zawór turbiny
Tak będzie.
Płacisz za wtyczkę do marki , zawory przeważnie mają jednakowe parametry cewki i działanie.
Jeszcze raz , sprawdziłeś czy przy gruszce turbiny pojawia się podciśnienie? Zawór sprawny?
Tak po regeneracji nie dali takiego pierścienia z kołnierzem między turbiny. Założyli to i lalka
Sprawdź podciśnienie wytwarzane przez vacumpompke, sprawdź sam zawór elektromagnetyczny turbiny.
Zawór upustowy turbiny jest zamknięty?
Do sprawdzenia zawór odmy "czerwony grzybek" w kolektorze ssącym, następnie membrana odmy w pokrywie zaworów oraz kontrolnie zawór zwrotny przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Zawór upustowy turbiny działa prawidłowo?
Wstępna diagnoza jest. Zawór podciśnienia turbiny. Zawór odpięty - bezpiecznik podmieniony - cały po zapłonie. Silnik odpalił - co wcześniej nie było możliwe.
Zawsze można na czas hamowania wyłączać zawór "STOP" na pompie :D
jest to pompa podciśnienia i nie tylko wspomaga hamulce ale ma wiele innych funkcji w tym silniku CHYBA ustala prace turbiny poprzez zawór doładowania.
Ale czy prawidłowo połączony jest elektrozawór taki mały pod zaworem turbo, który się łączy podciśnieniem z zaworkiem turbiny na wejściu vac? Nie. Wejście VAC powinno być niezależne - od pompy - nie do turbiny bezpośrednio. Zawór steruje podciśnieniem, które potrzebne jest do sterowania turbiny.
Witam zmień zawór elektryczny egr od doładowania turbiny! Pozdrawiam
Za duże cisnienie doładowania Gdzie te ciśnienie? Przecież on nic nie ładuje jak zawór w turbinie otwarty.
Czy można to sprawdzić jeżeli odkręce ten zawór z cięgnem od turbiny, czy trzeba ją rozbierać?
słuchaj no kolego doskonale cię rozumiem ale ty dalej swoje przy małych obrotach to ona za wiele nie zdziała bo nie ma ciśnienia w kolektorze wydechowym a poza tym widziałeś turbinę od sierodka wiesz na jakiej zasadzie działa co się dzieje kiedy są małe obroty a jak duże co wtedy się dzieje w turbinie co nią steruje o ustawia dolot spalin na wolnych...
Miałem na myśli zawór turbiny który zamykany, otwierany jest gruszką (czy swobodnie pracuje nie przycina się) Pozdrawiam
To prawdopodobnie jest przeladowywany, czyli turbina za mocno pompuje i masz za wysokie ciśnienie doładowania i sterownik odcina paliwo żeby zabezpieczyć silnik przed uszkodzeniem, tylko nie wiem czemu gasnie powinien szarpnąć chwila czkawki i powinno się dać jechać dalej ale ten typ może tak ma. Sprawdź zawór sterowania turbiny tak zwany zawór n75...
Proszę chociaż o informację czy zawór znajdował się u góry czy dołu bloku silnika?
sprawdz przepływomierz to najczęstrza przyczyna lub recyrkulator spalin w silniku DTL, DTR lub zawór turbiny. najlepiej nie eksperymentuj jedz na komp. Pow
Takie coś znalazłem: "Problemem okazał się zawór upustowy turbiny DV. Jest to kawałek plastiku o okrągłym kształcie, a w nim okrągła membrana na sprężynce. Całość mocowana po lewej stronie zimnej części turbiny na 3 śruby m6 i podłączona do wężyka podciśnienia."
Ok, już wszystko wiem. Na tym wężyku od wastegate montuje się zawór mbc i dzięki niemu można tak jakby regulować wg.
Rozebrać, wyczyścić, obejrzeć, Sam zawór EGR nie bierze oleju wiec pewnie mocniej wycieka
Witam mam problem z Opel Vectra 1.9 DTH 150 KM . Mianowicie auto traci moc , raz przyspiesza normalnie zwolnię chce przyspieszyć ponownie i auto już nie ma mocy , na jakąś chwilę auto ma moc z powrotem nie ma reguły kiedy to nastąpi jest to losowe . Raz po prostu jest moc przez chwilę raz nie ma . Auto wyświetla tylko jeden błąd P2279-11 . Co jest zrobione...
