Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
https://obrazki.elektroda.pl/7927297700_... Na różnych forach internetowych, w tym naszym, co trochę pojawiają się konstrukcje kompresorów bazujących na sprężarkach z lodówek. Czytając ich opisy lub komentarze, na przykład: Rurka tłocząca powinna być wygięta do góry, wtedy większość wyplutego oleju wracałoby tam, gdzie jego miejsce....
tego osadu w filtrze jest bardzo mało i jest to puder. No, ładnie, "bardzo mało", to możemy powiedzieć na ilość jak na fotce poniżej. Z powodu tak małej ilości opiłek właściciel tego pędzidła wykonał remont kapitalny silnika, ponieważ zakleszczyła mu się pwc i miał kolizję tłokowo-zaworową. http://obrazki.elektroda.pl/7231846900_1...
Spróbuj zignorować wskazania wyświetlacza i przyciskami "z pamięci" zadziałać czy zadziała silnik bo może być wina samych styków wyświetlacza, lub styków przycisków sterujących bo uległy awarii i w tych miejscach najpierw szukaj przyczyny a potem na PCB polutuj z udziałem topnika od nowa wszystkie szare luty a jak to nie pomoże to się zastanów nad diagnozą...
Z rzeczy które można sprawdzić bez rozpoławiania to czy dochodzi prąd na cewki i i czy nie jest zacięty elektrozawór. Miałem dwa razy taki przypadek że opiłek się dostał w elektrozawór.
Nie rozbierałem takiej pompy , więc nie doradzę, ale jeśli jakiś zawór występuje(zwrotny lub bezpieczeństwa) a podszedł pod niego np. opiłek metalu o których pisałeś wcześniej to może to być powodem spływania oleju.Podczas rozbierania warto się wszystkiemu bacznie przypatrzeć.Pośpiech nie wskazany.Gdzieś musi być przyczyna.
Kupiłem za niewielkie pieniądze uszkodzoną bieżnie, ten sam model co u Was. Zwiódł mnie bardzo dobry stan zewnętrzny, praktycznie nówka sztuka. U mnie po podłączeniu do sieci włączał się wyświetlacz, potem słychać było cyknięcia przekaźników i wtedy następował reset. Początkowo myślałem, że jakiś opiłek na płytce gdzieś robi zwarcie, sterownik był bowiem...
Raczej bym stawiał na to, że padła korba, tj. łożyskowanie stopy korbowodu. Silnik 2T przy hamowaniu silnikiem nie ma wystarczającego smarowania. Co do sprzęgła. Nie rozkręcił się zabierak na wałku sprzęgłowym? Nie padło łożysko wałka sprzęgłowego pod sprzęgłem lub po przeciwnej stronie sprzęgła (wałek nie ma luzów promieniowych)?
Skoro jest dużo metalowych opiłek zobacz czy silnik kręci się bez oporów, może rozleciało się jego łożysko... zobacz czy masz filtr wyczyszczony w pralce :)
Ściągnij pokrywę zaworów, wygląda, że coś się rozlatuje i Jakiś opiłek dostał się do zaworu przelewowego pompy oleju i go blokuje
Czy taki opiłek siedzący przy ośce ma duże znaczenie na działanie lub nie działanie silnika?
Trochę to trwało ale kondensator dopiero w czwartek doszedł. Stary miał 7uF a w mieście niestety nie było odpowiedniego więc zamówiłem oryginalny. Miałem nadzieję, że to właśnie kondensator był przyczyną więc w piątek nawet bez podłączania na krótko silnika zmontowałem cały napęd i niestety ku mojemu zdziwieniu napęd ledwo chodził i wyłączał się. Podłączyłem...
Opis 8,5/4,9A oznacza że przy napięciu 3x230V silnik pobiera 8,5A podczas pracy i 4,9A przy napięciu 400V. Wiadomo, że prąd wzrośnie podczas obciążenia silnika jakąś maszyną. Kolego - 4,9A dla 3x400V to prąd nominalny silnika, przy maksymalnym obciążeniu dopuszczalnym. Absolutnie nie powinien być większy, bo to oznacza, że przekroczono warunki eksploatacyjne....
