelka głowicy, sprawdź czy węże wody robią się twarde.
Kot mógł też wyżreć uszczelkę pod głowicą. Koty są zwinne...
Jeżeli masz uszkodzoną uszczelkę to odpal astre odkręć korek od płynu od chłodnicy i popatrz czy płyn nie zaczyna wylatywać po za korek jeżeli tak to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą
Spotkałem kilka razy ten problem w silniku astry i najczęściej wychodziło że glowica była krzywa wystarczyło splanować ten model ma metalową uszczelkę więc głowica musi być idealnie prosta.
Sztomel: Nie strasz kolegi od razu uszczelką pod głowicą, bo przyczyn ubytku może być dużo. A uszczelka pod głowicą to chyba największy kaliber.
Hej.. Miałem to samo w mojej omedze 2.0 16V.. Męczyłem się i komputer też nie pokazywał żadnych błędów.. Okazało się, że uszczelka pod głowicą walnęła między dwoma tłokami.. Możliwe, żę jest to jakiś skrajny przypadek, ale u mnie pomogło - obroty wróciły do normalnych.. Sprawdź ciśnienie na tłokach.
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą do robienia. Płynu nie ubywa?
Silnik na złom/do remontu.
Albo uszkodziliscie lub nie podłączony czujnik położenia wału korbowego---- ja na to stawiam
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
Sam zawór egr nie ma nic wspólnego z płynem ale tym aucie jego podstawa już tak pełni role chłodnicy gazów jest możliwość że puści uszczelka ale to rzadkość chyba że przy wcześniejszej naprawie głowicy była odkręcona podstawa i złożona na starą uszczelkę w tym modelu silnika jeszcze mi się nie trafił taki problem z egr ale np: e46 320D lub e60 530D...
jeżeli w zbiorniczku wyrównawczym masz ślady oleju to prawdopodobnie siada uszczelka pod głowicą. takie jest moje zdanie
Wymiana uszczelki spowodowana czym? Tylko ona wymieniona? Coś jeszcze robione z głowicą, regeneracja, sprawdzenie?
Czesc. Może olej uciekł do układu chłodzenia, sprawdź co się dzieje w zbiorniczku wyrównawczym, sprawdź czy w oleju nie ma drobinek płynu chłodniczego - może to uszczelką pod głowicą? Pozdrawiam.
Najłatwiej takiego sprawdzenia dokonać na aucie, odpinając i zaślepiając przewody doprowadzające płyn chłodniczy. Inne możliwe usterki to uszczelka pod głowicą lub pęknięcie w bloku.
Niestety takie bąbelki i "para" mogą świadczyć o "przebiciu" uszczelki pod głowicą pomiędzy płaszczem wodnym a komorą spalania
To prawda spawanie nie jest tanie.Naprawa tej głowicy 600-700zł plus robotka i uszczelka pod głowice
Samochód wrócił z naprawy. Wymieniono: -pierścienie na tłokach -panewki na wale -rozrząd -pasek -pompa wody -uszczelka pokrywy zaworów -zimeringi na wałkach rozrządu -świece -uszczelka pod głowicą -filtr oleju i paliwa -śruby głowicy -uszczelki pod kolektor ssący i wydechowy Oprócz tego były jeszcze jakieś rzeczy robione z planowaniem głowicy (chyba,...
Niechcę Cię kolego martwić ale właśnie ostatnio miałem dokładną sytuację z mondeo, i okazała sie uszczelka pod głowicą.
Nie słyszałem o takich metodach ;) Jedynie wymienia się ten element, dość trudno jest go wykręcić z kolektora wydechowego.
Jest dokładnie tak jak na schemacie. Przewody/rurki są gorące do ściany grodziowej, wewnątrz w kabinioe rurki aluminiowe i sama nagrzewnica są zimne. Wygląda to na zapowietrzenie, ale przewody gumowe są miękkie, lub usterka ścianek termostatu i woda zamiast iść przez nagrzewnicę to wybiera drogę na "skróty". Do sprawdzenia jeszcze ta pompka pomocnicza....
Witam. Po wymianie rozrządu i uszczelki pod głowicą klekocze. Co może być przyczyną? Rozrząd na znakach szklanki wymienione
Witam. Bąbelki w naczynku i szybki wzrost ciśnienia po nagrzaniu to objawy uszczelki pod głowicą. Jeszcze biały dym z rury. Pozdrawiam.
Witaj, jak w każdym oplu jest ta sama przyczyna w moim kadecie z 92 1.4 i bylo to samo nie mial sily brak cisnienia na cylindrach i palenie na 3 cylindry ( charakterystyczny dzwiek) wymiana uszczelki pod glowica nowe pierscienie, wyczyszczenie misy olejowej z brudu dopracowanie jeszcze kilku filtrow ( powietrza gazu itd) silnik naprawde niezle chodzi...
To była uszczelka pod głowicą. Autko wyleczone a całkowity koszt to 400zł :)
0 pierścienie zmieniam bo auto wcina około 2l oleju na 2 tys km, i wtedy przy okazji uszczelka pod głowicą itp Zobaczymy.
Uszczelka pod głowicą daje identyczne objawy. Na dobrze rozgrzanym silniku sprawdź obecność CO2 lub CO w zbiorniczku wyrównawczym.
pewnie smok
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Sprawdź czy masz całą uszczelkę pod głowicą-tester kosztuje ok20pln na al....Będziesz mógł spać spokojniej :)
Brak masła nie oznacza że uszczelka/głowica są szczelne. Może sadzić powietrze do układu chłodzenia i zaburzać przepływ, stąd brak ogrzewania. Także nie wykluczałbym głowicy/uszczelki. Zobacz czy powietrze nie idzie do zbiorniczka wyrównawczego.
Witam! Miałem identyczną sytuację tylko że w Polonezie , zależy w którym miejscu uszkodzona jest uszczelka , jeżeli puści tak że połączy kanał wodny z komorą spalania (tak jak prawdopodobnie u Ciebie) to dymi na biało i ubywa płynu a w Poldku jeszcze było słychac metaliczne stuki pod pokrywą zaworów natomiast jeżeli uszkodzenie uszczelki połączy kanał...
po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala, rozrząd ustawiony prawidłowo instalacja elektryczna podłączona, być może coś przeoczyłem, proszę o szybką pomoc.
Potwierdzam diagnozę przedmówcy - konieczna będzie wymiana uszczelki pod głowicą. Należy też pamiętać o zplanowaniu głowicy przed montażem
uszczelka astra astra uszczelka uszczelka głowicy suzuki
prąd zadziałać bezpiecznik uszkodzenie termika onkyo schematy
mikrofon bezprzewodowy samsung ue50mu6172
Sterownik LED i jego rola w podświetleniu LED Czy warto kupić pralkę Sharp? Analiza i opinie