Witam dość oczywiste pytanie ale odnoście tego silnika nie mogę znaleźć odpowiedzi czy do zaślepienia EGR wystarczy zaslepic przewód którym idzie powietrze czy nie ma tak prosto proszę o odpowiedź
Wchodzisz na portal aukcyjny wpisujesz zaślepka (twój pojazd) i już widzisz jak wygląda.
Witam serdecznie. Te spaliny w kolektorze dolotowym to może być niedomknięty EGR. Popieram, wczoraj przerabiałem temat EGR-a w oplu CDTI i twoje objawy pasują do uszkodzonego EGR-a, na próbę możesz zaślepić
Wyczyść zawór egr bo się nie domyka i spaliny idą do cylindrów na zimnym silniku stąd to dymienie miałem ten sam problem z tym silnikiem tylko w vectra c . Zaślepiłem egr i po problemie.
Czy warto zaślepiać zawór EGR? jakie skutki uboczne są po zaślepieniu zaworu?
Tzn masz na myśli sytuację że jst więcej powietrza niż powinno być, bo brak jest gazów z EGR więc ciągnie poprzez przepływomierz? Chodzi tez mi o to czy zaślepienie działa?
No jeśli nie będzie wiadomo co to za błąd to ciężko powiedzieć co dalej. Wężyk podcisnienia do EGR oczywiście zaślepiłeś?
Najpierw to ja bym go rozebrał wyczyścił dobrze wymył w benzynie ekrtrakcyjnej, rozruszał i wtedy zobaczył. Zaślepkę robisz z blaszki z puszki po piwie i tyle ale egr musi działać nawet jak jest zaślepiony bo inaczej będzie generował błędy. Nie wiem czy taniej nie będzie usunąć go programowo i zaślepić na stałe.
Podaj typ EGRa wyśle Ci poregeneracyjny odeślesz mi stary.
Spróbuj zaślepić egr
Zapali się kontrolka check engine i tak już zostanie do czasu usunięcia usterki (wyjęcia zaślepki). Nie da się bezkarnie zaślepić EGR w nowych silnikach.
Jeśli EGR jest uszkodzony to zaślepienie nic nie da, dalej będzie błąd...
to zdecydowanie trzeba zmienić mechanika i pojechać do kogoś kto wie co robi przyczyny mogą być różne: przepływomierz, cewka, przepustnica... / EGR zawsze warto zaślepić
Tak w profesjonalnym warsztacie polecanym przez innych został wyprogramowany i usunięty plus zaślepiony EGR.
Jeśli masz op-coma to sprawdź działanie zaworu egr.
Zaślepienie zepsutego EGR nic nie pomoże, trzeba kupić nowy i zaślepić.
auto sprzedane
Weź go po prostu zaślep.
Zawór do wymiany.Dziurawa membrana. Nie ma prawa działać i wywala błąd. W tych silnikach EGR musi działać i nie da się go zaślepić.
Zacząłeś od d.. y strony. To że jest błąd EGR nie oznacza że jest on uszkodzony. Trzeba podłączyć komputer i odczytać dokładny opis błędu oraz sprawdzić co widać w parametrach odnośnie jego otwarcia oraz przepływu przez przepływomierz. Tutaj może być usterka w instalacji elektrycznej auta, może być uszkodzony przepływomierz, zatkany kanał od EGR lub...
co da zaślepienie EGR i brak kata problemy na stacji diagnostycznej :D
Nie można zaślepić.
Zrobiliście zaślepienie zaworu EGR ?
Strzelam, ale być może coś z egr, spróbowałbym go na chwile zaślepić
Egr zaślepiłem i bez zmian zobaczę przepływke ale błędów brak
Na świecach NGK tak na tych co teraz mało kiedy. EGR był wykręcany już raz i jest oryginalna uszczelka, nie jest zaślepiony.
A EGR mechanik ci tylko zaślepił czy wyczyścił go wczesniej.
Czyli jeżeli EGR jest otwarty przy odpalaniu auta to mogą być problemy z rozruchem? Oczywiście, nie dość, że silnik dostaje wzbogaconą mieszankę, to jeszcze spaliny, wcale się nie dziwię, ze nie chce zapalić. Uszkodzony egr musi być wymieniony na sprawny lub założony emulator, dopiero potem możesz sobie go zaślepić
To benzyna , czy diesel..? Bo w dieslu nie tak do końca z tym zaślepieniem EGR..!