Witam Widzę, że brak jest w miarę rzetelnych informacji na temat agregatów prądotwórczych Kruzer tak więc pomyślałem, iż będąc posiadaczem takowego generatora napiszę co nie co - no to zaczynamy: Kilka dni temu przyjechał do mnie Kruzer TH3900. Dziś wytargałem go z pudła. Pierwsze wrażenie - hmm... "ładny". Ale żeby nie było tak różowo to na stronie...
Witam, mam problem ze swoim autem.Niestety podczas jazdy zapalił się kontrolka silnika i auto zgasło, po ponownym włączeniu zapłonu auto odpaliło ale niestety po przejechaniu znów identyczne zachowanie.Błąd silnika po z czytaniu kodu P0230. Podobne objawy miałem 3 lata temu to wymieniłem regulator ciśnienia oraz pompkę w zbiorniku paliwa i było ok....
Wczoraj postanowiłem jeszcze poeksperymentować z zapłonem. Na platynkach powinno być 0,4 mm przerwy i tak samo na świecy, ale przy takim ustawieniu nie miałem iskry wcale(a próbowałem na 4 różnych świecach). Iskra pojawiła się na 2 mm przerwy na platynkach, a porządna biało-niebieska zrobiła się dopiero przy około 3 mm :?: Na świecy przerwa około 0,5mm....
W aucie wczoraj zaczęło coś piszczeć. Początkowo lekkie popiskiwanie na wolnych obrotach z czasem coraz głośniej. Wydawało mi się że to sprzęgło bo temperatura i kontrolki oleju były OK. Silnik pracował normalnie. Dziś wtoczyłem go do garażu i zajrzałem pod pokrywę zaworów. A tam bardzo mało oleju, wałek tylko lekko wilgotny a w miejscu gdzie jest przykręcony...
Witam wszystkich !!! Więc tak przepraszam że mnie długo nie było ... dlaczego no cóż praca za granicą .. nawiązując do tematu wtryski lały pierwszy i trzeci stąd spadek ciśnienia na listwie wtrychy wytargane wymienione na regenerowane ,skoro miałem już silnik na wierchu wymieniłem pompę , wytargałem zbiornik paliwa , okazało się że nie potrzebnie bo...
Czy jesli cos by bylo z wtryskami nie tak to w czasie jazdy auto zachowywalo by sie dziwnie (spadek mocy,dym z wydechu lub inne objawy)? Bo muj nissan jesli odpali ,to w trasie zachowuje sie bez zarzutow. Moja "kijanka" też w trasie zachowywała się bez zarzutów. A mimo to trzeba było wymienić trzy zaworki sterujące oprócz jednego we wtryskach i umyć...
Trochę czasu minęło ale napiszę jak się zakończył remont. Więc zdecydowałem się na turbinę używaną, trochę się jej naszukałem ale warto było bo kupiłem niemalże w idealnym stanie bez luzów etc... Intercooler wymyłem benzyną później karcherem na zewnątrz i w środku i na końcu znów benzyną. Wszystkie węże wymyte benzyną i dokładnie przeglądnięte bo w...
Witam. Mam problem z moja Astra. Może już go rozwiązałem ale nie jestem pewien. Otóż po odpaleniu jej i po dodaniu gazu nie wchodziła na obroty ( miała takie pewne miejsce co się przydusiła , a silnik się trząsł jakby chodził na 3 gary a nawet i mniej) ale jak złapała rytm to szla normalnie. Na wolnych obrotach chodziła równo. Podejrzewałem zapłon i...
Nie przewija się sprężarek. Są hermetyczne - silnik w stalowym 'balonie'. Jedyny sposób to wymiana sprężarki na 'naszą' 230V. Autorowi trafiła się okazyjnie amerykańska klima - i myśli że tanio przerobi - nie da się tak łatwo. Oczywiście można próbować rozcinać obudowę - ale jeden opiłek który zostanie w środku, potrafi zrujnować całą sprężarkę/instalację...
