Przyczyn może byc kilka więc może lepiej gdybyś zostawił ten problem w warsztacie u jakiegoś elektryka zanim podniesiesz sobie koszty poprzez nieświadome uszkodzenie czegoś podczas swoich poszukiwań ? pozdrawiam
Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
Od przekaznika i jego sterowaniu z ecu
Sam wskaźnik działa z lekkim opóźnieniem więc sensu nie widzę. Po prostu trzeba tankować do pełna, a nie za 20zł. A autor niech pojeździ Warszawą i doceni ten wskaźnik w swoim aucie. ;)
Pewnie w pompie paliwa!
Według AD jest 1 bar +-0,2 .
standard, jak jest gaz to pewnie się jeździ na ciągłej palącej rezerwie przez co pompa paliwa zaciąga syf i się dusi ! Ja bym stawiał na pompę paliwa !
Nalej co najmniej pół zbiornika paliwa i wtedy pojeździj tym autem. Wymień też filtr paliwa.
Tak te trzy zatrzaski
Ma być 3.5 bar.
Jedyna pompka jest w zbiorniku paliwa i w niej jest filtr, w roczniku 2003 nie było już dodatkowego filtra przy zbiorniku pod samochodem.
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Interpretuje że kontrolką byś bardziej rzeczowo sprawdził zasilania na przekazniku pompy.Przekaznik jest wyzwalany masą z ecu.
O to chodzi? [url=http://forum.samnaprawiam.com/silni...
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Standardowa usterka, gdy kończą się szczotki/ komutator w pompie Czy regulator ciśnienia wyłącza pośrednio pompę Bzdura totalna, regulator ciśnienia jest podzespołem mechanicznym, nie ma żadnego elektrycznego czujnika ciśnienia paliwa. Pompa jest uruchamiana na 2 sek po włączeniu zapłonu, później pracuje stale gdy sterownik otrzymuje impulsy z czujnika...
Jak delikatnie montowałeś zderzak ? jeśli nie zbyt to sprawdź bezwładnościowy może zadziałał .
[url=https://www.google.com/search?q=sei... Myślałem że Google umarło.
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
Witam. Mam maly problem, mianowicie cieknie mi dosc mocno zbiornik paliwa w moim seicento. Chce go wymienic i tu moje pytanie: czy nada sie do mojego autka zbiornik od cinquecento?? mam okazje dostac taki za free. Wiem, że ten od cintka ma 1 odpowietrznik a w seicento sa 2, czy to duza roznica?? i jak tam jest z ta pompka? bedzie pasowac? Z gory dziekuje...
http://obrazki.elektroda.pl/9487386900_1... Taki sterownik jest w autku. Czujnik wału na dole na kole zębatym wymieniony był na nowy. Bez efektu. Wymieniony czujnik wałka na górze silnika 3 pinowy bez efektu. Nadal w autku była iskra przez dwie sekundy i cisza. Pompa po włączeniu zapłonu dawała paliwo ale świece suche, wtryskiwacze...
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
tak to immo
Witam, mam sprawę, po ilu km powinno wymienić się filtr paliwa w Seiku? Ma przejechane około 30 tys. od nowości, rok 2002. Z góry dzięki za pomoc.
jesli sie do konca wyjezdzi to niekiedy trzeba poczekc okolo 15 minut . bo musi naleciec u obudowe pompy wszystko zalezy od tego jak szczelny jest zaworek w dnie obudowy . a najlepiej zalac okolo 20 l wtedy zaleje sie od gory jesli masz gaz to trzeba zalozyc przekaznik odcinajacy pompe przy jezdzie na gaz wtedy pompa niebedzie niepotrzebnie pracowac...
Witam. Po kompresji wynika, że problem najprawdopodobniej leży w bloku silnika, czyli pierścieniach. Ja bym remontował. Swoją drogą jak ty tym maleństwem 110 lecisz na ekspresówce to nieźle ci paliwa musi chlać. :)
Przy progu idzie wiązka, tam przeważnie wcinali się w przewód pompy paliwa. Wystarczy połączyć jak w oryginale.
Pompa pracuje, ale czy ciśnienie paliwa jest?
Chyba że ktoś się uczy i zarabia 200zł miesięcznie :) Dlatego chcę się dowiedzieć, czy nie jest coś popieprzone z wskaźnikiem poziomu paliwa.
