Cześć. Jeśli chodzi o oszroniony reduktor to na pewno albo brakuje ci plynu w ukladzie chlodzenia albo reduktor jest zapowietrzony. Uzupelnij poziom plynu a odpowietrzysz reduktor poprze zdjęcie jednego z przewodów zasilania plynu do reduktora tak by plyn dostal się i wypelnil komorę wodną reduktora. Jeżeli reduktor zamarzal to nie moglo być mowy o...
Na 99% butla podaje fazę ciekłą zamiast gazowej. Stąd ciągłe oszronienie reduktora i narastanie ciśnienia podczas przerw w spawaniu. Tymczasowo rozwiążesz swój problem odwracając butlę do góry 'nogami'.
Mogła się uszkodzić membrana - m. in. dlatego nie należy uruchamiać silnika na gazie a już zwłaszcza w zimie. Reduktor się mocno schładza w czasie pracy - dlatego przepływa przez niego ciepły płyn chłodzący z silnika, jeśli płyn nie płynie lub ma temperatrę bliką zera reduktor się oszroni, membrana zesztywnieje i może się uszkodzić. P.S. UNO to nie...
Trzy rzeczy - zły emulator - nie odłącza wtrysków, są one wysterowane przy pracy na gazie - ten silnik normalnie pracuje przy zastosowaniu jako emulatora zwykłego przekaźnika odcinającego wtryskiwacze, błąd raczej bez znaczenia dla pracy na gazie. Rzecz druga - oszroniony reduktor wskazuje na zbyt niski poziom płynu chłodzącego - najnormalniej w świecie...
sprawdż poziom płynu chłodniczego. Czy rano jak rozgrzejesz samochód tak jak piszesz i próbujesz przełączyc na gaz reduktor jest oszroniony?
Zobacz czy reduktor sie nagrzewa , czy nie jest oszroniony ? jesli jest to popraw przeplyw wody przez reduktor , miałem podobnie . A po ilu kilometrach przelaczasz na gaz ?
Czy to prawda, że spawanie przy użyciu CO2 zawsze kończy się zamarzniętym reduktorem? Nie, nie jest to prawda. Oszronionym tak, zamarzniętym nigdy.
Może była trochę przepełniona i poszedł płynny gaz do reduktora. Może reduktor zamarzł. W czasie poboru gazu butla musi stać pionowo (nie wolno jej przechylać) i powinna pracować w dodatniej temperaturze. Rozprężający się gaz schładza reduktor, jeśli dojdzie do jego oszronienia, to przestanie działać. Na każdej butli masz wybitą jaj maksymalną wagę......
powiedzieli że to wina pompy wody , bo niby jest za słaba i mam słaby obieg wody do reduktora LPG Nawet gdyby tak było, to na wolnych obrotach jak, zapotrzebowanie na gaz jest bardzo małe, to silnik powinien chodzić płynnie, kłopoty pojawiały by się przy większym obciążeniu i temu może towarzyszyć jak kolega wyżej napisał oszronienie reduktora.
Gdyby to była Mazda to rzekłbym, iź jest to przepływomirz. Dysza od "wolnych" obrotów nie może być zapchana, bo tu jest wtrysk. Można jeszcze sprawdzić, czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony i czy jest wystarczająca ilość płynu chłodzącego oraz czy parownik nie jest do wymiany. Nie wiem, jak w Poldku, ale u Nas instalacja gazowa załącza się po...
pare rzeczy ... czy kolektor/ reduktor/ mieszalnik jest ciepły czy zimny a wręcz oszroniony? ( może zbyt niska temperatura i gaz zamarza może membrana strzeliła.) czy słychać jak przełączasz gaz takie syknięcie ? może tobie przełącznik nie działa ( tak właśnie miałem kiedyś) po przełączeniu na gaz powinno dyś słychać syknięcie gazu / otwarcie butli....
To mi wytłumacz gdzie jest błąd... albo może ty odłącz obieg płynu chłodzącego przez reduktor i zobacz co się stanie, bo w/g mnie reduktor się oszroni w ciągu kilkunastu sekund i jeśli ma już kilka lat to może nawet przestać działać.
