Jutro poszukam, powinienem mieć. A tu na szybko znalazłem https://www.fordpartsuk.com/shop/ford_tr...
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
W typowym wtrysku benzyny stosuje się dwa o-ringi: górny i dolny. Dowiedz się, jakie są ich funkcje i dlaczego są kluczowe dla szczelności układu paliwowego.
Wtryski 1.6 TDI, to moment, jaki potrzebny jest do ich dokręcenia wynosi 75 Nm, pamiętać trzeba o nasmarowaniu gwintów pod nakrętkami elektrozaworów, dzięki temu ich dokręcenie będzie łatwiejsze. Silnik 1.6 tdi CR CAYC CAYB - Moment dokręcania jarzma (mocowania) wtryskiwaczy 8Nm + 180 Stopni stosować nowe śruby i podkładki. Tu jest komplet https://allegro.pl/oferta/uszczelka-podk...
Temat oleju przy wtryskiwaczach 1,6hdi, ja także przerabiałem i tak podejmowałem kilka prób opanowania sytuacji. Za pierwszym razem wyczyszczenie okolic wycieku i dokręcenie wtryskiwaczy - bez efektu. 2 próba wymiana podkładek miedzianych i simeringów bez efektu i przy tej wymianie zaszła potrzeba wyciągnięcia jednego wtryskiwacza przez fachowca od...
Kolego, a nie pomyślałes o tym, aby zobaczyć jaki długi jest impuls na wtryskiwaczu? Wystarcza do tego zwykła żaróweczka nawet. Dalej-co znaczy, że po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza zapala bez przeszkód? Leje wtryskiwacz? A może pękł oring pod wtryskiwaczem? A może w kolektorze ssącym jest tak nakitrane paliwa, że z tego odpala?
Jeżeli chodzi o wycieki ON w okolicy wtryskiwaczy to może lać się oringami na przelewach. Jak góra wtrysku sucha to leje się pewnie z polączenia rurki z filtrem na wtrysku. Miałem jeden przypadek że uszkodzony był oring na cewce wtryskiwacza ale w denso, sam cewki nie odkręcaj jakby coś bo musi być odpowiedni moment dokręcenia. Wycieki oleju albo z...
Owszem. Problemów może byc i cała reszta, np leje wtryskiwacz, pekł oring, czujnik temperatury, podciśnienia. Tu się z tobą zgadzam że problemów może być całe mnóstwo. Czyszcząc "okolice" wtrysku zauważyłem, że mniejszy (dolny) oring wtryskiwacza ma już dość, jest z jednej strony wyraźnie "wyżarty". Na razie z braku zapasu odwróciłem oring do góry...
rozbierałem to już 2 razy i tak się zastanawiam jak to zrobić 3 raz aby nie uszkodzić tych oringów? smarujecie je czymś przy składaniu ? Mogę kupić na allegro jakiś używany wtryskiwacz za 30 zł, ale skąd mam wiedzieć czy nie kupie takiego samego jak mój? Nie można dokupić tych oringów w jakimś sklepie motoryzacyjnym? czym objawia się uszkodzenie? http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.p...
To zamiast wtryskiwacza wsadź żaróweczkę, włącz zapłon i zobacz czy świeci ciagle czy miga jak kręcisz rozrusznikiem. Jak miga to jest ok, a zalewa pewnie dlatego, że np. pękł oring pod wtryskiwaczem.
wypnij wtyczkę z wtryskiwacza ,uruchom pompę i sprawdz czy leci paliwo na przepustnicę. jesli tak to cieknie wtryskiwacz lub nadcięty jes oring .Wtryskiwacz bez prądu musi być szczelny na amen. Sprawdz czy czójnik MAP jest zapięty do kol. ssącego-wężyk musi być szczelny i podpięty pod górny kóciec.Od niego zależy dawka paliwa. Większość opli na jałowym...
podkładkę wyciągniesz za pomocą długiego cienkiego śrubokręta zakończonego czymś w rodzaju haczyka, ew kup/pożycz przyrząd do wyciągnia podkładek wtryskiwaczy, pokrywę zostaw w spokoju, wiele to nie pomoże a cholere roboty z demontażem, potem musisz kupic zestaw uszczelek który do tanich nie należy... Oczyść dokładnie gniazdo wtryskiwacza ,załóż nową...
Na mojego nosa to pękł oring pod wtryskiwaczem. Zdejm wtyczkę z niego i zobacz czy leje, jak tak, to na 100% oring.
Witam wszystkich serdecznie po bardzo długiej przerwie, Problemy z autkiem już rozwiązane. By nie zamykać tematu bez wyjaśnienia opiszę, co i jak było nie tak. Przyczyna wysokiego spalania: Silnik jest zdrów a problemów przysparzało mi hmmm jak to ładnie napisać głupota jakiegoś magika, który widać kiedyś łapki pchał do wtryskiwacza, a dokładniej wyją...