Parametry w normie a zawór egr zaślepiony jest.
EGR zaślepiony mam taką blaszką.
Zaślepienie niesprawnego zaworu EGR nic nie da (oprócz tego, że silnik zacznie znowu normalnie pracować). Jeżeli tłoczek zaworu przemieszcza się inaczej niż chciałby tego sterownik (sygnał zwrotny z potencjometru), to zostanie ustawiony błąd. Wymień EGR na nowy (sprawny) i zaślep, wtedy już się nie będzie psuł.
a co panowie powiecie na EGR?,proponuję go zaślepić.
A nie można po prostu podejrzeć co robi turbo? Przecież map sensor jest. Zaraz się okaże że jakiś kawałek dolotu dziurawy. Tym bardziej że zaślepienie egr nie podnosi mocy wi3c to nie on winny
Zmienna geometria jest to sterowanie turbiny (taka gruszka na turbinie) sterowana na podciśnienie, przy dodawaniu gazu ma być widać jak pracuje ćięgno sterowania. Poza tym zawór EGR można zaślepić.
nie odcina obrotów jedynie falują w przedziale 2500 do 3500,w nawiasie mam jedynie po angielku coś w stylu bo nie zapisaem sobie idle pendig system malfunction Dodano po 1 egr zaślepiony
Witaj! Wyskakują ci jakieś błędy? Mogą być nie sygnalizowane check. Miałem Corse c 1.0 i u mnie też była taka sytuacja, pomogła wymiana sondy lambdy za katalizatorem i zaślepienie zaworu egr.
Zaślep i się nie przejmuj,chociaż nawet na sprawnym EGR po zaślepieniu CHAK się zapala .
Masz może porównanie jakie są różnice między całkowitym zaślepieniem a takim z otworem ? U mnie w Opel Astra G rok 2003 Z17DTL po całkowitym zaślepieniu EGR (bez nawiercania zaślepki, bez wyprogramowywania w ECU) auto wpadało w tryb awaryjny i traciło moc. Co z klapami wirowymi ? Gdzieś czytałem że ktoś wypiął dźwignię od sterowania a klapy otwarte...
Witam Panowie. Panowie Opel Movano silnik 2.5 G9UA650, brak mocy... Ciężko odpala, świece trzeba podgrzać 3-4 razy i dopiero wtedy odpali... Brak mocy, wkręca się bardzo powoli na obroty. Jakoś jedzie, ale byle jaka górka autko traci moc... Wtryski - nowe, turbina - nowa, listwa wtryskowa - nowa, EGR zaślepiony. Proszę o pomoc, pozdrawiam
Mam wrażenie, że jednak problemem jest zawór EGR. Po wyjęciu go i podłączeniu podciśnienia grzybek nie wciska się to chyba oznacza, że jest uszkodzony...? Czy w tym modelu można zaślepić EGR czy pozostaje tylko wymiana?
A powiedz mi dlaczego w sieci krążą opinie że po zaślepieniu EGRa akuto kopci, więcej spala i silnik dostaje w kość?
A w jaki sposób to ma pomóc? Bo nie bardzo rozumie.
Gratulacje. I zwracam honor mechanikowi ;)
Witam serdecznie jakiegoś czasu pojawił mi się problem z EGR Opel Combo 1.3 cdti mam prośbę i pytanie po zaślepieniu czy jest opcja wyłączenia EGR za pomocą programu Delphi . Dziękuję bardzo za pomoc 😃.
Jak zaślepiłeś egr to przeprogramowałeś sterownik albo zamontowałeś emulator?
witam ! Jeżeli to co sugerowałem jest ok. to pozostaje, moim zdaniem, czepić sie modułu w aparacie zapłonowym. Kupowałem kiedyś moduły z tajwanu trzy mi padły po ok. 100km. Kupiłem potem oryginał GM (cena podobna) wyprodukowany w singapurze i było w porządku. Lub zawór EGR - ten najlepiej zaślepić. pozdro
Chyba tam podajesz tylko kawe.
