Zakład naprawy silników Zwoleń trasa Ożarów Warszawa
Poxylina
słyszałem ze jest to wykonalne i łatwe w miarę,ale sam nie robiłem czegos takiego. jeżeli nie masz żadnych wycieków to raczej możesz spróbować
Podobną sytuację miała moja siostra, sprzedała jak uszkodzony /wiadomo takim wozem interesuje się tylko ktoś kto się na tym zna/. Zamówił silnik, wymienił i sprzedał z zyskiem. Dlatego jak masz sposobność i porządnych mechaników, to wymiana , ale zakup silnika to też loteria i to duża! Nam nie zależało zysku, dlatego podjęliśmy taką decyzję.
Cześć, Chciałem remontować swój silnik 1.6 R9M 450, jednak okazało się, że pękł blok na trzech podporach wału. Oczywiście można kupić używany, ale naczytałem się, że pękanie bloku to częsty problem tego silnika i pęka właściwie wszędzie, gdzie się da. W ogóle rozbierając go, to jest on strasznie "plastikowy". Silnik zatarł się, najmocniej na środkowej...
Nie w tej chwili ale od zawsze. I nie jestem przekonany czy "szyje" Mi w 4011 wyleciał korbowód za pompą wtryskową wywalił dziurę na pięść. Wspawany był z takiego samego materiału kawałek. Jakiś czas trzymało potem pękło. Naciąłem pęknięcia na 5 mm głęboko i skleiłem tym http://obrazki.elektroda.pl/6476944800_1... Trzymało 10 lat i pewnie...
Byle kto tego nie pospawa ale pospawać da się na pewno. Aby to dobrze pospawać należy zrobić bruzdę, żeby spaw dobrze penetrował oraz na końcu pęknięcia część fachowców wierci otwór żeby dalej nie pękło w przyszłości. Spawać należy odpowiednią elektrodą do żeliwa oraz odpowiednim prądem. Spaw należy nanosić warstwowo. Blok przed całą operacją należy...
Czy autko posiada chłodnice oleju chłodzoną płynem .Jeśli tak to masz przyczynę. Jest jeszcze możliwość pękniętego bloku. Pozdrawiam Janusz
Pękniete bloki najlepiej naprawia się preparatem cx 80 do spawania na zimno. Spoina jest mocna i szczelna jak porządny spaw.
Witam ,może być pęknięty blok między tulejami.A z ciśnieniem to wiele przyczyn, tak jak wcześniej pisano nawet luzy na klawiaturze.
Problem zaczął się jak ekspres przestał wylewać kawę przez wylewkę a zaczął zrobioną kawę wylewać do środka na tackę ociekową. Przez drzwiczki zauważyłem wydostającą się parę, a po oszukaniu czujnika otwarcia zobaczyłem, że z bloku wydostaje się strużka gorącej wody pod dużym ciśnieniem. Myślałem że uszczelka, ale po wymianie to samo. Dopiero po bliższych...
Witam kupiłem elektrody castolina do żeliwa elektrody bajka nie trzeba podgrzewać opukiwać i wolno chłodzić elektroda jest rozciągliwa do 45% żadnych pęknięć jedyny minus to cena u producenta paczka prawie 2000tyś. aukcjach różnie trafiają się od 500zł. Polecam
Jest jeszcze jeden sposób (dalej twierdzę że do spawu silnik się rozbiera!! ). Nie jestem zwolennikiem tego systemu , ale dwa razy uszczelniałem podobne wycieki . Czyścimy blok , grzejemy silnik tak aby reszta pyłu została wypłukana z mikro kanalików .Studzimy silnik , spuszczamy płyn chłodzący . Odkręcamy węże od silnika , blokujemy wloty płynu chłodzącego...
Pęknięty blok.
Masz jakieś doświadczenie w mechanice jeśli nie to lepiej oddaj do naprawy. Głowica do ściągnięcia i sprawdzenie. Blok jeśli pękł to można go zszyć, pokleić, pospawać i na końcu wymienić na nowy.
