Zainteresuj się elektrozaworem par paliwa (EVAP), dla próby możesz zdjąć wężyk, zaślepić króciec elektrozaworu aby nie ciągnęło powietrza i brudów, to samo z wężykiem. Wtyczki elektrycznej nie ruszaj. Po takim zabiegu około 100 km na benzynie.
Ja to proponowałem im odłączyć przewody od agregatu i splita. Zaślepić kruciec przy splicie i puścić azot Zupełnie nie ma powodu, by te przewody odłączać i zaślepiać - splity mają specjalne zawory na imbus, którymi odcinasz rury od jednostki zewnętrznej, i mają też przy takim zaworze króciec serwisowy, przez który wpuszcza się azot. Kilkadziesiąt ruchów...
ma go tam nie być zobacz do czego on idzie - może ktoś coś dokładał a zaślepić masz nie wężyk tylko króciec na który ten wężyk jest założony - nie powinno być wtedy różnic w pracy silnika
Czy jest jakiś dokładniejszy opis błędu, który oczytałeś po pierwszym porannym świeceniu Checka?. Przykładowo "czujnik map-zbyt wysokie napięcie-ciśnienie". Wszystkie 7pkt-ow napisanych przez Ciebie to normalne reakcje(to samo się dzieje w moim oplu). 8 pkt. to już nie:D. Wartałoby zmierzyć miernikiem napięcie między środkowym kablem mapsensora a masą...
Normalnie, zdemontować cały układ powietrza wtórnego, zaślepić króciec podciśnienia przy kolektorze ssącym aby lewego powietrza nie ciągnął oraz zaślepić króciec przy filtrze powietrza.
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Dodatkowo zauważyłem, że wężyk przy zawożę EGR jest przecięty, nie wiem czy było tak od zawsze. Po przyłożeniu palca czuć ssanie EGR jest uszkodzony (dziurawa membrana), zaślepianie spalin dochodzących do niego nic nie daje, bo nieszczelność jest od strony kolektora ssącego i ciągnie przez niego lewe powietrze. Możesz na próbę zaślepić ten króciec...
Zaślepić górny króciec od gaźnika.
Witam. I ja postanowiłem spróbować sił w wykonaniu własnej pompy. (Jak nie wyjdzie to się kupi gotowca :). Mam już prawie wszystko skompletowane. Mam pytanie do znawców. Do czego służy ten króciec na samym dole? Wyrównanie oleju w pracy kaskadowej? Czy to trzeba zaślepić jak sprężarka będzie pracować w "singlu" ? http://obrazki.elektroda.pl/5830869000_1...
Hej, mam pytanko, chcę zaślepić króciec odpływowy, tu gdzie wąż od zmywarki jest podłączony na załączonym zdjęciu, ktoś wie, jak i czym to zaślepić? https://obrazki.elektroda.pl/1780632000_... Proszę się podłączeniem nie sugerować, to nie jest poprawne podłączenie.
Witam. Samochód Vectra C jest potrzeba wymiany DPF. Zakupiony DPF jest jednak nieco inny, posiada dodatkowy króciec w stosunku do oryginału i tu pytanie czy można ten króciec zaślepić (znalazłem info że podobno można) https://obrazki.elektroda.pl/4602886800_... i DPF zamontować. Dodatkowy króciec na dołączonym zdj. znajduje się od strony...
Zawór 1/2 cala zamówiony na odprężnik, do dławienia ssania również, niedługo testowe pompowanie - będzie film UP Duża cały czas czeka na spawanie więc czas wziąć się za mniejszą http://obrazki.elektroda.pl/5054049600_1... Podstawa to nic innego jak mocowanie przełącznika od dmuchawy do siana, akurat podpasowała, pozostało wspawać króciec...
Ale wyciągałeś je? Sprawdzałeś czy nie są zapadnięte w środku? Sprawdzałem ten wąż zasilający wychodzący z płaszcza wodnego do tej rurki metalowej przechodzącej przez ramę , prześwit ma nie jest zablokowany ani zapadnięty , rurka też sprawdzona jest jak nowa w środku.Węże idące od metalowej rurki w ramie do nagrzewnicy są ok , jak je zdejmę z krucca...
