Czy sprawdzałeś jakim napięciem zasilany jest napęd bramy? Ale po co? https://obrazki.elektroda.pl/4295855700_... Na pewno napęd, silnik bramy jest zasilany 230V A transformator to tylko zasilanie sterownika. A sterownik ten realizuje, prawdopodobnie przez przekaźnik włączaniem i wyłączaniem tegoż silnika.
Raczej jeden bezpiecznik do fotela/foteli, natomiast w środku każdego silnika może być też bezpiecznik termiczny. Najlepiej zmierzyć omomierzem oporność silnika lub zmierzyć, czy na wyjściach silnika jest 12V, gdy naciskasz przycisk przesuwania, albo podpiąć silnik na krótko do 12V w celu sprawdzenia.
Uzwojenie główne: 2,6Ω, uzwojenie pomocnicze (z kondensatorem lub wyłącznikiem rozruchowym) - 3,8Ω. Takie oporności są prawidłowe, ze sprawności silnika wynika, że oporność "ohmowa" uzwojenia głównego powinna być 5-10% impedancji liczonej jako Z=U²/P .
To jest silnik na 220V zmierz oporność uzwojeń.
Zmierz oporność silnika napędu płyty- powinna być ok 10Ω; jeśli wyraźnie inaczej- do wymiany.
Powinna być jakaś mała oporność uzwojenia silnika.
Napięcia możesz mieć, bo tam jest kondensator. Odłącz przewody silnika i przemierz go na oporność.
Rozepnij gwiazdę i sprawdź jeszcze raz ciągłość uzwojeń. Jaka jest oporność.?
po prawej stronie pod schowkiem wdesce rozdzielczej lub po prawej stronie nogi kierowcy za radiem
Silniki z hamulcem sterowany stycznik iem k2, musisz wyzwolić ten stycznik i dopiero sprawdzać silniki podpięte bezpośrednio, zmierz oporność uzwojeń silników.
W warunkach domowych niemierzalne. (bardzo mała rezystancja)
Silnik okazał się być dobry po założeniu naprawionej płytki sterującej. Dodano po 32 JW. Silnik działa. Uszkodzona była płytka sterująca.
Dokładnie tak!Uważam że winę za rozłączanie końcówki mocy przy większym podkręceniu gałki siły głosu jest układ załączający wentylator lub też sam silnik wentylatora.To standard w technicsach.Na początek radził bym sprawdzić oporność silnika która powinna wynosić ok.25 Ohm.Jeżeli jest mniejsza wtedy można spróbować rozebrać silnik i wyczyścić szczotki...
Witam Według serwisówki to: Błąd F06 Błąd tachometru silnika napędowego Urządzenie sterujące nie może prawidłowo określić szybkości silnika (Kilka razy) dlatego pralka zostaje wyłączona. Jeśli ten błąd występuje podczas fazy wirowania, to drzwiczki zostaną odblokowane po zatrzymaniu się bębna. Potencjalne przyczyny -sprawdzić połączenia wiązek przewodów...
Sądzę że uzwojenie nie jest przegrzane, bo opaski na uzwojeniu stojana nie są stopione , a tam w tej koszulce może być(choć to tylko sugestia)bezpiecznik termiczny. Różnica koloru wirnika i stojana nie świadczy o niczym, bo lakiery drutów mogą być różnych kolorów...
Zamykam, wspomaganie działa, wina sterownika.
Tak czytałem ale usterki takiej nikt nie opisał ale problem już rozwiązany okazało się że przełącznik nowy firmowy - za 79 złotych :) jest wadliwy pomiar wskazał że rezystancja jest inna od oryginału jest inna i wyższa niż wykrywa Can w zakresach :) więc nowe nie jest lepsze czasem od starego oryginalnego przełącznika. Dodano po 1 Nie zamykam tematu...
prąd można wyliczyć, mierząc oporność silnika i dzieląc przez nią napięcie zasilania. Nie możesz zmierzyć rezystancji? http://elportal.pl/pdf/k01/29_12.pdf http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Błąd czujnika silnika. Tyle że w moim modelu jest sprawdzana oporność silnika..
Przypuszczalnie to silnik szczotkowy na niższe napięcie. To JEST silnik szczotkowy - podobny do stosowanych w mechanikach CD lub prostych magnetofonach na przykład. Zwykle czerwony to (+), myślę, że nie odstąpiono od zasady. I tu też tak jest, co nie znaczy, że podłączony odwrotnie nie będzie się obracać (również odwrotnie). Warto wcześniej sprawdzić,...
