Sam wskaźnik działa z lekkim opóźnieniem więc sensu nie widzę. Po prostu trzeba tankować do pełna, a nie za 20zł. A autor niech pojeździ Warszawą i doceni ten wskaźnik w swoim aucie. ;)
standard, jak jest gaz to pewnie się jeździ na ciągłej palącej rezerwie przez co pompa paliwa zaciąga syf i się dusi ! Ja bym stawiał na pompę paliwa !
Pewnie w pompie paliwa!
Nalej co najmniej pół zbiornika paliwa i wtedy pojeździj tym autem. Wymień też filtr paliwa.
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Przyczyn może byc kilka więc może lepiej gdybyś zostawił ten problem w warsztacie u jakiegoś elektryka zanim podniesiesz sobie koszty poprzez nieświadome uszkodzenie czegoś podczas swoich poszukiwań ? pozdrawiam
O to chodzi? [url=http://forum.samnaprawiam.com/silni...
Ma być 3.5 bar.
Od przekaznika i jego sterowaniu z ecu
Zdjęcia sobie mogę pooglądać ale to trzeba wiedzieć gdzie go szukać 😂😂😂
Według AD jest 1 bar +-0,2 .
Chyba że ktoś się uczy i zarabia 200zł miesięcznie :) Dlatego chcę się dowiedzieć, czy nie jest coś popieprzone z wskaźnikiem poziomu paliwa.
Wymiana filtra paliwa w seicento SPI. Jak ułamie sie końcówkę przewodów to trzeba sztukować i cudować.
Witam. Po kompresji wynika, że problem najprawdopodobniej leży w bloku silnika, czyli pierścieniach. Ja bym remontował. Swoją drogą jak ty tym maleństwem 110 lecisz na ekspresówce to nieźle ci paliwa musi chlać. :)
Mozna oddzielic sama pompe od czujnika ale sama pompa jest nie rozbieralna i nienaprawialna.
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
Regulator ciśnienia paliwa w mono wtrysku lub zanikające ciśnienie z pompy paliwa.
wyczyścic zbiornik.sprawdzić szczelnosc rurek wlewowych i odpowietrzających.
Tak te trzy zatrzaski
jesli sie do konca wyjezdzi to niekiedy trzeba poczekc okolo 15 minut . bo musi naleciec u obudowe pompy wszystko zalezy od tego jak szczelny jest zaworek w dnie obudowy . a najlepiej zalac okolo 20 l wtedy zaleje sie od gory jesli masz gaz to trzeba zalozyc przekaznik odcinajacy pompe przy jezdzie na gaz wtedy pompa niebedzie niepotrzebnie pracowac...
Jedyna pompka jest w zbiorniku paliwa i w niej jest filtr, w roczniku 2003 nie było już dodatkowego filtra przy zbiorniku pod samochodem.
Ja bym na początek wymienił filtr paliwa.
Miałem problem z zakłóceniami generowanymi przez pompę paliwa w Seicento 1.1 MPI. Odkłóciłem ją filtrem silesia FPpz-B08 0,1uF+2x2500pF+2x2,5mH.
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Witam tak zgadza sie był tam i po załączeniu autko pali jak przed wypadkiem . Dziekuje za informacje Pozdrawiam Łukasz
to może to być regulator ciśnienia paliwa albo pompa paliwa
no zapewne jakieś łożyska ślizgowe się wytarły i łopatki pompki trą o korpus Dodano po 48 szkoda że nie rozbieralna...
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Sonda nie ma nic do zapalania silnika, zmierz ciśnienie paliwa
Ile kilometrów potrzebujesz przejechać do wystąpienia usterki? Może czujnik położenia wału po rozgrzaniu szwankować. A to podstawa do sygnału dla iskry i wtrysku paliwa.
Gdzieś Ci kolego ewidentnie robi zwarcie ktoryś kabel sie przetarł bądź jest poluzowany na śróbce ????? szukac a ktory bezpiecznik (NR??) Ci pali (pompa paliwa??)
Interpretuje że kontrolką byś bardziej rzeczowo sprawdził zasilania na przekazniku pompy.Przekaznik jest wyzwalany masą z ecu.
