Kranik do góry - rezerwa. Kranik w bok - zamknięty. Kranik w dół - otwarty.
Nie wiem jak w tym konkretnym modelu, ale w większości (a przynajmniej ja nie spotkałem dotąd innego), kiedy kranik jest poziomo (tj pokrętło) to masz zawór zamknięty. Jak jest pionowo - otwarty. Tylko często jest jeszcze rezerwa. I jak jest otwarty pionowo w dół, to jest otwarty "normalnie" i kiedy motor zacznie się krztusić, to wtedy obracasz zawór...
Odkręć pokrywkę gaźnika, bez ściągania wężyka paliwa. Otwórz kranik - paliwo powinno lecieć ciurkiem. Tak sprawdzisz drożność króćca paliwa. Jeśli leci, a nie kapie, to znaczy że problem jest głębiej w gaźniku. Może pływak z iglicą inny, może dalej w dyszach i kanałach.
A teraz kranik jest jak ustawiony? Czy jest otwarty czy rezerwa
Na pierwszy rzut oka wygląda na brak paliwa. Wypala to co ma w gaźniku a później gaśnie. Być może przytkany jest filtr paliwa. Trzeba sprawdzić czy paliwo płynie swobodnie do gaźnika. Można odkręcić śrubę od spodu gaźnika (tą pod skosem) i otworzyć kranik. Paliwo powinno swobodnie płynąć.
Witaj, Ustawienie kranika masz standardowe,dłuższy element kranika do góry rezerwa,w bok lewy zamknięty,na dół otwarty, Jeżeli w każdej pozycji jest otwarty wskazuje na uszkodzony ,ale myślę żebyś sprawdził dokładniej działanie. Pozdro
Ja mam obydwa. Być może układ jest zapowietrzony. Ja w takim przypadku ściągam przewód z gaźnika przy otwartym kraniku, spuszczam trochę paliwa i z cieknącym paliwem zakładam go ponownie. Cieknące paliwo dodatkowo znacznie ułatwia wsunięcie przewodu na króciec. Można również odpowietrzyć układ odkręcając śrubkę komory pływakowej.
Zobacz czy kranik jest otwarty i filtry paliwa, pod ręczną pompką paliwa jest odstojnik. To przyczyna podawanej małej ilości paliwa. Jak to nie pomoże to sprawdź szczelność układu jak pisze Wojtek250590
Witam, to jeszcze sie wyjasnilo : skoro po 'podlaniu zagadal na sekunde' - to znaczy, ze w gazniku nie ma benzyny lub jest bardzo niski poziom, czyli jest zatkany rdza i paprochami kranik paliwa w zbiorniku lub bezposrednio przy gazniku - krociec, na ktory naklada sie wezyk paliwowy, moze byc w nim osad ze zbiornika, czyli na ogol rdza - zatkala na...
osusz ją i spróbuj zapalić bez dodawania gazu. Jeżeli zalewa świecę to chyba odwrotnie . Gaz otwarty do dechy przy zamkniętym kraniku paliwa .
Dysze dokladnie przedmuchane ? Paliwo dociera do gaznika ? Jeszcze jedna wazna rzecz to kranik przy gazniku jak wchodzi wezyk od paliwa musi on byc pionowo w gore wtedy jest otwarty
A czy to zdalne sterowanie z allegro otworzy kranik paliwa i wyciągnie ssanie? Czy panowie zdają sobie z tego sprawę?
Tak jak w temacie Mój mini cross ma nowy silnik. Po otworzeniu kranika paliwo leci z dolotu paliwa, po zakręceniu kranika i odpaleniu chodzi maks. 10 sec. a jeśli odkręcę paliwo gaśnie i zalewa go. Iglica jest na najniższym ustawieniu. Gaźnik wyczyszczony. Jeśli potrzeba więcej informacji to proszę pisać. Pozdrawiam
No to mogę ci powiedzieć że te wyjścia z wężykami to będą od podciśnienia jeden np. może być do zaworu paliwa jeżeli masz otwierany podciśnieniowo a nie zwykły kranik tak że kręcisz nim i masz zamknięte otwarte albo rezerwę jeżeli masz zwykły kranik to możesz zatkać ten wężyk albo jeżeli do niczego ci to nie potrzebne to jednym wężykiem połączyć oba...
