Wbija się ostry punktak w środek zaślepki, podważa na boki i zaślepka wychodzi. Do wbicia nowego tego "kapsla", trzeba mieć odpowiedniej średnicy kołek stalowy, robiący za stempel - raz stuknąć i siedzi. Zamykam.
Myslę że jest mało płynu chłodzącego. Chyba lepiej kupić nową ,bo na wymianę płynu wiarygodnej gwrancji nie uzyskasz.
Wyciek płynu chłodzącego, np. z kolektora ssącego.
Obiegu nie ma jest tylko zaślepka i czesto tam jest wyciek.
Sprawdź poziom płynu chłodzącego bo prawdopodobnie masz go za mało i nie dogrzewa reduktora
odporność do 100 stopni Celsjusza Zdecydowanie mało. Temperatura płynu chłodzącego jest czasem dużo wyższa. To nie te czasy gdy można było lać wodę do układu
Nigdy nie zleci wszystko, musiałbyś wymontować pompę wody, termostat to zleci może z 70%
Prawdopodobnie może to być wyciek z elementu woskowego który reguluje ssanie w zależności od temperatury płynu chłodzącego bądź też z przewodów doprowadzających płyn do niego.
Mało płynu chłodniczego albo zapowietrzony układ.
Musisz szukać pod podłogą skrzynki bezpieczników (czyli nad nogami pasażera) 814 to określenie zbyt ogólne, podejrzewam uszkodzenie czujnika temperatury płynu chłodzącego (typowa usterka!) zlokalizowany jest (strzelam!> za mało danych!) w okolicach >nad rozrusznikiem. Mam pełny zestaw danych serwisowych na temat takich układów, ale sorry, za mało danych...
Jak wstawiłem nowy czujnik poziomu płynu chłodzącego to nadal pokazuje że jest za mało płynu, czyli jeżeli jest nie dobry czujnik filtra powietrza to tak może się dziać.
Może masz mało płynu chłodzącego poprostu
Według mnie to jest ewidentnie przeciek z kolektora ssącego. Odpowiedź znajdziesz w tym wątku: -> matiz 99r pojemnosc 800 ubytek plynu chlodniczego Napisałeś że "wywaliło" płyn i ludzie myślą, że się zagotował. Płyn po porostu popłynął po silniku z nieszczelnego kolektora. Miałem to samo, też się nieźle lało.
A moim zdaniem płynu chłodzącego jest za mało,dolej go..
W tico nie ma zaworu odcinającego ciecz chłodzącą od nagrzewnicy. Może nasz mało płynu chłodzącego.
Termostat sobie podaruj (nie zakładaj), bo to zbyt mały obieg (mało płynu w układzie i on by się musiał już po 2min. otworzyć :D ) Nagrzewnica w roli chłodnicy w zupełności wystarczy. Resztę dobrze kombinujesz. :)
Ale to auto jest faktycznie tak dogrzane? Bo stwierdzenie że rura gorąca to trochę mało. Co się właściwie dzieje? Gotuje się? Wentylator się włącza na zimnej chłodnicy? Ile ma na wskaźniku? A..nie ma wskaźnika, no tak To trzeba w programie podejrzeć.
Sprawdź stan płynu chłodzącego, może jest mało albo układ jest zapowietrzony. Sprawdź czy chłodnica jest równomiernie nagrzana, bo byc może jest gdzieś niedrożna.
Czy oprócz uszczelki głowicy, olej silnikowy może dostawać się do płynu chłodzącego przez inne miejsce? Na jednym forum dostałem informację: zaślepka kolektora dolotowego? I autor tej podpowiedzi zamilkł na amen. Autko jeździ tak już ponad 1,5 roku. Ma moc itp. Ale co X czasu trzeba płukać i wymieniać płyn w układzie chłodzenia.
pompa wodna jest bardzo prawdopodobna... oczywiście poziom płynu chłodzącego w normie? - miałem tak, jak miałem mało płynu...
Witam. Przez świece samochód by Ci nie zgasł w czasie jazdy. Jeśli podczas jazdy nie świeciła się żadna kontrolka usterki silnika to sprawdź sobie czy się nie urwał pasek rozrządu. Jaki samochód ma przebieg? Czy jak kręcisz rozrusznikiem praca silnika nie jest taka jakby samochód nie miał kompresji? Przy kręceniu rozrusznikiem sprawdź czy się kręci...