Mogłeś zrobić od drugiej strony, lepszy wgląd ale z tego co widać to to samo co na korbie chociaż słaba jakość. Na tą chwilę składanie tego w takim stanie niestety mija się z celem. Swoją drogą masz pęknięty blok na siedlisku tulei i wyżarte gniazdo pod uszczelniacze...
pęknięcie za popychaczami Czyli od strony cylindra? (tulei mokrej) Trzeba by to zobaczyć, ale skleić raczej się nie da. Spawanie też wątpliwe, chyba że firma da gwarancję. Wyciągnięcie tulei, spawanie od wewnątrz i obróbka mechaniczna spawu . Ale było to raz przez kogoś spawane widać tam i nie ciekło a teraz powyżej jest pęknięcie Dodano po 3 Nie wiem...
A jak sprawdzić czy termostat otwiera . I jak sprawdzić czy pompa kręci? Na poziomie takiej wiedzy możesz tylko narobić więcej szkód, przyczyn może być naprawdę wiele, uszczelka głowicy, pęknięty blok, głowica, termostat, nie działający wentylator, zabita chłodnica. Dobra rada pierwszy lepszy mechanik postawi diagnozę w 5min
Witam! Potrzebuje pomocy, ponieważ wlałem wodę do chłodnicy i mróz złapał:(rozmroziłem to wszystko i nalałem wody,i to chyba był błąd;/odpaliłem go i woda zaraz uciekła gdzieś do środka,wiec dolewałem żeby był stan...i wywaliło mi tą wodę z olejem korkiem od wlewu oleju.:( co teraz musze zrobić?? czy silnik do wymiany???proszę o pomoc.
Witam! Mam w domu agregat prądotwórczy Generator Modell 6.5HP nie znam jego przeszłości i co było przyczyną uszkodzenia. Czy opłaca się go naprawiać i czy w ogóle dostane gdzieś części? Może wymiana całego silnika? http://obrazki.elektroda.pl/5019465400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4981174800_1... http://obrazki.elektroda.pl/5260855900_1...
http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=12... może pomoże
Wiele, od zwykłego wycieku, poprzez uszkodzona nagrzewnice aż po pęknięty blok, głowice. Czy auto kopci ?
Oczyść miejsce i okolice następnie zaklej grubo uszczelką w tubie, Schnie to 24h co najmniej. MOżesz też użyć kleju do szyb, jest twardszy. Zrób tak by nie było ciśnienia w układzie chłodzenie i będzie to chodzić. POkaż zdjęcie pęknięcia.
Odkręcaj śmiało tyko z wyczuciem żeby nie urwać. Na zimę nie możesz zostawić wody w silniku bo to jest 100% gwarancja na pęknięty blok silnika i kosztowny remont. Zalej silnik płynem mrozoodpornym, a jeżeli w zimie nie będzie chciał odpalać przy niskiej temperaturze to pozostaje codzienne wypuszczanie wody i zalewanie gorącą wodą min. 80*C. Jak spróbujesz...
Musi być śruba spustu z bloku całego płynu do jednej kropli tylko musisz znaleźć gdzie się znajduje. Przeważnie jest to mała śrubka Jeśli nie znajdziesz to kup klej jest to dwu składnikowy wygląda jak plastelina to jest typowy do klejenia wycieków paliwa z baku i nawet jeśli paliwo wycieka to się sklei a woda tym bardziej sam tym kleiłem jak mi paliwo...
Witaj Przyczyną "kopcenia" kosiarki są spalane pozostałości oleju w silniku (nie wiem jak doszło do zalania olejem), chyba że jest on mechanicznie uszkodzony (pęknięty blok, porysowany cykinder, zużyte pierścienie itp.) i olej stale dostaje się do kosiarki. Może być również za wysoki poziom oleju. Poziom oleju możesz sprawdzić na bagnecie (ślad oleju...
Witam. Czym można skleić blok w C-360 o strony pompy paliwa.
Pierwyj raz widzę taki przypadek. A silnik się kręci nie zwichrowało panewek wałka i wału? I co ty do tyłu jechałeś?
Mechanik zmienial pompe wody oraz 2 przewody od chłodnicy. Nie wiesz może czy są tam 2 nagrzewnice? Bo mam z tylu dodatkowe pokrętła i grzeje tył. Dużo mi ludzi obstawiam pęknięty blok lub uszczelka pod głowica
Może nie dokręciłeś motoru albo obudowa motoru pęknięta...
