Oring na filtrze paliwa i nowe oringii na zaworze drv listwy CR na początku.
Witam, piecyk Junkers WRDP 11 do wymiany oring pod filtrem wody, chciałem sprawdzić zabrudzenie filtra i po ponownym złożeniu kapie woda. Głównie chodzi o wymiary tego oringu, ktoś już kiedyś pisał że wymienił ale gdzie , co i jak nie napisał. Pomierzyłem stary i wyszło mi w przybliżeniu coś takiego, średnica wewnętrzna 16mm, zewnętrzna 20mm, grubość...
Konstrukcja tej pompki, to modelowy przykład jak można skomplikować coś bardzo prostego. Pompka jest napędzana popychaczem, który z kolei wprawia w ruch krzywka, znajdująca się na walku, obracanym przez zębatkę współpracującą z zębatką na wale korbowym, to tak w skrócie. Dalej, znajduje się cały system zaworków, sprężynek, śrubek, kulek i oringów. Najpierw...
Najprawdopodobniej nieszczelności na filtrze paliwa. Ten duży oring na filtrze paliwa
Próbowałeś uszczelki zaworek odpowietrzający filtr lub do wymiany główny oring filtra paliwa ostateczności to cała obudowa
Przy wymianie filtra nie nacieło oringów dolnych ?? ida 3 oringi w tym modelu . A z filtrem daja tylko ten górny oring . Filtr jakis firmowy ?? Jakie jest fizycznie cisnienie oleju ??
Wczoraj udało rozwiązać się problem, przyczyną był zbyt cienki oring na filtrze oleju i skrzynia nie była do końca odpowietrzona i pojawiał się błąd czujnika g195. Oring wymieniony olej wlany i wszystko pracuje jak powinno.
Kolego sprawdź jeszcze oring na filtrze wstępnym siatkowym , w zestawach zamienników są dwa oringi cienki i gruby , o pomyłkę nie trudno, a efekt usterki podobny .
Spękany gumowy przewód paliwowy przy filtrze paliwa, lub oring w filtrze paliwa
Mi to wygląda na zatkany filtr paliwa.Zobacz czy przewodem paliwowym nie lecą bąbelki powietrza.Przeważnie jak zatka się filtr,to zaczyna puszczać oring na tym zaworku na filtrze. Jak chcesz obrotomierz to przekręć stacyjkę (żeby zapaliły się kontrolki)ustaw przebieg na całkowity(napis total przy przebiegu,chyba że ma najechane więcej niż 300 tys.to...
Zapowietrza się. Wymień filtr paliwa i koniecznie ten gumowy oring na plastiku z zapinką przewlekaną.
Czyli muszę szykować kasę, firma Hylmet jest polska, czy z innego kraju. Kupić zwykłą czy aluminiową ? Co jeszcze najlepiej wymienić nowy oring, filtr wyczyszcić, bo plastikowego nie będę kupował i co jeszcze, przy tej okazji. :D
Auto było u trzech mechaników i elektromechanika. Diagnoza - układ paliwowy nie szczelny. Powiedziano mi, że to mogą być oringi przy filtrze paliwa. Nikt nie chce tego zrobić, bo trudno je dopasować a żeby wyjąć, trzeba je zniszczyć. Oringi to tylko podejrzenie. Ryzykować i gdzieś u "złotej rączki" je wymienić, czy szukać innej przyczyny?
Sprawdź czy przy montażu filtra oleju nie podwinął się oring gumowy na filtrze (miałem taki przypadek).
Kolego, jeżeli twój golf zapala po długim kręceniu a jak już załapie to działa "normalnie" to według mnie masz problem z zapowietrzaniem układu paliwowego, na dzień dobry powinieneś uruchomić auto dać mu chwilę popracować zgasić je i uważnie posłuchać czy w okolicy filtra paliwa nie słychać żadnych dziwnych dźwięków. Najczęściej przyczyną zapowietrzania...
Racja, panowie, trochę przesadziłem. Ale wiecie jak to jest przezorności nigdy za wiele. ;) (at)seweryn7701 (at)mn997 dzięki za pomoc. :) Swoją drogą jestem trochę przerażony jakością części zamiennych do naszych starych Ursusów. Jak się dokładniej przypatrzyłem temu filtrowi to widzę, że rzeczywiście robiono dość niedbale. Niektóre spawy są takie...