Teraz po przekręceniu zapłony gaśnie ta kontrolka, jak jest również za mało płynu chłodzącego silnik tak samo sie dzieje!Obróciłem również wentylatorem i przestało sie świecić podczas jazdy - może sie zastał?!
Dzięki koledzy za pomoc. Okazało się, że przewód prądowo-wodny był przytkany. Kompresor mnie zmylił, bo sprężonym powietrzem przedmuchało przewody, ale dla pompy płynu chłodzącego był za mało drożny. Pozdrawiam
Tak. Zgadza się. Świetna rzecz do silnika diesla. Zwłaszcza na mrozy. W mrozy do diesla to i piec 5kW jest za mało.
Termostat, pompa wody, uszczelka pod głowicą lub po prostu zbyt mało płynu chłodzącego. Jedna z tych rzeczy.
Witam. Auto z 1999r to musi mieć ponad 100 tys. km.Proponuje sprawdzić pompę płynu chłodzącego (zniszczony wirnik pompy).A wszystkie węże poprawnie podpięte?
Jeśli reduktor jest biały to możesz mieć mało płynu chłodzącego i zamarza, ale jeśli śmierdzi to może też być przyczyna uszkodzonego reduktora, który jest nieszczelny.
Np w VW T4 wajchą ciepło zimno otwierało się przepływ płynu na nagrzewnicę, łopatki w pompie to naprawdę mało prawdopodobne ale i proste do sprawdzenia bo nawet pompy czasem nie trzeba rozbierać aby je zobaczyć, zależy od kątów króćców
Na samym początku sprawdź poziom płynu chłodzącego. Jak jest go za mało to nie będzie ogrzewania wewnątrz mimo, iż silnik nie będzie się nadmiernie grzał.
Przy okazji sprawdz stan płynu chłodzącego, czy nie jest go za mało.
Miałem wrazenie, że w samochodzie ubywa płynu chłodzącego - oczywiście to mioje subiektywne odczucie. Tak to jest, jak się ulepsza z nudów.
Jeżeli się poci w środku to znaczy, że chłodzi.Nastaw termostat na max zamknij i odczekaj z godzinę.To jest prawdopodobnie(nie znam tego modelu) lodówka na dwóch agregatach, więc jak będzie słabo chłodzić to może być mało płynu chłodzącego.
Sprawdź cienkie przewody mogą ciągnąć lewe powietrze. Druga przyczyna jak ktos mówił to czujnik temperatury lub za mało płynu chłodzącego coś takiego miałem
Kopułka i palec wymienione? Podejrzewam... Reduktor który przepuszcza gaz. Z powodu zbyt bogatej mieszanki, 2 paliwa gaz + benzyna, trzeba długo kręcić silnikiem, aż zaskoczy bo musi pozbyć się gazu z kolektora. Z rana, lub po długim czasie postoju auta: Zdejmij osłone, wyjmij filtr powietrza i powąchaj czy ze środka z rury nie czuć gazem. Podejrzewam......
Dmucha dobrze, tylko temperatura nawiewu nie jest dosyć wysoka. Ostatnio dolałem płynu chłodzącego (bo było troche mało) i się poprawiło ale i tak wydaje mi się że powinno być cieplej. Jeśli chodzi o nadmuch to wszędzie dmucha w miarę dobrze oprócz nawiewu na szybę przednią.
Ja to opuszczam auto na poduchach i jeszcze z litr płynu wchodzi,wtedy komputer przestaje piszczeć że jest mało płynu
Filtr powietrza zmieniony świece kable też. Problem pojawia się tylko na rozgrzanym silniku pod obciążeniem tzn przez chwile chodzi tak jak na 3 gary . Przypuszczam ze pod dużym obciążeniem puszcza wode do jednego cylindra i go zalewa. Byłem na badaniu płynu chłodzącego i mechanik mowi ze głowica i uszczelka ok ale robił to na postoju nie podczas jazdy....
Po pierwsze: 1.Tak jak wyżej pisali koledzy-termostat, 2.Zbyt mało płynu chłodzącego, 3.Osłona na rurze wydechowej(tzw.kula),która łączy sie z obudową do filtra powietrza elastyczną rurą -dostarczenie ciepłego powietrza.Prawdopodobnie jej nie masz.
