paliwo dostawało zę przez tą gumową dużą rurkę z gaźnika a wieć problem leży w gaźniku Ja tu widzę dwa problemy (zakłądając, że wszystkie połączenia i wężyki są szczelne).. idąc od zbiornika paliwa po kolei: 1. Powszechne tego typu skutery wyposażone są w zawór-kranik paliwa, ale nie taki zamykany i otwierany ręcznie (znany z motorowerów "dawnego"...
Witam serdecznie. Otóż razem z kolegą wpadliśmy na konstrukcję dosyć fajnego gadżetu do ciągników samorubek opartych na silniku S301D któru ma kwadratowy zbiornik paliwa. Chodzi nam o dorobienie do tego zbiornika czujnika poziomu paliwa. Mamy już z dwa wskaźniki 12V, jeden od łodzi, drugi od starego mtza, trzeci od nieznanego pojazdu też 12V lecz nie...
Tam jest ssanie elektryczne, sprawdzić kostkę. Dwa to zdemontować i wyczyścić gaźnik. (dysze od strony komory pływakowej.)
Pewnie zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej.
Prawdopodobnie paliwo nie nadąża napływać do komory pływakowej.
Wyczyść gaźnik, sprawdź czy pływak nie jest dziurawy. Wyreguluj położenie pływaka.
To na razie jedyne co przychodzi na myśl.Najważniejsze sa dysze w gazniku,w razie zatkanych sprężone powietrze na pewno nie czyścic drutem czy czymś podobnym.Warto sprawdzić tez pływak.
Witam. Posiadam Skuter [url=]TGB prawdopodobnie mam uszkodzony/zepsuty pływak. Moje pytanie czy ten zepsuty pływak może pobierać więcej paliwa i jednocześnie dodawać mocy/przyśpieszenia ?
Może pływak w gaźniku?
Może pływak się zawiesił ?
Witam. Kupiłem skuter, w którym nie działał wskaźnik paliwa. Po przejrzeniu kilku tematów zdecydowałem się na zakup nowego pływaka. Niestety dalej nie działa. Zrobiłem pomiary na wiązce od licznika do pływaka i tak: Na zegarach pokazuje około (minus) -12, na przewodzie przy wtyczce pływaka około (Plus) 11, a po podłączeniu pływaka przewodem 0.03. Wyciągałem...
Silveira Group z Ohio twierdzi, że skonstruowała pierwszy na świecie komercyjny elektryczny skuter wodny o nazwie Green Samba . Prędkość maksymalna to aż 65 mil na godzinę, a wszystko to bez potrzeby używania hałaśliwego silnika benzynowego czy diesla. Zamiast tego użyto podwójnego napędu elektrycznego, który nie produkuje żadnych zanieczyszczeń czy...
Niekiedy ma kolor kawy z mlekiem lecz trafia się ,że jest okopcona pokryta takim ciemnym nalotem. Zawór iglicowy się zawiesza, i zalewa silnik. Wymień zaworek iglicowy w komorze pływakowej. Być może że występuje z gniazdem. Dodano po 2 A ta rura z ramy wyjdzie Ci dopiero po dokładnym oczyszczeniu.
Sprawdź też czy króciec nie jest nigdzie pęknięty, poprawność działania zaworka iglicowego w komorze pływakowej. W zdiagnozowaniu małego ciśnienia sprężania może być pomocne zmierzenie szczeliny pierścienia w cylindrze szczelinomierzem. Napisz z jakiego regionu jesteś, ktoś może rzuci okiem na te usterki.
Filtr powietrza bezwzględnie wyczyścić, lub wymienić na nowy. Można go umyć w czystej benzynie i przed założeniem dokładnie wysuszyć- ale nie zawsze się to udaje [jak jest mocno zasyfiony, to nic mu mycie nie pomoże]. Śrubka służy do odwadniania komory pływakowej. Jeśli chodzi o święcę- proponuję założyć nową. Kolor elektrod sprawdza się po dobrym rozgrzaniu...
Musiałbyś obniżyć nieco poziom paliwa w komorze pływakowej. Zwykle trzeba lekko podgiąć "do góry" (ale serio, tak o 0,5mm maks) blaszkę która opiera się o zaworek iglicowy. W ten sposób zubożysz mieszankę w całym zakresie obrotów silnika.
Wiesz, gdyby się zagłębiać, to śrub regulacyjnych może być mniej (np gaźnik jawki 50 mustang miał jedną), a może być ich więcej, zwłaszcza przy gaźnikach wielocylindrowych. Znowu też są gaźniki gdzie regulacji składu mieszanki w praktyce nie ma, taki gaźnik to 14MC od rometa. Niby śruba regulacji składu była, ale równie dobrze mogłeś ją wkręcić na maks,...
Silnik się przegrzewa dlatego zapewne tłok puchnie. Z całą pewnością problem jest w układzie paliwowym. Zwykle oznacza to zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną. Wyciek z gaźnika może być tego powodem bo wpływa na poziom paliwa w komorze pływakowej. Z całą pewnością gaźnik do rozebrania, wyczyszczenia, uszczelki do wymiany i regulacja składu mieszanki.
Witam, bawię się atmegą i chcę zrobić odczyt poziomu paliwa z pływaka który jest w baku w skuterze. Pływak zachowuje się jak potencjometr, ja korzystam z ADC atmegi czyli na 2 piny gdzie mam maksymalną, stałą oporność podaję 5V a z pinu środkowego odczytuje wartość. Czy przez to nie zajdzie zapłon benzyny która jest w baku? po prawej stronie jest drut...
Cześć u mnie przyczyną wyciekania paliwa był nie działający kranik podciśnieniowy i zbyt niski poziom pływaka w gaźniku. Kranik nie odcinał paliwa po zgaszeniu, a podczas jazdy go zalewało przez zły poziom pływaka. To na początek do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Jeśli masz gaźnik to zaciął się pływak albo jakiś brud podszedł pod iglicę no chyba że masz dziurawy pływak.
A to paliwo z filtra dociera do gaźnika? Odkręć śrubę w komorze pływakowej (od dołu) i sprawdź.
Sprawdź pływak. Wyreguluj go. Zacznij od tego. By zobaczyć czy odpali odłącz paliwo by Ci nie zalewalo. Ja tak robiłem w latach 90 przy Romecie.
