U mnie mechanik zmienił koło pompy i vacum pompę na inna z mercedesa w124 300D. Podobno tamte koła były bardziej wytrzymałe, teoretycznie nigdy w tych 124 nie było takich awarii. Pompa vacum jest na tak zwaną falę a nie na wypusty. Mam nadzieję że to trochę pojeździ. Niepokoi mnie tylko takie dziwne brzęczenie jak dodaję gazu na zimnym silniku.
W bębnie pęka jedno koło zębate na wałku nakładającym toner i ono blokuje całą drukarkę. do wymiany bęben lub koło ze starego jakiegoś bębna do oki 4500/86 /4100
Apropo wad. W LG G3 notorycznie pękały ramki koło diody podczerwieni i portu USB. Jeśli dobrze pamiętam to były też głosy (a raczej przypadki), że w LG G4 też takie pęknięcia nierzadko się zdarzały. To tak apropo jakbyś kupował używany G4.
Proszę opisać w jaki sposób wybijałeś oś bębna z łożysk. Jeżeli biłeś młotkiem bezpośrednio w ośkę to ją sklepałeś i koło pęka. Jaki rozmiar paska został założony?
Zapewne dzieje się to samo co w octavii I, pękają luty koło stabilizatora napięcia, warto też polutować kostki połączeniowe zastawu wskaźników
Najpierw sprawdź przewód bo to choroba pęka koło ceweczki w aparacie.P
Koledzy, zabrałem się za rozbieranie Domel 467.3.403-3 i stanąłem w opisywanym miejscu. Do wymiany jest łożysko pod turbiną, ale nie mogę w żaden sposób wydostać wirnika. Macie jeszcze jakieś pomysły jak go stamtąd wyciągnąć? Dodatkowo obudowa z tworzywa zaczęła już pękać koło wirnika, więc jeśli ktoś dysponuje zbędną, to chętnie się do niego odezwę:)...
To zobacz czy nie jest pęknięty szlauchik MAP-sensora, pęka zaraz koło korpusu przepustnicy.
Bardzo ważne by stożek zęba był tak jak na załączonym projekcie, wpływa to na poprawne działanie przekładni. Zęby powinny się ześlizgiwać, nie mogą być szorstkie; a wydruk 3D powoduje właśnie szorstkość pomiędzy warstwami. Koła z mosiądzu nie pękają i koło zębate pośrednie też się nie zużyje jeśli koło zębate atakujące jest dopasowane. Koła w TM5/6...
Ja na swoim kole mam obręcz 3 komorową z kapslowanymi otworami na szprychy. Piasta stalowa i szprychy też. Pękają na kolanku przy piaście i to właśnie przy wolnobiegu. I to także te nowe. U mnie szprychy były jednakowo naciągnięte ale gdy założyłem zębatkę to porobiły się jak struny. Ale po wymianie już nie naciągałem szprych tak bardzo a i tak pękają....
Chłopie, a co Tobie z tego, że na kole są zęby? Są na pewno. Wycięte w stalowym pierścieniu, osadzonym na żeliwnym kole zamachowym. Ten pierścień czasami pęka, wtedy rozrusznik kręci tylko nim, a koło zamachowe stoi w miejscu.
kolego przerabiałem ten temat na te tryby idzie taki biały plastik pęka koło tego dużego trybu/na zdieciu po prawej stronie/ tam jest śrubka i własnie tam pęka mocowanie tej śrubki jak ma wyjąc płyte to unosi sie ten plastik i tryby przeskakuja sklej ten plastik dobrym klejem nietrzeba tego rozbierac nawet a cha kropelka sie tego nieima ja nawet wykrencilem...
Bardzo lubią pękać głowice, koło 3 śruby z prawej patrząc od przodu auta
Cześć, Mam problem ze zmiejszeniem obrotów silnika spalinowego 6.5km, kupiłem go z myślą zasilania pewnego urzadzenia, ktore potrzebuje dużego momentu startowego. Ogolnie silnik daje rady z rozpędzoną juz maszyną, ale obroty silnika to jakies 3000, paski klinowe sie slizgaja, dymia, i pękają. Koło pasowe na wale silnika ma jakies 7cm, a na maszynie...
