Głowica jest do zespawania. A co do korbowodów to wydaje mi się, że nie powinny być w żaden sposób wygięte. Główka korbowodu musi być równoległa do stopy. Nie znam aż tak dokładnie tego silnika, ale nie przypominam sobie, żeby był wygięty korbowód. To raczej będzie zużycie. Pewnie dostał ostro "po garach". :wink:
Pęknięta głowica to chyba norma w nissanach...miałem ten sam silnik w primerze P12-pęknięta głowica.Szukaj nie popekanej używanej.
A co się stało z tą pękniętą głowicą? Na podstawie niej, można by było lepiej coś doradzić.
Ja miałem podobną sytuację, ale u mnie była pęknięta głowica. Między zaworem a świecą, i to na dwóch cylindrach. Ale jak twoja głowica była sprawdzana na szczelność to może uszczelka wadliwa lub niepoprawnie zamontowana.
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Uszczelniacze to tylko od oleju uszczelniają a nie od kompresji. Któryś zawór się nie domyka, lub gniazdo wypalone, ewentualnie pęknięta głowica w okolicach 1 cylindra.
Jakie są objawy tego że pękła ???
O ile go nie przegrzałeś to raczej uszczelka , w innym wypadku może być pęknięta głowica do kanału wodnego i też będzie sadzić . Dobrym testerem jest własna nagrzewnica , bo się zapowietrza i nie grzeje . :|
Można wysnuć wiele teorii ale bez jakikolwiek czynów nic z tego nie będzie... ;) Oprócz pogietych zaworów mogą być popękane prowadnice zaworów, pęknięta głowica itd
Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica, zakładane te same po remoncie czy wzięte inne na wymianę? Założone zostały te same głowice . Jak można sprawdzić która to głowica może być uszkodzona bez odkręcania wszystkich ? Niestety bez demontażu wszystkich głowic nic się nie dowiesz .
Nie chcę Cię straszyć ale to może być pęknięta głowica chociaż mogło się zacząć od uszczelki, jeśli ubywało płynu to mogłeś ją przegrzać.
Albo mechanik plecie głupoty albo ty coś przekreciłeś. Uszkodzona usczelka albo pęknięta głowica nie jest wstanie zablokować odpalania. Tylko jakby się nalało do cylindra i pech chciał że akurat jak stał w suwie pracy lub ssania ,wtedy jest tzw hydrolock czyli zablokowanie wału bo nie jest wstanie sprężyć cieczy. Ale wtedy wał stoi deba ( w jedną stronę)....
To zrób test jak Ci te bąbelki idą. Może głowica pęknięta i dmucha jak się dobrze rozgrzeje.
tam są pompowtyskiwacze. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi. Zgadza się - tam są pompowtryskiwacze. Wiem, że głowice tego typu silnika mają tendencje do pękania ale taki zbieg okoliczności. Zastanawia mnie też ta rdzawa maź między 1 i 2 cylindrem Najprawdopodobniej jednak pęknięta głowica = do sprawdzenia. Maź owa, to najprawdopodobniej mieszanina...
Teraz to już ciekawe!Jeśli nie podcieka od czegoś innego a tam chyba nie ma raczej z czego,to może być pęknięta głowica od któregoś z kanałów smarnych do tego"gwizdka",co raczej mało prawdopodobne.Może cieknie gdzieś spod cylindrów a wentylator wydmuchuje akurat w tym miejscu?Może coś jeszcze wymyślę to spróbujemy poradzić.
Cześć wszystkim. W dalszym ciągu problem z 2.0 TDI PD 2006. Zapowietrza mi się cały czas, przejadę kawałek gaśnie , ciężko go odpalić , jak odpali to już pojadę ale jak zgasze i znów zapale to samo. Pompa w baku podmieniana, vacuum, filtr też, płyny nie uciekają ani nie mieszają. Przy odpaleniu puszcza bąka na biało potem nic. Jakieś pomysły co to może...