Po takim odpaleniu trzeba wykręcić świecę i sprawdzić jak wygląda - jeśli jest mokra to znaczy że skuter się zalewa. Przyczyną może być (ale nie musi, to tylko moje gdybanie bo nie widziałem tego skutera a sam mam dwu suwa) pływak i zawór który puszcza benzynę do komory pływakowej - mógł się zaciąć na pewnym poziomie i podaje za mało benzyny do normalnego...
Paliwo "wycieka" tylko jak próbuje odpalić. Jestem pewien że to paliwo bo ma taki zapach. Jeżeli chodzi o gaźnik to ma podciśnienie ale ma także komore pływakową. Iskra jest koloru niebieskiego/białego. Świeca po próbie odpalenia jest troszke mokra.
Wygląda jakby paliwo nie dopływało. Ściągnij przewód paliwowy z gaźnika i zobacz np.do słoika czy ładnie cieknie. Mógł się powiesić pływak w gaźniku i nie napełnia komory pływakowej(może w dnie masz jakąś śrubkę do jej opróżniania). Ten elektrozawór to prawdopodobnie od ssania i nie powinien mieć wpływu na gaśnięcie przy dużych obrotach.
Znasz zasadę działania gaźnika czy się dopiero uczysz? Dodano po 1 "Regulacje te będą dotyczyły jedynie silników seryjnych. Jeżeli jednak wymieniono układ wydechowy, lub dokonano zmian w filtrze powietrza, wówczas konieczne będą bardziej dogłębne regulacje, które lepiej zlecić komuś doświadczonemu, gdyż same porady na niewiele się zdadzą. Mamy więc...
Rozbierz gaźnik i wyczyśc, przyjrzyj się zaworkowi oraz pływakowi. Sprawdź przypadkiem czy iglica nie spadła z zawleczki.
Kamil1987 napisał: Do "Rozrusznika" (czy co kolwiek innego to jest) dochodzi wężyk z paliwem bezpośrednio z baku a na dole tego "Rozrusznika" wychodzi właśnie ten przewód przecięty. To właśnie "cokolwiek inne" niż rozrusznik. Wg mnie wygląda na gaźnik. A "ucięty" przewód to tzw. przelew komory pływakowej gaźnika i jej odpowietrzenie. Jeżeli z niego...
Witam serdecznie. Posiadam skuter w/w od roku i już mnie drażni kilka istotnych rzeczy. Najbardziej to ta, że skuter żre cały bak paliwa na 90 km !!! Mniej ważne to to, że wskazuje źle stan paliwa. Jak zatankuje do pełna to skazówka opada dobrze do połowy i zacina się na połowie i już do wyczerpanie baku wskazuje iż stan paliwa wynosi 50% Czasem zdarza...
Lampy są dwie Dlatego wyżej napisałem że rozebrałem lampy ,nie lampę Dlatego chcę kupić dwie żarówki 18/18W Nie mogę działać na schematach od SYM bo nie wiadomo co tam z syma zostało -nawet wtyczka jak się łaczy m/f to widać że są inne kolory na m i inne na f oraz np grubośc kabli -wchodzi powiedzmy 1mm a wychodzi 0,5. Jakby było tak prosto to bym z...
Witam, Mam problem ze skuterem chińskiej produkcji Moto-Ventus Prymus II. Zakupiłem go pare dni temu ale od poczatku coś mi przestało nim chodzić. Gdy go odpalam to pochodzi chwilke (z 1 min) i po woli gaśnie. Mysalem ze to moze ten kranik podcisnieniowy nie dostarcza paliwa, wiec kupiłem nowy. Na nowym kraniku ten sam objaw. Gdy odłącze kranik podciśnieniowy...
że nie wiem, jak takie rozwiązanie sprawdzi się w przypadku rozruchu kickstarterem, W komorze pływakowej zostaje zawsze tyle paliwa aby spokojnie odpalić skuter i przejechać kilkaset metrów, a gdy silnik zostaje uruchomiony, nawet w trakcie kopania powstaje podciśnienie. Niektóre skutery nie posiadają rozrusznika elektrycznego a mają zawór podciśnieniowy.Oto...
cześć. Skuter z silnikiem 157qmj 150cm odpala bezproblemowo, wchodzi na obroty 2000-2200 można dodawać gazu ,wkręca się na obroty i schodzi dobrze. (Przebieg 3500km) Po 10 minutach pracy na jałowych gaśnie . Po zadziałaniu ssania elektrycznego (5 min) nie da się dodać gazu bo gaśnie,dławi się.Po nagrzaniu i dodaniu gazu obroty nie chcą spadać , trzymają...
A co mam rozumieć pod "regulacja poziomu paliwa"??? Mam na myśli poziom paliwa w komorze pływakowej , u ciebie wygląda na za niski skoro jest sucho po próbach . Postaram sie poszukać konkretnie jaki poziom powinien być i jak go ustawić . Napisze wieczorem Pozdro
W sumie racja, katowanie silnika i zdziwienie że paliwo nie nadąża napłynąć do komory pływakowej, he, nie pomyślałem o tym, Staszek49 ma racje, zacznij jeżdzić jak człowiek i skuter nie będzie przygasać.
Witam Jest to Piaggio Vespa 2-suw rocznik 96, gaźnik weber z elektrozaworem automatycznego ssania. I chodzi o to że silnik bardzo ciężko jest odpalić jeśli jest zimny lub po długim postoju.A jeśli silnik jest ciepły to już normalnie można go uruchomić czy to rozrusznikiem czy z kopniaka. Elektrozawór na gaźniku działa bo jeśli jest chłodno to trzpień...
Witam Tak jak kolega powiedział kranik podciśnieniowy puszcza paliwo czy silnik pracuje czy nie ., Z mojej strony dopowiedział bym jeszcze że zawór iglicowy w komorze pływakowej nie trzyma czyli dokładne i profesjonalne czyszczenie gaźnika jak i wymiana kranika na zbiorniku i po problemie Pozdrawiam
W komorze pływakowej paliwo jest ? Spróbuj "podlać" pod świecę paliwa i odpalić.
kolego Staszek49 wiem, że należy czyścić dysze w gaźniku i tak tez zrobiłem no i nic. Gaźnik pobiera do siebie paliwo lecz pozostaje ono w komorze pływakowej bo już dalej nie wychodzi. Jeżeli odkręci się króciec ssący i przyłoży tam palec to czuć zasysanie powietrza przez cylinder, ale na świecy nie ma śladu paliwa, więc nie mam pojęcia czemu tak się...
może to być : - słaba iskra - nieprawidłowo wyregulowany gaźnik lub przycinający się zawór w komorze pływakowej, jedź do kogoś innego nie sprawdzi poziom paliwa i wyreguluje raz jeszcze
Może jest zalany. Zawór w komorze pływakowej może puszcza, lub podparł się. Wyczyść gaźnik.
