Pewnie połamane sprzęgła kłowe na kole zębatym trzeciego biegu, co przy chińczykach nie jest rzadkością. W praktyce cała skrzynia (oba wałki kompletne) do wymiany. Jak już mówiłem, wziąłeś się za remontowanie czegoś co nie warto remontować.
Podmień czujnik na listwie.
Nie wiem jak jest w Mondeo. Ale w części aut powrót idzie znów przez główny filtr paliwa. I w baku opiłków nie ma, ale w filtrze już znajdziesz... Choć to mało pocieszający widok ;)
Coś się ściera, stąd opiłki. Zamiast wymieniać wszystko, co tylko przyjdzie do głowy, warto byłoby rozebrać ten silnik do momentu, aż znajdzie się źródło opiłków. Opiłki mogą pochodzić z samej pompy oleju, panewek, tłoków, rozrządu i wielu innych elementów. Zdejmijcie miskę i sprawdźcie pompę oleju.
Oczywiście, że mają zły wpływ na silnik. Jakby opiłki nie szkodziły to bez filtrów byśmy jeździli :P Jak chcesz to ignorować to gratuluję.
to było sprawdzane - nie ma problemów opiłków. Filtr wymieniony. Kwestia opiłkowania pompy CR była w głównej mierze problemem 1.5 DCi na osprzęcie Delphi a tu Siemens/Continental.
Ja stosuję Total 75/W 90. Jeśli olej nie był dawno wymieniany (a powinien być ok. 90- 100.000 km.) to go spuść i zalej świeżym. Zwróć uwagę na ilość spuszczonego oleju i czy nie ma w nim opiłków metalu, filtr oczywiście należy wymienić na nowy.
Zdemontowałem zbiornik i było w nim tak czysto że założyłem go z powrotem. Filtr paliwa założyłem Delphi, zakodowałem wtryski i pojechał.
To cytat miał być tylko się nie wstawił. Chodziło mi o pomysł kolegi partyzancki żeby najpierw filtrować papierowym filtrem olej z opiłków a potem spalać te papierowe filtry gdzie wszystkie opiłki wylecą kominem. BEZ SENSU. No z trocinami to się różne paliwa dobrze spalają.
Ale żeby zaraz kąt wtrysku ustawiać? a co z przedwtryskiem???
Gdzie tych opiłków dokładnie szukać? Ja szukał bym opiłków w filtrze paliwa.
To lepiej nic nie dawaj. Filtr tylko zbiera opiłki nic wiecej.
Witam. Jak zakończyła się sprawa z opiłkami?
Przede wszystkim dlaczego były zmieniane wtryski? A jeśli była przyczyna, czy sprawdzono układ paliwowy na obecność opiłków we wtryskach i filtrze paliwa. Układ wtryskowy Delphi do 2004 roku padał najczęściej na skutek łuszczenia się pompy wtryskowej - opiłki załatwiały wtryski. Bez sprawdzenia pompy na obecność opiłków jakakolwiek wymiana wtrysków...
Jaka korekcja wtrysków? Czy były opiłki w filtrze paliwa? Zdarza się że pompa siada na ciepłym i przy okazji ma to związek z temperaturą/gęstością paliwa.
Witam tak jak w temacie stwierdzono opiłki w filtrze. auto ciężko pali na ciepłym silniku. Na komputerze nie stwierdzono żadnych błędów. Co można sprawdzić ? Czy to może już początek końca pompy.
Dzieki za rade,zapomniałem dodac wczesniej ze jak silnik zaczyna chodzic nie równo na wolnych obrotach to gdy sie go wygasi on jeszcze chodzi przez około 3/4 sekundy .Mam jeszcze jedno pytanie czy wyczyscic (przedmuchac ) ten zawór moge we własnym zakresie czy wyjmujac go moge cos uszkodzic.pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.
Witam. Jestem tu pierwszy raz także mogę nie wiedzieć co i jak proszę o wyrozumiałość;p Mam od marca CC900 w gazie i od marca mam z tym gazem problem. Na butli 28l robię około 200km co daje 14 litrów gazu na 100km;/ wynik pasujący do Mercedesa 124 3.0+LPG;/. Byłem u kilku gazowników były dwie regulacje gazu, regeneracja parownika i dalej nic. Dziwi...