Mi też to na początku wyglądało na nagły brak paliwa. DLatego jechałem z otwartym korkiem i kranikiem na przelew i paliwo leciało non stop i nic to nie zmieniło. Zbiornik zdejmowałem parę razy, do wymiany świec i wymiany filtra paliwa i przeglądu cewek i czyszczeniu ich styków na konektorach. Gaźniki ładnie zsynchronizowane. Podczas awarii cewki są...
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
Wystarczy nieszczelny kranik paliwa, lub pozostawienie otwartego na postoju. Paliwo przeleje się przez gaźnik do silnika. Co prawda zbiornik paliwa tam jest mały, ale to wystarczy aby zalać skrzynię korbową. A jak świeca jest mokra, to nic dziwnego że nie możesz odpalić. Wkręć suchą świecę, zakręć dopływ paliwa, wyłącz ssanie, odpalaj na pełnym gazie....
Teraz dopiero przyjrzałem się zdjęciom i przy tak nieszczelnych poskręcanych drutach to nie ma szans na otwarcie kranika i paliwo w gaźniku (w filtrze i wężu sucho), wężyki muszą być na wymiar, szczelne. nie widzę żadnego czarnego wężyka ale przypuszczam, że chodzi o doprowadzający olej do gaźnika. Zdejmij prawy wężyk i zassij nawet ustami i zobacz...
Miałem taki przypadek - winny był dopływ paliwa. Coś przytykało kranik. Na wolnych i średnich obrotach ciągnik pracował, na 2000 obr/min pochodził raz krócej, raz dłużej i gasł. Silnik też był po remoncie. Pomagało zamknięcie i otwarcie kranika. Wcześniej winny był zapchany otworek w korku zamykającym wlew paliwa. I raz jeden sąsiad odstąpił mi brudne...
Sprawdź, czy paliwo zasila gaźnik przy otwartym zbiorniku paliwa, jeśli będzie ok., to szukaj rurki odpowietrzającej i sprawdź ją. Przypuszczam, że w tym pojeździe masz kranik podciśnieniowy sterowany podciśnieniem (wężyk gumowy) z króćca gaźnika i jeśli odłączył się od króćca, to kranik nie poda paliwa (drugim wężykiem) do gaźnika. Zdarza się, że taki...
chociaz przyznam że kiedys sprawiał problemy i czesto na postoju miedzy koszeniami jak zapomniałem zakrecic kranika potrafił wlać całe paliwo z baku do oleju Tak myśle że może jak tym silnikiem kręciłem/obracałem podczas remontu może zawiesił się pływak? W takim wypadku i przy takich objawach (już nie tyle chodzi o to "obracanie" ale o to że się "leje"...
lepiej wjększą dyszę dać Dyszą "główną", którą zapewne masz na myśli, to paliwo jest pobierane z komory gaźnika do cylindra, wiec tylko jeszcze szybciej komora w gaźniku by się opróżniła. Czasami jest tak, że pływak jest plastikowy, ale ma metalowe listki-ograniczniki w obie strony w górę i w dół. Ale może pływak jest ok, ale nie dostaje paliwa ze...
Sprawa się powtarzała od dość dawna ponieważ z dziwnych przyczyn raz przez 2h bez problemu kosiła a potem po 15 minutach nie szło jej odpalić (albo nawet i wcześniej). Dziś wziąłem po kolei sprawdzałem co to może być i wyszło że gaźnik jakoś dziwnie się zatyka. Nie wiem czy dobrze to opisuję ale było tak. Wykręciłem gaźnik i odkręciłem komorę z pływakiem...
W moim gaźniku jest coś nie tak przy otwartym kraniku cieknie bęzyna z otworu przelewowego.dlaczego tak jest co trzeba zrobić? A nie ma prawa nic cieknąć, bo NIE MA takiego paliwa!
cześć. Skuter z silnikiem 157qmj 150cm odpala bezproblemowo, wchodzi na obroty 2000-2200 można dodawać gazu ,wkręca się na obroty i schodzi dobrze. (Przebieg 3500km) Po 10 minutach pracy na jałowych gaśnie . Po zadziałaniu ssania elektrycznego (5 min) nie da się dodać gazu bo gaśnie,dławi się.Po nagrzaniu i dodaniu gazu obroty nie chcą spadać , trzymają...