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
To nie zawór a regulator ciśnienia paliwa. Dawniej był na listwie paliwowej (nawet sterowany podciśnieniem z kolektorta ssacego) teraz fiat montuje na wyjściu z pompy paliwa
To immo padało i padło całkiem. Ale i tak trzeba sprawdzić iskrę i ciśnienie paliwa .
Pompa pracuje, ale czy ciśnienie paliwa jest?
Jak delikatnie montowałeś zderzak ? jeśli nie zbyt to sprawdź bezwładnościowy może zadziałał .
Powinno działać ale po co ciągnąć przewód skoro ten istnieje? Naprawić uszkodzenia i powinno działać.Coś w tej wiązce będzie pewnie bo tam dużo obwodów się łączy a pompa pobiera znaczny prąd z układu i jeśli złącze brudne wewnątrz to rezystancje powstają i przepływ utrudniony W wymienionej wiązce właśnie łączy się przewód z pinu 87 przekaźnika z przewodem...
Zobacz czy jest napięcie na bezpieczniku jak jest podłączona pompa - jeżeli nie ma to szukaj zaśniedziałego połączenia w skrzynce bezpieczników. Przekaźnik od pompy "cyka"? Iskra jest? Przekaźnik od pompy zasila cewki zapłonowe, wtryskiwacz i pompę paliwa.
Witam. A w czym ty masz problem jak tam jest jedno punktowy wtrysk paliwa?
Na kostce dochodzącej do pompy jest też czujnik poziomu paliwa...
...szarpie na LPG, na benzynie czy niezależnie od paliwa?
Wojtek ma racje, zawor pochłaniania par paliwa
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
tak to immo
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Gdzie jest ten filtr paliwa?
Za mało info. 1. Świece zapłonowe 2. Ciśnienie paliwa 3. Przepustnica
W seicento z tyłu po prawej stronie jest bak paliwa i przewody idące do pompy paliwa. Może niechcący uciąłeś przewody idące do pompy paliwa.
Próbowałem z palca czarny odpalać, ale nadal nie zapaliła się ani kontrolka ani pompa paliwa ani tym bardziej auto. :/ Wiązka przynajmniej między przekaznikami a sterownikiem jest ok. Na pin 26 też dostaje +12V więc chyba ok. A powiedzcie mi proszę, dlaczego mimo załączenia czerwonego przekaźnika nadal nie słyszę pompy paliwa?
Ciśnienie paliwa jakie
Jak wymieniałeś zbiornik to prawidłowo włożona pompa z pływakiem.
Dzien dobry!! Szukam schematu instalacji elektrycznej dot. czujników paliwa, pompy paliwa do seicento 1100..dziekuje z goory pozdrawiam
Wąż od serwa (serwo to wspomaganie hamulców, pompy) co mają hamulce do duszenia się auta i odcinania paliwa?
czujnik połozenia wału, moze byc uszkodzony, lub jest zbyt mała lub duż przerwa miedzy czujnikiem a zembami. Dużo tez wskazuje na układ paliwowy, czyli np. pompka paliwa daje za małe cisnienie, lub brud w zbiorniku który skutecznie zapycha filtr paliwa
W tych silnikach to przecież tłoki się wywracały. :D Piston slap i to może stuka. Przerywanie to trzeba by robić jakieś parametry podczas przyspieszania. Może i paliwa brakuje. Sondy idą na bogato przy pełnym bucie?
W jaki sposób mogę sprawdzić i wyeliminować czy problem tkwi w zaworze par paliwa?
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa
Ja bym zaczął od podłączenia manometru i pomiaru ciśnienia paliwa
Bak nie ma nic do tego, no chyba żeby jakimś cudem zatykał sie tam powrót paliwa.
Kontrolka co najwyżej się świeci ;) Czemu nie sprawdzisz kompresji? Gdyby to było immo to nie byłoby iskry i paliwa.
Iskra jest w momencie kiedy nie chce odpalić? Jakie jest ciśnienie paliwa?
Jak jest problem z immo to świeci się "marchewka" (a po wciśnięciu i zwolnieniu pedału gazu zaczyna migać), wyłącznik wstrząsowy odłącza tylko zasilanie pompy paliwa.
Kolego sprawdzenie kodów błędu to nie wszystko, bloki pomiarowe mówią prawdę, ale na początek ciśnienie sprężania i pomiar ciśnienia paliwa.