Oporność będzie silnika niska bo stojan i wirnik są w szeregu. Jakie masz zabezpieczenie ? wcześniej było dobrze ? Wyrzuca momentalnie czy po czasie ? - Sprawdź oporność przewodu zasilającego nie włączając dmuchawy, powinna być "OL" - Zmierz oporność silnika, za wyjściem włącznika (zapamiętaj) - Zmierz oporność przewodu po wciśnięciu włącznika, jeśli...
szukam takich danych do silnika sprężarki, napięcia, częstotliwości, ilość pól, parametry lsd lsq oporność
Przy przełączaniu kierunku jest gorzej: silnik wytwarza napięcie, które dodaje się do napięcia z zasilania, więc licząc prąd trzeba podwojone napięcie zasilania podzielić przez oporność silnika. Transil bym wobec tego dał na napięcie odrobinę większe, niż podwojone napięcie zasilania - chodzi o to, żeby do przebicia mosfeta mieć jeszcze spory zapas,...
Zacznij od części mechanicznej czy nie ma oporów na łóżyskach , następnie sprawdź oporność cewek , ten silnik ma wyłącznik odśrodkowy . Oporności uzwojeń to około ; R12 = 12.3Ω R13 = 11,3Ω R23 = 1,1Ω
To najprawdopodobniej nadmierny pobór prądu przez sprężarkę i zadziałanie przekaźnika nadmiarowego. Można zmierzyć oporność silnika sprężarki i ewentualnie prąd pobierany. Jeśli to oryginalna radziecka sprężarka to wychodzą z niej trzy okrągłe bolce: jeden na dole (wspólny dla obydwu uzwojeń) i dwa na górze. Lewy górny to uzwojenie pracy, prawy rozruchowe....
Czy pralka wyświetla jakiś błąd, uszkodzenie może znajdować się poza blokadą. Sprawdź grzałkę na upływność do masy oraz oporność, oraz szczotki silnika. Nie zajmie to dużo czasu wykluczamy możliwe usterki.
Zależy jaka jest bateria. U mnie w szczotce oral na przykład jest bateria 1,3V, więc chyba takie napięcie trzeba dać. Lekko zużyty paluszek będzie OK. Najpierw sprawdź, jaka jest oporność między kablami z silnika.
to już jest po temacie, ale inni oglądają ten temat. W samej specyfikacji tego silnika jest błąd: oporność silnika musi przy tych danych wynosić ok. 0,53 Ω, to zaczyna pasować. Nie jestem fachowcem w tym temacie, ale koledzy, popełniliście błąd, ponieważ cewek jest 3 i one pracują wszystkie, tylko w innej fazie, czyli opór razy 3. Ilość cewek nie ma...
A czy kolega skryn wie może jaką oporność ma uzwojenie silnika od oryginalnego zamiennika tego wiatraka chłodzącego, o którym dywagujemy? Nie mam zielonego pojęcia. Ale łatwo obliczyłbym z podstawowego prawa Ohma, znając moc silnika... :)
Witam Mam problem z silnikiem jednofazowym tzn. z identyfikacją uzwojeń ,które jest główne ,a które pomocnicze [tabliczka jest rozłączona] ,które z uzwojeń ma większą oporność Pozdrawiam
Witam ! Odłącz zasilanie silnika, odłącz przewód zasilający silnik, sprawdź omomierzem oporność silnika w miejscu jego zasilania.
Fotka modułu sterownika silnika bieżni by się przydała. Czyli moduł, który jest niedaleko silnika. Dodatkowo pomiar czy nie są zawarte tranzystory w sterowaniu silnikiem. Zobacz jak [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... podobna akcja wyglądała.
Witam jeśli środkowy w pionie to jest to błąd silnika czyli : uszkodzony silnik ,złącze silnika,tacho oporność 115do170om lub uszkodzona płyta (moduł)
A przewód zasilający masz dobry zmierz napięcie na zasilaniu silnika na stojanie. Jak będzie ok wyjmij wtyczkę i tam zmierz oporność miernikiem można pokręcić wirnikiem żeby szczotki załapały pomiar.
Odłącz silnik od płytki i zmierz oporność uzwojeń silnika pomiędzy przewodem neutralnym a pozostałymi: Low, Medium, High (trzy pomiary) i podaj je... Możesz jeszcze zmierzyć oporność pomiędzy Low a Medium oraz pomiędzy Medium a High... Być może w ten sposób wykryjesz ew. zwarcia międzyzwojowe w silniku wentylatora... Do kompletu musisz mieć pewność,...