Ten mniejszy króciec połączę wężykiem chyba z tym od dołu i tyle :D Jeden z górnych jest od paliwa a drugi ma dwie opcje -podciśnienie do kranika -podłączenie dozownika oleju Ale raczej pierwsza opcja wydaje się być bardziej realna. Dolny na komorze pływaka to spustowy,zarazem przelewowy przewód komory pływaka,wię nie pozostaje nic innego jak zaślepić...
To może kup nowy zbiornik ,zaślep króćce i pchaj ciśnienie ? Pomysł taki głupio mądry ale będzesz miał do większości vw.
Aż nie mogę w to uwierzyć. Spojrzałem do gaźnika aby sprawdzić czy jakieś uszkodzenie mogłoby do takiej sytuacji doprowadzić. 1. Nieszczelność uszczelki pod membraną pomiarową. Pomiędzy „komorą pływakową” a wylotem jest niewielka odległość. Tyle że to by spowodowało, że silnik zostałby zalany ogromną ilością paliwa i by zgasł. 2. Pęknięcie lub zbyt...
ten syf to po prostu nagar - silnik już bierze olej i ten olej spalając się z paliwem tworzy taki syf. normalna sprawa, można odłączyć gumową rureczkę-kolanko odmy silnika która wchodzi do gaźnika (i zaślepić króciec od strony gaźnika), żeby silnik nie ssał syfu z powrotem do komory spalania, przedłuży to jego żywot i poprawi się nieco praca i moc silnika
Uszkodzony zawór EVAP, pęknięta obudowa pochłaniacza. W/g mnie spokojnie możesz odłączyć ten wężyk i zaślepić króciec w kolektorze do którego był podłączony (wężyk zostaw "otwarty").
Witam, do wymiany masz ZAWÓR TRÓJDROŻNY . Koszt nowego to ok 250zł a używanego ok 100zł. Jak go kupisz to musisz odpowiednio podłączyć podciśnienia ( znajdziesz w książce sam naprawiam fiat cinquecento) oraz będziesz musiał odpowietrzyć układ chłodzenia. Przydała by się pewnie też regulacja i tu dam ci dobrą radę. Jeżeli w Twojej okolicy nie masz speca...
Możesz go zasilać dowolnie. Wewnątrz jest zasobnik na paliwo który wystarczy uzupełniać. Nie potrzebujesz tam wysokiego ciśnienia. Czyli: - połączyć na nowo powrót paliwa? - zaślepić króciec wylotowy piecyka, a pod króciec wlotowy podpiąć pompkę zasilaną paliwem wprost z baku? - przed pierwszym odpaleniem napompować ropy do zbiornika, a później pracująca...
Z Twojego opisu wynika iż masz bojler z wężownicą. Wężownice możesz zaślepić jeśli nie będziesz jej używał. Oczywiście taka modyfikacja jak opisujesz powoduje że nie będziesz miał ciepłej wody z tego obiegu.
Pewnie przez to, że źle wąż ułożyłem. O ile wąż nie został zagnieciony zmywarką z tyłu podczas wsuwania, to jest zaślepiony króciec syfonu do którego wąż jest podłączony. Zdjąć wąż, odciąć końcówkę, przy okazji obrócić króciec, aby zagięciem był skierowany ku górze.
A wężyk od zbiornika idzie bezpośrednio do gaźnika czy po drodze jest jeszcze coś? Wężyk z paliwem idzie przez filtr paliwa do gaźnika. Dodano po 6 Generalnie zamowilem kranik podciśnieniowy od yamahy tylko jak go podłączyć skoro króciec podciśnienia silnika jest zajęty przez waż od gaźnika to co ja mam trójnik wstawić ? Czy odłączyć ten waż od gaźnika...
DV funkcjonalnie niewiele różni się od BOV'a - BOV ma wyjście "kształtujące" doznania dźwiękowe, DV w tym samym miejscu ma króciec do obwodu "recyrkulacji" powietrza w dolocie. Teoretycznie możesz sobie ten króciec odłączyć, zaślepić dolot po odłączonym DV i popróbować PSSSSSS . DV takie nietypowe dla siebie warunki pracy powinien spokojnie wytrzymać,...