Blad 0400 to nie tylko egr uszkodzenie wiąże się z całym podciśnieniem tj.zaworki ,wacum łącznie ze sterowaniem turbiny a jeszcze pomierz ile bar daje powyżej 2000 obr
Cieszę się bardzo z Twojego udziału. Ale nie szukam mechanika tylko pomocy w naprowadzeniu do usterki. Paliwo do zaworu który burczy dochodzi. Ale na listwę już nie puszcza. Jak luzuje przewody metalowe nie pokazuje się paliwo. Błędy na komputerze to tylko zwiazane ze świeca żarowa. Usterka modułu świec żarowych. Do dalszych podpowiedzi. Nie ma w tym...
Tak jak kolega napisał - trzeba sprawdzić wartość podciśnienia ale z powodu drugiego błędu skłaniał bym się do awarii w obwodzie załączania zaworu obejściowego turbiny. Sprawdź wężyk między zaworem a gruszką może się przetarł - pęk ( możesz zdjąć go z zaworu i dmuchnąć, może akurat coś będzie słychać). Podobno padają też same zawory ( sam nie zmieniałem...
Jak zawór od turbiny miał wpływ na znikanie płynu i podnoszenie się oleju to ta astra naprawdę jest ,,wyjatkowa"
Witam mam taki problem iż moje auto ostatnio dymi bardzo czarnym dymem na każdym biegu nie wiem co jest grane a wymieniłem zawór egr i elektrozawór sterujący turbiny. I mam takie wrażenie jakby brał więcej paliwa i jest mułowaty.
Podłącz komputer i zerknij może być czujnik ciśnienia doładowania lub zawór od turbiny . Powodów może być wiele . Tylko kumaty majster bo paproch to tylko błędy potrafi sprawdzić a są jeszcze bloki mierzone .
Szanowny kolego podłącz autko pod komputer i jaki masz kod błędu to wtedy będzie wiadomo co szukać może pompa, morze zawór turbiny, morze egr, morze i morze i wiele morze a morze szerokie morze głębokie i tp itd
Przede wszystkim stan turbosprężarki, jej pracę, zapłon, paliwo itd. W tych silnikach warto sprawdzić w kolektorze ssącym zaworek zwrotny. W przypadku jego uszkodzenia, podczas jazdy z dużym obciążeniem powietrze pod ciśnieniem z turbiny dostaje się przez kolektor ssący i uszkodzony zawór do skrzyni korbowej powodując powstanie tam nadciśnienia rzędu...
Zmienna geometria jest to sterowanie turbiny (taka gruszka na turbinie) sterowana na podciśnienie, przy dodawaniu gazu ma być widać jak pracuje ćięgno sterowania. Poza tym zawór EGR można zaślepić.
Samochód był na komputerze; wyniki były następujące: Zawór doładowania turbiny, EGR i linka pedału gazu (?) Mechanik, u którego byłem powiedział, że problem może wynikać przez kolektor dolotowy.
Już wiadomo co to jest. Mechanik stwierdził zacięty zawór tzn. buypass. Będzie czyszczenie i to na razie powinno pomóc - cena 400 zł. Co do turbiny to nie ma zmiennych łopatek.
sprawdzałem zawór na sprezarce na wysokich i niskich obrotach jest odciagniety czy elektrozawor siłownika turbiny powinien to jakos regulowac w zaleznosci od obrotów chodzi mi o przepustowosc spalin przez turbosprezarke
Kodów błyskowych tu nie sczytasz. Zanim zaczniesz wymieniać "na ślepo" podjedź do kogoś kto ma tester (TECH2 lub choćby OpelScanner). Błędów skutkujących trybem awaryjnym jest sporo i nie musi to być przepływka. Może to być choćby zawór podciśnienia sterujący upustem turbiny. Wzrastają obroty, ciśnienie doładowania przekracza założoną wartość => spadek...