Sprawdź dmę a dla pewności wymień oring miedzy filtrem a chłodniczą. z czasem robi się twardy.
Zacznij od sitka przy głównym filtrze paliwa, sitko+oring+szkiełko, albo Hengst albo ori
Oring na regulatorze się nie uszkodził? Trzeba jednak Clip-a
Witam. Po wymianie oleju wraz z filtrem świeciła się kontrolka oleju tylko na wolnych obrotach po wciśnięciu gazu gasła. W poszukiwaniu usterki odkręciłem jeszcze raz filtr oleju i gdy go zobaczyłem była urwana końcówka plastikowa na samym końcu (taki trzpień z oringiem ) . Filtr wyrzuciłem i założyłem z powrotem stary i już się kontrolka nie świeci...
W czasie pompowania gruszką nie pokazywała sięropa poza filtrem. Myślę że oring się nie zainął bo odkręcałem później filtr i sprawdzałem czy oring jest na miejscu. Czyli zostaje podłączeni pod kompiuter..?
ja miałem podobny przypadek w atego 1228 okazało sie że oring na filtrze paliwa był zbyt cienki i łapał powietrza
oring czujnika wody w filtrze za cienki i się zapowietrza w ogóle lepsze oringi do filtra paliwa trzeba zamontować niż te co są w zestawie
Witam :) Mam w domu filtr HONEYWELL/BRAUKMANN FF06-1AA. Chcę go sobie porządnie wyczyścić, przez odkręcenie tej przezroczystej części i dokładne umycie filtru w środku. Przy okazji chciałbym wymienić uszczelki przy tym filtrze na nowe. Czy ktoś wie jakie muszę kupić uszczelki? W instrukcji nie ma nic na ten temat :/
częstym problemem jest uszkodzony (za mały )oring na filtrze paliwa. Nawet oryginalne dostarczane razem z filtrami są za niskie. Wystarczy kupić nieco grubszy za 3zł i odpala z półobrotu. Sam walczyłem nad tym prawie 3 tygodnie.
Miałem ciągle ten problem z AWG 650. Oring uszczelniający stwarzał niesamowity opór przy przekręcaniu i wyjmowaniu tego koszyczka. Myślę, że jest to rodzinne w tej firmie. Nie ma innej możliwości jak siłą, może wspomagać się jakimiś narzędziami ostrymi. Trzeba się liczyć, że nawet coś uszkodzisz w najgorszym scenariuszu. Na przyszłość smarować oring...
Powinno być sucho. Może wymień Oring na gwincie
Sprawdź czy nie ma nadal powietrza w paliwie (po postoju może się pojawia jak tak to będzie zaciągał podczas pracy) Jakby było powietrze to sprawdź oring na filtrze na powrocie i szczelność od spodu filtra na czujniku wody w paliwie
Pompa to ma dobre ciśnienie bo podniosłem dzisiaj 2 bele na raz i dał radę oring przy filtrze powietrza wymieniony a gdzie są te krućce bo robię to dopieru pierwszy raz takie coś
na moje oko to zaciąga powietrze na filtrze paliwa-sprawdź oring .
Witaj ponownie pisałem że w podobnej rzeczy tu masz zamiast przewodu ten nie wiem jak to nazwać element mocujący który jest zarazem przewodem cieczy więc jak pisałem duży oring pod łeb śruby potem wkładasz całość do tego mocowania ,mały oring na filtr i skręcasz całość
To co zaznaczyłeś to zawór zwrotny powietrza. Śrubą reguluje się ciśnienie wewnętrzne w module. Nie kręć tym - nic to nie da. Zaczynasz się dobierać do rzeczy o których nie masz za bardzo pojęcia - łatwo spartolić sobie moduł. To cię może słono kosztować - te moduły są już nieprodukowane. Podstawa separatora to ta srebrna część przykręcona do tego czarnego...
Wycieki oleju z pod oringu w Dafie jest dość częstą usterką , taka ich uroda , żeby nie było takich przygód , to najlepiej stosować oryginalne filtry Paccara. Za duży stan oleju w silnku nie wypcha oleju z oringu pod filtrem oleju, tylko rozszczelni komorę korbową , a dokładnie znajdzie sobie najsłabsze punkty takie jak np. uszczelka pod miską olejową,...