Wystarczy wypiac wtyczke od wtryskiwacza i bedzie wiedział czy przekaznik czy oring pod wtryskiem
jak odłączysz wtyczkę od wtryskiwacza i też leje tzn że albo drugi wtryskiwacz jest też padnięty albo oringi uszczelniające nie trzymają rozkręć korpus monowtrysku na pół nie odłączając przewodów paliwowych i włącz pompkę, zaobserwuj skąd leci paliwo - z centralnej dziurki wtryskiwacza czy obok niego. Jeśli z dziurki to wtryskiwacz do d.... jeśli z...
Witam. Widzę że nie tylko mi ten problem spędza sen z powiek, z cieknącymi wtryskiwaczami borykam się już kilka miesięcy. Cała przygoda zaczęła się od delikatnie mokrego gniazda wokół wtrysku. Po wymianie uszczelniaczy problem zniknął ale niestety na zimnym silniku zaczęło szarpać i kopcić na czarno. Uznałem że coś sknociłem podczas montażu i pojechałem...
Mam problem z cieknącym wtryskiem sterującym w mojej Omedze 2,5TD. Naczytałem się różnych rad i uzbrojony w tą wiedzę, zacząłem demontować ten nieszczelny wtrysk. Po demontażu okazało się, co powoduje przeciek. Jest to pęknięcie karkasu elektromagnesu, zrobionego z tworzywa podobnego do tarnamidu. Cewkę z obudowy wtryskiwacza udało mi się zdjąć, spychając...
Od miesiąca walczę z problemem zapowietrzania się. Po kilku godzinnym postoju potrzeba od 3 do 7 obrotów rozrusznikiem żeby odpalił, a jak odpali to po chwili gaśnie i dopiero za drugim lub trzecim razem odpala. Jeśli dodam gazu to czasem uda się mu przetłoczyć powietrze i nie zgaśnie, a czasem i tak go zadusi i dopiero za drugim razem normalnie odpali....
Na zdjęciu specjalnie wykonana listwa dla Mgiców z pomiarem temperatury (w strudze) na wejściu gazu do listwy - silnik XU10 - PSA. http://obrazki.elektroda.net/29_12633927... Witam czy kolege mirben mógłby mi odpowiedzieć na kilka pytań: 1) z jakiego metalu zrobiłeś listwe? czy to miedź, aluminium malowana proszkowo na srebrny kolor czy to...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Skojarzyło mi się z oringiem wtryskiwacza. i nawet było blisko "https://allegro.pl/oferta/bosch-uszczel... Drogo, bo w tej aukcji podali wymiary :) Uszczelka przypomina oring. Z jednej strony jest okrągła z drugiej ścięta na płasko. https://www.opelbook.ru/pl/zafira/A_g/po...
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Miałem identyczny przypadek w tym samym silniku. Wywalony był oring pod jednym z wtryskiwaczy, czyli ciągnął lewe powietrze a mimo to pracował równo na jałowym. Ale to raczej tylko skutek, bo winowajcą kichania i strzelania był CKP, sprawdzałem go na różne sposoby i wydawał się sprawny a jednak wymiana na nowy uleczyła auto.
Nie ma potrzeby pomiaru kompresji, bo nie tam problem. Zobacz jakie masz napięcie na sondzie (kabel fioletowy), jak jest po zapaleniu cały czas około 1096mV to sterownik będzie łapał błąd za bogatej mieszanki. I teraz jest taka sprawa, że rzeczywiście coś jest nie tak, albo uwalony jest sterownik. Jak kopci na czarno, to zdejm pokrywę z korpusu i zobacz...
Odpala więc układ jest odpowietrzony , ale dochodzi do niewielkiego zapowietrzania w czasie większego poboru paliwa objawia się to graniem wtryskiwaczy . Pewnie jakiś uszczypnięty oring to powoduje .
Albo leje przez oring na wtryskiwaczu, albo przez membranę regulatora ciśnienia paliwa. Jak będziesz wyjmował wtryskiwacz, to przy wkładaniu uważaj na dolny oring, łatwo go przeciąć
peknięty oring pod wtryskiwaczem.
Możliwe że któryś długopis dociskający wtryskiwacz jest nie szczelny, albo oring na długopisie lub na wtryskiwaczu. Dlatego proponowałbym odkręcić pokrywy zaworów i odpalić silnik , następnie test przelewów wtryskiwaczy i wszystko będzie jasne.
Kolego mieliśmy ostatnio taki przypadek w scenicu niby wszystko ok ale jednak wypadanie zapłonu występowało. I nikt by na to nie wpadł a podwinął się oring wtryskiwacza. Myślę że próba z plakiem u ciebie by może zdała egzamin po odpaleniu silnika pryskaj wszędzie gdzie może dostawać się lewe powietrze.
może być jeszcze możliwość :uszkodzony oring pod wtryskiwaczem i ciśnienie ucieka do kolektora...
Oring lub zwarty wtryskiwacz
Przyczyną usterki w moim samochodzie był oring pod wtryskiwaczem. Jeszcze raz dziękuję użytkownikowi Jacek79
>dydor :oring pod wtryskiwaczem ?a gdzie dokładnie ?natomiast kosz pompy paliwa jest ok dzisiaj sprawdzałem .