Żadnego oleju nie ma być w przewodach podciśnieniowych.Pewnie pompa kończy żywot.Można podratować podpinając się wyżej a dolny otwór zaślepić.
1 z ASO daj Sobie spokój 2 czyjnik wałka 3 zawór EGR można zaślepić i sprawdzić czy odpala.
Mogą być problemy z EGR-em. Zacięty może powodować takie objawy. Podobno da się go zaślepić.
No właśnie, co z tym EGR, zaślepiony? Jak tak to w jaki sposób?
Nie wiem czy to coś wniesie do dyskusji, ale mój syn też miał identyczny problem z tym silnikiem tylko w Merivie. Po rozgrzaniu podczas spokojnej jazdy wyskakiwał błąd "wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach". Syn zaślepił EGR ale częściowo, zaślepką z małym otworem. U niego pomogło.
Która generacja LPG??
jeśli wersja z czujnikiem tlenu ,to warto się nim zainteresować. smoke limiter w sterowniku bierze pod uwagę AFR. brak błędu czujnika tlenu, odpięcie nic nie zmienia w pracy silnika. Pytanie do znawców tematu , czy zaślepiony egr trzeba usunąć programowo?
Witam mam problem z Oplem Meriva Brakuje mocy . Żadnych błędów EGR zaślepiony uszczelka pod głowicą wymieniona sonda lambda tył wymieniona przepustnica wyczyszczona ciśnienie na cylindrach po 14 . Przebieg 193 tyś objaw taki sam na benzynie jak i gazie
Witam, ja bym zaślepił EGR i wtedy sprawdził, często pomaga przy wymienionych objawach
Na komputerze wyskoczyła cewka, EGR który został zaślepiony i system ABS
Z tego co się dowiedziałem od kolegi Dizba to można spokojnie usunąć tą rurkę i zaślepić otwór przy EGR oraz na kolektorze wydechowym będzie mocniejsza
EGR zaślepiony,A węże i pokrywa zaworów umyte i czyściutkie.
wyczysciłem i zaślepiłem egr Spróbuj na sprawnym bez zaślepiania.
Doczytałem się jeszcze po forach żeby odłączyć EGR i sprawdzić jak będzie jeździło i ewentualnie jak będzie lepiej to go zaślepić ale za cholerę nie mogę znaleźć gdzie EGR w moim "piecu" się znajduje.
Zawór ten możesz zaślepić, wkładając małą blaszkę pomiędzy egr a kolektor , ale to metoda nie do końca dająca pełen obraz jego stanu, jak tak zrobiłem miałem problem z przepływem spalin (sygnalizacja z ecu odpowiednim błędem) , auta łapało tzw muła. Ale jak koledzy sugerują jechać na diagnostykę, egr łatwo mozna zdiagnozować podglądając jego stan otwarty/zamknięty...
no można powiedzieć że co rano to wybierałem nowego Papieża, ale po wymianie świec jest ok, potym jak zgaśnie to bywało, że za mną było siwo natomiast teraz już nie pojawia się żaden dym. EGR mam zaślepiony, tzn wyciągnięty wężyk od podciśnienia i jego zaślepiłem, bo auto miało strasznego muła przez EGR.
ja u siebie zaślepiłem ale zawór musi być dobry bo będzie zgłaszał błąd
Mam podobny problem. Zaślepiony zawór EGR? Nie wiem co to takiego...... Będę śledził temat.
No z pętlą i imo, przecież bez tego by nie pracował silnik. Dodano po 3 Układ recyrkulacji spalin zapewne puszcza ci spaliny w dolot. A spaliny + opary benzyny to nic dobrego. Egr mam zaślepiony.
Witam, Może warto na czas testów zaślepić EGR - możliwe że pomoże, jeśli komputer nie będzie protestował. Jest możliwe że wolno zamyka dopływ spalin i to powoduje "przyduszanie" silnika.
Mi to wygląda na zawór egr identyczne objawy miałem w swojej astrze i zapalająca się kontrolka CHECK .Po zaślepieniu zaworu egr problemy znikły.
Też potwierdzam w tym silniku nie można go zaślepić, musi być sprawny inaczej silnik świruje.