Witam Okazało się że przepuszcza zawór przełączający ilość otwartych zaworów 8/16. Jest sterowany podciśnieniem i jak przepuszcza to brakuje podciśnienia na resztę czyli np. załączenie turbiny. Pozdrawiam Maciej
sprawdzałem zawór na sprezarce na wysokich i niskich obrotach jest odciagniety czy elektrozawor siłownika turbiny powinien to jakos regulowac w zaleznosci od obrotów chodzi mi o przepustowosc spalin przez turbosprezarke
Świece mają tu najmniej do powiedzenia bo to służy tylko do rozruchu i wiecej nie grzeją , a w tych temperaturach co teraz to wcale się nie załączaja pomimo że kontrolka tak pokazuje , świece grzeją poniżej 5 stopni celsjusza to tylko przez chwilkę . kopcenia trzeba szukać w np nieszczelnym układzie dolotowym ,wąż interculer potem zawór egr ,zapchany...
Witam, mam podobny problem ze swoją Astrą 1.7 DTI 2004r. Po kolei... Zaczęło się od dłuższego kręcenia przy odpalaniu. Z czasem na zimnym silniku auto odpalało od razu a po krótkich postojach ok. 30-40 min to już nie chciało odpalać za nic. Zdarzało się, że rozładowywałem akumulator i nadal nie odpaliłem. Wtedy odpalałem na popych, za każdym razem bez...
Jeśli kolega posiada TEXE tam jest napisane jak poradzić sobie z częstym błędem EGR. Jeśli nie ma to sprawdź po kolei przewody idące do 3 elektrozaworów jeśli ok to dalej same elektrozawory. W następnej kolejności zawór EGR i siłowniki od turbiny oraz klap wirowych w kolektorze ssącym. Swoja drogą pewnie przydało by się już wyczyścić kolektor ssący.
Nikt nic nie konkretnego nie odpisuje, to może podzielę się swoja wiedzą, co się dowiedziałem przez ten czas. Może komuś to coś pomoże. A więc tak. Dzisiaj przyszło mi do głowy rano. Aby zacisnąć wężyk od vaku do zaworu turbiny. Uruchomiłem samochód i nie słychać tego falowania, buczenia. Po dodaniu gazu nawet do 3000 obr było ok. Idąc tym śladem odetkałem...
Witam. Zapala się lampka serwisowa. Po zdjagnozowaniu CDIF2 błąd P0106- czujnik ciśnienia atmosferycznego- sygnał poza zakresem, ciśnienie atmosferyczne w parametrach 100kPa, napięcie 3,744V. Gdzie znajduję się ten czujnik?. Myślałem że to jest ten na górze w kolektorze, ale to jest czujnik ciśnienia doładowania (ciśnienie to zmienia sie w zakresie...
Przewody sprawdzone i to dokładnie, wszystkie zawory, przepływomierz był uszkodzony, już został wymieniony. Kontrolki na desce zniknęły, a na wolnych obrotach silnik pracuje bez błędów nawet jak dodaję gazu. Przy dodaniu gwałtownie gazu w jeździe niestety wpada w tryb awaryjny i znowu te same komunikaty na desce i błąd p2263. Niestety nie da się samochodu...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
P1125 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 lub 2. Na początku zacząłbym od sprawdzenia układu podciśnieniowego - szczelności,wartości samego podciśnienia. W tym silniku to podstawa! Jeśli oscyluje na poziomie 0,7 - 1 bar - to OK. Następnie sprawdziłbym zaworki sterujące - a jest tam ich przynajmniej 3 sztuki... Czyli - rozłączasz wtyczkę od zaworu...
Witam! Jestem posiadaczem samochodu Opel Combo 1,7 CDTi ,101KM,rocznik 2005 i od pewnego czasu jest problem następujący. Silnik gaśnie przeważnie gdy jest gorąco lub w korkach i następuje w najmniej oczekiwanym momencie i trudno przez chwilę uruchomić mimo,że rozrusznik kręci mocno. Został wymieniony zawór EGR i to dwukrotnie,regeneracja wtrysków,regeneracja...