Witam. Mam maly problem, mianowicie cieknie mi dosc mocno zbiornik paliwa w moim seicento. Chce go wymienic i tu moje pytanie: czy nada sie do mojego autka zbiornik od cinquecento?? mam okazje dostac taki za free. Wiem, że ten od cintka ma 1 odpowietrznik a w seicento sa 2, czy to duza roznica?? i jak tam jest z ta pompka? bedzie pasowac? Z gory dziekuje...
Miałem kiedyś podobny przypadek , co prawda w Suzuki Swift - tam winę miała słaba wydajność elektrycznej pompy paliwa.
Początkowo myślałem, że cewka, świece i przewody ale to wymienione i dalej mi nie odpala. Przeczyściłem wtrysk paliwa, i pompę i dalej to samo. Noo, i po tych zabiegach dalej nie wiadomo czy jest iskra i wtryskuje paliwo.
Problem jest na benzynie, bo bezpośrednio na gaz nie dam rady przełączyć bo musi zastartować z paliwa
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
http://obrazki.elektroda.pl/9487386900_1... Taki sterownik jest w autku. Czujnik wału na dole na kole zębatym wymieniony był na nowy. Bez efektu. Wymieniony czujnik wałka na górze silnika 3 pinowy bez efektu. Nadal w autku była iskra przez dwie sekundy i cisza. Pompa po włączeniu zapłonu dawała paliwo ale świece suche, wtryskiwacze...
Zdejm pokrywe wtrysku i zobacz czy wtrysk podaje paliwo i czy podczas kręcenia pompa paliwa pracuje.
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Raczej,od seicento nie podpasi - jak chcesz moge spojrzeć za wlewem do CC 700 - powinienem chyba jeszcze gdzieś mieć. A co do ceny sklepowej to pogięło ich chyba. Pozdro.
Standardowa usterka, gdy kończą się szczotki/ komutator w pompie Czy regulator ciśnienia wyłącza pośrednio pompę Bzdura totalna, regulator ciśnienia jest podzespołem mechanicznym, nie ma żadnego elektrycznego czujnika ciśnienia paliwa. Pompa jest uruchamiana na 2 sek po włączeniu zapłonu, później pracuje stale gdy sterownik otrzymuje impulsy z czujnika...
sprawdż odpowietrzenie zbiornika paliwa w przewodzie wlewowym rurki /wyglądają jak peszel/mniejszej średnicy muszą być drożne jest też zawór do wyrównywania ciśnienia pomiędzy zbiornikiem a otoczeniem/powietrze wchodzi do zbiornika paliwa niwelując tym samym podciśnienie panujące podczas pracy pompy paliwa .rada sprawdz jak seicento śmiga bez korka...
Pod maską przy ścianie grodziowej z lewej strony jest czarny dekiel, pod nim są 2 przekaźniki i bezpieczniki, jeden od zasilania wtrysku, drugi od pompy paliwa. Ale gdyby tam było coś nie tak, to nie zapalała by się kontrolka wtrysku i (lub) nie było by słychać pompy paliwa
Więc kolego Proponuję sprawdzić czy jest iskra na każdym garze. Oraz przejrzeć filtr paliwa, powietrza. Zapytam jeszcze czy autko jest na gazie czy tylko benzyna.
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Witam, mam sprawę, po ilu km powinno wymienić się filtr paliwa w Seiku? Ma przejechane około 30 tys. od nowości, rok 2002. Z góry dzięki za pomoc.
Jeszcze kwestia mechanicznej pompki paliwa do gaźnika, której w seicento nie ma i nie da się założyć
Jaka masa sondy ?, masę sondy (pomiarową) stanowi jej szary kabel, który idzie do ecu, nie wolno podłączać go do masy Złe wskazania sondy mogą oczywiście wynikać z jej uszkodzenia, ale również (co jest bardzo prawdopodobne) ze złego składu mieszanki Należy zacząć od ustalenia czemu silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach (pomiar ciśnienia sprężania,...
Rozrusznik kręci jak oszalały? A może coś się stało z paskiem rozrządu? Zajrzyj, czy pasek się nie zerwał lub czy nie "stracił" zębów. Nie ma "drugiego" wyłącznika zapłonu - jest jeden i ma dwie wtyczki - może o to chodzi... Słychać pompę paliwa? Sprawdź bezpieczniki i przekaźniki pod czarną obudową obok centralki wtrysku. Jeden przekaźnik włącza układ...
