Zainteresuj się elektrozaworem par paliwa (EVAP), dla próby możesz zdjąć wężyk, zaślepić króciec elektrozaworu aby nie ciągnęło powietrza i brudów, to samo z wężykiem. Wtyczki elektrycznej nie ruszaj. Po takim zabiegu około 100 km na benzynie.
Ja to proponowałem im odłączyć przewody od agregatu i splita. Zaślepić kruciec przy splicie i puścić azot Zupełnie nie ma powodu, by te przewody odłączać i zaślepiać - splity mają specjalne zawory na imbus, którymi odcinasz rury od jednostki zewnętrznej, i mają też przy takim zaworze króciec serwisowy, przez który wpuszcza się azot. Kilkadziesiąt ruchów...
ma go tam nie być zobacz do czego on idzie - może ktoś coś dokładał a zaślepić masz nie wężyk tylko króciec na który ten wężyk jest założony - nie powinno być wtedy różnic w pracy silnika
Czy jest jakiś dokładniejszy opis błędu, który oczytałeś po pierwszym porannym świeceniu Checka?. Przykładowo "czujnik map-zbyt wysokie napięcie-ciśnienie". Wszystkie 7pkt-ow napisanych przez Ciebie to normalne reakcje(to samo się dzieje w moim oplu). 8 pkt. to już nie:D. Wartałoby zmierzyć miernikiem napięcie między środkowym kablem mapsensora a masą...
Normalnie, zdemontować cały układ powietrza wtórnego, zaślepić króciec podciśnienia przy kolektorze ssącym aby lewego powietrza nie ciągnął oraz zaślepić króciec przy filtrze powietrza.
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Dodatkowo zauważyłem, że wężyk przy zawożę EGR jest przecięty, nie wiem czy było tak od zawsze. Po przyłożeniu palca czuć ssanie EGR jest uszkodzony (dziurawa membrana), zaślepianie spalin dochodzących do niego nic nie daje, bo nieszczelność jest od strony kolektora ssącego i ciągnie przez niego lewe powietrze. Możesz na próbę zaślepić ten króciec...
Zaślepić górny króciec od gaźnika.
Witam. I ja postanowiłem spróbować sił w wykonaniu własnej pompy. (Jak nie wyjdzie to się kupi gotowca :). Mam już prawie wszystko skompletowane. Mam pytanie do znawców. Do czego służy ten króciec na samym dole? Wyrównanie oleju w pracy kaskadowej? Czy to trzeba zaślepić jak sprężarka będzie pracować w "singlu" ? http://obrazki.elektroda.pl/5830869000_1...
Ten mniejszy króciec połączę wężykiem chyba z tym od dołu i tyle :D Jeden z górnych jest od paliwa a drugi ma dwie opcje -podciśnienie do kranika -podłączenie dozownika oleju Ale raczej pierwsza opcja wydaje się być bardziej realna. Dolny na komorze pływaka to spustowy,zarazem przelewowy przewód komory pływaka,wię nie pozostaje nic innego jak zaślepić...
Hej, mam pytanko, chcę zaślepić króciec odpływowy, tu gdzie wąż od zmywarki jest podłączony na załączonym zdjęciu, ktoś wie, jak i czym to zaślepić? https://obrazki.elektroda.pl/1780632000_... Proszę się podłączeniem nie sugerować, to nie jest poprawne podłączenie.
Witam. Samochód Vectra C jest potrzeba wymiany DPF. Zakupiony DPF jest jednak nieco inny, posiada dodatkowy króciec w stosunku do oryginału i tu pytanie czy można ten króciec zaślepić (znalazłem info że podobno można) https://obrazki.elektroda.pl/4602886800_... i DPF zamontować. Dodatkowy króciec na dołączonym zdj. znajduje się od strony...
Zawór 1/2 cala zamówiony na odprężnik, do dławienia ssania również, niedługo testowe pompowanie - będzie film UP Duża cały czas czeka na spawanie więc czas wziąć się za mniejszą http://obrazki.elektroda.pl/5054049600_1... Podstawa to nic innego jak mocowanie przełącznika od dmuchawy do siana, akurat podpasowała, pozostało wspawać króciec...
