Proponuje zajrzeć do zbiornika może potrzebne mu mycie, pompa przetłaczająca ssie paliwo tylko przez odstojnik wiec jeśli jest brud w zbiorniku, usterka niebawem powróci. Cały układ był czyszczony latem ub roku ale niestety za pozno. Auto chodzi, tak jak pisałem wczesniej naprawione wszystkie wtryski (przekroczony przelew, zużyty zawór,rozpylacz, nalot...
Jest to inaczej zawór bezpieczeństwa w sytuacji zbyt dużego wzrostu ciśnienia na listwie paliwowej otwiera się i dochodzi do spadku tegoż właśnie ciśnienia. Zamontowany jest na końcu listwy od strony skrzyni do nie go jest przykręcona rurka przelewu. Trzeba sprawdzić czy na zapalonym silniku nie wycieka z niego paliwo jeśli paliwo płynie zawór do wyrzucenia...
Sprawdź tak ja kolega pisze smok, pierwsze oczko układu paliwa, zawór paliwa, w silniku 13 litrowym jest jeszcze zaworek przy filtrach połączenie zasilania z silnikiem ale nie wiem czy w silniku 11 litrowym to występuje.
Kolego okolo 2.2 bara przy badaniu na pelnym obciazeniu . Premiumka ma zawor sterowania cisnieniem turbiny znajduje sie on z lewej strony silnika obok filtra paliwa
Na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku wyświetlacz pokazuje zużycie paliwa 1,9 l/h.
Gdzie robione i jaka średnica trzpienia wciągającego te tulejki.Typ silnika i moc
Witam, mam dokładnie identyczny problem Renault DXI 450 nie odpala na ciepłym i na zimnym silniku. Na początku zimny palił, ciepły, nie a teraz w ogóle, tylko z Plaka. Instalacja paliwowa sprawdzona i raczej nigdzie nie jest zapchana. Kolega miał podobny problem z FH 12 z 2004 roku i był uszkodzony jeden pompowtrysk (podobno paliwo uciekało końcówką)...
Witam, mam problem z niskim ciśnieniem w Renault Premium 450 r2009. Gdy pierwszy raz pojawił się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu paliwa, wymieniem pompę na nową oryginalną. Jednak to nie pomogło. Smoki czyste, filtry nowe. Co to może być ? Ciśnienie po podłączeniu wynosi 3,5-3,8 na wolnych obrotach. Sytuacja jest nieciekawa, bo auto nie ma mocy i...
Witam, mam problem z renówką Premium 300 '01/'02 przy odpalaniu, zazwyczaj już po kilku godzinach postoju auto mocno kopci na czarno/biało. Po chwili się uspokaja i jest wszystko ok w tej kwestii, natomiast silnik ma bardzo mało mocy i dodatkowo wysokie spalanie do 40L. Wtryski sprawdzone, 2 były robione reszta OK, nic nie pomogło. Ktoś mi mówił o jakimś...
Witajcie, w mojej Renówce od czasu do czasu zapala w trakcie jazdy komunikat "Usterka zasilania olejem napędowym" po czym auto słabnie, ale wszystko po chwili wraca do normy, druga część problemu jest znacznie bardziej dokuczliwa ponieważ gdy auto stoi dłuższy czas nie można go zapalić, dopiero podniesienie kabiny i napompowanie paliwa ręcznie pomaga...
Witam, mam problem z Renault Premium, mam go od miesiąca, zrobiłem nim pierwszy kurs i byłem pod wrażeniem jeśli chodzi o moc i spalanie (jeździ pod chłodnią), wyszło mu 31 l/100 km. Już podczas drugiego kursu było coś nie tak,raz że zaczął spalać 39 l/100 km i na mocy dało się odczuć spadek. Czy ktoś miał jakiś podobny przypadek, może mi ktoś podpowie...
