1.Łożyska: Na wał 3x 6203 Na wałek główny 6201 Na wałek pośredni 6003 2.Tulejki można kupić w sklepie z takimi motorkami, chyba że chce się z brązu, bo kupne są mosiężne. 3.Simmeringi: Na wał 2x 17x40x10 Przy zębatce zdawczej 19x32x7 Przy dźwigience sprzęgła w deklu 8x16x7 (Mało kto go wymienia, niektórzy nie wiedzą, że tam jest) Silnik na kopkę, czyli...
Kupiłeś sam silnik czy jak ? Oring uszczelniający na miejscu ? Dziesiątki tych silników nazakładałem i nigdy problemu wyciekowego nie miałem.
Pomierzyłem te, które kiedyś kupiłem na zapas. To jest 3x1 oraz 5x1.
Zanim pójdziesz w koszty UPG to wymień pompę wody, drugim newralgicznym miejscem w tych silnikach jest oring magistrali wodnej (ten przy podporze półosi) z tyłu silnika (metalowa rura). Czy przybywa oleju silnikowego?
Patrz budowa pompy. Odkręcić możesz bez liczenia. Sekcje na żabkach niżej ustawiasz. Tak dźwignia ma oring.
w którym miejscu jest ten oring? Między silnikiem a samą pompą.
Jak jest podcisnienie to bedzie go zasysał. Ba wystarczy nieszczleny oring nawet na bagnecie i silnik chodzi krzywo. Tak samo korek wlewu.
Niema co gdybać, najczęściej oring tulei między blokiem silnika a tuleją. Czyli to co napisał robokop . Nie wyjmiesz nie sprawdzisz.
Wymieniasz cały smok z oringami, w serwsie lekko tysiąc złotych. U mnie miałem błąd niskie ciśnienie oleju po wymianie żadnych problemów auto już zrobiło 60tys km. Zrobisz to samemu nie ma komplikacji.
Pompowtryskiwacze do wyjęcia i do wymiany komplet oringów.
Jeśli nie leci z prowadnicy tłoka tam gdzie są te otwory pionowe, a na zdjęciach wygląda tu sucho to jedyne co mi przychodzi do głowy to oring pomiędzy silnikiem, a prowadnicą tłoków. Oddać do sprawdzenia na gwarancji, bo może to tylko przyszczypany oring, a przegląd ogólny też zawsze wskazany. Tak też zrobię i dam znać co było przyczyną.
Nie we wszystkich króćcach takowe wypustki do montażu termostatu występują. W 1.9 agr blok ma rant w który wkładamy oring i styka on się z blokiem zewnętrzną powierzchnią, a króciec ma kołnierz, który wchodzi w środek oringu. Termostat montujemy częścią z kubkiem sterującym w stronę silnika.
Nie oring tylko simering.
Wymienić oring 0281. Dobrze, że silnika zaworu już nie spaliło. :)
Trzeba rozpołowic silnik. Rozkręcić śruby i wyjąć zabezpieczenie.
może, tam też jest oring na wale
Witam jakie wymiary łożysk do Pralki Miele W155 toplander łożyska krzyażaka 2szt +oring ? i łożyska silnika ? Bardzo proszę o wymiary łożysk i jakiej marki są najlepsze ?
Miałem identyczny przypadek w tym samym silniku. Wywalony był oring pod jednym z wtryskiwaczy, czyli ciągnął lewe powietrze a mimo to pracował równo na jałowym. Ale to raczej tylko skutek, bo winowajcą kichania i strzelania był CKP, sprawdzałem go na różne sposoby i wydawał się sprawny a jednak wymiana na nowy uleczyła auto.
Ten oring powinen być płaską powierzchnią do góry.
Ty masz w zasadzie pilarkę konstrukcji Zenoah GZ4000 z silnikiem strato z osobnymi przepustnicami do powietrza. W zasadzie rzadko spotykany w Polsce model. Przepustnice powietrza powinny być zamknięte gdy przepustnica główna znajduje się w pozycji jałowej, na zdjęciu wyglądają na otwarte. Gaźnik jest wyposażony w pompkę przyśpieszającą, w której zużycie...