Wymiana filtra paliwa w seicento SPI. Jak ułamie sie końcówkę przewodów to trzeba sztukować i cudować.
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Odświeżam temat. Ze wskazaniem poziomu paliwa nic się nie zmieniło więc wydłubałem dziś pompę. Oto widok jaki zastałem: http://obrazki.elektroda.pl/9812655200_1... Czy ten potencjometr jest zamontowany w w dobrej pozycji? Czy zamieniając miejscami te dwa cienkie kabelki od potencjometru poziomu (zaznaczone na czerwono) można coś uszkodzić...
Czujnik temperatury silnika ,sonda lambda za duże ciśnienie paliwa.
Na kostce dochodzącej do pompy jest też czujnik poziomu paliwa...
Mozna oddzielic sama pompe od czujnika ale sama pompa jest nie rozbieralna i nienaprawialna.
Witam. Po użyciu funkcji szukaj nie znalazłem tematu. Więc pytam, co może być przyczyną wycia - nadmiernie głośnej pracy pompki paliwa w Seicento 900. Z tego co wyczytałem jest nie rozbieralna.
wyczyścic zbiornik.sprawdzić szczelnosc rurek wlewowych i odpowietrzających.
odkrec korek baku i posluchaj czy nie cichnie.moze miec zepsute odpowietrzenie Zwracaj uwagę na daty publikacji w postach. Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i właściwą pisownię. Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych.
Miałem problem z zakłóceniami generowanymi przez pompę paliwa w Seicento 1.1 MPI. Odkłóciłem ją filtrem silesia FPpz-B08 0,1uF+2x2500pF+2x2,5mH.
W tych silnikach to przecież tłoki się wywracały. :D Piston slap i to może stuka. Przerywanie to trzeba by robić jakieś parametry podczas przyspieszania. Może i paliwa brakuje. Sondy idą na bogato przy pełnym bucie?
Był tu na forum temat: autor 3 razy ściągał głowicę w silniku seicento 900, blokowało zawory ssące w prowadnicach i dostawały w łeb tłokami, pompy paliwa były tez tam wymieniane. Winne było właśnie stare, zwietrzałe paliwo w zbiorniku
Noo powiem tak on sie zapala i gasnie tak co ok sekunde.. bardzo czesto wiec w sumie mozliwe ze kabelek bo jak stoje to ok jest ale jak jade i pojazd sie rusza mozliwe ze kabel sie przemieszcza i wtedy robi zwarcie.... Niewiecie ktoredy idzie ten kabalek czy do serwisu ?? bo powiem szcerze puki co kasy na mechanika niemam a lubie majsterkowac i wogole...
Zasilania na sterownik sprawdzić.
Regulator ciśnienia paliwa w mono wtrysku lub zanikające ciśnienie z pompy paliwa.
Za mało info. 1. Świece zapłonowe 2. Ciśnienie paliwa 3. Przepustnica
Witam tak zgadza sie był tam i po załączeniu autko pali jak przed wypadkiem . Dziekuje za informacje Pozdrawiam Łukasz
To immo padało i padło całkiem. Ale i tak trzeba sprawdzić iskrę i ciśnienie paliwa .
W seicento z tyłu po prawej stronie jest bak paliwa i przewody idące do pompy paliwa. Może niechcący uciąłeś przewody idące do pompy paliwa.
Po co taka rzeźba!?! Po prostu kup zegary w wersji ze wskaźnikiem temperatury. *** Ok, nowa wersja. To trzeba rzeźbić. Czujnik z poloneza pasuje do wskaźnika z Punto I/CC. Da się upchnąć wskaźnik jako dodatkowy w fabrycznych zegarach: http://obrazki.elektroda.pl/4187757200_1...
Po co jej montowali immobiliser to nie wiem skoro sej fabrycznie ma immo w kluczyku (fiat code) RFID . Fabrycznie jest odcięta pompa paliwa i cewka.
Zobacz czy jest napięcie na bezpieczniku jak jest podłączona pompa - jeżeli nie ma to szukaj zaśniedziałego połączenia w skrzynce bezpieczników. Przekaźnik od pompy "cyka"? Iskra jest? Przekaźnik od pompy zasila cewki zapłonowe, wtryskiwacz i pompę paliwa.
