Zaślepić smarowanie turbiny, Zaślepić odpływ oleju. Samą turbinę można wyjąć, rozebrać wypatroszyć, zaślepiając otwory po ośce, złożyć i zamontować. Auto będzie słabe. Nic na to nie poradzisz. Znów pytanie czy niewirujące łopatki nie będą przeszkadzały wylotowi spalin i prawidłowemu zasysaniu powietrza. Jak nie wypatroszysz, łopatki będą wirować i z...
to przylatują do mnie z podkulonym ogonem tacy wielcy mechanicy po zawodówkach. A ty jaką szkołe skończyłeś że piszesz do puki mi samemu się IT, Elektyka (chobbista) Dodano po 1 Napisałem EGR działa, przewody zrobione, N75 zregenerowane, odma wyczyszczona, przepustnica i gruszka sprawdzona. Wiec mechanicy co zostało na liście skoro na vag jest że przeładowanie?...
Powodów może być wiele. Gaz w tdi nie jest sterowany linką tylko jest potencjometr, który mierzy położenie pedału gazu. Może być potencjometr uszkodzony (swoją drogą do golfa 3 tdi z tego powodu prosto się dokłada tempomat ;)) Jednak główna przyczyną jest pewnie nieszczelność w układzie dolotowym. Jak Kolega wyżej pisał jest bardzo prawdopodobne, że...
byłem dziś u mechanika i okazało się, że turbo jest do wymiany :/ jest już tak zniszczone, że przepuszcza olej i wtłacza go razem z powietrzem do komór spalania. radziłbym wstrzymać się z wymianą turbinki, to że wtłacza olej do dolotu wcale nie świadczy, że olej pochodzi z turbiny, w 90% olej w dolocie pochodzi z odmy silnika, która pcha olej do rury...
wchodzi w trub serwisowy czyli: 1. uszkodzony ERG, (tylko na czas testu) można zaślepić 2. uszkodzona turbina. 3. problem z przepływomierzem powietrza.
No to odpowiedz na pytanie czy na wolnych turbina ładuje?
dobra też nie była bo rzygała olejem i miała spory luz na wirniku Dodano po 1 Egr nie jest zaślepiony. Przy wymianie turbiny był czyszczony
Logi dynamiczne turbiny, przepływki.
Cześć witam wszystkich serdecznie. Mam mały problem z fiatem 2,2JTD jest to silnik od peugeota , auto kiedy jeździ po mieście nie ujawnia żadnych awarii, po wjechaniu na autostradę i przejechaniu raz kilometra czasem 25 km zapala sie check i auto traci moc , wyświetlają sie kody P0245, P0246. wymieniony został zawór sterujący turbiną , zaślepiony EGR...
EGR chwilowo odłączony i zaślepiony .Turbina regenerowana, dmucha ,węże puchną, zamontowana jest druga i dmucha, węże puchną. Rok wcześniej wałek ,popychacze zaworowe INA czarne ,podmieniony przepływomierz, nowa pompa paliwa ,wymieniona używana pompa tandemowa ,filtr paliwa wymieniony pół roku wcześniej .Wymienię filtr paliwa może pomoże. Nikt nie majstrował...
Kolego najlepiej daj jakieś foto.
Ty miałeś bi turbo ? Czyli blok z biturbo pasuje do silnika z jedną turbiną tylko trzeba otwory zaślepić (zasilanie i spływ z drugiej turbiny) ? Gdzie naprawiałeś silnik?
Zaloż bov hks. Sprawdzony. Rozwalisz turbinę
Są tylko 2 łączniki siliconowe i intercoler, oczywiście też połączenia z opaskami. Nieszczelność zdradzaja zawsze tłuste plamy oleju. Inna metoda to podanie 3 bar cisnienia do wlotu sprężarki i zaślepienie wylotu intercolera.
Właśnie ponoć miałam zaslepiony egr żeby się nie zalaczal ale nie wiem dlaczego. Może temu żeby nie było widać białego dymu? Można to zaslepic znow , turbina jest sprawna, ale wciąż nie ma mocy ale dlaczego
Czyli ten wkręt który jest tam wkręcony ma tam być? Tak. czy jest sens regeneracji takiej turbiny czy szukać nowej? Jeśli koszt regeneracji przekraczałby połowę ceny nowej, to brałbym nową.
