Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem
Jeśli jest tak jak piszesz to podstaw pompkę ręczną ona powinna zapobiegać cofaniu się paliwa. Jeśli to wyda sie za drogie zastosuj dodatkowy zaworek zwrotny na dopływie pompki ręcznej. Może masz problem z nieszczelnością układu zasilania paliwem.
Kolego okolo 2.2 bara przy badaniu na pelnym obciazeniu . Premiumka ma zawor sterowania cisnieniem turbiny znajduje sie on z lewej strony silnika obok filtra paliwa
Witam. W Renault Premium 420dci paliwo mi się dostaje do oleju i przybiera na miarce. Jaka może być przyczyna? Z góry dzięki za podpowiedzi.
Nie pamiętam dokładnie bo od wielu lat nie mam premiumek ( to fajne auta były), ale musisz zdaje się przekręcić zapłon i przycisnąć klawisz odpowietrzania przez jakiś czas i dopiero odpalić. Ale z tego co pamiętam u mnie to oznaczało problemy z zasilaniem w paliwo ( nieszczelne połączenia, filtry, itp.). Masz jakieś inne objawy?
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Paliwo w zbiorniku ma ciemny czy jasny kolor??
dzięki kolego, wymieniłem czujnik ale błąd nadal się pojawia. Czym może to być spowodowane i jak może to wpływać na zużycie paliwa?
omiń podstawę filtra paliwa ten filtr z pompk ą ( om ) paliwa.
To stało ci się nagle czy po jakiejś naprawie ( nie koniecznie układu paliwowego).A pompa wysokiego ciśnienia paliwa ?
Kod 1 to brak startu pieca- nie dopływa paliwo lub uszkodzony palnik, zatkana rurka doprowadzająca powietrze. kod 3 za niskie napięcie zasilające, tego nie muszę chyba wyjaśniać. Kody mokrego webasta adekwatne do urządzenia powietrznego.
Cofa się paliwo, sprawdź wszystkie połączenia przewodów paliwowych
Pytam, bo podejrzewałem sprzęgło/koło zamachowe. Kuzyn tak miał w swojej ,jak przyczepkę ciągał, ale skoro kopci na czarno to coś z paliwem lub samym ciśnieniem.
KWANTOR Przyjacielu z obsadami masz rację ,lecz co do głowic to w 420 jest jedna. Ba, ale 6 otworów jak najbardziej i najwygodniej sprawdzić to na silniku. (Nawyki Scaniowskie.) Do autora- możesz spuścić ciecz i sprawdzić samym powietrzem pryskając mydlinami czy piana do wykrywania nieszczelności- banki lepiej widać niż pocenie się podobnej do paliwa...
Witaj. Często jak są uszkodzone przelewy to paliwo się cofnie, I na pewno tak jest w Reni
Kolego ten elektrozawor dozowania z podstawa mozna zdemontowac i probowac go wymyc ekstrakcyjna. Moze jakies syfy podeszly pod iglice. W razie czego sam zawor idzie dobrac boscha i kosztuje okolo 500 zl . Ale czy na pewno to bo te silniki maja dziwny uklad paliwowy . Jezeli przechodzi w tryb awaryjny zwiazany z ukladem paliwowym to prawie zawsze wskazuje...
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Witam, Mam problem z premiumka 270 dci, w mrozy nie chciała odpalić, ale pojechałem do klienta podgrzałem filtry, paliwo w zbiorniku i odpaliła, ale nie chciała na wolnych obrotach chodzić i odpalała tylko z PLAKA. Jakos dojechałem na warsztat, wymieniłem filtry paliwa , filtr odstojnika również. Teraz wogóle niechce zapalić, nawet z plaka. Texa pokazała...
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Mierzył ktoś to ciśnienie? Czy faktycznie jest za duże.
nie nie ma znaczenia . ten blad to usterka cisnienia paliwa
Tak dla sprostowania ta kulka w smoku nie jest zaworkiem zwrotnym tylko ulatwieniem przy odpowietrzaniu tak samo kulka w pompce .uklad ma byc szczelny i paliwo nie ma prawa sie cofac.
Manometr pod odpowietrznik filtrów paliwa
Wymień filtry paliwa
Witam potrzebuje rozszyfrować taki kod błędu ; EMS MID:128 SID:32 FMI:7 na wyświetlaczu jest przekreślony zygzakiem wtrysk paliwa
Witam 1,jeżeli są 2 zbiorniki i tankujesz do jednego to paliwo samoczynnie wyrówna się w obu kotłach pod warunkiem że są drożne i niezapchane smoki.
