Odkręć pokrywkę gaźnika, bez ściągania wężyka paliwa. Otwórz kranik - paliwo powinno lecieć ciurkiem. Tak sprawdzisz drożność króćca paliwa. Jeśli leci, a nie kapie, to znaczy że problem jest głębiej w gaźniku. Może pływak z iglicą inny, może dalej w dyszach i kanałach.
Taka uwaga z Hondą. Tam na kraniku jest taki cwany filtr, który nie przepuszcza wody. Jak sobie kupiłem Hondę i mi zdechła to pół silnika rozkręciłem zanim się nie spostrzegłem że pomimo chlupania w baku nic nie leci do gaźników (to była V2 - VT Shadow) na żadnej pozycji. Także polecam spuścić wszystko z baku, przepłukać go i zatankować ponownie. A...
Na pierwszy rzut oka wygląda na brak paliwa. Wypala to co ma w gaźniku a później gaśnie. Być może przytkany jest filtr paliwa. Trzeba sprawdzić czy paliwo płynie swobodnie do gaźnika. Można odkręcić śrubę od spodu gaźnika (tą pod skosem) i otworzyć kranik. Paliwo powinno swobodnie płynąć.
Teraz dopiero przyjrzałem się zdjęciom i przy tak nieszczelnych poskręcanych drutach to nie ma szans na otwarcie kranika i paliwo w gaźniku (w filtrze i wężu sucho), wężyki muszą być na wymiar, szczelne. nie widzę żadnego czarnego wężyka ale przypuszczam, że chodzi o doprowadzający olej do gaźnika. Zdejmij prawy wężyk i zassij nawet ustami i zobacz...
Tą do gaźnika płynie paliwo a tą do króćca jest pobierane podciśnienie które powoduje otwarcie kranika. Odłącz podciśnienie i spróbuj pociągnąć powietrze do siebie, sprawdzisz wtedy jak zachowuje się kranik.
Kranik do góry - rezerwa. Kranik w bok - zamknięty. Kranik w dół - otwarty.
Ja mam obydwa. Być może układ jest zapowietrzony. Ja w takim przypadku ściągam przewód z gaźnika przy otwartym kraniku, spuszczam trochę paliwa i z cieknącym paliwem zakładam go ponownie. Cieknące paliwo dodatkowo znacznie ułatwia wsunięcie przewodu na króciec. Można również odpowietrzyć układ odkręcając śrubkę komory pływakowej.
Próbowałeś zrobić kranik na przelew i jechać z otwartym zbiornikiem? Nie rozumiem jak kranik na przelew? Kranik ustawiany różnie w tym momencie otwarty że bez podciśnienia paliwo dochodzi do pompki.
Dysze dokladnie przedmuchane ? Paliwo dociera do gaznika ? Jeszcze jedna wazna rzecz to kranik przy gazniku jak wchodzi wezyk od paliwa musi on byc pionowo w gore wtedy jest otwarty
Nie jestem pewny jak jest w tym konkretnym modelu, ale zwykle jest tak. Dźwignia poziomo - kranik zamknięty. Dźwignia pionowo "w dół" - kranik otwarty z głównego zbiornika. Dźwignia pionowo "w górę" - otwarta rezerwa. Poza tym, możesz po prostu ściągnąć wężyk z gaźnika i zobaczyć kiedy paliwo leci, a kiedy nie ;) .
chodzi o to, że gaźnik jest wyciągnięty ze sprawnego motoru co miał zaledwie przejechane około 500 km więc z pływakiem nie grzebałem, a ten oryginalny gaźnik miał przestawiony pływak bo jak był otwarty kranik po kilku sekundach paliwo wylewało się z przelewu to dogiąłem jedną blaszkę, że już sie nie przelewa. Nie wiem dokładnie jak ma być ustawiony...
A czy to zdalne sterowanie z allegro otworzy kranik paliwa i wyciągnie ssanie? Czy panowie zdają sobie z tego sprawę?
osusz ją i spróbuj zapalić bez dodawania gazu. Jeżeli zalewa świecę to chyba odwrotnie . Gaz otwarty do dechy przy zamkniętym kraniku paliwa . Paliwo do cylindra nie dostaje się bezpośrednio z wężyka. Po drodze jest jeszcze m.in. komora pływakowa. Więc zamknięcie kraniku nic nie da. Świeca będzie zalana paliwem z gaźnika przez otwartą maksymalnie przepustnice...