Reduktor jest przewidziany do konkretnego wydatku gazu. Jest on podany w kg/h. Jak jest za mały to tak będzie się działo. Druga sprawa to jak pobór gazu będzie za duży to butla zamarznie tzn jej temperatura na skutek parowania gazu spadnie poniżej 0 C (oszroni się) ciśnienia w butli spadnie i nastąpi odparowanie propanu a butan zostanie ci w butli.
Dziekuję za słowa uznania :-). Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie podgrzewacza Co2. Narazie go nie mam, ale chciałbym go sobie zrobić wykorzystując drut oporowy. W czasie spawania na reduktorze pojawia sie szron, czy on skraca żywotność reduktora ??? Różne opinie na ten temat słyszałem. I jeszcze jedno, najważniejsze czy podczas pracy z podgrzewaczem...
On jest przed reduktorem. To oczywiste, że jest zimy i tak, może być oszroniony. Skąd pomysł, że to filtr fazy lotnej?
Prawdopodobnie masz uszkodzony obieg cieczy chłodzącej w silniku, po przejechaniu kilku kilometrów reduktor jest niedogrzany, a ponowny rozruch silnika odbywa się na benzynie i gazie zgromadzonym na ściankach przewodów gumowych (gaz niedostatecznie odparowany przylega do ścian przewodów). W twoim aucie powodem najczęściej są termostat (niedomyka się)...
Kiedy temperatura doszła do czerwonej kreski, otworzyłem maskę,, dotknąłem wąż był gorący, chłodnicą również. Gorąca.. najdziwniejsze że reduktor gazu, był oszroniony i bardzo zimny, kiedy tutaj parzyło..
Po jak długim pewnym czasie? Zaraz po tym jak Ci zgaśnie zajrzyj pod maskę. Czy parownik nie jest oszroniony. Jeśli tak masz zapowietrzony układ podgrzewania reduktora.
Zakładam że podgrzewanie reduktora nie jest zapowietrzone? Nie jest oszroniony po kilku min. pracy? Jaka to instalacja?
Problem jest jeszcze w tym , że reduktor jest podgrzewany płynem chłodnicy czego nie ma w maluchu, tak więc jak reduktor poradzi sobie z tym jek nie będzie podgrzany reduktor to zmrozi się i oszroni?!
No to w Twoim przypadku masz albo niesprawny układ podgrzewania reduktora - tzn. zapowietrzony układ chłodzenia, albo kompletnie rozregulowaną instalację. Sonda raczej na to nie wpływa. U mnie nie jest połączona. Twoje gaśnięcie wygląda na zamarzający reduktor. Jak zgaśnie to dotknij ręką reduktora. Jeśli będzie zimny/oszroniony to masz przyczynę.
Zacznę od początku. Z powodu oszczędności jeździłem cały czas na gazie a w baku paliwa nie było. Któregoś dnia wracając z pracy (4km) zapaliła się kontrolka od temperatury(reduktor oszroniony) silnik zgasł i nie szło go odpalić. Wlałem paliwo i dalej nie odpalał (sam + holowanie). Pomyślałem ,że poszła pompa paliwowa , kupiłem nową i dalej nic i przyszło...
No ładny migomacik a nie ma problemu z wymiana drutu? Moim zdaniem lepiej sie spawa pradem gdzie mamy plus i minus, mialem kidys spawarke BESTER sta-225 i z ciekawosci dolozylem mostek i bardzo poprawila sie jakosc spawów oraz zajazenie łuku. też mam migomat einhell i tu chcialem sie spytac odnosnie podgzewacza bo nieraz widze ze reduktor jest oszroniony...
witam Posiadam kuchenkę na butlę, od pewnego czasu niepokoi mnie pewna rzecz. Przy zapalaniu palników płomień syczy i jest większy tak jakby dostawał większej mocy, po ok 2-6 sek. p ali się normalnie, objawy te raz występują a raz nie. o statnio zauważyłem jeszcze, że reduktor jest oszroniony jak odpalony jest jakiś palnik.??? Czym może być spowodowane...
