Witaj. Pompę ciepła się robi?😉 Pod wejście sprzężenia zwrotnego musisz podłączyć generator choćby na ne555. Sprzężeniem zwrotnym jest magnes i hallotron. Częstotliwość trzeba najpierw zbadać mierząc fizycznie uruchomiony silnik. W praktyce może być poprostu nieco mniejsza niż nominalne obroty silnika czyli około 1000Hz Pozdrawiam
Witam. Wyjaśniło wiem zawór był nieprawidłowy . Sprzedawca mnie oszukał
No silnik DC zawsze będzie kiepski w tej sprawie, problemem zawsze będzie enkoder. Pomiędzy dwoma krokami będzie można ruszać osią i sterownik nie ma możliwości wykrycia tego. Silnik krokowy albo serwomechanizm będzie lepszy, mechaniki nie oszukasz.
Wyłączyć w kodowaniu Instruments i nie będzie już po 100km krzyczał na żółto. I tylko wskaźnik temp. oleju (jeżeli jest) nic nie będzie pokazywał. A co do działania to jeżeli to to samo co w starszych i ma 3 druty (zasilanie, masę i sygnałowy) to tym sygnałowym w postaci odległości między impulsami daje informacje o temp i poziomie oleju. Trzeba by...
Rozumiem, proszę zwrócić uwagę jaką wiedzą trzeba dysponować by nie dać się oszukać. Silniki wolnoobrotowe mnie przekonują bo jak to we wcześniejszych postach wyczytałem "wolniej się kręci, wolniej się zużywa" . Szukam hds'a parametrami od 895 i wyżej a budżet pozwala na max 3500 zł przez co szukam "okazji ?" chyba nie... Nauczyliście mnie może niecelowo...
A co ci szkodzi zachomikować gdzieś silnik bez wentylatora?
Tani 'chip tuning' z allegro, mający 'oszukać' silnik co do temperatury (i przez to gęstości) powietrza.
wymiana sprzęgła przy tak niskim przebiegu no jest trochę dziwna Tymi autami w 90% jeżdżą kobiety lub dziadki których stan zdrowia powinien dyskwalifikować z posiadania prawa jazdy. Więc sprzęgła mają wymieniane częściej niż olej w silniku.
Zrób urządzenie zwane z angielskiego Rotary Converter. Używając silnika 3F można zbudować konwerter z 1F na 3F. Wtedy oszukasz kontrolę napięcia w pompie, kosztem kilkudziesięciu watów strat na kręcenie silnikiem.
Witam Sprawdziłem, oszukałem trochę silnik i chyba sie „odwiesiły” bo zaczęła normalnie działać. Czy to może byc oznaką (zawieszenie), że się kończą powoli?
Czyli rozumiem że cały tydzień rysował wykresy momentu i mocy w paintcie które ma zamiar ci pokazać? A z okazji tego że moc maksymalna na drodze będzie odpowiadać mniej więcej prędkości maksymalnej wynajmuje pas lotniska czy tor?
miernika To teraz sprawdź ten sam przewód pod obciążeniem żarówką minimum 21W. Miernik Cię "oszuka".
I zamek klapy silnika też musi być oszukany, że jest zamknięty.
Temat nieaktualny. Zamykam.
Przy ciepłym silniku komputer podaje uboga dawkę startową. Można zmienić to mapą paliwową, regeneracja pompy lub wstawić układ który przy ciepłym silniku oszuka ECU i zaniży temp. silnika. Odepnij czujnik temp. silnika i zobacz czy ciepły zapali lepiej.
Koledzy mam zapchany katalizator w samochodzie czy sondę lambda za katalizatorem da się jakoś oszukać żeby silnik nie wchodził w tryb awaryjny ?
Tak jak pisałem prędkość zmaleje. Fizyki nie oszukasz, niestety.
Dziękuję za wypowiedź i za argumentację. Bardzo ważna informacja. W upalne lato nie będzie za dużo chłodzenia bo to jest na zewnatrz. Jednak zrobię jak wg. pańskiej przestrogi. 16mm² jednak życia nie da się oszukać.
czyli nie ma możliwosci oszukania sterownika silnika?