Witam , proszę o interpretacje logów , vw bora 1.9tdi agr 90kM, samochód słabo przyspiesza , zawór egr zaślepiony . Czy to morze być uszkodzona turbina . AI: Czy możesz wrzucić logi z diagnostyki (np. z VAG-COM/VCDS) – najlepiej z grup dotyczących przepływu powietrza, ciśnienia doładowania i pracy turbiny? tak ,wrzuciłem AI: Czy oprócz słabego przyspieszenia...
Nie zapomnij zaślepić zasilania olejem turbiny
statyczny kąt wtrysku jest ok ale już w czasie jazdy zmienia się niesamowicie - prawdopodobnie uszkodzony regulator N108 przestawiacza kąta wtrysku (sprawdź błędy zapisane przez sterownik silnika), N75 pracuje całą parą a kierownice turbiny stoją dęba - sprawdź jak chodzi sztanga regulująca kątem natarcia łopatek zmiennej geometrii (sądzę, że wężyk...
To jest właśnie Polska , niby wszystko wiadomo a i tak naprawa daje dużo do myślenia i jeszcze zaślepienie chłodzenia turbiny. Mechanik chyba z h.... spadł. Paranoja. Przecież to skończy sprężarke.
zauważyłem że przewody od interculera są zaolejone - turbina olej wydmuchuje lecz auto nie kopci . zaślepiłem EGR długo taka turbina jeszcze pożyje? , pojazd ma przejechane 220 tys km
Witam. Jak w temacie, auto rozpędza się tylko do 110 i koniec. Wcześniej szedł lepiej. Brak błędów, turbina ok, egr zaślepiony, dpf off, turbina sprawdzona, sztanga ok, tłumik odkręcany, przeplywka odpinana, przepustnica na wolnych otwarta na full, nie dymi więc wykluczyłem uszkodzenie węży od turbo, Texa nie pokazuje ograniczenia prędkości. Od dołu...
Model 244. Tak jak piszesz turbina nie ma praktycznie żadnej regulacji tylko ,,zawór" upustowy na wypadek zbyt wysokiego doładowania. Wydech już luzowałem oraz wykręcałem pierwszą sondę nic to nie dało. Wczoraj odpiąłem cały dolot i zaślepiłem rurę od doładowania. Robiłem pomiar ciśnienia praktycznie na turbinie i też nie pompuje jak powinna więc zostaje...
Założeniem tego kominka jest praca bez prądu, tak że turbina odpada. Oczywiście kanał byłby przeznaczony tylko do DGP i zaślepiony zaraz ponad kratką.
Przeważnie jak jest tryb awaryjny to jest słaby w całym zakresie obrotów. Czy olać ten błąd ? Nie ,bo jak dotyczy egr to tak jak pisałem może być np nie domknięty. Możesz na próbę go zaślepić całkowicie.
witam dodam jeszcze ze egr jest zaślepiony i czy chodzi o zawór turbiny na podszybiu???
zrobiłem tak zdałem wężyk z EGR zaślepiłem i jeżdżąc nie czuje różnicy w mocy jedynie turbiny nie odcina jak prędzej
turbina przełożona z innego sprawnego. a zawór upustowy zaślepiony.
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Musisz mieć wiązkę do wszystkich czujnikow osprzetu. Zawór N75 do sterowania turbiną. Egr zaślep. Wypruć to co niepotrzebne w łodzi. Immo off zrobi ci każdy elektronik samochodowy. Do włączenia zasilania włącznik typu lotniczego (wg schematu) i guzik na rozrusznik.
Trzeba by wykonać małą diagnostykę, jak odepniesz wężyk z turbiny (zaślep ten zdjęty) to jak pozostały układ w aucie (filtry, pompa, regulacja pompy, ..) masz sprawny to powinien zbierać się od 2000 tys obr.