To jest wężyk odpowietrzający komorę pływakową, nie zaślepiaj go bo gaźnik zupełnie przestanie pracować jak powinien. Jakby co, mam wydobytą z internetu serwisówkę w języku hiszpańskim + angielskim.
Dmuchałeś gaźnik a dobrze go złożyłeś? Mam na myśli zawór w komorze pływakowej, jak go źle włożyłeś, to paliwo nie poleci ze zbiornika. Rurka podciśnienia od kolektora ssącego do kranika w zbiorniku jest cała?
Źle zrozumiałeś, wyjmij całą iglice wyjmij zabezpieczenie i załóż tam gzie jest czerwona strzałka lub niżej. Co do dyszy eo musisz wyjąć cały gaźnik ze skutera i wykręcić pokrywkę komory pływakowej ukarz ci się w gaźniku dysz i odczytaj co jest na niej napisane to znaczy jakie cyfry są na niej. Dodano po 6 Tutaj jest ładnie pokazane .
Paliwo jest w komorze pływakowej w gaźniku?.Jak nie ma to sprawdź kranik podciśnieniowy,albo podłącz pomijając kranik bezpośrednio do gaźnika
Jak patrzyłem, w baku się nie podnosi pływak. Próbowałem poruszać całym skuterem, ale też nic.
Wersja chłodzona powietrzem czy cieczą? który po dłuższym postoju nie che odpalić Jakim masz na myśli? Automat ssania masz oryginalny Dellorto, czy chiński? Podróbki chińskie nie pasują do gaźników Dellorto. Jeśli ma problem z zapaleniem za każdym razem kiedy jest zimny, to problem występuje z układem ssania. Możliwe przyczyny to zatkana dysza ssania...
Sprawdź ustawienie pływaka w komorze pływakowej.
Sprawdzałem pływak jest szczelny ale jak dmucham do wlotu paliwa to powietrze jest blokowane zarówno w poziomie jak i w pionie.Widocznie zawór od pływaka się zawiesza do pozycji zamkniętej tylko nie wiem czemu (niby czysty)pozatym nic nie odginałem jeśli chodzi o blaszki od pływaka.
Witam, mam problem ze skuterem a mianowicie paliwo nie dostaje się do świecy a gaźnik jest zalany, gdy go rozkręcam z komory pływakowej wylewa się benzyna. Gaźnik czyściłem kilka razy i nic. Gdy kilka razy kopnę w kopnik i wykręcę świecę jest sucha, troszkę tylko czuć benzynę. Ostatnio wymieniałem tłok wraz z pierścieniami. Za pomoc z góry wielkie dzięki
Zmierz ciśnienie sprężania, sprawdź: szczelność połączenia gaźnika z głowicą, czystość gaźnika (szczególnie dysz), szczelność zaworka w komorze pływakowej, poziom paliwa w gaźniku, działanie układu rozruchowego, drożność układu wydechowego.
A regulowałeś gaźnik? Bo poziom paliwa w komorze pływakowej też wymaga regulacji. Masz dozownik do oleju czy robisz mieszankę? Jakiego oleju używasz? Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni biegów/przekładni? Jest szansa że ci pierścień uszczelniający przepuszcza lewe powietrze. Cały układ dolotowy jest szczelny?
To jaki widzisz problem żeby sprawdzić którędy paliwo dostaje się do oleju? Albo zaworek w komorze pływakowej, lub sam pływak utopiony, albo zawór podciśnieniowy... Zasil gaźnik z butelki i już.
Z dozownika oleju do mieszanki cieknie? To mógł się zatrzeć, ten układ musi być szczelny i ogółem jest kaprysny. A kaprys w jego wypadku kończy się wymianą tłoka i cylindra. Ja z niego nie korzystam nigdy w każdym motocyklu. W pierwszej kolejności należy sprawdzić co się z nim dokładnie dzieje. Pomiar kompresji wiele by wyjaśnił ale nie zakładał bym...
Witam, ciąg dalszy diagnostyki (co zostało wykonane do tej pory): 1. Wymieniona świeca 2. Wyczyszczony gaźnik, 3. Moduł z przewodem przełożony z Aprilli SR, a potem z Gillery Runner, bez zmian, 4. Wyczyszczenie filtra powietrza (zalanego paliwem) 5. Osuszona z benzyny komora korbowa (była benzyna) 6. Wymieniony przewód zapłonowy i fajka 7. Po zmianie...
Witam. Jestem posiadaczem owego skutera (można nazwać złomem, jedno i to samo). Zakupiłem go rok temu i przejechałem nim 400km jedynie i to w 2dni gdy go docierałem i też na ponownym docieraniu. Pozostałą część czasu spędziłem na naprawach. Zaczęło się od tego że gdy jechałem w lesie skuter wywrócił się na błocie. Zgasiłem go a potem znów odpaliłem...
Może być ciężko lub niemożliwie. Jeśli robisz motopompę, to trzeba było zastosować zbiornik paliwa z kanistra plastikowego lub gotowego zbiornika uniwersalnego i osadzić w nim pływak z mtz.
puszka nowa kupiona miesiąc temu. rolki to nie wiem jakiej wagi ale chyba seryjne od 50(kupiłem ten zestaw ) Dodano po 3 Dzisiaj zdjąłem filtr powietrza i przejechałem się trochę bez niego ale skuter i tak poleciał ledwo 60 km/h. Może jakaś kostka nie łączy ? albo licznik trochę oszukuję ale to niedługo sprawdzę. Dodano po 27 Powiem że skuter do 40...
Witam po dłuższej przerwie. Skuter powstał z martwych i żyje (aczkolwiek czuje się jak po dobrych dropsach o czym za chwilę) Nie mając ostatnio zbyt wiele czasu skuter stał i czekał na dalsze prace, ale w ten weekend wziąłem się z powrotem do roboty i oto co się okazało. Nie mając manometru by zmierzyć kompresję postanowiłem rozebrać całą górę i zobaczyć...