Objawy które podałeś bardziej wyglądają na problemy z gaźnikiem, a nie elektryczne. Możesz mieć przytkany kranik paliwa, lub problem z zaworem iglicowym pływaka poziomu paliwa. Jeszcze sprawdź z otwartym korkiem wlewu paliwa, może masz zatkane odpowietrzenie. Sprawdź te rzeczy, jeśli będą OK to będzie trzeba szukać dalej.
Blokowanie przelewu dużo Ci nie pomoże. Nadmiar poziomu paliwa zamiast uciekać dołem, zacznie napływać do silnika (skrzyni korbowej). Uruchamianie silnika zalanego w ten sposób jest bardzo upierdliwe. Jeśli masz jakiś tuningowy gaźnik to zamontuj normalny ręczny kranik paliwa (lub tuningowy). Przy każdym innym seryjnym gaźniku, w normalnym jednośladzie...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Po takim czasie należy najpierw kranik na PRI ustawić i przelać gaźniki Odpalamy z kranika w poz. ON, wyciągając ssanie do końca i nie dotykamy manetki gazu. Ruszenie manetką gazu przy otwartym ssaniu powoduje natychmiastowe zalanie świec i nici z odpalenia. Przy temperaturach otoczenie pow. 20*C silnik winien zapalać bez użycia ssania, kręcisz rozrusznikiem...
Do kranika masz dwa wężyki: jeden podciśnieniowy i drugi zasilający gaźnik w paliwo. W momencie uruchomienia silnika w kolektorze dolotowym wytwarza się podciśnienie które poprzez wężyk powoduje między innymi otwarcie kranika i tak dalej. Pisałeś że jak zasysasz powietrze przez ten wężyk to paliwo leci do gaźnika czyli ok. Jeśli ci skuter nie chce odpalic...
Spytam z przekorą, a jak się ma przepis, pozwalający na pracę silnika pojazdu nie dłużej niż minutę na postoju ? Jakiś czas temu zainteresowałem się tą kwestią - otóż na terenie Twojej posesji może pracować na postoju jak długo chcesz. Przepis obowiązuje jedynie na drodze publicznej. Co do zostawiania pełnego/pustego zbiornika - oba rozwiązania maja...
Nie ma jest jedna cewka. Ale po co mam to zrobić? I skąd wezme drugie podciśnienie. Jeśli chodzi Ci o pobieranie paliwa to mogę otworzyć kranik na grawitacje a nie na podciśnienie. Wtedy pewność że paliwo do gaźników dochodzi.
Dziękuje za odpowiedz ,podejrzewam aku ze padł bo nie trzyma ,a jak trzyma to chwile (młody przejechał z 4km i aku nie naładowało sie ) a teraz 10 min i odpalał z rozrusznika ,co do paliwa to masz racje stare chociaż wlałem juz 80% świeżego ,ale mogły jakieś syfy zostać filtr jutro kupie ,a co ciekawe kraniku nie możną zakręcić musiało skorodować ,cały...
Trochę dziwne, że niby wszystko jest Ok, a nie pali? Napraw układ rozrusznika nożnego. Może sprężyna powrotna? Od tego trzeba zacząć. Jak sprawdzałeś iskrę? Jak wygląda świeca po próbie normalnego odpalenia - bez dolewania paliwa do gaźnika. A w ogóle jak Ci się to udało zrobić? Jaki masz kranik? Mechaniczny czy podciśnieniowy? Jakie ssanie? Czy jest...
Na 98 to sprawna 125ka ma biedę jechać... sprawdź drożność kranika paliwa (odepnij przewód paliwowy od kranika i go otwórz - zobacz czy pocieknie paliwo), ew. wyczyść gaźnik i zalej normalnej 95'ki. 98 to paliwo do silników o wysokim stopniu sprężania. W takim silniku żaden z niego pożytek, a trzeba by zapłon przestawiać.
