Osiowanie Proxy robiłeś?
Widocznie coś się zmieniło w konfiguracji samochodu i trzeba zrobić osiowanie proxy
Code Card nie jest potrzebny, Po zmianie konfiguracji BCM trzeba tylko zrobić osiowanie Proxy, by BCM przepisał konfigurację do innych modułów. Do ELMa i Ducato swojego rocznika pewnie będziesz potrzebował żółtą przejściówkę do MultiECUScana, inaczej nie połączysz się z Body
Musisz zrobić osiowanie proxy, najlepiej mesem ale alfaodb też da radę, podobnie jak chińskie Delphi.
Pomoże ktoś ?
Witam potrzebuję kupić ELM327 tylko taki który połączy się przez Muliti Ecu Scan i pozwoli mi zrobić osiowanie proxy. Kupiłem taki jak widać w załączniku, MES widzi go ale jak klikam test to pisze" Upłyną limit czasu operacji. Słyszałem że elm327 od viaken'a da się z tym połączyć ale on kosztuje 100zł. Da się kupić coś tańszego i coś co będzie działać...
Po kodowaniu musisz zrobić osiowanie proxy, do tego potrzebujesz szary i niebieski kabel, a dopiero po tym jest ok
Osiowanie Proxy, jak masz czym to zrobisz jak nie masz to jedź do kogoś kto to zrobi
Jak miga licznik to znaczy że coś widzi w sieci ale jest jakby niesparowane. Zrób osiowanie proxy i powinno być ok, a licznik przestanie migać potwierdzając że wszystkie moduły w sieci są sparowane. ...albo, że nie widzi czegoś co miał sparowane (zakodowane).
Ok. Zakupiłem inny interfejs i zrobiłem osiowanie. Dziękuję wszystkim za uwagę.
Radio nie jest od tego auta. Po osiowaniu proxy w takim razie musiałoby ruszyć i to spróbuję. Chociaż raczej wykluczam ten trop, bo radio od 1 właściciela i kolega, który go kupował, zarzeka się, że jak nim wracał, to radio grało (auto z importu kupione).
Na każdy naprawiony przez siebie sterownik dajesz pisemną gwarancję poprawnego działania? Nawet ASO nie potrafił zrobić osiowania proxy, żeby dopisać sterownik, więc odpowiedz sobie sam. To akurat nie wina ASO, a zadrudnionych ludzi. Ciekawe co powiesz, jak "Twój" sterownik nie zadziała i prokurator do drzwi zapuka? Koniec dyskusji.
To brzmi jak przekleństwo Fiata. Nie mogę tylko zrozumieć, jak to się dzieje, że wciąż zgłasza błąd centralki przekładni (C1103), która została zaadoptowana, a przy diagnozie nie wykazuje błędów montażu, nie wymaga osiowania proxy... Ostatnio sprawdziłem wszystkie kable, złącza. I nic, tam też wszystko w porządku. Chyba rzeczywiście pozostaje tylko...
Witam, Fiat Panda 3, radio oryginalne grało… i przestało. Nie uruchamia się, nie podświetla, nie reaguje. Zdarzyło się że samo z siebie zadziałało. W programie MES błąd U1705-87, osiowanie proxy - radioodbiornik nieaktywny.
Podpięcie pod komputer prawdę powie. Na pewno trzeba zrobić kalibrację, być może dopisanie do auta ("osiowanie proxy"). Licznik przebiegu mruga?
Może osiowanie proxy spróbuj zrobić.
Witam. Podpowie ktoś jak zmienić ilość bajtów przy osiowaniu proxy w Multiecuscan ? Nie mogę zrobić osiowania po zmianie radia, ciągle wyskakuje błąd żądania spoza zakresu i mruga przebieg.
A czy przypadkiem, nie trzeba zrobić "osiowania proxy" ? Zmieniłeś konfigurację auta.
Tak, brak radia może powodować miganie licznika, generalnie niezgodność komponentów ze stanem zapisanym. Musisz zrobić „osiowanie proxy” czyli zmienić zakres wyposażenia w sterowniku Body.
Co ciekawe, Alfa Romeo jak i podejrzewam Fiat nie montowały akumulatorów AGM tylko akumulatory o niewiele mówiącej nazwie Heavy Duty. Dowiedziałem się, że inteligentne ładowanie niektórzy próbują zdeaktywować poprzez funkcję osiowania PROXY. Ja raczej odpuszczę i dwa razy w roku sobie akumulator w razie potrzeby doładuję.
Witam. Również mam problem z dezaktywacją TPMS. Samochód to Fiat Doblo 263 FL 1.6MJ z 2015r. Założone felgi z oponami zimowymi bez czujników. Na liczniku komunikat dotyczący kontroli systemu oraz żółta, migająca kontrolka. System dezaktywowany i MES-em i AlfaOBD. Po dezaktywacji oczywiście osiowanie Proxy. Niestety czy system włączony w konfiguracji...
Twoje BODY , ECU z oryginalnym softem do tego silnika ,osiowanie proxy.
To się nazywa osiowanie proxy i czy to robi to nie wiem, ale może być tak że nie zrobi, wszystko zależy czy jest poprawna konfiguracja CAN ! Może być tak ze ktoś wymienił licznik i wsadził nie do tej wersji wyposażenia.
Zasilanie, masy sprawdzone do zestawu? to sieć Can licznik jest jako centralka, odczyt chociażby błędów wykonałeś? Procedura osiowania proxy ?