Panowie, jak powinien ten zawór działać , w tym samochodzie jest zamontowany zawór z dwoma rurkami na przewody gumowe i filtrem , sprawdzałem go tak ze wciągałem i dmuchałem powietrze do jednej rurki , druga była zaślepiona, po podaniu prądu do tego zaworu nie było żadnej reakcji ,czyli nie można było wciągnąć powietrza ani pchnąć ,nie powinno być tak...
Turbo to nie jest silnik elektryczny że się włacza albo wyłącza. Palisz auto i wirnik startuje napędzają go spaliny aż do momentu zgaszenia silnika. Prędkość obrotów wirnika turbiny uzależniona jest od spalin im więcej obrotów silnika tym więcej spalin i większe obroty turbiny, jedyne odstępstwo od tej prostej reguły to zawór upustowy w turbinie który...
Czyż by obie turbiny kaput? Zmierz jakie podciśnienie jest w instalacji i jakie przychodzi na gruszkę turbiny. Podciśnienie zarówno przed jak i za EZ jest takie samo,tj.-0.9bar. Zrobiłem nawet test,że WG zablokowałem za pomocą dość twardej sprężyny,tak że zawór upustowy był 100% zamknięty.Mimo to nadal brakuje mu mocy i kopci na czarno.Nie wiem czy...
Kiedyś miałem taki przypadek w insigni 2.0 160km . Winny był zawór sterujący turbiną. Przycinał się.
Witam! Mam problem z Merivą .Po wymianie silnika brak sterowania podcisnieniem turbiny. Nie wiem co może być przyczyną że nie działają elektrycznie zaworki otwierające podciśnienie do zaworu bocznikowego sprężarki. Zaświeciła się kontrolka samochodzika z kluczykiem i potem check (silniczek).Sprawdziłem na kompie błędy :zawór EGR, PRZEPUSTNICA (ZŁA POZYCJA...
Cześć, Mam praktycznie to samo, tylko że głównie po odpaleniu po dłuższym postoju, tempomat się nie wyłącza w trakcie jazdy, ani turbo, obroty maksymalnie 3500. Czy udało ci się rozwiązać temat? Też nie mam DPF, EGR zaślepiony całkowicie. Miałem do tej pory 3 razy taką sytuację, za 1 razem 2–3 dni i jak odmuliło, to mocno po katowałem i długo był spokój....
Opel Zafira B (Z19DT) - tryb awaryjny Już 3 lub 4 raz mam tak, że po dłuższym postoju po odpaleniu jest brak mocy i nie mogę włączyć tempomatu, obroty maksymalnie osiągają 3500. 1 raz samo przeszło, trochę go po katowałem i miałem z pół roku spokój. Ostatnio 2, 3 i 4 raz to zwiększenie częstotliwości problemu, zwłaszcza w ostatnim miesiącu. Jak szukałem,...
Witam w zafirze z silnikiem 1.4 turbo błąd DTC P0299- niedostateczne doładowanie silnika . Oczywiście najpierw sprawdzamy szczelność dolotu (przewody intercooler itp) ale najczęściej pada zawór regulujący turbo (znajduje się na przodzie turbo - widoczny po otwarciu maski) od tego przeważnie się zaczyna . Drugi bardzo częsty przypadek to pęknięcie turbiny...
To nie jest czujnik tylko elektrozawór sterujący zmienną geometrią turbiny. Nie pamiętam jak w tym silniku ale zdarza się, że są dwa takie same zawory sterujące różnymi funkcjami i można je podmienić aby sprawdzić czy jest sprawny. Jeśli chcesz kupować to raczej używkę bo nowe oryginalne są bardzo drogie a zamienniki jeśli już istnieją to taka sama...
Witam. Ostatnio przy wysokich obrotach załączyła mi się kontrolka silnika i auto straciło moc, jechałem ok 90km/h na trybie sportowym. Komputer pokazuje " P1125 - (3) - Wadliwe działanie układu krytycznego 1". Błąd zwykle się pojawia przy ok 120km/h. Po zgaszeniu i odpaleniu silnika błąd znika. Za to komputer cały czas pokazuje, że rzeczywiste ciśnienie...