Witam TDA2579 bez sygnału z końcówki nie zaskoczy. 12V na '10' nodze pewnie sprawdziłeś, jak nie to zrób to, jeśli będzie za mało albo wcale to ramka nie będzie chodzić. Jeżeli chodzi o ścieszki to pisząc w okolicy trafopowielacza miałem na myśli to że przechodzą koło trafopow. i tam często pękają. Dobrze było by sprawdzić przebiegi oscyloskopem w momęcie...
Sprawdź koło turba jest taki krótki przewód gumowy on lubi pękać,ale sprawdź szczelność całego układu,może gdzieś chłodnica powietrza się rozszczelniła.
Za mało robisz przy oplach żebyś mógł dyskutować. Masz pewną rację jak mówisz o uszczlnieniach, ale sam se tego nie zrobi-trzeba ściągać wałek rozrządu. O tym czy są walnięte uszczelnienia poprzeczne można się łatwo przekonać, i ty nie wiesz jak, to ci powiem-ściągsz przelew i patrzysz co wypłynie-jak czarna berbelucha to na bank one. Co do naprawionych...
Cześć Nr tego koła to 302HS31210 Sprawdź przy okazji czy inne koła prowadzące napęd z silnika nie są pęknięte a pękać potrafią wszystkie przy takich awariach.Na samym fuserze koło odbierające napęd też często pada. Taniej wyjdzie Ci wymienić sam wałek grzejny plus tuleje(tylko oryginalne) niż cały piec,chociaż jest to mniej pracy.
Z tego co pamiętam to koło założyłem nowe z ASO natomiast hydrokinetyk też wziąłem z ASO ale regenerowane. Ogólnie bardzo przyjemna robota. Koło pęka bo jest znitowane z dwóch części.
Na tym, że koło zwykle pęka przy zdejmowaniu.
a czy nie słychać rytmicznego stukania ,jeżeli tak to jest to sprawa bębna bo pęka w nim koło zebate na wałku przenoszącym toner na bęben
Brak samotestu zegarów po uruchomieniu i zaczynają reagować dopiero po chwili. Trzeba by zacząć od rozebrania zegarów i wymianie lutów, często w nich pękały. Dobrze też sprawdzić stabilizator napięcia i koło niego kondensatory.
Rozbierz zespół sprzęgłą znajdujący się pod mechanizmem i sprawdz stan trybów i ich mocowań. Zwróć uwage na to cz ośki trybów są stabilne(pęka plastik w koło ich mocowania.
Zobacz sobie koło pasowe ,lubi pękać na klinie.
No i po zmianie opon i felg przesunęły się nieco prędkości przy jakich występują te telepawki, 40km na h, potem przy 60 potem powyżej 80. Czyli choć mało prawdopodobne jest jednak szansa że wszystko kręci się właśnie wokół kół skoro po ich wymianie jest różnica. Co do piast,to trojan 12 dobrze radzi. Jemu nie chodzi o luz,ale skrzywienie. Sprawdź jak...
Pompa podciśnienia sprawna? W tym silniku na podciśnienie działa gaszenie, "ssanie" (z zaworem termostatycznym w bloku), regulacja świateł i klapka powietrza wewnętrznego. Ale w tej instalacji jest jeszcze jeden wężyk do którego nic nie jest podłączone, zaciąga jakby lewe powietrze i chyba kończy się gdzieś koło napędu wycieraczek. A w ogóle sprawdzałeś...
Nie będzie czasem mniej kłopotliwe wymienienie całego koła. Ma zdjęciu widać że ma ono już swoje najlepsze lata za sobą. Z własnego doświadczenia wiem, że ta szprycha to może być początek. Moga być już zmęczone i mogą pękać seryjne. Nowe koło będzie tanim i dobrym rozwiązaniem, biorąc szczególnie pod uwagę że twoje do najlepszych nie należało (z tego...
Nie musisz jej ściągać. Leci pewnie z wału koła. Odkręcasz z tyłu zwolnicy dekielek przykręcony na 3 śruby M10, jak go ściągniesz będziesz wiedział już dalej co i jak. Później podjedz do sklepu z częściami do ciągników i spójrz w katalog czy wszystkie elementy są dobre, często pęka sprężynka utrzymując duże koło.