Witam Ponownie ;) Nie znam tego silnika, lecz wydaje mi się, że jest to 2t czyż tak? Ta dźwignia przy kierownicy to zapewne ssanie będzie. Czyli wychodzi na to, że jeżeli piszesz, że mając je otwarte silnik pracuje lepiej, to dostaje zbyt mało paliwa. Zacząłbym od dokładnego czyszczenia gaźnika, następnie jego regulacji. Wyczyść dodatkowo filtr powietrza,...
Na zdjętym przewodzie paliwowym, jak otworzysz kranik to powinno ładnie lecieć paliwo. Czy tak się dzieje? Jeśli tak, to musisz szukać przyczyny gdzie indziej.
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim Mińskiem 125 a dokładnie z gaźnikiem. Posiadam gaźnik o nazwie Pacco, znalazłem info o nim i jest on produkcji Indyjskiej. Jest to oryginalny gaźnik w tym moto. Problem polega na tym, że na postoju stoi na stopce bocznej, kranik czy to zakręcony czy otwarty nie ma...
Jeśli był otwierany kranik to otwórz go drugi raz i sprawdź stan membrany i złożenie. Bez podciśnienia membrana powinna być w poziomie a iglica blokować paliwo. Sprawdź tez stan uszczelki na membranie, na tej metalowej części.
Miałem podobny problem. Ustawiłem rozrząd i zawory. Gaźnik zamykał mi dopływ, podgiąłem mu blaszkę na pływaku, aby pobierał większą dawkę, potem wszystko było okej. Przede wszystkim jednak, sprawdź podstawowe rzeczy - ilość paliwa, czy nie masz ustawionej rezerwy na kraniku, czy ssanie jest zamknięte/otwarte, wyczyść filtr powietrza, świece, sprawdź...
Motojuza co ty za herezje opowiadasz??Chyba nie miałeś do czynienia z japońskimi motocyklami.. Aropce, słuchaj: środkowy króciec zespołu gaźnikow (są tam 4 gaźniki) zaznaczony zieloną strzałką to dopływ paliwa do gaźników-tu podłącz wężyk od kranika, ten dolotowy powinien być większej srednicy. Kranik jest typu podciśnieniowego, tzn paliwo w pozycji...
Napisz czy silnik jest 4T czy 2T. Takie są zasady forum. Pewnie nie czytałeś. Trudno szukać w necie informacji na ten temat a motorków są tysiące. To zniechęca do pomocy! Uszkodzona obudowa filtra nie powinna wpływać na zapalanie. Ma zapalić nawet z otwartym wlotem do gaźnika! Sprawdź działanie kranika podciśnieniowego. Rurkę podciśnienia trzeba zassać(!)...
Witam, po paru latach nieużytkowania postanowiłem ,,odkurzyć'' swojego Mińska. Miałem problem z gaźnikiem, po przelaniu go cały czas ciekł. Zmieniłem uszczelkę-nie pomogło.Po dłuższych perypetiach z nim zmieniłem gaźnik na taki sam K62C. Zmieniłem świece na nową, nowy kranik, świeże paliwo. Motorek odpalił, ale sukces tylko połowiczny gdyż zalewa mi...
Tą do gaźnika płynie paliwo a tą do króćca jest pobierane podciśnienie które powoduje otwarcie kranika. Odłącz podciśnienie i spróbuj pociągnąć powietrze do siebie, sprawdzisz wtedy jak zachowuje się kranik.
Witam mam podobny problem, paliwo z baku nie chce lecieć do gaźnika, co z tym zrobić? Ktoś mi wytłumaczy po chłopsku ale mądrze? Żeby leciało paliwo silnik musi pracować (przynajmniej kręcić rozrusznikiem). Kranik wymaga podciśnienia żeby się otworzyć i puścić paliwo.
nie pompuje paliwa Ściągnij przy gaźniku wężyk paliwowy idący od zbiornika paliwa i zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem leci swobodnie paliwo z tego wężyka? Działa to tak, że podczas kręcenia robi się podciśnienie w króćcu dolotowym i przekazane za pomocą drugiego wężyka na kranik paliwa powinno otworzyć dopływ paliwa ze zbiornika do gaźnika....