Czy ktoś rozwiązał temat? Mam ten sam problem. Elektrozawory podciśnienia turbo i EGR nowe. Turbina po regeneracji. Przepływka podmieniona na próbę. EGR zaślepiony na próbę. Dolot szczelny. Kable elektrozawory-sterownik mają ciągłość. Dodatkowo, kiedy podciśnienie do turbo jest na stałe, pomijając elektrozawór, wywala błąd, ale moc jest cały czas.
EGR nie działa bo nie widać zmiany masy powietrza, nie koniecznie musi być zaślepiony wystarczy zatkać mu rurkę od podciśnienia, sprawdź tylko czy ktoś go celowo zaślepił czy pękła membrana w gruszce i ucieka podciśnienie. Co do przepływomierza to jak pisałem nie szukaj dziury w całym, jest dobrze, różnica może wynikać z jego stanu, stary bardziej zużyty...
Pamiętaj że olej w IC może być nie tylko z turbiny ale z odmy, jeśli silnik jest w złej kondycji, odma nie odbierze oleju i turbina go zaciągnie, aby to wykluczyć, zdejmij odmę w miejscu gdzie wchodzi do rury przed turbo, waż ten umieść w butelce i dobrze ją umocuj, a miejsce gdzie wąż wchodzi do rury przed turbiną zaślep. Pojeździj trochę, jeśli dymienie...
Od razu widać po błędach o co biega EGR zamontuj z powrotem ale go zaślep tak aby spaliny nie mogły przejść a komp mógł nim sterować... Drugi błąd to przeładowanie spowodowane przez PSJ rozwiązanie krótkie wyjedz na miasto i na każdych światłach wczuj się w policjantów w vectrach i przegoń ja ile jej fabryka dała bo łopatki turbiny zaszły sadzą...
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
Kupiłem z wyprogramowanym DPF i EGR... Zaślepienie EGR też nie pomogło. Skoro EGR wyprogramowany to powinien być również zaślepiony - dobra praktyka. W Twoim przypadku ważne aby sprawdzić wartość podciśnienia na "zasilaniu" zaworu sterowania turbiną i czy jego wartość nie spada podczas jazdy. Mówiąc trywialnie, czy nie brakuje podciśnienia do prawidłowego...
Tak turbina jest smarowana olejem silnikowym. Na glebie pod wydechem zostają sadze czarne? Jeżeli tak- jedz do speca na wymianę końcówek wtryskiwaczy. Od ręki mu przejdzie. Po wymianie o ile to możliwe przeczyść kolektor ssący, pewnie i EGR już dawno leży. Jak możliwe - zaślep. Przerabiałem zimą ten sam problem w wolnossącym Oplu. Dodano po 2 PS. Jak...
Witam Panowie. Panowie Opel Movano silnik 2.5 G9UA650, brak mocy... Ciężko odpala, świece trzeba podgrzać 3-4 razy i dopiero wtedy odpali... Brak mocy, wkręca się bardzo powoli na obroty. Jakoś jedzie, ale byle jaka górka autko traci moc... Wtryski - nowe, turbina - nowa, listwa wtryskowa - nowa, EGR zaślepiony. Proszę o pomoc, pozdrawiam
Tak było by najlepiej. A możesz też powietrzem. ja tak robiłem. Zaślepiłem odpływ z turbiny zalałem olejem i w dopływ podałem długim przewodem 4 atm powietrza ,jednocześnie palcami pokręcałem wirnik turbiny i obserwowałem. Zastanawiałem się czy nie umieścić turbiny w jakimś płynie np. woda to nawet śladowy olej pokazał by się na powierzchni.
po odlaczeniu przewodu podcisnieniowego z zaworu turbiny (takiej banieczki) dudnienie automatycznie ustaje. ta banieczka to nie zawór turbiny tylko akumulator podciśnienia - jeśli mowa o okrągłej plastikowej kuli. Doraźnie wypnij ten akumulator z obiegu a króciec trójnika z którego idzie do niego wężyk zaślep np. kawałkiem druta 2.5 kwadrat w izolacji...
Witam, posiadam Opla jak w tytule, bierze dużo oleju, wymieniona turbina, wykasowany egr i zaślepiony, nadal bierze olej ok 1l na 500km. Proszę o pomoc może ktoś miał też taki przypadek, w błędach pokazuje jeszcze czujnik temp. silnika...