Witam mam problem z autem Renault premium 420 dci co może być przyczyną auto paliło i zgasło a teraz nie podaje paliwa na listwie zawór ciśnienia wymieniony pompka ręczna też została wymieniona pompka ręczna robi ciśnienie a nie podaje paliwa? Pozdrawiam
Witam. Wyświetlił mi się błąd FUEL SUPPLY FAULT. Co oznacza? https://obrazki.elektroda.pl/4875354000_...
Witam, Mam problem z odpaleniem r premium 420. Nie odpala już nawet z plaka. Ręczne pompowanie nie pomaga. Zostały wymienione: zawor ciśnieniowy na listwie, zawor na głównej pompie, nowa pompa ręczna, filtry układ paliwowy przeczyszczony. Pompa nie podaje paliwa na listwe. Co mogę jeszcze zrobic ? Dzieki z góry za pomoc.
Witam, Mam problem ze swoją Renią 370 dci Może ktoś mi coś pomoże autko ma wymienione wtryski bo lała w przelewy i dużo paliła. Teraz są nowe i nadal pali dużo 41L na 100 km w tym 40% na pusto. Była robiona diagnostyka nic nie pokazała (podobno) elektrozawory chodzą na 16% . Auto nie kopci, nie przerywa. Bardzo proszę o pomoc. Dziękuje z góry. Pozdrawiam.
Witam. Jakieś ok 2tyg temu zauważyłem duży skok zużycia paliwa. Ładunki rożne, raz na ciężko , raz na lekko, średnie spalanie 29-32 l/100km. Teraz wychodzi ok 37-38 l/100. Wymieniłem filtry paliwa, separator, filtr powietrza, nowy czujnik doładowania. Moc nie spadła. Auto ma przejechane 693 tys km. Aktywne błędy na wyświetlaczu to defekt ABS ( uszkodzony...
Witam i od kilku miesięcy walczę z problemem jaki ma moja Renault Premium z 1998r 400KM a mianowicie brak jest jej mocy i do 1500 obr kopci jak huta a powyżej 1500 obr już nie kopci. Wymieniłem filtr paliwa powietrza turbosprężarkę i membranę z tyłu pompy a auto dalej nie ma mocy. Wtryskiwacze były sprawdzane i gość co to sprawdzał powiedział że są...
Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu kodu. blad wyskoczyl gdy zostala podczepiona naczepa 24t. pojawil sie tez komunikat engine speed limited.dziekuje
Witam. Mam problem z zapalaniem premium 385. Jak postoi 3-4 dni to trzeba ręczną pompką podpompować bo inaczej nie da rady, z dnia na dzień bez problemu. Podejrzewam, że to jakiś zawór zwrotny tylko nie wiem gdzie on jest? Jeśli ktoś mógł by pomóc, to z góry dziękuję.
Witam Mam problem z moja Renata zgasła mi podczas jazdy i nie mogłem jej odpalić Cały dzień ja męczył em na postoju a mianowicie , myślałem początkowo ze zmarzło mi paliwo bo było -19 wiec wymieniłem paliwo i filtry ( na drodze) po wszystkim odpowietrzyłem układ i paliwo juz było wszędzie gdy zacząłem kręcić silnikiem nie zapaliła i tak kilka razy nawet...
Witam, zakładam temat problemu z odpalaniem i zapowietrzaniem premium dxi. Z własnego doświadczenia opisze wam usterkę która dopadła jedną z moich premiumek. Problem pojawił się około 1 miesiąc do tyłu. Auto miało moc dobrze chodziło nie zapowietrzało się podczas pracy. Problem pojawiał się po zgaszeniu auta ,ponowne odpalenie wiązało się z dłuższym...