Posaidam skuter osa -zoom (chiński) z 2003 roku jest tam gaźnik z ręcznym ssaniem i powstał problem otórz na postoju koło pływaka jest wyjście na zwenątrz i tam ucieka cały czas paliwo co może być przyczyną ??
Witam wszystkich chciałbym zapytać jak wykonać rezerwę paliwa w skuterze w postaci jakiejś Kontrolki? Mam w baku pływak i chciałbym by ktoś mi podsunął jakiś pomysł, z góry dzieki. Pozdrawiam
Witam mam 4 suwowego skutera marki Romet Motors H9 ostatnio nim jechałem i zaciągło syfu do gażnika bo nie było rury załozonej wyczyściłem gażnik kilka razy i nie odpala pływak jest okej świeca też bo jest iskra co mam zrobić ?
Mam ten sam skuter co autor i miałem podobny przypadek, zaciął się pływak w gaźniku. Wystarczyło postukać i troszkę przechylić gaźnik w lewą stronę, po tym zabiegu pali idealnie jak wcześniej. Potem problem się powtórzył po przejechaniu około 500km, nie odpalał a potem ciężko palił i nie wchodził w obroty. Okazało się że miałem pęknięty odpowietrznik...
Witam potrzebuję schemat elektryczny skutera kingway hooligan a jeśki nie to część gdzie jest schemat wskaźnika paliwa z pływakiem i elektrozawór ssania pod co jest podłączony . Z góry dziękuje
Jeśli masz gaźnik w tym skuterze i takie objawy, to sprawdź poziom paliwa w gaźniku i czy pływak nie jest dziurawy. Silnik nie jest w stanie przepalić dużej dawki paliwa, a reszta "idzie" w tłumik, więc sprawdź jego drożność, gdyż w 2T jest to b. istotne.
Dziś zdementowałem bak wykręciłem pływak i kranik bak przemyłem było dużo brudu, ale teraz nie wiem czy nie uszkodziłem kraniku ponieważ wchodzą od niego dwa wężyki, jeden do gaźnika drugi do powietrza i ten do powietrza był zatkany? Odetkał się dopiero po przedmuchaniu ,ale czy oby na pewno tak miało być? Ja wiem że pytania są śmieszne ale nigdy nie...
Nie chciał odpalić dlatego że był zalany nawet do układu wydechowego dostało się paliwo i do filtra powietrza co jest przyczyną pompka paliwa czy też może pływak,ale przecież gdy skuter nie jest uruchomiony to pompka nie powinna podawać paliwa!? Puszczają nerwy proszę o odpowiedź
Witam mam problem z moim gaźnikiem w skuterze 2t mianowicie ciągle z niego cieknie i nie wiem jak sobie poradzić a borykam się z tym długo, mianowicie coś się z tym gaźnikiem działo i przelewał sie z tych kraników swoich to załozyłem rurki specialne jakie sa w nowych gaźnikach to przestało a zaczeło zalewać od dołu, zmieniłem uszczelke i to samo to...
Baotian 50cm3 chiński skuter z silnikiem 139QMB ma gaźnik w którym znajdują się dwie śrubki - od linki gazu (steruje obrotami na biegu jałowym) i ta w śrubka w gaźniku z lewej strony boku komory z pływakiem od składu mieszanki która mnie interesuje. Czy wkręcając śrubkę od składu mieszanki dodajemy, powiększamy mieszankę paliwa (płynie więcej benzyny)...
Jak napisałem - nie znam tego gaźnika i nie wiem czy pływak jest tam metalowy czy plastikowy. A plastikowy też do się naprawić - choćby zywicą. Pewnie że kupno nowej części to najlepsze rozwiązanie - pod warunkiem że sklep z częściami yamahy jest pod nosem i nie trzeba jechać np. 40 km. Co do uszczelki komory pływaka - to przy prawidłowym poziomie paliwa...
Czy 180 zł to dużo? Koszt materiałów - dysza koło 10 zł rolki około 50... Zostaje 120zł Chińczyk więc i chińskie plastiki - lubią się łamać zaczepy przy demontażu/ montażu - to ryzyko mechanika i jego koszty. Trzeba mieć klucz pneumatyczny który kosztuje ponad 250zł i kompresor do niego gdzie cenę liczymy w tysiącach, kupił narzędzia i muszą mu się...
Podnoszący sie poziom paliwa w komorze pływakowej podnosi pływak a ten naciska na iglice zaworka odcinając dopływ paliwa. Prawdopodobnie w zaworku masz jakiś syf nie pozwalający zamknąć całkowicie dopływu. wykręć gaźnik i dokładnie wszystko wyczyść.
a sprawdź kranik i go przeczyść bo może tam jest jakiś brud jeśli nie to to jak gaźnik czyszczony był to myśle ze nie jakąś szczotką drucianą lub wyciorami dysze czyszczone nie były jak tak to kup nowe dysze lub drugi gaźnik ewentualną przyczyną może być jakaś uszczelka lub oring w gaźniku ze go przytyka albo pływak jeśli jest jest źle ustawiony i za...
witam mam mały problem ze skutrem ojca, chodzi o pięćdziesiątkę firmy Rhon. Ponoć kingway to to samo, ja tam nawet nie wiem jak się ten model nazywa. Problem polega na tym, że wskaźnik ilości paliwa pokazuje zbyt niską wartość - przy calutkim baku pokazuje ledwo połowę. Wyjmowałem już pływak i muszę powiedzieć że działa on OK - jak się do wychyli na...
Witam. Spróbuj podnieść poziom paliwa w gazniku,chodzi o to aby pływak był troszkę wyżej ok 1 mm.
