Poprzedni właściciel nadmienił o problemie z pompą paliwa, mianowicie że cały czas pracuje. Po rozebraniu auta do przełożenia instalacji i silnika okazało się że doprowadzenia do pompy paliwa są następujące plus bezpośrednio ze stacyjki, a minus od czujnika zderzeniowego. Więc jakim cudem cały czas pracowała - powinna się włączać po włączeniu zapłonu......
Iść na całość i przyklej na kleju do szyb tylko ze już pompy nie wyjmiesz wymiana razem ze zbiornikiem
to w takim rozwiązaniu conajmniej ta druga pompa (przed wtryskiem) ciśnieniowa, choć najlepiej żeby obie takie były, przy czym ta pierwsza może być w baku, zwykła z czegokolwiek ze złomu, a druga np taka: https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-z... ogólnie powinien być 1 bar, a więcej może być bo tam jest przelew...
Stara, zwietrzała benzyna z biododatkami.
Piszesz "wymieniłem filtr paliwa (ale było jeszcze gorzej więc założyłem stary)" Stary filtr nie może być lepszy od nowego, kup filtr dobrej jakości i załóż. Nie masz gdzieś załamanego niedrożnego wężyka od pompy paliwa do monowtrysku.
Ściągnij pasek alternatora i zobacz czy nie zginie ten hałas
Zbiornik paliwa od seicento wraz z pompą posiadam, także mógł bym go przełożyć jak się zrobi cieplej. Natomiast jak to jest w samochodach gdzie pompa paliwa jest zewnętrzna ? Jest zrobiony jakiś zbiornik buforowy dla pompy ? Inny profil baku ?
Silniki MPI (8V i 16V) wymagają wyższego ciśnienia paliwa niż SPI więc pompa paliwa od CCS się nie nada. Po "najmniejszej linii oporu" to 1.1 lub 1.2 ale SPI.
To zacznij od zmierzenia ciśnienia paliwa, pompa może się już zacierać, Jak będzie słaba pompa to i będziesz miał taki efekt jak podajesz.
Komp najlepiej czysty i po problemie Wiązkę musisz rzeźbić ta co masz przy silniku 1,2 tak aby podłączyć wszystkie czujniki silnika Do tej wiązki z auta musi iść zasilanie stały + po kluczyku+ masa kontrolka ładownia,oleju czujnik temperatury[opcjonalnie] Kontrolka diagnostyki silnika[marchewka] Zasilanie przekaźnika pompy paliwa to chyba tyle
Membrana pompy paliwa dziurawa
Proponuje sprawdzić czujnik obrotu wału korbowego ciśnienie pompy paliwa
A może masz tam immobilizer? Troche dziwne, że od razu przestała chodzić pompa i nie ma iskry.
Membrana pompy paliwa , puszcza paliwko przerabiałem temat .
Gaźnik do rozebrania i sprawdzenia, pompa paliwa też.
Zbiorniki w CC puszczają na zgrzewie, ale w takim przypadku już przy 1/2 napełnieniu kapie paliwo, jak cieknie dopiero gdy jest pełny, to albo z rury wlewu, albo z pod pokrywy pływaka i pompy paliwa
Nigdy nie widziałem sei 1100 na pojedyńczym. 16F EB był w 900 Obrotmierz w tych samochodach impulsy bierze z przekaźnika pompy paliwa.
no wlasnie problem w tym, ze widzialem na allegro pompke do uniaka i jakas inna sie wydaje.. w cienkim z pompki wychdza 3 ruski: przypływ, odpływ i wylot do gaznika a w tej od uno jakis tego nie ma.. moze inaczej w uno jest rozwiazany powrot nadmiaru paliwa.. Dodano po 1 (...) wychadzą oczywiście 3 rurki :D
Czy na pewno nie ma iskry a nie paliwa? Skoro problem zbiegł się z wymianą pompy? Sprawdź też bezpieczniki profilaktycznie. Ssanie włączone (jeśli to silnik z gaźnikiem ale 700 jest chyba tylko na gaźniku)?
Wyczyść gażnik. Jak nie pomoże, to pompa i filtr paliwa.
przekazniki sprawdzone?