Witam . 1.Za mało płynu chłodzącego (dwa agregaty czy jeden ?) 2.Rozczelnienie obudowy (zdarzyło się dwa razy w kilkuletnich lodówkach) dokładnie obejrzeć gumy uszczelniające oraz tył lodówki . Powodzenia
Dziś wymieniłem czujnik obrotów ,na razie jest ok na krótkich trasach. Zobaczymy jak będzie na dłuższej trasie. Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie klimatyzacji . Jak ją włączam to słyszę taki świst ale zimne powietrze nie leci , ciekawe co jest nie tak .Morze mało płynu chłodzącego. 2 pytanko czy czujnik ciśnienia doładowania ma na wpływ mniejszego...
Płynu chłodzącego nie ubywa. Jak jest mało oleju, bardzo mało to nie dymi, tylko przy ostrym zakręcie po dodaniu gazu dymi mocno. Dodano po 56 Jak sądzicie jaki jest koszt naprawy?
Miernik wyposażony w zewnętrzny przewód z termoparą (czujnik temperatury) powinien w zamrażalniku wykazać po kilkunastu minutach ( minus 10 stopni ) od załączenia lodówki . Jeżeli tego nie ptrafo osiągnąć , to masz : albo mało płynu chłodzącego w instalacji chłodziarki albo masz uszkodzony i niewydajny agregat ( ten słyszlny , pracujący silnik(
Mało płynu chłodzącego. Dziwi ta różnica- gaz/ benzyna, może masz walnięta membranę w parowaczu i poziom się podnosi sztucznie. Dlatego są takie oznaczenia, aby nawet analfabeta odczytał bezbłędnie komunikat (małpi jezyk). Wypada trochę posiąść wiedzy w zakresie wskażników, nie tylko gaz i lewarek.
Przede wszystkim dziękuję za zainteresowanie - każde wsparcie mile widziane. W czasie zaczytywania parametrów temperatura płynu chłodzącego miała 107 °C. Czy to za mało jak na rozgrzany silnik? Rozumiem, że najłatwiej będzie zdemontować EVAP i sprawdzić, czy przepuszcza powietrze. Chyba, że odłączyć go od kolektora i zaślepić (kolektor). W ten sposób...
OK znalazłem na samym termostacie odpowietrznik. Ale mam inny dylemat bo weszło mi ok 3 litrów... Czy to czaszami nie za mało? Czy ktoś wie ile mieści się płynu chłodzącego do Thali II??
Mam retarder. Az 50l? Sporo. Ale dzieki za odpowiedz jutro sie za to zabiore Dodano po 10 Ok spuscilem stary plyn ale zeszlo tylko 30 litrow. Spuszczalem tak: rozgrzalem auto az wskazowka pokazywala polowe wskaznika temperatury odkrecilem ten kranik na dole przy chlodnicy i podstawilem banke 20l. Wylecialo w sumie 1,5 banki starego plynu. Co z reszta...
Witam Serdecznie. Jestem tu pierwszy raz,więc nie wiem za bardzo co z czym się tu na tym foraku je. Mam problem z gazem w Audi A4 z 97roku. instalacja sekwencyjna Landi Renzo.,odpala na benzynie normalnie,jednak problem polega na tym że w momencie przełączenie na gaz silnik gaśnie. Dolałem dzisiaj płynu chłodzącego bo było mało,słyszałem że od tego...
Witam . W kolektorze puszcza uszczelka od strony pojemnika płynu chłodzącego . Są dwie uszczelki pod kolektorem , tam gdzie puszcza to zwyczajna zaślepka układu chłodzenia . By uniknąć wymiany całego kolektora , odcina się ten kawałek i dorabia odpowiedni kawałek tworzywa i uszczelnia się układ .Są tam dwie śruby mocujące . Miałem problem właśnie z...
sam zauważyłeś ,że gdy masz otwarty zbiorniczek i gdy płyn się nagrzewa to płyn ci się będzie nawet wylewał z tego zbiorniczka jak jest otwarty Znowu się narażam z moimi wywodami. Tak duże podnoszenie się poziomu płynu w otwartym zbiorniku wyrównawczym świadczy ni mniej ni więcej, tylko o jednym - o obecności w objętości układu chłodzącego pęcherzy...