Zdemontuj silniczek. założ to Duże koło tak aby współpracowało z zębatka do której dołączony jest mimośrodowy czop z popychaczem. -obracając tym dużym obsewuj zachowanie się dzwigni blokady. We właścimym złożeniu tych elementów po 8 0brotach dużego "koła" zapadka wpadnie w wybranie w dużym i nastąpi odblokowanie mechaniczne programatora i przeskok bębna-oczywiście...
witam,w zespole dozowania toneru od strony napędu są trzy koła zębate. jedno z tych kół napędza drucik,który czyści czujnik braku toneru i mieszacz na którym jest to koło często pęka w środku
Sprawdż koło pasowe (duże), też lubi pękać, zwłaszcza kiedy za mocno jest naciągnięty pasek. Ale wtedy będzie strzelać tylko z założonym paskiem.
Tam pęka napinacz paska PK. Zobacz czy to koło na którym jest założony klucz na zdjęciu jest w płaszczyźnie z innymi. Jest to częsty przypadek (przynajmniej u mnie) gdzie pasek zaczyna się pruć z tego powodu.
No to koło to będzie ciąć pasek jak tylko go porządnie napnie .Tylko że przy tych sprężarkach to bez napinania paska nawet zakładając go przez koło i tak się nie ślizga . Wąż nie zawsze rozpuszcza się i pęka .Pamiętam jak ojciec miał tak zrobione i kiedyś przy pracy ok 2 godz non stop dopiero spuchł a że nie było czasu na wymianę to okręciliśmy gąbką...
Nie ma rozwiązania bo nie ma rozwiązania. Taka recepta na naciąg nie jest podyktowana tym żeby nie przeciążyć kół ,łożysk czy samego pasa poprzez siłę wynikającą z samego naprężenia. Robi się to po to żeby nie miał częstotliwości rezonansowej która temu układowi służyć nie będzie. To trzeba zrobić dobrze i zwrócić uwagę na wszystkie elementy a nie tylko...
jak sie kupuje rupiecie z byle czego to widełki pękają.5 lat jeżdżę mając tylne koło z przodu od innego roweru.Rozpiłowanie 3mm nic nie osłabiło.Bagażnik z przodu własnej konstrukcji wytrzymał test 80 kg
Dobry tokarz i w pół godziny masz eleganckie koło. Wcześniej czy później i tak Ci się zwróci inwestycja (na zaoszczędzonych paskach) . Szybko się wyrabiają przez to węższe koło pasowe i potem pękają .
Witam zobacz taśme która idzie do szuflady zmieniacza (wąska koło 4,5 pinów-pękają)-moze byc tez czujnik obrotów talerza--albo tam jest switch albo dioda i fototranz.pozdrawiam
Mam rębak-tarczowy junkari zalecane obroty to 600 ob /min ,noże do rębaków tarczowych dorabia wega -mikołow .Mam parę sztuk od nich i się sprawdzają nie pękają i są twarde
W tym modelu, często lecą plastikowe panewki koła podającego napęd na register, efekt jest taki jak opisałeś, wyjmij cały moduł z elektromagnesami, (jest przykręcony jedną śróbką widoczną po zdjęciu prawego boku + sprężyna) i zobacz, czy duże koło "ułożyskowane" w maszynie ma z obu stron całe "panewki". Często pękają z jednej strony i koło podczas próby...
Jeżeli drga kierownica, to problem pochodzi od koła opony (kabina też drga) na podnośniku należy obracać kołem zaimprowizować jakiś czujnik bicia. Z boku i pod oponą. Defekty ogumienia są różne. Pęka kilka linek stalowego splotu. Koło ma się obracać centrycznie! Jeśli jest bicie, sprawdzić też felgę. W ten sposób. Skup się na przednich kołach. Amortyzatory...
Podkładka żeliwna ma średnicę zewnetrzną ok 35 mm i opiera się o koło pasowe tylko 3 mm na obwodzie natomiast śruba powoduje centralny nacisk co powoduje gięcie tej podkładki. Stal się wygina i sprężynuje a żeliwo pęka. Gdybym tego nie widział to nigdy bym nie przypuszczał, że ktoś wpadnie na pomysł robienia z żeliwa podkładek dociskających koło pasowe.
Więc na 99% ktoś w tym silniku grzebał. Najczęstszą przyczyną pękania wałów w tym silniku jest blokowanie go za koło zamachowe przy dokręcaniu rozrządu. Po takim zabiegu wał pęka oczywiście nie od razu parę godzin czasem nawet dość dużo popracuje. Kolejną przyczyną jest nieprawidłowe dokręcenie panewek głównych silnika lub rzadziej zły dobór wysokości...