Filtr metalowy powinien zatrzymać jakieś drobne opiłki metalu i chronić sprężarkę, zresztą takie filtry są w układach do płukania klimatyzacji
Odpowiedz prosta - nadarza Ci się okazja wymienić filtr - to go wymień. Tym bardziej, ze może być mocno zanieczyszczony produktami zniszczenia kompresora, np opiłkami.
To świadczy o końcówce pompy . A wpływa na to jej wiek oraz niestety nasze paliwo , które zachodzi w reakcję chemiczną z częściami ruchomymi pompy . Jest to naturalny objaw przy dużym przebiegu. Po prostu już tak jest i to nie tylko w japończykach. W dieslu jest zasada stosowania bardzo dobrego jakościowo paliwa ,oraz wymiana na czas dobrych filtrów...
Pompa paliwa WC (na rozrządzie) przerabiałem to w swoim HDI. Zobaczy czy na regulatorze ciśnienia, na sitku nie masz opiłków. Wymieniając filtr powinieneś widzieć czy były opiłki czy nie.
Uważam że nie masz się co pchać w koszty, konwerter do regeneracji i później wymień olej z filtrem bo pewnie dużo opiłków z konwertera.
problem prawdopodobnie rozwiązany, przyczyna to mechaniczne uszkodzenie pompy, stwierdzone po opiłkach w filtrze
w filtrze paliwa opiłki metalu. Nie wiem więc po co ten temat... Możesz się jeszcze uratować dając pompę od benzyniaka i podłączyć ją po stacyjce ale nie wróży to dobrze... Lepiej naprawiać, autko 7 letnie trochę szkoda.
Opiłki w filtrze paliwa?
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
Są opiłki w filtrze paliwa?Najlepiej je widać latarką led.
Na czujniku pompy nie było nic, po zlaniu paliwa z filtra znalazłem 3-4 malutkie opiłki. Filtr wymieniony. Sprawa z "sprężynką" zdarzała się bardzo sporadycznie, dopiero, gdy zabrakło mi paliwa w samochodzie( złe wskazania na liczniku) problem się diametralnie powiększył i zdarza się teraz za każdą jazdą. Czy tutaj nie tkwi jakiś problem ?
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Da się jeździć i sporo jeszcze przejedzie, ale taka rada dla szwagra na przyszłość aby przy każdym tankowaniu dolewać oleju do dwusuwowego silnika, tak z setkę lub ciut więcej to pozwoli na dłuższe życie pompy wysokiego ciśnienia, też miałem takiego focusa i po 120-tu tysiącach został zalany przypadkowo benzyną i po tym incydencie pojawiły się opiłki...
mam podobny problem,opiłki w filtrze paliwa,ale auto odpala idealnie tylko czasami dusi się.Wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia oraz przewód.Po trzystu kilometrach auto znowu się dusi.Może ktoś wie z kąt te opiłki zkoro pompa jest nowa.
Pompa to nie jedyny koszt, bo musisz jeszcze ruszyć rozrząd, a jak dawno nie robiony to przynajmniej pasek rozrzadu wymienić (chyba że chcesz bardzo długo nim jeżdzić to i resztę osprzetu). Co do pompy to upewnij się czy ma te same numery, i czy napewno będzie pasowała, ale jeśli ktoś sprzedaje regenerowane to powinien wiedzieć. Jak bedziesz przepinał...
Dłużej będzie leciał lub gdy będzie zimno może nie zlecieć cały , opiłki powinny być zatrzymane w filtrze.
oryginalny Tester Delphi daje rade ogólnie ale niestety z Iveco sobie nie radzi. Dodam że Wtryski po regeneracji pompa ciśnieniowa sprawdzona, turbina zregenerowana. Zastanawia mnie jeszcze pompka wstępna bo jest dość sporo opiłków w filtrze.
Omijaj mechaników który sprawdza tylko błędy.. Ciśnienie na listwie wtryskowej trzyma odpowiednie? Nie skacze? Porównaj wartość zadaną z rzeczywistą. No jeszcze korekcje wtryskiwaczy.. Odkręć czujnik na pompie wysokiego ciśnienia, sprawdź czy nie ma opiłków. Obejrzyj również filtr paliwa czy nie ma opiłków.
Moze. Sprawdza się obecność opiłków w filtrze.
Jak to jest z maszyną która odessała czynnik ( z opiłkami ) po zatarciu kompresora?. Czy w maszynie obsługującej klimatyzacje samochodowe są zamontowane jakieś filtry które wychwytują opiłki? Czy po takim odessaniu powino płukać się maszynę.