Jak nie ma śladu nigdzie, to znaczy, że go zjada - uszczelka pod głowicą? Olej obejrzyj jak wygląda. Ile tego płynu musisz dolewać? Jak mało to nie będzie śladów w oleju.
Zaworek jest odkręcony, wentylator słychać(strasznie głośny), układ chłodzenia był odpowietrzany po wlaniu nowego płynu chłodzącego. Niby grzeje ciepłym ,ale strasznie mało go daje do kabiny ledwo się wyczuwa jak się przystawi policzek do nawiewu. A żeby dostać się do nagrzewnicy trzeba trochę zdemontować deskę rozdzielczą ?
Witajcie. Do tej pory tylko korzystałem z porad i plików serwisu elektroda, w końcu przyszedł czas na rewanż :) Przyczyny mogą być trzy: najgorsza - uszczelka pod głowicą, druga - nieszczelne miejsca zacisków przewodów płynu chłodzącego, trzecia to nieszczelna nagrzewnica. Co do pierwszego, można sprawdzić dwie rzeczy. Po pierwsze czy podczas pracy...
witam moim zdaniem masz za mało płynu chłodzącego albo zapowietrzony układ chłodzenia , ewentualnie źle wpięty parownik i wtedy zamarza miałem kiedyś instalację w samochodzie na gaźniku i odpalałem na gazie nawet przy - 20° i ani razu nie zamarzł mi parownik jest jeszcze jedna możliwość , że gazownicy dali d......, coś ci zamarza , a gdy postoi kilka...
Witam. Czy jest możliwość dorobienia czujnika do zbiornika płynu chłodzącego? Wystarczy coś prostego, jakiś brzęczyk który by dawał znać że płynu jest mało, fabrycznie w tym samochodzie nie ma takiego czujnika, a ostatnio miałem sytuację taką że przetarł się wąż od nagrzewnicy i wywaliło cały płyn na wskaźniku temperatura cały czas była ok.
Używam takiego samego oleju w Matizie,też często mój samochód stoi pod chmurką i też robię krótkie odcinki drogi,mam w okresie zimnym biały nalot ale tylko w części wewnętrznej korka wlewu oleju ,w okresie ciepłym brak tego nalotu.co do płynu chłodzącego to może być gdzieś mały wyciek,miałem taki przypadek nie mogłem zlokalizować kupiłem specjalny płyn...
Zostaw membrany w spokoju. Jak już pracuje ładnie na gazie podejdź i spróbuj pokręcić śrubą od wolnych obrotów przy parowniku, jak zauważysz reakcję pracy silnika to membrany jeszcze podziałają. JA OBSTAWIAM ŻE MASZ MAŁO PŁYNU CHŁODZĄCEGO i parownik po prostu ci zamarza. Sprawdź rano po przejechaniu krótkiego odcinka jak zaczyna się dusić na gazie czy...
Witam, Jak się nie przegrzewa, gdy dochodzi do 120°C, to masz nie wydolny układ. Jak silnik dostarcza mało ciepła, to chłodnica wyrabia, a jak dajesz po gazie, to już nie wyrabia. A może chłodnica zapchana, pisałeś, że uciekał płyn kiedyś, może ktoś wsypał, wlał środek do uszczelnienia układu i zabiło chłodnicę. Pozdrawiam
Problem rozpracowałem a był po stronie płynu chłodzącego silnik W zbiorniczku wyrównawczym było go za mało dolałem około 300ml zresetowałem komputer i silnik ruszył z kopyta. Za pomoc wszystkim dzięki....
wentylator w UNO ma stałe zasilanie i działa po wyłączeniu zapłonu. Przypuszczalne uszkodzenia: 1. Za mało płynu chłodzącego 2. Uszkodzona pompa cieczy chłodzącej 3. Uszkodzony termostat - nie otwiera się całkowicie (najbardziej prawdopodobne) Co do pływających obrotów na zimnym silniku to uszkodzony podciśnieniowy regulator zapłonu, lub rurka prowadząca...