Żeby tak rozkalibrować dysze to musiałby chyba żebrówką szostką czyścić :) normalnie paliwo przelewa. Odkręć górę gaźnika i otwórz kranik, ruszaj góra dół pływakiem i patrz czy paliwo zamyka i otwiera. Jak się leje cały czas to zaworek. Dyszami takiego zużycia nie powinien zrobić, ja zakładałem wszystkie dysze jakie się dały wkręcić i nigdy spalanie...
W skrzyni korbowej powinien być kranik do przewietrzania zalanego silnika. Jak silnik wejdzie na obroty otwórz go i zobacz ile paliwa wylatuje z niego. Prawdopodobnie zalewa skrzynię korbową ciekła frakcja paliwa.
Cześć, znajomy przyprowadził mi to cholerstwo i poprosił o naprawę. Niestety się zgodziłem... Skuter to Zipp Quantum GT5 z silnikiem dwusuwowym. Problem polega na chwilowych utratach mocy podczas jazdy. Trzymając gaz nieruchomo w połowie skuter przyspiesza, traci moc na 1 sekundę, po 1 sekundzie znowu przyspiesza i tak w kółko. Z maksymalnie otwartą...
Witam, niedawno kupiłem MZtke 150 i ponieważ parę lat nie była odpalana to trzeba było wszystko posprawdzać min: Gaźnik wyczyściłem, zapłon ustawiłem i tak samo platynki (zapłon platynowy 12v) pierścienie wymieniłem, bo już przepuszczały i nowa świeca firmy iskra f95. No i dobra odpaliła, jakoś tam się przejechałem, no ale nie ma mocy na 4 biegu, jedynie...
chodzi o to, że gaźnik jest wyciągnięty ze sprawnego motoru co miał zaledwie przejechane około 500 km więc z pływakiem nie grzebałem, a ten oryginalny gaźnik miał przestawiony pływak bo jak był otwarty kranik po kilku sekundach paliwo wylewało się z przelewu to dogiąłem jedną blaszkę, że już sie nie przelewa. Nie wiem dokładnie jak ma być ustawiony...
Witam, złożyłem Jawę. Silnik działa dobrze, świece na razie nie okopcone, kolor ceglasty, na oleju mixol. Po przepaleniu około 5 litrów paliwa. Jest tylko jeden problem, cieknie mi z gaźnika, wiem że trzeba ustawić w gaźniku poziom paliwa na odpowiednią wartość. Nie wiem czy to w tym tkwi problem, ponieważ jak otworzę kranik i poczekam dłuższy czas,...
jak się naleje na świece paliwa to gada ale ledwo i tylko chwile nawet na obroty nie chce wejść Nic dziwnego . wypali tylko to co podlałeś i koniec . Sprawdź czy paliwo leci z kranika . Czy jest benzyna w komorze pływakowej ew. czy dysze nie są zatkane . mam tłok ostawiony w gmp to platynki powinny być otwarte a u mnie się otwierają jak tłok jest na...
Sytuacja wygląda tak, otworzyłem kranik mechanicznie (w tym modelu jest taka opcja, miejsce do przekręcenia śrubokrętem) i paliwo doszło do gaznika, ale nadal nie odpalił, wcześniej zanim otworzyłem kranik psikałem samostartem do wlotu powietrza i nawet nie pierd... Co może być nie tak, czy stracił kompresje, jak to w domowych warunkach sprawdzić? Gdzie...
Ostatnio wymieniłem cylinder i tłoka. Czy skuter jeździł po tej wymianie? Czy od wymiany nie odpala? Jaka była przyczyna tej "naprawy"? Ciekawi mnie jak wygląda teraz sprawa kompresji, może coś przy wymianie poszło nie tak i teraz silnik nie ma kompresji? Jak stan zaworu membranowego (membrany) cylindra? Jak masz palnik gazowy albo dostęp do kuchenki...