Otwory w podłużnicach do mocowania silnika lewarka itd są fabrycznie-nie musiałem nic ciąć spawać wiercić Jedyne co należało by jeszcze zmienić to bak na taki z wersji z wtryskiem z pompą paliwa ale ja poradziłem sobie montując zewnętrzną pompę paliwa pod maską
grozi zatarciem pompki lub jej spaleniem Przecież w cc700 jest mechaniczna pompa membranowa !
Witam Miałem podobny przypadek, po nagrzaniu stawał z braku paliwa. Okazało się, że przyczyną była pompa paliwa. Po wymianie pompy skończyły się problemy. Można na początek wymienić uszczelkę pod pompą paliwa na cieńszą , może pomoże. Powodzenia.
Kolejna wymiana nie przyniosła efektów. Wymieniłem ponownie przewody świec, wymieniłem moduł. Nadal to samo. Kręci, i nic... Zauważyłem też, że... w filterku paliwa jest bardzo mało benzyny. Lekko na dnie a w maluchu miałem ponad połowę filterka zalane... A może pompa paliwa padła?
Najlepiej po zgaśnięciu i braku możliwości uruchomienia rozbierz gażnik cudów nie ma albo pływak albo zaworek albo zatkany przelew w pompie paliwa.
Ten manometr co mierzy? Ciśnienie paliwa? Dla wielopunktu musi być pompa o większym ciśnieniu paliwa niż dla SPI. Wymieniona także? Rozrząd dobrze ustawiony?
Proponuje abyś najpierw sprawdził czy pływak w gaźniku nie jest uszkodzony to znaczy czy nie jest dziurawy,przeczyść cały gaźnik i wyreguluj mu też dyszę powietrza.Możesz też sprawdzić czy pompa podaje odpowiednią ilość paliwa.
Także uważam, że to przez alarm. W innym poście radzono mi łączenie przewodów nr 1 i2 ze schematu, co też uczyniłem. Rozmawiałem telefoncznie z mechanikiem i powiedział, że to łączenie nic da, bo obydwa są na masie. Mógłby się ktoś do tego ustosunkować? Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale przekręceniu stacyjki pojawia się na chwilę taki dźwięk co zawsze...
Pompa paliwa. Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik.
Cała wiązkę silnika musisz kupić i komputer. Do tego pompa paliwa. Przyda Ci się również schemat instalacji danego samochodu aby wiedzieć gdzie podać zasilanie z akumulatora i stacyjki. Przyda się również kolektor wydechowy bo tam masz sondę lambda.
witam mam problem z moim cinquecento sporting silnik 1108ccm zagazowany, przerywa na benzynie na wyższych obrotach i gaśnie kiedy wyzuci sie na luz, wstawiona nowa pompa paliwa i komputer ponieważ w poprzednim padła końcówka mocy i było normalnie wszystko póki nie spaliła się pompa
Jeśli to układ wtrysku SPI to nie ma nic wspólnego z ilością spalania że masa jest cały czas na pompie paliwa. Od tego jest regulator ciśnienia paliwa i niuezależnie czy pompa ma wydatek dużo większy on i tak ustala stałe ciśnienie dio wtryskiwacza paliwa. Zobacz jeśli masz tzw wyąłcznik bezwładnościowy pompy paliwa czy nie jest uszkodzony lub zadziałał...
pomysłów wiele ale yrochę śmieszne, sprawdź poprostu iskrę najlepiej oczywiście testerem i czy uklad zasilania paliwa pracuje normalnie, bo wystarczy że się zapowietrzy przez noc a pompa mając swój wiek może nie dawać paliwa i nie pali.
Witam. Posiadam Fiata Cinquecento 700 (polski gaźnik) i ogólnie mam taki problem, gdy trochę nim pojeżdżę to temp. rośnie tak do 70 - 80°C i wtedy zaczyna się grzać i traci moc. Od czego to może być? A i dodam, że jak ostygnie i go odpalę, ruszę i nagle gaśnie, jak by coś było z pompom paliwa? Pozdrawiam.
