Wymień silnik krokowy obroty nie powinny tak skakać Olej czasem wycieka z pod aparatu zapłowego jest tam uszczelka typu oring
bez problemu kupisz komplet uszczelnien cena ok.99 zeta np.intercars lub wystarczy wpisac w wyszukiwarke harisson v5 drugą strone zdejmiesz ostukując delikatnie małym młotkiem ciasno siedzi na oringu
trzecia możliwość zapowietrzony układ,czwarta brak ciśnienia w układzie bo np.otwiera korek na gorącym lub brak w nim oringu uszczelniającego.
Wtryskiwacz masz "wiszący " lub podwinął sie oring.
To są tylko sworznie rozprężne które trzymają wtryskiwacz w listwie. Wybij je, wyjmij wtryskiwacz z listwy i wymień oring.
Zapowietrza się pewnie. Oring założony ?
Może i też winę miał ten oring może krzywo siedział albo coś ,ale to nie zmienia faktu że siatka też się zniszczyła :D Parafrazując: Może i winę też miała siteczka, że się zniszczyła, ale to nie zmienia faktu, że winny był oring.
pęknięty oring łapał powietrze.pozdro:D
Chciałem tylko dodać zdjęcie jak wygląda winowajca niskiego ciśnienia paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/7043292900_1... To czarne to był kiedyś oring.
Oring pewnie trzyma. Nic tylko w prawo, lewo i ciągnąć do góry.
A jak z uszczelką, czy ci nie pękła? oring. Pozdrawiam.
witam czy mozecie podac rozmiar tego oringu?
jak odłączysz wtyczkę od wtryskiwacza i też leje tzn że albo drugi wtryskiwacz jest też padnięty albo oringi uszczelniające nie trzymają rozkręć korpus monowtrysku na pół nie odłączając przewodów paliwowych i włącz pompkę, zaobserwuj skąd leci paliwo - z centralnej dziurki wtryskiwacza czy obok niego. Jeśli z dziurki to wtryskiwacz do d.... jeśli z...
Poprawiono. Prosze o pomoc poniewaz oleju dosc duzo ubywa, nie mam pojęcia dlaczego teraz, czy tam powinien isc jakis oring czy cos?
Tak, sprawdziłem "lewiznę" naprawdę solidnie. Co masz na myśli w sprawdzeniu wtryskiwacza i oringu?
Nurkować i sprawdzić intercooler , bo dolot odmy jest z prawej strony . Jak jest taki sam montaż jak u góry to wystarczy zmienić oring na większy niż to co opel zakłada
peknięty oring pod wtryskiwaczem.
No niestety kolego - z ta uszczelka to masakra. Serwis opla to sobie odpuść - szkoda czasu. Katastrofa i dramat. Ja zrobiłem tak - pojechałem do znajomego gazownika, oni maja różne uszczelki, cos tam dobrałem, wystarczyło na tydzień - dalej cieknie. Pojechałem do kumpli mechaników - Dirko w garść, nasmarowałem ile fabryka dała i trzymało. Opel poszedł...
https://www.ilcats.ru/opel/?function=get... Tak to u Ciebie wyglada. To samo podaje mi program u mnie, tylko latwiej mi sie posluzyc zdjeciem z linka. Generalnie jest tam tylko oring, ktory u Ciebie ma nr : 90411085
Oj już sikało czujnikiem i oringiem kiedyś.
Nie oring tylko simering.
Skoro piszesz że po założeniu nowych oringów niema ubytku płynu, to znaczy, że przed wyciekał tamtędy płyn, czyli dywany nasiąkły, teraz pytanie czy pod dywanami obecnie znajduję się woda czy płyn który pozostał po rozszczelnieniu sie oringów??
Akumulator az się zagotował, :) to raczej on będzie do wymiany. A alternator do naprawy. Najlepiej wjechać zestawem ARR2001 plus oring i zimmering.
Witaj.Rujkę bagnetu lepiej wyjąć wcześniej. Powinna być przykręcona od góry do silnika a w misce powinna być tylko włożona na oringu .Także nie powinno być problemu z jej wyjęciem. Sanek też raczej nie trzeba ruszać co najwyżej wydech.