Witajcie, Skuter to Romet 747, 4T, silnik 139QMB. Wymieniłem cylinder kit 50 ccm oraz głowicę do 50 ccm z uwagi na wcześniejsze spalanie oleju silnikowego. Obecnie założony budżetowy zestaw od Moretti. W czasie remontu - tłok założony prawidłowo, luz na zamkach pierścieni tłokowych sprawdzany. Nowa głowica rozbierana, zawory były docierane. Rozrząd...
Witam. mam problem z moją strzałą. po kilku dni postoju cieknie mi paliwo z gaźnika i filtra powietrza. wiem na 100% że mam do wymiany zawór membranowy... ale zastanawia mnie dlaczego po kilku dniach postoju cieknie mi paliwo z gaźnika. W lecie wymieniłem tłok, pierścienie, cylinder i głowice ponieważ skończyły się pierścienie, i zastanawia mnie czy...
W pokrywce na którą zakłada się wężyk od spodu jest gniazdo zaworu pływaka(taka tulejka aluminiowa lub mosiężna),spróbuj ją opuścić troszeczkę w dół,będzie mniejszy poziom paliwa.Sprawdź czy się przelew nie zacina,i czy jak otworzysz kranik to po pewnym czasie nie kapie paliwo z gaźnika.
A sprawdzałeś pompkę mechaniczną czy podaje paliwo odpowietrznikiem kręcąc silnikiem ?? Bo jak nie to może wogóle nie załapać . Czy wtryski nie podają paliwa , czy do nich nie dochodzi paliwo ?? Bo jak dochodzi a nie odpala to mogły zapiec się wtryski lub stanąć przez 2 lata . A nie próbuje lekko kopcić z komina ?? :| Dodano po 1 Może głupie pytanie...
Udało mi się zdobyć gaźnik od jawy 175, ale niestety pojawił się problem mianowicie kiedy otworzę kranik, podpompuję i próbuję odpalić to efektów nie widać, ponieważ paliwo nie dociera do cylindrów, świece są suche. Paliwo natomiast wypływa dość szybkim strumieniem dwoma małymi dziurkami z tyłu gaźnika od strony filtra powietrza. Próbowałem sposobu...
Ok fajnie dzięki wielkie też do nich napiszę bo też mam piekłem z tą uszczelką to chyba standard Dodano po 53 U mnie tą srubka do regulacji dawki była wkrecona na maksa. I tak zostawiłem A podkrecilem tylko linkę od gazu żeby przepustnica się całkiem otwierala i teraz idzie lepiej tyko na początku musi spalić nadmiar paliwa.aha i kranik jest otwarty...
Kranik niczego nie daje, tym bardziej powietrza. Górny króciec to podciśnieniowy regulator kranu, z niego musisz zassać powietrze a otworzy się dolny króciec, z którego paliwo popłynie. Inaczej dolny króciec nie puści paliwa.
Witam wszystkich czytających. Zachęcony testami agregatów znalezionymi w necie, zacząłem szukać inwerterowego agregatu prądotwórczego do zasilania awaryjnego mojego mieszkania. Po długich namysłach wybór padł na 3kW STANLEY SIG 3050 – oferowany w jednej z popularniejszych sieci marketów budowlanych. Wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/7313630600_1...
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Kplego Januszkos. W syrenie korek spustowy był w tylko jednej komorze korbowej, a to dlatego że awaryjna pompa paliwa była napędzana podciśnieniem komory korbowej. W przypadku uszkodzenia membrany komora napełniała się benzyną. Iskra jest, słaba ale jest. Tylko że na wykręconej świecy pod ciśnieniem w cylindrze iskra może zanikać. Gdyby gaźnik "przelewał"...
Witam Coś masz z tą membranką w zaworze nie halo.Jak dasz podciśnienie do niego to powinien się otworzyć.I nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny.Sprawdź w pierwszej kolejności przewód podciśnieniowy , może on jest uszkodzony i masz takie dziwne objawy. :|
kranik paliwa otwarty kranik paliwo kranik paliwa skuter
moduł zmywarki siemens blokować szyba czesci sharp
Uszkodzenie wyświetlacza ekspresu do kawy przez insekt a gwarancja Nie działające pedały w organach elektronicznych - przyczyny