Czy w przypadku opisanej usterki warto sprawdzać coś jeszcze poza opiłkami w filtrze paliwa?
Szczerze powiem że nie widziałem jeszcze pompy w fordzie coby opiłków w filtrze nie było!
Mprop jakie ma wartości na biegu jałowym ? Jak ciągnięcie na szynie ? Może to wina pompy a nie wytrysków? Nie było opiłków w filtrach ? Ja ostatnio wymieniłem komplet w e5 bo pompa opiłkowała i poszło na wtryski , po wymianie wszystko ustało
Sprawdź czy masz opiłki w filtrze paliwa. To jest auto z wadliwym układem wtryskowym (pompa CR i wryski).
Opiłki w filtrze paliwa? Pewnie syf w baku, a tam jest pompa zasilająca w baku czy jak? Może pompka się zatarła ale to byłoby dziwne.
Rozpuscilem elektronikę w kwasie azotowym, procesory ramy, karty itp w filtrach oprocz opiłków złota jest dużo białego osadu cynowo/ołowiowego ? Zastanawiam się jak go pozbyć teraz metoda termiczna żeby pozbyć się cyny i ołowiu .
Błędu nie pokazuje, ale pokazuje parametry, napisz coś o nich. Jakie ciśnienie na railu podczas kręcenia rozrusznikiem? Czy są opiłki we filtrze paliwa?
moze byc problem w pompie zobacz czy niema opiłków w filtrze paliwa
Winna okazała się pompa wtryskowa, po prostu przestała działać, nie było żadnych opiłków w filtrze, po założeniu używanej drugiej Auto pali.
Wczoraj odkręciłem śrubę z magnesem pod filtrem trochę opiłek było, wyczyściłem filtr, założyłem nowy oring pod dekiel i podnośnik po uruchomieniu silnika podniósł. Czyli problemem był oring. Pompa ciągła lewe powietrze przez niego. Mam nadzieje ze to koniec problemów. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
dzisiaj sprawdziłem opiłków w filtrze paliwowym było bardzo mało.
Czy w tak krótkim czasie możliwe jest nagromadzenie tak wielkiej masy tych opiłków ( w załączniku zdjęcia ) zrobione przez WIKAR Kraków. Przerabiałem ten temat i wiem ze póki co nikt nie wie dlaczego w tych autach siadaja turbiny. W Uk serwisy nie wymieniaja turbin, wymieniają całe silniki.... Osobiscie jestem przekonany o wadzie fabrycznej silnika....
Opiłki w filtrze paliwa i baku są? Jeśli tak to ich nie zakładaj, tylko zrób wpierw pompę wysokiego ciśnienia.
Witam. Problem mam z citroenem Jumpy 2.0hdi rhx 02r. Auto zaczęło gasnąć w trakcie jazdy ale po chwili odpalało. Zapychało się sitko na zaworze regulacji w pompie. No i teraz tak, pompa w zbiorniku założona nowa razem z całym koszem, układ paliwowy cały umyty, pompa wysokiego ciśnienia założona druga sprawna ale bez opiłków, filtr paliwa nowy, czujnik...
Zawsze myślałem , że ten magnes łapie opiłki z gazu, cząsteczki stałe i elementy które ze względu na swoje właściwości potrafi przyciągnąć. Chyba że to filtr z jakimś zaworem- ale tam raczej są elektromagnesy i magnes ma zupełnie inny kształt (ala walec)
Zadziała na pewno, musisz wiadomo odpowietrzyć układ i jak miałeś zniszczony korpus lub produkcja opiłków już się zaczęła to obowiązkowo do wymiany filtr paliwa i płukanie zbiornika. Bo niebawem może się sytuacja powtórzyć.
Jedyne co mi warsztat po podłączeniu komputera powiedział to to że wszystkie wtryskiwacze świecą się na czerwono a objawy to lekkie poszarpywanie na wolnych obrotach i przy ruszaniu a tak to wszystko okej moc itp.. i trochę opiłków w filtrze znalazłem ale taka ilość że praktycznie mało widoczna...