W seiku jest inna pompa paliwa z filtrem wbudowanym. Zamienić się da wszystko ale będzie rzeźba.
Kiedy? Wykręć ją i zobacz w jakim stanie jest dźwignia popychacza pompy paliwa, może jest zatkane sito jak bez filtra jeździłeś?
Jeżeli ecu wystawia masę na wyjście sterujące przekaźnikiem, to oczywiście, że może być jakikolwiek zwykły przekaźnik. Natomiast jak na wyjściu są impulsy obrotów, to już zwykły przekaźnik może nie "łapać", choć warto spróbować. Ps. Takie rozwiązanie z wyjściem impulsów obrotów na przekaźnik było fabrycznie stosowane w cinquecento /seicento 1,1, z tego...
W CC obrotomierz wpina się w przekaźnik pompy paliwa. Tam jest sygnał obrotów. bzdura
mówiłem, komputer do wymiany... nad czym tu się zastanawiać jak taki komputer kosztuje grosze https://allegro.pl/oferta/fiat-cinquecen...
seicento 1.1 ma prawie ten sam blok co punto 75 8V- wieksza pojemnosc + MPI, inna pompa paliwa+komputer, ale silnik pasuje bez przeróbek
Trochę późno przeczytałem o problemie ale gdyby ktoś jeszcze miał podobny to proponuję przeczytać, jak rozwiązałem u siebie w Cinqecento z gaźnikiem. Opisałem to na stronie: http://chomikuj.pl/egie38/CINQUECENTO+-+... CC700 - ELEKTRYCZNA POMPA PALIWA.pdf
Tak pompa chodzi po włączeniu zapłonu. Wtrysk zalewa całą przepustnice paliwem a po 3, 4 sekundach pompa się wyłącza. Zaznaczam że bez kręcenia rozrusznikiem. Wg. mnie dużo za dużo podaje paliwa.
Witam, po zmianie akumulatora cienias nie chce odpalic, immobilizer swieci się na czerwono a powinien za zółto? Gdzie on się znajduje? Czy mogę zewrzeć te przewody/styki które on rozłancza? Mogł bym prosić o jakis schemacik jak to złączyć po rozłaczeniu? immobilizer nie jest mi potrzebny ważne aby auto odpalało, rozrusznik nie kręci nie słychać pompy...
Warto również przyjrzeć się pompie paliwa (membrana, zaworki) mogą być zużyte - skutek niski poziom paliwa w gażniku.
witam, mimo ze na gazie jezdzisz to musisz miec około 1/4 zbiornika benzyny, inaczej mozesz zatrzec pompę paliwa, pewnie masz podobny objaw sprawdz cisnienie paliwa, powodzenia
Centralka CODE niezaprogramowana to jest ok. To nie jest w zasadzie błąd. W tym stanie centralka działa normalnie. Masz aktualną wersję programu (IAW Scan 2 v0.82)? Masz tam testy m.in. przekaźnika pompy paliwa - spróbuj ją wysterować tym testem.
gaz żeby się załączył i ciągnoł musi mieć 14 stopni C latem bez rozgrzewania silnika zaskoczy zima musi rozgrzać na bęzynie, pompa paliwa ci działa? A filtr paliwa dawno wymieniałeś.
Sory pomyłka zabezpieczenia nie ma wałek trzyma obudowarozrządu którą już zdemontowaliśmy.Zapomniałem jeszcze o pompie paliwa,którą trzeba też przed wyjęciem wałka zdemontować i wyciągnąć popychacz.
witam. Potrzebuje pomocy... mam cinquecento 700 + LPG (instalacja ma 2 m-ce) I MAM PROBLEMY Z JAZDĄ NA BENZYNIE. Odpala na benzynie bez problemu po odciągnięciu ssania wskakuje na wysokie obroty ale po wciśnięciu pedału gazu muli go i gaśnie. Tam gdzie mi zakładali gaz powiedzieli że to wina gaźnika i oddałem do mechanika który powiedział że go przeczyścił...
filtr wymieniany od jakiegos czasu zastanawiam się czy to pompa paliwa, ale póki nie będę mieć pewności nie chce kupować , bo przecież we wrześniu była żałożona nowa
to nie ma jakiegoś przekaźnika w tym układzie? Fabrycznie nie ma ale kto wie czy jakiejś blokady zapłonu tudzież alarmu nie masz ukrytego co właśnie blokuje obwód rozruchu. Przy wtryskowcach blokuje się często pompę paliwa lub wtrysk a na gaźniku pompy nie da rady odciąć, zapłonu też nie bo zalejesz. Pozostaje często rozrusznik.