Witam wszystkich forumowiczów , a mianowicie mam problem w renault premium 450 dxi wyrzuciło błąd mid 128 sid 1 fmi 5 , objawy są takie że silnik nierówno pracuje, oraz brak jest mocy. Proszę o was o pomoc :)
Witam podczas jazdy zaczęło mi wyświetlać następujący błąd Fuel Supply Fault. Załączam zdjęcia na których jest kod błędu i sam błąd. Prosiłbym o pomoc na czym ten błąd polega. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
KWANTOR Przyjacielu z obsadami masz rację ,lecz co do głowic to w 420 jest jedna. Ba, ale 6 otworów jak najbardziej i najwygodniej sprawdzić to na silniku. (Nawyki Scaniowskie.) Do autora- możesz spuścić ciecz i sprawdzić samym powietrzem pryskając mydlinami czy piana do wykrywania nieszczelności- banki lepiej widać niż pocenie się podobnej do paliwa...
RVI Premium DCI 420 silnik wchodzi tylko do 1900 obr/min. W silniku brak błędów. Wszystkie parametry takie jak ciśnienie paliwa doładowania temperatury Mprop ok
G002 - Blok elektroniczny silnika PID94Ciśnienie zasilania paliwem FMI-7Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego. A z drugim coś jest nie tak
Moim zdaniem to 6 wtrysków na stół do sprawdzenia najlepiej do innego pompiarza. Może jeszcze moduł sterujący paliwem ten przy pompie wysokiego ciśnienia zaczyna szwankować , ale bez pomiaru ciśnień ciężko coś powiedzieć. Powiedz jeszcze jak odpala na zimnym i ciepłym silniku ? Ps. wtryski najlepiej szukać z rozbitych zachodnich aut.
Wymień filtry paliwa
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
nie nie ma znaczenia . ten blad to usterka cisnienia paliwa
Cofa się paliwo, sprawdź wszystkie połączenia przewodów paliwowych
Jeżeli raz chodzi, raz nie, nie można się nim połączyć to zapewne kable. Jeżeli obciążony lepiej chodzi to na pewno kable. A dokładniej w ciemno pisze,wiązka od kabiny do sterownika silnika, jedyna ruchoma która ma na to wpływ. Rozetnij peszle i zobacz czy nie ma ponadrywanych kabli, w wiązce silnika bliżej sterownika również, to norma w tych silnikach....
Ciśnienia w kompie nie sprawdzisz jeśli jest tak jak piszesz to albo zawiesza się elektrozawór , za wysokie jest ciśnienie zasilania lub zatkany przelew,czasem bywa wina paliwa
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
To nie toto-lotek dla tego typu napraw są przewidziane testy i pomiary które wskazują na uszkodzenia elementów które trzeba wymienić lub naprawić. Jeśli pompa na wolnych obrotach utrzymuje 5 bar czyli jest ok a to że spada ciśnienie w układzie niskiego paliwa po zgaszeniu silnika to rzecz normalna w tym systemie.
Myślę kolego , że za taki stan może odpowiadać słabnąca pompa wstępna paliwa gdyż radzi sobie przy pełnym zbiorniku paliwa bo poziom cieczy jest równy z wysokością zamontowania pompy a gdy poziom paliwa opadnie to już bez plaka ani rusz. Dodano po 3 Jeżeli wina byłaby po stronie dziurawego smoka to nieszczelność nie pozwoliłaby na uruchomienie silnika.
Renault Premium 460 dxi słaba na zimnym silniku, kiedy się rozgrzeje, jest lepiej, ale i tak mocno odbiega od każdej innej Premiumki. Na wysokich obrotach idzie, ale na zielonym polu bez redukcji nie ma opcji na jakiekolwiek odczuwalne przyspieszenie. Brak błędów, sprawdzone luzy zaworów, ciśnienia na zasilaniu pompy i na wtryskach, ciśnienie doładowania...
Witam ponownie po wymianie oringa w podstawie filtrów plastikowa nakrętka ta od góry zniknął błąd autko pali normalnie. Przejechał 500 km i znów zong i problem z dostawą paliwa :( Dźwigać te wtryski czy jak myślicie?