Problemem okazał się... pęknięty blok silnika, z tego co widziałem przypadłość dość popularna w tych silnikach.
Tak, zrobiłem. Pęknięty blok silnika, silnik masz do wymiany. Niestety, ale jedyna wada tych silników to właśnie pękające bloki...
Ja w takich wypadkach zalewałem gorącą wodą. Misa w dół oczywiście olej do spuszczenia. I lekko kompresorem w kranik spustu na chłodnicy dmuchałem tak by było 0.5 -0,8 bara max w układzie. Wtedy zawsze wychodziło skąd kapie. Bo kilka razy z pękniętego bloku, uszczelnienia tulei czy głowicy ale głowica to częściej w c355/360.
Witam. Przepraszam panowie za nieobecność, ale całkowicie zapomniałem o tym. Co do problemu, nie został rozwiązany. Sprawdziliśmy dosłownie chyba wszystko i dalej nic. Najprawdopodobniej jest gdzieś pęknięty blok. Koparką działamy bardzo rzadko i przed każdym wyjazdem wylewamy syf ze zbiorniczka.
Mógł pęknąć blok również w miejscu gdzie chodzi tłok, też czasem w BMW ta usterka wystepuje. Objaw podobny.
W tym wypadku sprawa naczynia to drobnostka, nie można było nic sprawdzić bo nie było zaworu odcinającego. Pęknięty jest blok z prawej strony kotła i nie wykluczone że coś może dziać sie z tyłu. Za póżno było żeby wszystko demontować i spuszczać wodę ale może okazać się że jest nie wesoło. Pozdrawiam R
Witam, Niestety dalej borykam się z danym problemem. Głowica już drugi raz była sprawdzana pod względem szczelności w innym zakładzie - jest szczelna. Testerem były sprawdzone dwa inne samochody aby potwierdzić wiarygodność - na sprawnych autach nie wykazuje spalin, tak więc wynik jest wiarygodny. Jak można sprawdzić/wykluczyć blok? Przy pękniętym bloku...
Pęknięta uszczelka, pęknięta głowica, rzadko pęknięty blok.
Witam Jeżeli wszystko jest dobrze to pozostaje tylko pęknięty blok korpusu.
Witam .przypadkowo przypomniałem sobie hasło do tego forum ;) auto naprawione ,pęknięty blok .dla potomnych ,blok trafica z pojedynczą turbina pasuje do bi turbo .należy jednak jedna dziurę wywiercić a inna zaślepić. Podobno blok z pojedyńczego turbo jest mocniejszy i nie pęka. Minął rok ,20tys km. Wszystko jest ok.
Jeśli cieknie woda po ściance to stawiam że jest pęknięte gniazdo bloku zaparzającego (to w które wchodzi kolanko podczas ruchu bloku zaparzajacego).
Przyczyn może byc kilka - dziura w tulei, wypalone oringi tulei, pęknięty blok, pęknięta głowica - nikt nie zgadnie, trzeb rozebrać i zobaczyć.
Najprawdopodobniej rozmrożony pęknięty blok. Silnik do demontażu i weryfikacji części . Może uda się pospawać blok , ale trzeba dobrego spawacza .
Pęknięty blok silnika ;)
Nieszczelny korek. Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Pęknięty blok silnika. Pęknięta głowica. Jeżeli korek jest sprawny, a węże są twarde, to znaczy, że w układzie chłodzenia jest za wysokie ciśnienie. Powodem może być którekolwiek z powyższych.
Pęknięty blok w miejscu wkręcania szpilki. Nie przeciągnąłeś za mocno przy dokręcaniu głowicy.
Gdzie po nagrzaniu dłuższym może coś puszczać? Najczęściej 1. Uszczelka pod głowica, 2, Pęknięty blok albo głowicą. Jak stoi i pyka 3 godziny na wolnych obrotach, zdąży odprowadzić ciepło i silnik nie nagrzewa się tak mocno. Jak zostanie długo trwale obciążony, materiał rozszerza się i powstaje nieszczelność miedzy płaszczem wodnym a wydechem.