Dźwięk jak by na panewce był luz lub na zaworach jak by się coś działo z popychaczami ,spuścić olej i zobaczyć czy nie ma opiłków w oleju i w filtrze można też zmierzyć ciśnienie oleju
Ok, a czy regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej może też jakoś uszkadzać wtryski? Szukam już czegokolwiek bo auto jest fajne ale czytając fora to VW 1.6 TDI naprawdę potrafi przysporzyć wiele problemów Nie mam żadnych opiłków w filtrze paliwa, jest czysty, więc przypuszczam, że pompa jest ok, a zbiornik paliwa też. Wymiana wtrysków i zaślepienie...
Panewki w porządku, a pompa oleju jest dobra, a smok olejowy nie był zapchany. Brak opiłków metalu w filtrze oleju i misce. Czujnik ciśnienia oleju nowy. Problem cały czas ten sam. Gdzie szukać i co diagnozować? Czy cos sie zapchało? Czy tam jest jakiś zawór olejowy?
A masz opiłki metalu w filtrze paliwa?
Do sprawdzenia też elektrozawory sterowania turbo i klapy gaszącej, zawór w pompie WC i czujnik na rampie + obecność opiłków w filtrze paliwa.
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
Problem jest, ale moim zdaniem po naprawie pompy mocno ograniczony, bo opiłki nie są w stanie przejść przez filtr paliwa. Dokładność oczyszczania filtra paliwa w diesli jest taka, że zatrzymuje cząstki o wielkości 1,5 - 3,0 mikrony. Gdyby opiłki przechodziły przez filtr, to tak jakby czołg przejechał przez ucho od igły. Też tak uważam . To co przejdzie...
no i sprawdź Sobie jeszcze wał korbowy. Dodam tylko żeby przedmuchać kanaliki w wale bo jak zostały opiłki to mogły się przy pchać, ewentualnie powinien to wyłapać filtr oleju ale lepiej sprawdzić
datki paliwa są w porządku Sprawdz opiłki metalu w filtrze paliwa możesz wysłać video jak szarpie?
siada pompa wtryskowa to normalka w tych ałtach wyjmij zawur i zobacz pod lupą czy nie ma w nim opiłków lub w filtrze paliwa
tak to była zacierająca sie pompa vp44 lepiej od razu to zrobić bo moja już opiłkowała i do czyszczenia był cały układ paliwowy i wtryski. radze zobaczyć czy nie ma jeszcze opiłków w filtrze paliwa
Wlasnie tak olej był w wydechu i intercooler. Napisałem do mechanika czy znalazł opiłki w oleju i filtrze
Też mi się to kiedyś wydawało bezsensem, ale po dogłębnym zbadaniu tematu zmieniłem zdanie. Uszkodzone pompy HP, zablokowane zawory SCV, opiłki w filtrze paliwa, poprawiona korekcja wtryskiwaczy po zastosowaniu 2T, pomiary smarności paliwa zlecone w Laboratorium Orlenu w Płocku, pomiary składu spalin po zastosowaniu 2T, rzadsze wypalanie DPF po zastosowaniu...
a czy sprawdzili ciśnienie paliwa przy odpalaniu silnika? Powinno wynosić nie mniej jak 240 bar, jeżeli nie to może być pompa, regulator ciśnienia ,sprawdzili opiłki w filtrze paliwa? Zrób dobrą diagnostykę i sprawdź jeszcze raz przelewy na wtryskach, ( nie słyszałem o regeneracji wtrysków 1.5 dci, poza tym są one programowane)
podaj 12v na regulator cisnienia na pompe i sprobuj jeszcze raz. ??? Przecie tam idzie PWM. Jak podepnie na stałe 12V, to dym pójdzie i z zaworu i z zasilacza. Wtryski były sprawdzane sa ok. Mistrzuniu, śmiem twierdzić że żadnych wtrysków nie sprawdzałeś. Opiłki we filtrze i wtryski ok. Niebywałe. Pokaż ile powroty oddają w trakcie kręcenia?
Został przede wszystkim syf z opiłkami.! Syf powinien być zawieszony w oleju, grubsze rzeczy we filtrze, a opiłki na korku. Więc? A że jako epopeja się robi z bzdurki, to wątek pozwolę sobie zamknąć.
Było pisane , zbiornik, pompa , przewody , filtr. Wszędzie masz opiłki. Taki urok .
Już wymieniłem i był spokój przez tydzień. Teraz znowu się problem pojawił tylko z rana przy pierwszym odpaleniu. Nie tania sprawa...Zmień pompę oleju i zastosuj oryginalny filtr olejowy. Dodam jeszcze że po wymianie silnika i przejechaniu 2 tyś km jak mi zalecił sprzedający silnik wymienić olej tak było również na gwarancji były opiłki w filtrze oleju....