Witam, w wynajmowanym przeze mnie mieszkaniu użytkuję pralkę Electrolux EWF 10020 W. Od jakiegoś czasu pojawiły się następujące problemy: - brak startu programu (pralka nie pobierała nawet wody) - kiedy program startował i był wykonywany do końca, pralka podczas wirowania działała bardzo głośno, - zdarzało się że pralka podczas prania nie pobierała...
Auto z 2008 roku u kupione z uszkodzoną skrzynią z zamiarem zamiany na manual ale jeśli by dało się naprawić w podobnych pieniądzach, to zostałbym przy automacie. Objawy auto na D normalnie pełznie , po wciśnięciu gazu przyśpiesza ale tylko do ok 2tys obrotów - wyżej kręcąc silnik jest taki objaw jak w manualu gdy bieg wyskoczy - silnik wyje a skrzynia...
Witam. Mam problem z hydrauliką w C 330 , a mianowicie ciągnik wolno podnosi cięgna podnośnika a następnie one z czasem przy ich obciążeniu samoczynnie opadają. /////////Pierwszą czynnością jaką wykonałem było zdjęcie Rozdzielacza ponieważ chciałem go zregenerować , więc wymieniłem w nim 4 oringi, podkładki uszczelniające oraz najdłuższą sprężynę (nr...
Sprzęgiełko kompresora powietrza się kończy zapewne.
Jeśli w cylindrze się pojawią opiłki, to silnik już umarł. Opiłków nie ma. Dotarcie polega nie na starciu elementów, a dopasowaniu się do siebie w procesie minimalnego zużycia. Propozycja dotarcia silnika na zasadzie kręcenia go na maksymalnych obrotach, to czysty absurd. Wpisz sobie w google "jak dotrzeć silnik w " i wyszukiwarka już sama podpowie....
Spróbować wyczuć... Lepiej rozebrać silnik i znaleźć przyczynę niż jeździć tak długo jak się rozpadnie, bo jak polecą opiłki po całym silniku to pozostanie tylko wymiana go na drugi.
Oczywiście, że mają zły wpływ na silnik. Jakby opiłki nie szkodziły to bez filtrów byśmy jeździli :P Jak chcesz to ignorować to gratuluję.
Zdjęcie docisku pokaż jak już go odkręciłeś. Tylko od środka.
Sprawdź i zapamiętaj dawkę na wolnych obrotach. Potem rozbieraj nastawnik. Usuń opiłki. Spróbuj ustawić go potem w możliwie tej samej pozycji. Precyzyjnie do dawki wrócisz przesuwając całą górną część. Nie pomyl się za dużo, żeby silnik się nie rozbiegał. Zlikwiduj nieszczelność albo inne źródło opiłków metalowych.
Czyli kolega zrobił "oszczędnościowy" remont silnika.
Kawałki sprzęgła poszły w układ, pełno opiłków, silnik się trochę przytarł. Serwis w którym to robił zalecił montaż właśnie kompresora niby z E5, bo jest wytrzymalszy. Dokładnie nie pamiętam, bo to było rok temu, ja się MAN-em nie zajmuję, więc wiem tyle co właśnie jemu przydarzyło. Pozdrawiam WIMM
Nawet w sprawnych silnikach są opiłki. Zobacz jak czasem wyglądają korki spustowe. Oblepione ze hej opiłkami. Silnik przez całe swoje życie opiłkuje do oleju. Ścierają się cylindry, pierścienie, wałki rozrządu, panewki itd itd. Ponadto w oleju jest rozpuszczony nagar i sadze w takiej ilości ze filtr oleju około 30 mikronów w silniku potrafi się zabrudzić...
Moim zdaniem najlepiej jak założysz silnik zregenerowany,oczywiscie twój musisz wtedy oddac jako sztuke.Dobra szanująca sie firma która dokonuje tej regeneracji z reguły wymienia większosc czesci na nowe ,łącznie z pompą oleju i oringiem na smoku ,który jest sprawcą bolączek w tych silnikach. Mechanik ,który ci bedzie to wymieniał tez musi w osprzęcie...