Tak jak w temacie Mój mini cross ma nowy silnik. Po otworzeniu kranika paliwo leci z dolotu paliwa, po zakręceniu kranika i odpaleniu chodzi maks. 10 sec. a jeśli odkręcę paliwo gaśnie i zalewa go. Iglica jest na najniższym ustawieniu. Gaźnik wyczyszczony. Jeśli potrzeba więcej informacji to proszę pisać. Pozdrawiam
Mi też to na początku wyglądało na nagły brak paliwa. DLatego jechałem z otwartym korkiem i kranikiem na przelew i paliwo leciało non stop i nic to nie zmieniło. Zbiornik zdejmowałem parę razy, do wymiany świec i wymiany filtra paliwa i przeglądu cewek i czyszczeniu ich styków na konektorach. Gaźniki ładnie zsynchronizowane. Podczas awarii cewki są...
Do kranika masz dwa wężyki: jeden podciśnieniowy i drugi zasilający gaźnik w paliwo. W momencie uruchomienia silnika w kolektorze dolotowym wytwarza się podciśnienie które poprzez wężyk powoduje między innymi otwarcie kranika i tak dalej. Pisałeś że jak zasysasz powietrze przez ten wężyk to paliwo leci do gaźnika czyli ok. Jeśli ci skuter nie chce odpalic...
Witam, niedawno kupiłem MZtke 150 i ponieważ parę lat nie była odpalana to trzeba było wszystko posprawdzać min: Gaźnik wyczyściłem, zapłon ustawiłem i tak samo platynki (zapłon platynowy 12v) pierścienie wymieniłem, bo już przepuszczały i nowa świeca firmy iskra f95. No i dobra odpaliła, jakoś tam się przejechałem, no ale nie ma mocy na 4 biegu, jedynie...
Ewidentnie silnik jest zalany. Będzie dalej zalewać świecę póki paliwo które zastało w komorze korbowej się nie wypali. Próbuj odpalać przy zakręconym kraniku i otwartej przepustnicy. Nie zostawiłeś przypadkiem otwartego kranika na postoju?
Wystarczy nieszczelny kranik paliwa, lub pozostawienie otwartego na postoju. Paliwo przeleje się przez gaźnik do silnika. Co prawda zbiornik paliwa tam jest mały, ale to wystarczy aby zalać skrzynię korbową. A jak świeca jest mokra, to nic dziwnego że nie możesz odpalić. Wkręć suchą świecę, zakręć dopływ paliwa, wyłącz ssanie, odpalaj na pełnym gazie....
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Spytam z przekorą, a jak się ma przepis, pozwalający na pracę silnika pojazdu nie dłużej niż minutę na postoju ? Jakiś czas temu zainteresowałem się tą kwestią - otóż na terenie Twojej posesji może pracować na postoju jak długo chcesz. Przepis obowiązuje jedynie na drodze publicznej. Co do zostawiania pełnego/pustego zbiornika - oba rozwiązania maja...
Miałem taki przypadek - winny był dopływ paliwa. Coś przytykało kranik. Na wolnych i średnich obrotach ciągnik pracował, na 2000 obr/min pochodził raz krócej, raz dłużej i gasł. Silnik też był po remoncie. Pomagało zamknięcie i otwarcie kranika. Wcześniej winny był zapchany otworek w korku zamykającym wlew paliwa. I raz jeden sąsiad odstąpił mi brudne...
Sprawdź, czy paliwo zasila gaźnik przy otwartym zbiorniku paliwa, jeśli będzie ok., to szukaj rurki odpowietrzającej i sprawdź ją. Przypuszczam, że w tym pojeździe masz kranik podciśnieniowy sterowany podciśnieniem (wężyk gumowy) z króćca gaźnika i jeśli odłączył się od króćca, to kranik nie poda paliwa (drugim wężykiem) do gaźnika. Zdarza się, że taki...
chociaz przyznam że kiedys sprawiał problemy i czesto na postoju miedzy koszeniami jak zapomniałem zakrecic kranika potrafił wlać całe paliwo z baku do oleju Tak myśle że może jak tym silnikiem kręciłem/obracałem podczas remontu może zawiesił się pływak? W takim wypadku i przy takich objawach (już nie tyle chodzi o to "obracanie" ale o to że się "leje"...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Dziękuje za odpowiedz ,podejrzewam aku ze padł bo nie trzyma ,a jak trzyma to chwile (młody przejechał z 4km i aku nie naładowało sie ) a teraz 10 min i odpalał z rozrusznika ,co do paliwa to masz racje stare chociaż wlałem juz 80% świeżego ,ale mogły jakieś syfy zostać filtr jutro kupie ,a co ciekawe kraniku nie możną zakręcić musiało skorodować ,cały...