Winna jest przekładnia w misie obrotowej, zobaczy kolega czy ma luzy? U mnie w domu wydarzyło sie to samo jak i w kilku podobnych mikserach. winna była przekładnia w misie oraz koło zębate w mikserze. oba luzy nałożyły się na siebie i przy zbyt ciężkiej masie "wyginało" mikser po czym pękała obudowa, ja co prawda nie wymieniałem obudowy bo aż tak źle...
Przy tych pralkach często niestety pękały krzyżaki. Zdejmij górną pokrywę i tylną osłonę. Zdejmij pasek i zakręć bębnem jeżeli szumi to uszkodzone łożyska. Potem musisz sprawdzić w kilku pozycjach czy bęben da się podnieść góra dół. Sam bęben nie cały zbiornik! Jeżeli się rusza to łapiesz drugą ręką za koło pasowe i sprawdzasz czy też się rusza. Jak...
Wymieniono: -głowicę (bez wałka rozrządu), -rolkę napinającą (chyba w porządku), -rolkę prowadzącą (ona raczej też nie spychała paska), -pompę wody (koło pasowe jakiś 1mm za słabo osadzone na oś pompy) -koło z wału korbowego napędzające rozrząd ( od zewnątrz mniejsza średnica o jakies 0.5mm ) - pasek Koło na wałku rozrządu i wyglądało dobrze. Pompa...
Te pompy są w różnej jakości wykonania. Na wiosce takich używamy od 25 lat w studni, sąsiadka hoduje sobie warzywniak koło naszego domu i dziennie podlewa. W studni pompa jest praktycznie niesłyszalna. Na zewnątrz jest masakra. Ta pompa może pracować w dowolnej pozycji. To jest proste jak kowadło cewka która przyciąga taki powiedzmy wibrator z membraną...
w tych modelach lubią pękać mocowania amortyzatorów od strony zbiornika
Geometria zawieszenia, kąt pochylenia kola_wyprzedzenie dolnego sworznia zwrotnicy. Jeśli to prawe koło, to zobacz czy rama pod chłodnicą nie zaczęła pękać.
Może to nowe sztywne koło nie pasuje do tego docisku. Docisk pracuje nie w zakresie.
W renówkach zdarza się że pęka pierścień zębaty na przegubie i niszczy czujnik abs Zdejmij to koło i przyjrzyj się tym elementom.
Do domowego grzebania przy aucie możesz sobie kupić jakiś zestaw YATO, jakość całkiem OK, do tej pory połamałem tylko nasadkę 17 długą bo skakałem po kluczu żeby odkręcić koło, grzechotka wytrzymała :) Poza tym to co mi zawsze pękało to torxy a yato kręciłem już trochę i ciągle wszystkie całe.
Jeżeli mechanika z loading motor na spodzie mechanizmu to spawdź łącznik tego silnika ze ślimakiem (pęka) ,ewentualnie może trzasła listwa przesuwna lub i koło zębate. Jeżeli mech. z loadind motor od góry to mechaswitch(teoretycznie trzeba wymieniać , ja regeneruję).
Witam. Kolega nie pisze konkretnie co tam siedzi za silnik. Ale znam to z 1,4 Megane 2. Problemem jest koło zmiennych faz rozrządu. Strasznie problematyczny element. Jeżeli stosujemy nieodpowiedni olej albo nie zmieniamy go na czas. P.S. Pękają w tym kole sprężynki coś jak z długopisu. Można pobawić się i z 2-3 poskładać jedno. Pozdrawiam.
Powiem tak, przewiercić się dało, lecz jeśli wiertło przejdzie przez rurkę i uderzy w drugą stronę rurki, szkło pęka. Może jest jakiś materiał, który nie przewodzi prądu i wytrzyma koło 70°C I do tego nie jest elastyczny?
Kolego autorze - usilnie chcesz powiązać wymianę regulatora z pęknięciami. Regulator może spowodować spalenie diod, uzwojenia, ale nie mechaniczne pęknięcia korpusu. Tu problem leży w mocowaniu, naprężeniach. Coś musiałeś zrobić źle albo nie zwróciłeś uwagi na mechaniczna usterkę. Być może któreś koło pasowe straciło osiowość i powoduje bicie i szarpanie...