Zawór paliwa masz podobnie jak w Jawie połączony z pływakiem.Jeśli w pływaku nie chlupie w środku paliwo to jest git.Ta "elektr. iglica" to automat. ssanie-po włączeniu zapłonu nagrzewa się,po kilku minutach powinno się wyłączyć.Jeśli twój silnik ma "tiki" na zimnym silniku to ssanie mogło paść.Na forum sympatyków Minarelli powinieneś zajrzeć.Pozdro.
skleiłem ten pływak. wszystko podlaczylem a gdy odpalam to nie chce zaskoczyc;/ wtedy wykręcam swiece wlewam kilka kropel do swiecy i podlaczam i odrazu odpala tylko ze po chwili gaśnie i znow nie chce odpalic :/ Dodano po 1 oczywiscie do swiecy wlewam kilka kropel paliwa i wtedy podlaczam Dodano po 1 :(
Nie ruszaj zapłonu. Jeżeli świeca sucha, to dalej coś z paliwem. Gaźnik nie musi się błyszczyć, ale musi być drożny. Sprawdź, może pominąłeś jakiś kanalik lub dyszę. Zobacz, czy jest w nim w ogóle paliwo, czy pływak nie leży na dnie.
gaźnik ma tylko uszczelkę gumowa w komorze pływakowym stan jej jak nówka, nie wiem czy to gaźnik podciśnieniowy czy membranowy iglica wchodzi w taka gumę którą sie wczepia w obudowę gaźnika po czym przykręca plastikową pokrywką ze sprężyną, moze tutaj powinna byc uszczelka pod pokrywka? czy oryginalnie jej nie bylo, jak sprawdze kruciec dam znac
Witam. Być może tonie pływak i paliwo jest ciągle podawane do komory spalania co zalewa świece. Przeczyść gaznik
a może ci zalewa jak postoi ??? Dodano po 1 to może być : gaźnik , pływak dziurawy. a masz kranik ???
Jeżeli ta membrana stanowi element pływaka to należy ją wymienić na nową. Zrób tak jak kolega Błażej pisze powyżej. Jeśli w tej membranie jest otwór fabrycznie zrobiony a nie mała dziurka z nierównymi krawędziami okręgu to najprawdopodobniej jest to usterka - trochę dziwna bo zapewne membrana jest z metalu (czasem jakieś połączenie gumy/tektury/tworzywa...
Ja mam kilka jednośladów od malutkiego i słabego do potwora o sporej mocy. Nie mam wiedzy na temat akcelerometrów i w sumie mi jako kierowcy jest to gadżet zbędny. Choć gdybym miał coś takiego wymyślić to mogło by wyglądać tak: mechanicznie Lub podobna konstrukcja tylko magnetyczna dwie ceweczki, a na końcu wraz z pływakami dwa magnesy. Myślę że sposobów...
Witam! Moja Longjia nie chce odpalić. Rozrusznikiem mogę kręcić pół godziny a kopać to można się zaje*:]. Skuter ma 3,5 tys. km i ma 2 lata. Miałem problem z elektrozaworem ssania, dlatego chwilę jeździłem bez niego (miejsce zatkane korkiem). Jednak kupiłem go, bo skuter spalał 5l na 100km. Zrobiłem 800km, chwilę nie jeździłem. Któregoś dnia chciałem...
Skoro nie doprowadza, wyciągnij wężyk z podciśnienia, wężyk paliwowy też wyciąg. Dmuchnij w wężyk podciśnienia, jeśli leci paliwo, to ok jak nie to masz odpowiedź.i jeszcze zdejmij pływak i tam masz otwór przepływu paliwa zobacz czy nie jest zatkany
Jeżeli cofa paliwo do filtra powietrza to masz uszkodzony - przycięty pływak lub nieszczelny zaworek iglicowy. Sprawdź to.
Nie ma tam jakieś dyszy? pewnie jest pływak, zobacz czy nie zamyka i otwiera zaworu dozującego paliwo.
Jak wyjechałeś paliwo do "sucha", to cały brud ze zbiornika poszedł do filtra w kraniku. Spada poziom w komorze pływaka i silnik się dusi z nadmiaru powietrza.
Prawdopodobnie będzie to wina zbyt wysokiego położenia pływaka.
fajnei sie wkopałem teraz wcale nie chce zapalić po rokręceniu gaźnika pływak ściągnałem i założyłem może być źle zalożony?? teraz to chyba się nie chce zaciagnać paliwa;)(
nie wyjmowałem iglicy Iglicy czy zaworu iglicowego? Rozbierz jeszcze raz i przeczyść gniazdo zaworu, zaworek powinien być na druciku zaczepiony o pływak.
Sprawdzenie gaźnika, głównie pływaka pod kątem jego szczelności. Uważam, że gaźnik ma za wysoki poziom paliwa i silnik nie jest w stanie go spalić. Typowe objawy niedomagań gaźnika,
Gaźnik jest prawdopodobnie sprawny, dowiedziałem się, iż nie miałem zaworu membranowego na wejściu paliwa. Nie rozumiem całkowicie tego gaźnika, może pozbędę się problemu wyciekania paliwa, gdy silnik jest wyłączony, ale gdy benzyna zebrana w komorze pływakowej nie zostanie zużyta do dalej się będzie wylewało. Czeka mnie kolejna walka z ustawieniem...
Warto też sprawdzxić jak trzymam gaz to nie gaśnie, ale jak puszczę to gaśnie Dysza biegu jałowego zapchana i/lub poziom paliwa w gaźniku niewłaściwy (pływak itp itd do sprawdzenia). Warto też sprawdzić czy otwór zapowietrzający zbiornik nie zatkany. Co mam zrobić, regulowałem zawory ssący na 0,5 mm wydechowy 0,5-0,6 mm, nie wiem co mam zrobić. A przed...
Nie widzę i nie znam tego gaźnika, nie wiem jakie masz doświadczenie w takich naprawach. Twoim problemem jest gaźnik. Nie gotuje się takich rzeczy, tylko co najwyżej "płucze" w myjce ultradźwiękowej. Sam widzisz, że jest coś nie tak z kanalikiem z komory pływakowej do dyszy. Tam szukaj problemu. Nie znam budowy tego gaźnika, ale może jak się da, to...
Nie trzyma zawór w gaźniku (pływak nie zamyka paliwa) oraz raczej uszkodzony zawór w baku (po zdjęciu obydwu wężyków paliwo samo nie powinno wypływać)
Zmierz kompresję i dowiesz się czy należy wymienić pierścionki. Paliwo może się lać gdy jego dawka jest zbyt duża i się przelewa się gaźnikiem. Sprawdź pływak w komorze gaźnika czy domyka dopływ paliwa. Przy okazji zobacz też podciśnienie tzn czy paliwo nie leje się cały czas a nie tylko wtedy gdy silnik jest odpalony.