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
W zależności jaki masz model 5.55 ( literka ) ? Są głowice plastikowe i metalowe. Różnią się konstrukcją zaworków ciśnieniowych. Jeśli masz metalową głowicę to prawdopodobnie albo zaworek się nie domyka na skutek brudu czy zużytej uszczelki lub osłabiona czy względnie pęknięta sprężyna zaworka. Części z powodzeniem kupisz w serwisie Karcher. Jeśli głowicę...
Jeśli plastikowa (tuleja-panewka) nie jest pęknięta sprawdź, czy głowica termiczna prawidłowo pracuje na sprężynach, bo że nie jest dociskana do wałka to pewne. Czasem wystarczy nią poruszać i jest ok. Sprawdź też, czy ta plastikowa tuleja jest prawidłowo założona. Nawet gdyby była wytarta, to sprężyny powinny docisnąć głowicę do wałka.
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
Mam pytanie do psooya (fajny nick) - czy pęknięta głowica mogła być spowodowana przez niesprawną instalację lpg oraz czy teraz mogę jeździć bez ryzyka, że to wystąpi ponownie (oraz ewentualnie jak zmniejszyć to ryzyko). Dzięki z góry! Jak najbardziej, uboga mieszanka na danym cylindrze podnosi temperaturę w danym cylindrze (komorze spalania) co może...
Wygląda na przegrzany silnik, sprawdź ciśnienie w cylindrach, uszczelka do wymiany, może głowica krzywa lub pęknięta wtedy trzeba spawać i splanować, ale to już naprawa warsztatowa.
Trzeba posprawdzać ciśnienie na wszystkich cylindrach bo pewnie pęknięta jest któraś tuleja skoro głowica i uszczelka jest sprawna .Czy sprawdzana była dokładnie głowica bo zdarza się ,że pękają.Wymiana silnika na inny typ wiąże się z wymianą komputera bo inne są parametry sterowania.
Na górze głowice z lewej strony masz EGR a przed nim w głębi silnika masz chłodnice EGR. Dochodzą do niej dwa węże 18mm. Uszczelka padła bo albo była pęknięta głowica albo coś spaprali (a że głowica duża to sporo rzeczy mogło pójść nie tak). Temperatura ok nie ma skoków.
głowice ściągnie i zmierzy gmp tłoków ,czasami na oko widać .Jeszcze sprawdz kolor ropy w zbiorniku czy nie jest czarna z olejem ,jak jest to nie jest głowica pęknięta tylko tandem pompa do wywalenia . Tutaj w serwisach tak czytali technicial solution że ściągali głowice i dawali do sprawdzenia ,a problem był w tandem pompach o którym wszyscy wiedzą...
Postaraj sie jak bedziesz kupował nowy termostat to sprawdzić go domowym sposobem czy działa zalać go gorącą wodą w jakieś misce bo nieraz są fabrycznie wadliwe ja musiałem wymienić aż trzy ale jak to nie pomoże to niestety kolego ale to może być jednak głowica ale nie koniecznie pęknięta może ją tylko zwichrowało umnie też sie zagrzał i głowica sie...
Witam, napisałem przeciesz ceny głowicy nieuzbrojonej 2200zł firmy AMC, głowica uzbrojona też AMC 3200zł ,a głowica kupiona w ASO VW uzbrojona\kompletna kosztuje 3600 zł jak oddam swoją starą. Mam na nie gwarancje na 24 miesiące. Jeżeli mam dać powiedzmy 1000 zł za spawanie sprawdzanie znowu spwanie i tak wkółko zależy jeszcze jak i gdzie popekała to...
W tym silniku, to w zasadzie wszytko :D Ale jeśli ścigasz głowicę, to stan gniazd i czy nie są obluzowane. W maluchu potrafiły wypaść :D czy głowica nie jest popękana. Często jest pęknięta w najcieńszym miejscu miedzy gniazdami. Ale akurat to nie jest usterka dyskwalifikująca. Stan zaworów, czy nie wyklepane. Jeśli już zdjąłeś głowicę i zawory, to dobrze...