Zaślepienie nic nie da,jeżeli sterownik nie widzi prawidłowego położenia suwaka
Podłącz pod komputer moze są jakieś błedy . Zawór EGR mozna zaślepić blachą z puszki po piwie. Wyczyśc przepustnicę
???????? EGR jak jest zaślepiony, to rozumiem mechanicznie , czyli z tego powodu nie ma prawa pokazywać błędu ( ten układ nie jest taki mądry) . Widac kolega sie pomylil bo okazalo sie ze jednak ten uklad jednak jest madry :-) EGR nie wystarczy tylko zaślepić trzeba go również wykasować z pamięci komputera. Jak w wiekszosci aut ;-)
Posiada zawór EGR. Możesz zostawić zaślepiony. Wałek rozrządu jest ten sam.
A który to jest ten przewód podciśnieniowy? http://images62.fotosik.pl/970/497bddece... A te szczelności dolotu jak i gdzie mam sprawdzać? Przepustnica czyszczona,EGR nowy i zaślepiony.
Kolego najprostszym sposobem jest zaślepienie EGR poprostu podłóż pod niego blaszkę ,jeśli będzie ok to EGR do wymiany.
Ok, teraz zobacz jak sprawuje się EGR. Najlepiej byłoby go po prostu zaślepić na próbę. Jeśli nie masz możliwości to trzeba wykręcić, sprawdzić czy nie jest zacięty, wyczyścić i zobaczyć czy będzie poprawa. Mógł też paść przepływomierz powietrza, tutaj można to sprawdzić łatwiej bo wystarczy odpiąć wtyczkę i pojeździć. Zapali się check engine ale nie...
EGR zaślepiony przez poprzednika. Mam sensor wymieniony . Jeszcze te kierownicę ewentualnie..
Trza naprawic ,bo z zaślepionym egr nie ujedziesz, na pewno.
Próba zaślepienia EGR-a blaszką nic nie zmieniła.
bardzo mozliwe, ale spróbuj jeszcze zaślepić zawór EGR czasem mimo ze chodzi zakłuca prace silnika, miałem tak w X16SZR
Po zaślepieniu EGR pracuje poprawnie. EGR klienta kiepskiej firmy (ERA). Pytanie tylko dlaczego nie wywala błędu EGR ?
Byłem u nich, sprawdzili u siebie itd. Wg nich są czyści. Robili chip moim znajomym i są zadowoleni. Coś najprawdopodobniej musi siedzieć w samochodzie, może już coś niedomagało w mnie, a zwiększenie mocy poprostu to dobiło. W środę planuję zaślepić EGR dla testów, oraz może ogarnąć przepływomierz.
EGR ma za zadanie wprowadzić część spalin do układu dolotowego, w celu dopalenia węglowodorów. Przez wprowadzeniu do cylindra mieszanki uboższej w tlen, zmniejsza się emisję tlenków azotu. W kolektorze dolotowym, (gdzie kiedyś było tylko powietrze lub mieszanka paliwowo-powietrzna), mamy też spaliny. To w połączeniu z odmą i przenoszącą się tą drogą...
Witam, posiadam Opla jak w tytule, bierze dużo oleju, wymieniona turbina, wykasowany egr i zaślepiony, nadal bierze olej ok 1l na 500km. Proszę o pomoc może ktoś miał też taki przypadek, w błędach pokazuje jeszcze czujnik temp. silnika...
Nie koniecznie. W dieslach całej grupy VAG zaślepienie egr to pierwsze co sie powinno zrobić po kupnie samochodu :D
Witam Możesz sprawdzić wspomniany już EGR. Może się blokować i dławić silnik spalinami. Na potrzeby sprawdzenia można sprubować go zaślepić. Do sprawdzenia też czujnik położenia wału, może padać i komputer głupieje. Ale zaczął bym od EGR-a.
Na komputerze wyskoczył błąd coś tam emisji spalin coś tam się w jakimś tam Oplu z jakimś tam silnikiem zepsuło. Kontrolki pozbyć się z deski rozdzielczej, skoro razi w oczy.
U mnie żadnych błędów nie było, a EGR zaślepiony jest poprzez zastosowanie przerobionego kolektora wydechowego 4-2-1 od X16XE.