Poza tym połowa butli na zerwnątrz mi sie oszroniła i zrobiła sie biała Sporo gazu poszło :-(
Tak jak koledzy opisali zrobić baterię butli. Oczywiście z głową i zgodnie z przepisami, czyli stalowy kolektor i jeden reduktor. Butle w pomieszczeniu ogrzewanym.
Dokładnie jak piszą koledzy. Zapowietrzony układ i nie ma grzania reduktora. Jak wiesz który to reduktor to jak zgaśnie otwórz maskę i zobacz, ze jest cały oszroniony. Jak go polejesz dzbankiem ciepłej wody znowu odpali (bo go rozgrzałeś). Proponuje wrócić do warsztatu gdzie dokonywałeś naprawy i niech odpowietrzą układ, tak jak powinni to zrobić.
Czy butla jest oszroniona? Jesli tak należy ją ogrzać;sposoby różne.Ciepła woda,postawienie w ciepłym miejscu... Czy jesteś pewien,że to co jest w butli to gaz? Może to być woda z innymi cuchnącymi rzeczami. I czy jest dopływ powietrza do pomieszczenia? Bo to jest jeden z czynników gaśnięcia płomienia(ognia) i płomienia .......życia. Ostatnie to uszkodzenie...
ja myślałem o wykonaniu klimy w samochodzie z instalacją gazową. Widziałem jak wygląda reduktor gazowy który się zapowietrzył w upalny dzień, pod maską upał nie do wytrzymania a on oszroniony. Wykorzystując drugą nagrzewnicę (przeistoczyła by się w chodnicę) można by stworzyć zamknięty obieg z pompką elektryczną płynu. Reduktor w czasie pracy ochładzałby...
Na benie to mogę na drugi koniec Polski jechać... bez najmniejszego ale... Wąż który wchodzi do reduktora jest gorący i wychodzący też jest gorący... a reduktor lód... po tej wymianie trójnika i zrobieniu wczoraj 300km reduktor ani razu nie oszroniał dzisiaj na krótkim dystansie bo po 2km wywaliło ten wąż... Jutro może jeszcze raz korek wymienię bo...
Witam. Na wstępie proszę o weryfikację tematu czy post pasuje pod dział techniczny. Posiadam dwie butle gazowe 2 i 3 kg. Ich stan nie był mi znany, wiem tylko że ostatnio były używane jakieś 20 lat temu. Jest jeszcze w nich gaz. Pojechałem z nimi do miejscowej gazowni gdzie serwisant je obejrzał, stwierdził że wymieni mi je na nowe za opłatą ale szkoda...
Ja kiedyś miałem malucha na gaz i sprawował się zupełnie dobrze. U mnie na tylnym siedzeniu leżała zwykła butla 11kg przykryta kocem. Reduktor nie był niczym ogrzewany. Gaz rozprężał się w butli. Jedynym problemem było odpowiednie manewrowanie butlą. Jak była pełna to trzeba było ją stawiać do pionu. Jak się kończyła to ciśnienie bardzo malało i trzeba...
A co do oszronienia parownika to normalne że gaz przy rozprężaniu obniża swoją temperaturę (po to do reduktora jest doprowadzony płyn chłodniczy żeby przy rozgrzanym silniku go ogrzewał).
Ta ciecz to prawdopodobnie butan. Jego temperatura wrzenia to ok. 0 st. C, a propanu drugiego składnika to ok. -50 st.C. Przyczyną, że tak się dzieje, że w zbiorniku pozostaje butan, jest nieszczelność w butli, że gaz w postaci lotnej (propan), a nie ciekłej, jest pobierany z nad lustra gazu ciekłego. Jeżeli tak jest, to zaraz po intensywnej jeździe...
Ja mam całkiem inny pomysł na "klimatyzację" :) Mogła by być ona zastosowana tylko w samochodach zasilanych gazem LPG. Pomysł polega na tym zeby czynnik chłodniczy uzyskać z reduktora gazu. Jak wiadomo gaz przy rozprężaniu osiąga bardzo niskie temperatury, reduktor podczas pracy bez ogrzewania z obiegu silnika potrafi być oszroniony z zimna. Problem...