Witam.Ok ,rzeczywiście .to się nazywa zawór podciśnienia turbiny (sory za pomyłkę). jest sterowany elektronicznie wtyczka ma dwa bolce (piny). Znajduje się gdzieś pod pompą paliwa.Nieduży walcowaty z dwoma króćcami skierowanymi pod kątem prostym do osi całego zaworu,na które są nałożone dwa niegrube przewody do powietrza( coś o przekroju około 0.5 cm...
Witam, chciałbym zapytać, czy wadliwa pompa wtryskowa może powodować, że komputer pokazuje bład zarówno pompy jak i zaworu egr? Po wymianie turbiny na regenerowaną zaczęly wyskakiwać właśnie te 2 błędy, pompa jest zdiagnozowana jako uszkodzona więc i tak musze ją wymienić ale dziwi mnie ten zawór? Za pomoc dzięki z góry :)
turbo się uruchamia ,bo nie ma innej opcji,ale trzeba sprawdzić czy działa obwód czujnika doładowania i zawór zbyt wysokiego doładowania. Nie znam tego silnika ,ale w wielu jest regulowana kierownica powietrza wewnątrz turbiny i często ulega zatarciu, np. w leonie, lubi zardzewieć siłownik kierownicy. sprawdż wszyskie podłączenia rurek gómowych i wtyczek.
problem z EGR sterowaniem zaworami Elektro pneumatycznymi,sztanga na turbinie chodzi jest wysterowana przez zawór Elektro pneumatyczny ?
P0235 to: Awaria obwodu czujnika „A” doładowania turbosprężarki. Jak masz OP-COMa to wejdź sobie w bloki pomiarowe i sprawdź jakie ciśnienie doładowania pokazuje. Jeżeli czujnik doładowania jest uszkodzony, to ECU przyjmuje wartość zastępczą 0.9 bara. Możliwe także, że walnięty jest przepływomierz i komputerowi nie pasują wartości przepływu powietrza...
Witam.Zawór sterowania turbiną sterowany jest sygnałem PWM.W twoim przypadku zacina się zawór. Pozdrawiam
Witam. Szukałem na forum ale nie znalazłem nic na temat zaworu upustowego turbiny. Mam omegę b z 94r z silnikiem 2,5 td i zauważyłem że zawór upustowy w żaden sposób nie reaguje na pracę silnika. Co może być tego przyczyną? I jeszcze przy prędkości od 110 km/h do 160 przy puszczaniu gazu gdy schodzi z prędkości strasznie szarpie silnikiem a zarazem...
jeśli chodzi o książkę naprawczą to tylko dodałem że jej nie posiadam a chętnie bym ją miał. Zawory są sprawne ale powietrze nie dochodzi do turbiny,dodam że są dwa wężyki które nie są nigdzie podpięte,możliwe że czegoś brakuje.Przydałby się jakiś schemat lub zdjęcia silnika.Jak ktoś może to niech tu wstawi.
Nie porostu na necie przeczytalem ze w pompie vacum nie powinno być oleju a inni znowu mowili ze powinienen byc i nie wiedzialem kogo sluchac. A ten blad zapewne pokazuje ze albo zawor egr jest nie tak ale tydzień temu go czyscilem albo czujnik turbiny moze się popsuł co idzie wezyk z pompy vacum do tego czujnika a z tego czujnika do zaworu egr. Jedynie...
a tak nawiasem dla ludzi co nie trzymali lutownicy w ręku oddajcie sterownik do naprawy ... czeka mnie jeszcze dokupienie czujnika od ciśnienia turbiny bo prawdopodobnie został spalony w piecu ... Dodano po 4 Musiałem wyjąć pompe z auto bo co sie okazało kable były upalone przetartę dalej ;/ tranzystor sie na nowo spalił jutro wymienie kable wlutuje...
Są dwa modele tych 12 zaworowych motorów. Ten nowszy ma dołożony przepływomierz powietrza. Zamiana węży, jak ich szczelność i drożność ma znaczący wpływ na moc. Ułamana metalowa rurka idzie prawdopodobnie do zaworu egr - często pęka. Należy to naprawić albo umiejętnie zaślepić zawór - też ma wpływ na moc. Węże można doświadczalnie zamienić. Oprócz wymienionych...