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów Wymień Filtr...
właśnie podejzewam wtryskiwacz adblue, nie sprawdzałem go.Tylko zastanawiam się czy jego ewentualne wadliwe działanie może mieć aż taki wpływ na ilość spalonego paliwa.
Ciśnienia w kompie nie sprawdzisz jeśli jest tak jak piszesz to albo zawiesza się elektrozawór , za wysokie jest ciśnienie zasilania lub zatkany przelew,czasem bywa wina paliwa
Pytasz więc Kolega odpowiada !!! Skoro pompiarz uważa że to jest dobre to po co pytasz??? Pompa lub pompka niskiego ciśń. Puszcza to paliwo do oleju ,i nie ma innej możliwości
Podłącz paliwo bezpośrednio do pompy , wymień filtry i sprawdź drożność układu paliwowego.
Po prostu ten motor nie zapala. Czyli jak wyżej: bak ciśnienia szyny, imobilajzer, albo wtryskiwacze padły, lub może masz wodę a nie paliwo. Można sparawdzić - czy są impulsy na wtryskiwaczach, ale to trzeba mieć kontrolkę z diod LED wytrzymującą napięcie przynajmniej 30V. Możesz sobie zrobić (dioda LED i opornik 10k). Tylko trzeba patrzeć w obu kierunkach,...
To tym bardziej sprawdź szczelność układu paliwowego. Podaj paliwo bez pośrednio z bańki na pompę. Wygląda jak by się zapowietrzał, skoro ci na sznurku odpalił.
Więc pokazałeś test sprawności cylindrów, zrób testy ciśnienia paliwa i test rozruchu. Często za suche paliwo blokuje elektrozawory i nie są w stanie doregulować ciśnienia.
Po pierwsze wyższe luzy dla wydechowych, cichsza praca nie jest związana ze złą regulacją zaworów, lecz nie osiągnięciem wysokiego wymaganego ciśnienia. Porządna diagnostyka , pomiary niskiej strony ,wymiana filtrów powinna określić usterkę. Za niska wysoka strona ma wpływ na obniżenie mocy i wzrost zużycia paliwa
Ja słyszałem. Zaje....i gościowi paliwo w nocy na parkingu a ten myślał, że auto mu pali 65l/100km.
Premium fajny samochodzik ... jedzilem co prawda nie duzo bo tylko 5 miesiecy, ale przez ten czas autko mialo wymiane oleju i tyle... :) Paliwo ruskie filtry zmieniane co 40tys km i mozna dalej gnac!
Witam, Mam problem z Renault Premium 420 DCI 2004r. Nie odpala, paliwo dochodzi do wtryskiwaczy, natomiast wtryski nie dają na cylindry ( nie ma sterowania, tak mi się wydaje ). Dodatkowo Brak komunikacji z komputerem diagnostycznym. Tester TEXA nie komunikuje się z samochodem, podejrzewam ze brak zasilania w gnieździe diagnostycznym . Ponadto wyświetla...
Sprawdź smok w zbiorniku paliwa na początek.
U mnie skacze cisnienie. Zawor wymienilem ale UŻYWANY z Iveco o numerze f00r000754. Nadal to samo. A moze wtrysk jest uwalony i za duzo wraca paliwa? Czy ten zawor obiegu niskiego cisnienia tez moze byc uwalony? http://allegro.pl/zawor-zaworek-paliwa-r... Czy to jest tylko zawor zwrotny czy spelnia tez inna...
Powiem tak rozmawiałem z kolejnym mechanikiem powiedziałem mu "-Nadmierne ciśnienie wtrysku-powód 1:przeszkody w powrocie paliwa pomiędzy pompą a zbiornikiem. Powód 2: zablokowany elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia w pozycji zamkniętej. " on odparł mi na to że wtryski pobierają paliwo i nie odprowadzają nadmiaru do baku, komputer wykrywając większą...
Witam, Mam problem z odpaleniem r premium 420. Nie odpala już nawet z plaka. Ręczne pompowanie nie pomaga. Zostały wymienione: zawor ciśnieniowy na listwie, zawor na głównej pompie, nowa pompa ręczna, filtry układ paliwowy przeczyszczony. Pompa nie podaje paliwa na listwe. Co mogę jeszcze zrobic ? Dzieki z góry za pomoc.