Nie można go zaślepić-masz na nim pomiar zakresu otwarcia. Nie wszystkie tdci mają EGR z czujnikiem położenia - niektóre 2,0 tdci od 2000 do 20006 nie ma takiego czujnika. Natomiast wszystkie tddi mają taki czujnik. Czyli ten mały króciec, który idzie do zaworka sterującego zaślepić, tak? Od elektrozaworu sterującego EGR-em idzie rurka gumowa i nasadzona...
można spróbować go zaślepić i wtedy sprawdzić ewentualnie odkręcić króciec i ocenić ile paliwa przez niego wypływa. to jest zawór bezpieczeństwa więc normalnie na wolnych obrotach powinno wypływać kilka kropel lub wcale.
kupiłem nowy syfon do zlewozmywaka z wyjściem na pralkę... Podłączyłem Wodę do pralki, oraz odpływ wody z pralki....pralka nie oddaje wody Nowe syfony często mają zaślepiony króciec odpływu wody z pralki.
Witam,po długiej przerwie.Dziś dopiero byłem sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.Wynosiło ok.1 bara!!!Powinno być 3,8bara.Pan fachowiec od pomp wymontował pompę ze zbiornika i podłączył do stanowiska roboczego we warsztacie i okazało się ,że pompa jest ok,bo podaje ciśnienie prawie 4bary.Pan zdębiał,ale zaczął intensywnie kombinować co...
Króciec na obudowie filtra zaślepić (można kupić oryginalna zaślepkę od 1,9D ale XUD9). Czarna kostka 2 pinowa wygląda na wtyczkę do elektrozaworu EGR (lub od czujnika wody w obudowie filtra paliwa).
Witam! Potrzebuję rady w kwestii podłączenia kotła olejowego firmy Viessmann Vitola 111 do istniejącej instalacji grawitacyjnej z kotłem na paliwo stałe. Instalacja jest stara więc jest jaka jest. Celem jest : 1. Podłączenie olejaka jako odrębnej jednostki grzewczej i podgrzewającej wodę użytkową (kocioł z zasobnikiem) z odcięciami od starego kotła...
Nie chodziło mi o ten króciec przy rurze od filtra powietrza tylko o króciec który jest przy odmie i on wchodzi do bloku silnika... Ale tam mam właśnie luz, i tak musze to zaślepić więc dam znać czy to coś dało. Tam gdzie ty mówisz jest wszystko w porządku...
Panowie takie pytanie związane poniekąd z problemem autora, bo u mnie przybywa też oleju tyle że umiarkowanie tzn jak nowy jest zalany do połowy stanu na bagnecie to po 10tys mam max - jak sprawdzić pompę tandem na szczelność bez demontażu - chodzi mi po głowie aby zaślepić wyjście a na wejście podłączyć zbiorniczek ze sprężonym powietrzem i manometrem...
Witam Próbuję się dowiedzieć jakie zadanie ma rurka oznaczona nr 2 na poniższym zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/8781254100_1... Jest to gumowy przewód łączący króciec odmy z kolektorem dolotowym za przepustnicą. Takie rozwiązanie jest chyba często stosowane. (Jest tak na pewno w Seicento 900). Teoretycznie wygląda to na bypass przepustnicy....
Grzebię w sieci i wygląda na to że to jest chyba to. Teraz pytanie czy to może odpowiadać za takie zachowanie samochodu. Ten pochłaniacz to chyba jest po lewej stronie koło lampy patrząc z przodu. Tam coś takiego widziałem, tylko przelotnie i zdaje się było czymś powiązane (urwało się) i jakiś króciec był bez przewodu. Może się komuś coś popsuło i kombinował....
Tak się jeszcze zastanawiam czy nie ma ERG w twoim silniku (czasem było czasem nie) bo może być podparte lub zablokowane. Można śmiało zaślepić na próbę. Pompe czujnikiem zegarowym ustawia się jak w każdej pompie mechanicznej ... znak na wale manometr w specjalne miejsce w pompie lub w króciec wtrysku który podaje w tym momencie i jazda silnikiem w...
króćce górne w piecyku bez problemu - gwint klasyczny, ale zasilnie - gwint drobniejszy, musiałem trochę pokombinować i problem załatwiony, ale tylko czasowo. Jeżeli ktoś jeszcze obserwuje ten temat, to mam pytanie, czy w zworze dopustowym wody są uszczelki które łatwo będzie wymienić, tak aby wyeliminować niekontrolowane dopuszczanie wody. Czy wymontowanie...