Witam - trzeba sprawdzić pompkę paliwa czy podaje przy rozruchu (filtr paliwa wymieniany?)
Sygnał z cewki przekaźnika pompy paliwa, tak, to nie pomyłka !
Zgadza się. Ja za komplet też z "al-o" dałem 39zł. Miałem tylko kluczyk do paliwa i stacyjki. Tak jeździłem 6 lat. A jaka wygoda.
Zbiornik paliwa od seicento wraz z pompą posiadam, także mógł bym go przełożyć jak się zrobi cieplej. Natomiast jak to jest w samochodach gdzie pompa paliwa jest zewnętrzna ? Jest zrobiony jakiś zbiornik buforowy dla pompy ? Inny profil baku ?
Iskra powtarzam jest. Podejrzewam że coś się zapchało chyba ten nieszczęsny filtr paliwa. Jak myślicie?
Jak zadziałał wyłącznik uderzeniowy to po włączeniu zapłonu będzie słychać pod maską klik przekaźnika (po 3sek się rozłączy) a nie będzie słychać pracującej pompy paliwa w zbiorniku
Objawy jak dla braku paliwa, czy uszkodzonej pompki paliwa. Patrzyłeś na to?
Seicento 900 nie wchodzi na obroty. Wyrzuca błąd 00. Ciśnienie na cylindrach ok,tłumi nie zatkany czujnik na wale ok,podstawiałem cewki i nic z tego. Jak zimny to chodzi w całym zakresie obrotów a jak lekko złapie temp to zaczyna dławić się i nie wchodzi na obroty. podstawiałem też sterownik silnika i to samo. Ciśnienie paliwa 2,5bar.
Przekaźniki za schowkiem są temu winne. Nie pamiętam teraz jego oznaczeń, ale masz obok niego napisane do czego służy. A to taki przekaźnik. https://sklep.regmot.com.pl/przekaznik-p... W lokalnych sklepach jak poszukasz znajdziesz taniej.
Raczej FPS czyli system przeciw pozarowy , auto było uderzone i wyskoczył wyłacznik inercyjny pompy paliwa , trzeba go wcisnąc
Jeżeli jest pobierane tzw. lewe powietrze to szukac trzeba na ssaniu , a jeśli to nie to to ja dałbym na próbę czujnik temeratury wody , bo może przez niego centralką daję większą dawkę paliwa. Sprawdż to
Zasilania na sterownik sprawdzić.
iskra jest na wszystkich świecach .ale świece zalewa są cały czas mokre .tak jakby za dużo paliwa dostawał . - wtrysk po przekręceniu kluczyka podaje paliwo potem powinien się chyba wyłączyć lub ograniczyć (efekt ssania ) dawkę paliwa czy
odkrec korek baku i posluchaj czy nie cichnie.moze miec zepsute odpowietrzenie Zwracaj uwagę na daty publikacji w postach. Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i właściwą pisownię. Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych.
Odłączyłem przewód paliwa przekręciłem zapłon paliwo leci a auto nic co jakiś czas strzeli ale nie zapala. To, że paliwo leci, nic nie mówi. Trzeba zmierzyć, jakie jest ciśnienie w układzie, bo osobiście stawiam na pompę lub regulator ciśnienia paliwa.
Odświeżam temat. Ze wskazaniem poziomu paliwa nic się nie zmieniło więc wydłubałem dziś pompę. Oto widok jaki zastałem: http://obrazki.elektroda.pl/9812655200_1... Czy ten potencjometr jest zamontowany w w dobrej pozycji? Czy zamieniając miejscami te dwa cienkie kabelki od potencjometru poziomu (zaznaczone na czerwono) można coś uszkodzić...
Chyba se jaja wielkanocne robisz z tym zaciąganiem paliwa ustami, to trochę nie normalne Pompka jak dobra to sama poda paliwo
seicento paliwa przekaźnik paliwa seicento seicento pompy paliwa
wykorzystać wyświetlacz radia czujnik krancowy pompa kulka
regulacja krańcówki rolety regulacja krańcówki rolety
Zmiana języka w systemie Uconnect: instrukcje Schemat płyty głównej Lenovo G50-70 - gdzie znaleźć?