Proponuję wysilić się troszeczke i poszukać odpowiedzi na elektrodzie . Temat jest opisany także jako naprawa drukarek dj 3820 czyli pękające koło w stacji dokującej.Koła do kupienia na allegro.Proponuje oddać drukarkę do serwisu bo jak to ma być naprawa pierwszy raz na własną rękę to urządzenie będzie do wyrzucenia. Pozdrawiam Dodano po 3 To koło to...
No coż odkryli koło na nowo. 6.5 bara ciśnienia rozrywającego to bardzo mało na taki mikro zbiornik. Butelka 2l z Pepsi wytrzymuje 8 barów ( sprawdzone) nie pęka i jest szczelna :lol: Cały design team nie dorównał swoim prototypem zwykłemu śmieciowi...
Nadal czepiałbym się mechanizmu , sprawdź czy silniki (obracając się) przekazują napęd, chodzi mi o gumowe paski w przekładnich i miejsce gdzie oś silniczka wchodzi w plastikowe koło, w tym miejscu koła lubią pękać i oś obraca się , ale nie przekazuje napędu na zębatkę czy pasek.
Piaskowiec jest porowaty i lubi pękać więc z jednej strony jest nasiąkliwy a z drugiej po uszkodzeniu może nie trzymać wody. Kilka naście lat temu budowano tunel gdzieś koło Koniakowa. Robiono to przy użyciu metody strzałowej/wybuchowej. W Wiśle u rodziny w tym momencie w podobnych studniach woda zniknęła - lokalni z okolic Koniakowa mieli to samo....
Witam, jeżeli by było powietrze w układzie paliwowym to dłuższy postój tylko pogorszyłby sprawę, jeśli odpala od strzała to proponuje sprawdzić zawór odcinający tj sprawdzić czy dochodzi napięcie ze stacyjki, i czy sam zawór się nie przycina. Czasami w wiązce kabli koło przekaźnika świec żarowych izolacja pęka i robi zwarcie lub się kabelek urywa.
Nie pamiętam Zawsze sciąga się stare sprawdza jakie są i wymienia chyba 6203 Jedyny problem to koło pasowe Bardzo często pęka przy ściąganiu ściągaczem Polecam podgrzać i dopiro ściągać jest jeszcze jeden problem w nie wszyskich silnikach nitowanych Oś pod kołem pasowym jest moletowana czyli szersza(grubsza)trzeba przeszlifować wał , a po wymianie łożyska...
wymień dwa małe kondensatory koło TDA , scalak ten bardzo się grzeje , dlatego lubią pękać , niepamiętam dokładnie ich wartości , ale są z przedziału między 22 nF a 100nF , u mnie to pomogło
luzy na drzwiach Otwórz drzwi i mocno kilkukrotnie poszarp "góra dół" całymi drzwiami. Jeżeli będą stuki na zawiasach , to znaczy że drzwi obwisły ze starości i zużycia zawiasów. obwiśnięty tłumik Wejdź pod samochód i poruszaj tłumikiem. Obserwuj czy nic nie ociera, czy jest zawieszony na wszystkich uchwytach gumowych do karoserii. W ekstremalnych...
Sztywne koło sprawdza się w 1.9 tdi. W 2.0 tdi wał nie wytrzymuje- pęka.
Zdejmij siłownik z prawej strony i sprawdz czy prawidłowo działa.Czasem pęka sprężyna w siłowniku i trzpień nie wysuwa się do końca.
To jest ten sam zacisk i wysytępuje nie tylko w Scani i Dafie. Sprawdż siłownik. Lub przełóż na inne koło, jeśli choroba pójdzie za nim, masz rozwiązanie. W siłownikach pękają sprężyny i nie pozwalają się cofnąć zaciskowi. Tyle, jeśli zacisk nie stoi w tulejach..
Czy ktoś zmieniał mocowanie siłownika skrętu i zamocowywał do przedniej osi? Ja kiedyś zmieniałem. Oryginalne rozwiązanie jest porażką, luzuje się wielofrez a jak koło w padnie w bruzdę a wspomaganie jako tako działa to urywa sworzeń zwrotnicy. Co do pękania to przed kupnem kolega radził aby sprawdzać też ramę do tylnego ramienia. Rama tam nie pękała...
Ja nigdy. A koło zamachowe jak wygląda?? Znaczy się w jakim jest stanie??
