Kupiłeś sam silnik czy jak ? Oring uszczelniający na miejscu ? Dziesiątki tych silników nazakładałem i nigdy problemu wyciekowego nie miałem.
Co do pęknietej obudowy silniczka to pęka bo koroduje zacisk w miejscu oringu i puchnie, a jak koła się grzeją to do wyjęcia tłoczek z zacisku wymiana uszczelnienia tłoczka i wyczyszczenie rowka tam gdzie wchodzi oring uszczelniający tłoczek , też tam koroduje i zaciska tłoczek, to tyle. Potem odpowietrzyć zacisk trzeba .
Trzeba odkręcić wieczko, w lewo podobnie jak każdy słoik, Jest tam czerwony oring uszczelniający i wyjąć turbinkę Dobrze wypłukać, częste jest tam odrobina kamienia i łopatki z magnesem nie pracują swobodnie. Potem po złożeniu dmuchnąć z jednej strony musi być słychać obracającą się turbinkę, powodzenia
Sprawdz czy woda nie leci przypadkiem do tacki pod spodem-jeśli tak to uszkodzony masz oring uszczelniający w zaparzaczu... Jakby tak było to by nie zapalała się informacja o odpowietrzaniu bojlera.
Ze zdjęcia wynika że w tym silniku alternator pracuje w oleju. Świadczy o tym oring uszczelniający pokrywkę. Nic więc dziwnego ze widzisz olej, wszystko jest ok. Stosuj na wymianę tylko olej motocyklowy do 4T z normą JASO MA. Lepkość w/g SAE 10W40 lub 10W50.
Miałem ciągle ten problem z AWG 650. Oring uszczelniający stwarzał niesamowity opór przy przekręcaniu i wyjmowaniu tego koszyczka. Myślę, że jest to rodzinne w tej firmie. Nie ma innej możliwości jak siłą, może wspomagać się jakimiś narzędziami ostrymi. Trzeba się liczyć, że nawet coś uszkodzisz w najgorszym scenariuszu. Na przyszłość smarować oring...
Spoko dzięki ale okazało się że to pękła głowica wymienione w autoryzowanym serwisie karchera w Krakowie. Temat zamknięty.
Akumulatorów nie musisz odłączać, nie musisz spuszczać oleju z mostu, jest go mniej dostaniesz się bez problemu. Układ nie zapowietrzy się, najlepiej niech ktoś ci pomoże zdjąć plecak (ciążki jest). I przy okazji wymień oring uszczelniający na króćcu ssawnym od pompy, jest w tylnym moście. I uszczelka, silikon jak będziesz skręcał, żeby nic tam ci się...
Raczej nie ma się co bać, jak jest nowe? Są trzy opcje: Źle odpowietrzone. Wysprzęglik był zepsuty w pudełku lub popsuł się przy montażu (bo masz wysprzęglik centralny razem z łożyskiem oporowym). Przycięty oring uszczelniający pompka-przewód lub przewód-Wysprzęglik i tam się zapowietrza.
Witam. Potrzebuje pomocy.. Mam problem z podnośnikiem w CASE 1490 a mianowicie mając podniesiony podnośnik z (pługiem) to podskakuje przy uruchomionym silniku a gdy zgasze ciągnik to szybko opada a pompa jest nowa a oring uszczelniający tłok podnośnika jest nowy niewiem cco może być. proszę o odpowiedź i dorade.. z góry dziękuje.
http://obrazki.elektroda.pl/4928510300_1... Witam. Chciałbym zaprezentować oświetlenie roweru jakie udało mi się wykonać dla mojej Żony. Najpierw przednia lampka. Wybór diody podyktowany był tym że miałem zakupiony kiedyś w DX-ie driver do diody 3W Cree. Więc wybór padł na diodę CREE XP-G R5 z płytka MCPCB i do niej soczewkę o kącie...
Sam jestem w trakcie kapitalnego remontu silnika D6B z 2001 powód - pęknięta tuleja. Chętnie wymienię się informacjami. Ale do kolegi wyżej, albo pompa wody puszcza albo któraś tuleja ma wżer który prędzej czy później puści konkretnie lub oring uszczelniający gdzieś puszcza. Sam chciałem bawić się w wymianę silnika na używany ale z racji ich wieku zdecydowałem...