żeby uniknąć niepotrzebnych kosztów:tester diagnostyczny,wygląda na brak zasilania ecu,pompa paliwa pracuje?słychać nastawnik przepustnicy,brak elektronicznej blokady,nie ma on gażnika!przecież to mono-wtrysk...
Musisz sprawdzić pompę paliwa bo z tego co piszerz nie słychać jej, zbyt długie użytkowanie na niskim poziomie paliwa w zbiorniku powoduje jej uszkodzenie (brak chłodzenia) sprawdź czy dochodzi zasilanie do pompy?
ale pompy jeszcze nie wymieniłem!!! Dodano po 1 biorę pod uwage filtr paliwa, czujnik obrotów na kole albo moze sie pasek przestawił od zepsutej pompy??? NIE WIEM POMóZCIE PROSZE
Dzięki za podpowiedzi,byłem na komputerze ale nie zczytał żadnych błędów, podejżewam że problem może być związany z paliwem ponieważ auto gaśnie zapala się kontrolka i wygląda to jakby nie dochodziło paliwo po zgaśnięciu w trakcie jazdy samochód ma problemy z ponownym odpaleniem dopiero po długim trzymaniu go na rozruszniku odpali więc może to jest...
Przewody, świece, cewka, czujnik położenia wału, moduł zapłonowy- wszystko zmienione. Z układu paliwowego pompa paliwa, przewody, filtr, gaźnik- wszystko zmienione :( Dlatego też nie wiem już co to może być. Co do wycia- na pewno nie jest to alternator gdyż jest po regeneracji.
Rocznik 96 więc powinien być wtrysk, chyba- że ktoś przekładał silnik. Sprawdź pompę paliwa to po pierwsze, lubi dawać takie objawy. Zatankuj też LPG i sprawdź czy na nim odpali ;)
Kolego Adamie ! Po 1 nie ma czegoś takiego jak letkie ! Co do problemu : Przeczyśc filtr paliwa, zobacz czy nie ma bąbelków, i czy pompa nie zassała szlamu z dna zbiornika paliwa. Spróbuj ponadto przeczyścic dysze w gaźniku, ale ustawień nie zmieniaj. Rozregulujesz, i będzie jeszcze gorzej. Pozdrawiam
Kopcenie na czarno świadczy o nie spalonym paliwie w silniku .Sprawdż pompa paliwa-przelew do zbiornika,popychacz napędu pompy-minimalne wysunięcie ponad uszczelke 1-1.5 mm,maksymalne 3.9mm ,gażnik-pływak,zaworek iglicowy ,układ zapłonowy stan świec -kolor czarny elektrod -za dużo paliwa zalewanie lub wypadanie zapłonów.Jaki gażnik?
Tak właśnie zagladam na swoje konto na Elektrodzie i moje posty - widzę,że jeden jest niezamkniety chociaz dawno już sobie poradziłem Rozwiązaniem problemu: Demontaż pompy paliwa - jak się okazało z dna baku pompa zassała masę syfu z "czystego" polskiego paliwa... było tam sporo piachu, włosów, kawałków gumy(w postaci mazi)... czyszczenie dna baku +...
Hmmm... Też prawda... Nie długo właśnie szykuję się na wymianę oleju to i przy okazji płyn chłodniczy wymienię. Wycieków jak narazie żadnych nie zauważyłem. Na początku pisałem też że auto przerywa - pojechałem wreszcie do mechanika bo te dochodzenie do tego niedługo by mnie więcej kosztowało niż to warte. Do wymiany poszedł popychacz pompy paliwa i...