Wkręcaj śrubę powoli po 1/4 obrotu, za każdym razem odczekaj chwilę do momentu aż silnik przestanie równo pracować (zaczną mu spadać obroty). Wykręcaj do momentu ustabilizowania obrotów. Wykręć jeszcze 1/4 obrotu. Sprawdź czy dobrze wkręca się na obroty. Powinno być dobrze, o ile poziom paliwa na pływaku jest właściwy i iglica jest dobrze ustawiona.
Zawory ustawiony jest ssący: 0,05, wydechowy 0,07, rozrząd poprawnie ustawiony. Skuter odmówił posłuszeństwa i tak zaczął się zachowywać po wyczyszczeniu gaźnika i regulacji. Po regulacji ładnie działał przez 20 km a za kilka dni jak odpaliłem to zaczęło lać spod filtra. Paliwo kapie tylko po próbie odpalenia, normalnie nie wycieka jak skuter stoi więc...
Gdy odłączam wtyczkę wskazówka opada myślę że coś z pływakiem, ostatnio jeszcze raz wydobyłem pływak ze zbiornika i poruszałem nim i zaczął działać po wsadzeniu znowu lipa.
Zawieszony pływak, paliwo przedostaje się do kolektora ssącego, wał zatrzymał się akurat w pozycji w której zawór ssący jest otwarty i leci sobie poprzez cylinder do silnika. Wykręć gaźnik, wyczyść dokładnie, złóż spowrotem, podłącz wąż od paliwa i sprawdź czy nigdzie nie wylatuje paliwo (oczywiście w pozycji jakiej ma pracować) i jak będzie ok to wkręcaj...
Gaźnik do rozbiórki i czyszczenia. Na pewno zapchany kanał od ssania lub elektrozawór nie działa prawidłowo. Przedmuchaj sprężonym powietrzem. Ustaw poziom paliwa. Sprawdź, czy pływak nie nabrał paliwa. :|
Wymień świecę, przeczyść gaźnik sprężonym powietrzem, rozbierz go razem z pływakiem złożenie go nie jest trudne, samo mycie nic nie daje, sprężone powietrze, stacja benzynowa kompresor, wulkanizacja jak nie masz, przy okazji sprawdź membranę gaźnika czy nie dziurawa. Jeżeli cylinder jest ok, i zawory musi działać, sam pisałeś iskra jest i benzyna. Dobrze...
Jaki kur.. gaznik wszystkie modele z seri stx-..F sa to czterocylindrowe rzedowe silniki na wtrysku, wiec po h_j w bład wprowadzasz, tam nie ma zadnych gazników, pływaków itp. problem z mocą to napewno coś uszkodzone, albo jakiś czujnik ciśnienia , temperatury, pompa paliwa, lub jakiś błąd w ECU silnika, jak nie masz, testera serwisowego to raczej nie...
To, że gaźnik był "czyszczony" nie świadczy, że będzie sprawny. Ważne jest, aby usunąć z niego nieczystości oraz udrożnić dysze i kanaliki. W Twoim przypadku sprawdź, czy wkręciłeś wkręt do opróżniania paliwa z odstojnika gaźnika. Sprawdź też stan pływaka i ewentualnie wyreguluj poziom paliwa w gaźniku. O poprawnym dokręceniu gaźnika do silnika (z użyciem...
Pewnie pływak w gaźniku się utopił.
Dlaczego szukasz informacji o regulacji poziomu paliwa w gaźniku, czy wycieka paliwo z gaźnika, zalewa silnik itp.. Zazwyczaj w tego typu skuterach reguluje się wolne obroty i skład mieszanki paliwo-powietrze. Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy, czy dysze są drożne i kanaliki oraz filtr paliwa. Pływak jest z tworzywa, więc niewiele można pokombinować,...
Świecę wtedy zmieniłem, ale to nic nie dawało, zaczęły sie potem problemy z puszczaniem paliwa(zaworek od pływaka nie trzymał, a że nie chciał odpalać, to trzymał aż za bardzo i paliwa nie podawał) wymieniłem sb zestaw naprawczy i jak narazie pali dużo lepiej, temat zamykam :)
To dobrze zrozumiałem , że ci zalewa świece ( ponad to świeca przelała ) ? Bo jak ci zalewa świece to masz za dużą dawkę paliwa , może utopił ci się pływak albo przepuszcza zaworek . Jak masz ustawioną iglice na przepustnicy ?? :| Dodano po 59 Może być za duży poziom paliwa .
Odpowiedź sam podałeś, coś źle złożyłeś, pływak dobrze ustawiony? Jak nie odpala to świeca sucha czy mokra?
Problem polega na tym że odpalać normalnie odpala ale wyjadę nim na drogę i manetkę przekrecę do pół gazu jedzie normalnie bez zarzutów ale jeśli dam więcej mu gazu to już zaczyna go mulić i przerywać. Tak jakby nie dostawał już paliwa i nie miał siły jechać. I to wg mnie najprawdopodobniej poprawna sugestia i od sprawdzenia tego bym zaczął. Sprawdziłbym...
Witaj! Wszystko wskazuje na źle ustawiony zapłon. Na około 4-5mm przy górnym punkcie ma być iskra. Tak ustaw i po kłopocie. Pływak w gaźniku na środkowy /tak by iglica zamykała przy poziomie 3mm/ od góry. Pozdrawiam Miro.Nasz
Ponad 12000 ludności i nie ma warsztatu? Dodano po 5 Zacznij od paliwa. Typ mieszanki, bogata czy uboga. Może pływak się topi. Musisz sam dochodzić i wykluczać usterki.
nic nie było dotykane przy gaźniku Nawet nie sprawdziłeś, czy jest wewnątrz pływak?
Nie domyka się zaworek iglicowy, topi pływak, po prostu puszcza paliwo w czasie postoju a jeśli na dodatek nie zamyka się kranik podciśnieniowy to za jednym zamachem potrafi nalecieć pełen silnik.
Zawór iglicowy i pływak do przeglądu.
Witaj! To mi wygląda na przyciśnięcie wężyka - zbiornik silnik. Zapal i przychylaj góra dół boki zobacz jak będzie się zachowywał. Następna czynność to wymontowanie zbiornika i dokładne wypłukanie to samo z gaźnikiem. Przelanie paliwa w gaźniku świadczyło by że bud dostał się do zaworka i pływak nie zamknął dopływu. Pozdrawiam Miro.Nasz.