W tych samochodach tak jest że świece grzeją jeszcze po zgaśnięciu kontrolki to normalne. Jeżeli robili głowicę to może być wiele rzeczy. W tych silnikach pękają tłoki itd. wtryski jeżeli są słabe też mogą robić problem przy zapalaniu. Pompy też się uszkadzają i sieją opiłkami. Jak wyjmiesz filtr to zobaczysz czy opiłków nie ma. A tak poza tym to robiłem...
Co to znaczy,, jeździ na plaku,,? Sprawdź czy w filtrze nie ma opiłków
Czy w filtrze paliwa nie ma opiłków ?
Ze środków doraźnych mam jeszcze spróbować dodawać do ropy oleju Mixol w celu nasmarowania i ew. dodatki czyszczące wtryskiwacze i trochę pojeździć (a nuż mu przejdzie) Niestety to nie pomoże a wręcz przyspieszy pogorszenie stanu układu wtryskowego -całkowicie to odradzam Jest możliwość sprawdzenia tych opiłków na własną rękę ??? Oczywiście ,że jest...
Wyplukaj opiłki. Co Wy z tą wymiana zbiorników zaopilkowanych. I tak musisz. Wyjmować zbiornik. Zresztą filtr paliwa nie puści opiłków w układ jeśli, po, płukaniu, jakieś zostaną. Pozdrawiam.,
Ten czujnik oleju jest podłączony do diody (mala metalowa kostka) czy w jakiś inny sposób? Jakiś prosty schemat tej instalacji by się przydał. Opiłki w filtrze mogą mieć rożne pochodzenie, na przykład pompa oleju, lepiej sprawdzić zanim silnik jeszcze działa.
Pitool - na pierwszy rzut odkręcany, opiłków brak a filtr czysty również. Regulator ciśnienia też czysty
widziałem przytarte silniki Fire z przebiegiem 100tyś, ale przytarte na tłokach, potem to poprawili dodając natrysk na tłoki/cylindry od spodu, tak czy siak, to by nie powodowało spadku ciśnienia oleju pytanie które to jest jego 100tyś... olej po 1.5 roku tak czy inaczej należało by wymienić, no i filtr oczywiście, można rozkroić stary filtr i zobaczyć...
Najpierw sprawdzić sam czujnik, podmiana a jak będzie sprawny, zobaczyć dla pewności wiązkę, przemierzyć, prześwietlić, jak będzie ok, wtryski na przelewy. Opiłki w filtrze itd. Wcale nie jest powiedziane, że wiązka nie poszła na podłużnicy lub za silnikiem.
vw Crafter układ paliwowy-opiłki w filtrze paliwa przed i za filtrem . Problem obroty tylko do 2200/min,powyżej gaśnie. Przy gwałtownym dodaniu gazu ciśnienie na listwie CR spada do 120 atm . Dpf naprawiony -sprawność 94%. Oprócz wymiany układu paliwowego na nowy, jest jakiś inny- tańszy sposób?
Filtry wg mnie powinny być, jak nie będzie filtrów to wszystko będzie działać tylko pytanie jak długo. Podczas pracy układu ścierają się różne elementy i te opiłki później tłoczy pompa. Filtry to podstawa długowiecznej pracy pompy. Ja dodatkowo mam magnez na spodzie zbiornika po to żeby ewentualne opiłki zbierał. Pompa nie jest zatopiona, ale może być...
Raczej filtr nie jest problemem,chyba że jest totalnie zapchany. :arrow: Miałem na myśli zobaczenie czy w filtrze są opiłki z pompy wysokiego ciśnienia, które krążąc po obiegu uszkadzają wtryskiwacze, filtr paliwa i pompę w efekcie czego cały układ jest do naprawy.
Hałas z silnika jakby zęby tarły. Tyle że silnik tłoczkowy. Sprawdź filtr czy opiłków nie ma.
6. Pochłaniacz wilgoci To nie jest pochłaniacz wilgoci, to jest filtr, który łapie wszelkie opiłki, pyłki inne kurze. Pochłaniacz wilgoci w nieszczelnym urządzeniu ma dokładnie zero sensu.