Sprawdź uzwojenie silnika jaka jest oporność uzwojeń czy jest taka sama, czy kabel zasilający jest dobry, czy w gnieździe gdzie podłączasz jest wszystko ok, a na koniec wymień na nowy ten b25
Witam . Awaria silnika . Można zmierzyć oporność uzwojeń(ewentualnie). Wymiana agregatu 400-500zł.
Na moje oko ten silnik nie będzie działał bez kondensatora. Weź omomierz, zmierz oporność uzwojeń między każdą kombinacją przewodów. Podejrzewam że będzie R,R i 2R ale wypada sprawdzić.
Witam, Mam problem z moją pralką LG. Wyskakuje błąd LE, nie mogę sobie dać rady. Czujnika Halla w nim nie ma. Model F4WV309N3E Czy wie ktoś, co może być jej? Oporność silnika jest okej, przebicia nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/9133252900_... https://obrazki.elektroda.pl/1998028200_... https://obrazki.elektroda.pl/1978419800_...
witam czy ktoś może z szanownych kolegów pamięta opornośc uzwojenia silnika w w/w prace ,mam mały dylemat ponieważ w elektronice spaliła się połowa rezystorów ,podejżeniem jest przeciążenie silnika ,ale czy tylko już go cos nie "trafiło",w tym silniku oporności są ,licząc przewody od prądnicy tacho tacho mam 2,1Ω i 4Ω. dzięki za pomoc
Kondensator można zmierzyć na pojemność, w silnikach mierzy się oporność uzwojeń (ale dobrze jest mieć z czym porównać - dane katalogowe) i przebicie do obudowy. Inna opcja to upewniasz się że wałek chodzi luźno mechanicznie, że wszystkie połączenia są ok, zasilasz, mierzysz prąd. Jak bierze więcej niż napisane (albo pali bezpiecznik) - zepsuty. Ogólnie...
Moze zaparzacz chodzil za ciezko i uszkodzil silnik nalezy zmiezyc opornosc silnika od windy.
Jak zacznie wariować z wirowaniem rozłącz wtyczkę z silnika i pomierz na gnieździe oporność cewki tacho , może się robić przerwa po nagrzaniu.
Dane masz na "tabliczce znamionowej" napięcie, prąd i oporność cewki, czy to silnik bi- czy uni- polarny można dojść po ilości przewodów. Czego chcesz więcej, moment? Jak podłączysz silnik będziesz mógł go zbadać.
Można jeszcze zmierzyć oporność silnika. Podejrzewam, że duża nie będzie, a dopóki silnik się nie rozpędzi, to prąd = napięcie / oporność. Jak się rozpędzi, to napięcie = prąd * oporność + obroty * stała_silnika. Jeśli obroty * stała_silnika > napięcie, to silnik działa jako prądnica.
Witam. Czy ma ktoś doświadczenie z silnikami SWM (nr 1B999-920) występującymi w obiektywach AF-S 28-70, 17-35, 80-200 Nikona? Objawy: Przy próbie ostrzenia słychać ciche kliknięcie (przekaźnik?) - silnik nie reaguje, jednak przy krańcowych pozycjach skali widoczne delikatne przesuwanie tarczy (ok. 1 mm). Tak jakby silnik nie miał wystarczającej mocy,...
Nie mam tyle wiedzy żeby to naprawić. Moduł odesłałem, a oporność na silniku mierzonym chińszczyzną to ok. 10Ω.
witam nie chciałbym być namolny ale chcę zrozumieć działanie tego silnika a nie korzystać z gotowego schematu dzialania tzn. "spróbuj podłączyć tak..i powinno zadziałać" stąd nastepne pytanie: jeśli to jest silnik indukcyjny to w jaki sposób regulowane elektroniką są jego obroty(na wirowaniu ). Bo jedyny sposób jaki znam to w tym przypadku regulacja...
Trzy piny to 3 fazy silnika BLCD.Połączenie wtyków raczej niczym nie grozi,może jedynie silnik kręcić się w drugą stronę ale wtedy wystarczy zamienić miejscami dwa z trzech pinów i będzie ok.Nim jednak połączysz obie wtyczki sprawdź miernikiem oporność pomiędzy pinami na silniku.Gdyby był to silnik szczotkowy to zapewne jeden pin nie byłby podłączony...