Kupujesz oring uszczelniający mocowanie aparatu zapłonowego opel i już. Choć ja bym zrobił inaczej. Mecyje wielkie, roboty na 15 minut a pisaniny więcej. A poza tym jaki problem zmierzyć średnicę wewnętrzną otworu, średnicę gniazda oringu?.
za licznikiem nie kontaktuje złącze wyciągnąć licznik , przeczyścić złącze , ja tam podłożyłem za wtyk z auta do licznika oring gumowy żeby go przybliżyć do licznika .
Niech zobaczy do tej sruby co jest skrecany filtr paliwa. Na niej powinien byc gruby oring. Czesto mialem takie przypadki.
Znalazłem coś takiego: https://www.agsiedlik.pl/dysze-montazowe...
Wymieniłem oring pod tą zaślepka. który jak się okazało uległ uszkodzeniu. W moim przypadku nie było pod nią sprężyny tylko jak wyczytałem na googolach zaworek bezpieczeństwa na którym również jest oring. Prosta naprawa i szybka. Pozdrawiam
Bezwzględnie wymień pasek ,sprawdź rolkę napinacz -pompę możesz pominąć gorzej może być z oringiem pod nią
Oring wymieniony. Nawet dało się go sprytnie wymienić odpinając tylko węże turbo, rurę od termostatu i węże od zbiorniczka płynu chłodniczego. Nie znalazłem nigdzie wymiarów oringa. Zastosowałem 21X3,5. Wszedł bardzo ciasno, ale bez problemów. Stary oring to był już kawałek spękanego plastiku...
Element nr 15 to chłodniczka oleju(chłodzi płyn chłodniczy) a element nr 18 to króciec do bloku silnika ? Element nr 19 to oring uszczelniający pewnie on jest winien
Dzięki panowie za porady.Nie zgadniecie co było przyczyną.W podstawie filtra paliwa na śrubce był spękany oring.Po wymianie oryginalnego filtra razem z oringiem nie ma żadnego problemu,silnik nie gaśnie.Pozdrawiam.
Olej ci cieknie oringiem lub uszczelką.Pewnie odma też zapchana.
Odkręcić sekcję wysokiego ciśnienia założyć nowy duży oring na sekcję i mały na powrót z tej że sekcji i po kłopocie.
Moim zdaniem najlepiej jak założysz silnik zregenerowany,oczywiscie twój musisz wtedy oddac jako sztuke.Dobra szanująca sie firma która dokonuje tej regeneracji z reguły wymienia większosc czesci na nowe ,łącznie z pompą oleju i oringiem na smoku ,który jest sprawcą bolączek w tych silnikach. Mechanik ,który ci bedzie to wymieniał tez musi w osprzęcie...
Czyli dalej nie zrobione, skoro nie było czynnika wystarczająco dużo to jest dziura w układzie i trzeba ją znaleźć i usunąć. Ostatnio w audi miałem spadek ciśnienia z 22 atm do 20 przez 12 godzin - oring na łączeniu rurki i chłodnicy.
Chwila prawdy to dopiero będzie jak go konkretnie kilka razy rozgrzejesz (tak na maxa), wtedy zobaczysz co się dzieje w zbiorniczku. A tak z ciekawości, oczywiście ściągałeś głowicę do wymiany oringów na obsadach?.
Ok temat rozwiązany, winny był przepuszczający uszczelniacz na regulatorze ciśnienia paliwa w baku. Założyłem malutki oring i auto chodzi jak nowe. Pozdrawiam
Witam, myślę że 4 oringi będą na tulejki tzw "Obsady" wtryskiwaczy, 4 podkładki miedziane właśnie pod wtryskiwacze, i jeden większy oring może być na uszczelnienie pompy podciśnienia. pozdrawiam
Sparciały oring na regulatorze ciśnienia w koszu pompy paliwa wymiana na nowy rozwiązała problem
Tak, można to zrobić. Odkręcasz te wkręty i wyciągasz kolanko z oringiem. Montaż w odwrotnej kolejności.