Kolejne pytanie dot Webasto. Podając paliwo ręcznie strzykawka działa aż miło. Jeśli zaś podawać ma pompa nie daje rady. I tu pytanie. Czy ta pompa działając bo cyka i podaje paliwo może mieć jakiś problem z wydajnoscia? Pompa sterowana ręcznie za pomocą kabla radzi sobie całkiem spoko natomiast sterowana normalnie jakoś słabo pompuje. Macie jakieś...
Witam mam Renault Premium 420 dci 2004 rok, od jakiegoś czasu auto zaczęło długo kręcić zanim odpali, tak jakby schodziło paliwo do 9h stania po 15 sekundach kręcenia odpali, ale jeśli postoi dłużej bez plaka nie da rady, założyłem nową pompę niskiego ciśnienia i ręczną pompkę, podmienialem czujnik i zawór na listwie ale kompletnie nic sie nie zmieniło....
Kwantor , blisko ae jak pójdą obsady w dci to płyn masz w zbiorniku paliwa, Ja stawiam na oringi tulei cylindrowych
Czyli paliwo do baku i kita w gaz i tak trzeba będzie zrobić. Tematu nie zamykam bo może znajdzie się ktoś co rozwiązał ten problem i się pochwali jak to rozgryzł.
Jakie jest zużycie paliwa na biegu jałowym?
Jest to inaczej zawór bezpieczeństwa w sytuacji zbyt dużego wzrostu ciśnienia na listwie paliwowej otwiera się i dochodzi do spadku tegoż właśnie ciśnienia. Zamontowany jest na końcu listwy od strony skrzyni do nie go jest przykręcona rurka przelewu. Trzeba sprawdzić czy na zapalonym silniku nie wycieka z niego paliwo jeśli paliwo płynie zawór do wyrzucenia...
Witam wszystkich! :wink: W ostatnim czasie w mojej Renault Premium 400 TD pojawił się problem z którym nie mogę sobie poradzić w żaden sposób. :/ Próbowałem szukać pomocy po forach, tematów z podobnymi problemami, ale koniec końców postanowiłem założyć swój temat i prosić was o porady co dalej z nią robić. :?: Wracając do tematu, problem się zaczął...
Na pewno nie pomoże na zapychający się DPF, a wręcz przeciwnie może narobić kosztów. W innym przypadku nic się nie stanie, diesel zasadniczo przepali wszystko, a trochę lepiej smarująca ropa nie zaszkodzi. Dziś eliminuje się z niej tyle związków siarki ile wlezie, co powoduje że paliwo staje się suche. Dobrze też zrezygnować z tankowania paliwa "premium",...
Woda w paliwie, wypuść wodę lub wymień separator.
Witam Jestem Derrick z Ugandy i mam do czynienia z dxi premium z problemem z paliwem powodującym trudny rozruch, a czasami całkowity brak rozruchu. Wymieniłem filtr, sprawdziłem szynę doprowadzającą paliwo i kartridż, ale na próżno! Chociaż po zalaniu pompy paliwa ciężarówka uruchamia się wystarczająco dobrze, ale po wyłączeniu zapłonu ciężarówka nie...
Witam. Jak w temacie, brak mocy, brak kodów usterek. Układ paliwowy na niskim ciśnieniu sprawdzony, ciśnienie turbiny ok 1,4 bar. Wtryskiwacze - pobór paliwa 15 mg/cykl.
witam. mam webasto(modelu nie pamiętam) w tirze renault premium które po wymienieniu palnika i jednego czujnika (ten z dwoma brązowymi kabelkami) nie chce odpalić(zaczne pracować przez ok 1min. i wyłącza się. na wyświetlaczu wyskakuje przed wyłączeniem takie coś: F-07), w czym problem? ja myslę że nie dostaje paliwa. pompka od paliwa po podłączeniu...
Witam, mam problem w premkum dxi, wymienilem filtry paliwa i po tygodniu jazdy zaczęła ciężko odpalać, gdzie szukać i nie wyskakują żadne błędy.
A ja tak i jest to scania HPI- kopci jak cholera na szaro. Pompa comon daje ciśnienie, więc co tu ustawiać. W silnikach wykorzystujących system Common Rail zamiast sekwencyjnej pompy paliwa wykorzystywana jest pompa wysokociśnieniowa, która tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich cylindrów....