BCM lepiej odpuść bo wszystko co dodasz przez niego musisz zakodować tzn we fiacie to się nazywa osiowanie proxy - inaczej nie będzie działać. Ale zrobisz jak uważasz .Ja jak napisałem kupiłem zestaw dedykowany do Pandory tzn cztery kasety z silniczkami które wymieniłem na te bez , w tym była też wiązka i centralka plus dwa piloty. Można było kluczykiem...
wiesz kolego może jak to skonfigurowac ?? robilem osiowanie proxy i wszystko przeszlo prawidlowo. ale nadal w abs sa te dwa bledy i kontrolka swieci.
Może przepięcie w twojej kostce coś pomoże Dziękuję kolego, ale nie pomoże. Po pierwsze primo to były wersje bez linii CAN do radia i taką wersją dysponuję (sprawdzone info). Po drugie to radio fabryczne, żeby zadziałać bez CAN, musi mieć "wyciętą" obsługę CAN (cokolwiek to znaczy). Radio z linią CAN już kupiłem, teraz tylko pozostaje pociągnąć skądś...
Nie mogę się połączyć z modułem can. Nie mogę wykonać osiowania proxy itp itd. Rozmawiałem z gościem z Pmfactory czyli jedynego dystrybutora Mes w Polsce i mówi że jeśli kupiłem od nich kabel elm który jest podobno przerobiony przez nich do współpracy z Mes pod grupe Fiata to musi działac bez żadnych adapterów jeśli chodzi o CAN. Kabel jest niby okej...
Miałem taki przypadek ale powiązany był jeszcze ze złym funkcjonowaniem wskażnika paliwa . Zrób tak jeśli nie masz sprzętu do diagnozy to wypnij wtyczkę od body zasilającą na 15 minut, czasami pomagało, jeśli tu będzie klapa to tylko Examiner i procedura osiowania proxy, wygląda to jakby by body nie widział wskażników , możesz jeszcze odczytać co siedzi...
Witam wszystkich. Kupiłem wtyczkę ELM 327 by zrobić osiowanie proxy w samochodzie. Z racji tego, że mam Alfę, powinienem wylutować jeden opornik z układu by ta funkcja zaczęła działać. Problem jest znany, więc jest dużo zdjęć na internecie i poradników. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć akurat mojego układu. Powinienem zlokalizować opornik ~120Ohm,...
Czy przebieg zaczął migać czy jest ok? Wydaje mi się że musisz przeprowadzić tak zwane osiowanie a orginalnie proxy alignment, diagunem nie da rady, ale za to fiatecuscan da radę, tylko trzeba wykupić licencję lub pomyśleć
jestem bardzo ciekawy czy w amerykańcach też stosowana jest technologia Component Protect. Skąd te rewelacje ? Jedyne zabezpieczenie o jakim wiem, to Security Gateway Module (SGW) : Starting from Model Year 2018 (Fiat 500L from MY2017) FCA installs the Security Gateway Module (SGW) which blocks third-party diagnostics. AlfaOBD has no software solution...
Mrugający licznik to owszem, problem z Proxy (osiowaniem), jednak nie powinno to powodować opisanych przez ciebie objawów. Mrugający licznik to niezgodność konfiguracji CAN, czyli pojawienie się lub zniknięcie jakiegoś modułu z sieci CAN. Uszkodzona magistrala CAN również będzie skutkowała miganiem licznika przebiegu (bo BCM nie będzie widział żadnych...
Niestety na żadnej nowszej wersji program nie łączy mi się z funkcja proxy. We wszystkich innych wersjach z wszystkimi modułami mogę się normalnie łączyć. Tylko w wersji 3.3 działa proxy niestety wywala błąd jak u założyciela tematu. Loga oczywiście wysłałem, niestety brak jak narazie odpowiedzi.
Dokładnie tak robię Multiecuscanem. Natomiast bsi ma ustawienie nieprawidłowe przez co wysyła takie ustawienie przez osiowanie do airbag. Błąd mam tylko w airbagu b100d, od środkowego napinacza pasa bezpieczeństwa, a ja nie mam tam siedzenia bo to kamper. Fajnie by było jak by ktoś podesłał swoje custom proxy z ducato 2.3 130km x250 który ma właśnie...
Witam Mam typowe objawy uszkodzonej centralki Blue My w Fiacie Punto Evo, czyli migający licznik kilometrów, nie działają przyciski do obsługi telefonu i zastawu głośno mówiącego, nie działa port USB do obsługi audio/muzyki. Może ktoś z Was naprawiał w/w centralkę, co się w niej mogło uszkodzić? Mam kolegę elektronika który wymienił w niej kondensatory...
Witam Mam Lancie Thesis 2,4 jtd 20v z 2006r ... fabrycznie była na skrzyni automatycznej , 2 miesiące temu przełożyłem po wielu ciężkich chwilach na skrzynię manualną ... Ogólnie samochód doprowadziłem już do ładu w wielu aspektach aczkolwiek na chwilę obecną nie działa mi ABS/ESP oraz jest błąd hamulca EBD Po podpięciu do FES'a nie ma błędów poza zmienioną...
osiowanie licznika osiowanie silnika osiowanie proxi
mikrofalówka klawiatura kuchnia gorenje magnetofon unitra transformator
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Bruzdownica Parkside z Lidla nie włącza się - przyczyny i rozwiązania Tarcza w szlifierce kątowej odkręca się podczas pracy - przyczyny i rozwiązania