Pytanie czy sam to wymienię? Jest dużo zabawy? Sam oceń https://www.youtube.com/watch?v=DDq2chxT... potrzebujesz: -króciec z oringiem -baniak płynu do chłodnic może się przydać: -oring czujnika -dwie nowe opaski zaciskowe ślimakowe na węże -Passat z temperaturą płynu 30°C-50°C
Od kiedy turbo pluje pod prad. Luz tutbo sprawdzic 5 minut w tym silniku. nie moze byc wzdluznego luzu, oraz duzego gornego luzu ale jak jest za duzy gorny turbina ma wzdluzny luz. Ale dla jasnosci te gowniane silniki i tak max 160000 i turbo do wymiany. Co do cieknieia ja tam wymieniam oring na nowy i czesto pekaja te uchwyty mocujace wiec zostale...
Jest to ready start bez pompki. Oring sprawdze dla pewności.
Kilka razu udało mi sie dopasować mały oring lub dwa które po delikatym obrobienu obudowy uszczelniały oś mimo luzu.
Ja wiem jak wygląda ale czy to zadziała chodzi mi o uszczelnienie nie będzie uciekać przez ten oring?
Olej z turbiny, uszczelnienie w tym miejscu konieczne ze względu na pracę silnika, oleju tam nie powinno być.
Ten silnik jest po prostu wciśnięty w czarną obudowę i uszczelniony oringiem.
taki stan rzeczy może też pwodowac np za duże ciśnienie paliwa albo peknięty oring pod wtyryskiwaczem. Ciekawe co za idiota kazał wymieniać silnik krokowy.
Przyczyną był nie szczelny oring na misie olejowej , został wymieniony , problem zniknął
skoro jest to CDI to zacznij diagnostyke od wyciagniecia Regulatora Cisnienia Paliwa (z tylu silnika na magistrali paliwowej, 2 sruby torx - ale idzie odkrecic je nasadka 6 lub 8 mm ) przyczyna jakiej nalezy upatrywac to przerwany oring (gumowy lub plastikowy). przy tej usterce "czasami " dlugie kreceniepozwala uruchomic silnik. Pozdrawiam ...
Silnik wylatuje z auta i będzie przeszczepiony inny silnik. W wolnej chwili zajrzyjmy do tego silnika, jeśli oring lub pęknięty, to zrobimy ten jeden cylinder i będzie na zapas. Bo jeśli to korozja, to reszta też do wywalenia, koszt samych części wtedy około 8 tys. Dzwoniłem do 2 mechaników, na tekst FL6 było no to taki wynalazek.
Myślę że oleje to pojęcie szerokie, a tym bardziej węglowodory. Etanol możesz pić, a metanolu nie bardzo ;) A paliwa mają jeszcze różne dodatki żeby silnik był zadowolony.
To stare dobre silniki. Oring napisałem ci gdzie jest. Minimalne ciśnienie oleju to 0.4bar przy temperaturze oleju 120C olej 15W/40 i obroty biegu jałowego 650obr/min. Żniwa przechodzi w końcu na jałowym w polu nie robisz.
Moim zdaniem najlepiej jak założysz silnik zregenerowany,oczywiscie twój musisz wtedy oddac jako sztuke.Dobra szanująca sie firma która dokonuje tej regeneracji z reguły wymienia większosc czesci na nowe ,łącznie z pompą oleju i oringiem na smoku ,który jest sprawcą bolączek w tych silnikach. Mechanik ,który ci bedzie to wymieniał tez musi w osprzęcie...
co mogłem popsuć... Może już czs wymienić wałek i tulejkę a nie tylko oring.
Dokładnie jeśli miedzy skrzynią a silnikiem wysprzęglik lub oring w przewodzie skrzynia do wyjęcia .
Oring na regulatorze się nie uszkodził? Trzeba jednak Clip-a
Ja zadam pytanie: czy któryś z odpowiadających widział jakikolwiek silnik z bliska? Bo widoczne na zdjęciu ubytki na krawędzi nie mają żadnego związku z możliwością uszczelnienia tulei lub jej braku. Na zdjęciach nie widać w jakim stanie jest powierzchnia przylegania tulei (i oringów), więc nie można stwierdzić czy to będzie szczelne.