Pod aluminiową blaszką nie ma żadnych tranzystorów MOSFET. Jest to sterownik najprawdopodobniej z czujnikami Halla. Na początek można odlutować trzy przewody silnika, sprawdzić oporność uzwojeń. A same tranzystory MOSFET, po rozszyfrowaniu wyprowadzeń G, D, S pomierzyć miernikiem na teście diody. A wyniki poszczególnych par porównać. Te złącze 6 pin,...
Zwarcie ma jak nic. Zbyt niska oporność.
Na pompie masz schemat uzwojeń/podłączenia silnika. Sprawdź, czy oba uzwojenia mają przejście-jakąś oporność.
Tak po włączeniu silnika jest napięcie na grubym plus i cienkim kablu do silnika.Po odłączeniu czujnika temperatury teź nic.Na przekaźniku połączyłem pin 3 i 5 i nic.Sprawdziłem oporność silnika multimetrem i wyszlo 9,4 oma.Czytałem że opornosc powinna byc między 1,5 a 2,5 jesli jest wyższa uszkodzony silnik.
Mierzyłeś oporność silnika? Sprawny ma od 10 do 15 kiloomów. Uszkodzony kompletną przerwę.
Na króćcu w głowicy silnika masz dwa czujniki temperatury.Jeden jest odpowiedzialny za podanie sygnału do wskażnika temperatury.Drugi podaje sygnał do komputera silnika.Przy zimnym silniku czujnik podający sygnał do komputera powinien mieć oporność ok.3 kiloohma.W tym silniku nie ma przepływomierza powietrza!Tyle narazie.Więcej na maila rocaria(at)o2.pl
Wysoka oporność styku wskazuje na uszkodzone styki stycznika, oporność powinna być zbliżona do zera omów.
Aaaa...to tachometr na silniku do sprawdzenia - oporność, połączenia etc. jesli to nie pomoze to modul do wymiany
Sprawdź jeszcze oporność silników spindle i sled. Powinno być około 10omów. Pozdrawiam
Sprawdz oporność czujnika (opór czujnika zależy od temperatury silnika).
Dziękuję za odpowiedź. Które uzwojenie ma zwarcie? Jaką powino mieć oporność?
Mam napęd bramy Nice Robus 600. Potrzebuję schemat elektryczny zasilania i sterowania, może ktoś posiada. Jaka jest oporność uzwojeń silnika, czy 2,2 ohm jest ok? silnik na fotce. Strzela bezpiecznik i nie wiem czy silnik, czy trafo. Pozdrawiam Mirek https://obrazki.elektroda.pl/4322913000_...
W takim razie trzeba zmierzyć oporność silnika względem masy. A czy to jest tylko jeden silnik?Nic więcej nie jest podpięte ?
Może też być przerwa w jednym z uzwojeń. Sprawdź omomierzem czy uzwojenia mają taką samą oporność.
Wygląda na sprężynkę od długopisu... Zmierzyłeś może oporność silnika slide (po jego odłączeniu od elektroniki) - jaką ma oporność, i czy jest mniej więcej stała w każdym położeniu wirnika?
Po pierwsze - na forum obowiązuje zakaz umieszczania linków do allegro - proszę go usunąć. Po drugie - zapytaj sprzedawcy, a skoro on nie wie, to nie kupuj. A jak chcesz się pobawić w detektywa, to sprzedawca podaje linka do podobnych silników, są tam dane dotyczące mocy, a na etykiecie silnika widać jaką ma oporność, przelicz i dostaniesz napięcie...
może byc to wina silnika. Sprawdź jego oporność Oporność silnika to 8,7 Ohm'a a jego model zczytany z naklejki to RF-300C-12350 2006 APR D/V 5,9 "made in china".
Wymieniłeś tylko sam laser czy kompletny mechanizm z laserem. Jaka jest oporność silnika tacki i silnika przesuwu lasera.
Zmierz oporność pomiędzy czerwonymi, zielonymi i czarnymi oczywiście bez zworek
Kondensator sprawdzony jest dobry 19,99uF. Jak sprawdzony? Jeśli było czym sprawdzić kondek to jest i czym zmierzyć oporność uzwojeń silnika.... Zmierz opór między kablami każdy z każdym (bez podpięcia do centrali i bez kondensatora) i podaj wyniki.