Jeśli jest to czujnik analogowy (napięcie określa temperaturę) to myślę, że może to zadziałać. Jeśli natomiast jakiś pulldown albo pullup jest w komputerze to wartość może się zmienić, chyba, że podciągnięcie jest w czujniku. I kolejny warunek to czy oba czujniki przy jednakowej temperaturze dawały jednakowy wynik, ew. czy wzrastał on tak samo na obu...
Witam Mam problem z obrotami z moja vectra i nie wiem czemu. Jak uruchomie silnik to mam obroty na poziomie 25 - 3000 obr. i tak sie trzymaja. I na gazie i na benzynie jest tak samo. Zrobilem na gazie oszukanie silnika i mam maly zaworek przed silnikiem krokowym na ktorym mam przykrecona dawke i jest jakies 1400 a czasem 1200 obr. Wymienialem silniczek...
Sprawdź upływność grzałki , silnika. Na początek możesz spróbować uruchomić na chwilę bez uziemienia.
Gaz nie jest taki straszny, ale trochę trzeba ogarnąć temat. Dobrze jak reduktor jest poniżej zbiorniczka, wtedy nie trzeba go odpowietrzać. Dobrze jest go dać króćcem z którego wypływa woda do góry. Jak by co to pisz chętnie pomogę. Sprawdź czy masz butle dobrze obróconą :) często jest do jazdy na wstecznym. Można tanio i długo na lpg śmigać, ale niektórych...
Witam. Posiadam oryginalny silnik rowerowy BLDC 750W 36V i podczas małej kolizji zwarły się cienkie przewody wychodzące od tego silnika, czyli od czujników halla. Wszystkie funkcje roweru działają prawidłowo a mam jeszcze tempomat, hamulec, wsteczny i wspomaganie pedałowania. Jednak żeby ruszyć trzeba lekko się odepchnąć i wtedy już wszystko działa...
Zafira 2.0 DTI Y20DTH zawór sterowany jest elektrycznie a problem polega na blokowaniu się "łukowego popychacza" zaworu. Czy jeśli fizycznie rozłączę popychacz zaworu od siłownika elektrycznego i zawór zablokuję (zaspawam) a reszta zaworu z obracającą się osią o wysterowany kąt zostanie bez zmian, czy w ten sposób mogę oszukać silnik ? moim zdaniem...
Witam. Potrzebuję podpowiedzi, jak przerobić lub oszukać ECU silnika (Z16YNG), aby auto odpalało na benzynie. Instalacja CNG została całkowicie zdemontowania. Silnik odpala na PB, ale po ok.7 sekundach kręcenia rozrusznikiem. Podobno trzeba podać dodatkowy sygnał na sterownik aby odpalał od razu na benzynie. Może jest ktoś, kto przerobi wsad ECU, aby...
Witam serdecznie. Posiadam starego Peugeota 106 silnik 1.1 monowtrysk. Czy jest jakaś szansa na to abym miał jakiś wpływ na tak zwane ssanie? Chodzi o to, że do pracy mam około 5 km i całą tą drogę silnik pracuje na ssaniu, przez co bardzo dużo spala. Chciałbym mieć jakiś wpływ na ssanie. Może oszukać silnik, że jest ciepły? Wcześniej posiadałem Peugeota...
Nie dotykaj tego przepływomierza - bo oryginał kosztuje w okolicach 600 zł. Sposób opisany powyżej dotyczy przepływomierza Bosch i jest mocno dyskusyjny co do skuteczności. Nie da się w żaden druciarski sposób poprawić osiągów, do tego służy modyfikacja map wtrysku - zapewnia prawidłowy stosunek paliwo/powietrze, przy zachowaniu w miarę poprawnej sprawności...
https://obrazki.elektroda.pl/5759928500_... Witam, jak można zasymulować obecność takiego silnika w celu oszukania elektroniki? Jest to silnik jednostki wewnętrznej klimatyzatora . Robiłem coś podobnego zwykłym generatorem PWM ale przy silniku DC. W tym przypadku proszę o podpowiedź. Dzięki
Mam pytanie do forumowiczów, czy ktoś słyszał o wymontowaniu filtra cząstek stałych ( fap) w peugeotach 307 hdi z silnikiem RHS lub oszukaniu jego żeby silnik myślał że jest fap?