Ale wyciągałeś je? Sprawdzałeś czy nie są zapadnięte w środku? Sprawdzałem ten wąż zasilający wychodzący z płaszcza wodnego do tej rurki metalowej przechodzącej przez ramę , prześwit ma nie jest zablokowany ani zapadnięty , rurka też sprawdzona jest jak nowa w środku.Węże idące od metalowej rurki w ramie do nagrzewnicy są ok , jak je zdejmę z krucca...
To może kup nowy zbiornik ,zaślep króćce i pchaj ciśnienie ? Pomysł taki głupio mądry ale będzesz miał do większości vw.
Aż nie mogę w to uwierzyć. Spojrzałem do gaźnika aby sprawdzić czy jakieś uszkodzenie mogłoby do takiej sytuacji doprowadzić. 1. Nieszczelność uszczelki pod membraną pomiarową. Pomiędzy „komorą pływakową” a wylotem jest niewielka odległość. Tyle że to by spowodowało, że silnik zostałby zalany ogromną ilością paliwa i by zgasł. 2. Pęknięcie lub zbyt...
ten syf to po prostu nagar - silnik już bierze olej i ten olej spalając się z paliwem tworzy taki syf. normalna sprawa, można odłączyć gumową rureczkę-kolanko odmy silnika która wchodzi do gaźnika (i zaślepić króciec od strony gaźnika), żeby silnik nie ssał syfu z powrotem do komory spalania, przedłuży to jego żywot i poprawi się nieco praca i moc silnika
Uszkodzony zawór EVAP, pęknięta obudowa pochłaniacza. W/g mnie spokojnie możesz odłączyć ten wężyk i zaślepić króciec w kolektorze do którego był podłączony (wężyk zostaw "otwarty").
Witam, do wymiany masz ZAWÓR TRÓJDROŻNY . Koszt nowego to ok 250zł a używanego ok 100zł. Jak go kupisz to musisz odpowiednio podłączyć podciśnienia ( znajdziesz w książce sam naprawiam fiat cinquecento) oraz będziesz musiał odpowietrzyć układ chłodzenia. Przydała by się pewnie też regulacja i tu dam ci dobrą radę. Jeżeli w Twojej okolicy nie masz speca...
Możesz go zasilać dowolnie. Wewnątrz jest zasobnik na paliwo który wystarczy uzupełniać. Nie potrzebujesz tam wysokiego ciśnienia. Czyli: - połączyć na nowo powrót paliwa? - zaślepić króciec wylotowy piecyka, a pod króciec wlotowy podpiąć pompkę zasilaną paliwem wprost z baku? - przed pierwszym odpaleniem napompować ropy do zbiornika, a później pracująca...
Pewnie przez to, że źle wąż ułożyłem. O ile wąż nie został zagnieciony zmywarką z tyłu podczas wsuwania, to jest zaślepiony króciec syfonu do którego wąż jest podłączony. Zdjąć wąż, odciąć końcówkę, przy okazji obrócić króciec, aby zagięciem był skierowany ku górze.
Z Twojego opisu wynika iż masz bojler z wężownicą. Wężownice możesz zaślepić jeśli nie będziesz jej używał. Oczywiście taka modyfikacja jak opisujesz powoduje że nie będziesz miał ciepłej wody z tego obiegu.
A wężyk od zbiornika idzie bezpośrednio do gaźnika czy po drodze jest jeszcze coś? Wężyk z paliwem idzie przez filtr paliwa do gaźnika. Dodano po 6 Generalnie zamowilem kranik podciśnieniowy od yamahy tylko jak go podłączyć skoro króciec podciśnienia silnika jest zajęty przez waż od gaźnika to co ja mam trójnik wstawić ? Czy odłączyć ten waż od gaźnika...
DV funkcjonalnie niewiele różni się od BOV'a - BOV ma wyjście "kształtujące" doznania dźwiękowe, DV w tym samym miejscu ma króciec do obwodu "recyrkulacji" powietrza w dolocie. Teoretycznie możesz sobie ten króciec odłączyć, zaślepić dolot po odłączonym DV i popróbować PSSSSSS . DV takie nietypowe dla siebie warunki pracy powinien spokojnie wytrzymać,...