Właśnie jestem w trakcie rozbierania i składania takiej pompy właśnie z corsy. To cięgno wyżej to regulator od chyba dawki na zimno. Aby to zdemontować trzeba odkręcić 3 śruby m6 ale należy także zdemontować tą czarną metalową osłonę bo pod nią jest 3 śruba. Uszczelka to oring gumowy. Jutro mogę go zmierzyć
Opel Calibra Vectra A i Omega A(te z pompą paliwa na zewnątrz) - smok paliwa i ten nieszczęsny oring na nim przez który często nierówno pracuje lub wogle nie chce odpalić przy niskim poziomie paliwa w baku bo powietrze ciągnie. Przez taką pierdółkę zbiornik wyciągać...
Witam.Po walce udało mi sie ogarnąć temat.Wymieniłem pompę olejowa i oring jeszcze raz i jest oki.Ciśnienie około 5bar na wolnych obrotach. Dzięki wszystkim za pomoc.
To chyba nie to, tylko jakaś uszczelka pompy. Tam jest pompa na zewnątrz a w baku 2 rurki jedna w drugiej i uszczelnione właśnie tym oringiem, wątpię czy występuje on osobno jako część zamienna.
:) to jest z19dth. Czujnik poziomu oleju do sprawdzenia, jego podłączenie (okablowanie) ew sam czujnik do wymiany Dodano po 6 Czujnik poziomu oleju (ang. Minimum Oil Level Sensor) Z19DTH: nr części 93179112 nr katalogowy 62 35 661 oraz nr części 93177497 nr katalogowy 62 35 632 oraz nr części 55568621 nr katalogowy 12 47 091 Czujnik jest zamontowany...
Przy dolocie to jest wyciek oleju z odmy,to ten wąż po prawej. Wyczyścić ,wymienić opaskę ,albo podłożyć jakąś koszulkę gumowa.Podstawa filtra to nie oring ale taka specjalna uszczelka gumowa.też prosta robota. Jeszcze lubi puszczać czujnik oleju. Łopele też lubią popijać olej.
Drodzy, Nie doczekałem się odpowiedzi i zaryzykowałem. Odkręciłem czujnik poziomu oleju i umyłem go w rozpuszczalniku stosowanym do mycia gaźników. Operacja trwała 15 minut. Stary oring był na tyle miękki że zastosowałem go ponownie. Usterka minęła.
Poszukuje oringów wtryskiwaczy do tej froty. Czy z innych silników np. omegi 3.0 V6 pasują???
Sprawdź zawór regulacji ciśnienia na pompie oraz czujnik temperatury paliwa. Zmiana dawkowania może byc problemem z określeniem temperatury paliwa lub puszcza zawór regulacji cisnienia. Miałem ostatnio taki problem z astrą i okazał sie banalny problem z oringiem na zaworze regulacyjnym...
Jeśli linka ręcznego odbija, to winny jest wkład tłoczka. Pod oringiem uszczelniającym tłoczek ma być goły metal, a nie milimetr syfu.
Ja też kombinowałem z tym chyba z 1,5 miesiąca.U mnie objaw był taki że po pewnym czasie pracy silnika najpierw zaczęła chodzić na 3 cylindry a potem na 2 i gasła.Oby to było to bo oring to tylko parę zł.Daj znać czy to to.
domex32 , czy mogę jakoś te trawersy sprawdzić na zewnątrz silnika? Są to te metalowe pierścienie oblane gumą? Z tego co wiem, jest jeszcze miedziana podkładka i oring. Czy to też jest odpowiedzialne za przedostawanie się oleju do paliwa?
Spod oringu pompy nierealne aby tam cieklo. Chyba ze rozmrożony był i zaślepką bloku leci. Zdejmij jarzmo alternatora i bedzie jak na dłoni widac.
No właśnie tam zaglądałem, ale ciężko wyczuć... Z resztą nie ważne, wymienie oring pod tym dekielkiem i zobacze. Dzięki za odpowiedzi, dam znać czy pomogło.