Gdzie TY się uczysz? skoro tutaj się nie da znaleźć rozwiązania to znajdź do mnie kontakt , jak o statkach i urządzeniach na nim zależy co do czego przede wszystkim a fizyki nikt nie oszuka .
To jest 78 kanałowy. https://obrazki.elektroda.pl/6296833600_... Dodano po 3 Mój post odnośnie zwarcia włącznika termicznego i próby oszukania silnika sterownika kompletna bzdura. Tam nie ma żadnych włączników termicznych. W mojej A3 chłodzenie jest sterowane mapą ze sterownika silnika. On właśnie zbiera sygnał PWM z dwupinowego czujnika...
Morał z tego taki ze te kompresory są jakieś wadliwe. Nie dość że chińczyk oszukał na mocy to jeszcze silniki bardzo słabe. Zmierz pobór prądu jak działa normalnie aż do nabicia 8bar jaki był najwyższy pobór prądu.
,,Motor type permanent magnet" Czyli tzw. BLDC, albo inaczej - silnik synchroniczny ze sterownikiem. Ktoś Kolegę oszukał, w tym serwisie :cry:
Oszukaj czujnik temp by ECU myślało że silnik zimny, albo powietrze zimne, albo oba:D Wzbogaci mieszankę. Odepnij sondę lambda, ECU w trybie awaryjnym będzie lało paliwem aż miło. Ale by to jakoś sensownie wystroić to raczej bez grzebania w mapach ECU się nie da. Chyba że masz gaz 4gen. To dało by się mniejwięcej to ustawić na LPG. Mniej więcej...
Prawdopodobnie udzkodzenie silnika. Serwo broniac sie przed uszkodzeniem przez prwadopodobne zwarcie uzwojenia wystawilo blad F2816 wstrzymujac proces uruchamiania. Przy kilkukrotnej probie wystapilo oszukanie ukladow zabezpieczenia ( lub ich uszkodzenie - taki pech ) i maszyna wystartowala z wiadomym skutkiem. Czy dym poszedl z mudulu serwa czy silnika...
Zafira 2.0 DTI Y20DTH zawór sterowany jest elektrycznie a problem polega na blokowaniu się "łukowego popychacza" zaworu. Czy jeśli fizycznie rozłączę popychacz zaworu od siłownika elektrycznego i zawór zablokuję (zaspawam) a reszta zaworu z obracającą się osią o wysterowany kąt zostanie bez zmian, czy w ten sposób mogę oszukać silnik ? moim zdaniem...
Czy może ktoś wie gdzie znajduje się ten czujnik temperatury zewnętrznej? Spróbuję go trochę oszukać i zobaczę jaki będzie efekt. A tak przy okazji jaką temperaturę silnika pokazuje. W załącznikach masz gdzie ten czujnik jest poz 50 "Ambient temperature sensor"
I tu pozwolę sobie wtrącić swoje "ale" :wink: Moja instalacja, z tym chińskim sterownikiem, z taka pompą jaką zastosowałem nie przestaje poprawnie działać. Sterownik zmniejsza obroty do 30% obrotów nominalnych. Jednak przy tak wolnych obrotach instalacja już prawie nie działa. Ustawiłem tak, ze sterownik może zmniejszyć obroty do 50% i to załatwia...
Witam, mam następujący problem z grzałka termostatu samochodowego,chce ją zastąpić opornikiem żeby oszukać dme silnika ale nie wiem ile wat i ile omow ma mieć ten rezystor!? Dodam że grzałka ma 15.5 ohm bez względu na temperaturę ale ile wat nie mam pojęcia, liczę na wasza pomoc.... Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/8147300400_...
właśnie o taką odpowiedź mi chodziło i myślę, że to zastąpi cewkę, a komputer oszuka.