Witam, mam problem od dłuższego czasu.. Brak mocy na zimnym silniku lecz to nie wszystko,wszystko opiszę niżej. Wymieniona Turbina na nową Wężyki podciśnienia nowe Przewody IC również nowe Świece żarowe nowe Map sensor również nowy N75 również nowy EGR jest wyłączony komputerowo oraz jest zaślepiony,przed wymianą turbiny wchodził w tryb awaryjny oraz...
Zmiana kolektora ssącego i całego dolotu, kolektora wydechowego i zaślepienie kanałów olejowych smarujących turbinę i gotowe. Efekt - auto się muli i nie chce jechć a koszty podobne do kupienia turbiny np po regeneracji
Już doszłem co jest nie tak. Zawór n75 szwankuje. Zaślepiłem wężyk co idzie do turbiny od niego i auto ma moc. Samo wyjęcia wtyczki w niczym nie pomaga aby ten zawór sprawdzić ale ten sposób okazał się trafny :) tak więc problem rozwiązany :)
Witam, bardzo proszę o analizę logów dynamicznych. Seat leon 1.9 tdi 105km problem z turbem jest, generalnie jedzone była na zapieczonej geometrii. Aktualnie zregenerowana nowa turbina, zaślepiony EGR (tz. wężyk wyłącznie). Dodatkowo problem z hamulcami pedał jakby taki miękki nie do końca chce na ostro hamować. myślałem, że to pompa Vacum bo krócieć...
wszystko zalezy od tego jaka to nieszczelnośc ja widzialem rozne a nawet takie odmy ktore byly wogole niepodlaczone tylko dymily w przestrzen tym bardziej nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika (pod warunkiem, że zaślepiony jest wlot odmy w rurę pomiędzy filtrem powietrza a turbiną) - tylko względy ekologiczne w tym przypadku się kłaniają.
Mam ten sam silnik. Zaślep dopływ spalin do egr-a, nie odłączaj zaworu, wywala błąd. Nie słuchaj opinii, że to skraca żywotność silnika. Zrobiłem tak już 130tys i nic. Przerwanie, to zapowietrzona rampa common rail. Sprawdzić błędy, skasować, jeździć do wystąpienia usterki i ponownie je sprawdzić. Niestety ten silnik tak ma, że jeżeli raz na pare dni...
Wystarczy zdjąć i zaślepić rurę łączącą zawór z wlotem turbiny Dla lepszego efektu niektórzy montują na wylocie zaworu tubę
P1103-Mass Air Flow Sensor In Range But Higher Than Expected Błąd mówi o tym że przepływ powietrza jest większy niż oczekiwany. Takie coś zazwyczaj jest kiedy EGR nie jest otwarty lub jest zaślepiony. Przy otwarciu zaworu EGR zapotrzebowanie silnika na powietrze powinno spaść bo silnik ciągnie spaliny. Jeżeli ich nie będzie ciągnął to będzie zaciągał...
Witam, ale mój ma 115 PS, turbina ze stałą geometrią i brak przepływomierza, a objawy utraty mocy (brak turbo w ok. 2000 obrotów) i cięgno gruszki nie porusza się nawet na wysokich obrotach na postoju ani w czasie jazdy (próba z nitką). Jeśli się mocno zaprzeć i uchwycić cięgno szczypcami to można z trudem pokonać opór sprężyny w gruszce. Co to może...
Jutro jeszcze sprawdzę , jednak do tej pory wszystko było ok zabiła się przez rok eksploatacji ? Auto na płynie . Dodano po 8 Jeszcze jutro zaślepię przewody od chłodzenia turbiny - może turbo tłoczy do wody powietrze - jest chłodzone właśnie płynem?
Witam. Mam Mana na warsztacie z problemem braku mocy i auto wkręca się tylko do 1800 obr/min. Wymieniłem w nim pompę i dalej to samo. Zastanowia mnie pozycja pedału gazu a mianowicie gdy wcisne do końca pokazuje 90%nl a nie powinno być 100%? Wrzucę zrzut ciśnień jeszcze może ktoś dostrzeże więcej fachowym okiem i podpowie cos wiecej. Ogólnie błędów...
przemyj przeplywomierz benzyna ekstrakcyjna. moze byc rowniez zaworek turbiny. taki naly metaowy z dwoma wyjsciami. i sproboj zaslepic recylkulacje zdejmij z niej wezyk tylko go zaslep.