Oring pod wtryskiwacze ok, membrana regulatora ciśnienie tez ok, przelew drożny, ja auto odpali to chodzi prawidłowo nie dławi się ani nie przerywa.
Ja stawiam na nieszczelność kolektora ssącego na tym cilindrze Lub oring na wtryskiwaczu.
Witam kolego nie wiem czy pomoge ale moj kolega miał podobny problem z nissanem almerą też w dieslu rocznik podobny. Jak była zimna to paliła na dotyk a jak się rozgrzała to trzeba ją było piłować przez jakąś minute to wtedy dopiero lapała. A problem tkwił we wtryskiwaczach. W tych wtryskiwaczach renault( a nissan tez je ma) coś tam w środku się psuje...
Klucz 38, dla świętego spokoju wymień oringi na wszystkich cewkach. Wyciek możesz stwierdzić podając ciśnienie zewn pompką na układ zasilania. Ja mam dorobiony taki przyrząd do pompowania i przy zdjętych pokrywach widać z której cewki się sączy. można to ogarnąć bez wyciągania pompek. Pozdrawiam
Częściej podwija się oring pod wtryskiwaczem,ale niesądzę że ją zalewa. Raczej jest wychlustana pompa. Tak to jest,jak się jeździ na gazie,bez odcięcia zasilania pompy.
Styki A i B - napięcie zasilania czujnika ok.5V Styk C - napięcie proporcjonalne do otwarcia przepustnicy idące do sterownika. Inną kwestią jest czy wtryskiwacz nie przepuszcza paliwa oraz w jakim stanie jest oring uszczelniający na wtryskiwaczu bo może też spod niego cieknąć paliwo.
Wtryskiwacz masz "wiszący " lub podwinął sie oring.
Żadna siateczka, podwinął ci się dolny oring. Przed montażem wtryskiwacz trzeba posmarować aby sie ślizgnął wewnątrz oringa a nie pociągnął go za sobą.
Coś steruje tym dawkowaniem prawda? Tak to jest mono wtrysk. Można też sprawdzić oring na wtryskiwaczu. Odkręć filtr powietrza (2 śruby) i będziesz widział gardziel. Popatrz jak dawkuje paliwo i czy jest mgiełka czy leje. Oczywiście sonda lamda też występuje w tym silniku. Do sprawdzenia.
Nie sądzę,aby zagięty przewód powodował benzynę w oleju.Sprawdz oring w korpusie wtryskiwacza,lubi puszczać i lać benze jak mu się podoba...
Szukasz w okolicach czwartego. Patrzysz czy jakaś nieszczelnośc czasem, może uszczelka pod kolektorem, może oring pod wtryskiwaczem, wąż do serwa... Wyobraź sobie, że tam nie ma wtrysku, a jest gaźnik. Powiedzmy-jest to stary polonez. I kuleje na jeden gar. Co byś zrobił?
Miernik i mierzyć co się dzieje na sondzie. Analizator i zobaczyć co pokazuje. Ja na sondzie wysoko a poziom CO niski to strzelony sterownik silnika. Sonad tam jest rezystancyjna, sterownik podkłada napięcie polazryzacji.Jak wysoko na obu to leje wtryskiwacz lub silnik poi siępaliwem na lewo ( dupnięty oring pod wtryskiwaczem), lub paliwo w oleju i...
Przy wtryskiwaczu numer 3 masz uszkodzony zatrzask przelewu. Odciągnij paliwo , odpal auto i patrz dokładnie skąd cieknie. Zobaczysz jak tylko będziesz chciał. Zaobserwuj przy którym najszybciej się zbiera ON. Masz 4 możliwości: niedokręcone rurki zasilające - dokręcisz, uszkodzony przewód przelewowy - 150~170zł nowy oryginał, uszkodzony któryś oring...
Witam. Olej z wtryskiwacza wydostaje się poprzez otworki nawiercone miedzy zębami pierwszej zębatki koła podwójnego WOM. Jak słusznie zauważył Zbigniew 125 znajduje się tam jeszcze gruby oring.Umieszczony on jest kole podwójnym WOM.Jak nie był długo wymieniany to trudno jest go tam zauważyć nie mówiąc już o wydłubaniu go.
https://obrazki.elektroda.pl/1226224000_... Jak w temacie, ma ktoś numery oringów. Wszystkie wskazują na na te na rurce przelewowej a w tym typie są na wtryskiwaczach . Silnik 9HR. proszę 198193 https://obrazki.elektroda.pl/5465197200_...
Oring dopasuj
Nie. Ja nie smaruje ceramiką w ogóle. Podkładka nowa, oring nowy, gniazdo pi frezowaniu, wtrysk dokręcone dynamometrem i nie ma prawa nic sie stać przez 80 tys km.
oring stihl oring hilti philips oring
układy scalone audio alarm obwodowy nforce2 windows
Toyota Auris 2013 – blokada drzwi po włączeniu stacyjki, aktywacja autolock, Techstream, moduły CAN Kosiarka spalinowa Honda, Briggs & Stratton – strzały w tłumik, nie odpala, diagnostyka gaźnika i zapłonu