A jaki to ma wplyw na odpalenie, Sterownik musi wiedzieć gdzie ma tłoki' przeciez czujnik walu chyba mozna oszukac? w sumie to możesz sam siebie "oszukać" że silnik jednak działa.
Ja miałem podobny problem. Trzeba oszukać sterownik, jak masz problem z uruchomieniem poszukaj wtyczkę temperatury silnika i wypnij ją, pojawij się kontrolka świec - uruchom silnik. Jeżeli niema problemu, przetnij przewód czerwony wychodzący z kostki czujnika tem. silnika i wlutuj rezystor 300Ω. powodzenia.
Jeśli zmniejszysz koło pasowe z 100 na 50 mm to teoretycznie uzyskasz 2x większy moment na stożku, a to już duża różnica. Oczywiście że tak, tylko że jak łupał przyczepę drewna przez powiedzmy 6 godzin, to po takiej zmianie tą samą przyczepę będzie robił w 12 godzin. Braku mocy nic nie oszuka...
Bo nie każdy zna się na silnikach krokowych. Ale też sporo racji mają. Wystarczą obliczenia a fizyki tak nie oszukasz. A porównanie silnika spalinowego do elektrycznego to już irracjonalne zachowanie. Zupełnie inne procesy w nich zachodzą a i sprawność względem mocy też jest dalece inna.
No właśnie się wtrącę ale to do szpeców z falownikami jak można to oszukać bo jednak większość falowników widzi tylko silniki typowe.
Tu już nie o brak stabilizacji chodzi, tylko o trwalość ! Ludzie to kupują w dobrej wierze, a silnik rozpada sie po 1000 motogodzinach. A, że tego Kolegę oszukał sprzedawca, zapewniajacy AVR to juz inna sprawa.
Poważnie - nawet jak podepnę sterownik pompy Pierwsze pytanie - po co taka szewska przeróbka z wymianą pompy została zrobiona... Druga kwestia - trzeba zbadać protokół komunikacji sterownika pompy ze sterownikiem silnika i zaemulować sterownik pompy tak by oszukać sterownik silnika. Sygnał obrotów wziąć można z alternatora choćby.
Nie ma zasysac powietrza. Pewno gaz strzelił i zaślepke wywalił. Map czuje się oszukany i temu silnik wariuje
zużycie oleju spadło o połowę to już byłby dla mnie sukces Witaj, nie liczyłbym na cud w tej kwestii (fizyki nie oszukasz ), nie wiem ile silnik przejechał i czy był żyłowany bo to przecież kluczowa sprawa jego zużycia. Jedynie co mogę powiedzieć z własnych obserwacji, żadne takie cuda nie działają w sposób spektakularny, ja w samochodach powyżej 100tys...
Czy jeśli oszukasz elektronikę i laser świeci silnik przesuwu osuwa go od talerzyka?
Kolego TZOK to doradź jak obejść te błędy jak oszukać elektronikę aby dobrze silnik pracował za podpowiedzi dziękuję
Dzień dobry. Szukałem informacji, ale niestety, ze względu na brak wiedzy, średnio mi poszło. Czy jest możliwość w takim silniku "oszukać" elektronikę i sprawić, aby silnik kręcił się w przeciwnym kierunku? Nie chcę próbować zamieniać przewody na "pałę", boję się spalić sterownik silnika. Może ktoś byłby chętny pomóc :) https://obrazki.elektroda.pl/3442652000_...
Właśnie instalacja 2 gen. emulacji sondy nie wymaga, sonda cały czas pracuje sterując zarówno oryginalnym ECU silnika jak i komp. gazowym - pic polega właśnie na oszukaniu sterownika silnika który "mysli" że cały czas dawkuje benzynę. Kolega douczy się trochę. II generacja jest wyposażana w kontroler i emulator sondy lambda, Koledze się coś pomyliło.