Proszę bardzo: https://obrazki.elektroda.pl/3553291900_... Jeśli chodzi o silnik 3.0 ASN to nie polecam. Te silniki miały problemy ze smarowaniem, blok lubił pęknąć wewnętrznie.
Dzieki wszystkim za pomoc. Mam pęknięty blok. Bede szukał silnika na wymianę. Pozdro
A czy może być blok pęknięty ??? Jakie wówczas były by objawy pękniętego bloku ??
Uszczelka pod głowicą albo pęknięty blok głowica. Skrzynie z retarderem masz?
Pękł blok + smarowanie tulei się zepsuło i nie zczytywało sygnału.
Jeśli nie ma wody w oleju i blok cały to zaślepki w głowicy do wymiany. W moim C-330 dodatkowo pękł blok nad pompą wtryskową i rozszczelniły się tuleje. Zaślepki zabite, blok pospawany, oringi na tulejach wymienione i jest OK.
To jest standardowe miejsce dmuchania uszczelki w tym silniku tym bardziej jak jest tam pęknięty blok a w mało którym nie jest. Niech autor wrzuci lepsze zdjęcie tego bloku i miejsca.
Pęknięty blok?
Może być pęknięty blok lub głowica.
Pęknięty blok silnika lub głowica.
Raczej na 100% uszczelniacze na tulei sparciały , jednak zostaje mały procent na pęknięcie tulei lub rdza na bloku [ przy rozmrożeniu może czasami pęknąć blok ]. Pozdrawiam Zbigniew
Czy kolega barubar widział kiedyś pęknięty blok w polonezie albo czy widział chociaż blok z bliska ?
Trzymam kciuki oby tak zostało i obyś nie miał takich problemów i wydatków jak ja. U mnie pierwszy raz blok wody pękł po trzech latach , minęło kolejne trzy lata i "powtórka z rozrywki" Poszperałem trochę w internecie i ludzie mają podobne problemy z De Dietrichami . Tylko dzisiaj na olx są do sprzedania trzy kotły De Dietrich z pękniętymi blokami wody.
pęknięty blok, obluzowana tuleja.
Jak nie uszczelka to może pękł blok i leje się do środka? Jak biały dym to zazwyczaj uszczelka, może być gorzej. Ewentualnie biały dym pojawia się też przy wyborze papieża - czyli tak, ma to jakiś związek z wróżbami.
Dobrze, tylko co ma pęknięty blok silnika do takiego oleju?
Jak nie uszczelka pod głowicą i reszta dobrze sprawdzona, odpowietrznony układ chłodzenia. To nie chcę krakać, ale może być pęknięty blok silnika.
Jeżeli komora bloku zaparzacza nie jest pęknięta to rozbierz go (blok zaparzakacy), wyciągnij tłoczek i solidnie przesmaruj jego "nóżkę" smarem spożywczym.
Test zrobiony. Prawdopodobnie pęknięty blok. Rozbierać silnik i daje do sprawdzenia blok.
Sprawa rozwiązana. Okazał się pęknięty blok. Dziękuje za rady. Zamykam temat.
To jeszcze zostaje Ci pęknięty blok, jeśli głowica jest w 100% sprawna.
Witam, mam problem z fiatem Seicento 900 auto nie odpalało, wymieniłem wtrysk auto odpala tylko na gazie wciśniętym w podłogę. Raz gaśnie raz nie, jak już pali to kopci niemiłosiernie na biało. Benzyna jest w oleju, pęknięty blok?
Sprawdz płyn chłodniczy, może jednak uszczelka, albo pęknięty blok. W moim scenicu, miałem uszczelkę walniętą i też nie kopcił ani się nie grzał.
Dźwignia podnośnika pęknięta w bloku.....
Witam. Mieliśmy na warsztacie podobny problem, skończyło się wymianą silnika. Jeżeli wymiana uszczelki nie dała efektu to najprawdopodobniej jest pęknięty blok przy kanale olejowym.
Może uszczelka może wymiennik ciepła może blok pękł . Najwyżej zezłomuje i weźmie te same pieniądze. Podasz jaki silnik czy tajemnica?