Podciśnienie, prawdopodobnie to zapinane od spodu kolektora dolotowego, ręką wyczujesz króciec, na którym pewnie jeszcze jest kawałek starej gumki łączącej. Ewentualnie na zdjęciu pod ręką masz zaślepiony króciec z gumką.
Witam. Od kotła Nr 3 do Nr 5 zasobnika, od kotła Nr 4 do Nr 1 zasobnika. Centralne ogrzewanie pozostawiasz tak jak było w przypadku poprzedniego zasobnika cwu . Wlot zimnej wody do zasobnika to zasilanie z sieci. Odpływ ciepłej wody to finalnie ciepła woda na krany itp. Cyrkulacje jeśli masz pompę do tej pory to podpinasz do cyrkulacji. Jeśli wcześniej...
i bardzo dobrze, że odłączona, zaślep tylko króciec do gaźnika żeby nie ssało brudnego powietrza, a do gumowej rurki daj kawałek węża/rurki w górę żeby olej nie chlapał i tyle, poco silnik ma ssać ten olej z powietrzem i tworzyć jeszcze nagar i mieć mniej mocy... a nie pasuje bo ktoś pewnie zmienił kolanko, albo gaźnik, albo kolektor na nieco inny i...
Do pochłaniacza oparów paliwa. W sc znajdował się pod lewym nadkolem przednim. Jeżeli nie masz pochlaniacza to zaślep ten króciec
a tutaj widać, że też był założony przewód. Nie przewód tylko zaślepka. Każdy wtrysk ma po dwa króćce przelewowe, jeśli łączysz je szeregowo i podłączasz do przelewu zbiorczego to siłą rzeczy pierwszy wtrysk będzie miał jeden króciec zaślepiony a ostatni podłączony do przelewu zbiorczego-łapiesz teraz?
Zanim wymienisz uszczelki kolektora odłącz przy nim przewód od serwa i zaślep króciec. Wtedy będziesz wiedział czy to nieszczelność kolektora czy serwa.
Z 98r to el. 1 Tak 2 Tak 3 Jak masz dwa króćce jeden musisz zaślepić. 4 Wyprodukuj jakiś zbiornik pamiętaj o powrocie.
Witam. Gdy posiadasz zaślepiony króciec powrotu zasobnika nic złego się nie stanie, skoro wyjście dla źródła szczytowego/dodatkowego posiadasz 230V to zastosuj przekażnik jedno kanałowy a jego styk no-com zepnij na przerwaniu przewodu sterownika pokojowego (RT) a jeśli nie posiadasz sterownika a jedynie zworkę to na przerwaniu tej właśnie zworki. Wtedy...
Jak jest otwór w króćcu to bez wężyka będzie wyciekać woda. Jak otwór zaślepiony fabrycznie to wężyk nie będzie spełniać swojej funkcji.
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
Miałem na myśli króciec syfonu bo pewnie będzie zaślepiony by woda nie ciekła.
Podepnij ten wężyk do zaworu gazowego a odłącz od wentylatora. Zostaw nigdzie nie podłączony , zawór pracuje wtedy zgodnie z ciśnieniem panującym w komorze. Ten krócieć w wentylatorze jest zaślepiony i nie powinien tam być podłączony wężyk. Pozdrawiam
Możesz podłączyć się bezpośrednio kolanem z pieca do naczynia wyrównawczego. Pisząc w najwyższym punkcie pieca mam na myśli poziom głównego króćca wylotowego. Pamiętaj aby podłączenie do zbiornika wyrównawczego nie prowadzić zbyt cienkim rurociągiem. Weź także pod uwagę to co napisał (at)gersik Nie napisałem że ma obowiązek wstawić zawór bezpieczeństwa....
Możesz i nawet powinieneś zaślepić to podciśnienie.
Nie wąż, tylko syfon przy zlewie. Króciec co się do niego podłącza zmywarkę jest zaślepiony żeby nie waniało. Pokaż zdjęcie syfonu. A miałem kupić Whirlpoola.
Ja ten króciec mam zaślepiony krótkim, odpornym na paliwo wężykiem z koreczkiem. Z ssaniem nie pomogę bo u mnie jest dźwignia przy gaźniku(do góry -ssanie włączone). Zawory sprawdź koniecznie. Jeśli nie będzie luzów to w szybkim tempie rozwalisz sobie silnik i będziesz miał kłopoty z ustawieniem stabilnych wolnych obrotów, zapalaniem.