Typowy objaw zapowietrzania się układu paliwowego.Skontroluj dokręcenie wszystkich złączy na pompie które były ruszane.Połączenia filtra paliwa,oring pod podgrzewaczem na filtrze,ewentualnie sam filtr.
Wkłady wkładam w zagłębienia, dostałem je wraz z zmiękczaczem i zestawem filtrów. Sam zmiękczacz to "hydro plus 40" techniki wody. Jako że wszystko było w zestawie to wykluczam raczej że wkłady były nie od tych filtrów.
Przecie Kolega Ci napisał dokładnie : tam , czyli w otworze filtra przez , który przechodzi śruba należy włożyć oring . W nowym filtrze go nie ma , więc albo wydłubujesz go ze starego albo kupujesz nowy. Uważniej obejrzyj stary , może zwyczajnie zgubiłeś przy demontażu ?
Ja kiedyś musiałem posmarować, żeby siedział w rowku oring jak przykręcałem pokrywkę od filtra i użyłem wazeliny technicznej. Nic się do tej pory nie dzieje, co nie znaczy, że dobrze zrobiłem. ja bym użył smaru silikonowego jakbym miał. Jest on przeznaczony do części gumowych. Gaz propan butan tu nie ma znaczenia.
To w końcu c 328 czy c 330? C 328 ma osobny zbiornik oleju, a trzydziestka bierze olej ze skrzyni (tu jedyna możliwość zapchany filtr,uszkodzony oring na pokrywce filtra).
Według IC to są to filtry: Nr porównawczy : skrzynia; H24W05 Intarder; E41H To nie wystarczy. Trzeba domówić jeszcze oring do filtra retardera nr 1349018 i uszczelkę pod miarkę poziomu oleju nr 1762704.
Witam, wycieka mi paliwo na połączeniu pokrywki filtra z pierścieniem dociskowym. Czy jest możliwość że brak jakiejś uszczelki albo filtr źle wsadzony? oring był wymieniony na nowy razem z filterm. Może ktoś już to przerabiał?
Moim zdaniem to nie była wina zapchanego filtra, wymienialiście ten oring na kruszcu pompy, zasysającego. Wina opadającego podnośnika to wina konstruktorów fakt w jednym opada w innym mniej, ale też opada. :D Jak chcesz żeby nie opadał to tłok byś musiał oddać do chromowania mechanik zapewniał mnie ,że wtedy to tydzień może stać z maszyną podniesioną...
WITAM SPROBUJ WYCZYŚCIC DO SUCHA ORING ORAZ KORPUS FILTRA I POMPY GDZIE ORING MA STYK NASTĘPNIE PO WŁOŻENIU ORINGA WEŹ GĘSTY NP SZAMPON DO WŁOSÓW/NAJLEPSZA JEST PASTA BHP ALE NIE ŚCIERNA/ I NAŁÓŻ NA CAŁY OBWÓD ORINGU I WTEDY SKŁADAJ. JEŚLI W OBUDOWIE NIE MA WYSZCZERBIENIA I SKŁADASZ TAK JAK BYŁO POPRZEDNIO NIE POWINNO CIEKNĄĆ.ZAŚ NOWA POMPA W HURCIE...
czy może, te zaciski wymienić na wężykach prowadzących do filtra ? tak jak pisze kolega wyżej - jakość filtrów i oringu pod zaciskiem podgrzewacza paliwa - najlepiej wymienić zaciski i oring pod tym plastikowym zaciskiem podgrzewacza na filtrze
Witam. Pod filtrem w głębi rurki jest perlator, który należy wyjąć i oczyścić .Przy małym ciśnieniu wody można pominąć oring na perlatorze lub w całości go wyeliminować ( przy niskim ciśnieniu, nie ma innego wyjścia ).
Wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem wężyki, wymieniłem EGR. Próby przelewowej nie robiłem.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
problem ogarnięty oring filtra paliwa walnął
Usuń zawór zwrotny oryginalny montowany na wejściu węża, (obudowa z filtrem) od środka zdejmij wąż i usuń oring, a zawór wypadnie na zewnątrz i załóż zawór zwrotny montowany na wąż UNIQUICK.
To co się wyczyniało w niedzielę, to woła o pomstę do nieba, jak warknąłem pod nosem że potnę go na żyletki, to od razu mu przeszło, no jak ręką odjął... Zamówiłem wodę destylowaną i będę walić płukankę, w między czasie wymienię też filtr paliwa z oringiem i zobaczymy jak wyjdzie - ale to raczej plan na najbliższy czas wolny, czyli majówkę - ciepło...