Zdejmij wężyk z zasilania gaźnika i kręć rozrusznikiem. Jeśli paliwo zacznie lecieć to jest ok. Do wyczyszczenia gaźnik dysze i sprawdzenia czy pływak w gaźniku nie zacina się i nie podaje odpowiedniej dawki paliwa. Weź strzykawkę i wstrzyknij bezpośrednio do gardzili bez filtra powietrza. Jeśli się odezwie zapali j zgaśnie problemu należy szukać w...
Dysze też czyściłem i nic Gaźnik to nie tylko dysze. Kanały w korpusie także. Również sprawdz simeringi wału i kompresję. Możliwe zbyt małe podciśnienie, uszkodzony układ aut. ssania, albo za niski poziom paliwa w kom. pływakowej.
W baku masz pewnie pływak od wskazywania ilości paliwa. Zwykle jest on przykręcony gdzieś od dołu na uszczelkę. Może tamtędy ci paliwo ucieka? Wtedy nie będziesz raczej widział że ci paliwo cieknie, bo de facto układ paliwowy masz szczelny :) . Albo sam bak jest gdzieś przetarty.
Witam wszystkich, mam taki problem że po miesiącu po włożeniu nowego aku przestał ładować stator, na zaciskach pokazuje 43V, ale do regulatora dochodzi już 11,5 jak jest odczepiona kostka od niego, a gdy ją wepnę robi się niecałe 9 a na wyjściu z niego jest 1,5/2 volty. Czy regulator jest winowajcą tego problemu? Aku naładowany, nic nie włączam, wiadomo...
Witam ponownie, instalacja ogarniętą niestety pojawił się kolejny problem... O tyle o ile strona silnika jest już cała podpięta łącznie z tylną lampą o tyle od przodu czytaj starter, światła, kierunkowskazy, mam problem bo są zupełnie inne wtyczki niż te które mam w wiązce. Czeka mnie pikanie każdy przewód? Czy jest jakaś prostsza metoda? Dodano po...
Jeżeli cały filtr zalany benzyną to nie może być zaworek iglicowy jest w dobrym stanie pływak tak samo W skuterze masz kranik podciśnieniowy który powoduje zamknięcie dopływu paliwa przy unieruchomionym silniku. Dlatego możliwe jest odpalenie silnika ale po chwili nieszczelny zaworek lub uszkodzony pływak powoduje zalanie silnika i filtra powietrza....
Silnik jest po prostu zalewany paliwem. W takiej sytuacji raczej gaźnik powinien dostać mniejszą dyszę biegu jałowego. Dysze powietrza z reguły są niewymienne (lub wiercone w korpusie gaźnika). Sprawdź czy przypadkiem nie masz uszkodzonej membrany w kraniku podciśnieniowym, bo wtedy silnik jest zalewany na biegu jałowym. Poziom paliwa/wysokość pływaka...
Cześć, znajomy przyprowadził mi to cholerstwo i poprosił o naprawę. Niestety się zgodziłem... Skuter to Zipp Quantum GT5 z silnikiem dwusuwowym. Problem polega na chwilowych utratach mocy podczas jazdy. Trzymając gaz nieruchomo w połowie skuter przyspiesza, traci moc na 1 sekundę, po 1 sekundzie znowu przyspiesza i tak w kółko. Z maksymalnie otwartą...
Miałem taki sam problem tylko że ja mam MBK 50 Spirit. Nie wiem jak wygląda gaźnik u ciebie w skuterze. Ale opisze co u siebie zrobiłem. Sprawdź wężyk nie ten co idzie paliwo tylko ten drugi. Jak wężyk jest dobry to zobacz do gaźnika, odepnij wężyki !!Tylko pamiętaj który wężyk jest do czego!! Rozkręć go zdejmij pływak. Pływak powinien trzymać na takim...
Witam, dołączam zdjęcie i moje zapytanie brzmi czy ten jeden kabel przy tym liczniku powinien być podłączony? Założyłem nowy pływak do skutera i pokazuje tylko jak jest pełny.. A jak opuszczę pływak to nie pokazuje rezerwy.
Witam;) winny był zawieszony pływak w gaźniku, skuter odpala. Tylko nie jestem pewien czy działa dozownik, jest jakaś możliwość by go sprawdzić? I jeszcze jedno pytanie, gdy silnik jest ciepły ustawie gaźnik, to obroty ma ok, a gdy ostygnie i go zapale wchodzi na wysokie obroty i rusza i nie pomaga nic tylko muszę na chwilkę śrubą regulacyjna zmniejszyć...
Tak to jest podłaczone. Wartości oporów wpisałem z pamięci -już zamontowałem pływak i nie mam na stole-tak około tej rezystancji było.Jeden rezystor pływaka przełaczał mi miernik na buzer,drugi nie. Gdy usiłowałem zrobić pomiar na jednym oporze nr 2 (podłączyć tylko jeden z kabli) to wskaźnik pracował tylko w połowie zakresu,nie obejmował całej skali....
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Witam, Przeszukałem całe fora internetowe i brak jakichkolwiek wzmianek o ZIPP'ie QUANTUM z rocznika 2005, a dokładniej o instrukcji - poradniku obsługi i naprawy dla tego modelu, a najwłaściwiej rzecz biorąc dla tej firmy, co jest??? Na Allegro znalazłem kilka egzemplarzy i oto opis: Skutery chińskie, tajwańskie i koreańskie. Silniki 50, 100, 125,...
Witam, posiadam skuter Sym Red Devil z 2005 roku (2t 70ccm). Skuter stał około rok ponieważ był zatarty. Niedawno wymieniłem w nim cały zestaw cylindrowy na 70 oraz wyczyściłem gaźnik. Po różnych próbach nie udawało mi się odpalić skutera. Zalałem trochę mieszanki pod świecę i od razu zagadał. Rzecz w tym, że paliwo w ogóle nie dostaje się do gaźnika....
Zbiornik pod siedzeniem, to rzeczywiście problem. Ale na upartego, to ten problem jest do rozwiązania. "Naczynia połączone" mają to do siebie, że mogą być oddalone od siebie nawet o kilka/kilkanaście metrów, i nie ważny jest sposób prowadzenia połączenia. Połączenie tylko nie powinno przebiegać wyżej od najniższego poziomu w zbiorniku. To co proponuję,...