Witam mam problem z moim cinquecento, podczas jazdy zimny czy cieply zapala sie kontrolka wtrysk u i auto gasnie, pozniej ciezko go odpaLIC na pych nie dziala tylko po kilku razach załapie i pali za kilka chwil znow to samo, aha wspomne ze obroty caly w granicy 1200-1500. Pompa paliwa nowa razez filtrem robiona byla uszczelka pod glowica i zawory sa...
Robię Panda 45 z 82r. Zamontowałem silnik 899cc od Cinquecento. Stary już miał dość. Ponieważ chcę zachować w miarę oryginalny wygląd pod maską, dorobiłem tuleje pod aparat zapłonowy, założyłem zwykła klawiaturę i oryginalna pokrywę. Silnik dostał ten nowy oryginalny gaźnik Weber 32 ICEV. Z roztrzepania i pośpiechu po założę ku silnika i zmontowaniu...
Jeśli pompa paliwa jest sprawna i podaje odpowiednią ilość paliwa ,w gażniku jest drożna dysza paliwa oraz prawidłowy poziom paliwa, to pozostaje przełącznik podciśnieniowy i jego połączenia z kolektorem ssącym (drożność ,szczelność) oraz połączenia elektryczne przełącznika z modułem zapłonowym. Ostateczność to uszkodzony moduł ,co objawia się brakiem...
dzień dobry; przejrzałem archiwum i nie znalazłem podobnego problemu, dlatego pozwalam sobie poprosić o pomoc. Cinquecento 700, aisan, 97rocznik. Zawsze po przekreceniu kluczyka slychac bylo ciche "bzyknięcie" z okolic zestawu wskaźników (dzwięk podobny do pompy paliwa, przy czym w tym modelu pompa jest mech) - i samochod odpalal od kopa. Dzis tego...
kiedyś przeczytałem dobry sposób, żeby sprawdzić czy pompa daje dosyć paliwa ( dodam, ze ja miałem podobny problem). Otóż, należy odkręcić pokrywę gaźnika i nalać tam bezpośrednio trochę benzyny. Jeżeli wtedy będzie chodził dobrze to znaczy, że pompa słabo podaje paliwo, albo paliwo w dziwny sposób (u mnie przez zepsuty zawór przy baku) cofa się do...
Te modele miały także wadę w postaci grzejącej się pompy paliwa a że jest mechaniczna a nie elektryczna to robiła cyrki.W środku pompy jest metalowy popychacz który pod wpływem ciepła rozszerza się i blokuje co powoduje zatrzymanie się pompy a wraz z tym paliwa.Po upływie czasu pompa stygnie wraz z popychaczem i zaczyna znowu wszystko funkcjonować.Sam...
Witam Dwukrotnie miałem awarie pompy paliwa opisaną tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... po pierwszej zmieniłem roczny wkład pompy paliwa na nowy walbro. Dałem ponownie nowy gumowy kosz poskładałem jak było i autko mając ok 10l benzyny chodzi idealnie. Autko mając ponad 20litrów paliwa, odpala silnik stopniowo przygasa i gaśnie...
Witam. W moim nowo kupionym Cinquecento, po włączeniu zapłonu nie zawsze gaśnie kontrolka wtrysku. Dodam jeszcze, że nie słychać takiego charakterystycznego dźwięku "bzzzzzyk". Nie wiem co wydaje taki odgłos, ale wydaje mi się, że to pompa paliwa. Pisząc prosto wygląda to przykładowo tak. Włączam zapłon, zapala się wtrysk, słychać "bzzzzyk", wtrysk...
Moze pompa paliwa zuzyta? Paliwo schodzi spowrotem do baku podczas dluzego postoju, a potem pompa podczas rozruchu zle pracuje i nie potrafi zassac paliwa do instalacji. Mialem taki problew w poldku, pompka do regeneracji i samochod zaczal chodzic normalnie. Jak to mechanik powiedzial 'urok fso i fsm'.
ok zmieniłem świece nic nie pomaga przy kręceniu sie nie odzywa nie dostaje paliwa chyba poszła pompa paliwowa
Witam posiadam cc 1.1 i nie chce mi odpalić, co zauważyłem to to że pompa paliwa podaje paliwo do zespołu wtryskowego lecz dalej nie idzie. Zauważyłem ze zbiera się benzyna tutaj http://obrazki.elektroda.pl/3130477300_1... i wylewa się stąd ta benzyna i leci po kablach, ale nie wtryskuje paliwa dalej i jak sprawdzałem na przekręconym kluczyku...