1. Drugi czujnik cisnienia 2 inspekcja wtryskiwaczy 3 zmierzyć pomiar kompresji silnika 4. opiłki metalu w filtrze paliwa
1 Sprawdź opiłki metalu w filtrze paliwa 2 Sprawdź wtryski 3.Sprawdź przewody na wtryski, na elektrozawór 4 Sprawdź napięcie na ECU nr. błędu ??
po zdjeciu weza z filtra paliwa i przekreceniu kluczyka paliwo nie leci. Co to moze byc? Jak ta czesc zlokalizowac? Jeżeli doszedłeś, iż nie ma pompki elektrycznej w baku, to jakim sposobem chcesz, żeby paliwo leciało po odłączeniu wężyka paliwa? Po prostu pompa wstępna łopatkowa (2 - schemat poniżej) zintegrowana w jednej obudowie z pompą wysokiego...
Zalej verwe ma doś silne środki myjace może usunie ewentualne zabrudzenia, jak wymieniałeś filtr opiłków nie było?
Czujniki nowe Boscha wg.nr żadnego brokatu ani opiłków bak sprawdzony wszystko czyste filtry nowe
Skąd w filtrze paliwa opiłki?
I na C i na S jest dokładnie to samo. Dodam że olej zmieniony i wymyte zawory w mechatronice. Olej był już czarny... Na filtrze opiłków nie zauwazylem. Równiez dodam że oprócz tego nie ma żadnych problemów szarpnięć stuków itp.
Wtryski były sprawdzane na stole dlatego , że palił jak smok z 15 na setkę . Odpalał dobrze nawet w te duże mrozy , nie kopcił sprężynka się nie świeciła żadnych błędów . To teraz muszę sprawdzić czy są opiłki w filtrze .Jak nie będzie to regeneruje , a jak będą to muszę się pozbyć auta , bo to za dużo będzie kosztowało .
Podepnę się pod temat. Mam taki problem, że w trakcie jazdy auto zaczęło trochę drżeć i przy zatrzymywaniu się, skrzynia zadusiła silnik. Przy próbie ruszenia i wrzuceniu D lub R auto momentalnie gasło. Wymieniłem filtr i olej. Masa żelaznego szlamu w misce, i opiłki na filtrze. W tej chwili skrzynia po wrzuceniu D bardzo mocno "bierze" ale jak się...
Na tej pompie nie ma wiele, zawór przelewowy, czujnik temp. paliwa i czujnik obrotów wałka pompy Jest jeszcze pamięć eeprom, to czarne gówienko z boku pompy:) ale to na pewno nie to. Posprawdzaj wszystkie + i -do ECU i EDU , przewody pomiędzy nimi i elementami na pompie(na zwarcie również), bezpiecznik F6 i + na przekaźniku zaworu dawki. Jak wszytko...
Po pierwsze czemu oddałeś go na wymianę pompy i wtrysków? Po drugie powinni spuścić całe paliwo a nie połowę, skoro miało opiłki, wymienić filtry. Trzecia sprawa to ustawienie. Pojechałbym do innego ale dobrego serwisu, sam nie dasz rady,a jeśli ponownie pada pompa albo wtryski bo zostały opiłki? Wtedy dobry serwis plus rzeczoznawca i masz szansę uratowania...
PAWEL WAWA z tymi opiłkami trafiłeś - odkręciłem filtr paliwa, przyświeciłem w puszkę latarką i na dnie coś niepokojącego zaczęło błyszczeć ( cudne opiłki). Ech. to teraz to co zaoszczędziło się na jeździe dieslem to trzeba wpakować w nowa pompę i pewnie wtryski. Chyba że jest jakiś kompromis co do kosztów jak można wyjść z takiej sytuacji?
witam, posiadam hyundai i30 1.4 109 przebieg 60tys rok 2011 gaz od 35tys stuki w silniku jak w powyższych postach, czy ktoś doszedł co to może być, luzy zaworowe sprawdzone rozrząd sprawdzony panewki sprawdzone , olej zmieniony na nowy, brak opiłków. rozciołem filtr oleju 2 bardzo małe opiłeczki aluminium i trochę osadu z oleju koloru grafitowego. czy...
opiłki filtr paliwa filtr paliwa opiłki pralka opiłki
charakterystyka alternatora fotodioda różnicowa mikrofon tracer
produkcja kitów awaria zmywarka electrolux
Odpowiedniki tranzystora 60T65PES: FGH60T65SHD, STGW60H65DFB i inne Citroen C3 Picasso: Podłączenie czujnika wałka rozrządu