Zdejmij i zaślep ten wężyk i zobaczysz, czy ucichnie. A to na pewno, przecież to gruszka od zmiennej geometrii turbiny. Gdyby była uszkodzona dawno już by narzekał na brak mocy albo przeładowanie silnika. Skoro turbo podczas pracy "gwizda" to jest to może uszkodzone wirniki
Pewnie masz zapchany DPF. Mój dożył do 260 tkm i często się już wypalał. Podnosił obroty na 1000 praktycznie co chwilę. Stojąc na światłach, np. nie dymił, ale po ruszeniu ze świateł podczas przyspieszania puszczał ładną niebieską chmurę. Tak dwa, trzy razy. Oczywiście DPF-a wyprułem, EGR zaślepiony. Chip zrobiony. Teraz mam ponad 280 tkm i turbo jeszcze...
Filtry wymieniane regularnie ostatni raz jakies 5k temu. Turbina ok ciśnienie jest. EGR zaślepiony ale sprawny. Kompresja nie wiem.
EGR zaślepiony albo zepsuty.
Witam może znajdzie sie ktoś zainteresowany pomocą zmieniłem egr zaślepiłem błędów brak auto dalej muli puki turbina sie nie właczy to przyspiesza bardzo słabo Dodatkowo po zaślepieniu Egr przy 2.5 tys obrotów coś dziwnie syczy gwiżdze jak puszcze gaz Już mnie ten temat powoli ma najlepiej by było na serwis oddać tylko że oni to zaraz by wszystko wymieniali...
Mam problem w volvo v50 2.0d 2005r bez dpf. Auto na postoju przechodzi w tryb awaryjny - odcina sterowanie turbo i wyrzuca błąd P2263 - Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej. Po skasowaniu błędu i odpaleniu zawór regulacji turbosprężarki idzie na 99% (ciśnienie kolektora około 1000, zadane 1035). Po...
Witam. Posiadam bmw 320d z 2002r 150km touring. samochód kupiłem w grudniu z przebiegiem 193 tys km. Na chwile obecna mam przebieg 204523km Po zakupie wymieniłem filtr powietrza i filtr odmy na separator, wszystko było ok ale od ok tygodnia przydymia na siwo przy depnięciu od 2000-4000tys obrotów ,(tylko pod obciążeniem,na postoju nic nie dymi). Miesiąc...
Wyciągnij z zaworu EGR wężyk i zaślep go np śrubą 8 i sprawdz jak się zachowuje.
Odłącz wężyk od gruszki, zaślep i się przejedź, powinien jechać bez doładowania
"sprawdziłem ciśnienie oleju jest wysokie ale w granicach normy . Oprócz ciśnienia ma jeszcze być odpowiednia wydajność i drożność łącznie z rurą powrotu. Jeśli zmierzył ciśnienie na zimnym silniku,to nic mu to nie da. Silnik należy rozgrzać dobrze ,zmierzyć ciśnienie na przewodzie smarowania,a potem sprawdzić jeszcze wydajność . Jeśli ten przewód...
Witam. Posiadam VW Bora 1,9 TDI 115 KM silnik AJM. Mam problem z nagłym wzrostem spalania o około 1l na tych samych trasach. W zimie pojawił się również problem z odpalaniem, gdy temperatura spada poniżej "0", auto ciężko odpala i po odpaleniu wskakują obroty powyżej 1000 i dopiero po kilkunastu sekundach spadają. Zrobiłem logi dynamiczne i statyczne,...