Ok, będę chyba musiał tak zrobić, tylko czasu na wszystko mało jest, a drugiego samochodu na zastępstwo nie mam. Zastanawiam się czy wymiana czujnika płynu chłodzącego silnika coś da bo staram się obserwować zachowanie wskazówki i wydaje mi się, że dość szybko się kieruje na 90°C (około 2-2,5minuty spokojnej jazdy)
Witaj, jeśli termostat ma zakres 60- 87 to ok.. One łatwo przegrzewają się pod obciążeniem( towar+ laweta) wiec im obniżyli temp robocze. Mój 2.5 tdi jedzie na 75- 82'C, mój miał 40C na wolnych obrotach, przy spaniu w nocy -2..a to trochę za mało. Podobno dawka paliwa zmniejszona = norma euro/ mapowanie.
Witam, Od kilku dni jestem posiadaczem Astry H 2.0 16V. Na początku zauważyłem, że mam mało płynu chłodzącego, więc go uzupełniłem. Potem po przejechaniu około 30 km otworzyłem maske a tam paruje (wycieka) płyn przez odpowietrznik, obok korka (wlewu płynu). W zbiorniczku poziom płynu na full. Pojechał z tym do mechanika otwiera maskę i ... Uuu uszczelka...
Witam. Po naprawie alternatora, kontrolka nie gaśnie a na dodatek kontrolka płynu chłodzącego również poniżej i jakby tego było mało, to auta nie odpalisz z kluczyka. Odpalić można jedynie wyciągając przekaźnik nr 23 i trzymając kluczyk przekręcony na start i włożeniu przekaźnika. Alternator daje 28V, na przewodach D+, W, brak napięć. Ma kto pomysł,...
Jak jest temperatura na minusie to kręci ale nie tak żwawo jak przy plusowej. Naładuje akumulator i zobaczę jak będzie zapalał. Napraw rozrusznik, popraw połączenia masowe. Tu będzie pewnie cała przyczyna. Ja mam tylko jedne pytanie czy ma okopcony zbiorniczek płynu chłodzącego? Jedno ostrzeżenie za snucie fantazji to za mało?
Przeanalizuj moją historię. Matiz jeżdżący, wyciek płynu chłodzącego spod kolektora. Wymiana kolektora dolotowego, zdjęcie głowicy - jej regeneracja, gniazda, uszczelniacze, bez ingerencji w dół silnika. Złożenie, jazda, zużycie oleju 1l na 50 km. Reklamacja usługi. Wymiana uszczelniaczy zaworowych, nowe były luźniejsze od starych( na koniec wymieniono...
Nie bede orginalny ... Ale potwierdzę słowa kolegi powyżej ... Najlepiej zrobisz gdy zajedziesz do serwisu co zajmuje sie zakładaniem tych instalacji. Powinno być ich dużo .... Ja osobiście bym sprawdził jeszcze poziom płynu chłodzącego No i czy wąż sie nagrzewa... ( ale to mało prawdopodobna usterka ) Najlepiej do serwisu i niech podepą cie pod kompa...
Wiatj!Sprawdzić trzeba: 1.poziom płynu ( uzupełnić ,gdy mało i odpowietrzyć) 2.pompę 3.przepustowość nagrzewnicy ( np.zamulenie ) 4.drożność układu chłodzącego silnik 5.wycieki płynu z instalacji 6.zawór doprowadzający obieg chłodzenia silnika do nagrzewnicy (tzn.czy pokrętło zmienia położenie dźwigni zaworu. Pozdrawiam.
Chciałbym zwrócić uwagę na jeszcze jedna rzecz. Odsłanianie chłodnicy jest mało efektowne w sytuacji kiedy termostat jest zamknięty, ponieważ wtedy zamknięty jest obieg płynu chłodzącego przez nią. Toteż próg otwarcia rolety powinien być nieco wyższy jak temperatura początku otwierania termostatu. Ta temperatura, w zależności od typu silnika ma różne...
W trakcie wystąpienia usterki obejrzyj parownik czy jest zaszroniony,należy sprawdzić poziom płynu chłodzącego,morze zamarzać parownik jak jest za mało płynu.Filtr gazowy można wymienić objawem brudnego filtra jest w czasie jazdy noga z gazu samochód gaśnie. Co do parownika należy od czasu do czasu spuścić mazut{śruba na dole parownika silnik gorący}.Miałem...
Temat bardzo stary. Już dawno o nim zapomniałem ale widać nikt nie wpadł co to mogło być. Sam sobie poradziłem po kilku dniach rozważań. Jako dość mało obeznany w temacie mechaniki aut jakoś sobie poradziłem. Problemem był wyciek płynu chłodzącego z modułu nagrzewnicy. Coś się rozszczelniło. Nie pamiętam już dokładnie co ale w module nad przekładnią...