Wykręć tą dyszę, zapewne znajdziesz strzępki uszczelniacza(oringu). Następnie odpal silnik i wduś pedał gazu do oporu, aby istniejącym otworem wydmuchało potencjalny syf. Po tej operacji weź przedmuchaj dyszę i wymień oring. Następnie zakręć wszystko jak było i wyreguluj gaźnik. Czyli na chodzącym silniku, dość ciepłym, śrubę regulacji składu mieszanki...
Witam, czy ktoś z Kolegów się orientuje gdzie można nabyć oring do czujnika poziomu oleju GM 13105597 do astry 2.2DTI, oznaczenie silnika Y22DTR.
Ze zdjęcia wynika że w tym silniku alternator pracuje w oleju. Świadczy o tym oring uszczelniający pokrywkę. Nic więc dziwnego ze widzisz olej, wszystko jest ok. Stosuj na wymianę tylko olej motocyklowy do 4T z normą JASO MA. Lepkość w/g SAE 10W40 lub 10W50.
Radzę Panu sprawdzić obroty silnika w serwisie. Cyba że ma Pan możliwość w domu... ma być zależnie od modelu od 2800 do 3100. Domowe rady to przytykanie palcem kolektora ssącego (podstawy filtra pow. ) i określenie czy zmienia się praca silnika tzw 4-takt z wydzielaniem czarnego dymu z wydechu?
Tak, ale obejrzyj dokładnie, szukając dziury w całym - widzisz dwie śruby na moim obrazku ? To wygląda na panewki wałka rozrządu, jeśli śruby skręcają dwie połówki = szczelina. Chyba że się mylę - tylko po co one są ? Nie przyglądałem się, a powoli czeka mnie to samo... :oops: Zwykle to ten oring. Po latach traci "gumowatość" i przepuszcza olej. Z innej...
Witaj.Rujkę bagnetu lepiej wyjąć wcześniej. Powinna być przykręcona od góry do silnika a w misce powinna być tylko włożona na oringu .Także nie powinno być problemu z jej wyjęciem. Sanek też raczej nie trzeba ruszać co najwyżej wydech.
Bardzo czesto przyczyna wysokich obrotow w silniku K4M jest nieszczelny gumowy oring miedzy przepustnica, a kolektorem ssacym.
Weź przestań,jakiej pompy wtryskowej. Nie widzisz w tytule że HDI? Odnośnie tego peu -pewne siteczko -pewien oring
Nie ma potrzeby pomiaru kompresji, bo nie tam problem. Zobacz jakie masz napięcie na sondzie (kabel fioletowy), jak jest po zapaleniu cały czas około 1096mV to sterownik będzie łapał błąd za bogatej mieszanki. I teraz jest taka sprawa, że rzeczywiście coś jest nie tak, albo uwalony jest sterownik. Jak kopci na czarno, to zdejm pokrywę z korpusu i zobacz...
Pod dyszami nie ma żadnych oringów.
pęknięty oring łapał powietrze.pozdro:D
https://obrazki.elektroda.pl/9762650300_... Kupione w Krakowie na Wodnej. Skoro rozbierałeś te silniki, mogłeś spróbować ten oring włożyć do środka. Mnie się udało. Jak napisałem, mojego skoro dobrze chodzi, na razie nie ruszam, ale na zewnątrz spróbuję coś z tego zdjęcia dać. Ponawiam pytanie o smar.
Wczoraj odkręciłem śrubę z magnesem pod filtrem trochę opiłek było, wyczyściłem filtr, założyłem nowy oring pod dekiel i podnośnik po uruchomieniu silnika podniósł. Czyli problemem był oring. Pompa ciągła lewe powietrze przez niego. Mam nadzieje ze to koniec problemów. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
Wymieniłem dwie uszczelki. Oring w środku oraz uszczelkę między silnikiem a termostatem bo okazało się, że to z niej leciało. Teraz jest ok. Temat zamykam
Dosyc czesto walcze z tym problemem. Regulator cisnienia na pompie. Z opisu winika ze zostal on wymieniony ale to nie zmienia faktu ze moze byc uszkodzony, a dokladnie zielony oring najczesciej powoduje identyczne problemy. Moze podczas montazu zostal uszkodzony. Dwie opcje pyzeciety oring lub zacierajaca sie iglica w regulatorze.