Dobra,trafiles w temat!:) Ale sluchaj: Jak juz nie chce jezdzic to zdejmuje wezyk z gaznika i? Paliwo nie leci! Leci dopiero gdy wezyk opuszcze w dol. Potem moge podniesc go jak chce i leci dopoki sie nie przejade ten kilometr-dwa. Dmuchnelem w wezyk troche sprezarka ale bez zmian-1-2km i stop. Wykrecilem kranik,wyczyscilem,przedmuchalem sprezarka(byl...
Trochę dziwne, że niby wszystko jest Ok, a nie pali? Napraw układ rozrusznika nożnego. Może sprężyna powrotna? Od tego trzeba zacząć. Jak sprawdzałeś iskrę? Jak wygląda świeca po próbie normalnego odpalenia - bez dolewania paliwa do gaźnika. A w ogóle jak Ci się to udało zrobić? Jaki masz kranik? Mechaniczny czy podciśnieniowy? Jakie ssanie? Czy jest...
Napisz czy silnik jest 4T czy 2T. Takie są zasady forum. Pewnie nie czytałeś. Trudno szukać w necie informacji na ten temat a motorków są tysiące. To zniechęca do pomocy! Uszkodzona obudowa filtra nie powinna wpływać na zapalanie. Ma zapalić nawet z otwartym wlotem do gaźnika! Sprawdź działanie kranika podciśnieniowego. Rurkę podciśnienia trzeba zassać(!)...
Witam, po paru latach nieużytkowania postanowiłem ,,odkurzyć'' swojego Mińska. Miałem problem z gaźnikiem, po przelaniu go cały czas ciekł. Zmieniłem uszczelkę-nie pomogło.Po dłuższych perypetiach z nim zmieniłem gaźnik na taki sam K62C. Zmieniłem świece na nową, nowy kranik, świeże paliwo. Motorek odpalił, ale sukces tylko połowiczny gdyż zalewa mi...
Witam. Mam problem z odpalaniem agregatu kaltmann k-ak 2500. Nie chce odpalać na ssaniu. Po kilkukrotnej próbie odpalenia i przesunięciu dźwigni ssania do połowy agregat odpala bez problemu. Regulator obrotów działa dobrze po podpięciu narzędzi. Wymieniona świeca. Przerwa na cewce ustawiona na 0.15mm. Gaźnik wyczyszczony jednak nie jestem pewien ustawienia...
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim Mińskiem 125 a dokładnie z gaźnikiem. Posiadam gaźnik o nazwie Pacco, znalazłem info o nim i jest on produkcji Indyjskiej. Jest to oryginalny gaźnik w tym moto. Problem polega na tym, że na postoju stoi na stopce bocznej, kranik czy to zakręcony czy otwarty nie ma...
Na 98 to sprawna 125ka ma biedę jechać... sprawdź drożność kranika paliwa (odepnij przewód paliwowy od kranika i go otwórz - zobacz czy pocieknie paliwo), ew. wyczyść gaźnik i zalej normalnej 95'ki. 98 to paliwo do silników o wysokim stopniu sprężania. W takim silniku żaden z niego pożytek, a trzeba by zapłon przestawiać.
Na zdjętym przewodzie paliwowym, jak otworzysz kranik to powinno ładnie lecieć paliwo. Czy tak się dzieje? Jeśli tak, to musisz szukać przyczyny gdzie indziej.
Jeśli był otwierany kranik to otwórz go drugi raz i sprawdź stan membrany i złożenie. Bez podciśnienia membrana powinna być w poziomie a iglica blokować paliwo. Sprawdź tez stan uszczelki na membranie, na tej metalowej części.
lepiej wjększą dyszę dać Dyszą "główną", którą zapewne masz na myśli, to paliwo jest pobierane z komory gaźnika do cylindra, wiec tylko jeszcze szybciej komora w gaźniku by się opróżniła. Czasami jest tak, że pływak jest plastikowy, ale ma metalowe listki-ograniczniki w obie strony w górę i w dół. Ale może pływak jest ok, ale nie dostaje paliwa ze...
