Witam. Możesz nie mieć miecha podnoszącego oś ale możesz mieć układ odpowietrzający poduszki osi wleczonej i układ pomocy przy ruszaniu. Masz jakieś przyciski do obsługi tych funkcji w kabinie? Z innej beczki. Szukam cewkę elektrozaworu sterującego skrętem osi. Elektrozawór ATOS. Dodano po 4 I gdybyś mógł zmierzyć oporność tej cewki, jeśli jeszcze masz...
Mozna tak, ale cewka przekaznika ma swoja oporność i może ona mieszać.Opornosci transoptorów nie wykrywa.
Jest to cewka we wtryskiwaczu generująca impuls w czasie podnoszenia sie iglicy. Oporność - ok. 110 omów. Jeżeli nie ma przejścia - to do wymiany. Jednak błąd może pojawić sie również w przypadku zapowietrzenia układu. Mniejszy skok iglicy powoduje zmniejszenie amplitudy impulsu poniżej granicy wykrywania sterownika. Ale to tak - na marginesie.
Generalnie z tymi rezystorami to jest tak: Służą one do podniesienia oporności niskoomowej cewki zapłonowej podczas normalnej pracy silnika. To rozwiązanie stosuje się w celu ograniczenia prądu płynącego przez uzwojenie pierwotne cewki i przerywacz. Jeśli mamy niskoomową cewkę i zasilimy ją bezpośrednio - z pominięciem rezystorów - duży prąd będzie...
Cewka Bosch 24V 6 033 AD3 215 pobiera prąd około 1,3A oporność ma 14,8 oma. Faktycznie po odpięciu przewodu ,który wychodzi z sterownika silnika i załącza tą cewkę nie pojawia się ( code MR 1 9963 ) po włączeniu zapłonu. Ale jak tylko go podepnę i włączę zapłon wyskakuje code MR 1 9963 i zapala się kontrolka EDC. Czy może to być wina tej cewki czy jednak...
Autko było odpytywane auto com. Pompę wymontowałem ponieważ silnik był spalony teraz jest już wymieniony. Wszystkie czujniki w porządku i nic nie jest zaślepione. Powiem jeszcze jedno cała awaria powstała z tego co kierowca powiedział że przetarł sie przewód doprowadzenia powietrza do wtrysku ad blue. Dodano po 4 Mam jeszcze jedno pytanie jaka oporność...
Żeby pomiar miał ręce i nogi musiałbyś użyć miliomomierza. Lepiej zmierzyć prąd płynący przez cewkę i przeliczyć. Generalnie zapłon klasyczny czyli przerywacz i platynki - cewka około 3 omy, pozostałe od 0,6 do 1,5 oma, z reguły im starszy układ tym wyższa oporność. Zasilanie na "+" cewki już podaje, ale jest na cewce tylko wtedy, gdy "-" jest odłączony...
Sprawdz sygnał z wałka rozrządu, po nagrzaniu silnika. Może gubić impulsy. Oporność cewki około 600 do 1500 omów.
Trzeba sprawdzić elektrozawór.W 90% przypadków rozwarta cewka. Schemat za dużo tu nie pomoże. Jeżeli w 124 jest zwykłe ogrzewanie, to elektrozawór składa się z dwóch zaworów (na lewą i prawą stronę) i każdy z nich ma osobną cewkę. Jest więc mało prawdopodobne (jeżeli grzeją bez regulacji obie strony) aby uszkodzeniu uległy naraz dwa uzwojenia. Najbardziej...
to 16 mohm ma znaczyć mili czy mega .bo nie spotkałem sie jeszcze z czujnikiem o oporności 0,016 ohm tzn cewka w nim ma przebicie,
4143 - czujnik położenia osi napędowej z prawej strony - błędna oporność znamionowa cewki. 5041 - czujnik ciśnienia osi napędzanej z lewej strony - zwarcie z masą.
Witam! Autko to mercedes W203, 1.8 163km, silnik m271 sławetny. Auto na zimnym silniku do 60 stopni pięknie i wzorowo jedzie. Niestety jak się nagrzeje zaczynają się wypadania zapłonów. Błędy dzisiaj rano skasowane, w serwisie pogwarancyjnym MB, po paru godzinach pojechałem na ponowne odczytanie ( zrobiłem ze 150km ) , auto zasilane tylko PB, wyszły...
Najprawdopodobniej szwankuje siłownik ścieżki. Może być przytarty tłok w cylindrze albo niesprawne elektrozawory jak po wyłączeniu prądu działa przez jakiś czas. Któraś cewka stygnie i zaczyna działać. Siłownik wymontuj, sprawdź i nasmaruj tłoczek, wyczyść elektrozawory, zmierz oporność cewek. Sprawdź też ciśnienie powietrza. Nie powinno spadać poniżej...
Witam, chciałbym zrezygnować z tranzystorowego układu zapłonowego z rezystorami balastowymi. Wiem ze wiąże sie to z wymiana cewki zapłonowej na taka która nie wymaga rezystorów o oporność uzwojenia pierwotnego wynosi 3.5 ohm. Chciałbym sie dowiedzieć od jakiego samochodu mogę dopasować taka cewkę i czy wiąże sie to z wymiana świec zapłonowych.i Jeżeli...