Dzień dobry, mam taki problem z moim Vivaro, że zupełnie stracił moc. Jechałem po mieście i nagle zacząłem odczuwać jakby ciężko mu było wkręcić się na obroty, ale jechał dalej. Dojechałem do celu, zgasiłem go i jak wróciłem po pół godzinie już nie szło ruszyć z miejsca. Silnik odpalał ale po wciśnięciu gazu prawie żadnej różnicy. Jestem aktualnie w...
Witam, proszę o poradę. Vivaro 115km silnik 2.0 DTi na łańcuchu przebieg 180tys km, naglę podczas jazdy stracił moc, błąd p0299 niskie ciśnienie doładowania. Czujnik ciśnienia doładowania sprawdzony, N75 sprawdzony, zawór WG zamknięty ręcznie z pompki podciśnienia a doładowania dalej brak, silnik wkręca się tylko do 3tyś obrotów, brak dymienia. Następnie...
Witam - byłem dziś na podpięciu kompa - i sprawdzeniu podczas jazdy diagnosta nic nie wyczaił - ale mam też wydruk wyników - więc zeskanuje i jutro dodam. - Dodam też że miałem dziś okazje do podmianek kilku rzeczy od innej sprawnej zafiri. - Podmieniłem zawory ciśnieniowe - te co są obok akumulatora - i ten jeden koło turbiny - podmieniłem też sam...
Jeśli już wcześniej było coś grzebane i wiązka do czujnika wałka nie leży w swoim miejscu to z reguły tłukący się filtr powietrza może przytrzeć wiązkę. Potrzebuje informacji gdzie w vivaro jest założony komputer? Chciałbym 'przestrzelić' kable aby sprawdzić wiązkę do czujników wałka rozrządu i czujnika wału. Sterownik jest po prawej stronie obok skrzynki...
Mam Opla Signum 2,2 DTI 2003r 125KM. Wyprogramowany EGR i podniesiona moc (zmiana mapy). Rok po przeprogramowaniu wszystko było w miarę chociaż co jakiś czas tracił moc (kluczyk na zegarach) ale po ponownym uruchomieniu wracało do normy i znów tydzień czy miesiąc spokoju. Z tą utratą mocy było już wcześniej tak że nie łączę tego ze zmianą mapy i wyprogramowaniem...
Tak była i wyszło przed wymianą-te dwa sterowniki i pompa podcisnienia ale ona dziala, przy hamowaniu kilkukrotnie naciskajac hamulec dalej dziala(nie robi się twardy)więc wymieniłem te dwa sterowniki poprawa jest bo przed wymiana auto bylo cały czas słabe i kontrolka sie swieciła ,nie pomagało wyłaczanie silnika. Co do turbiny ciągnie dopiero od 1800...
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
Witam. Mam duzy problem w swojej Astrze 2 1,7 DTI. Od jakiegoś czasu wyświetla mi się taka pomarańczowa kontrolka w aucie. Po zaświeceniu się tej kontrolki auto traci kompletnie moc jedzie ale nie przyspiesza. Maksymalnie można jechać ok 110km. Byłem na diagnostyce komputerowej i komputer wykazał następujący błąd: zawór ciśnienia doładowania turbiny....
Witam Jestem posiadaczem Opla Astra H 1.7 CDTI Na początku falujące obroty to wymieniłem zawór SCV na nowy. Po jakimś miesiącu falowanie powróciło to założyłem po przeczyszczeniu stary zawór i silnik zaczął pracować równomiernie (raz na jakiś czas pokazywało się delikatne falowanie), a po kilku miesiącach na nowo falowanie powróciło. Później pojawił...
Opel vectra Typ silnika: Y22DTR Numer wersji oprogramowania: FJCMS370_S P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne (5A) - Nie występuje Przy pedkosci od 120 km/h na 5 biegu wpada w tryb awaryjny, na innych biegach i róznych obrotach tego nie ma. Powraca do normy po wył zapłonu. Czujnik sterujacy przy przepustnicy jak i sam zawór...
Witam, od ostatniego czasu borykam się z brakiem mocy w moim Oplu. Miesiąc temu wymieniłem uszczelki pod pompowtryskiwaczami oraz wszystkie przewody doprowadzające do turbiny (do zaworu podciśnienia itd.). Wszystko było dobrze. Kilka dni temu błąd się ponowił. Rozważam, że może być to uszkodzony zawór podciśnienia (zawór elektromagnetyczny) bądź też...