Motojuza co ty za herezje opowiadasz??Chyba nie miałeś do czynienia z japońskimi motocyklami.. Aropce, słuchaj: środkowy króciec zespołu gaźnikow (są tam 4 gaźniki) zaznaczony zieloną strzałką to dopływ paliwa do gaźników-tu podłącz wężyk od kranika, ten dolotowy powinien być większej srednicy. Kranik jest typu podciśnieniowego, tzn paliwo w pozycji...
Zobacz czy kranik jest otwarty i filtry paliwa, pod ręczną pompką paliwa jest odstojnik. To przyczyna podawanej małej ilości paliwa. Jak to nie pomoże to sprawdź szczelność układu jak pisze Wojtek250590
Nic jeszcze nie sprawdziłem prócz filtra powietrza. Kranik działa. Po odpaleniu agregat rusza, tam jest taka wajcha z tylu, jak ją odchylam to silnik się rozkręca i jak ją zostawię otwarta to po chwili zgaśnie. Tak samo jest jak jest zamknięta. Paliwo ma ok 2 miesięcy.
Witam mam podobny problem, paliwo z baku nie chce lecieć do gaźnika, co z tym zrobić? Ktoś mi wytłumaczy po chłopsku ale mądrze? Żeby leciało paliwo silnik musi pracować (przynajmniej kręcić rozrusznikiem). Kranik wymaga podciśnienia żeby się otworzyć i puścić paliwo.
Sprawa się powtarzała od dość dawna ponieważ z dziwnych przyczyn raz przez 2h bez problemu kosiła a potem po 15 minutach nie szło jej odpalić (albo nawet i wcześniej). Dziś wziąłem po kolei sprawdzałem co to może być i wyszło że gaźnik jakoś dziwnie się zatyka. Nie wiem czy dobrze to opisuję ale było tak. Wykręciłem gaźnik i odkręciłem komorę z pływakiem...
Przy opuszczonym pływaku dmucham przez kanał paliwowy i jest prawidłowo zamknięty bo nie dopuszcza powietrza, przy otwartym - sytuacja odwrotna. Czym ? Może ustami? Jest pompka z manometrem. Posiadam sam taką w domowym warsztacie, nie jest to rarytas (trochę ciężko pompuje się :) ) ale wszystko co trzeba sprawdzę, szczelność zaworu, szczelność silnika....
nie pompuje paliwa Ściągnij przy gaźniku wężyk paliwowy idący od zbiornika paliwa i zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem leci swobodnie paliwo z tego wężyka? Działa to tak, że podczas kręcenia robi się podciśnienie w króćcu dolotowym i przekazane za pomocą drugiego wężyka na kranik paliwa powinno otworzyć dopływ paliwa ze zbiornika do gaźnika....
Żeby tak rozkalibrować dysze to musiałby chyba żebrówką szostką czyścić :) normalnie paliwo przelewa. Odkręć górę gaźnika i otwórz kranik, ruszaj góra dół pływakiem i patrz czy paliwo zamyka i otwiera. Jak się leje cały czas to zaworek. Dyszami takiego zużycia nie powinien zrobić, ja zakładałem wszystkie dysze jakie się dały wkręcić i nigdy spalanie...
Jak to dwa wężyki? Zrób zdjęcia tego kranika i wężyków przy gaźniku. Normalnie Do automatycznego kranika idą dwa wężyki. Jeden prowadzi paliwo do gaźnika i ten musi zostać jeżeli jest zwykły mechaniczny kranik. Drugi podaje podciśnienie z jakiegoś miejsca na króćcu ssącym za gaźnikiem. Ten przy używaniu zwykłego kranika trzeba zaślepić aby silnik nie...
jak się naleje na świece paliwa to gada ale ledwo i tylko chwile nawet na obroty nie chce wejść Nic dziwnego . wypali tylko to co podlałeś i koniec . Sprawdź czy paliwo leci z kranika . Czy jest benzyna w komorze pływakowej ew. czy dysze nie są zatkane . mam tłok ostawiony w gmp to platynki powinny być otwarte a u mnie się otwierają jak tłok jest na...
W skrzyni korbowej powinien być kranik do przewietrzania zalanego silnika. Jak silnik wejdzie na obroty otwórz go i zobacz ile paliwa wylatuje z niego. Prawdopodobnie zalewa skrzynię korbową ciekła frakcja paliwa.
