Aha no to teraz wiem dlaczego mi ubywa tego płynu:) Czyli pewnie głowica pęknięta czy uszczelka bo olej to sprawdzałem i nie zmienił koloru
Pęknięta głowica to właśnie CO2 w układzie.
Uszczelka pod głowicą się kończy - jest już pęknięta i płyny sie mieszają. Głowica do góry, planowanie i nowa uszczelka. Do tego świerzy olej i cały płyn w układzie chłodzenia.
witam cie sugeruje sprawdzic chłodnice oleju w uzywce ok 40-50 zł moze byc uszczelka głlowicy a w najgorszym przypadku pęknięta głowica co jest w tym silniku bardzo czeste
Witam. Jak wyżej napisałem pacjent to passat B5 1.8 20V 125 KM 99rok z instalacją gazową STAG. Rok temu mechanik zmieniał mi głowice o oznaczeniu ARG gdyż była pęknięta na 2 cylindrach w 4 miejscach. Znalazłem po kilku tygodniach poszukiwań tylko o oznaczeniu ADR. Wszyscy ,,znachorzy" których się dopytywałem mówili że będzie pasować bo to tylko inne...
Na odległość nie widząc tego trudno powiedzieć ale wydaje mi się że główną przyczyną będzie uszczelka głowicy, no chyba że pęknięta głowica ale w sumie to raz w żuciu słyszałem żeby w 1,9 pękła. spróbuj jeszcze zdjąć wąż przy samym kolektorze czy gdzieś po drodze niema problemu, mówiłeś że auto stało więc może w przewodach od TORBO do SSĄCEGO nagromadziła...
Witam moim zdaniem to cewki sa do wymiany poniewaz maja przebice na mase mozna to łatwo sprawdzic tylko trzeba miec śrubokret do mierzenia pradu i zapalic auto i dotknac do bloku silnika do głowicy czy pokrywy zaworów jezeli zaswieci ci kontrolka w srubrokrecie to znaczy ze jest przebice na mase i wtedy wymieniasz cewki i powinno chodzic
Jak nie cieknie obstawiam UPG lub pękniecie głowicy.
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
Witam, elektryczny szyber po uchyleniu nie domyka jedną strone.Widać urwaną małą kostkę od strony kierowcy,która swobodnie się przemieszcza niedomykając szybra.Mam pytanie czy można się tam jakoś dostać,czy trzeba ściągać całą podsufitke.Proszę o radę
Witam , mam problem z moim passatem b3 1.9 td . Jest to wersja kanadyjska . Wyposażenie: 4x el.szyby. el. lusterka , tempomat, climatronic . Mam taki problem gdyż non stop opuszcza mi sie przednia szyba pasażera (prawa) z niewiadomych przyczyn . Gdy ja trochę podnoszę od razu się opuszcza. POMOCY
Witam mam mała zagwostkę , mianowicie zerwał mi się wachacz podczas wolnego skrętu w lewo (pękł na lewym kole), bardzo mnie to zdziwiło ponieważ wczoraj byłem na stacji diagnostycznej by sprawdzić cale zawieszenie, amortyzację oraz hamulce, wyszło tam coś do zrobienia ale nic związanego z przednim zawieszeniem. Nie pękła gałka tylko tak jak by obudowa...
Witam wszystkich. Jak w tytule VW Passat B3 rocznik 93 wersja komfort , auto posiada 4xel.szyby i szyberdach + centralny z domykaniem szyb. A mianowicie, co do usterki: Szyba przednia prawa od strony pasażera, gdy zamykam dochodzi do końca (go góry),i gdy nie zwolnię przycisku podnoszenia to silniczek dalej ją pcha do góry słychać coś takiego jakby...
Gdy chciałem otworzyć auto kluczykiem zatrzasną mi się w drzwiach i otworzyły się wszystkie szyby. Gdy udało mi się go wyciągnąć włożyłem drugi raz i nic nie działało przekręcałem w lewo prawo i nie reagowało. Co się mogło stać ?