Witam, mam problem z turbiną, w astrze II 1.7 TD ( silnik oplowski ), mianowićie wymieniłem turbine na sprawną a nadal wciąga olej, po zdjeciu przewodu od filtra prawie z niej cieknie, luzu nie wyczuwa sie zawory EGR sa sprawne zarowno mechaniczny jak i elektryczny, zreszta dziala w 100%, tylko ten wyciek i pobór oleju, może ktos zna przyczyne
Opel Zafira 1.9 cdti pekniety pasek rozrzadu ugiete 2 zawory dziurawy tłok. Wymieniony tłok zrobiona głowica. Cisnienie na tłokach około 20 at. Silnik nie wkreca sie na obroty maks 3000 obrotów, Gdy odepne podcisnie od turbiny auto wkreca sie na maksmylane obroty. Błedy ktore sa - P1125-08 , P0638. Ma ktoś jakies pomysły, prosze o pomoc.
Witam, jako , ze już kilkukrotnie miałem styczność z tego rodzaju samochodami, chciałbym przedstawić wam kilka istnotnych informacji dotyczących najczęstszych usterek silników DTL oraz DTX w oplu. 1.Slynne, wręcz klasyczne już zapalanie się "checka" podczas jazdy, co skutkuje spadkiem mocy lub obrotów, po przygazowaniu lub odpuszczeniu pedału gazu check...
Byłem na kompie (CDIF) u znajomego i tak: P0704- 6 czujnik sprzęgła P0400- 0 EGR P1125- 0 ciśnienie turbo P1125- A czujnik też coś z ciśnieniem w kolektorze Jeszcze ABS się pali,czujnik do wymiany (ale przez to chyba nie wchodzi w tryb awaryjny :D ). Po skasowaniu wszystko zniknęło. Jeździliśmy tym samochodem i jeździliśmy ok. 10km sprawdzaliśmy parametry,...
Przyczyną trybu awaryjnego może tez być przepływomierz, nieszczelności w dolocie, nieszczelności w podciśnieniu, sama turbina i parę innych elementów, ale o tym na forum było sporo - starczy poczytać i posprawdzać. Jak zwykle warto zapytać komputer o błędy. Podciśnienie ma być cały czas, zawór reguluje ile ma być na gruszce. Nieststy opli nie znam...
Witam. Od jakiś czas temu zakupiłem omege B, jak się okazało miała ona uszkodzoną pompę Wtryskowa. Błędy które miało auto przed naprawą pompy to: p1630 - usterka komunikacji nr 1 - nie ciągłe p1631 - pompa wtryskowa -nie prawidłowe działanie -nieciagle p1125 -zawór regilacji ciśnienia doładowania - obwód przerwany - nieciagle p1110-zmienny dolot powietrza/...
Witam. Opel Vectra C 2004r. 1.9 dth 150 km. 280 tyś km. Auto nie jedzie do 2,5 tys obrotów. Co było sprawdzone i zrobione: 1. Diagnoza komputem - podczas jazdy od ok. 1800 obr. zadane ciśnienie ładowania ok. 2.4 bara, a turbina bije 1.5 bara, dopiero przy 2600 obr. ciśnienie wzrasta do 2.2bara i dalej już nie rośnie. Sporadycznie wyskoczy błąd p0234...
witam, ten komputer jak kolega snow go nazwał to chodzi o sterownik poduch czy sterownik silnika?, jezeli o sterownik poduch, to niestety trzeba go nauczyć rozpoznawać przez sterownik główny, lepiej jest zrobic ten stary, kosztuje taniej, czy były wymienione napinacze pasów przednich, co do trybu awaryjnego to poduchy nie maja do tego nic wspólnego,...
Witam Posiadam Opla Zafira A turbobenzyna 2.0 OPC 200KM samochód przestał załaczaczć turbine i stracił moc jeździłem tak może z 1000km i obecnie stwierdziłem zatartą dźwigienkę w turbinie , Zawór sterujący PIERBURG wygląda na dobry, dochodzi do niego jeden wężyk z dolotu , jeden wychodzi na gruszkę sterująca turbinę a jeden idzie z dołu silnika . Moje...