EGR Zaślepiłem i również brak poprawy :/ Czy luz na ośce turbiny może mieć wpływ aż taki żeby brakowało mocy ?
sprawdzić wszystkie połączenia podciśnieniowe (nieszczelności) sterowania turbiną, sprawdzić czy cięgno turbiny pracuje prawidłowo w całym zakresie, sprawdzić czy na dolocie poczynając od turbiny nie ma nieszczelności. Co z elastycznością silnika, pracuje jak powinien czy jest wyczuwalnie słabszy? Dodano po 2 egr chwilowo zaślepić
Witam mam problem w aucie Opel Zafira 1,9 l samochód po wciśnięciu pedału gazu do końca wskazówka obrotomierza idzie tylko do 2 tys. obr./min. Po odpaleniu samochodu wszystko ładnie: turbina śmiga i moc jest, ale chwilę później odcina, tak jakby moc i wskazówka tylko do 2 tys. obr./min. Brak jakichkolwiek błędów. Wymieniony zawór podciśnienia i nadal...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Te sterowniki po chwili orientują się, że EGR jest zaślepiony. Wyłącz EGR i skup się na sterowaniu geometrii sprężarki lub na samej turbinie.
Możesz sprawdzić turbinę i zawór za jednym razem. podepnij manometr w kolektor ssący (powinien być tam zaślepiony kawałek wężyka) i się przejedz patrząc jakie ciśnienie przy większych obrotach. powinno być koło 2 bar jeśli nie będzie to albo turbo nie daje albo zawór padlina.
Witam forumowicze. Mam problem w swoim Vito 2.3 td 98 km automat. Mianowicie chodzi o to że brak mu mocy! prędkość max 110 km/h i to tak już z biedą. Auto nie kopci ani na czarno ani na biało a pali ON ok 13l. Wydaje mi się że dość dużo! Zostało już w nim sprawdzone: turbina, zaślepiony został egr ( rura od turbodoładowania twarda jak cholera), zostały...
Myślę że EGR został zaślepiony nie bez powodu. Działanie EGR wymaga działania katalizatora. Pewnie masz go wyciętego, dlatego słychać turbinę bo jest mniejszy opór przepływu w wydech.
Ok, zdiagnozowałem wszystko. Nieszczelna membrana w zaworze EGR powodowała spadek podciśnienia do tego stopnia, że sztanga nie zamykała WG do końca. Posprawdzałem i zabezpieczyłem wężyki i tymczasowo zaślepiłem wężyk EGR. Dzięki wszystkim za pomoc.
a gdy zaślepię nie będzie jakiś negatywnych skutków??
U mnie temat rozwiązany, wymiana rurki Venturiego i problem znikł. Spróbujcie od czyszczenia lub wymiany tej rurki tak jak kolega wspomniał. U znajomego po czyszczeniu usterka ustała. Tak samo podmieniali czujniki doładowania, turbiny nic to nie dawało. Dodatkowo jeśli Mercedes jest słaby i dużo pali, polecam zaślepić retarder (jeśli jest) oraz wykodować....
Otwarty - zblokowany egr ? Sorki nie doczytalem ze zaslepiony egr i dlatego blad. ???????? EGR jak jest zaślepiony, to rozumiem mechanicznie , czyli z tego powodu nie ma prawa pokazywać błędu ( ten układ nie jest taki mądry) . movano 2.2 dti 2005r 90km - może mocy jest dość skoro to 90 km. Sprawdź czy nie rozleciały się przesłony w dolocie. Silnik...
7. Wyczyszczony EGR, ostatecznie zaślepiony. EGR też chroni dolot przed przeładowaniem... ja bym zaślepkę zdemontował.. Kolego diagnosta06 myślisz o podniesieniu SVBL?
Witam. Nie będę przekonywał który lepszy. Kupując alfę 156 1.9jtd 116KM bez FAP (120tyskm) przeszedłem na semisynt. Orlen. Wymiana co 10 - 12 tyś. Sprzedawałem przy liczniku 285 tyś. Żadnych dolewek między wymianami, na bagnecie obniżka o jakieś 2 - 3 mm. Żadnej ingerencji w silnik czy turbinę (jedynie zaślepiony EGR). Paliwo ok 5,6 L/100. tylko z renomowanych...