Chciałbym to zaślepić i wyłączyć programowo więc zapytam czy ktoś z forum ze Śląska ogarnął by ten temat ? Najlepiej z okolic Żywca Bielska Białej , oczywiście nie za darmo zapłacę ile trzeba. A co sądzicie o zaślepieniu i podpięciu emulatora ( to był bym w stanie sam zrobić ) ?
W sumie żeby to sprawdzić to prościej będzie zaślepić na chwilę egr bo w moim przypadku kupno rezystora to przez internet albo jazda ok 100 km gdyż mieszkam w takiej dziuże
Jaki jest błąd, obieg prądowy elektromagnesu zaworu EGR czy pozycja zaworu EGR? w obu przypadkach jestem w stanie pomóc, w pierwszym taki prosty układ wzmacniacza zaś w drugim prosty układ emulatora potencjometru. Ten to pisze o jakichś spalaniach płynów chłodniczych to sam nie spalił jeszcze tych procentowych płynów które sobie zaaplikował. I nie wiem...
Wygląda na przepływomierz. Miałem to samo w swojej corsie. Też kazali zaślepić EGR-a, zrobić remont silnika a ostatni fachowiec rozłożył ręce. Sam doszedłem do tego. Trzeba też rozebrać i wyczyścić przepustnicę z nagaru.
To nie jest EGR. Do tego jest podłączona pompa powietrza wtórnego, która zasysa czyste powietrze(o ile jest sprawna) podczas zapalania samochodu. Nie ma nic wspólnego ze spalaniem. Tu jest EGR http://img200.imageshack.us/i/egr2zw.jpg... jakim sposobem dostać się do zaworu egr w tigrze 1.6 aby go zaślepić lub wymienić??
Witam, Opel Vectra C 1.9 CDTI 150km, podczas jazdy zgasł i nie odpalił, wcześniej ciężko odpalał. Brak kodów usterek, na plaka nie odpala, rozrząd sprawdzony, ciśnienie paliwa przy rozruchu pokrywa się z zadanym, rozrząd sprawdzony na blokady (widzi obroty wału i wałka), uchylony był EGR (zaślepiony), odkręcony wydech, w aucie jest dpf off, podczas...
No od głowicy to rzeczywiście macie drogę ze 4 centy.😂 Jak już co to pęknięty dolot albo uszczelka. Wcześniej proponuję zadymić wydech jak i dolot. Jak odłączenie egr nic nie daje to trzeba go zaślepić. Ciekawy czy czyścili kanały egr w dolocie. Te szarpia to widać na stówę w live data podczas jazdy. Jak już z egr nic nie pomoże to zostaje ECM choć...
Miałem problem z opadaniem zegarów i zaświecały się wtedy kontrolki na tablicy jakby silnik zgasł. Podczas jazdy wracał po sekundzie dalej do pracy, a z wciśniętym sprzęgłem gasł i ciężko go było odpalić. Zaślepiłem EGR ale pomogło dopiero dołożenie dodatkowej masy od aku do przepustnicy, zespołu cewek i na komputer silnika. Po tym zabiegu problem nie...
Wracam do tematu. W aucie został wymieniony czujnik położenia wału, można powiedzieć, że dało to efekt w postaci 50/50. Dziwi mnie jedna rzecz z EGR. Gdy zaślepię EGR autko gaśnie na jałowym a także po odpaleniu gaśnie, natomiast gdy EGR jest nie zaślepiony to nie gaśnie, ale co jakiś czas ciężko odpala, chwilę muszę pokręcić.. Czyżby EGR do wymiany?
Przy okazji zabawy z EGR-em polecam go zaślepić ;-)) Jeśli jest uszkodzony i np. cały czas otwarty to w dużym stopniu "zamula" Ci slinik... Pozdrawiam
Miernik by się przydał aby zmierzyć napięcie na sondzie lambda, tak samo zmierzyć oporność tego czujnika temperatury. Rozbierałeś przepustnice? Czysta jest? EGR zaślepiony? SPrawdź czy odpięcie czujnika temperatury i przewodu od lambdy na ciepłym coś zmienia.
zaślepić odpływ zaślepić turbinę zaślepić króciec
naprawa sensor airbag czerwona kamera mruga kranik
pralko suszarka pralko suszarka
Warystor 4032 K14 0403 - Parametry i Zastosowanie Schemat ideowy wzmacniacza audio Amplituner Kruger Matz A50