G002 - Blok elektroniczny silnika PID94Ciśnienie zasilania paliwem FMI-7Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego. A z drugim coś jest nie tak
Cofa się paliwo, sprawdź wszystkie połączenia przewodów paliwowych
Kolego okolo 2.2 bara przy badaniu na pelnym obciazeniu . Premiumka ma zawor sterowania cisnieniem turbiny znajduje sie on z lewej strony silnika obok filtra paliwa
Moim zdaniem to 6 wtrysków na stół do sprawdzenia najlepiej do innego pompiarza. Może jeszcze moduł sterujący paliwem ten przy pompie wysokiego ciśnienia zaczyna szwankować , ale bez pomiaru ciśnień ciężko coś powiedzieć. Powiedz jeszcze jak odpala na zimnym i ciepłym silniku ? Ps. wtryski najlepiej szukać z rozbitych zachodnich aut.
Pytam, bo podejrzewałem sprzęgło/koło zamachowe. Kuzyn tak miał w swojej ,jak przyczepkę ciągał, ale skoro kopci na czarno to coś z paliwem lub samym ciśnieniem.
Popytalem i się dowiedziałem ze: to jest już trzeci komplet wtryskow i za każdym razem były wymieniane podkładki i oringi a problem z paliwem dalej się powtarzal. Normalne jest aby podczas pracy silnika w odstojniku z reczna pompka pojawialo się powietrze? Wyglada to tak jak by paliwo było gazowane...
Witam, mam dokładnie identyczny problem Renault DXI 450 nie odpala na ciepłym i na zimnym silniku. Na początku zimny palił, ciepły, nie a teraz w ogóle, tylko z Plaka. Instalacja paliwowa sprawdzona i raczej nigdzie nie jest zapchana. Kolega miał podobny problem z FH 12 z 2004 roku i był uszkodzony jeden pompowtrysk (podobno paliwo uciekało końcówką)...
Jest to inaczej zawór bezpieczeństwa w sytuacji zbyt dużego wzrostu ciśnienia na listwie paliwowej otwiera się i dochodzi do spadku tegoż właśnie ciśnienia. Zamontowany jest na końcu listwy od strony skrzyni do nie go jest przykręcona rurka przelewu. Trzeba sprawdzić czy na zapalonym silniku nie wycieka z niego paliwo jeśli paliwo płynie zawór do wyrzucenia...
Pompa wspomagająca nr 4 ,wstępna czy też niskiego ciśnienia,nie wiem która nazwa bardziej prawidłowa.Ma on w sobie jak pamiętam dwa zaworki które są pod zaślepka imbusową.I bardziej problemem był ten zawór kulkowy który jest od prawej strony pojazdu patrząc gdy pompa jest zamontowana przy silniku. Moje stwierdzenia opieram na tym że autor rozwiązał...
Na pewno nie pomoże na zapychający się DPF, a wręcz przeciwnie może narobić kosztów. W innym przypadku nic się nie stanie, diesel zasadniczo przepali wszystko, a trochę lepiej smarująca ropa nie zaszkodzi. Dziś eliminuje się z niej tyle związków siarki ile wlezie, co powoduje że paliwo staje się suche. Dobrze też zrezygnować z tankowania paliwa "premium",...
RVI Premium DCI 420 silnik wchodzi tylko do 1900 obr/min. W silniku brak błędów. Wszystkie parametry takie jak ciśnienie paliwa doładowania temperatury Mprop ok
A ja tak i jest to scania HPI- kopci jak cholera na szaro. Pompa comon daje ciśnienie, więc co tu ustawiać. W silnikach wykorzystujących system Common Rail zamiast sekwencyjnej pompy paliwa wykorzystywana jest pompa wysokociśnieniowa, która tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich cylindrów....
Usterki naprawione. W pompie adblue był uszkodzony ten zawór http://obrazki.elektroda.pl/6114555300_1... 380zł netto i 25 minut roboty. Układ paliwowy był sprawdzony pod względem szczelności. Pompy wysokiego ciśnienia sprawne nie zatarte. ciśnienie na jałowym wachało się pomiędzy 39500 kpa a 40100 kpa. nie skakało co mogło by oznaczać uszkodzenie...
Witam mam Renault Premium 420 dci 2004 rok, od jakiegoś czasu auto zaczęło długo kręcić zanim odpali, tak jakby schodziło paliwo do 9h stania po 15 sekundach kręcenia odpali, ale jeśli postoi dłużej bez plaka nie da rady, założyłem nową pompę niskiego ciśnienia i ręczną pompkę, podmienialem czujnik i zawór na listwie ale kompletnie nic sie nie zmieniło....
Wymień filtry paliwa
Tak pasek został ale dziś zrobiłem taki "myk" Przewód 851 przeciąłem bezpośrednio przy złączu diagnostycznym i zrobiłem połączenie dodatkowym przewodem do sterownika EBS, eliminując oryginalną inst. przy złączu tak i przy sterowniku EBS. Łączy się z wszystkimi sterownikami oprócz EBS ale z hamulcem był już wcześniej problem, i co najważniejsze na zapalonym...