Jak bym miał pęknięty blok silnika to bym pewnie w ogóle go nie odpalił. A dziś nawet ładnie odpalał.
Głowicę sprawdzał i planował majster który się tym zajmuje jak on to sprawdza to nie widziałem. Z takimi majstrami to trzeba uważać, nie wiadomo co właściwie zrobił z głowicą. Jeżeli mechanik wymienił upg i dalej to samo to reklamuj. Plyn do oleju może dostać się tylko przez: Nieszczelnosci chłodniczki oleju - do sprawdzenia UPG - reklamuj uslugę Pękniętą...
Witam. Masz większy szlam w chłodnicy niż ja u siebie w c360 po pęknięciu bloku. Ja u siebie blok skleiłem klejem dwuskładnikowym i następnie zastosowałem dwa proszki uszczelniające do chłodnic. Od tamtej pory cisza ;-) Co do twojego problemu to prawdopodobnie kupiłeś pęknięty blok z mikropęknięciem lub po niefachowym klejeniu. Obejrzyj dokładnie blok,...
woda mogła zamarznąć (jeśli miałeś wode a nie płyn) i możesz się liczyć z tym że pękł blok.
Dzień dobry jeżeli wyciek jest w kolorze kawowym to może być uszkodzona uszczelka tłoka , zawór na tłoku górnym , wylewka kawy , przyłącze bloku z wylewką kawy ewentualnie uszkodzony pęknięty blok zaparzeniowy powodzenia
Gratuluję. Poxipol bym odradzał. Po pewnym czasie potrafi się odwarstwić od metalu. Istnieją jeszcze kleje do łączenia metalowych elemenów dla motoryzacji, np. klejenie pękniętych bloków silnika. Ale nie wiem ile kosztują...
zgadza się: 1. uszczelki głowicy 2. zaślepki głowicy 3. oringi tulei w skrajnych przypadkach 4. pęknięta tuleja 5. wżera w korpusie bloku na uszczelnieniu tulei 6. pęknięta głowica lub blok silnika
Tak są jeszcze inne miejsca gdzie mógłby gubić ciśnienie. Miałem niedawno do czynienia z silnikiem gdzie nie było zaślepki kanału od strony rozrządu . Równie dobrze może być pęknięty blok [ czysto teoretycznie ] . Jak zdejmiesz miskę , to w kanał olejowy od pompy olejowej wdmuchnij powietrze a nóż może coś pokaże . Pozdrawiam Zbigniew
U mnie było identycznie, pęknięty element bloku kawy, element który łączy się z rurka wlewu wody.
Wygląda na to, że silnik ciągnie "lewe" powietrze. Dlatego syczy, śmierdzi gazem i nie chce odpalić. A kopci bo prawdopodobnie padła uszczelka pod głowicą. Do tego jak solidnie przegrzany mógł pęknąć blok.
Witam. Posiadam Seata Toledo 1.9 tdi 2002 rok. Mam problem z wywalaniem płynu chłodniczego przy większych prędkościach (110 w górę )i większym obciążeniu. Głowica świeżo robiona. Mechanik przesadził pęknięty blok silnika. Co o tym myślicie ? Czy opłaca się robić ?
Tam wyżej masz już tylko pompę wody, jeśli to tylko jej uszczelnienie to pół biedy ale jak masz pęknięty blok to szukaj drugiego silnika. https://obrazki.elektroda.pl/7272239300_...
Dzięki za rade. I muszę Ci przyznać rację bo mój saab w 2tygodnie temu wyzionął ducha a dokładnie to pękł blok silnika:(:(:(
Ale co barubar? ------------------------- Nie no, ten to przywalił: Przyczyną przedostawania się cieczy do oleju może być też pęknięty blok silnika. Tam są tuleje mokre! Wiesz co to jest?
Cały płyn to sporo ale w ATD są tylko trzy opcje: 1. Uszczelka pod głowicą 2.Pęknięta głowica 3. Pęknięty blok (ewentualnie wżery w bloku tam gdzie przychodzi głowica ,wtedy trzeba dać blok do planowania). Wszystko widać i dobry mechanik zeryfikuje czy uszczelka puszczała. Głowicę sprawdzą w warsztacie przy planowaniu (ważne żeby badać na gorąco). Blok...