Trzeba 1. podłączyć tester lub 2. na piechotę, Do sprawdzenia: napięcie zasilania: czy jest?/ jakie? silnik/dmuchawa, pompka paliwa, czujnik płomienia, czujnik przegrzania, sterownik, okablowanie.
Po pierwsze wyższe luzy dla wydechowych, cichsza praca nie jest związana ze złą regulacją zaworów, lecz nie osiągnięciem wysokiego wymaganego ciśnienia. Porządna diagnostyka , pomiary niskiej strony ,wymiana filtrów powinna określić usterkę. Za niska wysoka strona ma wpływ na obniżenie mocy i wzrost zużycia paliwa
Na pewno nie pomoże na zapychający się DPF, a wręcz przeciwnie może narobić kosztów. W innym przypadku nic się nie stanie, diesel zasadniczo przepali wszystko, a trochę lepiej smarująca ropa nie zaszkodzi. Dziś eliminuje się z niej tyle związków siarki ile wlezie, co powoduje że paliwo staje się suche. Dobrze też zrezygnować z tankowania paliwa "premium",...
Coś wygląda jak by się zapowietrzał. Dodano po 2 Tez śmigam taką premium tylko ze słabszym 410 konnym silnikiem, ale powiem ci kolego że takiego problemu nie miałem jeszcze :|
Ale generalnie jest powiedziane, że jeżeli wtrysk tłoczy więcej paliwa to silnik nie jest w stanie go przepalić i dmucha czarnym dymem, a część leci ciurkiem z tłumika, a tu nic takiego się nie dzieje :/
Witam, Mam problem z Reno premium 280 dxi silnik deutz 7e na CR. Łapie niskie ciśnienie paliwa na szynie CR głownie gdy jest ciepły. -usterka jest chwilowa, ale tryb awaryjny jest do ponownego odpalenia. -czekając na usterkę z podłączonym komputerem nie da się zauważyć spadku ciśnienia, nawet rysując wykres. Zarówno spadku ciśnienia na listwie, jak...
Witam ponownie, Dziś, po prawie miesiącu od wykaswoania błędów dokonano kolejnej diagnozy i brak jakichkolwiek błędów, problem styków wtryskiwaczy został wyeliminowany a auto nadal źle pracuje. Sprawdzono tryby testowe pracy silnika poprzez program diagnostyczny i zakres pracy jak i ciśnienie nie odbiega od norm. Ponadto wyłączano/włączano każdy wtryskiwacz...
Witam mam Renault Premium 420 dci 2004 rok, od jakiegoś czasu auto zaczęło długo kręcić zanim odpali, tak jakby schodziło paliwo do 9h stania po 15 sekundach kręcenia odpali, ale jeśli postoi dłużej bez plaka nie da rady, założyłem nową pompę niskiego ciśnienia i ręczną pompkę, podmienialem czujnik i zawór na listwie ale kompletnie nic sie nie zmieniło....
Tak na wyłączonym powinno być 0. Ale jeśli jeden czujnik jest zepsuty to może wyświetlać jak u Ciebie 5 jednak to wszystko na podstawie silnika z jak wcześniej pisałem 13 l montowany w magnum .Poszukaj czujnika przy silniku jak zdejmiesz wtyczkę to będą kreski na wyświetlaczu w ten sposób zlokalizujesz który to jest.Te czujniki mają zasilanie na 5 volt.Podstawa...
Kolego ten elektrozawor dozowania z podstawa mozna zdemontowac i probowac go wymyc ekstrakcyjna. Moze jakies syfy podeszly pod iglice. W razie czego sam zawor idzie dobrac boscha i kosztuje okolo 500 zl . Ale czy na pewno to bo te silniki maja dziwny uklad paliwowy . Jezeli przechodzi w tryb awaryjny zwiazany z ukladem paliwowym to prawie zawsze wskazuje...