Tam nie ma oleju, jest tam zwykły smar przekładniowy np EPS1. jedyne miejsca gdzie może cieknąć to łożysko wirnika 6000RS lub oring uszczelniający tłok który jest ruchomy. Jedno i drugie kupisz w sklepie z łożyskami. Dodano po 0 Tam nie ma oleju, jest tam zwykły smar przekładniowy np EPS1. jedyne miejsca gdzie może cieknąć to łożysko wirnika 6000RS...
Szukaj Saeco Minuto, Incanto, w zaparzaczu oprócz uszczelek na palcu i tłoku jest oring uszczelniający pod dopychaczem kawy. https://obrazki.elektroda.pl/6567202900_...
Aktualnie jest połączone rurkami ta jak dorysowałem.Ciepło z grzejników nie dochodzi mi do czujki i układ sam nie startuje.Mam 3-pomysły: 1)zabudować rurę z czujnikiem(od słońca przeszklone) 2)przyłożyć czujnik do jednego z paneli od tyłu 3)połączyć powrót z zasilaniem wstawiając zawór zwrotny,ale nie jestem pewien czy grawitacja poradzi sobie z zaworem...
Jeśli chodzi Ci o ten element który jest wystający to służy on do spuszczania wody z termy, zapewne oring uszczelniający się podwinął, wystarczy go wymienić.
Kolanko musi być tak ustawione aby ładnie pasowało w swój otwór. Oring uszczelniający oczywiście musi być nowy.
Bardzo dziękuję. Podliczam więc koszt części i ewentualny zakup nowego młynka ze sklepu z Niemiec. Edit: Miałbym jeszcze pytanie. Gdzie idzie Oring ze strony numer 6 schematu pozycja 326 numer części 59385 Mi wygląda na to że powinny być dwa i powinny być nawleczone na plastikowe dysze wylewki kawy i potem wsunięte w chromowaną nakładkę ale może się...
Samochód Peugeot 5008 1.6 VTI Problem był taki, że po wymianie klocków hamulcowych z tyłu blokowały się koła, tzn. po przejechaniu kilku kilometrów były bardzo gorące i było słychać pisk, tak jakby zacisk nie odbijał i koła było ciężko obrócić. Zaciski zostały zregenerowane, tzn. wymieniony tłoczek, gumka oraz oring uszczelniający w środku. Wszystko...
Sprawdź przewody paliwowe czy są szczelne, czy nie jest nic popękane, może brać na lewo powietrze. A pedał gazu jest miękki? najprawdopodobniej cały układ paliwowy może być zapowietrzony, to możesz nawet plakiem siedzieć i 30 min psikać i wtedy może załapać ale nigdzie nie może być przewód przeszorowany. Sprawdź przewody wchodzące do filtra one chyba...
Rozumiem że wymieniłeś rurkę w którą wpinany jest czujnik temperatury? Czy płyn ucieka w miejscu czujnika temperatury? Może oring uszczelniający od czujnika temperatury jest uszkodzony i tam cieknie. Miałem niedawno taką sytuację w samochodzie innej marki, myślałem że problemem jest rurka ale okazało się, że trzeba wymienić sam oring na czujniku temperatury.
Pięknie dziękuje za informację. No z tym piecem jest ogólnie trochę lipa. Tak jak piszesz, oryginalnie było to przykręcone i był pierścień, ale przy remoncie łazienki wykonawca miał go przełożyć na inną ścianę i okazało się że po odkręceniu tego śrubunku pierścień wyleciał ze środka, a nie był chyba właściwie założony na rurę, po prostu włożony do środka...
Witam. Silnik jak w temacie. Wymienione membrany, sprężynka regulatora obrotów jak i oring uszczelniający gaźnik z dolotem. Kosiarka pracuje tylko na maksymalnych obrotach a nawet ciut większych. W żaden sposób nie da się zmniejszyć obrotów. Raczej nie jest to wina regulatora bo nawet ręczne obrócenie przepustnicy nie zmniejsza obrotów. Co może być...
https://obrazki.elektroda.pl/5807980200_... Witam Koledzy w związku z zapytaniami dotyczącymi buczenia młynka należy go rozebrać 1. ściągnąć obudowę 2. następnie odkręcić cztery szpilki w górnej części czarnego korpusu 3. ściągnąć górną cześć korpusu tą z otworem na odpady 4. odkręcić śrubę trzymającą tarczę uwaga!!! lewy gwint, tam...