Ok a ten pod kierownica czerwony koło niebieskiego do czego słuzy ??
Niech Panowie sprawdzą, czy pompa wyłącza się po wyłączeniu zapłonu. Jeśli nie, to rozładuje akumulator i sama też może ulegać uszkodzeniu.
to może to być regulator ciśnienia paliwa albo pompa paliwa
ja nie mam imo po czym rozpoznać czy sterownik do mnie bedzie pasowal
Przełącznik bezwładności znajduje się pod deską rozdzielczą, w pobliżu pedału przyspieszenia.
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Witam. A w czym ty masz problem jak tam jest jedno punktowy wtrysk paliwa?
Więc kolego Proponuję sprawdzić czy jest iskra na każdym garze. Oraz przejrzeć filtr paliwa, powietrza. Zapytam jeszcze czy autko jest na gazie czy tylko benzyna.
...szarpie na LPG, na benzynie czy niezależnie od paliwa?
sprawdż odpowietrzenie zbiornika paliwa w przewodzie wlewowym rurki /wyglądają jak peszel/mniejszej średnicy muszą być drożne jest też zawór do wyrównywania ciśnienia pomiędzy zbiornikiem a otoczeniem/powietrze wchodzi do zbiornika paliwa niwelując tym samym podciśnienie panujące podczas pracy pompy paliwa .rada sprawdz jak seicento śmiga bez korka...
Wojtek ma racje, zawor pochłaniania par paliwa
Sonda nie ma nic do zapalania silnika, zmierz ciśnienie paliwa
Zgadza się. Ja za komplet też z "al-o" dałem 39zł. Miałem tylko kluczyk do paliwa i stacyjki. Tak jeździłem 6 lat. A jaka wygoda.
Powiększ sobie ten obrazek do wiekości rzeczywistej(weź na wzór siłownik) i zmierz sobie na monitorze. Ja tak jutro zrobie :), bo też mnie cieńki czeka. Swoją drogą zawsze zakładałem uniwersalne, ale przetestuje to. No chyba że lepsze będą stare sprawdzone metody :)
Witam. Moim problem jest wskaźnik poziomu paliwa. Działa tylko do połowy tzn. pokazuje pół baku od pełnego do połowy a później wskazuje już normalnie tzn. spada równomiernie co do przejechanych kilometrów. Problem pojawił się po wymianie baku u mechanika bo przeciekał. Dodam że przed wymianą działał normalnie w pełnym swiom zakresie. Mechanik niby poprawiał...
Urwana masa silnika, to bym sprawdził wpierw.
Gdzie jest ten filtr paliwa?
Kontrolka co najwyżej się świeci ;) Czemu nie sprawdzisz kompresji? Gdyby to było immo to nie byłoby iskry i paliwa.
Jak wymieniałeś zbiornik to prawidłowo włożona pompa z pływakiem.
W sumie to sam nie wiem. Czytałem na innym forum czyjąś wypowiedź że "w seicento mpi pływak nie jest bezpośrednio podłączony do wskaźnika tylko idzie przez komputer który daje sygnał do wskaźnika".
Powinno działać ale po co ciągnąć przewód skoro ten istnieje? Naprawić uszkodzenia i powinno działać.Coś w tej wiązce będzie pewnie bo tam dużo obwodów się łączy a pompa pobiera znaczny prąd z układu i jeśli złącze brudne wewnątrz to rezystancje powstają i przepływ utrudniony W wymienionej wiązce właśnie łączy się przewód z pinu 87 przekaźnika z przewodem...
Iskra powtarzam jest. Podejrzewam że coś się zapchało chyba ten nieszczęsny filtr paliwa. Jak myślicie?
Być może zacina się czujnik w zbiorniku paliwa. Należy zdemontować tylna kanapę i wyciągnąć czujnik ze zbiornika i go sprawdzić.
Ciśnienie paliwa jakie
Seicento ile ma pompa paliwa bar 1.1 a ile ma brava 1.2 16v
Hejka, nie działa mi prędkościomierz od licznika w seicento, nie wiem gdzie sprawdzić, wiem ze jest elektroniczny, działa wskaźnik paliwa i zegar, ale km i licznik juz nie. Wie ktoś moze gdzie szukać
Ile kilometrów potrzebujesz przejechać do wystąpienia usterki? Może czujnik położenia wału po rozgrzaniu szwankować. A to podstawa do sygnału dla iskry i wtrysku paliwa.