Usunąć i zaślepić króciec, a zamiast tego naczynie przeponowe. Czy były to błąd przy wymuszonym obiegu i układzie zamkniętym?
Jakie są wolne obroty ? Odłącz EVAP , zaślep króciec i zobacz czy coś się zmieni.
W poziomo umieszczonej rurze 3,4'' zamontowany jest trójnik. Górny króciec trójnika jest zaślepiony. Przez rurę przepływa gorąca ciecz. Jak najefektywniej schłodzić zaślepiony króciec trójnika? Nałożony wentylator typu ATX jest mało skuteczny.
Musisz dokładnie sprawdzić czy leje się z tego króćca, jak dobrze pamiętam, to jest on "głuchy" zaślepiony. Postaw zmywarkę na czymś odpowiednio wysokim (kilka książek np.) I puść ją na program ze zdjętą dolną tacą/ rewizją, powinno się wyjaśnić czy cieknie, czy tylko spływa.
Nie podoba mi się wylewanie płynu przez króciec z tyłu zbiornika. Normalnie do zbiornika powinny być podłączone węże odpowietrzające z bloku silnika, chłodnicy i ew. czegoś jeszcze (np. termostatu). Jeśli jeden z węży został odpięty, to powinien zostać zaślepiony wąż oraz króciec by układ był szczelny, a został otwarty przy nadciśnieniu kontrolowanym...
Do sprawdzenia zawór różnicowy - może zawiesił się w pozycji otwartej. Ewentualnie możesz całkiem wymontować ten zawór, zaślepić króćce i sprawdzić jak zachowuje się instalacja.
Jeśli to wygląda tak jak na obrazku to ten na samej górze jest tylko po to żeby miało gdzie wywalić nadmiar ciśnienia (zawór bezpieczeństwa). Nie podłączasz go nigdzie lub tylko kawałek wężyka żeby sobie zwisał do dołu. edit: Już chyba wiem w czym problem. Pewnie masz zbiorniczek od diesla, a one mają jeszcze jeden króciec z dołu. Możesz go zaślepić.
Ten powrót który narysowałeś jasnoniebieskim kolorem powinien wracać na bufor a nie prosto na kocioł. Patrząc na rysunek nr 2 powinno to być podłączone gdzieś od góry, patrząc na zdjęcie nr 3 w ten zaślepiony króciec. Swoją drogą dziwne, że w ogóle jakoś Ci to działa.
Na pewno dobrze podłączona? Napełnia się i odprowadza wodę? W jaki sposób podłączony odpływ? Jeśli pod syfon zlewozmywakowy, to sprawdź, czy nie zaślepiony króciec zmywarki na syfonie.
Na tej wysokosci pompa musi sobie poradzić bez łaski z odprowadzeniem wody. Na 95% jest zaślepiony króciec odpływu. Zdjać wąż, odciać lub zdjąć zaślepkę, krócieć obócić w dolną strone (wóczas wąż schowa się za pralką, zamocować go skręcaną obejmą i po temacie. Jeśli do drugiego króćca będzie podłączona suszarka to zostawić wąz wyprowadzony w górę. Wóczas...
Zrób zdjęcie szuflady bo nie kojarzę jak jest dokładnie. Ogólnie w suszarkach jest zaślepiony króciec pod który podpinamy wąż i może być najzwyklejszy. Jeżeli nie ma wyprowadzenia to można podpiąć bezpośrednio do węża z pompy w miejscu wylotu wody do szuflady i stamtąd wyprowadzić na zewnątrz.
Podciśnienie tu nie ma znaczenia, bo w NZ fabrycznie nigdy nie działało, zaślepiony króciec w przepustnicy, ale tam jest też regulator odśrodkowy. Czyli gość mówiąc ze jeździl takim z przyspieszonym zapłonem to bujda. Syrenka też miała stały KWZ, tylko czy poruszanie się tym można nazwać jazdą... :)
Nie jest konieczne. Można zaślepić ten króciec.
Pomiar podciśnienia w kolektorze dolotowym powinien sporo wyjaśnić. Przy okazji zdejmij przewód podciśnieniowy idący z kolektora do serwa i zaślep króciec w kolektorze - czy obroty biegu jałowego się ustabilizują?