Wróćmy do początku bo trochę temat się rozbiegł w naprawę awarii a kompletnie nie o to w tym chodzi. Najprawdopodobniej każdy mechanik machnąłby na to ręką bo trzeba się dobrze przypatrzeć żeby te bomble zaobserwować. Samochód jeździ super. W 95% ograniczyłem bomble poprzez wymienę prawie wszystkich uszczelnień. Prawie bo został mi ostatecznie jeden...
Wczoraj odkręciłem śrubę z magnesem pod filtrem trochę opiłek było, wyczyściłem filtr, założyłem nowy oring pod dekiel i podnośnik po uruchomieniu silnika podniósł. Czyli problemem był oring. Pompa ciągła lewe powietrze przez niego. Mam nadzieje ze to koniec problemów. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
Witam, Sprawdź dokładnie przewody paliwowe, a szczególnie ten od baku do filtra. Prawdopodobnie na którymś łączeniu lub gumowym odcinku jest nieszczelność i dostaje się powietrze. Jeżeli masz filtr z 2 króćcami pod przewód zasilający oraz zaworek na powrocie to sprawdź sam filtr (czy nie wypadł oring pod zaworkiem na przelewie?) może być nieszczelność...
Jeżeli przy odpalaniu idzie siwy dym to pompa wtryskowa LUCAS podaje paliwo na wtryski lecz nie ma warunków do odpalenia. Albo niskie ciśnienie na cylindrach lub słabe kręcenie i wtedy najlepszym wyjściem jest podanie ognia do kolektora ssącego. Jeżeli w czasie rozruchu nie idzie dym to pompa LUCAS nie podaje paliwa i można kręcić długo i tak silnika...
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Witam. Posiadam kosiarkę (już zabytek :D ) Briggs&Stratton 94908-0619-02 Problemem jest, że nie zapala jak silnik zimny. Wystarczy psiknąć w filtr Plakiem i chodzi. Po pierwszym odpaleniu nie ma później z tym jakichkolwiek problemów - pali na dotyk. Membrana w gaźniku nowa, filtr czysty, oring na króccu ssącym nowy, sam króciec uszczelniony na łączeniu...
W takim razie szukaj dalej nieszczelności. W pierwszej kolejności do sprawdzenia filtr paliwa a konkretnie pokrywka z oringiem oraz filterek wstępny a szczególnie oring!
Dzięki za szybką odpowiedz, filtr firmy Filtron pe997/1 i był wymieniany jeden oring i po odkręceniu go ropy było teraz do połowy mimo, że zassało powietrze przy odkręcaniu. Będziemy zamawiać oryginalny teraz i napisze co się będzie działo. Witam ponownie, filtr został wymieniony na oryginalny Man'owski plus oring i dalej by go odpalić trzeba pompować...
Zacznij od podstaw: -czy jak kręcisz rozrusznikiem pojawia się dym z rury wydechowej? Jeśli tak to w jakim kolorze? -jeśli nie to poluzuj nakrętkę na jednym przewodzie wtryskowym, poproś kogoś żeby spróbował odpalić i zobacz czy podaje paliwo na wtryskiwacz. Może się po prostu zapowietrza przez zbutwiały oring np. przy filtrze, simmering na wałku pompy...
Witam ponownie, zaworek na filtrze oraz oring został wymieniony, i cholera nic to nie dało... Mógł by mi ktoś pomóc co jeszcze może być przyczyną że cofa paliwo ja już nie wiem co jeszcze mógł bym sprawdzić normalnie czeski film. Czy to faktycznie pompa cała do uszczelnienia? Ale nie chcę na ryzyk fizyk bo może się okazać znowu że to nie to.
To nie jest normalne że w nowej pile od początku łapie w wybranym miejscu łańcuch przy dobrym naciągu. Albo łańcuch źle zakuty albo zębatka prowadnicy echnięta lub napęd łańcucha. To w starej harderce łańcuch zaczął się palić i szpanować dopiero po ok 15 g pracy na sękach. Po czym wymieniłem łańcuch i prowadnice, pływające i dalej szpanowało przy obrocie...