Witam. Jeśli było już taki temat to proszę o przeniesienia. Mam dziwny problem z Oplem Zafirą 2,0DTI 2005r ( wg Op-com 2004). Silnik Y20DTH. Świeci się kochana kontrolka, odczyt błędów wykazał P0105 - za niskie ciśnienie. Problem występuje już od włączenia zapłonu i nie można go skasować ( nie trzeba odpalać bo problem występuje ciągle). Sprawdzone:...
Mam taki nowy problemik po rozkręceniu pompy vacu i zamontowaniu jej na nowo wyskakuje mi czasami taki błąd moim op-comem: P0400 (4) Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego patrzyłem na necie co może ten błąd oznaczać ale nikt nic konkretnie nie napisał zawór egr był założony używany ale czysty i dobry i tak samo elektrozawór turbiny i wszystkie...
Witam, Jakieś dwa tygodnie temu w czasie jazdy auto straciło moc, wyświetliło check engine i zaczeło dymić na czarno. Na poboczu silnik odpalił dwa razy pracując nie równo i dymiąc na szaro, za trzecim razem już nie zapalił. Po rozebraniu silnika okazało się, że padła turbosprężarka i zdecydowałem się na jej regenerację. Problem pojawił się po złożeniu...
Witam wszystkich.Mam poważny problem z Zafira 2.0dti 101 koni autko z rocznika 2001. Najpierw błąd przepływomierza i P0400 czyli niewłaściwy przepływ spalin przez układ egr. Wymieniłem przepływomierz wyczyscilem egr kolektor dolotowy też wyczyszczenie bo syfu było co niemiara. Klapki wyprostowane i sprawne - ładnie lekko chodzą. I niestety nic ale okazało...
To co napisał marecki72 odpada bo po zgaszeniu silnika w oplu zawór jest zamknięty.Przebieg 135000 to już dla takiej turbiny może być dużo.Czy coś jest nie tak podczas jazdy?
Witam, mam pytanie: czy paliwo ma wpływ na moc auta? Posiadam auto Opel Vectra C 2006r 1.9 CDTI 150KM i od kilku tankowań tankuję na najtańszej stacji :( Dziś zauważyłem spadek mocy podczas przyspieszania w okolicach 2100 - 2700 obrotów. Obawiam się, że może to być wina turbiny :( Zawór EGR odłączony ponieważ kiedyś się zacinał a narazie nie mam czasu...
Witam wszystkich zainteresowanych, posiadam Vectre B w dizelku 2.0 82KM z roku '97. Oczywiście z przybyciem mrozów zaczęły się problemy z odpalaniem, auto z rana odpalam na plaka później przez cały dzień pali bez zarzutu co sugeruje zapewne nieszczelność w układzie paliwowym. Około 1,5 roku temu miałem podobny problem i po sprawdzeniu całego układu...
Mam cały czas problem z występującym błędem ECN010052 na OP-COM-ie P0100-52 - Obwód czujnika masowego lub obj. przepływu powietrza - poza wym. zakresem . Samochód miał zapchany totalnie DPF. Wyczyściłem go i przepaliłem OP-COM-em. Wymieniłem czujnik ciśnienia spalin na nowy. Wskazania przepływomierza oscylują w granicach 40, ale są niestabilne tzn....
Witam. Mam problem z turbiną , problem wyglada tak zeby turbina sie wlaczyla musze przeciągnąc silnik do 3 tys obr i wtedy dopiero wchodzi na obroty i odpala turbina poniżej 2 tys obr zaświeca sie Check a gdy przycise na gaz gaśnie . Gdzie leży problem ? jakiś zawór ? Z góry dziękuje i pozdrawiam .
Samochód był u mechanika zawór EGR był nieszczelny.
zawór turbiny zawór turbiny astra zawór turbiny renault
wpisany tekst komórek telefon grzeje ładowania kalibrować laser
przetwornica prądu stałego prądnica prądu stałego
Schemat Kenwood TH-77A - gdzie znaleźć? Jak zrestartować ekspres DeLonghi ECAM23.450.B?