Tak. Dwa nowe. Ale to nic nie zmienia. Zawory kupione pod win samochodu i typ silnika. Stare czysciutkie zero brudu opiłków.
Luz znacząco za duży.
wachanie ciśnienia tzn?,zdemontuj zawór na szynie i spr czy na sitku nie ma drobinek opiłków.
Opiłki w dolocie bez względu na ich pochodzenie są bardzo niepokojącym i niebezpiecznym dla silnika objawem należy znaleźć i wyeliminować bo pozostawienie obecnego stanu zakończy niebawem żywot silnika . Spowoduje zatarcie jednostki napędowej . Trzeba wszystko dokładnie umyć i usunąć opiłki wykryć miejsce ich powstawania . Turbina to jedna z podejrzanych...
Sprężyny nie zakładałem bo kiedyś oryginalnych silników nie było przez to nie było nawet otworów na jej zamocowanie zastanawiałem się nawet nad wierceniem otworów i gwintowaniem ale dałem sobie z tym spokój bo nie sposób było wyczyścić w środku silnika z opiłków które przywarły by do magnesu. Silnik poziomuję płyta do tacki płyty potem sprawdzam czy...
Pojedz do sprawdzonego mechanika.
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
Doprowadź rozrząd do kultury i ustal czy pompa oleju w ogóle daje jakieś ciśnienie. Silnik jak ma kompresję to zawsze przy kręceniu będzie opór. Generalnie ręcznie łapiąc za koło pasowe ciężko go będzie pokręcić, chyba że robisz to kluczem, ale wtedy to wszystko pachnie przytartym silnikiem. Nie ma opiłków jakichś w oleju?
Jeśli pierwsza pompa sie posypała i zaczęła sypać opiłkami ( silnik tdci ) to masz cały układ zawalony pyłem wtryskiwacze ,zbiornik,przewody ,filtr. Stąd koszty naprawy i taniość tych aut.
Sprawdź zawór mechaniczny na listwie. Dodatkowo cały układ do sprawdzenia pod względem opiłków w układzie. Tam siedzi perkins czy sisu? Zawór mechaniczny był wymieniany, chyba, że nowy jest trefny. sprawdzę kwestię tych opiłków. Silnik jest Perkinsa. Dodano po 1 Albo puszcza zawór na listwie albo wtryski przelewają. Wtryski w pierwszej kolejności do...
U mnie sprawdził się silnik od pralki Frania, zrobiłem prowizorycznie szlifierkę na bazie jakiegoś tam wałka z napędem poprzez pasek klinowy na próbę ze 30 lat temu i okazało się, że prowizorki są najtrwalsze: https://obrazki.elektroda.pl/8779224300_... Tak jak przedmówca napisał, do krótkich prac szlifierskich nie musisz mieć perfekcyjnego...
Jak łańcuch trze to są opiłki w oleju.
Witam - wszystko razem doprowadziło do tego że ; silnik był gorący ( palenie kapcia ) . W silniku coś trzeszczy ( jazda po żwirowni , możliwe że metalowe opiłki ). Rozebrać silnik , przeczyścić , oraz usunąć opiłki , przesmarować tam gdzie należy .
Nie wiem jak długo jesteś właścicielem pojazdu bo jak krótko to jest możliwość że ktoś przed tobą już coś tam w silniku robił i te opiłki to pozostałości po jego naprawie ,ale jak jeździsz tym autem długo to Ci powiem że złote opiłki mogą pochodzić TYLKO z panewek ,więc lepiej ściągnij tą miskę i sprawdź czy da się jeszcze uratować wał przed szlifem.Ciśnienie...
elektromagnes opiłek opiłek metal opiłek pompa
ustawienie dźwięku filmy przetwornica uc3843 płyta whirpool
vector instrukcja obsługi marantz sr3001
Jak włączyć hulajnogę elektryczną Gunai bez pilota? Dobór rezystora do lampki neonowej - jak obliczyć?