Witam na wstępie powiem że jestem zielony w tym temacie więc prosiłbym o wyrozumiałość szukałem już chyba wszędzie o tym problemie ale nigdzie nie mogę nic znaleźć. A więc problem polega na tym że drzwi pasażera i lewe tylne drzwi nie zamykają się ani z kluczyka ani ze środka Przy otwieraniu tych drzwi nie zapala się nawet lampka w środku samochodu....
Witam, problem polega na tym, ze nie opuszcza sie lewa przednia szyba, po nacisnieciu przycisku odsuwania szyby słychac tylko charakterystyczne "PYK" w elektronice w lewych drzwiach i na tym koniec, prosze o pomoc, pozdrawiam.
Witam mam problem z silniczkiem szyby pasażera gdy naciskam żeby szyba się zamknęła słychać tylko stukanie
Panowie Bardzo dziękuję za pomoc problem tkwił w jakimś procesorze w drzwiach kierowcy wymieniony wszystko działa jak powinno, ale wyszło mi że mam problem chyba z głowicą tracę płyn chłodniczy, w zbiorniku czarny osad, nie mam natomiast utraty mocy, samochód się nie przegrzewa ale co 50 km muszę dolać płyn, co o tym sądzicie mieliście może podobne...
Witam,w passacie 1.9 tdi AVB 2001 po wymiane uszczelki pod glowica samochod ciezko zapala i mozna kopci na siwo,przed wymiana bylo ok,uszczelka byla wymieniana poniewaz byl w plynie olej,szczelnosci nie sprawdzalem,glowica byla tylko planowana,rozrzad na 100% dobrze poskladany,poradzcie cos bo nie wiem za co sie zabrac,pozdarwiam
witam posiadam passat-a b5 po lifcie z 2002 roku i kilka dni temu ktoś mi szybę wypier.... i teraz mam zapytanie jak można ją zdemontować......podobno nie jest to takie łatwe i szybkie do zrobienia..... jezeli ktoś poświęcił by kilka min i napisał jak to zrobić krok po kroku jak również i montaż nowej szybki to byłbym z góry wdzięczny.... pozdrawiam....
Witam, Mam problem z elektryczną szybą w drzwiach kierowcy. Zdemontowałam tapicerkę z drzwi, szyba jest przykręcona do uchwytów i osadzona na szynach. Po naciśnięciu przycisku do otwierania szyby, silnik pracuje, ale z jednego elementu wydobywają się dziwne dźwięki coś jak by wkręcało taśmę ze starych kaset VHS, przy opcji zamykania okna, pojawiają...
Witam posiadam Passata B5 1,9 TDI 110 KM 1997r. W którym mam problem z centralnym. A mianowicie, gdy normalnie zamykam drzwi kluczykiem to zamykają sie wszystkie drzwi prócz tylnich lewych i bagażnika, lecz gdy przekręce kluczyk najpierw w lewo a potem w prawo to zamykaja sie wszystkie drzwi, dioda zaczyna mrygać, a bagażnik dalej nie, w ogóle nie działa,...
Witam, posiadam Passata z '99 roku i mam problem, ponieważ jedna z wtyczek idących do świec ma pękniętą końcówkę i chciałbym ją wymienić. Chodzi mi o te fajki które są bezpośrednio pod cewką bez kabli, jak to zdemontować?? http://obrazki.elektroda.pl/1500482000_1...
kupiłem passata tdi 1.9 98r. nie działa centralny zamek w drzwiach. Po przekręceniu kluczyka w drzwiach reaguje tylko centralny z bagażnika. Nie działa podświetlenie wnętrza auta tylko podświetla schowek. Następny problem to zablokowane lewe tylne drzwi. Rozebrałem te drzwi od wewnątrz i próbowałem otworzyć je od środka. Ani drgną. Proszę o szybką i...
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
Kontrolowane zwiększenie ciśnienia w układzie chłodzenia być może przyspieszy lokalizację wycieku. Marka, model, oznaczenie silnika, więcej zdjęć. Czy to cień, czy pęknięcie głowicy?