Mam dwa sterowniki , jeden orginalny startuje z immo , drugi sprawny z emulatorem /obejściem/ założonym przez elektronika .W obu przypadkach objaw taki sam.Mimo że obrotomierz drga podejrzewam czyjnik położenia wału. Pompa wydaje się być ok Spisałem z forum wszystkie oporności dotyczące pompy i jest ok. Jak przekręcę stacyjkę w drugie poożenia nie działa...
Sprawdź czy przekaźnik jest sprawny - czy ma prawidłową oporność cewki, czy reaguje na podanie 24 v na cewkę, jeżeli reaguje to czy jest przejście przez styki, jeżeli nie reaguje to czy na wyprowadzeniach 85 i 86 pojawia się napięcie po włączeniu kluczykiem zapłonu. Kolego dzięki za ten schemat ale chodziło mi o załączenie tego przekaźnika nie o sam...
Jeszcze raz po kolei. W126 ma dwa układy sterowania foteli. Z pamięcią ustawienia i bez pamięci. W układzie bez pamięci silniczki foteli są sterowane bezpośrednio ze styków panelu na drzwiach i tu, z uwagi na spory prąd działający bezpośrednio na styki przełaczników prowadzi do ich utlenienia i braku przewodzenia (to, o czym pisałem powyżej). Wystarczy...
Na wszystkich cewkach wtryskiwaczy oporność dąży do zera , sprawdzając prądem wszystkie cykają tak samo błędy które zapisane są w sterowniku nie można usunąć
Mierzysz oporność cewki wtryskiwaczy między sobą oraz każdym z masą auta. Potem oporność wiązki wtrysk-ecu. Najlepiej jednak wyciągnij piny z wtyczki na pierwszym i dokładnie im się przyjrzeć.
Najprawdopodobniej zadziała zabezpieczenie przeciążeniowe i wyłączy prąd. Tak ma np. W124 z tego okresu - typ ogrzewania bardzo podobny. Nawiasem mówiąc może to być także przyczyna usterki. Na wszelki wypadek porównaj oporności obu cewek. Chyba ma być 14 omów - ale to cytat z pamięci ;)
Przy tym błędzie zalecam ostrożność, bo wszystkie trzy zawory (przód lewy, przód prawy i tył) mają wspólną część obwodu - i to co się na początku wydaje przednim prawym może się okazać uszkodzeniem jednego z dwóch pozostałych. Sprawdzamy we wszystkich trzech oporność obu cewek i KONIECZNIE na zwarcie uzwojenia do masy. Oporność do masy mierzona multimetrem...
Zmierz oporność cewki przekaźnika , nie sadzę aby miała mniej niż 90 Omów. Oblicz z zależności: R = U/I , będzie wszystko jasne!
Ja bym wziął miernik i zmierzył najpierw piny z kabla, a potem oporności cewek zaworów, a dopiero wymieniał podpadający. Ale ja nie jestem elektrykiem, i nie ja zapłacę za Twoje zawory. :) Powodzenia
Mercedes W220 320 2002 lift Dioda w kluczyku miga przy wciskaniu. Auto nie reaguje ani centralny zamek ani stacyjka. Po włożeniu kluczyka do stacyjki nie słychać rygla i nie można przekręcić kluczyka. Nie zapalają się liczniki. Oporność cewki powyżej 6. To się dzieje już drugi raz, przy pierwszych przymrozkach. Było tak już w zeszłym roku. Pomożecie?
jakby pokrętła wogóle nie reagowały Wygląda na uszkodzony panel sterujący. Przed wymianą sprawdź oporność cewek elektrozaworów. Powinno być (o ile pamiętam) 2 X 14 omów. W Mercedesach z tych lat, kratki środkowe ZAWSZE wieją na zimno Powód jest taki, że u starszych ludzi nawiew ciepłego powietrza na twarz może doprowadzić do omdlenia - lub co najmniej...
To teraz zmierz oporność cewki. Dodano po 4 Trudny temat kompresor klimatyzacji I takie tematy TU lubimy.
Witam! Udało mi się połączyć z moją instalacją LPG OSCAR-N. Zdiagnozowałem problem i prosiłbym teraz Szanownych Kolegów o pomoc w znalezieniu przyczyny. Posiadam Mercedesa W210 E320 + LPG Oscar-N. Od dłuższego czasu mam problem z instalacją LPG polegający na tym, że przy przełączeniu z zasilania Pb na gaz silnik pracuje nierówno, tak jakby nie chodził...
cewka oporność oporność cewka cewka zapłonowa oporność
klimatyzacja błędy schemat zasilacza power przebieg mercedes
kamera cofania zasilacz 715g6887
Firmware for 43-Inch Android TV Vestel 17MB170 Jak wyczyścić bęben światłoczuły w Samsung CLP-320?