Po przeczytaniu postów podpowiem coś jeszcze co może pomóc. Na ciepłym silniku oszukaj czujnik temperatury (w szereg ok. 2 kom ) tak aby załączały się świece jeżeli zacznie dobrze odpalać zamontuj odp. moduł unikniesz grzebania w pompie
Wiem że matmy nie oszukam ale długo latają że stopera nie latam
Na zimnym silniku oszukać czujnik temperatury i zobaczyć czy wiatrak się włączy. Możliwa usterka wiatraków, dodatkowo w czasie jak się przegrzewa zbadać temperaturę węży na chłodnicę. Moim zdaniem siadają wentylatory.
Czasami nie które elementy komfortu potrzebują bardzo długiego czasu na "uśpienie" Zmierz pobór prądu np. po godzinie, wszystko pozamykaj nawet oszukaj zamknięcie klapy silnika, odczekaj, zmierz i podaj wynik...
Szukamy dalej sposobu na oszukanie tego wejścia albo prostego emulatora czujników. Czy nie będzie lepszym wyjściem założenie tych czujników i wymiana przewodu na 3+5? Mniej roboty będzie z montażem czujników do silnika niż z emulatorem który nie spełni swojego zadania, ponieważ nie uda się emulacja precyzyjnej pracy czujników bez referencji o pozycji...
Tak jak napisałem, połączenie w trójkąt jedynie gdybyś zasilił z falownika 1-fazowego, w tym przypadku. Oznaczenie na dekielku jest na każdym takim silniku.
Autor postu podaje iż na silniku jest 6 pinów , więc jednak tam transoptor może być ,4 piny + 2 prądowe na silnik , ale to tylko przypuszczenia, należało by się temu z bliska przyjrzeć i poeksperymentować odłączając różne piny.
Witam Mam do sprzedania bardzo fajną jednostkę inverterową hitachi RAS-2.5HVRN1 o mocy grzania 7,2 Kw Cop 3,90 Całośc idealnie nadaje się do zaadoptowania do tego projektu Wiadomośc na p.w. Witam, Super projekt:) Czy ogłoszenie jeszcze aktualne, albo może masz coś podobnego ? Pozdrawiam Dodano po 25 By oszuka procesor że silnik dmuchawy wewnę trznej...
Szanowny przedmówco, miałem już ze dwie albo trzy Astry z tym silnikiem, przy rozruchu odgłos jakbyś w ogóle paska rozrządu nie miał i kompresji nie było, a jednak usterki były inne. Przy mocno zużytym silniku można się oszukać.
Silnik z linku wydaje się być "nie oszukany" ma parametry (prąd i moment znamionowy), podobne do silników polskiej produkcji. Myślę, że można go kupić.
Akurat działanie tego układu to dużo więcej współzależności i wcale nie jest takie proste. Wadliwy zawór nie ma wpływu bezpośrednio na moc, ale może powodować wchodzenie silnika w pracę awaryjną, a wtedy moc silnika zostaje znacznie ograniczona. Akurat w tym przypadku jest to taka wcześniejsza wersja układu EGR, którą można z dobrym skutkiem "oszukać"...
Nie ma sensu ograniczyć prądu ładowania dodatkowym rezystorem. Jest jeszcze jedna możliwość. Poszukać wśród złomiarzy na Allegro oryginalny regulator napięcia ze skuterów Yamahy itp. z silnikiem Minarelli — przy nich zwykle były stosowane regulatory z płaską wtyczką. Może będzie kosztował tyle co nowy chiński, ale przynajmniej nie będzie oszukany.
Witam. Potrzebuję zrobić przetwornik napięcie rezystancja. Otóż mam uszkodzony zawór recyrkulacji spalin i świeci mi się kontrolka awarii silnika. Chcę oszukać komputer sterujący pracą silnika. Ten zawór składa się z cewki, trzpienia (podnoszonego przez pole elektromagnetyczne cewki i potencjometru. Ruch trzpienia powoduje zmianę rezystancji (komputer...