Spóźniona podpowiedź, ale napiszę: W temacie mamy krajzegę do cięcia drewna opałowego. To nie jest cięcie w stolarni. Tutaj silnik winien mieć obroty 1500 (wiadomo, że będzie poślizg, ale to nieistotne). Obroty tarczy dla cięcia drewna opałowego musza być zaniżone. W przciwnm przypadku oprócz "gwizdu" dojdzie przegrzanie zębów i w efekcie stępienie....
W hdi zazwyczaj niema potrzeby ściągania głowicy, bo przeważnie nie krzywi zaworów .Przyczyna leży w przestawionym rozrządzie; ścięty klin na wałku lub za słabo dokręcone koło pasowe.
No zgadza się, rwie tą klapę, ale to tak jest. Jak jest nowa to wsio pasuje, jak się zestarzeje to zaczyna pękać, nie stawia takiego oporu jak powinna dlatego silnik ciągnie dalej i koło się zamyka.
Delikatny? Kupa śrub z czego dwie główne w ramie, blokowane plastikiem, który albo pęka albo się obraca. Do dokręcania trzeba zdjąć koło, w otwór wchodzi tylko klucz oczkowe. A tak-3 nakrętki od kolektora wydechowego(dwie od dołu jedna od góry, 1 nakrętka od obejmy wydechu, śrubka 6 od przewodu intercoolera + opaska. 2 śruby dolnej poduszki(jedną odkręcić,...
Kolor? Raczej normalny, cewka zapłonowa jak i moduł też były wymieniane... Jeżeli znacie kogoś lub jakiś serwis w Krakowie lub gdzieś obok to był bym wdzięczny za info... Od razu pisze że serwis w Czyżynach trzymał mi skuter 3 miesiące i nic koło niego nie zrobili więc odpada.... Ogólnie nie polecam tego serwisu bo wszystko stoi na deszczu lub gradzie...
Nic to nie da, piec po nagrzaniu zaczyna pracować i pęka, nie było próby szczelności nawet na zimnej wodzie więc nawet szkoda to komentować. Partacz ma nadzieję że piec "zajdzie" syfem dlatego opowiada jakieś głupoty że trzeba go przepalić itp... Każde ponowne spawanie wywołuje naprężenia, piec będzie pękał ciągle jak nie za tydzień to za miesiąc, dwa...
plastik pęka chyba przez "starzenie "- zmiana temperatur, a koła można kupić na giełdzie elektronicznej np we Wrocławiu . Kiedyś płaciłem 15zł
Bo się same odkręcają, w wyniku tego luzuje się łożysko dwurzędowe i przemieszcza się wałek pośredni. Zasadniczo pod te śruby powinny przychodzić stożkowe koronkowe podkladki spręzynujące które nigdy nie pełniły swojego zadania bo pękały podczas dokręcania. Dodatkowo jak się śruby popuszczą to łbami trą o koło drugiego biegu,.
Efektem ubocznym jest pęknięty wał. A w którym miejscu pęka? Tak dla potomnych - koło zamachowe dwumasowe, tak samo jak zwykłe, z jednej strony ma masę, która działa jako akumulator energii kinetycznej, a z drugiej strony tłumik - amortyzator nierównomierności momentu skręcającego ( czy skrętnego jak kto woli), generowanego przez silnik aby jego wahania...
Nie pękaj Maroo ! 9 dych byś przechlał, a tak masz proca w zapasie :) Trzaby było posprawdzać co nieco koło procka. Pozdro Fazii
Miałem przypadek z urwaniem się śruby: Klientka przyjechała passatem b4 1,9 tdi że jej silnik dziwne odgłosy wydaje podczas jazdy , stwierdziłem że koło pasowe ,,bije"i pewnie trzeba frezować wał ,ale wyceniłem naprawę i klientka zrezygnowała (pojechała szukać taniej). Po jakiś dwóch miesiącach wróciła na lawecie z urwaną śrubą .Zapytałem czy wał był...