Witajcie! Zauważyłem iż w moim cinquecento na nowo wymienionych świecach (wymienione jakieś 200km temu, wraz z olejem pompą paliwa filtrem oleju oraz powietrza) zaczął gromadzić się czarny osad. Doszedłem do tego w internecie, że powodem tego może być zły skład mieszanki, i zwykle wystarczy regulacja gaźnika. No tak, problem tylko że ja mam samochód...
Alarm wywalony. Centralka nie byla podlaczana i dalej cisza. Pompa paliwa chodzi ale prawdopodobnie wtryskiwacz nie rusza. Iskry tez nie ma. Teraz to juz naprawde sie pogubilem... co jeszcze moge sprawdzic ? Bede wdzieczny za jakas diagnoze
witam :) filter paliwa, węzyki pompa paliwa wymienione ... dalej to samoo robi sie tak częściej gdy jest na dworze chlodno ... czy moze to byc spowodowane tym ze nie mam rurki ktora doprowadza ciepłe powietrze z kolektora ? nie mam jej juz dosyc długo a problem pojawial sie juz w zime... Pozdrawiam
Nie sugerują się wskazówką bo możesz mieć np mieć jeszcze np. 3 L jak wskazówka jest na zero. Tankujesz pod korek i robisz 100 km dolewasz i masz pewny wynik. Borykam się z tym samym problemem zawyżonego spalania. Mój pali w obecnie panujących warunkach zimowych ok. 9 , gdzie na stosunek pojemności silnika i komfortu jazdy oraz cen paliwa daje śmieszny...
Ba, oczywiście - myślałem o tym. Auto jest koleżanki, która została przesłuchana na okoliczność tankowania samochodu. Z zeznań wynika, że tylko Statoil i Orlen jest grany w Warszawie na Mokotowie. Więc spora byłaby już afera, gdyby tu leżał problem. Nie było również tankowane z żadnego kanistra czy inna podobna kombinacja. Zastanawia mnie jeszcze tan...
Witam. Też myśle o wymianie silnika w swoim cc 700 na 12 16v, przyznam że nie jestem koniem w mechanice samochodowej i wiem że może mnie to przerosnąć, ale mam zapał i jestem zdeterminowany;) i mam kilka pytań: - jaki rocznik silnika najlepiej wyhaczyć? - z jakiego auta skrzynie? punto 1.1? - łapy silnika z jakiego auta? - z czego alternatori rozrusznik?...
Z wcześniejszych postów wynikało że pompkę wymieniałeś na działającą ale nie nowa (jak dobrze rozumiem). A to ma znaczenie. Co do świec to jak dawno nie zaglądałeś to bezwarunkowo powinieneś. Natomiast problemy ze świecami raczej objawiałyby się przy zimnym silniku zawsze podobnie bez względu na ilość dni bez uruchamiania. Jest taka prosta sztuczka...
Witam. Z migającym ciśnieniem oleju sobie poradziłem. Okazało się, że starczyło zmienić olej wraz z filtrem na świeży, ten w silniku był zmieszany z paliwem które przepuściła uszkodzone pompa paliwa.. Po naprawie pompy i wymianie oleju wszystko jest w porządku. Pozostał jednak problem, że niekiedy auto ciężko odpala na ciepłym silniku. Na zimnym zawsze...
Witam. Jestem już w końcowej fazie swapu silnika i mam problem z odpaleniem silnika. Sprawa ma się tak, że nie przekładałem całej wiązki elektrycznej a jedynie tej co idzie od silnika do komputera. Za wzór używam tego schematu: http://obrazki.elektroda.pl/4784185200_1... Troszkę zmodyfikowałem schemat zasilania a mianowicie: - usunąłem...