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
Węże zaciśnięte są do korpusu grzałki opaskami jak osłony przegubów samochodowych. Rozwala się te jednorazówki i daje skręcane, dostępne w każdym sklepie typu castorama itp oraz w wszelakich sklepach technicznych, kosztuje kilka złotówek. A trzeba wymienić całą pompę razem z silnikiem, jak ten jest dobry? Oficjalnie tak, nie są to części dostępne luzem,...
Nie wiem jak w audi z dostepnością do samej pompy ale w silnikach 1.9 TDI ten uszczelniacz można wymienic nie dementując pompy. Trzeba odkrecić wszystkie rurki do wtryskiwaczy, pozniej odkrecić 2 z 4 śrub mocujące rozdzielacz następnie odkrecić 2 pozostałe na taka odległość żeby można było sciągnąc stary uszczelniacz np pencetą. Nastepnie nowy uszczelniacz...
Wisco luźne, nie bardzo chce mi się wierzyć w termostat, może mieć parametry rozjechane o kilka stopni ale nie o 30... Zapewniam cie że może... jeśli kupiłeś jakieś badziewie za 15 zł Kup Wahlera i po sprawie. Jeszcze pytanie takie do termostatu powinien być oring był ? założyłeś go ?
Wymień silnik krokowy obroty nie powinny tak skakać Olej czasem wycieka z pod aparatu zapłowego jest tam uszczelka typu oring
oring oringowi nie równy. Co do silnika to należy zadać pytanie: jak długo chcesz jeździć tym samochodem?
Mylisz się, zapewniam, że jest rozbieralne, dałem dwie podpowiedzi. :D Wał jest dzielony ale, aby wyjąć tłok, musi być zdjęty cylinder. Cóż, cylinder jest najzwyczajniej wkręcany do karteru. Podział jest w miejscu założenia tłumika, uszczelka to gumowy oring. Te cztery wypustki, obok świecy, służą do założenia specjalnego klucza,
Wyjmij tę plastikową dyszę, wyczyść i sprawdź oring (dysza jest wciskana). Jeżeli jest uszkodzony, to wymień, tam musi być szczelne połączenie, inaczej silnik nie zapali. http://obrazki.elektroda.pl/8373656200_1...
Moja - Twoja i wg zdjecia w górę. Obejmę już usunąłeś, nic więcej tej pompy nie trzyma poza oringiem uszczelniającym między korpusem turbimy a obudową michy. Kręcisz silnikiem jak chochlą w garze i musi wyjść.
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Generalnie problem tkwi w tym że po wymianie przez mechanika oringów na pompkach silnik przestał pracować tak jak przed wymianą. Teraz jest gorzej. Myślę że montujac pompki źle ustawił w listwie. Montował na jakieś cychy od mazaka. Mam zamiar je wymontowac i zamontować po kolei wkładając w listwie i przekrecajac w lewo do lekkiego oporu, regulator w...
https://obrazki.elektroda.pl/1226224000_... Jak w temacie, ma ktoś numery oringów. Wszystkie wskazują na na te na rurce przelewowej a w tym typie są na wtryskiwaczach . Silnik 9HR. proszę 198193 https://obrazki.elektroda.pl/5465197200_...
A może jak zdejmowałeś to cos pod nią jest jednak nieszczelne? Oring może się podwinął?
http://czesciagd.pl/product_info.php?cPa... Proponuję zostawić orginał uszczelki, oring, w tej wersji silnika zasilanie jest lepsze dla Twojej pralki nalezy tylko dodać konektorki.
Taki właściwie "czwórnik" - zbiegają się do niego 4 rurki chłodnicze, pękł w nim oring. Nie wiem jak to się nazywa niestety nie znam się na silnikach. Myślę że miejsce jest zupełnie przypadkowe a chodziło o zmiany ciśnienia ubywało wody zaś reszta się gotowała. Zdążyli przedtem wymienić termostat a różni mechanicy widząc objaw bez wahania mówili "padnięta...
Został wymieniony wiatraczek od chłodnicy ponieważ stary się spalił i to właśnie wtedy poraz pierwszy quad się przegrzał i zgasł także zagotowała się woda w chłodnicy oraz doszło do wycieku oleju z silnika a dokładne z pod tej dużej śruby która znajduje się na górze silnika, wymieniłem oring od tej śruby i już olej nie cieknie. Zamówiłem świece NGK...