Problem z zaworami na filtrze to nie jest błahy problem. Ten błąd to mankament wcześniej produkowanych zaworów. Często dochodziło do ich uszkodzenia (zwarcia lub brak przejścia poprzez ukręcenia punktów podłączenia na korpusie izolatora) co wiązało się z problemami zasilania dla zespołu sterującego silnikiem (po zgaszeniu brak możliwości rozruchu silnika)....
1) hamulec silnikowy - przerwa elektrozaworu. 2) czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego (mam takie tłumaczenie - myślę, że chodzi o wodę w paliwie). 3) wyłącznik silnika na silniku wiązka (B9,B22,B32). 4) to samo co 1) bo te trzy ostatnie cyfry nie wiem co oznaczają (może ilość wystąpień). Te kody mam dla Premium Euro 3 ale może są pomocne.
Cześć, Właśnie kolega z forum zapytał mnie czy o problem został rozwiązany. Oczywiście został. Renata sprzedana :) A tak na poważnie. Wina stała po stronie zwalniacza VEB, który po prostu się rozsypywał. Tak jak w poście napisałem zaczęło się od ćwierkania, po pół roku było jeszcze gorzej. Zwalniacz przestawał działać kiedy był potrzebny, potem jakby...
Tak pasek został ale dziś zrobiłem taki "myk" Przewód 851 przeciąłem bezpośrednio przy złączu diagnostycznym i zrobiłem połączenie dodatkowym przewodem do sterownika EBS, eliminując oryginalną inst. przy złączu tak i przy sterowniku EBS. Łączy się z wszystkimi sterownikami oprócz EBS ale z hamulcem był już wcześniej problem, i co najważniejsze na zapalonym...
nie ma żadnych kodów w komputerze Dodano po 52 wymieniłem zawór zwrotny w głowicy silnika,a podstawa filtrów paliwa cała nowa wraz z zaworkiem paliwa i czujnikiem ciśnienia na niej montowanym Dodano po 2 Gdyby to się działo po dłuższym postoju,ale nie ma regularności usterka występuje rzadko i zanika na dłuższy okres
A ja tak i jest to scania HPI- kopci jak cholera na szaro. Pompa comon daje ciśnienie, więc co tu ustawiać. W silnikach wykorzystujących system Common Rail zamiast sekwencyjnej pompy paliwa wykorzystywana jest pompa wysokociśnieniowa, która tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich cylindrów....
Jadąc pod obciążeniem jak zobaczy górkę zaczyna silnik pracować (klekotać) jakby mu brakowało paliwa. Wtryski sprawdzone wszystkie, głowica zrobiona (nie trzymał ciśnienia na drugim tłoku), układ zasilania przejrzany i wyczyszczony a on dalej swoje. Na komputerze przed regeneracją głowicy pokazywał 1 i 2 wtrysk do regeneracji. Oba były dobre (serwis...
Często głowiczka sprężarki puszca olej do silnika poprostu koroduje uszczelka ,a jeśli w oleju nie ma płynu i przybiera poziom to może któryś wtryskiwacz leje i część paliwa nie jest spalona i przedostaje się do oleju . Inna i częsta przyczyna ubytku płynu chłodzącego i przyrostu stanu oleju to chłodniczka oleju ale raczej były by ślady oleju w płynie...
MID 128 PID 190 Prędkość obrotowa silnika Kod usterki FMI 0 Nadmierne obroty silnika Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt wysokie obroty silnika. Możliwa przyczyna: Nieodpowiedni bieg przy hamowaniu silnikiem. Silnik pracuje na oleju silnikowym. Reakcja jednostki sterującej silnika: Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia czerwonej lampki....
Tylko, że zanim ja wyciągniesz i się narobisz, to pomyśl- co by tu pompa miała do nadmiernego zużycia paliwa- tym bardziej, że dymi czarnawo, czyli daje aż za dość- odpala normalnie? Może lepiej skieruj wysiłki na pomiar ciśnień w cylindrach, określenie kondycji silnika i sprężarki doładowania. Autko ma trochę latek i pytanie- ile tam się na niego ładuje..