EGR zaślepiałem docelowo do testów bez żadnych korekt, czy zaślepiony, czy nie, jest tak samo, bez zmian. Rozrząd wymieniałem sam i to prawie nowy na nowy na przyrząd. Dokładnie wczoraj musiałem poprawić uszczelnienie i sprawdziłem na przyrząd — jest idealnie. Ja też już nie mam pomysłów, słyszę tylko, że jak wpinam przepływkę, to zaciąga mi górną sztangę...
Czego nie doczytałeś, przecież opisałem co mu jest 3000 obrotow i koniec mocy. Okazało się, ze (at)sandokan7 ma racje. Przewód od turbiny był minimalnie pęknięty. Turbina pompowała na niższych obrotach i to nas zmyliło. Przez pęknięcie później brakło doładowania. Dziękuje za pomoc szczególnie (at)sandokan7 problem na razie rozwiązany przez prowizoryczne...
Został w obrotach, i nie przyśpiesza, puszczam gaz i dalej to samo.... dopiero po zgaszeniu auta i zapaleniu szystko oki. dodam że egr zaślepiony i katalizator usunięty. program oryginalny.
Witam, po wymianie turbiny przy przejechaniu kilku kilometrów z przyczepką turbina się wyłącza po dodaniu gazu. Tak jakby miała za ciężko i nie dawała rady. EGR mam zaślepiony. Bora została podpięta pod kompa i pokazało błąd zaworka od podciśnienia EGR. Turbina została wstawiona z 130KM, a ja mam 115KM, czy może być przyczyną nieodpowiednie turbo czy...
Masz za pewne zaślepiony EGR. Zaworek odpowiadający za regulację przepływu spalin. Produceni aby nie zostać zjedzeni przez ekologów wstawili taki zaworek, który ma dopalać spaliny ( część spalin znów leci do komory spalania) ale nie jest to konieczne. Cześć osób twierdzi że po zatkaniu ów zaworka auto jest trochę bardziej zrywniejsze. Ale mechanikiem...
Jak sprawdzales przeplywke ? Posprawdzaj sterowanie turbina oraz zaworem EGR ,w celu sprawdzenia egr najlepiej go zaslepic ,jezeli bedzie z nim cos nie tak to po tym zabiegu auto odzyje
Zdemontuj przód, wyczyść intercooler i przewody, zamontuj markowy filtr powietrza ( bosch, mann, knecht) wymień EGR i olejem się nie przejmuj, jak turbo puści, pojawi się smród i niebieski dym z tłumika to raz, jak chcesz się przekonać skąd masz olej to walnij wąż z odmy do butelki i przejedź się ogniem i zobacz czy będzie się tam zbierał, rurę tam...
Sprawdzałeś zawór EGR? jeśli zabrudzony to recyrkulacja spalin nie działa prawidłowo a to właśnie przez niego idzie powietrze do turbiny,słychać na filmiku że problem z wkręcaniem się obrotów. Zawór właśnie zostawiłem póki co , czekam na zaślepkę , zdejmę go i wyczyszczę i zaślepię . ale czy EGR mógłby odcinać turbinę ? Póki co zdiagnozowałem chyba...
Obroty idą, ale auto nie przyspiesza tak. Rozrząd wymieniony był około ~240tys. Koloktor dolotowy wyczyszczony, zaślepiony. Witaj, pisz trochę bardziej szczegółowo a nie to co Ci przyjdzie na język. Co masz na myśli z obrotami bo to co napisałeś świadczy o ślizganiu sprzęgła. Po co piszesz kiedy był wymieniony rozrząd skoro nie wiadomo ile masz teraz...
UPG to typowo ubytek płynu (wyrzuca przez zbiornik i robi ciśnienie w układzie chłodzenie bo dostają się spaliny). Biały dym to też brak powietrza. Coś mi to pachnie zjechanym wałkiem rozrządu do 0 razem ze szklankami albo zawieszonym EGR. EGR można zaślepić blaszką. A zgadnięcie do wałek to może 15 minut roboty.
Witam od tygodnia walczę z moim merolem nie daje rady go naprawić więc muszę się zapytać was. Merol pewnego dnia stracił moc, byłem na diagnostyce wywalało błąd nastawnika turbiny, wyjąłem turbinę zawiozłem do chłopa od regeneracji okazało się że coś wpadło do środka nie uszkodziło łopatek tylko zmienną geometrię pocharatało, chłop zregenerował turbinę...