Odczytanie błędow to zadna diagnostyka co sie dzieje z parametrami podczas tego defektu? Masz czym odczytac co z cisnieniem paliwa ,wysterowaniem zaworow pompy . Jakie cisnienia paliwa podczas zapalania
Nie udało mi się sprawdzić tego czujnika okładzin na tym zjeździe. Autko pojechało w trasę. Kierowca informował, że w PL często włączało się odliczanie godzin związane z usterką adBlue - mróz po drodze około -10. Raz nawet włączyła się redukcja mocy. Zgasił auto, odpalił i ponownie odliczanie. Jak wjechał do Niemiec i temp wzrosła do 2 stopni świeciła...
Pompka niskiego ciśnienia do wymiany. Standard w premiumce. Można spróbować zaworki przelewoy i nadcisnieniowy zregenerowac jeśli korpus OK. Danke ;)
Ten ,,bukiet,, z wykrzyknikiem
Czemu wymienialiście wtryski ? Sprawdzaliście ciśnienie wstępne paliwa ? Robiliście próbę przelewów ?
W ciemno walę że są to obsady pompo-wtryskiwaczy. "wymieniłem węże paliwowe - poradzono mi tak nieoficjalnie w serwisie - bez rezultatów " Obstawiam że trafiłeś na jakiegoś kre...a :D. wymienia się wszystkie, czy tylko te wadliwe? Mówisz w ciemno, a jak sprawdzić czy na pewno to ten feler? Na powrót zakładasz przeźroczystego węża, jak idą bańki powietrza...
ciśnienie manometrem mierzone jest ok, dodam że po przeczyszczeniu całego układu paliwowego jest aktualnie dobrze ale czujniki nadal źle wskazują czyli ciśnienia oleju i ciśnienia paliwa. Zobaczymy jak się to będzie nadal spisywać, wiec puki co nie zamykam tematu.
Kolega ma rację z tymi kablami, najczęściej pod nogami zmiennika jest problem. Przechodzą tam tak trochę dziwnie zamocowane że lubią tam się przecierać. Chociaż ja kiedyś też się namęczyłem i dopiero po rozcięciu wiązki kasety silnika za rozrusznikiem okazało się że komuś się wcześniej tam spaliła pewnie przez rozrusznik i niezbyt się przyłożył do jej...
hehe u mnie się zdarza że stoi tygodniami z powodu braku pieniędzy na paliwo i dalszą trasę, po prostu spedytor nie płaci na czas. Jeszcze z rok i to się zmieni.:p Dobra. Kupię zestaw sterownik+ pilot+ dwa siłowniki i zobaczę co da się zrobić. Póki co, dziękuję za podpowiedzi. Jest sterownik+ pilot na allegro za 200zł działający na 24V.
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
RVI Premium DCI 420 silnik wchodzi tylko do 1900 obr/min. W silniku brak błędów. Wszystkie parametry takie jak ciśnienie paliwa doładowania temperatury Mprop ok
Witam Nadal mam zagadkę z moja PREMIUMKĄ 420 2002 pompa wysokiego ciśnienia nie podaje paliwa mimo wymiany pompy pomocniczej ? Proszę o pomoc.
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
Zaślep powrót paliwa na głowicy i sprawdź czy się coś zmieni, jeżeli tak to zaworek do wymiany.
Pamiętam z dawnych czasów że duży wpływ na spalanie miał filtr paliwa i filtr powietrza - zastosowanie tanich zamienników powodowało większe spalanie, ale chyba nie aż tyle.
Witam Bardzo dymi na niebiesko czuć niespalone paliwo, prędkość obrotowa max 1400 obr, diagnoza przeprowadzona NG3 kod błędu 5301-03 kod usterki nieznany, ciśnienie na wolnych obrotach w zasobniku 1500 bar, zawory regulacji ciśnienia współczynnik wypełnienia 7% oba, pompa wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze po regeneracji w serwisie Bosch, czujnik wysokiego...
MID 128 PID 190 Prędkość obrotowa silnika Kod usterki FMI 0 Nadmierne obroty silnika Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt wysokie obroty silnika. Możliwa przyczyna: Nieodpowiedni bieg przy hamowaniu silnikiem. Silnik pracuje na oleju silnikowym. Reakcja jednostki sterującej silnika: Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia czerwonej lampki....
Witam mam problem z Reno premium 420dci 2002 na desce wyświetla się defect 200 rozrusznik kreci jest paliwo i nie zapala, zegary od oleju i temp. nie reaguja moze ktos mial podobną sytuacje? dodam ze stalo sie to podczas jazdy nagle zgasła i nie mozna uruchomic ,sprawdzilem instalacje pod kabina na zagieciu i jest ok.bezpieczniki i przekazniki tez sa...