Witam . Mam problem z nowo nabytym pojazdem. Renault Premium 420 Dci. Silnik chodzi jakby w trybie awaryjnym nie wkręcając się na obroty powyżej 1200-1300. Nie słychać tubriny. Nie kopci, Odpala bardzo dobrze i zimny i ciepły. Był na przeglądzie w autoryzowanym serwisie diesla . Miał robione testy pompy, wtryskiwaczy, pompy podcisinienia itd itp. Nie...
nie nie ma znaczenia . ten blad to usterka cisnienia paliwa
MID 128 PID 190 Prędkość obrotowa silnika Kod usterki FMI 0 Nadmierne obroty silnika Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt wysokie obroty silnika. Możliwa przyczyna: Nieodpowiedni bieg przy hamowaniu silnikiem. Silnik pracuje na oleju silnikowym. Reakcja jednostki sterującej silnika: Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia czerwonej lampki....
Jeżeli raz chodzi, raz nie, nie można się nim połączyć to zapewne kable. Jeżeli obciążony lepiej chodzi to na pewno kable. A dokładniej w ciemno pisze,wiązka od kabiny do sterownika silnika, jedyna ruchoma która ma na to wpływ. Rozetnij peszle i zobacz czy nie ma ponadrywanych kabli, w wiązce silnika bliżej sterownika również, to norma w tych silnikach....
Witam Mam problem z moja Renata zgasła mi podczas jazdy i nie mogłem jej odpalić Cały dzień ja męczył em na postoju a mianowicie , myślałem początkowo ze zmarzło mi paliwo bo było -19 wiec wymieniłem paliwo i filtry ( na drodze) po wszystkim odpowietrzyłem układ i paliwo juz było wszędzie gdy zacząłem kręcić silnikiem nie zapaliła i tak kilka razy nawet...
Na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku wyświetlacz pokazuje zużycie paliwa 1,9 l/h.
Gdzie robione i jaka średnica trzpienia wciągającego te tulejki.Typ silnika i moc
Powiem tak rozmawiałem z kolejnym mechanikiem powiedziałem mu "-Nadmierne ciśnienie wtrysku-powód 1:przeszkody w powrocie paliwa pomiędzy pompą a zbiornikiem. Powód 2: zablokowany elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia w pozycji zamkniętej. " on odparł mi na to że wtryski pobierają paliwo i nie odprowadzają nadmiaru do baku, komputer wykrywając większą...
Sprawdź tak ja kolega pisze smok, pierwsze oczko układu paliwa, zawór paliwa, w silniku 13 litrowym jest jeszcze zaworek przy filtrach połączenie zasilania z silnikiem ale nie wiem czy w silniku 11 litrowym to występuje.
Zależy jakie odcinki robicie w mieście. Ogólnie DCI potrzebuje na rozgrzanie ok 5-6KM(mam 1.5 i miałem 1.9). Po kupnie Grand Scenica 1.9 DCI spalał 5.9-6.1 na trasie. Tankowałem nie markowe paliwo i zwykłe. Później przerzuciłem się na ON Premium(Ultimate, Verva, V-Power) i tą samą trasę pokonywałem ze spalaniem średnio 5,1-5.4. Najmniej 4.6. I ogólnie...
Ciśnienia w kompie nie sprawdzisz jeśli jest tak jak piszesz to albo zawiesza się elektrozawór , za wysokie jest ciśnienie zasilania lub zatkany przelew,czasem bywa wina paliwa
Temat podobny był już poruszany ale nie padły konkrety więc może teraz coś się uda ustalić. Auto to Premium 420 DCI z 2003r a problem polega na tym że auto zaczęło młotkować pod obciążeniem głównie w zakresie obrotów użytkowych tz. 1200 do 1500(odczuwalne cały czas ale w tym zakresie najbardziej) więc zrobiłem diagnostykę ,spr zawór na listwie cr i...
Witajcie, w mojej Renówce od czasu do czasu zapala w trakcie jazdy komunikat "Usterka zasilania olejem napędowym" po czym auto słabnie, ale wszystko po chwili wraca do normy, druga część problemu jest znacznie bardziej dokuczliwa ponieważ gdy auto stoi dłuższy czas nie można go zapalić, dopiero podniesienie kabiny i napompowanie paliwa ręcznie pomaga...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Po pierwsze wyższe luzy dla wydechowych, cichsza praca nie jest związana ze złą regulacją zaworów, lecz nie osiągnięciem wysokiego wymaganego ciśnienia. Porządna diagnostyka , pomiary niskiej strony ,wymiana filtrów powinna określić usterkę. Za niska wysoka strona ma wpływ na obniżenie mocy i wzrost zużycia paliwa
Trzeba 1. podłączyć tester lub 2. na piechotę, Do sprawdzenia: napięcie zasilania: czy jest?/ jakie? silnik/dmuchawa, pompka paliwa, czujnik płomienia, czujnik przegrzania, sterownik, okablowanie.