Ja bym zaczął od wykluczenia nieszczelności, "lewego powietrza" na 4 cylindrze, z niego idzie podciśnienie do serwa hamulców, na próbę zaślepić króciec, nastepnie wziąć plaka lub tp spray i pryskać przy pracującym silniku po kolektorze, zwłaszcza miejsce styku z głowicą, tam gdzie jest uszczelka. Kolejny podejrzany to egr, dociąć na próbę zaślepkę pod...
No to zaślep wszystkie króćce kolektora dolotowego i wtedy zobacz.
Jaki pacjent ma kolektor ssący bo stary fiatowski kolektor trzeba nieco zmodyfikować do polonezowskiego gaźnika . Konkretnie chodzi o zaślepienie króćca i grzybka pod gaźnikiem który jest w kolektorze ssącym , to są elementy które pracują ze starym typem gaźnika .
za dużo oleju lub za duże przedmuchy, odłącz odmę od gaźnika, załóż dłuższy wężyk, poprowadź do góry i na tył, jak na końcu będzie dalej chlapać olej to wsadź do buteleczki i kontroluj i jak będzie dużo to wlewaj z powrotem do silnika króciec wlotowy przy gaźniku zaślep, żeby nie ssało lewego powietrza z brudem a nie to remont - przynajmniej pierścienie
Zostaw zaślepiony króciec w dolocie i sprawdź rano czy odpali. Można tak jeździć, to tylko przewietrzanie pochłaniacza par paliwa ale kiedy zawór nie trzyma i pary będzie ssał przy odpalaniu to będzie go dusić, normalnie ten zawór otwiera się przy ok 2000obr/min i określonej temperaturze silnika.
Witam . Wywal tą śrubę i wszystko co ona poruszała . Zostanie ci obudowa zaworu . Otwór po śrubie zaślep i zaślep otwór po manometrze wyjściowym . Zostaw sobie manometr wskazujący ciśnienie w zbiorniku . Do obudowy zaworu dopasuj króciec i dalej reduktor a najlepiej filtro-reduktor i gotowe .
Dzięki za odpowiedź. W gaźniku króciec od oleju zaślepiony. O zatarciu nie ma mowy bo rozebralem ponownie silnik i śladów zatarcia nie ma, uszczelniacze siedzą elegancko. Wątpię czy to kwestia dotarcia,ponieważ na tym pierwszym gaźniku chodził nierówno ale jak się wkrecil to rozpedzal się do ok. 50km i zaczął przerywać. Teraz na tym nie przerywa ale...
Kruciec powinien być zaślepiony przez niego może nie palić i nie pracować odpowiednio może tez być do niego podłączony kranik podciśnieniowy lub zawór dopalania spalin nie może byc ten króciec otwarty
Zagłębiłem się w temat i ten jeden krociec jest zaślepiony. To jest wyprowadzenie na zintegrowany zbiornik paliwa. U mnie jest linia paliwowa dlatego to jest zaślepione. Rozebralem pompkę paliwa i membranki wydają się być zmęczone. Poniżej zdjęcia. https://obrazki.elektroda.pl/2397526400_...
zrobiłem wszystko jak opisał kolega w poście wyżej, wyrzuciłem te "okulary" i zmontowałem całość ponownie. Zaślepiłem króćce i wlałem olej do sprężarek. Smarowanie jest ale nie miałem kiedy założyć wentylatora i dość mocno się nagrzewa. Myślałem też by do tych głowic dorobić coś w stylu radiatorów które oddawałyby ciepło... A jak przerobić by chłodzić...
Zlokalizuj pod maską przewód idący od kolektora dolotowego do serwa hamulcowego. Zdejmij go z kolektora i zaślep króciec po nim - czy teraz obroty wróciły do normy (w ten sposób całkowicie pozbawisz auto wspomagania hamulców, zrób to tylko do sprawdzenia)? Jeśli to pomoże na problem z obrotami to obejrzyj dokładnie ten wężyk czy nie jest przetarty ani...
Sbozecki, ja w swoim solarze mam zbiorniczek wyrównawczy podpięty na wyjściu solara i tak być powinno ,bo każde powietrze, które pokaże się w układzie ucieka prosto do zbiorniczka ,a nie jest wpychane w układ ,psując jego pracę, sprawdzone w praktyce i działa ,o łatwości odpowietrzania nie wspomnę.Mam zbiorniczek z jakiegoś autka,korka nie dokręcaj...