Turbinę można łatwo sprawdzić ściągając przewody i organoleptycznie dotknąć łopatek i skontrolować luz na osi.Zobaczyć należy stan oleju,czy turbo nie pije.Oczywiście wymiana filtra paliwa i powietrza jest wskazana.Należy także przeczyścić zawór EGR,a w skrajnym przypadku go zaślepić.Wtyki od głównego komputera też odpinamy i sprawdzamy ,czy piny są...
Witam! Iveco 3510 2,5tdi z 96rwywrotka. Zrobiona pompa, turbina, wtryski idealne, zaślepiony EGR, wycięty katalizator i to wszystko nic nie dało... auto pali 21litrów na pusto jak również pod obciążeniem, przy jeździe na niskich obrotach jak również przy dynamicznej jeździe, nie ma różnicy. Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłów co dalej naprawiać żeby...
tylko pamiętaj każda turbina będzie pobierała troszeczkę oleju nawet nowa wiec i delikatnie przewody możesz mieć zaolejone od środka najlepsze rozwiązanie z turbina to ściągnięcie przewodu idącego z turbiny do intercoolera i sprawdzenie ile znajduje się w nim oleju lub wymontowanie turbiny i zaślepienie przewodu ciśnieniowego i po odpaleniu samochodu...
Dało się przerobić - otwór przeniesiony na tylną ścianę, górny zaślepiony, utrzymane 150 mm do samego grzybka na dachu. Śmiga, chociaż trochę głośno na trzecim biegu (mimo wytłumienia obudowy od zewnątrz gąbką samoprzylepną). Słychać turbinę, a i szum powietrza jest spory... Temat zamykam. Pozdr. J.
Przewody są nowe. Podmiana nic nie daje, EGR zaślepiłem wcześniej i również turbina nie pompowała jak trzeba. Nie wiem, dlaczego podłącze turbinę na krótko to pompuje konkretnie, a jak po przez zawory to źle. Może węże są poprowadzone źle? Czy ten schemat dla AHF jest poprawny? http://obrazki.elektroda.pl/9176122800_1... U mnie zawór...
Ok rozumiem, że pisząc sztanga macie na myśli gruszkę przy turbinie. Ok czyli jak odłączam węża to gruszka przestaje ciągnąć i turbina przestaje się kręcić przez co nie ma świstu spowodowanego walniętym wirnikiem w turbinie? Mogę w takim razie rozebrać turbinę i samodzielnie sprawdzić jak wygląda ten wirnik ? Da się to bez problemu poskładać później?...
Zatkanie dolotu to nie to samo co normalna praca silnika, jeśli zatkasz mu dolot to turbina napompuje ciśnienie, ale dodaj do tego ssanie silnika, turbina musi napompować 2 bary + to co zasysa silnik więc podczas jazdy nie daje rady. Sprawdź EGR może pcha spaliny w dolot, najlepiej profilaktycznie zaślep. Sprawdź dokładnie gruszkę, załóż wężyk i zassij...
No to sprawdzaj kolejno wszystkie miejsca gdzie dochodzi podciśnienie - gdzieś musi znikać - np.egr. Zaślep na chwile wężyk podciśnienia idący na zawór egr i zobacz czy coś się zmieniło. Sprawdź akumulator podciśnienia. Jaki to silnik?
Witam EGR sprawdzony? Może jest całkowicie zablokowany i dławi silnik? Można go przeczyścić lub do testów go zaślepić kawałkiem blaszki.
Zacznij od tego Dodam, że niedawno zaślepiłem EGR, ...i przywróć stan fabryczny czy to może być źle ustawiona grucha turbiny? Grzebał tam ktoś? Turbina była regenerowana? Gorąca strona działa bez zarzutu?
zaślepić odpływ zaślepić króciec przewód zaślepić
dolny osłona sprzedam dozymetr irf640 bester
projektowanie układów elektronicznych projektowanie układów elektronicznych
Kondensator o mniejszej pojemności - przyczyny i diagnostyka Mazda 3 2.0 2009 - Biały dym po rozgrzaniu silnika