Wyrywasz alternator ,mostek z regulatorem kpl. zestaw i simmering plus oring,pompy. Za ok 250zł-300zł przeważnie masz zrobione w warsztacie. Bez kanału ,podnośnika nie podchodz do roboty.
Pewnie pompa sprzęgła. Ale w tym samochodzie spotkałem się z uszkodzeniem uszczelki przewodu przy skrzyni, tam jest taka dziwna uszczelka, nie zwykły oring. O taka: https://doopla.pl/pl/p/uszczelka-przewod... Wtedy też byś miał mokro przy kole zamachowym, a nie była by to wina wysprzęglika. Ale skoro nie masz mokro, to ja bym stawiał...
Nie sądzę,aby zagięty przewód powodował benzynę w oleju.Sprawdz oring w korpusie wtryskiwacza,lubi puszczać i lać benze jak mu się podoba...
Nie. Ja nie smaruje ceramiką w ogóle. Podkładka nowa, oring nowy, gniazdo pi frezowaniu, wtrysk dokręcone dynamometrem i nie ma prawa nic sie stać przez 80 tys km.
Jakiej regeneracji? Regenerację można sobie robić jak jest błąd P1631, ale przy błędzie 1651 regeneracji już sie nie robi. Poza tym zostaw spokoju pomiar tej rezystancji, prędzej wykręć zawór nastawnika dawki ( uważaj na oring!) i zobacz czy nie ma białego osadu jak chodzi tłoczek.
Jedna mała uwaga dotycząca montażu. Wiadomo, że w tym celu trzeba zdjąć koło pasowe zębate wałka rozrządu i nie kombinuj inaczej. Druga sprawa - oryginalny termostat posiada uszczelkę gumową z rowkiem, zakładaną na jego krawędź. Do zamienników dostarczają zwykły oring, który jest trochę za duży. Stara uszczelka z reguły jest spękana i nie nadaje się...
witam ja się podepnę do tematu żeby nie zakładać nowego, otóż dziś czysciłem przepustnicę i przy próbie odpalenia silnika paliwo poszło górą aż do obudowy filtra!! co mogło być przyczyną?żle zmontowany wtryskiwacz? czytałem na tym forum że mógł się "podwinąć oring" czy wie ktoś jak go należy zmontować poprawnie??? ps.silnik c14nz
Nie mogło wpaść bo zatkałem dziurę folią na czas czyszczenia i wężyki też zatkałem śrubkami Jeszcze jest jedna możliwość , bo z tego co wiem na EGR powinien być oring uszczelniający , a ja u siebie takiego nie zauważyłem przy demontażu. Może jest nieszczelność w miejscu połączenia EGR z kolektorem
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
hej mi serwis wymontował pompe i stwierdzili że w niej przepuszcza "oring"jest to wymienione no i jutro odbiore auto i sie wszystko wyjaśni czy pomogło czy nie ???
A mógłbyś mi powiedzieć w jaki sposób mogę sprawdzić ten przekaźnik miernikiem?Jeśli to nie problem prosiłbym o szczegółowy opis które piny przekaźnika sprawdzać, jakie powinny mieć wartości Ω i jakie napięcia powinny występować? Dojście do tego oringu powinno znajdować się pod kanapą prawda?
Więc już masz odpowiedź - zapowietrza się przez cięgno gazu - oring. jeśli go wymienisz powinno pomóc no i podstawa w tym silniku to sprawne świece żarowe inaczej porażka.
Witam, czy ktoś się orientuje jaka jest średnica oringów? będę wymieniał skraplacz i pasuje od razu dać nowe oringi. Chłodnica jest typu małego, taka jak na aukcji https://allegro.pl/opel-astra-h-1-3cdti-...
a więc dziś zamontowałem nowy zaworek, miałem problem z dokręceniem śrubki o czym była mowa na forum z linku ale dałem jakieś małe dwie podkładki i niby doszło do końca, w sumie aż tak super mocno chyba nie musi być, tam i tak dotyka metal o metal wiec gdyby nie oring i tak by leciało dzięki ciśnieniu ale i tak myślę żeby rozgwintować na 6mm i dać grubszą...