Witam, dawno nie pisałem, ale to wina tego, że miałem mało czasu i nie byłem na wsi. Otóż skuter odpaliłem i pochodził ładnych parenaście minut. Świeca dalej okopcona na czarno, ale wyjmowałem gaźnik, który cały wyczyściłem i zmniejszyłem delikatnie poziom paliwa w komorze pływakowej. Nic to nie dało, opuściłem iglicę, najpierw na 1. ząbek od góry,...
Witam Mam taki "dziwny" przypadek ze skuterkiem Peugeot Vivacity 100cmm ( 2T). Otóż skuter po wjechaniu w sporą dziurę w jedzni momentalnie zgasł, a kiedy się go odpaliło chodzi tylko na wolnych obrotach i przy lekkim dodaniu gazu tak do ok. 10-15% gazu. Przy większym wychyleniu manetki gaśnie. Tak więc od biedy da się nim pojechać tylko z prędkością...
Pacjent formalnie Kingway Fonero 50ccm, ale po wymianie gaźnika na jakiś typowy 4T. Nie odpalal na zimno i okazalo sie że w fabrycznie nowym gaźniku z komory plywakowej do kanału ssania automatycznego jest minimalne przejście. Rozwiercilem je wiertłem 0.7 mm i zaczął ładnie odpalać. Ale zauważyłem też, że wolne obroty bardzo zależą od pochylenia skutera....
To jest wąż od przelewu/spustu z komory pływakowej. Ma być pozostawiony niepodłączony, zwisający pod skuterem, jednak ze względów bezpieczeństwa jego poprowadzenie czy przypięcie do ramy powinno być zgodne z instrukcją serwisową (aby paliwo nie ciekło na oponę czy na rozgrzany wydech).
Witam, mam pewien problem krory mam nadzieję pomożecie mi rozwiązać. Posiadam skuter aprilia gulliver stary już z niego dziadek ale jest w dobrym stanie silniczek cyka lepiej niż w nowym chińczyku dlatego szkoda go zostawić. Problem jest natomiast z częściami. W moim przypadku nie mogę znaleźć pływaka w zbiorniku paliwa i muszę ratować się częściami...
Schemat super, oby dotyczył twojego skutera. Na razie nie masz miernika, to chociaż porządnie sprawdź iskrę wg. opisów z forum i napisz jak to robiłeś i co zobaczyłeś. Ocenę iskra jest słaba czy nie zostaw innym. Staraj się pisać więcej ode mnie! Odpowiedź: Tak zdjąłem pokrywę. Jest prawie obraźliwa dla pytającego, bo nie piszesz nic co zobaczyłeś i...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem ze wskaźnikiem paliwa, skuterem jeździłem parę razy bez regulatora napięcia i bez akumulatora, czyli poszło napięcie Ac z rzędu 60V na instalacje. I teraz mam problem jak zdiagnozować co się spaliło czy wskaźnik czy czujnik z pływakiem. Wychodzą z niego 3 kable. I teraz pytanie jak sprawdzić czy wskaźnik paliwa jest...
Witam,otóż mam problem z Gilerą Stalker,maszynę mam 5 lat i jak dotąd wymieniłem tylko opony,olej i klocki.Jest to full seria.Otóż mam dwie maszyny i w jednej zabrakło paliwa,więc uruchomiłem Gilerę odłączyłem wężyk paliwowy od gaźnika i zacząłem spuszczać,do momentu kiedy zabrakło paliwa w gaźniku.No i zabrałem się za drugi motor.Na drugi dzień chcąc...
Dzisiaj zabrałem się za sprawdzenie obrotomierza. Jak wiadomo, skuter to masa rozkręcania, więc musiałem nabrać energii ;-) . Do rzeczy. Odpiąłem przewód sygnałowy od obrotomierza (są trzy: zasilanie, masa i sygnał). Pod sygnał i masę podpiąłem generator, włączyłem zapłon i zwiększałem częstotliwość generatora. I co? I wszystko działa jak ma działać....
Dobry wieczór, Postanowiłem skonstruować makietę do szkoły, którą sterowałby sterownik PLC. Niestety jestem dopiero początkującym użytkownikiem sterowników, a moja jedyna przygoda to było "zaprogramowanie" w języku drabinkowym jakiś prostych makiet. Przejdźmy do projektu. Z założenia projekt wydawał się niezbyt skomplikowany wymagał - 2 zbiorniki wodne...
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Kolego jarek_lnx to może naszkicujesz schemat jak ty to widzisz, bo ja nie widzę jakoś tego tylko na samym przerzutniku. Jak ma być realizowany np. reset wyjścia tzn każdej diody z osobna. Bo to też zależy czy diody mają gasnąć czy zapalać się, tego nie wiemy. Kolego jdzi masz już kupione te kontaktrony? Jaki mają styk zwarty czy rozwarty, to też pomogło...
Pisząc o egr miałem na myśli powrót spalin do ponownego dopalenia ich.Egr jest w dieslu i takowy mam w borze.Kranik podciśnieniowy sprawdziłem na samym początku mojej naprawy,i jest sprawny. Problem rozwiązałem w taki sposób że podgiąłem blaszkę na pływaku i tym samym obniżyłem poziom paliwa w gaźniku. Teraz po zgaszeniu skutera mam błoga suchość w...
gaźnik doszczętnie rozebrany i każda dysza, dziurka wyczyszczona, wymyta i przedmuchana. Zaworek w komorze pływaka działa? Paliwo jest dostarczane na bieżąco? Dodano po 7 Czy może to być problem z kompresją? Ile bar powinna wynosić w tym silniku? 11? + Nie chce być niemiły ale Twój nick dużo mówi.
jaki gaźnik membranowy czy pływakowy?? Pływakowy . Wygląda na to że znalazłem przyczynę:):) ....świeca . Teraz nic nie przerywa chodzi tak jak być powinno , a wkręciłem jakąś starą brudną z innego silnika 50 ccm . Żeby nikt nie myślał że jestem kompletnym laikiem to napiszę ciekawą rzecz - Świece oczywiście zmieniałem na inną ale też przerywał . Ta...
Kraniki paliwa w silnikach japońskich to normalka. Możesz zamontować "kranik" podciśnieniowy np. taki jaki jest montowany w skuterach. Ostatnio miałem do czynienia w Hondą 160-tką, w której zamontowano właśnie kranik podciśnieniowy, głównie z uwagi, iż zbiornik paliwa jest niżej zamontowany niż gaźnik. Podciśnienie do sterowania tym kranikiem wychodzi...