Tutaj kolego jest dokładnie tak samo jak z autami osobowymi. Przebieg możesz stwierdzić tylko i wyłącznie gdy właściciel ma go od nowości i udostępni Ci do wglądu dokumentację firmową. Tylko wtedy sugerując się tarczkami, czasem pracy kierowców, fakturami za paliwo i masą innych możesz doliczyć się przebiegu. Jedno jest pewne. Nie mówię że nie możliwe...
Witam ponownie po wymianie oringa w podstawie filtrów plastikowa nakrętka ta od góry zniknął błąd autko pali normalnie. Przejechał 500 km i znów zong i problem z dostawą paliwa :( Dźwigać te wtryski czy jak myślicie?
KWANTOR Przyjacielu z obsadami masz rację ,lecz co do głowic to w 420 jest jedna. Ba, ale 6 otworów jak najbardziej i najwygodniej sprawdzić to na silniku. (Nawyki Scaniowskie.) Do autora- możesz spuścić ciecz i sprawdzić samym powietrzem pryskając mydlinami czy piana do wykrywania nieszczelności- banki lepiej widać niż pocenie się podobnej do paliwa...
Witam ponownie, Dziś, po prawie miesiącu od wykaswoania błędów dokonano kolejnej diagnozy i brak jakichkolwiek błędów, problem styków wtryskiwaczy został wyeliminowany a auto nadal źle pracuje. Sprawdzono tryby testowe pracy silnika poprzez program diagnostyczny i zakres pracy jak i ciśnienie nie odbiega od norm. Ponadto wyłączano/włączano każdy wtryskiwacz...
Coś wygląda jak by się zapowietrzał. Dodano po 2 Tez śmigam taką premium tylko ze słabszym 410 konnym silnikiem, ale powiem ci kolego że takiego problemu nie miałem jeszcze :|
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
Tak na wyłączonym powinno być 0. Ale jeśli jeden czujnik jest zepsuty to może wyświetlać jak u Ciebie 5 jednak to wszystko na podstawie silnika z jak wcześniej pisałem 13 l montowany w magnum .Poszukaj czujnika przy silniku jak zdejmiesz wtyczkę to będą kreski na wyświetlaczu w ten sposób zlokalizujesz który to jest.Te czujniki mają zasilanie na 5 volt.Podstawa...
Cześć, Właśnie kolega z forum zapytał mnie czy o problem został rozwiązany. Oczywiście został. Renata sprzedana :) A tak na poważnie. Wina stała po stronie zwalniacza VEB, który po prostu się rozsypywał. Tak jak w poście napisałem zaczęło się od ćwierkania, po pół roku było jeszcze gorzej. Zwalniacz przestawał działać kiedy był potrzebny, potem jakby...
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
Witam ! Od jakiegoś czasu wyświetla mi błąd ( podczas obciążenia silnika zapala kontrolkę) usterka : MID128SID126 zespół 1 zwiększania ciśnienia w pompie paliwowej - błąd mechaniczny oraz drugi który myślę że jest pochodną pierwszego MID128SID96 ciśnienie w układzie sygnał zbyt niski. Przemierzam się do wymiany tej pompy w zespole pierwszym ale są dwie...
cały wybierak mam załozony nowy jakieś 1,5 roku temu.Przy właczonym zapłonie i podpiętej tej wtyczce blokuje się dżwignia zmiany biegów,raz jest górna skrzynia innym razem dolna gdy odłaczona wtyczka Dodano po 2 stawiasz na przerwę w obwodzie elektrycznym ? Dodano po 22 dziękuję za pomoc. W tym samym aucie dxi 450 2007 rok mam też inny problem,który...
Witam wszystkich forumowiczów Od kilku miesięcy "walczę" wraz serwisami, aby doprowadzić Premiumkę z 2002r do stanu używalności. W tym tygodniu rozłożyli już wszyscy ręce a ciągnikiem nadal nie można normalnie jeździć. Jak mu się "zachce jechać" to jedzie jak strzała po czym nagle traci moc przerywa i nie ma czym jechać. Dodam że serwis w Błoniu ("podobno"...
Mam problem odnośnie pompy paliwowej. Cieknie mi, wiem w którym miejscu (mocowanie do silnika) z tym, że nie wiem jak poprawnie zdemontować pompę. Mógłby ktoś wstawić zdjęcia lub nagrać film z demontażu pompy paliwowej. Z góry dziękuję za pomoc
Witam. Mam problem z dwiema swoimi Renówkami. Obie mają podobne przebiegi tj 477 000 i 447 000km. Problem polega na tym, że gdy są załadowane, po przejechaniu kilku/kilkunastu kilometrów ma miejsce spadek mocy. Problem pojawił się w nich mniej więcej w tym samym czasie. W momencie, gdy wyskoczy komunikat z symbolem wtrysku, brakuje mocy, a wraz z nią...
renault premium paliwo paliwo renault premium premium renault paliwo
znaleźć fragment tekst zewnetrzny czujnik temperatury przestal dzialac
licznik yaris czujnik temperatury paliwa mercedes
Lokalizacja modułu świateł dziennych w Suzuki Vitara 2003 2.0 TD VW Sharan I: Kompatybilność panelu nawiewu 7M3907040J