Czyli prawdopodobnie po poprzednim przegrzaniu pękła głowica. W tym silniku z reguły pomiędzy drugim, a trzecim cylindrem, ale niekoniecznie.
Uszkodzona głowica, uszczelka, bądź pęknięcie w bloku (może również być w głowicy).
ktoś mi wytłumaczy o co chodził z tym CO2? Test na obecność spalin w płynie chłodzącym - przepalona uszczelka lub pęknięcie głowicy/cylindra.
Pęknięta tuleja 4-rtego cylindra. W sumie częsta usterka tego silnika.
Czujnikiem CO2. W ostateczności nosem - czy spalinami z płynu nie śmierdzi. Nie musi to tez być uszczelka. Może być pęknięta głowica.
stawiam na 99 procent na pęknięcie głowicy
Witaj! Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą były by w zależności uszkodzenia. Uszkodzenie uszczelki z kanałem chłodzącym /wydmucha płyn w chłodnicy/ Uszkodzenie z /olejem/wydmucha olej, na korku biała maź/ Uszkodzenie krawędzi to w koło zalany olejem. Jak tych objawów nie masz to kup odpowiedni płyn do mycia silników,popsikaj i zmyj wodą.Będziesz...
Tak, to nie jest pęknięcie. Składam w takim razie jak radzicie.
Witam. A węże od układu chłodzenia nie są zbyt twarde? Miałem już kilka przypadków że na teście na zawartość CO2 w płynie chłodniczym nic nie wyszło a okazało się że były pęknięte głowice.
Auto świeżo kupione więc nie wiem o nim za dużo Witaj miałem kiedyś podobny problem w Passacie , okazało się że było pęknięcie głowicy między zaworami, ale kojarząc fakty sam zamordowałem silnik przez to że dolałem oleju na ciepły silnik. Może poprzedni właściciel był tak "mądry" jak Ja. :not:
Nie chcę cię martwić,ale może być pęknięta głowica.Dlatego był wycią gnięty termostat.Może być to bardzo małe pęknięcie i jak nie ma termostatu to nic się nie dzieje.Jeśli jednak założy się termostat to temperatura w układzie wzrasta do ok.90 stopni i szczelina się powiększa.I zaczyna pojawiać się ciśnienie w układze.Objaw tego jest taki jak napisałeś...
To jeszcze zostaje Ci pęknięty blok, jeśli głowica jest w 100% sprawna.
No i raczej nic się nie powinno na razie dziać. Jeżeli już to po pewnym czasie możesz zauważyć przedostawanie się chłodziwa silnika (płynu) do oleju. Może wystąpić pęknięcie głowicy (pomiędzy kanałami chłodzącymi a smarującymi głowicę). Ale wcale nie musi się to wydarzyć. Kwestia szczęścia, warunków w jakich pracował silnik. Ogólnie przegrzane silniki...
Auto przyspiesza bez szarpania? Hamowanie silnikiem też bez szarpania? Jak gubi obroty, to chodzi na wszystkie cylindry? Przyczyn kulawych wolnych obrotów jest za dużo żeby celować, równie dobrze może być uszkodzona głowica, uszczelka pod głowicą, rozregulowane zawory itp. Np. W passacie B2 1.8 miałem pękniętą głowicę. Po nagrzaniu silnika do 70'C gubił...
Ok, no ale w przypadku kiedy głowica ma pękniecie ja nie odczuwałbym braku mocy?
mi to bardziej wygląda jakby zimna woda była wlana na gorący silnik blok dostał "szoku termicznego" hehe To pękł by tylko cylinder, ewentualnie głowica.
I ja powoli przymierzam się do zmiany mojego dziadziusia VW Passat B5FL Highline 1,9TDI 131qcy na Audi A6 C6 2,0TDI... Jeżdżę paskiem od ponad 5 lat (a mam już nalatane 300kkm) i nie wiem co to serwis. Jednak po doświadczeniach z firmowymi passatami B6 2,0TDI, po przeczytaniu kilku forów, po dyskusji z mechanikami z DIESEL SERVICE z moich okolic mam...
Z tyłu na głowicy jest kruciec przykręcony do głowicy sprawdź czy nie jest pęknięty i wymień oring, powinno pomóc.