Już nie pamiętam jak to było z tymi błędami w tym aucie pomimo tego, że miałem 10 lat taka Astrę. Dziwne, ze się leje. Odkręć torxa, usuń blaszkę trzymającą wtryskiwacz i sprawdź stan oringów na tym wtrysku. Są chyba dwa. Może są uszkodzone.
Na pewno masz skasowane wszystkie luzy w układzie dźwigni zmiany biegów? Jeśli kula ma luz w osi góra–dół to odbija się na luzie prawo–lewo. Z lewej strony jest dźwignia która przekłada ruch prawo–lewo na cięgło Bowdena, tam jest plastikowy sworzeń na którym pojawiają się luzy. Na skrzyni jest plastikowa kostka która też się zużywa, ale nie pamiętam...
Możesz mieć jeszcze jakąs nieszczelność w dolocie. Kiedyś robiłem mondeo z gazem, silnik chciało wyrwać z ramy przy przyśpieszaniu. Przyczyną okazały się przyszczypane oringi wtrysków (fachowa robota gazowników). Po wymianie oringów silniczek pracował idealnie. Zacząłem polewać wodą z atomizera świece, cewki i zobaczyłem że gdy psiknę obok wtrysku to...
i silniczek krokowy i \ Za takie porady to sie powinno ale kopać w gruczoł krokowy. Mała szansa że to wina sondy,przy uszkodzonej sondzie nie przekracza ponad 4,5%.Na początek sprawdź czy nie cieknie z wtryskiwacza-chodzi o sławetny oring który pęka. No i pomiar czasu otwarcia wtryskiwacza-około 4ms
Ja bym zrobił tak-zdjął wtyczkę z wtryskiwacza,i popatrzał-leje paliwo,czy nie. Jeżeli nie leje,to oznacza to że wtryskiwacz jest non-stop otwarty.Szukał bym czy niebieski kabel kluczyjący wtryskiwacz nie ma zwarcia do masy,no i czy nie jest ubity driver sterujący wtryskiwaczem. Jeżeli po odpięciu wtyczki paliwo leje-to sprawa prosta i oczywista-albo...
Miernik i mierzyć co się dzieje na sondzie. Analizator i zobaczyć co pokazuje. Ja na sondzie wysoko a poziom CO niski to strzelony sterownik silnika. Sonad tam jest rezystancyjna, sterownik podkłada napięcie polazryzacji.Jak wysoko na obu to leje wtryskiwacz lub silnik poi siępaliwem na lewo ( dupnięty oring pod wtryskiwaczem), lub paliwo w oleju i...
Podkładka miedziana nie pomogła próbowałem bo ktoś musiał kiedyś gwint zerwać i krzywo nagwintował bo 1 strona śruby dochodzi a druga nie i oring nie trzyma tak ubywa bo tym korkiem się sączy silnik ten mam od 21 grudnia
Witam, jestem na etapie wymiany uszczelki pod głowicą, Opel Insignia 1.8, 140 km. Mam pytanie jak rozwiązane jest uszczelnienie tulei tłoka. Czy od spodu tuleja ma rant i oring jest dociskany przy skręcaniu i czy jest tam oring czy może miedziana uszczelka? Czy po obwodzie tuleja ma ze 2 oringi uszczelniające? Czy należy wymienić to uszczelnienie przy...
Problem to mieli,ale z tego co widzę to kolega kompletnie nie ma pojęcia o działaniu układu chłodzącego w tym aucie.Może być oring pod korkiem wywalony ,może czujnik wentylatora a może termostat .Chyba że ktoś ma lepszy pomysł to.. :D:D
Częściej podwija się oring pod wtryskiwaczem,ale niesądzę że ją zalewa. Raczej jest wychlustana pompa. Tak to jest,jak się jeździ na gazie,bez odcięcia zasilania pompy.
Możesz śmiało odkrecic ta srube i sprawdzic oring ta śruba jest zaślepką otwór służy do immych celów. Do tego nie potrzebuje demontowac calaj pompy tylko sprytny klucz i heja. W zasadze po odkręceniu ciężko patrząc na oryng stwięrdzić że on puszcza chyba że trafisz że masz uszkodzony czy pęknięty. Najlepiej odrazu go wymienić na nowy i spokojna głowa...