A może nowy oring warto założyć? Gdzie można znaleźć jego dokładne wymiary? Po modelu silnika nie mogę znaleźć, dzwoniłem do sklepu i też nie mogli ustalić który powinien być.
:) to jest z19dth. Czujnik poziomu oleju do sprawdzenia, jego podłączenie (okablowanie) ew sam czujnik do wymiany Dodano po 6 Czujnik poziomu oleju (ang. Minimum Oil Level Sensor) Z19DTH: nr części 93179112 nr katalogowy 62 35 661 oraz nr części 93177497 nr katalogowy 62 35 632 oraz nr części 55568621 nr katalogowy 12 47 091 Czujnik jest zamontowany...
Kojarzy ktoś rozmiar łożysk w silniku OETF-10 ? i rozmiar oringu uszczelniającego pompe paliwa ?
Auto po wymianie oleju. Stan oleju ponad max. Ostatnio cofałem pod rampę w dół. Pracownik magazynu pokazał że mam wyciem oleju pod silnikiem. Zadzwoniłem do mechanika powiedział żeby wymienić oring na obudowie filtra oleju i bedzie dobrze. Ponoć jakaś wada oringów. Czy zbyt wysoki stan oleju nie powoduje wzrostu ciśnienia w skrzyni korbowej i dlatego...
Na początek trzeba sprawdzić, czy silnik nie uległ zatarciu. Jeśli silnik miał więcej niż 20000 km, to i tak potrzebny jest szlif i wymiana łożysk wału korbowego. W silnikach Piaggio chłodzonych cieczą padają wałki napędu pompy cieczy, przez co silnik mógł ulec przegrzaniu. Przy okazji po 15 lub 20 tysiącach kilometrów powinien zostać wymieniony pasek...
Ja miałem podobny problem. U mnie uszkodzony był oring w pistolecie od lancy.
Witam! Wymieniłem filtr oraz oring. Objawy nie ustąpiły. Silnik dalej przerywa i gaśnie. Zauważyłem również, że nie da się odpalić po szybkim przekręceniu kluczyka. Trzeba wyłączyć zapłon odczekać kilka sekund aż odbije przekaźnik. Dopiero wtedy auto odpala od razu. Dodaję filmik z zarejestrowanym wykresem z Vag-Coma. Niestety ma aż 9MB Dodam, że zielona...
Passerati z turbo czy bez? Czemu nie podajesz typu silnika? Pewnie powymieniał bym trochę oringów na start, i trochę węży... :lol:
Witam No to troszkę popracowała, ale głośna praca może oznaczać, że podczas modernizacji instalacji coś się dostało do wirnika i należało by ją rozebrać i oczyścić. Sprawa jest prosta nawet dla mało obeznanych, wystarczy wyłączyć zasilanie pompy, zamknąć zawory za pompą oraz przed pompą, a następnie wykręcić cztery śruby imbusowe i wyjąć cały silnik...
Udało mi się dowiedzieć że nowe dysze wykonane z tworzywa mają jeden oring w zestawie, natomiast dysze wykonane z tworzywa ale z elementem metalowym w środku mają dwa oringi. Wyczyściłem gaźnik i jego kanały oraz dysze środkiem do ich czyszczenia i niestety objaw ten sam czyli można odpalić ciepły silnik tylko i wyłącznie wraz ze ssaniem. Więc mimo...
Kosiarka nie równo chodziła, dusiła się, kopciła na czarno, wymieniłem membranę i uszczelkę gaźnika gdyż okazało się że jest zużyte, wymieniłem też oring teraz silnik kosiarki pracuje równo, jednak w zasadzie nie reaguje na dźwignię gazu (tak, linka jest podłączona) niezależnie od położenia dźwigni gazu kosiarka chodzi na wolnych obrotach. Chciałem...
Wrzuciłem jakiś czas temu temat przecieku oleju do silnika i nie mam też odpowiedzi . U mnie był ewidentnie olej. Kłopot ze przy rozbieraniu zostawiłem silnikiem do dołu i olej wyciekł na silnik teraz nie wiem czy pod miseczka jest jakiś oring.....myjka k5
Zobacz rurę która idzie wzdłuż silnika do węża od chłodnicy tam jest oring i często pęka P.S. jak byś chciał się pozbyć seja daj znać na pw 3.1.14. Zabronione jest publikowanie wpisów niezgodnych z tematyką danego forum lub wątku dyskusji. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie...