Więc tak, wszystkie drogi prowadzą zawsze do smoka, to że wymieniony, to nic nie szkodzi- syf w baku mógł podejść pod krawędż i nie trzymają. Paliwo ma schodzić i chlupać w baku, ale powrotem. A co do ciśnienia po zgaszeniu, to powinno wolno opadać do zera po kilku minutach. Zakładanie dodatkowych zaworków, źle wróży i obiecuje większe kłopoty- tam...
Najczęściej uszczelka w filtrze paliwa odwrotnie założona ta płaska lub oring w deklu się uszkodził --sprawdź
Przede wszystkim musi być ten oring przy zaworku na pompie !!! Wymień filtr paliwa wraz z tym zaworkiem i zobacz wtedy co będzie się działo!
Jak już wcześniej zaznaczyłem- regulowałem przepływ dławikiem - jednak nic to nie dało . Także czyściłem filtr i wyjmowałem oring ze środka , nic nie pomogło . Może podgrzewacz pechowy a może jeszcze inna przyczyna .
oring został zmieniony wraz z filtrem... podobno te chłodzniczki lubią się psuć czy to prawda? Jak myślisz szukać wpierw w chłodniczce czy zabrać się za głowicę? Dodano po 20 W jaki sposób jest uszczelniona podstawka z filtrem?? fizycznie nie miałem okazji tego zobaczyć ale wg etki nie ma tam uszczelnienia? http://obrazki.elektroda.pl/7285461800_1...
Z plastikową końcówka ma oring w srodku, a ten drugi uszczelniany na wcisk.Roznicacw budowie. Pewno Filtron i mann albo knecht.
Stawiam na niedomagania układu paliwowego bo prawdopodobnie się zapowietrza , często winowajcą jest ten zaworek na filtrze paliwa oraz jego oring , jak nie to to do sprawdzenia kąt wtrysku VAG-giem , oraz dawka startowa ,ją da się podnieść vag-giem .
wymieniłem oring, sprężynkę dałem twardszą żeby lepiej dociskała kulkę to może jest niepotrzebne - w niektórych sterowaniach te sprężynki regulują ciśnienie biegu jałowego aby utrzymać na odpowiednim poziomie smarowanie i jednocześnie pozwalają obniżyć ciśnienie w śrubie do ponownego rozruchu. Co z poziomem oleju? Może jest go za dużo? Natomiast co...
Witam. Mam dość dziwny przypadek z odpalaniem VW Passata 2004 r. 1.9 tdi , 101 KM. Otóż jeśli zaparkuje go pod górę , znaczy dziobem auta w górę , choćby lekko , rano muszę długo go kręcić tak jakby niemiał paliwa. Natomiast jak zaparkuję go z góry tzn dziobem auta w dół - problem jakby nie istniał , pali z dotyku. Wymieniłem filter paliwa. Oring na...
Na ciepły dobrze pali na zimnym bądź jak dłużej postoi już ma problem filtr wymieniony z oringiem odstojnik wyczyszczony i przewód wychodzący z pompki manualnej do pompy wymieniony bo był przetarty nic nie pomogło co to może być? Ja bym stawiał że pompa jest przytarta
Coś steruje tym dawkowaniem prawda? Tak to jest mono wtrysk. Można też sprawdzić oring na wtryskiwaczu. Odkręć filtr powietrza (2 śruby) i będziesz widział gardziel. Popatrz jak dawkuje paliwo i czy jest mgiełka czy leje. Oczywiście sonda lamda też występuje w tym silniku. Do sprawdzenia.
Prawdopodobnie to MS 181 i oring spadł z podstawy filtra powietrza. W części tylnej (od strony gaźnika). http://obrazki.elektroda.pl/1990958000_1... Na rysunku nr 5.[/img]
Trochę nakręciłeś tych złączek :D Tak głośno to pracuje czy tylko taki efekt na filmie, do HS załóż jakiś filtr, choćby od sprężarki z ciągnika Co do zaworu, rozkręcić i na trzpień od strony sprężynki nałożyć oring, wtedy pracujący grzybek nie uderza bezpośrednio w obudowę zaworu tylko przez oring który tłumi uderzenia metaliczne, dziś będę jeden zawór...
odkręcasz filtr,dalej nakrętkę i chłodniczka schodzi,od góry jest oring-wymien na nowy
Rożnie to bywa, w różnych gaźnikach. Nie pamiętam czy w tym konkretnym, jest jakiś oring, jeżeli już to tylko od góry. Bardzo niewyraźne zdjęcie, ale jeżeli są połączenia stożkowe, to niema oringów. W każdym razie, jeszcze raz wyczyść gaźnik, najlepiej specjalnym płynem, przeznaczonym do ich czyszczenia. Sprawdź uszczelkę na połączeniu go z cylindrem....