Jadę po kolei .samochód kreci,ale tak jak by paliwa nie dostawał nie chwyta.czyli sprawdzić czy nie pękł blok?? i woda nie dostaje się do oleju?korek sam olej i w plyn czysty.
Ale ciekawi mnie to w jaki sposób mogła się dostać benzyna do wody? Przecież jakby był pęknięty blok albo głowica to ew. mógłby znaleźć się tam olej. Ale benzyna skąd?
Jaki był powód pęknięcia korbowodu? Takie pęknięcie korbowodu zawsze pozostawia jakiś ślad w silniku, na przykład skrzywiony wał lub wałek rozrządu, pęknięty blok lub cylinder na samym dole. Luzu na łączniku przeciwwagi też nie było?
Czym to czuć ?? Może nie wydmuchaliście otworów od śrub głowicy, pękł blok i ciągnie olej gdzieś przez uszczelkę?? Na piątym też sobie kichnął. Na słuch to chyba więcej jak na dwóch cylindrach.
Da się ocenić po oleju z bagnetu! Jeśli masz płyn chłodniczy w oleju co można wnioskować po kolorze kawowym oleju należy uszczelnić przeciek ( uszczelka bądź korek),możliwe iż jest pęknięty blok lub głowica. Ciśnienie sprężania czy skład spalin nie mają wpływu na obecność płynu w oleju.
To dym czy para? Możesz mieć pęknięty blok, wypchany brok, wysadzone jakieś inne węże itp, itd. Jeśli ty nie zobaczysz skąd dymi/paruje, nikt z forum raczej tego nie wywróży.
głowice po każdej naprawie należy dociągnąć (mit że nie trzeba powstał tylko po to że się nie chce). Śruby nie mają nic do rzeczy, czy stare czy nowe trzymają tak samo. Jeśli kipi od razu to znaczy że jest albo uszkodzona pompa wody (co wykluczyłeś), albo uszczelka pod głowicą (jedna wytrzyma 500tyś km a inna 20tyś km- mogła być wadliwa), albo masz...
Pęknięty blok może... Chwyciło pierscienie na wszystkich 4 tłokach naraz? Pooglądaliście dokładnie tuleje? Jest utrata kompresji na jakimś cylindrze? Jak podacie ciśnienie z komprersora pokolei na cylindry to pieni się w zbiorniczku?
Sugeruje wymienić głowicę, co nie jest małym kosztem, a efekt może pozostać ten sam. Kolejna możliwość pęknięty blok. Gdzie ty trafiłeś? Tam gdzie było tanio, a będzie drogo?
Witam wszystkich na forum.Tym razem Potrzebuje informacji na temat bloku silnika vitara 1,6 16v i 8v . Jaka jest różnica miedzy nimi , gdyż mam silnik 16v z pękniętym blokiem i trafia mi się sam blok kompletny bez głowicy ale z 8v.Czy głowica będzie pasowała z16v do 8v ,może ktoś miał taki przypadek
jeśli na korku od oleju robi sie masło, a w zbiorniczku od płunu pływają oczka (jak w rosole) to mamy 2 możliwości: -Uszczelka pod głowicą -Pęknięty blok i płaszcz wody dostaje się do cylindra.
Ja w swoim v70 2,5 benzyna miałem/mam to samo niestety po rozebraniu głowicy widać na drugim garze opuszczoną tuleję cylindra.Na postoju (bieg jałowy) wszystko gra temp.ok wentylator chłodzi itp.płyn w normie,ale pod obciążeniem(jazda bez szaleństw) w płynie są bąble powietrza podejrzewam że kompresja ucieka do układu chłodzenia :-( . Nie pocieszające...
pęknąć wtryskiwacz pęknąć pasek pęknąć sprężyna
odłączenie przewodu świecy ibiza uszczelniacz sterowanie przez rs485
politechnika gdańska sprzedam kondensator
Elektroda.pl - Dlaczego użytkownicy są niezadowoleni? Cofanie się płomienia w piecu na ekogroszek - przyczyny