Jeżeli pod szczotko-trzymaczem jest styk to jest to koniec uzwojenia i analogicznie jest na drugiej stronie, pozostaje tylko sprawdzić oporność tych uzwojeń.
Zmierz oporność silnika - powinno być ok. 8 - 10 omów, jak mniejsza i grzeje się jego driver, to do wymiany. Pozdrawiam!
Stan izolacji uzwojenia a nie oporność.
Pomiar oporności domowym miernikiem nic nie da, bo żeby wykryć zwarcie zwojowe, musiałbyś dokonać dokładnego pomiaru, specjalnym przyrządem. Dodatkowo, by mieć pewność, że faktycznie jest zwarcie zwojowe, trzeba by znać oporność silnika nowego (przed uszkodzeniem).
Jakie błędy były zapisane w sterowniku, że zdecydowałeś się na jego rozbiórkę. Jaki kod silnika?
Sprawdź układ mechaniki przesuwu lasera-zębatki i oporność silnika w czasie ręcznego obracania go,możliwe jest że sam laser jest słaby,czasem przerywa taśma lasera.
Usterka dalej wskazuje na czujnik temperatury ... Najlepiej zmierzyć oporność czujnika na jego stykach (sprawdzić czy jest prawidłowa dla danej temperatury silnika) i następnie opornośc tego czujnika na stykach wtyczki sterownika multec .. Może instalacja gdzieś padnięta ??? ...
Podejrzewam, że bez dostanie się do połączeń wewnątrz silnika nie zmienisz kierunku wysokich obrotów. Uzwojenie główne ma inną oporność niż uzwojenie pomocnicze. Jak podasz napięcie sieciowe na pomocnicze, to je spalisz.
Do sprawdzenia czujnik temperatury płynu (oporność), silnik krokowy (czyszczenie) i przeczyszczenie przepustnicy też nie zaszkodzi - najczęstsza przyczyna to brudny krokowiec, który się zacina.
Rozłącz wyłącznik wsuwając pomiędzy styki kawałek papieru i pomierz na które przewody on idzie. Jedna bagieta w styk, a drugą po kolei po przewodach i podobnie dla drugiego styku. Zmierz też oporność tego wyłącznika fizycznie na stykach.
Witam Sprawdź wstępnie oporność izolacji silnika.
Witam odkupiłem szafki kuchenne z okapem nadkuchennym Amica typ OTB 414. Nie wiem dokładnie co jest przyczyną.Bo przed zawieszeniem wentylatora działał.Potem było różnie.Sprawdzałem omomierzem oporność silnika .Jedynie do głowy przychodzi mi lepki brud.Albo przełącznik ale jak mam przejście -oporność na wtyczce do kontaktu.Oglądałem wzrokowo to śmigło...
Odwrotnie fotorezystor nieoświetlony ma największą oporność .
Pomierz omomierzem oporności uzwojeń między tymi trzema przewodami wychodzącymi z silnika. N (przewód niebieski) będzie neutralnym (zerem), jeżeli oporności między niebieskim a zielonym i niebieskim a czerwonym będą jednakowe a oporność między czerwonym i zielonym dwa razy większa.
Carot , od kilkunastu lat używam zasilacza PC do wiertarki 12V , bez regulacji prędkości ... i działa bez zastrzeżeń. Oporność układu wiertarki poniżej 4 omy!
Sory że tak długo musiałeś czekać oto opory przy silnikach gdzie U2=156V.Podaje oporność na jednej fazie w punkcie E wszystkie fazy połączone są w gwiazde ,S ,B,C,D są odczepami stopniowo zwierane w czasie rozruczu . 0,09Ω+0,05Ω+0,05Ω A+0,04+0,02Ω+0,04Ω B +0,05Ω+0,08Ω+0,05ΩC+0,05&... +0,05Ω+0,1Ω D...
Wymień silnik lub przeczyść komutator i szczotki w tym silniku przesuwu lasera. Oporność na być w okolicach 10 om w każdym położeniu wirnika. U ciebie jest 24 omy, więc źle. WD 40 nie pomoże. Sam zobaczysz, że komutator będzie czarny i przez to ma słaby kontakt ze szczotkami i przez to masz problem.
Cewka ma jakąś tam oporność mierzymy na zimnym silniku i jak jest iskra, następny pomiar jak zgaśnie na zagrzanym silniku. Jak ma przebicie to oporność będzie inna.