GDYBY TŁOK SPUCHŁ TO BY SILNIK STANĄŁ TAKI PROBLEM MIAŁEM W MZ, USZCZELNIACZE SĄ NOWE ŁOŻYSKA WG KATALOGU KUPIŁEM W SKLEPIE MOTORYZACYJNYM(ALE CO ONE MOGĄ MIEĆ DO TEGO?)PALATYNKI ZAŁOŻYŁEM NOWE BYŁA TOTALNA KICHA WIĘC WYCZYŚCIŁEM STARE I ISKRA WSZYSTKO SUPER JESZCZE PRZYCHODZI MI NA MYŚLĘ TEMAT Z KRANIKIEM PONIEWAŻ JAK JEST NOWY KRANIK TO RURKI KTÓRE...
Witam, złożyłem Jawę. Silnik działa dobrze, świece na razie nie okopcone, kolor ceglasty, na oleju mixol. Po przepaleniu około 5 litrów paliwa. Jest tylko jeden problem, cieknie mi z gaźnika, wiem że trzeba ustawić w gaźniku poziom paliwa na odpowiednią wartość. Nie wiem czy to w tym tkwi problem, ponieważ jak otworzę kranik i poczekam dłuższy czas,...
Witaj, Ustawienie kranika masz standardowe,dłuższy element kranika do góry rezerwa,w bok lewy zamknięty,na dół otwarty, Jeżeli w każdej pozycji jest otwarty wskazuje na uszkodzony ,ale myślę żebyś sprawdził dokładniej działanie. Pozdro
Cześć, mam skuter Ovetto MBK 50 (czyli klon Neosa), który niedawno całkowicie przestał odpalać. Iskra jest, nawet nowa świeca, kompresja raczej jest, na kopniku czuć lekki opór, jak odkręcę świecę to nie ma prawie żadnego oporu. Paliwo raczej podaje, bo świeca po chwili jest mokra, próbowałem wtrysnąć "plaka" wprost do dolotu i też nie odpala. Gaźnik...
Sytuacja wygląda tak, otworzyłem kranik mechanicznie (w tym modelu jest taka opcja, miejsce do przekręcenia śrubokrętem) i paliwo doszło do gaznika, ale nadal nie odpalił, wcześniej zanim otworzyłem kranik psikałem samostartem do wlotu powietrza i nawet nie pierd... Co może być nie tak, czy stracił kompresje, jak to w domowych warunkach sprawdzić? Gdzie...
Witam. Chciałbym zamontowac pompe obiegową przy piecu bo wg mnie woda zaczeła nie krązyć do dwóch ostatnich grzejników. Wszystko byłoby proste, gdyby nie to że piec mam w łazience niestety. Mieszkanie lekko ponad 100 metrów plus poddasze. Na zasilaniu byłoby ciężko gdyż jest gruba rura, 2 cale jak nie większa. Na powrocie jest raczej calówka, ale.....
Ostatnio wymieniłem cylinder i tłoka. Czy skuter jeździł po tej wymianie? Czy od wymiany nie odpala? Jaka była przyczyna tej "naprawy"? Ciekawi mnie jak wygląda teraz sprawa kompresji, może coś przy wymianie poszło nie tak i teraz silnik nie ma kompresji? Jak stan zaworu membranowego (membrany) cylindra? Jak masz palnik gazowy albo dostęp do kuchenki...
Cześć, znajomy przyprowadził mi to cholerstwo i poprosił o naprawę. Niestety się zgodziłem... Skuter to Zipp Quantum GT5 z silnikiem dwusuwowym. Problem polega na chwilowych utratach mocy podczas jazdy. Trzymając gaz nieruchomo w połowie skuter przyspiesza, traci moc na 1 sekundę, po 1 sekundzie znowu przyspiesza i tak w kółko. Z maksymalnie otwartą...
Witajcie, Skuter to Romet 747, 4T, silnik 139QMB. Wymieniłem cylinder kit 50 ccm oraz głowicę do 50 ccm z uwagi na wcześniejsze spalanie oleju silnikowego. Obecnie założony budżetowy zestaw od Moretti. W czasie remontu - tłok założony prawidłowo, luz na zamkach pierścieni tłokowych sprawdzany. Nowa głowica rozbierana, zawory były docierane. Rozrząd...