Z tyłu silnika masz coś w rodzaju komory przed przepustnicą a za filtrem powiertrza, co do szarpania to jakieś nieczystości dostały się do zaworu wolnych obrotów, wracając do tematu ten plastikowy element potrafił pękać, czczególnie przy instalacji gazowej, i objawy są wtedy dokładnie takie jak opisujesz( koło godziny roboty + naprawa, czyszczenie itd),...
tomekshlm06t ja miałem kiedyś podgrzew oleju w misce olejowej auta. Były to dwie grzałeczki 500w 220 v podłączone szeregowo. Zaletą tego pomysłu, w przeciwieństwie do jednej lub co gorsza 2 grzałek podł. równolegle(a i tak bywało!) była stała (chyba coś koło 100ki)temperatura, która co ważne w tym akurat przypadku-nie gotowała mi oleju.Te grzały chińskie...
Najprościej można to ustawić w ten sposób: 1.Wymontować windę (musisz zdjąć zabezpiecznie w kształcie zaszczepki) 2.Przytrzymując palcem koło zębate przenoszące napęd na windę, kręcisz kołem na silniczku napedzającym cały system. Doprowadzasz do momentu kiedy wysprzęgli się i przestanie obracać 3.Windę ustawiasz w położeniu dolnym (tak jak przy załdowanej...
To urządzenie schowane w styropianowym pudełku koło tylnej prawej lampy jest właśnie pompą i jednocześnie sterownikiem centralzamka. Nie tłoczy ono oleju jak myślałeś tylko powietrze - stąd nazwa pneumatyczny. Będę polemizował z kolegą Herosem chociaż jestem tylko raczkujący, myślę, że prościej jest sprawdzić tą pompkę w sposób, który opisałem w poprzednim...
Mierzy i toczy. Kiedyś klient mi przyniósł do stoczenia tłoki i powiedział że trzeba je zebrać coś koło 2.5 mm. O Dżizas... A waga? Potem zdziwienie publiki od czego wały pękają. Nawet korbowody powinno się selekcjonować pod kątem masy - są i na nich i w tłokach nadlewy technologiczne, żeby było z czego zbierać.
Witam Zdaje się, że jest to mechanizm typu HSD. Tutaj lubiły uszkadzać się tzw. długie torpedy. Jest to taki wałek przenoszący napęd z silnika ładowania na cam gear poprzez tzw. krótką torpedę. Na jednym z końców długiej torpedy jest koło pasowe, a na drugim takie małe koło zębate, które lubi pękać. Efektem jest zachowanie magnetowidu opisane przez...
A mi się wydaje, że to nie wina wydechu... na samym dole masz koło pasowe - te od wału korbowego, w zależności jakie masz koło niektóre mają gumę między częścią środkową a zewnętrzną, ta guma z wiekiem czasu lubi pękać i przesuwa się co prowadzi do przesunięcia zewnętrznej części koła, czyli przesunięcie zapłonu, miałem ten problem, zbyt wczesny zapłon...
Jak będziesz odkręcać bak z gaźnikiem to odkręć też plastikowy kolektorek ssący od silnika, one często pękają i są podobne objawy, jeśli też pęknięty to można umyć i skleić sylikonem lub kupić nowy (są 2 rodzaje - na kwadrat i koło) ale ja bym najpierw nalał benzyny do pełna do baku, popsikał parę razy pompką wstępną (to odpowietrza gaźnik też) i odpalił...
Właśnie nie do końća ta dyskusja wnosiła cokolwiek, bo dyskusja o pralkach przed dekady czy dwóch nie ma sensu, kiedy szukasz nowej. To duży czasookres w konstrukcjach urządzeń. że faktycznie pękanie czy uszkodzenia krzyżaków wynikają tylko ze względów korozyjnych, Tak to podstawowa przyczyna, a w zasadzie głównie to detergenty ztosowane w nadmiarze,...
Np: krzywy wał korbowy. Nawet na pewno nie. Z różnych powodów. Albo koło jest gięte przy dokręcaniu konwertera, albo zły zamiennik - nie pasuje kształtem w obudowę. Na główce rozrusznika nie widać żadnych uszkodzeń?
Wymień oringi w kolektorze dolotowym(wszystkie osiem)może ciągnąć lewe powietrze,ogolnie sprawdź dokładnie szczelność dolotu-ta harmonijka koło odmy lubi pękać.Sprawdź dokładnie rurkę podciśnienia idąca do serwa hamulcowego.Przepustnica zaadoptowana?Jakie błędy pokazuje VAG. Dodano po 7 Czujniki g60 i g40 w oryginale Boscha nie są tanie a ten silnik...