Tak to diesel 1.7 td isuzu nie wiem czy to ważne ale też nie święci mi podświtlenie tego guzika od nawiewu zew-wew no i w okresie letnim mało mi ubywa płynu chłodzącego borygo a w zime dość znacznie no i w lato zamiast chłodnego powietrza z zewnatrz leci ciepłe powietrze . . . A drogi kolego nie jest to z ta mazia uszczelka pod głowica bo byłem u mechanika...
Odświeżam. Witam użytkowników. Mam/miałem taki problem. Mój Matiz z bardzo małym przebiegiem jak na swój wiek (45 tyś km = 2000 rok prod.), jako auto mojej mamy - wszedł w małe użytkowanie przeze mnie. Miałem wrazenie, że w samochodzie ubywa płynu chłodzącego - oczywiście to mioje subiektywne odczucie. Wszystko działało jak należy, ogrzewanie, spalanie...
mam corse 1,4 8V 1995 r. i przy 92,5 st C (pierwsza kreseczka ponad 90 st C na wskaźniku) załącza się wentylator i kręci tak długo aż jest ok 90 st C.z tego co wiem ,to corsa ma układ ciśnieniowy i korek zbiorniczka ma w sobie zawór zwrotny,więc to sprawdziłem,przyłożyłem do ust i mogłem i wciągać powietrze i wydmuchiwac poprzez korek,tak więc raczej...
Sprawdź poziom płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym - jako kierowca to musisz umieć. Najprawdopodobniej jest go mało skoro kontrolka się świeci. Podaj co pokazuje wskaźnik temperatury. UWAGA! Nie odkręcaj korka zbiornika wyrównawczego na gorącym silniku! Możesz się poparzyć!
I powinien być nadal Po co ?? by właściciele jeździli do serwisu z reklamacjami bo o 0,2V za mało albo dużo. Fakt że kiedyś było ale to było inne społeczeństwo i o byle pierdółkę nie reklamowało. Dobrze znasz np. temat wskaźników temperatury płynu chłodzącego silnika wiesz dobrze że w dzisiejszych nowych autach bzdury pokazuje tyko co co chce zobaczyć...
Nie no olej czysty i płyn tez, własnie w tym sęk, to ewidentnie musi przebijac cisnienei z cylindrów. auto ma 170 tys przebiegu, troche mało jak na taką awarie co? Czy spalanie od tego tez może wzrosnąc??
VAGiem rezystancji nie sprawdzisz, może spadek napięcia nie pamiętam Ja sugeruję wymianę, psują się i kosztują mało, przy okazji skontrolować stan wtyczki i instalacji...
MSF 0 2317 - jest o jeden wyłącznik za mało, za dużo, lub któryś jest uszkodzony MR 1 6777 - zużycie energii przez pompę AdBlue jest za wysokie HM 0 6033 - czujnik temperatury oleju w skrzyni rozdzielczej ma zwarcie do masy GS 0 4540 - czujnik temperatury oleju ma przerwę lub zwarcie do plusa GM 0 7044 - światełko nocne po stronie kierowcy ma przerwę...
Termistor wymieniłem na NTC 4,7k. Mogę potwierdzić, że czujnik jest na tym samym miejscu, jak było opisane w innych postach dotyczących lodówki KGV2604. Zauważyłem, że fachowiec od lodówki zmostkował w module czujnik parownika lodówki jak widać na zdjęciu poniżej. Oryginalny czujnik parownika lodówki był popsuty, mierzyłem nie ma żadnych wartości rezystancji....
Objawy takie są zazwyczaj spowodowane trzema przypadkami: 1. Uszkodzony przepływomierz (zazwyczaj powodem jest instalacja gazowa, lecz nie zawsze - wiek auta również się do tego przyczynia). 2. "Lewe powietrze" od filtra powietrza do INJECTION (wtrysku), bo takowy chyba posiadasz (ale ten objaw tyczy się również i wersji gaźnikowej, bo nie chodzi o...