Wygląda na nieszczelność w dolocie, sprawdź króciec, uszczelkę, oring uszczelniający między gaźnikiem a króćcem jeśli posiada.
Uszkodzony lub zużyty oring uszczelniający iglice zespołu wodnego. Niestety, oryginalne części Junkersa są dostępne tylko w serwisie a właściwie to wymienia się górną pokrywę zespołu wodnego. Może jakiś zmyślny rzemieślnik by jednak dobrał oring i założył go do tej pokrywy. Lepiej nie zwlekać z naprawą, gdyż może się przedostać kamień do zespołu gazowego...
Witam, wymieniałem oring uszczelniający zawór do opuszczania i po tej operacji podnośnik się nie podnosi. Okazuje się że prawdopodobnie zgubiłem kulkę "P10 ZY1720010 STEEL BALL KULKA STALOWA (na schemacie)". Podpowie ktoś jakiej ona ma być średnicy, albo co tam zmierzyć, żeby coś dopasować? W załączniku schemat i instrukcja do podnośnika Yato YT-1720
Nie mogło wpaść bo zatkałem dziurę folią na czas czyszczenia i wężyki też zatkałem śrubkami Jeszcze jest jedna możliwość , bo z tego co wiem na EGR powinien być oring uszczelniający , a ja u siebie takiego nie zauważyłem przy demontażu. Może jest nieszczelność w miejscu połączenia EGR z kolektorem
Aż tak to nie, najprawdopodobniej oring uszczelniający jest suchy i czezlo się obraca duży płaski śrubokręt będzie dobry
Wielkie dzięki za sugestie - właśnie tak zrobiłem, że miałem umyty silnik i zrobiłem nim trasę, jednak nie pomogło mi to w lokalizacji. Teraz mam wyciągnięte chłodnice i wentylator, więc dokładniej wszystko wymyję. Wyjąłem też pompę wysokiego ciśnienia więc wymienię oring uszczelniający na niej, podstawę filtra oleju złożę na nową uszczelkę - myślę,...
Ktoś rozbierał ten zawór? Cieknie mi, choć silnik w sumie odpala sprawnie. W środku jest oring uszczelniający cześć C od A (wg załączonego obrazka z linku powyżej) Wychodzi na to,że średnica zewnętrzna to 10 mm ale jaki przekrój poprzeczny. Pewnie coś ok 1mm. Ma ktoś namiar na jakiś wątek z skąd pochodzi obrazek z opisem? Ktoś z kolegów naprawiał wyciek...
Silnik stracił kompresję, oring uszczelniający tłok uszkodził się. Myślę nad zdubowaniem nowego silnika 2t. Odnośnie twojego silnika, trochę duży skok jak na tak małą średnicę cylindra, dla mnie takie optymalnie jest gdy skok jest podobny do średnicy, ale nie ważne. Z obliczeń wynika że pojemność wyjdzie 23cmm, to już nie takie maleństwo, mój miał 6cmm...
Jest wgłębienie na oring i pierscien brazowo-teflonowy. Z założeniem oringu nie ma problemu bo jest rozciagliwy. Natomiast pierścień uszczelniający jest dość sztywny i łatwo go złamać. Na pewno jest jakis sposób na to bo oryginalnie taki był zamontowany.
Dzięki, kolego, teraz wszystko jasne!!! U mnie ten biały plastik był luźno, a oringu pod spodem nie było. Oring był na toczku, pod białym plastikiem trzymającym sprężynkę. (Btw. u mnie też jest "pęknięty" czyli nie ciągły i chyba tak ma być). Ja zrobiłem tak: dobrałem sobie oring odpowiednich rozmiarów, tzn taki, który się zmieści w otworze i jednocześnie,...
Kupujesz oring uszczelniający mocowanie aparatu zapłonowego opel i już. Choć ja bym zrobił inaczej. Mecyje wielkie, roboty na 15 minut a pisaniny więcej. A poza tym jaki problem zmierzyć średnicę wewnętrzną otworu, średnicę gniazda oringu?.