Witam . Mam problem z nowo nabytym pojazdem. Renault Premium 420 Dci. Silnik chodzi jakby w trybie awaryjnym nie wkręcając się na obroty powyżej 1200-1300. Nie słychać tubriny. Nie kopci, Odpala bardzo dobrze i zimny i ciepły. Był na przeglądzie w autoryzowanym serwisie diesla . Miał robione testy pompy, wtryskiwaczy, pompy podcisinienia itd itp. Nie...
Witam ponownie po wyczyszczeniu czujnika ciśnienia doładowania okazało się że jest poprawa więc wymiana czujnika na nowy ale to nic więcej nie pomogło. Problem głównie pod górę ładowany. I jeszcze raz odnośnie tego czujnika ciśnienia paliwa cały czas jest 7 bar, zmieniałem czujniki i nic skąd taka wartość czy może mieć to wpływ na dziwne zachowanie...
Badanie wtrysków na przelew, nie znaczy że są dobre dawki. Druga sprawa, na czym polegała regeneracja pompy??? Bo jak dostaje się olej do paliwa to do wymiany jeest tylko pompa niskiego, jeżeli ropa do oleju to pęknięty jest korpus pompy przy sekcjach. Niestety kolego silnik o który pytasz tyle może palić a nawet więcej. Niestety ten silnik jest najczęściej...
Witam serdecznie autko jak w temacie silnik DCI. Problem polega na tym że kierowca po wyjechaniu z bazy zrobił 10 km i autko zaczęło słabnąć na odcinku 400m i wreszcie zgasło co ino przed tym zapaliła się informacja (stop ,usterka wtrysku). Zostały zmienione separator i filtry paliwa, Diagnostyka komputerowa pokazała błąd zbyt wysokiego ciśnienia wtrysku,...
Witam. Mam taki problem, Na komputerze nic, zadnego bledu a silnik chodzi jak był w trubie awaryjnym, spalanie jak na robote która robi o jakies 2-3 litry za duże, wtryski już trzeci komplet zalozony (po regeneracji) i zadnej roznicy. Chciałbym zrobić pomiar ciśnienia paliwa i ciśnienia sprężania ale nie bardzo wiem ile one powinny wynosic, 5litrow...
Niekoniecznie. Jeśli temperatura spadnie poniżej -10 to silnik dalej pracuje a AdBlue nie. W autach niemieckich "M" brana jest też pod uwagę wilgotność powietrza i jeśli jest bardzo sucho to AdBlue tez zużywa więcej. W sterownikach MID128 często zmieniano software, np dla zwiększenia histerezy błędu czujnika NOx (tzw kampnia). Może czujnik już coś nieprawidłowo...
Witam, potrzebuję porady odnośnie premiumki w automacie 6, dmc 18t na pusto waży 10t. Macie doświadczenie z takim sprzętem? Ile to powinno palić? Komputer wskazuje mi 34/100 na pusto wskazówka od paliwa szybko spada ku rezerwie przy naprawdę spokojnej jezdzie i delikatnym operowaniem gazu. Silnik odpala na pół obrotu nie dymi ma moc więc nie wiem co...
Kolego dopiero co go kupiłem jeżdżę nim od miesiąca natomiast mam porównanie z moim poprzednim autem z 98r o takim samym dmc i mocy silnika gdzie spalanie było na poziomie 22/24l /100km generalnie moja robota jest tylko w koło komina stąd takie niskie przeloty dzienne, wiesz temperatura itp może mieć wpływ ale nie na taka rozbieżności w spalaniu, bo...
renault premium paliwo paliwo renault premium premium renault paliwo
kostek fotel peugeot uliczne lampy mastercook kuchenka
zasilacz antenowy wzmacniacz zasilacz antenowy wzmacniacz
Vaillant dwufunkcyjny – jak zdjąć obudowę pieca gazowego krok po kroku Citroen C3 2023 – zbieżność przestawia się po najechaniu na krawężnik, przyczyny usterki