Według mnie najlepiej całkowicie odłączyć dopływ paliwa do pompy aby go nie zaciągała i spróbować odpalić silnik na samostarcie, od biedy na plaku. Jak złapie no to będzie jasne, że mamy problem z pływakiem i silnik jest zalewany.
Witam serdecznie. Do cinquecento 900 został włożony silnik 1.2 82KM z fiata bravo. wiązka z kabiny do przedziału silnika z cinquecento 1.1 sporting. wiązka osprzętu silnika pozostała orginalna. Sterownik silnika Bosch motronic. zasilania 15 30 są podpięte. po przekręceniu kluczyka napięcie na pompie pojawia się na kilka sekund (objaw normalny). słychać...
Witam serdecznie forumowiczów. Posiadam CC700 aisan 1997 dbany, mam go od nowości, kupiony w salonie (zawsze oryginalne części, olej 5W30 elf i w ogóle czysta wewnątrz rura wydechowa). Na trasie samochód przy predkości 80km/h zgasł i na poboczu juz nie dał się zapalić do domu przyjechał na lince. nie było żadnych stuków, ani żadnych zgrzytów, nic się...
Cinquecento z 1996 r z gazem rzucił palenie. Objawy są takie że podczas rozruchu silnik przez chwilkę jakby chciał załapać i gaśnie. Raz udało się go uruchomić ale chodził jak dobra sieczkarnia. Natomiast na gazie chodzi super , także układ zapłonowy odpada. Co sprawdzone: pompa paliwa daje słychać ją po przekręceniu kluczyka i widać jak wtryskiwacz...
Fiat Cinquecento 900(wtrysk), rocznik 95, do nie dawna na chodzie. Jakieś dwa miesiące temu po raz pierwszy poważnie się zepsuł. Tzn. nie chciał w ogóle zapalać. Został wymieniony akumulator, i wszystko było OK do wczoraj. Kiedy nim jechałem w pewnym momencie wszystkie żarówki zaczęły przygasać, silnik zaczął się dławić, i w końcu zgasł. Kiedy teraz...
Witam. To znów kolejny temat o tym parchu... Niestety. Otóż przedstawię problem od początku. Jakiś czas temu w aucie poszła uszczelka pod kolektorem dolotowym, przez co podczas jazdy płyn chłodniczy zalał cylindry i auto zaczęło dymić, po zgaszeniu- nie odpaliło bo płyn zablokował cylindry. Po spuszczeniu płynu, wymianie uszczelki i ponownym zalaniu...
Wczoraj w trasie samochód siad. Nie mogłem go odpalić (a nawet jak się udało to trzymał zbyt niskie obroty ok. 500). Dodawanie gazu tylko utrudniało odpalanie auta. Po kilku próbach odpalenia przechodziło mu i zaczynał trzymać normalne obroty. Gdy jechałem w miarę równo na najwyższym biegu to wszystko było OK do momentu redukcji biegu na niższy. Wtedy...
Witam w sumie ciężko opisać tą usterkę więc przygotowałem krótki film przeciwstawiający usterkę 1.więc posiadam cc 700 na gaźniku webera od jakiegoś czasu mam problemy z zapalaniem bardzo ciężko pali i tylko na ssaniu jak już zaczyna trzymać swoje obroty przy powolnym dodawaniu gazu silnik wchodzi do połowy obrotów potem go dławi jeżeli od razu szybko...
witam, szukam dobrego mechanika na terenie Poznania, który upora się z Cinquecento 700 (robił już takie rzeczy).Problem jest dobrze znany, natomiast wiedza na ten temat średnia. Często zdarza się iż mechanicy nie podejmują się naprawy CC700. Poczytałem trochę i wnioskuje że problem może być ze wszystkim lub może okazać się błachostką. (Regulacja gaźnika,...