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
Jaka masa sondy ?, masę sondy (pomiarową) stanowi jej szary kabel, który idzie do ecu, nie wolno podłączać go do masy Złe wskazania sondy mogą oczywiście wynikać z jej uszkodzenia, ale również (co jest bardzo prawdopodobne) ze złego składu mieszanki Należy zacząć od ustalenia czemu silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach (pomiar ciśnienia sprężania,...
Jak jest problem z immo to świeci się "marchewka" (a po wciśnięciu i zwolnieniu pedału gazu zaczyna migać), wyłącznik wstrząsowy odłącza tylko zasilanie pompy paliwa.
Dzien dobry!! Szukam schematu instalacji elektrycznej dot. czujników paliwa, pompy paliwa do seicento 1100..dziekuje z goory pozdrawiam
Słychać pompkę? Zmierz ciśnienie paliwa przy wtrysku. tzok ubiegłeś mnie ;)
Gdzieś Ci kolego ewidentnie robi zwarcie ktoryś kabel sie przetarł bądź jest poluzowany na śróbce ????? szukac a ktory bezpiecznik (NR??) Ci pali (pompa paliwa??)
Trzymaj schemat z rozpisem złącza sterownika.
To nie zawór a regulator ciśnienia paliwa. Dawniej był na listwie paliwowej (nawet sterowany podciśnieniem z kolektorta ssacego) teraz fiat montuje na wyjściu z pompy paliwa
Niestety jest z tym trochę zabawy. Na filtrze powinny zostać końcówki szybkozłączek. Musisz cienkim śrubokrętem podważać element złącza na przewodzie w najcieńszym miejscu. Miejsca te rozstawione są co 180 stopni. Powodzenia!:D
Raczej FPS czyli system przeciw pozarowy , auto było uderzone i wyskoczył wyłacznik inercyjny pompy paliwa , trzeba go wcisnąc
Wąż od serwa (serwo to wspomaganie hamulców, pompy) co mają hamulce do duszenia się auta i odcinania paliwa?
Jeszcze kwestia mechanicznej pompki paliwa do gaźnika, której w seicento nie ma i nie da się założyć
Właśnie w ten sposób to będzie zrobione, że wszystkie biegi będą normalnie, silnik i skrzynia będą umieszczone w swojej naturalnej orientacji względem kierunku przemieszczania się, dlatego też przód Seicento będzie stanowił tył mojego buggy. Jeśli chodzi o zbiornik paliwa, to będę w stanie to jakoś sam sobie wykombinować, łożyskami tylko pompę paliwa...
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa
sprawdź wyłącznik uderzeniowy
Bak nie ma nic do tego, no chyba żeby jakimś cudem zatykał sie tam powrót paliwa.
Ja bym zaczął od podłączenia manometru i pomiaru ciśnienia paliwa
W jaki sposób mogę sprawdzić i wyeliminować czy problem tkwi w zaworze par paliwa?
Witam, mam problem z seicento 1.1 brak kontrolki wtrysku a co za tym idzie brak iskry i paliwa , wymienione czujnik położenia wału i wałka, cewki, przekazniki i bezpieczniki, dalej brak iskry a i rozrząd ok.
Raczej,od seicento nie podpasi - jak chcesz moge spojrzeć za wlewem do CC 700 - powinienem chyba jeszcze gdzieś mieć. A co do ceny sklepowej to pogięło ich chyba. Pozdro.
Sygnał z cewki przekaźnika pompy paliwa, tak, to nie pomyłka !
Czyli jak się rozkręci wiatrak to pompa paliwa sie wyłącza? Tak to zrozumiałem.
paliwa seicento przekaźnik paliwa seicento seicento pompy paliwa
mikrofon czyszczenie telefonie blokada klawiatury panasonic skanowanie transponderów
regulacja krańcówki rolety regulacja krańcówki rolety
Olej do skrzyni 7G-Tronic w Mercedes W211 3.5 V6 Wybór kabla do instalacji 14kW: YKY 5x10 mm² czy YAKXS 5x16 mm²?