Temperatura odparowania propanu jest ciągle ta sama -40 więc Nie jest taka sama. Zależy od ciśnienia w miejscu odparowania. Reduktor powinien być w miejscu gdzie występuje tylko faza gazowa. Jeżeli dostanie się do niego faza ciekła, to robi za zawór rozprężny i zamarza. Do tego paliwo nie jest czystym propanem tylko mieszaniną różnych substancji. Głównym...
O jeszcze znalazłem ciśnienia dla różnych mieszanek: https://autokult.pl/32734,cisnienie-lpg-... Przy podłączeniu małej butli 3kg do palnika dekarskiego przy pracy ciągłej może dochodzić do zamarzania (oszraniania butli) i tym samym drastycznego spadku ciśnienia co będzie skutkowało dużym spadkiem...
pana sobie daruj :D to forum a nie angielski salon , za mały reduktor to koniecznośc osiągania wyższej temperatury bo od niej zalezy istotnie moc grzewcza parownika. Im większa moc reduktora tym niższa temperatura przy której odparuje wystarczająca ilość gazu. Druga sytuacja to maksymalne obciążenie silnika : wtedy ilośc gazu jest tak duża, że mimo...
PoniewaZ w garazu nie mam sily., a taniej jest kupic transformator trojfazowy niz 1 fazowy. Caly czas sie rozgladam i lipa, objezdzilem zlomy i to samo. Nie wspominajac juz o plaskowniku miedzianym. Kogo pytam to ceny oscyluja w 90zl/kg. Panowie ,a powiedzcie czy oplaca sie nawinac transformator rurka miedzina? Bo wpadl mi do glowy taki pomysl, widzialem...
Jeśli chcesz wykorzystać gaz do kuchenki to butlę ustawiasz w pozycji jak była w aucie, podajesz 12V na elektrozawór, odkręcasz "kranik" i kuchenkę podłączasz OBOWIĄZKOWO PRZEZ REDUKTOR. Jeśli chcesz wypuścić gaz z butli to najlepiej jest poluzować wielozawór ponieważ wielozawór ma zabezpieczenie w postaci odcięcia wypływu gazu jeśli przepływ jest zbyt...
Od pewnego czasu pojawił się u mnie problem z podawaniem stałego ciśnienia z butli(butla 80l / peugeot 405 1,8l) im więcej jest gazu w butli tym większe ciśnienie , wraz z ubytkiem gazu ciśnienie spada i podczas jazdy muszę się zatrzymać co 20km i skorygować wolne obroty. Dodam że parownik działa prawidłowo i wszystkie trzy membramy sprawdziłem. Problem...
zawór rozprężny w systemach klimatyzacji nie jest podgrzewany a przecież to też jest reduktor. Proponuję żebyś przestał się pogrążać jednak. Samo sprężanie gazu przez kompresor rozgrzewa go - do zaworu rozprężnego dociera gorąca ciecz, dlatego ten nie zamarza. Po przejściu przez dyszę, zmienia stan na gazowy - zmiana ciśnienia powoduje, że rozprężając...
Czy układ chłodzenia został prawidłowo odpowietrzony po zmianie węża Oczywiście że nie i stąd cały kabaret z gazem. Reduktor pewnie jest pusty, suchy i oszroniały.
Witam Mam problem z instalacją gazową Koltec/Necam EGI VG392 w Opel Vectra 1.6 16V ECOTEC. Samochód mam 4 lata LPG już było w nim. Pewnego dnia samochód miał dziwną zajawkę, nie chciał się wkręcić na obroty tylko 2-3 tys i gasł i naprawił się sam, a następnego dnia chciał chodzić na LPG. Odpalam i wydaje mi się ze za szybko się chce przełączyć na gaz,...
reduktor oszroniony oszroniony parownik parownik oszroniony
renault słabo kręci lenovo słabe podświetlenie manometry klimatyzacji podłączyć
zmywarka siemens trójfazowy stabilizator napięcia
Vermona Regent 1020 – dane techniczne, schemat, moc, tranzystory, NRD EMTEL FX3000 – przegląd techniczny, kalibracja, testy bezpieczeństwa, serwis roczny