Napięcie w instalacji masz stałe (nominalnie 12V), świeca żarowa o podwyższonej oporności pobierałaby mniej prądu, więc napięcie w instalacji byłoby wyższe. Sprawne świece mają oporność rzędu 1 oma, większej- rzędu 10 lub więcej nie mogą mieć. Mogą mieć co najwyżej nieskończoną, a wtedy są niesprawne. Andrzej 20001 zasugerował zmierzenie napięcia bezpośrednio...
To zobacz ten zawór z tyłu silnika na głowicy czy jest sprawny. Zmierz Jedi oporność. Podłącz zamiast niego żarówkę 5W i zobacz czy się zapali w czasie jazdy. Masz uszkodzony zawór bądź przerwany przewód od niego. Tam powinien być plus po stacyjce na pracującym silniku i masa podawana z ECU. Zobacz czy nie brakuje tam plusa.
Więc.. stojan zasiony jest normalnie z 400V, wirnik ma nawinięte 3-fazowe uzwojenie i wyprowadzone na pierscienie, całość jest podłonczona przez szczotki do regulowanej opornicy, moze ona być zalana olejem lub chłodzona powietrzem, widziałem układ w którym role opornicy spełniał pojemnik z wodą + sól takie układy pracują cały czas w sównicach, dzwigach,...
Wątpliwa jest wina kondensatora, a tym bardziej czujnika. skoro wcześniej było wszystko dobrze? Jakie to ma znaczenie że wcześniej było dobrze? Najbardziej podejrzany jest silnik. Sprawdź oporność uzwojeń. Czy uzwojenia nie wyglądają na przegrzane czy spalone. Sprawdź w obrębie silnika czy nie ma jakiś zwarć.
Na szybko możesz zmierzyć oporność. Masz tam trzy piny. Dwa to czujnik trzeci to ekranowanie. Pomiędzy dwoma masz mieć około 500 omów, trzeci względem nich ma mieć nieskończoność. Ale uwaga, na zimnym może być ok, a po rozgrzaniu oporność czujnika może rosnąć aż do unieruchomienia silnika.
Jeżeli jest tak jak piszę to podłączenie odpowiednie jest istotne.Sprawdź oporność izolacji silnika.
Przebieg dla pierwszego programu mierzony bezpośrednio na silniku. Amplituda narasta od 9V do 20V i znów powoli opada. Na 3 programie jest równa krecha na 24V. Wydaje mi się że problemem jest niska oporność cewek silnika. Tylko 18 zamiast 180 Ohm przez co prąd rozruchu jest ponad siły 2SD 667.
Oporność grzałki zainstalowanej sondy zmierzyłeś ? Zobaczyłeś w programie jaką widzi sterownik silnika ? Chyba blok 41. Nie pamiętam .
Uzwojenie pracy ma mniejszą oporność od uzwojenia rozruchowego.
Sprawdż szczotki w silniku i oporność prądniczki na silniku ale stawiam na szczotki .puknij delikatnie po silniku jak zadziała to szczotki
Tak , pin nr 3 wtyczki czujnika wałka rozrządu jest podłączony bezpośrednio do masy pojazdu (np: korpus silnika) . Czyli podłączając omomierz pomiędzy ten pin nr 3 a masę pojazdu powinien on wykazać oporność bliską 0 omów.
Witam jaka oporność na zimnym silniku tego zaworu powinna być albo jak go sprawdzić czy jest dobry?jest to zawór od chłodnicy spalin przed zaworem egr ,czy objawem jego uszkodzenia może być przełączenie w tryb awaryjny silnika co powoduje spadek mocy i dopiero jego ponowne uruchomienie przywraca moc zarówno na zimnym jak i lekko ciepłym silniku?na gorącym...
Pytanie nie jest takie banalne na jakie, na pierwszy rzut oka wygląda. Mam zastrzeżenia tylko (ew.) do określenia "oporność". Oporność jest zawsze taka sama czy silnik stoi czy się kręci i decyduje ona o maksymalnym prądzie rozruchowym. Po rozruchu o prądzie płynącym przez silnik decyduje jego IMPEDANCJA. Składa się na nią rezystanncja (oporność) uzwojenia...
oporność uzwojenia silnika oporność silnika jednofazowego oporność silnika elektrycznego
układ bezciśnieniowy moduł zasilający bosch st500dm002 1bd142
rs232 schemat kukirin prędkość
Adapter przepustnicy 4-pin Daily/Boxer: funkcje i zastosowanie Gdzie kupić regenerowaną drukarkę laserową?