Równie dobrze, brak kompresji, podparty zawór, pęknięta głowica. Uszczelka nie, na zimnym i ciepłym silniku byłoby tak samo. Sprawdź czy silnik nie został przegrzany.
Po zdjęciach to ciężko stwierdzić. Daj głowicę na sprawdzenie. Podejrzewam że pękła gdzies na kanale olejowym a dolotem.
, z turbiną ten silnik czy nie?? pozdrawiam.. A jakie to ma znaczenie ? Obydwa silniki są mechanicznie identyczne - różnią się tylko osprzętem. Uszczelka, pęknięta głowica, uszkodzony wymiennik ciepła - jest trochę rzeczy do sprawdzenia.
Na zimnym silniku szybciej Ci panewke okręci niż głowica pęknie. Głowice pekały z przegrzania, jedna strona miała problemy z odprowadzaniem ciepła,
Witam. Posiadam passata b5 fl 1.8t AWM 2004 rok. Niedawno pękła w nim głowica. Potrzebuje nowej(oczywiście używanej) głowicy lub ewentualnie całego słupka. Jednak niestety silniki z takim kodem(AWM) występują u nas bardzo rzadko. Udało mi się znależć jeden taki słupek. Niestety po rozebraniu okazało się że głowica nadaje się do niczego więc szukam dalej:(...
Twarde węże i znikający płyn wskazują na uszczelkę pod głowicą, parowanie szyb, pęknięta nagrzewnica, sprawdź dywaniki czy nie są mokre. Temat UPG wielokrotnie poruszany, poszukaj zwłaszcza pod hasłem Passat.
nie wiedziałem ze uszczelka może powodowac takie problemy ponieważ nie ma ubytku płynu. Czy to możliwe bo na moje oko to silnik jest przegżany i dlatego szybko sie grzeje i traci moc. Myslisz że głowica może być pęknięta, silnik wydaje sie zachowywac normalnie, tylko słabo wchodzi na obroty Kąt wypszedzenia nie da sie przestawic bo sprawdzałem.
Tylko przy odkręconym korku przy dodaniu gazu wypycha lekko płyn i co chwilę idą bańki powietrza, ale niżej w zbiorniku widać płyn normalny. Te bańki powietrza wg mnie ewidentnie świadczą o przedmuchu do układu chłodzenia, a możliwe że również do układu smarowania. Przyczyna przedmuchu - nieszczelna instalacja gazowa (ale o niej nie piszesz, że ją...
Jeśli zapowietrza się z powodu uszkodzonej uszczelki lub pękniętej głowicy to muszę się zgodzić ze stalinem2. Węże twarde to też nie wróży nic dobrego ale jest jeszcze szansa.... wymieniałeś korek zbiorniczka? jego zaworki często padają koszt nie wielki a dwu samochodom pomogło.
Nie masz się co martwić uszczelką (Ja jeździłem do momentu, aż mi się piana zaczęła zbierać w zbiorniczku wyrównawczym i oczywiście płyn chłodniczy znikał) mam podobny silnik w passacie b3, stawiam również na trójnik, mój również pękł i lało się po bloku (Po wymianie uszczelki)
Równie dobrze mogą być zużyte pierścienie olejowe lub mikropęknięcie w głowicy między zaworami. Nie jestem mechanikiem z zawodu ale miałem kiedyś podobny przypadek z moim starym passatem. Okazało się że głowica miała mikropęknięcie miedzy zaworami jak był zimny to kopcił jak się nagrzał metal się rozszerzał i pęknięcie się uszczelniało i było ok.