Witam Mam problem z cofaniem sie paliwa i powietrzem w przewodach, samochód C220 Diesel 96r. VIN WDB2021211A377095 Wymieniłem filtr paliwa i oring pod śrubę, nowe oryginalne przewody od pompa-filtr przewód i filtr-dogrzewacz przewód oraz przewód czarny od podgrzewacza do rurki która idzie do zbiornika, Dodam że silnik pracuje płynnie, lecz z rana schodzi...
Jutro będę się z nim bawił. Zamówiłem, ten oring pod zbiornik bo coś mi się wydaje, że to jego wina.
Jak byś wcześniej zrobił pomiary omomierzem przewodu WN i fajki to by wykrył przerwę w obwodzie tak samo z przerywaczem , a tak to się długo z tym męczyłeś . Co do ubytku oleju to puścił uszczelniacz simering lub oring. Co do rdzy w zbiorniku to powinno się trzymać w miarę w pełni zatankowany ale jak już wystąpiła rdza to będzie się odkładać w kraniku...
Witam Był podobny temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... Jeśli wszystko wymieniałeś sprawdź jeszcze raz zawór podgrzewacza paliwa (ewentualnie wymień oring) znajduje się on na filtrze. Z tego co pamiętam podobny objaw występował z przyczyny tego zaworu.
Uf temat opanowany Za poradą kolegi wymieniłem filtr paliwa i motor odżył jednak zaczął się zapowietrzać mimo wymienionych oringów na filtrze byłem załamany,nie wiedziałem o co chodzi kupiłem więc nowy zaworek na filtr i wszystkie kłopoty znikły silnik pracuje jak rakieta pojechałem do normalnego mechanika,sprawdził na kompie i zero błędów a wtryski...
Jest też tak że puszcza ten oring pod deklem na filtrze, jak dmuchasz rurki to słuchać jak tam syczy. Albo też te szybkozłączki na wejściu do filtra. A ciekawi mnie po co tam zrobili tak, że nadmiar z wtryskiwaczy dali na rurę zasilającą a nie powrotną, to tak jakby chcieli aby cieplejsza ropa wracała do pompy. Jak by dali na powrotną to by się na przelewach...
Dzięki panowie za porady.Nie zgadniecie co było przyczyną.W podstawie filtra paliwa na śrubce był spękany oring.Po wymianie oryginalnego filtra razem z oringiem nie ma żadnego problemu,silnik nie gaśnie.Pozdrawiam.
Czy gaźnik jest z "przyśpieszaczem"?? Niedawno miałem podobny problem i wymiana mini oringu na wspomnianym tłoczku pomogła..
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Do wymiany: -simmering pompki -oring uszczelniający komorę pompki -wąż "zb.-filtr" Simmering pompy nasmarować przed założeniem a wąż wkleić do zbiornika na butapren w odpowiednim kierunku :D ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~... EDIT ehhh, nie zauważyłem że kolega bierze się już do roboty :?
Witam, mam pytanko przymierzam sie do wymiany oringów chłodniczki oleju w astrze h 1,7 cdti, ten duży,miedzy blokiem silnika i chłodniczką oraz te dwa małe miedzy chlodniczką a filtrem oleju. Czy są jakieś problemy z tymi małymi? bo ten duży to prosty temat?
Niech zobaczy do tej sruby co jest skrecany filtr paliwa. Na niej powinien byc gruby oring. Czesto mialem takie przypadki.
Witam.Od kilku dni posiadam samochód z instalacja gazową.Chciałem wymienić filtr gazu więc zakupiłem taki jak stary jednak nie było z nim uszczelek (oringów) W starym wkładzie filtra również nie było uszczelek więc dokupiłem takie jak mają być.Teraz tylko zastanawiam się w które miejsce one przychodzą.Filtr gazu mam Certools F701 i filtr gazu do niego...