Cześć, Właśnie kolega z forum zapytał mnie czy o problem został rozwiązany. Oczywiście został. Renata sprzedana :) A tak na poważnie. Wina stała po stronie zwalniacza VEB, który po prostu się rozsypywał. Tak jak w poście napisałem zaczęło się od ćwierkania, po pół roku było jeszcze gorzej. Zwalniacz przestawał działać kiedy był potrzebny, potem jakby...
Sprawdziłbym zawór paliwa ciśnienia na listwie, może być zabrudzony.
Witam. Mam problem z Renault 420 dCI z 2001. Podczas jazy włącza się tryb awaryjny. Zarówno przy wysokich jak i przy za niskich obrotach. Początkowo działo się to tylko przy załadowanym aucie, teraz również na pusto. Dziś miałem podłączony komputer i oto co wyświtlił: 5812 Sterownik usterka wewnętrzna nieciągłe 5811 Sterownik usterka wewnętrzna nieciągłe...
Obsady tulejek pompowtryskiwaczy do wymiany
Tak pasek został ale dziś zrobiłem taki "myk" Przewód 851 przeciąłem bezpośrednio przy złączu diagnostycznym i zrobiłem połączenie dodatkowym przewodem do sterownika EBS, eliminując oryginalną inst. przy złączu tak i przy sterowniku EBS. Łączy się z wszystkimi sterownikami oprócz EBS ale z hamulcem był już wcześniej problem, i co najważniejsze na zapalonym...
Witam mam problem z autem Renault premium 420 dci co może być przyczyną auto paliło i zgasło a teraz nie podaje paliwa na listwie zawór ciśnienia wymieniony pompka ręczna też została wymieniona pompka ręczna robi ciśnienie a nie podaje paliwa? Pozdrawiam
Witam, mam taki problem od paru miesięcy auto zaczęło za dużo palić...po kraju z ładunkiem 10t 32/33 na pełno 38. Zawory sprawdzone wtryski też. Paliwo leje na jednej stacji i drugie auto spala nie więcej niż 32. Może ktoś miał taki problem i wie w czym przyczyna... Jestem z okolic Bydgoszczy wiec może ktoś poleci znawce od renówek z okolicy
W pierwszym wypadku odczyt usterek rozwieje wątpliwości ,natomiast w drugim albo brak paliwa w ogrzewaniu lub zatkany palnik
Zależy jakie odcinki robicie w mieście. Ogólnie DCI potrzebuje na rozgrzanie ok 5-6KM(mam 1.5 i miałem 1.9). Po kupnie Grand Scenica 1.9 DCI spalał 5.9-6.1 na trasie. Tankowałem nie markowe paliwo i zwykłe. Później przerzuciłem się na ON Premium(Ultimate, Verva, V-Power) i tą samą trasę pokonywałem ze spalaniem średnio 5,1-5.4. Najmniej 4.6. I ogólnie...
Witam . Mam problem z nowo nabytym pojazdem. Renault Premium 420 Dci. Silnik chodzi jakby w trybie awaryjnym nie wkręcając się na obroty powyżej 1200-1300. Nie słychać tubriny. Nie kopci, Odpala bardzo dobrze i zimny i ciepły. Był na przeglądzie w autoryzowanym serwisie diesla . Miał robione testy pompy, wtryskiwaczy, pompy podcisinienia itd itp. Nie...
Witam. Temat płynu chłodzącego w układzie paliwowym był już pewnie poruszany na tym forum, natomiast nie znalazłem informacji na temat wymiany samych obsad wtryskiwaczy w Renault Premium DCI bez zdejmowania głowicy. Proszę o opinie jak to wygląda w praktyce, bo słyszałem że w tych autach to problem. Mam objawy typu znikający płyn z układu, mętny kolor...
Tutaj kolego jest dokładnie tak samo jak z autami osobowymi. Przebieg możesz stwierdzić tylko i wyłącznie gdy właściciel ma go od nowości i udostępni Ci do wglądu dokumentację firmową. Tylko wtedy sugerując się tarczkami, czasem pracy kierowców, fakturami za paliwo i masą innych możesz doliczyć się przebiegu. Jedno jest pewne. Nie mówię że nie możliwe...
Elektro wtryski są nowe,pompka zębata jest nowa,pompka ręczna nowa,czujniki wszystkie dobre,smok paliwa czysty.Możesz podpowiedzieć czego i gdzie szukać??