Witam Jestem posiadaczem passata b5 lift z 2002r1.8 T awt.Mam problem z ubywającym w małych ilościach płynem chłodzenia który miesza się z olejem.Wymieniłem uszczelkę pod głowicą 2 razy ostatnio z nową głowicą a usterka jak była tak jest.Co robić??blok pękł?gdzie można szukać miejsc mieszania się oleju z płynem??za wszelka pomoc bardzo dziękuję
Witam wszystkich serdecznie . Może ktos podrzuci średnicę oringu uszczelniającego króciec plastikowy układu chłodzenia ( ten przykręcany za pompą wtryskową do głowicy , patrząc od strony kierowcy ) Podcieka z niego płyn nie jest pęknięty - a w serwisie występuje tylko z kóćcem. dzięki
Witam.mam passata 91 r. 1,8 i miałem podobne objawy.Obroty też były nieregularne.okazało się że mam wyciek płynu z uszczelki pod głowicą.Ten płyn kapał na kolektor który pękł i silnik nie był dogrzewany.po naprawie wszysttko ustało.Pozdrawiam.
witam.posiadam passata b3 1.9 d.Jadąc do pracy pękł mi pasek rozrządu zwaliłem głowicę i nie jest uszkodzona pobiło mi tylko 2 szklanki i wykrzywiło 2 zawory.moje pytanie.... w jakim położeniu powinny być tłoki przy zakładaniu paska rozrządu i oczywiscie przy ustawieniu pompy i wałka na znakach.pytam ponieważ na moim kole zamachowym nie ma znaku a jak...
Czy do płynu chłodniczego nie dostaje się olej? Dodano po 3 Skoro cały silnik jest zabrudzony olejem to możliwe że od wymiany jest uszczelka pokrywy zaworów, bądź uszczelka głowicy. Należało by sprawdzić czy wąż odmy nie jest gdzieś pęknięty, oraz czy jest ciasno założony.
"morze papa"oznaczało pożegnanie z morzem.wracam z urlopu.a śmiech to zdrowie,możesz już wstać.70% polaków to analfabeci ,jestem w większości !!hehe pozdro.ps znalazłem przyczynę ,zgięty korbowód.u poprzedniego właściciela pękł pasek rozrządu .zmienili głowice na drugie a dołu nie sprawdzili.zmieniam cały blok z wałem i tłokami.
Witam [quote="passat21"] nie moge ustawic wolnych obrotów ,inne na zimnym inne na ciepłym silniku.pozatym silnik zaczal jakos dziwnie piszczeć.quote] Ten dźwięk wygląda na głos zasysanego powietrza między przepustnicą a głowicą. Sprawdź, jeżeli są, węże podciśnieniowe dochodzące do kolektora ssącego np wąż do serwa, może być uszczelka między kolektorem...
Kolego czarny100022, Razem z wymianą uszczelki należało oddać do sprawdzenia głowicę, czy nie pękła(czego nie życzę). Bo jeśli samochód był przegrzany to jest duże prawdopodobieństwo że tak może się stać, szczególnie gdy głowica jest z aluminium. Wiem to z własnego doświadczenia :cry:
Głowice oddałem do gościa, który się tym zajmuje i miał sprawdzić wszystko co możliwe łącznie z prowadnicami, więc przypuszczam że jest git, choć kiedyś walnął babola i przeoczył pęknięcie w głowicy i trzeba było zdejmowac czapkę jeszcze raz. Co do pierścieni to założone są poprawnie, tylko tyle że olejowe są teraz dwuczęściowe, a jeżeli chodzi o pomiar...
Moje Punto, w ciągu pierwszych 3 lat eksploatacji spędziło w serwisie ok 4 m-cy... nie nazwałbym tego "święty spokój" A nie masz wrażenia że w ASO na gwarancji zrobią tak byś wrócił? Mój mąż gwarancję od dawniej posiadanej Mazdy 323F po około roku wywalił do kosza. Nigdy nie pojechał na obowiązkowe przeglądy gwarancyjne. Auto sprzedaliśmy po 9 latach...
głowica pęknięta pęknięta głowica pęknięta głowica ursus
koszt naprawy pompy zmywarki bosch konfiguracja rejestrator resetować bateria laptop
bateria parkside naprawa udaru makita
Opel Vivaro 1.9 F9Q – pomiar czujnika wałka rozrządu Halla, test napięć i sygnału DeWalt DCD791 – zgrzyt przy hamowaniu i wolnych obrotach na II biegu, różnice między egzemplarzami