Zaślep urwany króciec. np wkręć śrubę na poxipolu, a wężyk podłącz do drugiego (tego zaślepionego zielonym kapturkiem)
Zaślep go to króciec recyrkulacji spalin (być może ktoś go usunął albo szukaj czy nie wisi).
Dołączone zdjęcia przedstawiają dwie różne wersje silnika 2800 V6. Lokalizacja czujnika wg EPC to wskazana "biała kropka" na zdjęciu 280.jpg. Symbol fabryczny czujnika to A 011 542 06 17, wg katalogu występuje w wersjach silnika z elektryczną pompą powietrza (dodatkowego). W moim przypadku jest pompa - nie ma czujnika (fabrycznie zaślepiony krócieć...
Dokładnie. Raz na rok wystarczy jak instalacja jest dobrze zrobiona. Skoro musiałaś dopuszczać wody codziennie to znaczy, że woda z instalacji była wyrzucana. Takie wyrzucanie jest dość częste jak naczynie jest źle podłaczone lub też górny króciec odpowietrzający jest zaślepiony, a przelew nie jest wykonany którką rurką z kolankiem do lejka tylko puszczony...
Widzę że potrzebujesz raczej nowej obudowy filtra powietrza, bo tej nie ma już jak przykręcić i z tego powodu masz problemy ze spadaniem z gaźnika. Jak zatkasz otwór nr. 1 to skąd silnik będzie brał powietrze do przyrządzenia i spalenia ładunku? Wkład filtra powietrza (gąbkę) można umyć w benzynie, tyle że chińskie gąbki puchną od benzyny i muszą one...
W domu ogrzewamy 2 piecami kaflowymi.Ciepło jest tylko w tych 2 pokojach gdy temperatura znacznie spada poniżej zera. Czy byłaby możliwość skierowania tego ciepła do pozostałych 2 pomieszczeń? ********** Najprościej wstawić do pieca tzw. podkowę(wężownicę) a w nie ogrzewanym pokoju zamontować grzejnik i wykonać prostą instalację. Jeśli ma być to tanim...
No to pech. Pewnie pękla od częstego otwierania panelu. Trudno. Udalo mi sie zaslepic krociec przy pompie,dopuścilem wody na tyle by uslyszec przestawienie presostatu i piec smiga. Ciekawe tylko jak dlugo. Nie udalo mi sie ustalic przyczyny wylączen ale przy okazji wymiany termohydrometru wyczyszczę jeszcze te sitko na cwu przy wymienniku bo maksymalnie...
Nie wiadomo czy prawidłowo wymienił. W silniku z cylindrem pionowym uszczelniacz jest schowany za napędem pompy dozownika, konieczne jest rozpołowienie w celu wymiany. Inaczej sprawdź szczelność komory korbowej nadciśnieniem/podciśnieniem, konieczne zaślepienie wydechu i dorobienie króćca do dolotu.
Tak, mam instalację sekwencyjną i na gazie nie ma żadnych problemów. Lewego powietrza też nie znalazłem, nawet dla sprawdzenia odpiąłem wężyk odmy od rury powietrza przed przepustnicą i zaślepiłem króciec przy tej rurze. Nic to nie dało. Ja cały czas jakoś myślę o tym ciśnieniu paliwa bo jak na razie tylko ściśnięcie wężyka od przelewu daje widoczny...
W 1.6 bedzie 66mm i to jest srednica kolnierza pod filtr - srednica klapki przepustnicy jest 55mm. Sam mam 1.6 16V BCB i z takiego silnika mozesz szukac lub opcja tania i dzialajaca (kilka osob z for VAG juz uzywa) to przepustnica z Renault Megane 3 1.6 16V - pasuje plug&play na kolektor i filtr, trza zaslepic krociec podcisnienia w niej .Oprocz tego...
Wiem dzięki . Po zaślepieniu króćca silnik silnik gasł, a bez niego wariowały obroty . Okazało się że kompresja jest za słaba . Po zmianie pierścieni Moto odpala na dotyk . Króciec zaślepiłem i motorek chodzi równiutko .