Mam pytanie , gdzie zakłada się ten sznur uszczelniający ? Jak widać na zdjęciu w mojej dławicy jest jakiś gumowy oring ale z zaworu lekko kapie więc muszę go jakoś uszczelnić . Czy ten sznur zakłada sie w miejsce tego czarnego oringu ? Czy na gwincie tej nakrętki dociskającej też należy założyć sznur uszczelniający ? https://obrazki.elektroda.pl/4018235600_...
Wygląda to na zużyty oring uszczelniający iglicę zespołu wodnego.
Element nr 15 to chłodniczka oleju(chłodzi płyn chłodniczy) a element nr 18 to króciec do bloku silnika ? Element nr 19 to oring uszczelniający pewnie on jest winien
Tam powinien być oring uszczelniający to połączenie. Sprawdź stan tego oringu. Ewentualnie możesz zastosować oring na zewnątrz tego przelewu lub ściągnąć go tytrytką, ale cybanta nie stosuj bo uszkodzisz ten przelew.
Czy oring uszczelniający dyszę pary, jak na zdjęciu poniżej, występuje jako osobna część, czy jedynie w komplecie z dyszą? Czy ktoś wie, jaki ma wymiar ten oring? https://obrazki.elektroda.pl/3053631400_...
Styki A i B - napięcie zasilania czujnika ok.5V Styk C - napięcie proporcjonalne do otwarcia przepustnicy idące do sterownika. Inną kwestią jest czy wtryskiwacz nie przepuszcza paliwa oraz w jakim stanie jest oring uszczelniający na wtryskiwaczu bo może też spod niego cieknąć paliwo.
Co ma tuleja do udaru??? To jest ostatnia część która ma wpływ na udar. Jak nic nie zgrzyta w środku to stawiam na oring uszczelniający tłok. A jak rozbierzesz i coś będzie uszkodzone to pisz to pomożemy.
Na moje oko wszystko OK. Sprężyna cała. Oring uszczelniający też. otworek drożny. Tłoczek przesuwa się bez zacięć. Coś innego. https://obrazki.elektroda.pl/7108545200_... https://obrazki.elektroda.pl/5007426200_... https://obrazki.elektroda.pl/7933207200_...
A wymieniałeś samą pompę paliwa, czy z całym koszem? Jeśli samą pompę wymieniałeś to prawdopodobnie przy ponownym składaniu kosza wyślizgnął się oring uszczelniający i jest zbyt małe ciśnienie na listwie wtryskowej, podłącz manometr pod listwę wtryskową musisz być 3 bary ciśnienia.
Witam Was koledzy mam jedno pytanie zamierzam się zabrać samemu za wymianę całego rozrządu Renault Megane II ph II 1.6 16 V i nurtuje mnie jedno pytanie bo nie znalazłem konkretnie odpowiedzi, czy koło KZFR jest osadzone na klinie go blokującym bo na allegro widzę zdjęcia kół które mają jakieś wycięcie lub też bez tego wycięcia, ogólnie znam się co...
Po rozkręceniu pompy zatapialnej Grundfos KP 350-1 wypadł mi duży oring uszczelniający 2 części obudowy. Obwód oringu jest trochę mniejszy od obwodu obudowy pompy i mam problem jak poprawnie go założyć? Proszę o pomoc
Ten smok ma taki skok ...jest tam oring uszczelniający
Jeżeli uzwojenia sprawne to kondensator bardzo łatwo wymienić, odkręcając górną pokrywę(kilka śrub M6 po obwodzie).Pod pokrywą jest oring uszczelniający ,który można wymienić ,lub pokrywę delikatnie posmarować silikonem.
SOMAT nie pomógł ;) Pompa na bank nowa (podejrzewam że leżak magazynowy 04.2014 BLDC checked ). Nie było śladów użycia, tylko ten oring podejrzewam że starość go dopadła. Oring uszczelniający fi 82 mm, między silnikiem pompy a turbiną.
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
sznur uszczelniający pierścień uszczelniający krzyżak pierścień uszczelniający wałka
sygnau anteny toyota toyota camry vectra słabe łącze
samsung le37b553 przekażnik bezpieczeństwa
Kocioł Beretta wyłącza się i wyzwala RCD - co robić? Beko CEG5331X - brak sygnalizacji braku ziaren kawy