Witam ponownie po wymianie oringa w podstawie filtrów plastikowa nakrętka ta od góry zniknął błąd autko pali normalnie. Przejechał 500 km i znów zong i problem z dostawą paliwa :( Dźwigać te wtryski czy jak myślicie?
Witam ja mam to samo w renault premium 420 ktoś pomoże co to może być? ?? Dziekuje
Koledzy zadziałało. Nie wpadłem ze tak Renault Truck mógł słabo wykonać ten element. Gratulacje. Z 1 punktem też sobie poradziłem. Pomogła wymiana filtrów paliwowych. Jakieś sugestie co do ostatniego problemu ?? Pozdrawiam
Temat podobny był już poruszany ale nie padły konkrety więc może teraz coś się uda ustalić. Auto to Premium 420 DCI z 2003r a problem polega na tym że auto zaczęło młotkować pod obciążeniem głównie w zakresie obrotów użytkowych tz. 1200 do 1500(odczuwalne cały czas ale w tym zakresie najbardziej) więc zrobiłem diagnostykę ,spr zawór na listwie cr i...
Mam problem odnośnie pompy paliwowej. Cieknie mi, wiem w którym miejscu (mocowanie do silnika) z tym, że nie wiem jak poprawnie zdemontować pompę. Mógłby ktoś wstawić zdjęcia lub nagrać film z demontażu pompy paliwowej. Z góry dziękuję za pomoc
Problem wygląda tak. Renault Premium 420 dci, wyświetla STOP i postój awaryjny, auto chodzi cały czas jakby na ssaniu, wydaje taki dźwięk jakby wisco cały czas chodziło. Moc ma, nie kopci nie przerywa. Układ paliwowy ok, filtry nowe. Czujnik temp. wody ok. Wtyki komputera sprawdzone. Brak mi już pomysłów, za jakiekolwiek podpowiedzi będę bardzo wdzięczny.
Trzeba 1. podłączyć tester lub 2. na piechotę, Do sprawdzenia: napięcie zasilania: czy jest?/ jakie? silnik/dmuchawa, pompka paliwa, czujnik płomienia, czujnik przegrzania, sterownik, okablowanie.
mam webasto top 2000 i chce je odpalic bez samochodu. jest to webasto wyciągnięte z renault premium. i są kostki z kawłkami kabli. są na nich numery. potrzebuje je odpowiednio podłaczyc. tylko nie wiem które mają iśc do pąpki paliwa a które na zasilanie
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Witam ! Od jakiegoś czasu wyświetla mi błąd ( podczas obciążenia silnika zapala kontrolkę) usterka : MID128SID126 zespół 1 zwiększania ciśnienia w pompie paliwowej - błąd mechaniczny oraz drugi który myślę że jest pochodną pierwszego MID128SID96 ciśnienie w układzie sygnał zbyt niski. Przemierzam się do wymiany tej pompy w zespole pierwszym ale są dwie...
cały wybierak mam załozony nowy jakieś 1,5 roku temu.Przy właczonym zapłonie i podpiętej tej wtyczce blokuje się dżwignia zmiany biegów,raz jest górna skrzynia innym razem dolna gdy odłaczona wtyczka Dodano po 2 stawiasz na przerwę w obwodzie elektrycznym ? Dodano po 22 dziękuję za pomoc. W tym samym aucie dxi 450 2007 rok mam też inny problem,który...
No właśnie nie to jest jedyna moja renówka nie mam oscyloskopu bo bym sprawdził sygnał i tu lipa chyba czeka tylko serwis bo już na tysiąc sposobów próbowałem jaltest daje bardzo mało możliwości jeśli chodzi o podgląd parametrów a palenie tego samochodu jest ciężkie jeśli chodzi o ciśnienia na szynie to powiedzmy po pełnym obrocie jest 600 barów a samochód...
Regulator ciśnienia w układu wydechowego znajduje sie w okolicy filtra paliwa sprawdzi złącze czy nie jest z oxydowane na szpuli powinno być 200 kom
renault premium paliwo premium renault paliwo paliwo premium
jakie nagłośnić szkolny maksymalny obrót silnik mruga pomarańczowa kontrolka
wymiana grzałki bojler alarm risco
Raniero – jak pominąć czujnik skrętu wózka widłowego elektrycznego, bypass, emulacja, Curtis, ZAPI Oral-B iO 2 – jak rozebrać ładowarkę indukcyjną, budowa, narzędzia, ryzyko utraty szczelności