Witam jest to wina zbyt dużej dawki powietrza, albo łapie lewe powietrze, albo należy nasączyć filtr powietrza, gdy czyściłeś gaźnik mógł wypaść oring z śrubki regulacji składu mieszanki i też będzie taki objaw
2 przy filtrze , 1 przy podgrzewaczu paliwa , 1 przy pompie. Zaworek nie wiem czy coś da ale montuje się jak najbliżej pompy.
Podstawowe pytanie kiedy ostatnio były odkręcane = wymieniane wkłady , skoro masz trudności z odkręceniem to można sądzić , że bardzo dawno lub ktoś za mocno dokręcił - w obu przypadkach gumowy oring mógł utracić swoje właściwości co za tym idzie problemy ze szczelnością.
Witaj Sprawdz czy pod filtrem oleju niema.wycieku, z podstawy filtra oleju, jezeli jest wyciek to auto nie odpali, trzeba wymienic oring prosta i tania robota. 1,6 mpi tak ma ze.jak nie zrobi minimalnego cisnienia oleju to niee odpali. Czesto przez stary olej na mrrozie podwieszaną się zawory , tez sie zdarza,albo wybija ten oring bo olej niemoze dalej...
Oryginalną pompę wtryskową od Władimirca regeneruje się bez odkręcania jej od silnika. Jeżeli paliwo przedostaje się do oleju to są dwie możliwości, albo pompka zasilająca albo tlokorozdzielacz do wymiany i filtr paliwa. Części nie są drogie dlatego proponuję zacząć od wymiany pompki zasilającej i filtra. Tłokorozdzielacz wymienić to trzeba już mieć...
Cześć, jeżeli masz możliwość sprawdź ciśnienie paliwa przed filtrem powinno być w granicy 5,6 bar lub troszkę większe, jeżeli jest poniżej może gorzej odpalać i palić się błąd EDC. Jeżeli winną jest tylko błąd przy wymianie to obrócił bym na początek uszczelką kwadratową na separatorze, odpowietrznik docisnął na pokrywce separatora, odkręcił filtr główny...
Ja rozkręciłem wszystko łącznie z tłoczyskiem wymieniłem wszystkie oringi. Tam jest jeden oring, który siedzi w takiej złączce na bloku (nad filtrem oleju, widoczny po podniesieniu pokrywy). Jeden króciec w pompie musi trafić idealnie w środek tego otworu z oringiem. Jest to o tyle trudne, że pompa z pokrywą sporo waży. Ten otwór jest połączony taka...
jeśli pompa jest w miarę sucha (nie kapie z połączenia korpusu z rozdzielaczem wtrysków), to wymień filtr paliwa tam są dwa oringi które mogą być już stare i nie trzymają , sprawdź uszczelnienie rurki z której dochodzi paliwo do filtra a także sprawdź rurkę przelewu powrotu nadmiaru ropy do filtra paliwa taka cienka na samej górze obudowy filtra paliwa....
Powodem przecieku jest źle założony filtr. Po pierwsze, zawleczka (ten drut w kształcie litery C) jest źle włożony (końce drutu powinny wejść w przewidziane dlań otwory w korpusie wodnym), po wtóre - prawdopodobnie jest zużyta uszczelka (oring) na zaślepce filtra, lub jej brak. Obawiam się, że "pachnie" to wymianą elementów elektronicznych (woda mogła...
Wykręciłem po raz kolejny oba regulatory ciśnienia, zarówno ten na listwie, jak i ten na filtrze, i ten na filtrze był bardzo usyfiony w oleju, cały czarny, więc go przedmuchałem i wymyłem benzyną i wygląda na to, że działa! Wkręciłem na 2k obrotów aż zakopcilo na czarno i nic nie odcięło. https://obrazki.elektroda.pl/4863114500_...
Wtryskiwacze.Komplet nowych uszczelek.Numery opla 0821675,0821093,0821091.Razy 4 wtryski.Razem ok 150zł w zależności od sklepu ew.serwis,troszke drozej.Tak czy siak pewno cię to czeka.Przelew,podciśnienie,tak jak pisali.Zawory turbiny,jeden czarny,drugi szary-ciężko ustalić ale padają,owszem.Legalnie kosztują ok 400zł więc na zgadywanki za drogie. Oring...
filtr paliwa oring filtr paliwo oring oring filtr renault
rejestrator pobór energia zapalać check mercedes tracer gamepad
Kontrolka EPS i brak wspomagania w Opel Meriva 1.4 2008 Jak złożyć mechanizm zmieniarki Denon UD-M5?