Samochód jak w temacie. Nie jestem mechanikiem samochodowym. Z wykształcenia elektronik, informatyk. Z natury ciekawski i lubiący wiedzieć. Stąd między innymi poniższe pytania. Czy jest możliwość dowolnego ustawiania interpretacji oporności termistora płynu chłodzącego przez komputer? Mówiąc inaczej, korekta termistora. Czy jest możliwość dowolnego...
Sytuacja się stabilizuje gdy silnik się nagrzeje. Płyn nigdzie nie widać by ciekło mechanik twierdzi że płyn ubywa przez parownik. Mało tego płynu ubywa może z raz w miesiącu trochę dolewam a może rzadziej Dodano po 46 Błędów zero.
Witam, Panowie, jak wielu na forum mam problem z lodówką Bosch KGN39a73/08. Najpierw włączył się przerywany alarm dźwiękowy. Po zresetowaniu - wyłączeniu lodówki z prądu, alarm zniknął, ale okazało się, że chłodziarka w ogóle nie chłodzi. Grzałka zamrażarki dosłownie obrosła lodem. Za to agregat działa ciągle. Natomiast "chłodnica" z tyłu nie jest...
WDB9056231R784615 Auto ma kod HH9 - SEMI-AUTOMATICALLY CONTROLLED TEMPMATIC A/C Jest to półautomatyczna klimatyzacja jednostrefowa. Ta NIN-iarka "łapie" twoje auto: https://www.ilcats.ru/mercedes/ Jak wbijesz VIN i klikniesz "VIN search" to znajduje twoje auto. Potem masz "options list" - pokaże wszystkie kody wyposażenia i "open catalogue" do katalogu...
0115-czujnik temp płynu chłodzącego Gdzie tego szukać pod maską? Może styki zaśniedziały poprostu. Podobno komputer ma tendencje do "zapominania" niektórych błędów po przejachanych iluśtam km... Zacierająca się pompa (chyba) spowodowałaby nagłe i nieoczekiwane gaśnięcie silnika w różnych sytuacjach co nie ma miejsca... Immo raczej nie blokował, bo...
Witam , mam pytanie dotyczące kontrolki ciśnienia oleju . Kilka dni temu przegrzałem silnik z powodu wycieku płynu chłodzącego przy kolektorze . Zostało to naprawione , lecz teraz przy włączeniu zapłonu ,nie zapala się kontrolka ciśnienia oleju , dopiero gdy silnik jest nagrzany , kontrolka świeci przy włączeniu zapłonu , czyli tak jak powinna . Moje...
Tam masz elektronicznie sterowany termostat, tak ma być. Podejrzewam że termostat już trochę puszcza że starości. Te silniki mają temperature pracy do 105 stopni. A czujnik wymień. Spusc ciśnienie z układu chłodzenia, zakrec z powrotem korek i jak go wyjmiesz to mało co się wyleje. Dodano po 2 Witam. podczas postoju temp dochodzi do 90 stopni Ok. (...
Witam jestem pierwszy raz na forum Mam taki problem Uniak silnik 999 fire rok prod 2000 jednopunktowy wtrysk no więc już pisze o co chodzi jechałem ostatnio taką niedługą trase około 20 km , jest chłodno więc włączyłem ogrzewanie a tu nic nie grzej tylko chłodem daje spojrzałem na temp płynu chłodniczego normalka 90 st , ale zatrzymałem sie wyłączyłem...
Witam. Idzie zima i zabieram się do montażu podgrzewacza płynu chłodzącego w oplu astra II 1.8 16V z LPG. Zestaw mam już prawie skompletowany: -Podgrzewacz z allegro na 3 świece (zmierzyłem oporność 0,6ohm co daje 14V/0,6ohm=23,33A w sumie 23,33Ax3=70A,ale z tego co czytałem wartość ta w miarę nagrzewania spadnie, podejrzewam, że do ok 60-65A,alternator...
Witam! [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... jest rozpiska kodów. 0115 to błędny (brak) sygnał z czujnika temperatury płynu chłodzącego (silnika). Może być uszkodzony sam czujnik, albo złączka, przewód od niego. Znajduje się poniżej przepustnicy (są tam dwa, ten "ważny" jest niżej). Kod 1500 tyczy się wersji z klimą. Przy jej braku...
Płynu bardzo mało przybyło. Tylko przy odkręconym korku przy dodaniu gazu wypycha lekko płyn i co chwilę idą bańki powietrza, ale niżej w zbiorniku widać płyn normalny.