Jakość zastosowanych materiałów na wszelakiego rodzaju uszczelki/oring-i/simmeringi... Wygrzanie ich, lub po prostu starość :D Może też być kiepskie odpowietrzenie skrzyni korbowej, czy np. uszkodzenia mechaniczne...
witam ja się podepnę do tematu żeby nie zakładać nowego, otóż dziś czysciłem przepustnicę i przy próbie odpalenia silnika paliwo poszło górą aż do obudowy filtra!! co mogło być przyczyną?żle zmontowany wtryskiwacz? czytałem na tym forum że mógł się "podwinąć oring" czy wie ktoś jak go należy zmontować poprawnie??? ps. astra silnik c14 nz
Mam jeszcze jeden pomysł, spróbuj sprawdzić czy nie dostaje Ci się lewe powietrze. Mówisz, że jak ściągniesz wąż to paliwo leci od razu ale sprawdzałeś to pewnie jak już auto odpaliłeś [zrób to przed odpaleniem, lub załóż przezroczysty wężyk i będziesz widzieć czy paliwo się nie cofa ]. Miałem tak w swoim w202 niby nic nie ciekło ale wymieniłem 10 oringów...
Jesli jest niesprawna pompka to może nie wytworzyć ciśnienia.Ale powietrze skądś sie bierze wiec najpierw szczelność.Zwroc uwagę zwłaszcza na "szybkozlaczce" przy skrzyni.Kiedys ja osobiście miałem tam problem.W środku jest właśnie oring który przy podłączaniu sie podwinął.A ze był wiekowy to dopóki nie został wymieniony nie było mowy o sprawnym działaniu.
Z oringiem jest wszystko ok.sprawdzalem juz.Kupilem wtryskiwacz na szrocie i mysle ze dali mi niewlasciwy,niewiem czy jest jakas ruznica miedzy corsa 1,2 a astra 1,6 bo wtryskiwacze sa takie same
Witam wszystkich,ja także miałem problem z odpaleniem zafiry po dłuższym postoju. Pompa zapowietrzała się przez oring na śrubie opisanej w poście przez <autopoldi> Wyciek pokazał się dopiero gdy sprężone powietrze wpompowałem w przewód paliwowy,przedtem śrubka była sucha Po wymianie tego oringa (był bardzo twardy) zafcia odpala aż miło. Wcześniej...
Proszę o pomoc. Jakie oringi wchodzą do chłodnicy klimatyzacji Behr Astra G? Astra G 2005 r. Dokładnie chodzi mi o oring, nie od przewodów, tylko w chłodnicy. https://obrazki.elektroda.pl/7555085700_...
Przyczyną były oringi te które są na trawersach. Wymieniałem uszczelniacze na trawersach i nigdzie nie mogłem dostać oryginalnych oringów na trawersy. Założyłem takie jakie dostałem w sklepie. Nieoryginalne. I wytrzymały dwa tygodnie, oringi puściły i olej lał się z każdej strony. Oczywiście nie było to łatwe do zlokalizowania ale końcem końców udało...
Najlepiej będzie, jeśli wymontujesz uszczelniacz i pojedziesz do jakiegoś sklepu np. z oring-ami, lub zakładu, który regeneruje sprężarki. Pamiętaj o przepłukaniu układu przed napełnieniem, ponieważ byle jakie brudy w środku i cząsteczki wody, są póżniejszą przyczyną usterek tegoż układu.
ta metalowa część to aparat zap. (przepuszczam że nie posiadasz stroboskopu) zrób rysę na obudowie głowicy i na aparacie w lini prostej.Odkręć ( U ) czyli mocowanie apar. i wyjmi apar. może być ciężko jeśli się zapiekło lecz częściej trzyma oring.Napraw montuj na stary ślad.(powinien być również znak fabryczny)
witam, przegladając forum, napotkałem się na temat zwiazany z insignia i oringiem, Sytuacja podobna, jak u wczesniejszych uzytkownikow, jednak nie do konca... sam komunikat pojawial sie podczas mniejszych temperatur, juz w granicach 10 stopni, potrafil wyswietlic sie na desce, jednak po 1-2s gasl. W zime, przy -20, potrafil utrzymywac sie nawet do 20,...