Ten niezaślepiony koniec przewodu powinien być podłączony do tego zaślepionego wężyka gdyż łączy on króciec "ATM" elektrozaworu N75 (tego przy zbiorniczku płynu wyrównawczego) z wężykiem przy trójniku gdzie zbiega się wężyk z króćca "ATM" elektrozaworu N18 (od sterowania zaworem EGR) i od trójnika idzie jeden wężyk do obudowy filtra powietrza. We wlocie...
Witam, mam myjkę jak w temacie.Problem jest taki że myjka samoczynnie się załącza na sekundę i wyłącza.Obejrzałem silnik i nie widzę żadnego przecieku, silnik suchy i sucha głowica,a mimo to myjka dobija ciśnienie, słychać jak presostat załącza silnik na chwilkę. Pytanie jest takie, czy jeżeli puszczałoby bardzo delikatnie na lancy to silnik będzie...
nie zapominaj że to nie ma sprawności 100%, jeszcze jest tarcie/ciepło. Nie zapomiałem sprawnośc alternatora to 50% więc ? Zaślep jeden króciec wodny, przewierć, nagwintuj i wkręć w niego świece żarową 11V koniecznie, a w drugi króciec wodny podepnij rurkę do zbiornika wyrónawczego.
Jak chcesz małe "buuuuummmmmm" to możesz zaślepić. Kolego, jeżeli chcesz używać tylko do samego CWU to także musisz zrobić obieg wody miedzy zasilaniem, a powrotem obiegu CO i wpiąć choćby jakikolwiek grzejnik. W tym obiegu musi tez być naczynie przeponowe oraz zawór bezpieczeństwa i musi też tam być "dobite" ciśnienie do 1-2 barów. Jak byś zaślepił...
Dodam że króćce nie używane należy zaślepić . Którędy ucieka powietrze ?
Pytanie dotyczy kotła jak w temacie - w jaki sposób skonfigurowane są wewnątrz kotła króćce powrotne dla CO i wężownicy CWU? Czy są one ze sobą połączone i tak na prawdę 2 króćce są wyprowadzone tylko po to żeby ułatwić wpięcie zasobnika CWU bez stosowania dodatkowych trójników, czy może wygląda to inaczej? Pytam, bo kocioł planuję zamontować w istniejącej...
Miałem niemalże identyczny przypadek: problemy z uruchomieniem na benzynie - właściwie zajeździłem akumulator. Najpierw należy rozstrzygnąć czy problem leży po stronie B czy G, a dopiero później brać się za "rozbieranie" samochodu. 100 procentowym sprawdzeniem jest fizyczne odcięcie dopływu gazu do silnika (zaślepienie króćców na kolektorze lub zakręcenie...
Wymontować i sprawdzić szczelność. Jak wymontujesz i wyczyścisz podepnij do jednego króćca obiegu wody węża ogrodowego, zaś drugi króciec zaślepić. Odkręcasz wodę i obserwujesz czy jest jakiś przeciek. Dodano po 2 Można zamiast węża ogrodowego zastosować sprężone powietrze, ale trzeba uważać aby nie podać za wysokiego ciśnienia.
tzok - gdyby podciśnienie do EGR było brane bezpośrednio z kolektora ssącego, to raz włączonego EGR nie dałoby się wyłączyć inaczej niż wyłączenie silnika lub gaz w podłogę (utrata podciśnienia) pod warunkiem że elektrozawór będzie otwarty i umożliwi wyrównanie ciśnień. Dlaczego nie dałoby się go wyłączyć, od tego jest elektrozawór sterujący: w zaworze...
http://obrazki.elektroda.pl/4059248500_1... Przewód nr 2 idzie do filtra paliwa a nr 3 do czego jest podłączony? Odpiąłem go i zaślepiłem na trójniku króciec i teraz po włączeniu zapłonu zaraz leci paliwo i to z normalnym ciśnieniem,przedtem ledwo leciało.Tylko co to jest za przewód ten który odłączyłem i czy może zostać odłączony?
Może, jeżeli ten króciec przy silniku jest zaślepiony.
zaślepić odpływ przewód zaślepić zaślepić turbinę
oporność głośnik prawy klawisz myszka ferguson serwis
projektowanie układów elektronicznych projektowanie układów elektronicznych
Lokalizacja zielonej szyny CAN w pojazdach Scania Lokalizacja bezpiecznika w suszarce Candy CS H9 A2