Czy serwis sprawdził ciśnieniowo głowice? Często jest tak że omijają ten pkt. remontu silnika. W najlepszym przypadku - rozszczelnienie układu gdzieś na wężach, rurkach. Może być pęknięta chłodnica. Płyn odparowuje w lekkich ilościach przy nagrzanym silniku i ciężko jest bez warsztatu znaleźć miejsce skąd. W najgorszym układzie będzie głowica lecz przed...
Hej, Ostatnio pękł mi wał korbowy, więc mechanik wymienił tak : wał, panewki główne i korowe i napinacz. Przejechałem 500 km od wymiany i silnik kompletnie zdechł- tj delikatnie zaczął stukać podczas jazdy ale tak leciutko, tracił na mocy- jakby się ślizgał dodając gazu. Potem zjeżdżając na pobocze hałasował mocnej i zgasł. Przy próbie odpalenia ledwo...
Jeśli silnik nie posiada podgrzewanej podstawy filtra paliwa czynnikiem chłodzącym to stawiam "optymistycznie" pęknięta głowica. Genialne, powtórzę widziałeś ten silnik chociaż raz. Jeden jedyny raz. To CR rurka paliwa przykręcona do wtrysku. A sam wtrysk przechodzi przez rurkę z którą się nie styka. A z nieszczelności to tylko olej może polecieć na...
Czyli około 200 powinno być. Trochę się boje kupna czegoś co nie działa. Przezwojenie silnika nie powinno być problemem. Mam takiego znajomego który się tym zajmuje i co mu nie zawiozę to jest przewinięte. Najbardziej się boje ze będzie uszkodzona mosiężna głowica a to już są konkretne koszty. Chyba że to się nie zdarza? Chyba odbiór osobisty? Pomimo...
Witam. Problem z Manem F 2000, mianowicie nie pali na jeden cylinder. Ale co mnie zastanawia to powietrze w powrocie paliwa w zbiorniku. Widać jak idą bąbelki powietrza. Jest opcja że może być pęknięta głowica i przedmuch powietrza z Komory spalania przedostaje się do powrotu paliwa? Kanał powrotu jest właśnie w głowicy. Jeśli ktoś przerabiał taki problem...
Witam Pękła mi głowica w karcherze 270 przy jednym tłoczku - pęknięci jest minimalne ale woda leci. Co prawda karcher chodzi i da sie normalnie myc nim ale z boku leci woda. Czy da sie czymś skleić plastykowa główcie? Jakiś mocny klej - może jakiś inny sposób?
Witam. Dziś udało się ściągnąć głowicę z silnika co wbrew pozorom nie było łatwe bo nie chciała zejść z szpilek no ale po 1 godzinie meczarni zeszła. Cylindry te znajdujące się najdalej od pompy wody w stanie idealnym, cylinder ten najbliżesz pompy centralnie w środkowym położeniu i stoi a w nim woda pomieszana z olejem. Wyczyszczenie, wydmuchanie,...
Jeśli uszczelka jest w całości, nie "przycięta" podczas składania to pęknięta jest głowica zaworowa, i nic się nie da z nią zrobić, tylko wymiana. Jest dostępna jako nowa część lub używka w sieci, zaworki wewnętrzne jeśli są dobre to do przełożenia do używki. Zewnętrzne grzybki są zgrzewane, jako część zamienna występują z czerwonymi zawleczkami do...
Pęknięta głowica
Może być uszkodzona chłodnica oleju , uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica .
Co prawda doświadczenia dot. ciągników mam niewiele, ale sprawdził bym śruby głowicy - w Ursusie są chyba dwustronne szpilki? Były zmieniane? Może któraś nie trzyma głowicy z odpowiednią siłą? Czy przy wymianie były jakieś ślady na uszczelce w którym miejscu mógł nastąpić "przeciek"? Jeżeli nie to, to pewnie jak sugerujesz - pęknięcie w głowicy lub...