Witam. mam problem z moją strzałą. po kilku dni postoju cieknie mi paliwo z gaźnika i filtra powietrza. wiem na 100% że mam do wymiany zawór membranowy... ale zastanawia mnie dlaczego po kilku dniach postoju cieknie mi paliwo z gaźnika. W lecie wymieniłem tłok, pierścienie, cylinder i głowice ponieważ skończyły się pierścienie, i zastanawia mnie czy...
Gdyby przerwy na zamkach pierścieni były zbyt małe to byś szybko zatarł silnik. Skoro ma małą moc, to w zasadzie jedyną przyczyną jest nieszczelność tłoka z pierścieniami w cylindrze. Zakładam, że zapłon jest wyregulowany prawidłowo i jest odpowiednie paliwo. Świeca po wykręceniu (po spokojnym przejechaniu kilku kilometrów) powinna być szara - jest...
W pokrywce na którą zakłada się wężyk od spodu jest gniazdo zaworu pływaka(taka tulejka aluminiowa lub mosiężna),spróbuj ją opuścić troszeczkę w dół,będzie mniejszy poziom paliwa.Sprawdź czy się przelew nie zacina,i czy jak otworzysz kranik to po pewnym czasie nie kapie paliwo z gaźnika.
Witam, to jeszcze sie wyjasnilo : skoro po 'podlaniu zagadal na sekunde' - to znaczy, ze w gazniku nie ma benzyny lub jest bardzo niski poziom, czyli jest zatkany rdza i paprochami kranik paliwa w zbiorniku lub bezposrednio przy gazniku - krociec, na ktory naklada sie wezyk paliwowy, moze byc w nim osad ze zbiornika, czyli na ogol rdza - zatkala na...
A sprawdzałeś pompkę mechaniczną czy podaje paliwo odpowietrznikiem kręcąc silnikiem ?? Bo jak nie to może wogóle nie załapać . Czy wtryski nie podają paliwa , czy do nich nie dochodzi paliwo ?? Bo jak dochodzi a nie odpala to mogły zapiec się wtryski lub stanąć przez 2 lata . A nie próbuje lekko kopcić z komina ?? :| Dodano po 1 Może głupie pytanie...
Witam, mam problem z Simsonem S50 platynowiec 12V, którego dostałem do naprawy. Objawia się to tym, że odpala, pracuje ładnie ale gaśnie po przejechaniu 100-200m i nie ma możliwości aby go odpalić na kopa czy "pych". Kompresja na zimnym silniku wynosi 8.5 bar przy otwartej manetce gazu. Generalnie gdy go dostałem to w ogóle nie dało się go uruchomić,...
Udało mi się zdobyć gaźnik od jawy 175, ale niestety pojawił się problem mianowicie kiedy otworzę kranik, podpompuję i próbuję odpalić to efektów nie widać, ponieważ paliwo nie dociera do cylindrów, świece są suche. Paliwo natomiast wypływa dość szybkim strumieniem dwoma małymi dziurkami z tyłu gaźnika od strony filtra powietrza. Próbowałem sposobu...
Kranik niczego nie daje, tym bardziej powietrza. Górny króciec to podciśnieniowy regulator kranu, z niego musisz zassać powietrze a otworzy się dolny króciec, z którego paliwo popłynie. Inaczej dolny króciec nie puści paliwa.
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
Kplego Januszkos. W syrenie korek spustowy był w tylko jednej komorze korbowej, a to dlatego że awaryjna pompa paliwa była napędzana podciśnieniem komory korbowej. W przypadku uszkodzenia membrany komora napełniała się benzyną. Iskra jest, słaba ale jest. Tylko że na wykręconej świecy pod ciśnieniem w cylindrze iskra może zanikać. Gdyby gaźnik "przelewał"...
Witam Coś masz z tą membranką w zaworze nie halo.Jak dasz podciśnienie do niego to powinien się otworzyć.I nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny.Sprawdź w pierwszej kolejności przewód podciśnieniowy , może on jest uszkodzony i masz takie dziwne objawy. :|
kranik paliwo otwarty kranik paliwa kranik paliwo honda
urwane śmigło kondensatory sprzężenia zwrotnego wzmacniacz stagg
Instalacja pada Msonic MN3329BK na Windows 11 Kolory kabli w systemach przeciwpożarowych i urządzeniach elektrycznych