Witam! Mam Cinquecento 700 z gaźnikiem Weber, pół roku po regeneracji gaźnik zaczął źle pracować, tj. przy raptownym dodaniu gazu potrafił zdławić silnik, problem występował wyłącznie na rozgrzanym silniku. Zatem pojechałem do mechanika, który ustawił skład mieszanki i obroty, poprzedni problem zniknął, ale pojawił się nowy. Mianowicie, silnik pracuje...
jest mozliwe przeniesienie silnika :), z 1100 przyda sie z tylnych czesci, zbiornik paliwa z pompa razem. troche sie nakrecilem swojego czasu przy takich wlasnie zmianach, wiec jak cos to pytaj jesli masz pojecie o mechanice samocchodowej to utrudnien wiekszych mial nie bedziesz co do rejestracji, to mozesz ale nie musisz, nikt z tego tutulu nic ci...
Wiązkę do BOSCH Monojetronic mam, nawet 3. Dwie do Monojetronic i jedną do Motronic. Witz w tym, że nigdy nie było silnika ohv 900 z takim wtryskiem więc zakłądanie tego raczej nie ma sensu bo jeśli są różnice w komputerach silnika 999 fire i 1108 fire to musiałby istnieć komputer do silnika 900/903 ohv a takowego nie ma. Myślę, że na kompach od fire...
Jaki gaźnik? Sprawdź pompę paliwa, zobacz czy przewód od wspomagania hamulcy nie jest pęknięty, dla pewności sprawdź serwo (wyeliminuj), filterek w gaźniku na wlocie sprawdź, zdejmij porywę gaźnika i sprawdź czy te dźwigienki od ssania zamykają się i otwierają przy poruszaniu dźwignią ssania. PS. Porady do polskiego gaźnika ew. Webera.
http://obrazki.elektroda.net/48_12524920... Witam. :D Chciałbym zaprezentować interfejs diagnostyczny do pojazdów marki Fiat wyposażonych w silniki z jednopunktowym wtryskiem paliwa (SPI) głównie sterowniki IAW16F (seicento/cinquecento/punto). Pełna lista pojazdów znajduje się poniżej. Dzięki zastosowanemu wyświetlaczowi LCD urządzenie nie...
Po walce ze swoim żelazkiem doszedłem do pewnych wniosków (może ktoś skorzysta). Auto zaczęło mi z niewiadomych przyczyn gasnąć (jakby zalanie, ale świece suche). Po zgaśnięciu nie dało się w ogóle odpalić przed dłuższy czas. Zazwyczaj po godzinie (może krócej) autko ruszyło bez większych problemów. Wymieniłem dwie rzeczy: czujnik położenia wału i pompę...
Jeśli masz sterownik IAW 8/16F bez immo czy to z Uno czy z Cinquecento, Seicento tudzież Punto to powinien silnik dać się uruchomić . Zanik napięcia na zasilaniu wtryskiwacza to normalny objaw kiedy przekręcisz kluczyk na MAR ale nie odpalisz silnika . Po dwóch sekundach sterownik przekaźnikiem odłącza zasilanie plusem na wtrysk, pompę cewki zapłonowe,...
Witam, Posiadam cc700 po zmianie gaźnika na fos-a. Na aisianie jeździł 140km/h z własnej mocy teraz nie mogę przekroczyć 125km/h. Modyfikacje: Zmieniony cały gaźnik na fos, wraz z kolektorem wymieniona rura wydechowa, teraz nie ma kata i sondy, zaślepiony termostat, wymieniona linka gazu, dorobiony został wspornik(ładnie odbija) wymienione świece,kable...
Witajcie! Posiadam wyżej wymieniony samochód. Rocznik 1995. Problem jest z odpalaniem silnika jeżeli jest on ciepły. Gdy silnik jest zimny, odpala pierwszorzędnie. Jest to szczególnie uciążliwe np. podczas tankowania - po zatankowaniu ciężko wyjechać ze stacji :) Wymieniałem w nim świece, pompę paliwa, olej z filtrem oraz filtr powietrza. Filtru paliwa...
pompa paliwa cinquecento filtr paliwa cinquecento cinquecento pompka paliwa
monitor migotanie obrazu zmywarka sterowa sprawność klimatyzatora
marantz sr7005 mikrokomputer cobra1
BMW F30 - brak lub uszkodzony pilot zdalnego sterowania Renault Megane IV 2016 1.2 benzyna - biały dym z wydechu