No to czekamy na opinię "fachowca", który wyklucza oringi, a bierze się za głowicę, zgarnia ok 2000-3000 zł jak czytam na forum, a problem zostaje... Powodzenie i koniecznie weź na piśmie co Ci wymieniał i żeby dał gwarancje na to że to 100% prawidłowa diagnoza, bo jak się okaże że to jednak oringi to będzie chciał drugi raz kasę za partaninkę... A...
Dwie śruby torx i krokowy na wierzchu. Użyj dobrego bita torx bo czasami śruby mocno trzymają (przed montażem posmarowane preparatem do gwintów). Montaż łatwy trzeba pamiętać o oringu by dokładnie przylegał w obudowie przepustnicy. Trzpienia silniczka nie wyciągaj na siłę bo można uszkodzić gwint w którym pracuje trzpień
Już z nim rozmawiałem w końcu nie montował zaworku bo nie było potrzeby .... ale on miał inny trochę problem bo jemu zapalał na 2 sekundy i gasł ....- problem był w stwardniałych oringach na filtrze paliwa >>> :shii: Teraz twój przypadek >>> 1.czy problem z zapalaniem zaczoł się teraz jak się zrobiło zimno na dworze, czy już wcześniej występował i się...
Wtryskiwacze.Komplet nowych uszczelek.Numery opla 0821675,0821093,0821091.Razy 4 wtryski.Razem ok 150zł w zależności od sklepu ew.serwis,troszke drozej.Tak czy siak pewno cię to czeka.Przelew,podciśnienie,tak jak pisali.Zawory turbiny,jeden czarny,drugi szary-ciężko ustalić ale padają,owszem.Legalnie kosztują ok 400zł więc na zgadywanki za drogie. Oring...
Ale ja nic w tym aucie nie wymienialem jeszcze. To samochod kolegi a napisalem co mial robione a nie co ja robilem. Uwierz mi ze cos nie cos wiem o mieszance stechiometrycznej. Bez urazy ale za odpowiedzi typu ,, poczytaj lekture" admin powinien banowac z forum. Bezsensowne wymadrzanie sie a nie zadna pomoc. Zakladam temat bo moze ktos mial podobny...
Witam.. przy zafirze dti faktycznie potrafi zaciągać powietrze przez filtr. Przy wymianie filtra trzeba szczególnie zwracać uwagę na ułożenie uszczelki i oringu , również wymienić przelewy a paliwa na nieszczelnych przelewach czuć nie będzie (taki układ) , rzadko pompą zaciąga powietrze ale też się zdarza z boku śruba do blokowania tam jest podkładka...
np. czesto zdarza sie tak ze jak szarpie na wolnych obrotach silnikiem to wystarzczy przeciscic silnik krokowy od wolnych. wylaczasz silnik, przy kolektorze ssacym jest silniczek, odpinasz kabelek /4 zyly bodajze/ , odkrecasz dwie srubki (uwaga zeby oring nie spadl!) i benzyna ekstrakcyjna delikatnie wyczyscic z paprochow silnik i to gdzie on wchodzi....
witam, dzić podczas jazdy a mianowicie cofania poczułem brak wspomagania. Za jakis czas zauwazyłem żę wycieka pły pod osłoną silnik zaczeło kapać. Odkręciłem osłone i okazało sie żę wywaliło oring na dekielku pompy. Dlaczego tak mogło sie stać ? http://obrazki.elektroda.pl/2226184900_1...
oring stihl oring hilti philips oring
odblokować hasło android wymiana panewek szlifu elektroniczny transformator schemat
hotpoint ariston moment dokręcania wtryskiwacza
Rower spalinowy 2T gaśnie na niskich obrotach – regulacja gaźnika NT, ustawienie sprzęgła Quasar 110 – ustawianie prawego marginesu, wersja elektroniczna i mechaniczna