Nie można go zaślepić-masz na nim pomiar zakresu otwarcia. Nie wszystkie tdci mają EGR z czujnikiem położenia - niektóre 2,0 tdci od 2000 do 20006 nie ma takiego czujnika. Natomiast wszystkie tddi mają taki czujnik. Czyli ten mały króciec, który idzie do zaworka sterującego zaślepić, tak? Od elektrozaworu sterującego EGR-em idzie rurka gumowa i nasadzona...
można spróbować go zaślepić i wtedy sprawdzić ewentualnie odkręcić króciec i ocenić ile paliwa przez niego wypływa. to jest zawór bezpieczeństwa więc normalnie na wolnych obrotach powinno wypływać kilka kropel lub wcale.
kupiłem nowy syfon do zlewozmywaka z wyjściem na pralkę... Podłączyłem Wodę do pralki, oraz odpływ wody z pralki....pralka nie oddaje wody Nowe syfony często mają zaślepiony króciec odpływu wody z pralki.
Witam,po długiej przerwie.Dziś dopiero byłem sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.Wynosiło ok.1 bara!!!Powinno być 3,8bara.Pan fachowiec od pomp wymontował pompę ze zbiornika i podłączył do stanowiska roboczego we warsztacie i okazało się ,że pompa jest ok,bo podaje ciśnienie prawie 4bary.Pan zdębiał,ale zaczął intensywnie kombinować co...
Króciec na obudowie filtra zaślepić (można kupić oryginalna zaślepkę od 1,9D ale XUD9). Czarna kostka 2 pinowa wygląda na wtyczkę do elektrozaworu EGR (lub od czujnika wody w obudowie filtra paliwa).
Witam! Potrzebuję rady w kwestii podłączenia kotła olejowego firmy Viessmann Vitola 111 do istniejącej instalacji grawitacyjnej z kotłem na paliwo stałe. Instalacja jest stara więc jest jaka jest. Celem jest : 1. Podłączenie olejaka jako odrębnej jednostki grzewczej i podgrzewającej wodę użytkową (kocioł z zasobnikiem) z odcięciami od starego kotła...
Nie chodziło mi o ten króciec przy rurze od filtra powietrza tylko o króciec który jest przy odmie i on wchodzi do bloku silnika... Ale tam mam właśnie luz, i tak musze to zaślepić więc dam znać czy to coś dało. Tam gdzie ty mówisz jest wszystko w porządku...
Witam Próbuję się dowiedzieć jakie zadanie ma rurka oznaczona nr 2 na poniższym zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/8781254100_1... Jest to gumowy przewód łączący króciec odmy z kolektorem dolotowym za przepustnicą. Takie rozwiązanie jest chyba często stosowane. (Jest tak na pewno w Seicento 900). Teoretycznie wygląda to na bypass przepustnicy....
Panowie takie pytanie związane poniekąd z problemem autora, bo u mnie przybywa też oleju tyle że umiarkowanie tzn jak nowy jest zalany do połowy stanu na bagnecie to po 10tys mam max - jak sprawdzić pompę tandem na szczelność bez demontażu - chodzi mi po głowie aby zaślepić wyjście a na wejście podłączyć zbiorniczek ze sprężonym powietrzem i manometrem...
Grzebię w sieci i wygląda na to że to jest chyba to. Teraz pytanie czy to może odpowiadać za takie zachowanie samochodu. Ten pochłaniacz to chyba jest po lewej stronie koło lampy patrząc z przodu. Tam coś takiego widziałem, tylko przelotnie i zdaje się było czymś powiązane (urwało się) i jakiś króciec był bez przewodu. Może się komuś coś popsuło i kombinował....
Tak się jeszcze zastanawiam czy nie ma ERG w twoim silniku (czasem było czasem nie) bo może być podparte lub zablokowane. Można śmiało zaślepić na próbę. Pompe czujnikiem zegarowym ustawia się jak w każdej pompie mechanicznej ... znak na wale manometr w specjalne miejsce w pompie lub w króciec wtrysku który podaje w tym momencie i jazda silnikiem w...
króćce górne w piecyku bez problemu - gwint klasyczny, ale zasilnie - gwint drobniejszy, musiałem trochę pokombinować i problem załatwiony, ale tylko czasowo. Jeżeli ktoś jeszcze obserwuje ten temat, to mam pytanie, czy w zworze dopustowym wody są uszczelki które łatwo będzie wymienić, tak aby wyeliminować niekontrolowane dopuszczanie wody. Czy wymontowanie...