Chcę, aby agregat zasilał cały dom, oczywiście w razie awarii, piec z podajnikiem, dwie lodówki, indukcja w domu x2, ale wiadomo, nie chodzą jednocześnie. Zauważ że te 7350 W jest oszukane bo jest to moc silnika spalinowego a nie moc prądnicy. Masz do dyspozycji 3300 W w przypadku podłączenia jednofazowego i 5000W przy obciążeniu 3F. Czyli po 1,66...
Temat jeszcze niestety nie jest rozwiązany. Wymieniono parownik z reduktorem. Okazuje się, że to nie wina parownika. Dodatkowo sprawdzono wtryski, zdjąłem wężyki i wkładałem je do szklanki z wodą-zero bąbelek w wodzie. Dzisiaj odstawiłem auto do mechanika. Sprawdził auto, czy aby go nie oszukałem. Przy chłodnym silniku, wchodził na obroty 400obr/minutę,...
Dość! Masz mieć ECU i wszystkie wymagane czujniki włącznie z MAF. I nie, nie da rady oszukać VP na bazie g*wno podejrzeń. Albo komplet że wszystkimi podzespołami, albo sprzedać to wszystko na złom.
Jeżeli jest to wina immo to musisz ustalić kod po prostu tam siedzi immo oddzielnie najczęściej na motorolli więc musisz sczytać ja i ustaliś pin jak juz go bedziesz miał to wtedy beżesz obojętnie jakią pestkę i kwodowujesz go do immo i wtedy bedzier po krzyku na ominięcie immo nie mam sposobu chyba że założysz specjalny interfejs ktury oszuka sterownik...
Panowie, fizyki się nie oszuka, sprężarka HS-21 przy 1400/min potrzebuje ok 4kW, mniejsze silniki na dłuższą metę nie wytrzymają. marcisarza Jakie masz obroty na sprężarce oraz czym piaskujesz bo się pochwaliłeś.
Ja bym miał. To L2 podłączone do N. Napięcie miedzyfazowe wymusi prawie dwa razy większy prąd testowy. Przycisk test przestanie być miarodajny. Po za tym N to N, ktoś nieświadomy Twojej rzeźby może się oszukać.
Zrobiłem elektryczne autko i poszukuję prostego schematu układu elektronicznego, który by oszukał komputer silnika samochodowego o nieprawidłowej pracy czujnika oleju. Niestety po usunięciu silnika spalinowego, teraz komputer informuje mnie na desce rozdzielczej o uszkodzeniu czujnika oleju w mojej elektrycznej Skodzie Fabii nieprzyjemnym (bo głośnym)...
Emulacja sondy nie jest dobrym pomysłem , ponieważ jeśli będziesz miał źle ustawiony gaz to w takim przypadku sterownik silnika oszukasz będzie myślał że mieszanka jest ok ,a jeśli będziesz miał wtedy za ubogo to w najgorszym wypadku wypali ci zawory bo gaz jest suchszy i osiąga większe temperatury.
Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem, ale: Fizyki raczej nie oszukasz, nie da rady silnikiem 3kW napędzić silnika 15kW, zawsze musisz doprowadzić większą moc a uzyskasz moc mniejszą uwzględniając sprawność urządzeń.
W związku z problemami z pracą silinika po uruchomieniu na beznynie (instalacja LPG firmy BRC chyba Blitz 2 generacja) kombinuję co może być przyczyną. Wiem, że ta instalacja ma emulację sondy lambda, ale to służy do oszukania komputera silnika, że wskazania s. lambda są poprawne. Pytanie czy sam komputer instalacji LPG wykorzystuje sygnał sondy lambda...
Witam. Potrzebuje "oszukać " sterownik silnika, A mianowicie chce mieć przełącznik który po włączeniu będzie wysyłał sygnał, żeby sterownik silnika myślał, że samochód jedzie z prędkością 5km/h ( tak plus minus, moze to być predkosc z przedzialu 3-10 km/h) a po wyłączeniu wszystko będzie działało normalnie. tylko nie wiem czy sterownik bierze sygnał...