Hej! Nie wierzę - dzisiaj pękła dętka, którą wymieniłem tydzień temu. Nie przejechałem nawet 30km. Koło 10 cali, dętka CST 10x2. 1. Napompowałem do 3 atm (generalnie moja obserwacja jest taka, że miękkie koła częściej pękają). 2. Zastosowałem talk Co mogę jeszcze zrobić, żeby przedłużyć żywotność? Oryginalna wytrzymała ponad pół roku. Hulajnoga to Vset...
W pierwszej kolejności należy sprawdzić czy na pewno problem nie tkwi w tuszach. Następnie trzeba sprawdzić tor papieru, może został gdzieś jakiś strzęp papieru. Jeśli nic nie znaleźliśmy to usterka może tkwić w mechanizmie sprzęgła stacji serwisowej lub w plastikowym kole umieszczonym na ostatnim wałku przesuwu papieru. Jeśli spojrzymy na drukarkę...
Może to i nie fachowe ale weź przecinak przez okienko skrzyni zablokuj o zęby wieńca wał i tyle. Tylko podejrzewam że jeśli ci coś się z czopem wału stało to bez frezu nic nie zrobisz. Czasami w zwykłym dieslu czop wału pękał wzdłuż i to już jest Lipa!!! Motor do wyjęcia albo śruba na klej i modlitwa żeby trzymało.
Niektóre starsze modele k5 miały głowice z kompozytu. Obecnie jest to aluminium z wnętrzem kompozytowym, nie najgorsze bo samoistnie raczej nie pęka tak jak całość kompozytowa. K 7 też jest już aluminiowa. Mosiądz w urządzeniach serii hd.
Z którym elementem Twoim zdaniem będzie porażka, opisz swoje spostrzeżenia? Mam pewne doświadczenie w konstrukcjach spawanych, i pewne rzeczy potrafię przewidzieć. Na temat odlewania jakąś wiedzę mam, ale skoro Białoruś nie wszędzie stosuje odlewy to tym bardziej w moim przypadku Tworzenie jednej sztuki odlewu, pieca, było by skrajnie nieekonomiczne....
W tych silnikach lubią pękać koła zamachowe jeśli są zbyt słabo dokręcone lub ktoś wsadzi za twardy klin. Radzę obejrzeć czy nie ma rysy na tulei koła zamachowego. PS. Jak pęknie koło wówczas zmienia się dźwięk silnika.
Sprawdź koło zębate napędzające wałeczek z gumkami , który wysuwa płytę. To kółeczko często pęka i luźno obraca się na tym wałeczku ,dlatego "nie ma siły aby wypchać lub wciągnąć płytę". Kółko to znajduje się od przodu z prawej strony mechanizmu. Posiada jeśli dobrze pamiętam dziesięć ząbków. (Są chyba trzy podobne koła). Powodzenia przy szukaniu.
pytałem dlatego ponieważ dawno dawno temu takie sytuacje widziałem w naszych maluchach 126p tam koło można było przykręcic w każdej pozycji tzn. otwory pasowały tylko ,że wtedy dostawał takich wibracji na wysokich obrotach,że się śruby same rozkręcały a nawet pękały podstawy od prądnicy.
W tych autach wiązki gniły koło podszybia, być może pompa jest uszkodzona, zobacz najpierw duże bezpieczniki przy akumulatorze, bo potrafią pękać od drgań, skoro błędów nie ma to albo brakuje prądu na pompe albo kable komunikacyjne lub zasilające są zgnite, możesz wg schematu miernikiem sprawdzić przejście kabli czy nie zgniły, ja proponuje w momencie...
Cześć, Chciałem remontować swój silnik 1.6 R9M 450, jednak okazało się, że pękł blok na trzech podporach wału. Oczywiście można kupić używany, ale naczytałem się, że pękanie bloku to częsty problem tego silnika i pęka właściwie wszędzie, gdzie się da. W ogóle rozbierając go, to jest on strasznie "plastikowy". Silnik zatarł się, najmocniej na środkowej...
pęka obudowa pęka tłok pęka ramka
prawa strona ciemny napięcie akumulatora prawidłowe podniesc napiecie
radio eltra jacek lodówki samsung
Jak odblokować blokadę włącznika szlifierki Varo 10079 1200W? Volvo FH4 2019 – kod błędu VMCU B15C082, antena autoryzacji startu, keyless, LIN