Witam od jakiegoś czasu wycieka mi dosyć dużo płynu chłodzącego, 1l. wycieka w ciągu 1-2 dni więc to już chyba sporo. W trakcie jazdy samochód szybko się nagrzewa, jeśli jest mało płynu i ogrzewanie (nawiew) jakby słabiej działało, natomiast po uzupełnieniu ogrzewanie - nawiew działa normalnie. Największy wyciek obserwowany jest na ciepłym silniku i...
Witam, posiadam samochód bez czujnika poziomu płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym. Chciałbym wiedzieć gdy poziom płynu się obniży. Załóżmy, że kupię czujnik od Audi A2 od poziomu spryskiwaczy. Z czym go połączyć, aby mieć sygnał np dźwiękowy? -Jakiś brzęczyk w momencie gdy płynu będzie zbyt mało. Pozdr Robert
Witam.Kolega napisał,że zużycie płynu to 20 litrów,a tpo nie jest mało,tyle chyba by nie odparowało.Byłby podwyższony stan oleju,może masło w oleju,a po pewnym czasie postoju plyn na dnie misy itp.Wiec obstawiałbym na chłodnicę egr.Miałem podobny przypadek,podobne zużycie płynu,nie dymił na biało,miał moc tylko wcinał płyn chłodniczy.Pozdrawiam.
ale chyba mało jest przypadków aby alternator osiągał temperaturę 80 st C (bo przecież nie jest to temperatura płynu chłodzącego silnik) a moze chodzi tu o nagrzewanie sie regulatora napiecia?? niektore z nich maja calkiem pokazne radiatory co wskazywalo by no to ze sie musza grzac...
Na początek reduktor do regeneracji, dalsza dyskusja nie ma większego sensu, w instalacji 2 gen nie ma się co popsuć , kręcenie wszystkim co popadnie pomoże na chwilę i wydaje się że już lepiej.... ale za chwilę będzie to samo. Co do wolnych obrotów na paliwie: -pompa, -filtr, -silnik krokowy biegu jałowego -czujnik temperatury płynu chłodzącego Sonda...
Witam Was. Bardo prosze o pomoc bo ręce juz opadają. Historia z problemem mojego golfika IV tdi czerwone DI axr 74kw 2002r. zaczęła sie jakies pół roku temu. Wyskoczył mi jakiś komunikat który zignorowałem bo ktoś kiedyś powiedział mi że komunikaty w kom pokładowym to normalka:) A że akurat niemieckiego nie znam więc jeździłem z komuniaktem mówiącym...
tak sobie poczytałem i w głowie mi się nie mieści 1.czy na pewno przez uszczelkę jest przedmuch? czy mech pokazał ci stare uszczelki? 2.czy dawałeś głowicę do sprawdzenia szczelności? 3.problemu z blokiem raczej nie ma bo jeśli został splanowany to jest równy a jeśli byłaby pęknięta tuleja to dmuchałby od razu po wymianie uszczelki Po mojemu zostaje...
Witam Potrzebuję schematów elektryki a może ewentualnie ktoś wie miał podobny problem. Nie pokazuje mi się wgl. Temperatura płynu chłodniczego. Błąd po diagnostyce : Kod: P0118 Opis: Czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika 1 - wysoki poziom Czyjnik zmieniłem na nowy lecz to samo, sprawdziłem do czyjnika dochodzi tylko 3,2V a z tego co wiem powinno...
Witam. Kolego BATT. Wielu na tym forum udzieliłoby prawidłowej odpowiedzi na Twój problem, lecz tak mało mamy danych o tym silniku, że wielu rezygnuje z odpowiedzi, bo co tu można powiedzieć i doradzić. Sprawdż czujnik temperatury płynu chłodzącego. Sprawdż ciśnienie w cylindrach na zimnym i ciepłym silniku. Nie zaszkodzi sprawdzić wtryskiwacze. Sprawdż...
matiz wyciek płynu chłodzącego podgrzewacza płynu chłodzącego płynu chłodzącego vectra
blaupunkt pobór prądu podłoga samochód samsung digital analog
Pomiar ciśnienia pompy rotacyjnej w MF 6180 ARPC_configuration.exe legitimacy, malware risk, vendor checks, digital signature verification