A przed wymianą oringów przekapcał? I po co te oringi wymienisłeś?
Problemem był uszkodzony korek, u mnie dokładnie nie miał on oringu po prostu.
Widzę na zdjęciu, że ten gaźnik posiada pompkę przyśpieszającą pod osią przepustnicy. Częstym problemem w gaźnikach wyposażonych w tą pompkę jest zużycie oringu na tłoczku i ew. także wytarcie otworu w korpusie gaźnika. Silnik wówczas ma problemy z pracą na wolnych obrotach, ponieważ lewe powietrze powoduje odcinanie dopływu paliwa na rozpylacz. Zauważalny...
tam jest oring
C14NZ to monowtrysk. Być może przeciął oring lub podwinął się i zalewa silnik.
raczej silnik , puścił oring wewnątrz wycieraczki ( tam gdzie jest płytka) odkręć blaszana osłonę i sprawdź stan płytki i styków. Ew zatarł się sworzeń w tulei. Czy gdy jest włączona ręcznie też nie można jej pchnąć ?
Ja bym proponował wymianę oringów pompek i sprawdzenie wałka rozrządu od razu. zrzuć pokrywę i popatrz na wałek i weź wypnij wtyczki wtrysków i wepnij jeszcze raz i sprawdź wiązkę może coś pomoże.
Różnicówkę mogło wywalać zwarcie (woda zbierająca się pod silnikiem pompy, a dostawała się do silnika poprzez nieszczelny Oring). Następowało to zaraz po uruchomieniu pompy obiegowej.
Źle skręciłeś pompę(silnik) do rozdzielacza, obróć pozycje na prawidłowa, a jak nie pamiętasz to obracaj co śrubkę aż trafisz..
Vacum pompa inaczej pompa wytwarzająca podciśnienie, resztę doczytaj. Lepiej było wymienić oring niż pchać silikon.
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
Falowanie na niskich obrotach w kosiarkach B&S z którymi się spotkałem to najczęściej odkształcenie się elementów z tworzyw sztucznych. W kosiarkach z gaźnikiem na zbiorniku paliwa odkształca się podstawa gaźnika, a w mocniejszych - element z pompką paliwa dobrze widoczny na zdjęciach w temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Nawet...
Zakładasz nowy oring(stary wyjmij, oczyść gniazdo) , zakładasz zawleczkę. Jesli spuszczałes płyn tym o czym pisałem to zakrecasz to. Zalewasz płyn , odpalasz silnik i grzejesz aż załącza się wentylatory. Kontrolujesz czy gdzieś nie masz wycieku w międzyczasie. Ja dodatkowo ugniatam grube węże idące do chłodnicy. Jeśli w trakcie płynu będzie mało dolej...
Dzięki panowie za porady.Nie zgadniecie co było przyczyną.W podstawie filtra paliwa na śrubce był spękany oring.Po wymianie oryginalnego filtra razem z oringiem nie ma żadnego problemu,silnik nie gaśnie.Pozdrawiam.
problem ogarnięty oring filtra paliwa walnął
A powiedzcie mi czy tam jest jakaś uszczelka czy oring pod tą myszką?
Do sprawdzenia i raczej do wymiany element poz. 11. Silniki FSI i inne z tej rodziny pracują w zamkniętym obiegu odpowietrzania skrzyni korbowej. Spr możesz ewentualnie szczelność na wężach przyłączeniowych czy oringi są całe, oring na bagnecie oleju i szczelność korka wlewu oleju. Pozdrawiam
Raz ten temat przerabiałem.Na EXAMINERZE błąd "kontrola pozycji wirnika" ,na innym "czujnik pozycji wirnika".Silnik zmieniał pracę podczas naciskania wspornika złącza elektr.pompy.Na początku myślałem że to jakaś przerwa elektryczna,niestety nie.Potem wymieniłem oring pod elektrozaworem nastawnika dawki,dwa miesiące było dobrze.Później wymieniłem całą...
oring stihl philips oring oring hilti
volvo grzałka adblue pobiera oleju przez silnik wyświetlacz tablet
vaillant grzalka kosiarka traktorek
Zbyt krótkie przełożenie 5. biegu w Renault Laguna Kolor kabla biegu wstecznego Skoda Fabia 2