Sa warsztaty ktore zajmuja sie spawaniem glowic, ale praktyka dowodzi ze taka glowica jest juz narazona na kolejne pekniecia. Wystawic ja zawsze mozesz, ale moim zdaniem lepiej oszczedzic sobie problemu i oddac ja na zlom.
Ludzie pęknięta głowica i wszelkiego rodzaju nieszczelności odpadają. Zmień ten korek i zobacz co się będzie działo. :D
jest dobre ogrzewanie :?::?::?: jeśli nie to już masz odpowiedż na swoje pytanie uszczelka uszczelka lub głowica a jeszcze jedno sprawdż połączenie nagrzewnicy z zaworem sterującym tam też lubi ' puszczać '
Skoro podstawowe rzeczy już sprawdziłeś to zostały Ci już pęknięta głowica i krzywy blok . Bywa tak że kręcisz się po miejscu i nic się nie dzieje , ale wyjedziesz na autostradę i płynu brak . Trzeba sprawdzić głowice na szczelność , ale na gorąco . Blok najlepiej wysmarować tuszem (lub czymś podobnym) i przyłożyć na całość szybę i będziesz widział...
Głowica splanowana, zawieziona była kompletna z wałkami i popychaczami, a po splanowaniu była goła, do skręcenia, i okazało się że są 2 rodzaje popychaczy, głębsze i płytsze, jest ich po równo, w zakładzie w którym był robiony szlif nie wiedzą o co chodzi i nie pamiętają które gdzie były. Spotkał się ktoś z takim problemem?? Dodam że wymiary zewnętrzne...
U mnie wypadania zapłonu niema ale wydmuchało uszczelkę pod głowicą albo głowica pęknięta , dalej jeździ ale tak do 6km nie dalej i niema ogrzewania .Z uwagi na zły stan zaworów wydechowych , kupiłem używaną głowice M16A z liany - pomiar luzów wygląda obiecująco ale ją rozbiorę i po docieram zawory , bo po zalaniu benzyną wydechowe na 2 cylindrach przepuszczają...
czy taką głowicę da się pospawać?, To zależy z jakiego stopu lub metalu jest ta głowica . (Jest to angielski/włoski cross 140, 18 KM) Nic to nie mówi ! Podaj markę , model , producenta, typ silnika , rodzaj chłodzenia .
Nieszczelny korek. Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Pęknięty blok silnika. Pęknięta głowica. Jeżeli korek jest sprawny, a węże są twarde, to znaczy, że w układzie chłodzenia jest za wysokie ciśnienie. Powodem może być którekolwiek z powyższych.
zgadza się: 1. uszczelki głowicy 2. zaślepki głowicy 3. oringi tulei w skrajnych przypadkach 4. pęknięta tuleja 5. wżera w korpusie bloku na uszczelnieniu tulei 6. pęknięta głowica lub blok silnika
Jeżeli będzie rosło ciśnienie w układzie chłodzenia , to może być uszkodzona uszczelka pod głowica lub pęknięta głowica , ale jest i druga opcja że wywala płyn przez wydech a ciśnienie w układzie chłodzenia jest w normie , wówczas pęknięcie głowicy pojawia się na wydechu , [ w kolektorze ] poza zaworem wydechowym . Pozdrawiam Zbigniew
Ja bym sprawdził chlodnicę egr. Jeżeli to możiwe całkiem ją odłączyć od chlodzenia i wtedy sprawdzać. Uszczelka jeszcze nie jest taka zła może być gorzej pęknięta głowica itd... Z tego co piszesz ubytki są dość duże wiec płyn musi gdzieś uciekać. Jak nie ma plam to albo w wydech albo silnik.
głowica pęknięta pęknięta głowica ursus passat pęknięta głowica
lista kanałów toshiba pralka bosch trzęsie wirowaniu volvo silnika
licznik stilo łączenie kondensatorów
Cewki statora palą się w iskrowniku – przyczyny, diagnostyka, naprawa (Shindengen, Electrosport, RMStator) Passat B5 1.9 TDI 90KM – luz zaworowy kasowany hydraulicznie, popychacze, regulacja