Masz złe regulatory. Do takie silniczka i w warunkach w jakich będzie pracował - częste zmiany prędkości, regulator nie może być dobrany "na styk". Albo ktoś naciągnął maksymalny pobór prądu jako bardzo optymistyczny, albo oszukał co do mocy. Jeżeli silnik ma 310W, to rozsądnym wyborem będą regulatory 30A. Objawy jakie opisujesz to typowe dla zbyt słabego...
Tak deska ma żyroskopu i pochylanie steruje silnikami. Faktycznie byłoby to spoko rozwiązanie żeby linka gazu pochylać plytką która jest w desce. I chyba spróbuję taką opcję. A jak oszukać czujniki stop???
Można w mapie też zmienić dawkę rozruchową na ciepłym silniku, albo odpiąć czujnik temperatury silnika.
Witam, mam opla vectrę 2.0 DTL 82KM doładowany. chciałbym na własną rękę podnieść jej lekko moc i tak sobie pomyślałem, czy oszukanie przepływomierza pomogło by troszkę i czy nie zakłóciło pracy całego silnika? Bo jak oszukam lekko przepływomierz czyli będzie dawał informację do sterownika, że więcej powietrza przepłynęło niż w rzeczywistości, to sterownik...
Nie każdy musi się znać na motoryzacji, autor czuje się oszukany więc niech dochodzi swojej racji pamiętając opłacać OC.
To jeszcze sprawdz cisnienie w cylindrach to ci wytlumaczy czy pierscienie czy uszczelniacze zaworow Jak nie zmierzysz ciśnienia nic się nie dowiesz. To podstawowe badanie w tej sytuacji No ale po jaki grzyb w tej sytuacji mierzyć ciśnienie w cylindrach ? No wytłumaczcie mi! Chyba tylko żeby na koszty naciągnąć :D Bardzo dobrze że zapomniałeś, a ja...
350+-50, nie da oszukać się ECU. Ten silnik a dokładniej układ wtryskowy w tym silniku lubił opiłkować więc sądzę że kupiłeś sobie problem. Generalnie sprawdź czy nie masz w filtrze paliwa opiłków ale sądzę że tak. W takim przypadku pompa CR, wtryski do przeglądu w firmie. Zbiornik do wyrzucenia ewentualnie do wypłukania na zewnątrz, napewno nie na...
Oszukaj procesor , zresetuj , zamień kierunki otwierania zworką ( przełącznik opóżnienia silnika M1 lub M2) , spróbuj zaprogramować i napisz co się dzieje. Jeśli to nie pomoże , to zwróć centralę do sprzedawcy.Przed zwrotem do sprzedawcy , upewnij się , że PRAWIDŁOWO ZRESETOWAŁEŚ CENTRALĘ . Bo w fazie poszukiwania położeń krańcowych , pracują równo...
Elektroniki nie oszukasz. Włącz pranie i obserwuj silnik czy nie widać nic niepokojącego. Można jeszcze sprawdzić długość szczotek.
Najtaniej to będzie wymiana silnika. Piszesz że 3 kW - ale czy dobrze oszacowałeś tą moc jesli to silnik jednofazowy 230V ? Są oczywiście takie, oraz często spotyka się oszukaną moc silnika w chińskich sprężarkach.
Witam. Czy po wymianie oringów i podkładek na pompowtryskach, silnik ograniczy konsumpcję oleju do akceptowalnych ilości? Użytkuję Passata 1.9TDI BLS od 7lat i nigdy tam nie zaglądałem bo nie było potrzeby. Obecny przebieg 390tys km. Zwykle dolewałem do około 0,5l oleju między wymianami (co 15 tys.km). Ostatnio muszę dolewać około 0,8 litra na tylko...
Jest stare amerykańskie powiedzenie, że nic w samochodzie nie zastąpi pojemności silnika, żadne turbiny, sprężarki itp. Jest jeszcze inne powiedzenie: od dużej pojemności lepsza jest jeszcze większa pojemność. Im większa pojemność tym lepiej, nawet o kilkanaście cm³. Z większą pojemnością wiąże się większa trwałość silnika w dłuższej eksploatacji....