Witam. Od kotła Nr 3 do Nr 5 zasobnika, od kotła Nr 4 do Nr 1 zasobnika. Centralne ogrzewanie pozostawiasz tak jak było w przypadku poprzedniego zasobnika cwu . Wlot zimnej wody do zasobnika to zasilanie z sieci. Odpływ ciepłej wody to finalnie ciepła woda na krany itp. Cyrkulacje jeśli masz pompę do tej pory to podpinasz do cyrkulacji. Jeśli wcześniej...
Podciśnienie, prawdopodobnie to zapinane od spodu kolektora dolotowego, ręką wyczujesz króciec, na którym pewnie jeszcze jest kawałek starej gumki łączącej. Ewentualnie na zdjęciu pod ręką masz zaślepiony króciec z gumką.
i bardzo dobrze, że odłączona, zaślep tylko króciec do gaźnika żeby nie ssało brudnego powietrza, a do gumowej rurki daj kawałek węża/rurki w górę żeby olej nie chlapał i tyle, poco silnik ma ssać ten olej z powietrzem i tworzyć jeszcze nagar i mieć mniej mocy... a nie pasuje bo ktoś pewnie zmienił kolanko, albo gaźnik, albo kolektor na nieco inny i...
Witam. Gdy posiadasz zaślepiony króciec powrotu zasobnika nic złego się nie stanie, skoro wyjście dla źródła szczytowego/dodatkowego posiadasz 230V to zastosuj przekażnik jedno kanałowy a jego styk no-com zepnij na przerwaniu przewodu sterownika pokojowego (RT) a jeśli nie posiadasz sterownika a jedynie zworkę to na przerwaniu tej właśnie zworki. Wtedy...
a tutaj widać, że też był założony przewód. Nie przewód tylko zaślepka. Każdy wtrysk ma po dwa króćce przelewowe, jeśli łączysz je szeregowo i podłączasz do przelewu zbiorczego to siłą rzeczy pierwszy wtrysk będzie miał jeden króciec zaślepiony a ostatni podłączony do przelewu zbiorczego-łapiesz teraz?
Do pochłaniacza oparów paliwa. W sc znajdował się pod lewym nadkolem przednim. Jeżeli nie masz pochlaniacza to zaślep ten króciec
Zanim wymienisz uszczelki kolektora odłącz przy nim przewód od serwa i zaślep króciec. Wtedy będziesz wiedział czy to nieszczelność kolektora czy serwa.
Z 98r to el. 1 Tak 2 Tak 3 Jak masz dwa króćce jeden musisz zaślepić. 4 Wyprodukuj jakiś zbiornik pamiętaj o powrocie.
Jak jest otwór w króćcu to bez wężyka będzie wyciekać woda. Jak otwór zaślepiony fabrycznie to wężyk nie będzie spełniać swojej funkcji.
Miałem na myśli króciec syfonu bo pewnie będzie zaślepiony by woda nie ciekła.
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
Podepnij ten wężyk do zaworu gazowego a odłącz od wentylatora. Zostaw nigdzie nie podłączony , zawór pracuje wtedy zgodnie z ciśnieniem panującym w komorze. Ten krócieć w wentylatorze jest zaślepiony i nie powinien tam być podłączony wężyk. Pozdrawiam
Możesz podłączyć się bezpośrednio kolanem z pieca do naczynia wyrównawczego. Pisząc w najwyższym punkcie pieca mam na myśli poziom głównego króćca wylotowego. Pamiętaj aby podłączenie do zbiornika wyrównawczego nie prowadzić zbyt cienkim rurociągiem. Weź także pod uwagę to co napisał (at)gersik Nie napisałem że ma obowiązek wstawić zawór bezpieczeństwa....
Możesz i nawet powinieneś zaślepić to podciśnienie.
zaślepić turbinę przewód zaślepić zaślepić odpływ
samsung seryjny płyta pavilion dv6500 alarm ampio schemat
interfejs diagbox bateria milwaukee
Wymiana licznika w Volkswagen T5 1.9 2008 na model z wskaźnikiem temperatury Czyszczenie pamięci w telewizorze Toshiba 55UA3A: Porady i metody