Muni, dzieki za odpowiedz. Wyobrażam sobie, że jest określona wartość napięcia, która odpowiada odpowiedniemu składowi mieszanki Prawdopodobnie jakaś wartość odpowiadająca mieszance 14,7:1 a inna wartość odpowiadająca ubogiej mieszance i ECU odpowiednio koryguje wtrysk, aby tą wartość osiągnąć. Rozumiem że nie znasz te wartości bo piszesz że nigdzie...
Drodzy Forumowicze, wymieniłem cewki w A4 na jakieś noname i niestety wywala błąd. Błąd kasowałem ale wraca. Pytanie, czy muszę kupować komplet oryginalnych, czy da się jakoś oszukać ten komputer, bo silnik chodzi normalnie. Czy można na przykład zmienić coś przez OBD II?
Prosty test, odłącz świece wadliwe z konektorów a zostaw tylko te działające. Jeśli sterownik świec nie mierzy przepływu prądu w amperach to zadziała, jeśli natomiast mierzy to wszystkie muszą być sprawne. W takim przypadku podłącz do konektorów uszkodzonych świec dodatkowe sprawne świece na zewnątrz silnika łącząc z masą, co "oszuka" sterownik.
Witam wszystkich. Mam problem z Mitsu Pajero V6 3000 benz. 1991. Podczas uruchamiania zimnego silnika obroty powinny wynosić około 1200-1300, u mnie jest to ok.700 obr/min, gdy zimny silnik już po wielkich trudach zapali jest wszystko ok. obroty najpierw wzrosną do 1300 a po rozgrzaniu stabilizują się na 700-750. Silniczek krokowy już wymieniony i działa...
Zapraszam na forum http://motonews.pl/sh_forum.php?op=viewf... opla Omegi) ktoś opisywał te pierdoły i jak one działają - jeżeli dobrze pamiętam chodziło o oszukanie czujnika i świece zarowe grzały przy każdym rozruchu. Czy tak czeka naprawa pompy- posiadam Omegę 2.5 td i przerabiałem to!! Pozdrawiam!!
musi zostać rozbudowane o pompę obiegową no i sterowanie które troszeczkę trzeba oszukać ponieważ ono rozpoznaje pracę silnika .ściąg sobie schemat i wszystko powinno pójść gładko
tak, jest szansa, zlezy jeszcze jaki masz tym tych szyb, silniczki sa z modułami? Jesli tak, to musisz moduły lekko oszukac, silniki sterować ręcznie, bez zadnej automatyki, najprosciej i bez siwych włosów.
.Jeśli masz zwłoki starego digitala proponuje implant układu obrotomierza do obecnej deski. Kupiłem nową deskę stara wyrzuciłem zanim zdążyłem pomyśleć o różnicach technicznych obu desek. Jest inny sposób na oszukanie obrotomierza?
Gdzie znajduje się ten czujnik temperatury silnika i jak można go sprawdzić lub oszukać ? Zimą też nie grzały świece bo długo kręcił a jak odpalił to kupa dymu i nierówna praca silnika. Silnik raczej nie jest wychechłany bo ma orginalny przebieg 180tkm.
Witam, mam potrzebę przerobienia sterowania silników, nie chcąc dokonywać tego w sposób inwazyjny potrzebuję "oszukać" kontroler silnika, podając mu impulsy (ktore normalnie otrzymuje z enkodera) wtedy gdy mój zewnętrzny sterownik zatrzyma silnik Urządzenie jest tak skonstruowane że zatrzymanie jakiegoklwiek silnika (o ile to nie wynika z pracy programu...
oszukanie temperatury silnika oszukanie komputera oszukanie pozycji
schemat zasilacz antenowy radio winda baterie rowerowe połączenie
Przegrzewanie akumulatorów w słuchawkach Philips TAH6005BK/10 Schemat elektryczny Etesia MVEHH 2004 - gdzie znaleźć?